Úvod / Nálezy

Jeden les, jeden podzim, jeden hledač

20. 01. 2020 Autor: provin01 10706× 87
Zdravím ze Sudet.
Jak psal již nedávno kolega "Kódl"... Ani já nejsem častým přispěvatelem na tomto webu z důvodu některých nejapných až dost přihlouplých připomínek od "rádoby" hledačů. . A  navíc někteří zde se neumí vyjadřovat jinak než pouhou pouhou větou"jaká jest cena prodejní? " Dost mne to odrazuje, ale přesto a možná právě proto přidávám trochu té hledačské radosti. Konec roku a začátek tohoto se vcelku dařilo a během pár (asi 15) vycházek do lesa na skoro stejné místo se povedlo trochu ještě vcelku zajímavých kousků z dob nedávných, o které se chci s Vámi podělit. Nejsou to žádné pecky, ale kdo si v lese odšlapal svých pár kilometrů a vracel se pořád na jedno a to samý místo nesčetněkrát v tušení, že by mohlo něco padnout, ví o čem "TO" je.
Tak hodně štěstí v tomto roce a hodně pěkných nálezů přeje
Provin
P. S. Na prodej není opravdu NIC.

 Autor: provin01

Komentáře

aurumann

20. 01. 2020, 10:49

Parádní kousky

peti

20. 01. 2020, 10:54

Pěkný to je Provine a fakt nic není na prodej jo 
mortas

provin

20. 01. 2020, 10:57

Fakt není kamaráde na prodej vůbec nic...

rap7

20. 01. 2020, 11:00

peti

20. 01. 2020, 11:04

Jen tě zlobím to je jasný super to je vychozeny

provin

20. 01. 2020, 11:07

Já vim.... Tě znám už dost dlouho...

Alpikh

20. 01. 2020, 11:33

Jsi romantik,, ukápla mi slzička ..

provin

20. 01. 2020, 13:28

Alpikh však Ty dobře víš a dobře znáš....

Barretero

20. 01. 2020, 13:48

sawier

20. 01. 2020, 14:32

Provin: pěkně napsáno a hezké nálezy Děkuji za příspěvek, že jsi se odhodlal i Ty se s námi podělit o svou radost a že i Ty jsi se přidal k pokusu prolomit zde onu bariéru, která na DW za posledních pár lety vyrostla a o které píšeš. Jen tak dál

provin

20. 01. 2020, 14:40

Sawier-díky. Jen jsem chtěl nakousnout o čem tady někteří asi nechtěj mluvit a nebo je jim to jedno. Myslím,že tento web je o nálezech a o okolnostech s nimi spojených... A né o tom za kolik prodáš a jak vydělat. Admin by měl mazat ty pitomce typu"květinka" nebo jak se nazýval a jemu podobných,kteří s hledáním nemaj nic společnýho. Je to ale asi těžký všechny hlídat a vůbec mu to nezávidim. Tak ať to padá a někdy zase na hledačce. Čus.

REBEL 1866

20. 01. 2020, 14:58

Máš to hezký

sawier

20. 01. 2020, 15:07

Provin: však admin občas tyto komenty maže. Nicméně musím Ti trošku oponovat v tom, že když mám něco, co nepotřebuji a hledám něco, co nemám, tak občas rád i přes DW domluvím výměnu. Někomu prostě udělá radost něco, co mám a mě zase naopak něco, co má ten druhý. A právě díky výměnám jsem se s některými přispěvovateli na DW seznámil osobně a jsem za to moc rád.
Ať se daří!

Kódl

20. 01. 2020, 15:15

Paráda Jen tak dál Brzy sem zase něco pošlu a budu rád, když i všichni ostatní zapálení a slušní hledači. Vím, že nálezů je fakt dost, chodí mi stále něco nového na Messenger a jsou to krásné věci, ale nemohu je tu prezentovat za kamarády já. Jsou to jejich nálezy a je to tedy na nich. Pokud to tu půjde v duchu jako dřív, tak se kluci určitě přidají, protože to tu určitě sledují, ale nepřispívají z oněch již zmíněných důvodů.
Čus Kódl

Kódl

20. 01. 2020, 15:38

Jinak za mě. Navrhnul bych Zdeňkovi (Kasanderovi), a teď se prosím neuražte vy poctivý a slušní, kteří z nějakého důvodu neprezentujete, že člověk, který nebude mít alespoň 5 příspěvků nebo článků, by si tady vůbec neškrtl a do té doby, než něco nasbírá a odprezentuje by mohl jenom tak maximálně diskusi číst. Vyjma těch, kteří nám tu radí a jsou odborníci, které za ty léta známe. Ti by měli vyjímku a status VIP přístup udělený Adminem. A ono by se to tu odfiltrovalo.
No a začátečníci by si hold chvilku počkali, než něco odprezentují.
Co vy na to?
Protože já kdybych tady u nás mezi hledačema jen chytračil, rýpal, urážel a žádným nálezem se nepochlubil, tak bych dostal tak maximálně klackem po letech a ne, že by mě vzali mezi sebe. A tak by to mělo být i tu a byl by klid.
Provin: omlouvám se, že ti tu za...sírám vlákno
Čus Kódl

fantomas

20. 01. 2020, 15:40

Zlatej hájot

provin

20. 01. 2020, 17:13

Sawier: Máš recht,nemyslel jsem výměny a tak.. Měl jsem na  mušce takový týpky,kteří sem lezou jen kšeftovat,nakupovat a pak prodávat dál... Myslím,že tenhle web o tom není.. Samozřejmě výměny jsou cajk.

provin

20. 01. 2020, 17:15

Kódl: Zajímavá myšlenka ,jsem zvědavej jestli se k tomu někdo vyjádří a na ty komentáře.. A hlavně co na to admin. Určitě v tom něco bude..

narušitel

20. 01. 2020, 17:53

Je vše moc pekný. Krásný nálezy, dobré místečko. A k poznámce jajá jest cena..... mohu napsat, že taky mám zkušenost a píše to sem bohužel ten samej DEBIL pod různýma přezdívkama...

TEO99

20. 01. 2020, 18:14

Pěkné nálezy gratulace

Kódl

20. 01. 2020, 18:39

pepa_d: to není škatulkování, ale oddělení zrna od plev A konkrétně ty bys mohl být se svými příspěvky v klidu

Špagi

20. 01. 2020, 18:46

Taky nedočtu do konce příspěvek , když je tam dotaz na cenu . A když vidím stejnou fotku dílů z půdovky za dva dny na bazoši, tak si říkám , že tudy cesta nevede , že ... už ze zásady , že když jsem za to nezaplatil , nepřidal žádnou hodnotu , tak to přece nemůžu prodat . Špagi

octawist

20. 01. 2020, 18:46

Provin: nejsou to žádné pecky? Co u Tebe je takovej echt nález když né tohle? Je to libovka gratuluji ti k super místu.
Zlatý číslovaný HJ se moc nevidí.
Kódl: myšlenka a nápad je to dobrý ale zase když si to vezmu osobně taky bych tady rád vkládal nálezy abych nevypadal jak šmelinář co tady jen obchoduje ale moje nálezy prostě za prezentace nestojí. Vkládat sem zlomenou kravskou podkovu? Nebo 1 haléř který má každý tisíckrát? Já zatím prostě neměl štěstí na nějaký předmět který by stál za to abych se tady s ním pochlubil.

provin

20. 01. 2020, 19:04

octawist: ber to s nadsázkou a nadhledem... WWII je i pro mne topem a začínal jsem na kolečkách.. I když takovej pořádnej koláč třeba křížovej tolar je taky bomba. Taky se dočkáš a  budeš mít štěstí.. Ale jak sám určitě víš je to i o těch kilákách po lesích a polích a spoustě hledaček,kdy taháš jen zátky a knoffle.. Nejsem ještě tolik ostřílenej hl.kozák,ale pár let už brouzdám a jak říká klasik:trpělivost a vono to přijde.. Nebo jak to je s těma růžema..

bomber

20. 01. 2020, 19:05

Co zas tady vy nejlepší z nejlepších rozvířujete vody. Vemte si prášek !!
Uvědomujete si že taky díky vám takovým tady sposta lidí již nechodí a opustili to tady. Nelíbí se ti to ? nečti to. Málo se tento web vytrácí ?

Sajda

20. 01. 2020, 19:15

Serte na hádky, nálezy pěkný, dávám

provin

20. 01. 2020, 19:28

sajda19: a vo tom to je... Hlavně o těch nálezech. Díky.

kolovrat71

20. 01. 2020, 19:50

.

Somálec666

20. 01. 2020, 20:18

Supr

Kódl

20. 01. 2020, 22:59

0ctawist: nenáleží vůbec na tom, jaké nálezy sem pošleš a to, že když žádné pořádné nálezy nemáš, že jsi špatný detektorář. Já si třeba dodnes nosím domů trhačky od piva, protože je na nich vyražen náš pivovar, který tu kdysi fungoval. Ale já vždycky úplně vidím toho dřevaře, který si to tu pivo tenkrát otevřel a schladil žízeň a o kus dál si urval jiný knoflík, nebo ztratil dřevorubecký klín. Kamarád co se mnou občas chodí hledat si ťukal na čelo co si nosím domů za šrot. Můžeš vyfotit třeba fotku z terénu při hledání, nebo vyrytý napis do stromu, zvíře v lese a určitě tím nikoho že slušných detektorářů neurazíš. Prostě se jen zapojit a sdilet radost z našeho koníčka. Takže si myslím, že těch pár příspěvků by mohl mít každý a ono by se to tu odfiltrovalo. Takhle jsem to myslel víš?
Čus Kódl 😁

detik33

21. 01. 2020, 04:41

Gratulace a at se ti daří.

silpocha

21. 01. 2020, 08:12

Kodl přesně jak píšeš. A je zvláštní že tady prudí většinou ti  co sem nic nedali a NEMAJÍ POTŘEBU SE CHLUBIT, ale potřebu kritizovat cokoli mají Provin nálezy super

grinderwolf

21. 01. 2020, 09:43

ten zlatej HJ je pecka, gratulace

octawist

21. 01. 2020, 09:49

Kodl: tak já se příště pokusím. díky a hodně úspěchů.

Kódl

21. 01. 2020, 12:05

Bakake: tak to je hustý Diky za info. Tak to si teď může udělat obrázek každej o některých tady

sawier

21. 01. 2020, 12:44

Bakake a Kódl: no, nevím... když se na lovce dívám na ty jeho příspěvky, tak to ještě nedokazuje co tu Bakake píše... Moc jich tam nemá a co má jsou v podstatě fakt drobnosti, o kterých píše i tu. zas bacha na senzační fake news a útoky a pomluvy, které se můžou šířit zcela zbytečně...

Kódl

21. 01. 2020, 13:10

Sawier: psal jsem o tom, že každý by mohl dát 5 příspěvků dohromady a že to nemusí být poklady. A když někdo může přispívat jinde, tak i tady nebo? Já nechci ani nikoho pomlouvat, nebo urážet. Ale jak se říká ,, ukázáná platí''

Megy

21. 01. 2020, 14:07

Gratulace k pěkným nálezům
A co se téhle problematiky týká , tak za mě není nic jednoduššího než ty ony zmiňované příspěvky a komentáře prostě ignorovat a nereagovat na ně !
Jednoduše i když vám tady někdo nadává do debilů a pánských údů , tak se jen zhluboka nadechnout , spolknout to v sobě a zbytečně dál nenahazovat udičku , aby se toho jiní pro zábavu nemohli chytat . Vždyť už tím , že dám sebemenší podmět k tomu dál rozpitvávat nesmyslnou konverzaci se více nebo méně snižuji na úroveň toho kdo to začal . Je to všechno jen na nás jak se s tím vším vyrovnáme . Každý si má sám zamést před svým prahem a jen ten úplně dokonalej má právo kritizovat , a to tady si myslím nejsme nikdo . A co se týká přispívání , tak je fakt že je škoda , že už se to sem nesype nikterak hojně jako dřív . Je dobrý si ale uvědomit pár věcí . Nás hledačů je hodně a v zemi to nedorůstá , a tak i pěkných nálezů na ukázku a tím i přízpěvků ubývá ! Myslím si ale , že v některých případech to je už o něčem jiným že sem někteří přispívat nepřispívají . Všichni jsme rozdílné nátury a povahy . Každý si tu přispívá z různých důvodů . Dřív to třeba byla potřeba se vychloubat a překonávat ostatní , ale ted už to tak nevidí , a tak nic nepošlou . Pak jsou to jiní se chtějí jen tak podělit o zážitky se všemi jen tak a nic od toho nečekají . Pak další kteří mají potřebu rejpat jen tak pro zábavu . (dokážu si představit nás jako mladáky když jsme si dělali ze všeho prdel , tak mít dřív net tak by pro nás asi byla prdel mezi někoho jen tak anonymně lejt olej do ohně a čekal na jejich reakce)člověk ale dospívá a teď už to vidím taky jinak . No pak jsou to další kteří chtějí poradit a nebo pomoct ostatním . Těch důvodu na příspěvek je opravdu spoustu . Někdo sem třeba přestal přispívat jen proto , že se díky svým příspěvkům nebo jiným důvodům mohl dostat do nějakých problémů a nakonec si řekl , že čím míň ostatní vidí a vědí tak tím líp . A nebo taky jen proto , že už na vytvoření pěkného příspěvku kvůli dnešní hektické době prostě není čas a je rád , že je rád že si to tady jen zkoukne , přečte a možná nějak okomentuje . No jestli si tady někdo chce rozjíždět nějaký kšeftíky ? Tak at , každýho věc . Jediný kdo má právo to tady řešit a nebo tolerovat je admin , nikdo jiný .Já když jsem chtěl dát příspěvek , že chci vás všechny poprosit jestli by někdo neměl na prodej základní cívku na GT2500 kterou by mohl postrádat , tak mi přišla zpátky slušná a normální odpověd at se nezlobím , ale že tohle ne bazar , takže to dál nepošle a to se jednalo o prosbu . Takže je to opravdu jen na něm co tu nechá a co ne . Na druhou stranu je to taky jen člověk který má i jiné své starosti a nemůže tady no tom sedět pořád . Myslím , že už tak toho tady pro nás dělá dost .
Prostě jak píšu nemá smysl se dohadovat kdo je debil a kdo dokonalej , chce to najít tu střední cestu ! Je to vážně jen o nás jak si to tady uděláme ! Je to 50/50 bud dobrý a nebo špatný

PS: Můj názor , že pár příspěvků jako v uvozovkách vstupný do klubu je bezpředmětný . Udělat si profil dat pár příspěvků , bejt hodnej na začátek , to zvládne každej a pak už je zas na rozjetí palby cesta volná . To nikam nevede ! Já bych to řešil jednoduše a možná dětinsky . Seš problémovej ? Dostaneš varování , pokud se nezklidníš , tak letíš ! Za přestřelený vulgarity a neoprávněný navážení se bych automaticky mazal celý profil . Koukol je od zrna třeba dělit .
Nikomu ale moje plácání nepodsouvám ! At si to každý přebere a vezme k srdci jak chce .

ragnarog

21. 01. 2020, 14:53

Tak pravil megy...

KasanderAdmin

21. 01. 2020, 18:31

Především díky za ty konstruktivní komenty a nápady. Myslím, že ten nápad s pěti příspěvky stojí minimálně za zamyšlení, i když jako každé paušální řešení skrývá čertova kopýtka – jak už tady bylo řečeno, chytráci by sem namydlili pět rezavých podkov :-(, a hlavně, přišli bychom i o ty cenné, poučené glosátory – nehledače. Určitým řešením by tedy možná mohl být ten VIP přístup, či že by si každý u svého příspěvku mohl aktivovat funkci typu „komentáře jen od těch s pěti příspěvky“. Prostě je třeba to vymyslet tak, aby se frustráti typu květinka co nejvíce eliminovali, i když to úplně nejde. Mažeme je (často i na vaše upozornění) blokujeme IP adresy, ale to také není absolutní, za pět minut mají novou registraci pod jinou adresou. A člověk také není na webu 24 hodin denně, ale slibuji, že v tom budeme ještě důslednější. Ale je to jako všude na sociálních sítích, kde anonymita (někdy naivní) přitahuje ty, kterým jde jen o to nadávkou, vulgarismy či násilnickými proklamacemi spustit nepřátelskou výměnu názorů, takže asi ten nejzákladnější recept má megy: nenechat se vyprovokovat, ignorovat, nereagovat... Oni se tetelí blahem, když někoho vyprovokují. Co se týče té výměny artefaktů, bylo by asi nešťastné - na rozdíl od prodeje nálezů - to zakazovat, pomáhá to sběratelům či renovátorům, nejde o tu o zisk :-) nabídky k prodeji či koupi škrtáme přímo v příspěvcích (většina těch stálých se o to tady samozřejmě ani nesnaží). Toť asi pro tuto chvíli vše. Jinak pro ty, kteří to dočetli až sem :-) chystáme pravidelnou soutěž pro přispěvatele. Podrobnosti zveřejníme brzy...

Kódl

21. 01. 2020, 19:25

Všichni kdo máme zájem na tom, aby tento web byl jako dřív bychom měli dát hlavy dohromady a něco za pomoci Kasandera pro to něco udělat. Můj názor zazněl a každý může něco navrhnout a nakonec se můžeme na něčem konstruktivním shodnout a aplikovat to. Já můžu za sebe slibit, že sem občas něco hodím, když jsem dlouho ničím nepřispěl. Jinak se nebráním jakékoliv pomoci tomuto webu. Hlavně v klidu a nehádat se 
Jinak Kasander
Čus Kódl

Kocour68

21. 01. 2020, 19:35

Krásné kousky

sawier

21. 01. 2020, 19:49

Kasander
Kódl
Megy

Chlapi, mám z této diskuze dobrý pocit. Jen to dotáhnout do nějaké realizace, a to je především na Adminech. Pokud bude třeba zavést nějakou odborně-veřejnou diskuzi i mimo toto vlákno ohledně DW, rád se připojím.
Nicméně ještě poznámka ke Kasanderovi: soutěže jsou fajn. Ale dá se to nějak udělat, aby se nepočítaly do TOP10 za kalendářní rok? Aby tam. opravdu byly jen ty TOP komentované nálezy, a ne jen soutěže?

Strojař

21. 01. 2020, 20:22

Tak jsem si tu podstatu diskuse přečetl. Já sám s detektorem nehledám, protože se nesmím přiblížit ani k indukčnímu sporáku. Občas jen něco napíšu nebo vyslovím názor, či přímo radu. Takže bez pěti nálezů zůstanu navždy a tím budu mít utrum. Tak nějak?

Kódl

21. 01. 2020, 21:04

Strojař: blbě si to pochopil. Psalo se o příspěvcích ne nálezech, takže buď v klidu. Myslim, že příspěvků máš 28? Takže ok  A o tom ta diskuse je, prostě vychytat mouchy, aby mohli komentovat jen ti slušní. Navrhni něco ty? Každý z nás tu možnost se vyjádřit. Další možnost bude VIP tzn. že kluk třeba na voziku, který nebude moct chodit do terénu nebude moci být členem. To je přeci jasné že ano. Neznamená to ale, že nemůže napsat příspěvek třeba ze svého života ne? Ten také platí a snad tím nikoho z nás neurazí.

Takaru

21. 01. 2020, 21:20

Nálezy paráda. Jak píšeš, vracet se na místo, kde to padá, je super záležitost, zvlášť, když je to v lese. K diskuzi jen tolik. Pokud, chcete něco zlepšit, začněte s velikostí fotografií. Posíláme sem pěkné fotografie, rozumné velikosti, a často je úpravou, jednoduše "pokazíte", ztráta ostrosti, zmenšení rozlišení atd. To je ta největší škoda, když už si dáme tu práci a chceme se podělit. Neříkám, že to musí být jak na Fejsu, ale...

Strojař

21. 01. 2020, 21:22

Kódl: každý se může upsat. Sám si vzpomínám, že můj první komentář byl úplně mimo a dlouho jsem se za něj styděl. Autor byl Gege. Až po nějaké době se hrana obrousila stali jsme se kamarády na dálku.

octawist

21. 01. 2020, 21:32

Bakake: ano mám profil i na lovcích a moje artefakty tam opravdu stojí za to. Od roku 2017 jsem našel celé 4 knoflíky 1 svátostku plombu a ještě dokonce nekompletní čepic. odznak veterána. Nevím co si kde četl a nebo je to proto že seš pořád zabšklej že jsem se ti tenkrát snažil oponovat když si rozhazoval rozumy?
A pokud vím u tebe jsem nikdy nic nepoptával.

Kódl

21. 01. 2020, 21:34

Strojař: teď jsem tě nepochopil Jaké upsání máš na mysli? Snad jsem tě něčím neurazil?

Strojař

21. 01. 2020, 21:42

Kódl: to, že napíše blbost aniž by si to pořádně promyslel. Prostě zbrklost.

Kódl

21. 01. 2020, 21:44

Strojař: tak to jo, to máš recht

Kódl

21. 01. 2020, 21:48

oktawist: no vidíš a kdybys měl ty příspěvky s nálezama tady, tak bys měl tím pádem splněno. No a že je máš i tam i tady by každýmu mohlo bejt šumák ne?

Alpikh

21. 01. 2020, 23:26

Teda Jiřino....Tys to tady pěkně rozrajtoval....

remington

22. 01. 2020, 01:23

Zdravím pánové jest vaše myšlenky jsou vskutku dobré, ale jak píše šéfredaktor po smazání je tu do minuty zpátky. Vemte to z druhé strany co tahle za tuto službu zaplatit dejme tomu 300 a mame to na furt.ve stanovách se může napsat že ten kdo bude za hrubé porušení (nadávky ,reklama,aj)vyhozen tak mu nebude vracena zaloha . Samozřejmě mužete namítnou že se zaregistruju znovu ,ale bude muset znovu plati takhle to udelá dvakrát či třikrát apřestane ho to bavit. Těm kdo nezaplatí bude odepřen přistup na jakékoliv komentáře. No a z vybraných peněz se mužou financovat třeba souťěže o hodnotné ceny nebo financovat archeo výzkum njaké lokality a nebo financovat tenhle web. Panové tohle je jen jeden z mnoha nápadú které tady padli. Snad není špatný

Kódl

22. 01. 2020, 09:54

remington: ok, super nápad To by mě třeba nenapadlo
Akorát bych dal poplatek nově se registrujícím, tzn. že v případě, že ti co jsou registrováni, když poruší pravidla a bude jim přístup zamítnut, by museli až by se registrovali znovu pod jiným jménem platit.
Já s tím problém vůbec nemám, ale dovedu si představit pokud by měli platit již všichni registrovaní té práce s tím, dát dohromady kdo zaplatil a kdo ne a podle toho udělovat možnost psaní komentářů.
Jinak povinnost mít nějaké příspěvky bych nechal.

remington

22. 01. 2020, 12:54

Kodl: I to je jedna z možností jest pravdou že spousta odborníků nebo i znalcú zde nemá žádný nález nebo jen minimum nálezu ale mají konstruktivní komentáře v daném oboru mohu dát příklad třeba megi,rossi klarkon a samozřejmě i spoustu dalších neřikám že mají vždy pravdu mýlit se je lidske ale tyhle lidizde mají právo být už jenm kvůli svým znalostem a chutí se o ně snámi podělit tito lidé jsou už prověřeni časem a spousty správných komentářu. A teť k reklamě samozřejmě že odkazovat v komentářích na jiné weby či literaturu je také určitý druh reklamy ale na druhou stranu je dobré vědět i o jiných zdrojích kde se onomu tématu věnují z větší důsledností , protože je ten či onen web zaměřen jen na určitou skupinu .Dále k tomuto webu nechci zde urazit šéfredaktora ,ale je možne aby tito znalci mohli i mazat nebo kontrolovat příspěvky a o znalcích bychom mohli rozhodnout mi jak píše šéfredaktor nemůže pořád sedět u pc. Dejme tomu tak 5 až 10 človíčku od každeho oboru 1 až 2  samozřejmě že konečné slovo by měl šéfredaktor no a co se týče placení já osobně budu raději platit než tady číst od !!!RÁDOBY ZNALCÚ!!!! Njaké bláboli a jak píše kodl za nevhodné vulgární nádávky šup ven a když chceš znovu vstoupil tak plať .Samozřejmě určitý sarkasmus i njaké to nevhodné slovo mýšleno v dobrém se povoluje .Každý z nás má svůj osobitý humor a způsob vyjádřování . Ps toto je jen můj nazor kterým nechci někoho urazit

provin

22. 01. 2020, 13:43

Kasander:Díky za komentář a dost obsáhlej "pokec", držím palce a pokud bych mohl tak i já pomůžu.. Jinak jsem rád,že diskuze tady aspoň trošku snad napomůže k vychytání některých malých nedostatků a podomní nákupčí a prodejci se přesunou do jiných vod... Výměny,rady,pomoc,opravy a renovátorské návody jsou samozřejmě k dobru. S tím plně souhlasím a je dobře ,že jste se přidali i ostatní a že Vám to není jedno.
Hodně zdaru a pěkný nálezy všem
P.s. v lese je zatim kopatelno,tak to pojedu zase prubnout.

sawier

22. 01. 2020, 15:39

Pánové, placené DW je dle mého názoru cesta do ještě větších pekel, než to teď je. SIce to odradí "šmejdy", ale odradí to také mnohem více dobrých a třeba i začínajících hledačů a sběratelů. Za mě - s placením nesouhlasím (ne kvůli mě, 300,- Kč pro mě není problém investovat), z výše uvedených důvodů. Model - 5 příspěvků a pak můžeš komentovat, je dle mého názoru mnohem přijatelnější. Podívejte, dát sem 5 příspěvků je taky nějaká práce, která ty šmelináře může odratit. Navíc pokud dostanou už podruhé BAN a budou znovu zakládat profil, tedy znovu 5 příspěvků... to prostě odradí

Kobra

22. 01. 2020, 16:45

Hezký věci,gratulace.

remington

22. 01. 2020, 16:48

Sawier,nechci ti oponovat je to tvůj názor ale setliže je někdo schopen si založit účet za 5 minut tak 5 komentářů ve tvaru zvládne i do minuty. A teť k tomu placení 300 je jej návrch . Znám jeden web kde se platí jednorázový příspěvek a funguje to . Odradilo to spoustu otravných lidí a naopak se tam stále hlásí noné lidi kteří jsou slušní a chcou si pokecat na vysoké úrovni ze znalci kteří se NEPOVYŠUJÍ nad ostatni jen proto že toho ví víc . I ja jsem kdysi na tom webu kladl hloupé otázky něž jsem se v mém koníčku začal orientovat a stejně to může fungovat i zde .ten web se specializuje na úzce vymezený koníček a je tam i podstatně méně lidí než zde a hle přesto to funguje . A za dobře fungující věc jsem já a věřím že i víc lidí dát njakou jednorázovou častku i vyšší než 300. No a co se týče že to odradí mlade nebo začínající bledačě no může a nemusí ja si myslim že za ty penize tady dostanu fundovanou radu ohledně nálezú a nebo rady a pomoci třeba z novím detektorem který si koupí a neumí ho nastavit tak mu ten a (nemusí být znalec) jisťe rád poradí

Strojař

22. 01. 2020, 18:00

Přátelé, diskuse je tu plodná. Když jsem zde včera vyjevil svůj názor, dostal jsem výzvu ať něco navrhnu. Pokud to tu jakž takž funguje, tak je to v pořádku. Každý se učí, a někdo se sem přišel poučit, někdo už je mazák. Ze své zkušenosti říkám, když nad některým komentářem kroutím hlavou, hned se podívám, co ten dotyčný už vydal v příspěvcích. Když někdo vehemntně žádá o radu, já mu to vyhledám a on ani nepoděkuje, dám ho na "černou listinu". Takže ty, co prudí, bych to nechal třikrát zopakovat a  pokud dosud sám neměl žádný příspěvek, tak šlus (pro Administrátora). Jednou se může seknout každý, nikoli ve zlém úmyslu, ale vlastní blbostí, jak jsem to udělal já a pak to těžce napravoval vlastními příspěvky. Tolik můj názor. Mohu všem říci, že ač jsem se sám dopustil hned prvním komentářem hrubého faulu na Gegeho, snažil jsem se to napravit a opravdu HODNĚ jsem se toho tady naučil. Tolik můj skromný názor.

remington

22. 01. 2020, 19:09

Kodl, ještě k tomu placení samozřejmě že by se to nastavilo tak že to bude převedeno z účtu no a jsme u toho ten kdo zaplatí a bude vyhozen za porušení pravidel to bude zkoušet ze stejného účtu a správce to uvidí a vůbec pladbu nepřijme a dotyčný už se sem nedostane nikdy ovšem může poprosit někoho jiného, ale spousta lidí zde zna styl psaní druhých tak je stejně namydlenej no a být tady a jenom kvůli čteni a bát se něco okomentovat že ho někdo pozná to ho přestane bavit . Davám sem jen návrhy jak to znechutit těm šmejdúm tady něco prezentovat nebo někoho urážet jen zato že má někdo jiný názor

Kódl

22. 01. 2020, 20:31

Super, díky za vaše návrhy a reakce. A pak bych to nechal na Adminovi co vybere, co by byla nejlepší varianta

wermacht

22. 01. 2020, 21:46

Zdravim mohl bych se prosím zeptat? bydlim taky v sudetech ale vubec nevim kde tohle můžu najít, pořád nachazim samí krejcary a socialistický mince ale po němcích ani stopa jsem docela z toho zklamanej mohl bych se zeptat na rady kde se tyto vojenský věci nalejzají hodně na loukach nebo někde u německa už v lesích? a atd děkuju. Prosim o rady rafaj.david@seznam.cz děkuju moc

provin

23. 01. 2020, 07:42

davidrafaj: Chce to hodně chodit a chodit,ať už na profláklý lokality a nebo jen tak na "kukačku".. kdo tvrdí,že na lokalitách kde prošlo davy hledačů se nedá nic najít,tak neví co mluví.. Dá se najít pořád a jak vidíš i pěkný kousky. Jen to chce i trochu toho štěstí a hlavně trpělivost. Svoje lokality Ti asi neprozradí žádnej hledač pokud není tvůj dobrej kamarád,ale občas mrknout do mapy,pročíst pár historickejch článků,ptát se místních obyvatel a občas i zde se dá něco pochytit-to jsou hl. zdroje. A nakonec to přijde... A když to nepřijde,tak příště určitě..

provin

23. 01. 2020, 07:47

Jsem moc rád,že se tady rozjela taková plodná debata. Po pravdě jsem to nečekal a věřim,že to přispěje k něčemu plodnýmu.
Všem díky za komentáře a třeba se někdy potkáme na nějaký fajn hledačce. Pěkný pípance přeju.

tomfzr

23. 01. 2020, 09:49

davidrafaj-jelikož bydlíme ve stejném městě tak mohu napsat že v okolí vážně už nic není.bohužel jsi přišel pozdě a nic jiného tu už nejspíš kopat nebudeš.tak to bohužel je. a co se týká dw-myslím že tato debata nikam nespěje protože majiteli webu je to šumák.

Kódl

23. 01. 2020, 11:19

tomfzr: nebuď ošklivej Nevím, kdo je majitel webu, ale Kasanderovi to určitě jedno není, jak zde již psal a pomůže nám to tu zase dát dokupy.Je to stejně tak zapálenej detektorář, jako většina z nás tady a možná ho to mrzí ze všech nejvíc. Akorát, že on to tu musí číst každý den, kdežto mě když to tu ti co tu nemají co dělat znepříjemnī, tak jsem pak dlouho nejdu, abych ty bláboly nemusel číst .
davidrafaj:vždyť nemusíš chodit jen u vás, tak někam popojeď ne ?

Diensglasek

23. 01. 2020, 11:27

Tohle tu mělo bejt už před 5 lety nejmíň
Než se ten web totálně zku..l
Myslím, že všechny totálně otrávilo sem něco vkládat a i něco komentovat,už pro rádobyčeštináře po prudiče konče.
Myslím si, že je to chyba admistrace, protože ten web nechali žít vlastním demokratickým životem, což se neosvědčilo. Podle mne se měli semknout a podržet ten web v době začínající konkurence FB a udělat tu pořádek,ale zřejmě tak neučinili a tím spousta lidí odešla a založila si buď svůj soukromý web a nebo účet na FB.
Dle mého by měli administrátoři si vyslechnout nějákém vláknu vyslechnout požadavky stávajících členů a nebo učinit dohodu s někým kdo tu má přehled,a zvolit si ho diskuzním správcem nebo tak něco...Který jím to tu pročistí a DETEKTORWEB třeba bude opět jednou tou Top webovkou v českém hledačství a čeští hledači budou opět hrdí, že takovéhle kvalitní zázemí mají. Tak jako to bylo před lety kdy všichni začínali.

Diensglasek

23. 01. 2020, 11:31

Provine trochu jsme ti tu zapsali vlákno,ale kdybys to tu rovnou všechno prodal,tak by se to nestalo...

Uďa

23. 01. 2020, 12:21

Za chvilku bude nový web a tam už to bude určitě vyřešený .
Bohužel spousta z nás se toho už nedožije

Hank

23. 01. 2020, 12:39

To Uďa, nová website je tu "slibována" min. 10 let tak snad už nebude trvat moc dlouho jej dodělat...

b

23. 01. 2020, 13:01

Na sbírání hodností už jeden web máte, tam si můžete leštit frčky do alelujá..Kolik za ty odznaky a přezku cheš ?

Bones

23. 01. 2020, 13:05

Detektorweb a jeho koncept jsem založil a vymyslel v roce 2003. V té době zde nic podobného nebylo a tento web díky jeho úspěchu potom okopírovala ostatní konkurence. Bohužel jsem se dal dohromady s člověkem, který později ztratil jakýkoliv zájem tento web dále rozvíjet nebo vylepšovat a to co vidíte na obrazovce je ve své podstatě stále 17 let stará verze. Několik drobných vylepšení ani nestojí za řeč. Nakonec jsem byl okolnostmi donucen se přestat tady dále angažovat. Jinak opravdu zde pláčete zcela zbytečně. Nejspíš se tady už nikdy nezmění vůbec nic...

provin

23. 01. 2020, 13:27

Otas: nestraš nás... Aspoň se zde řeší vcelku podstatný věci...

provin

23. 01. 2020, 13:29

B: Kdyby jsi četl celej koment nad fotkama,tak se nebudeš ptát.. A jinak 1000Euro jest cena prodejní

tomfzr

23. 01. 2020, 13:45

tak ted to nechápu už vůbec.nedavno tu UC psal o tom jak jsou ajtáci co dělaj novej web nespolehlivý atd... Takže Kodl a spol,vážně si stojíte za tím že chcete napomáhat chlapovi,co nás tu vodí roky za nos s prodejem detíků?já teda ne.

remington

23. 01. 2020, 13:54

Pánové to je jedna strana mince ať se k tomu vyjádří i admi . Za mne osobně ja klidně pomohu.

Diensglasek

23. 01. 2020, 18:20

Přesně jak píše Oťas Tento web je jako můj zastaralej detík Zetex. Ve své době to byl nejlepší a nedocenitelný český detektor,bohužel nebyl ve firmě žádný vývojář,který by detektor posunul dál na úroveň konkurence.

Megy

23. 01. 2020, 21:36

Vzhled DW bych asi nekoumal , LP se taky moc nemění . Jediná dobrá věc co má LP a DW ne ! Je to vyhledávání a následné si určení nálezů . Jinak za mě bych asi nic neměnil . To ostatní je jak jsem níže psal (Na nás ! ) Bez dobrých příspěvků a trochou nadhledu to asi nepůjde .

Megy

27. 01. 2020, 19:07

Ještě něco k zlatému odznáčku.

http://www.warcross.cz/wordpress/?p=6512#more-6512

provin

28. 01. 2020, 09:55

megy: díky moc. jen je škoda,že nemá jehlu...

Megy

28. 01. 2020, 20:45

Dala by se dotvoři . Ta původní zůstala asi na mundůru .

provin

29. 01. 2020, 11:07

Megy: troufneš si na to? Při Tvé vytíženosti snad nebudu ani otravovat...

Megy

30. 01. 2020, 07:22

Tak pokud chceš ?

provin

30. 01. 2020, 08:23

megy: píšu e-mail díky

Thomason

02. 02. 2020, 10:48

Oťas barde zdraví tě staří kamarádi.Měj se chlape.Když jsem tu uviděl po x letech tvojí ikonu jak za starých dobrých časů no rochu nostalgie neuškodí