Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Amnestie P 38

05. 02. 2009 Autor: prizak 6974× 90
Dobrý den všem,, takypacientům“. Dnešního dne jsem využil zbraňové amnestie a odevzdal jsem půdovku. Jasně, že někdo bude namítat, že to nemá smysl, ale já jsem ji prostě využil.
Moc bych Vás zde na DW poprosil určitě vyčerpávající informace k této zbrani. Hlavně se mi jedná o to, kde byla vyrobena. Bylo to dle přispěvatelů na DW prý v Hrádku nad Nisou na Liberecku snad počátkem roku 1945. Hlavně se mi jedná o značení. Značen je i zásobník je na ní vidět, že je letitá a ,, pipiny“ jsou jen na hlavňovém mechanismu. Vývrt je nepoškozen.

Moc Vám všem děkuji za vyčerpávající informace a přeji pěkný den.

PRIZAK

 Autor: prizak

Komentáře

ipodca

05. 02. 2009, 10:17

Moc PEKNÁ Ozvi sa mi prosímta na moj mail

Dom

05. 02. 2009, 10:53

Máš pravdu, lepší, než ji hodit do rybníka, protože takhle si alespoň příslušníci něco přivydělají prodejem.

Pesimista

05. 02. 2009, 11:04

Když to v pohodě projde legalizací, tak budeš mít mnohem větší problém se zkušebnou (jestli z toho chceš práskat). Zkušebna, alespoň ta pražská, respektive její někteří pracovníci, neschválí bouchačku, pakliže není vývrt zcela jako sklo a nejsou na zbrani známky bodové koroze (kdekoli). Vím o čem mluvím, kolegovi z výše uvedených důvodů vrátili 2 kusy, tak je má na sběratelském ZP. No, a mně tam na luxusně zachovalou válečnou CZ27 bouchli razítko zkušebny přímo nad označení fnh a celou pistoli tak vědomě zprasili. Hodně štěstí.

Nula78

05. 02. 2009, 11:05

PRIZAK: A k čemu pak chceš vyčerpávající informace? Ať ti je dá policie .

dundee

05. 02. 2009, 11:06

Registrace bude něco stát ale aspoň jí budeš mít ofiko.
Hezký kousek gratuluji.

detektor_xlt

05. 02. 2009, 11:11

To bude asi ta tvoje:
http://p38gun.com/CYQ6thvar. htm
vyrobeno 15 000 ks.
Jinak tyhle všechny tam dělali:
http://p38gun.com/Spreewerk. htm

A tady máš skoro všechny modely...
http://p38gun.com/FirstPage. htm

PS: Jinak na protokolu od PČR jsou tvoje čísla OP, ZP a na mobil... ?

mrcasak

05. 02. 2009, 12:30

jj jeto jako ji hodit z okna do davu!!

dual

05. 02. 2009, 12:46

na toto téma byl článek v SR vloni možná dříve výroba P38 v Hrádku nN

preacher

05. 02. 2009, 13:18

Otazka: kuprikladu kdyz nekdo vlastni ruskou flintu Mosin a chce ji ted pri amnestii legalizovat, jakou ma zaruku, ze se mu vrati alespon na pro sberatelske ucely? Kdyz uz ne na strileni. Dik.

preacher

05. 02. 2009, 13:19

Otazka: kuprikladu kdyz nekdo vlastni ruskou flintu Mosin a chce ji ted pri amnestii legalizovat, jakou ma zaruku, ze se mu vrati alespon na pro sberatelske ucely? Kdyz uz ne na strileni. Dik.

dundee

05. 02. 2009, 13:26

Záruka není nikdy 100 pro, ale když nebyla ukradena, nebo se s ní po někom nestřílelo, tak pak když vlastníš ZP by se ti měla max. do roka vrátit. Ale jaké všechny "procedury" budeš muset podstoupit, tak to přesně nevím...

standovamama

05. 02. 2009, 13:26

preacher. tak že máš doma mosina co? Prizak. ta p38 je asi skládaná, závěr a hlavenˇmají jinou barvu než spodní díl, třeba se plezu

standovamama

05. 02. 2009, 13:27

sory. pletu

Degrelle

05. 02. 2009, 13:38

Je to P. 38 z produkce firmy Spreewerk vyrobená v pobočce v Hrádku nad Nisou v dubnu 1945. Zásobník je vyroben firmou Nordbohmische Metallwarenfabrik v nedaleké Dolní Poustevně, je tedy příkladem vzorné spolupráce českých firem s německou brannou mocí. Na závěru a hlavni už zapracoval nějaký "vylepšovatel" buď opískováním nebo něčím jiným, čímž zmizelo značení na závěru a nelze asi spolehlivě určit, zda ke zbrani patří, značení "P. 38" na závěru bylo doraženo až po kutilském zásahu, protože asi zmizelo spolu s ostatním značením, původní vypadalo trochu jinak. Pistole pochází z běžné seriové produkce a její sběratelská hodnota, zvlášť v tomto stavu je velmi malá. K jejímu přihlašování se nebudu radši vyjadřovat, každý si o tom asi myslí asi své. Jinak počet pistolí P. 38 vyrobených v Hrádku se blížil 300 000, tato zbraň patří k tzv. druhé abecední serii a v té bylo vyrobeno něco přes 20 000 ks.

Cold Hunter

05. 02. 2009, 14:57

škoda že u vás nieje povolená akustika

baxters

05. 02. 2009, 15:38

na amnestiji na zbrane mam svuj nazor, nedal bych jim nic, to si ji radsi schovam, nez ji nechat zprasit a znehodonotit.

ragnarog

05. 02. 2009, 15:48

Pěkný kousek!

Hunterss

05. 02. 2009, 15:53

nechápem ťa???????????????????????????

sawier

05. 02. 2009, 16:02

Takže pokud to chápu dobře, majitel se s touto zbraní už neuvidí... ? Samozřejmě je to majitelova věc, jeho rozhodnutí nechci kritizovat. Jen z osobního pohledu, já bych to neudělal. Radši bych ji zakonzervoval do bedny a zahrabal do sklepa. Pro někoho by to možná bylo nesprávné, ale ruku na srdce... kdo by odevzdal TOHLE? Takovou věc už nemusíte držet v ruce nikdy v životě...

TAC

05. 02. 2009, 16:14

Hezka, doufam že nebyla drahá tahle tvoje drahá... ja bych uronil slzku za ni... co treba v sobotu na zakladne ?

hoboes

05. 02. 2009, 16:21

Proboha takovej hřích

dundee

05. 02. 2009, 16:38

sawier: koukni se na protokol a uvidíš větičku, že držitel bude žádat o registraci... no ale jestli ji dostane, tak to je ve hvězdách, protože stav je nic-moc i po předělávkách...

Petr1259

05. 02. 2009, 17:02

Docela koukám co čtu. Nevidím důvod, proč by ji neměl dosta zpět. Viděl jsem větší "hrůzy"které byly odevzdány při první a druhé amnestii a dostaly tormentačku.

gyry

05. 02. 2009, 17:42

Baxters: můžeš se s námi podělit o to zprasení a znehodnocení? Odevzdával jsem při minulé amnestii o něco horší a byly mi zlegalizovány. Protože jsem nechtěl zkušebnu dal jsem si je napsat na A...

npr.Džigira

05. 02. 2009, 17:58

Nevidim na té registraci též nic špatného, znám chlapíka co při minulé amnestii dal na papíry po dědovi starou brokovou dvojku, P38, a z 1.války Manlicher Carcano 6,5, bez jedinýho problému, aspoň si s tim pak může šťastný majitel užít hezké odpoledne na střelnici A pochlubit se s tim bez obav o průšvih. Za dva měsíce od odevzdání to měl zpátky i s průkazama zbraní.

sharak2

05. 02. 2009, 18:18

npr. džigira. Jenže podle našich DEBILNÍCH zákonů není jeho. Pouze teoreticky. Kdykoliv o ní může přijít! Jedině naivka udělá něco podobného.

snafu

05. 02. 2009, 18:35

sharak2: Mohl bys odcitovat nějakej ten debilní zákon podle kterýho je jeho jen teoreticky a podle kterýho o ni může kdykoliv přijít? Dík

stopercz

05. 02. 2009, 19:12

Kolega při té první odevzdal ku přezkoumání loveckou dvojku ráže 20, s číslem 2, t. j. minimálně párovku, krásně zdobenou, co děda dostal od zámeckého pána po válce (panský kočí v Josef. Dole). Kolega jsa nimrod chtěl kvér zlegalizovat za účelem vytahování se a následného výhodného prodeje nejlépe do devizové ciziny. Po nějaké době mu volal někdo ze zkušebny, že ten kvér je ale teda moooc gud a že by ho koupil. Což kolega odmítl, takže se mu vrátil prasecky znehodnocený, prý že nevyhovoval - zavařené úderníky, komory provařené záslepkou a ještě provrtané a prolisy v hlavních. Šíleně doprasené, hůř bych to udělal jen já, bo jsem svářečku jen viděl. Tak toho Waltera nevidím pozitivně, a je to škoda.

Hrabal

05. 02. 2009, 19:59

stoper: opravdu smutny pribeh, az je mi z toho k placi. .

ipodca

05. 02. 2009, 20:02

To čo tu čítam, skoro mi spadla sánka. U nás na Slovensku bola amnestia asi pred 2 rokmi tiež som niečo prihlasoval a nebol vúbec žiadny problem a ani som nepočul že by niekomu problémy robili akurát zbrane o ktoré sa po ich odovzdaní nikto neprihlásil poslúžili najbližším pracovníkom na kšeft ked si ich napísali na svoje meno a potom to predávali, ČEST VÝNIMKAM

Rozum

05. 02. 2009, 20:35

Hezky kousek a pokud se vrati v tom stavu co jsi odevzdal tak i tak gratulace. Ale nevim jestli bych to ja potreboval mit doma........

Mauserk98k

05. 02. 2009, 20:47

hoboes- jaký hřích??? mě přijde naprosto normální, logické a přirozené při amnestili "černé" zbraně zlegalizovat.

sharak2

05. 02. 2009, 21:41

snafu, snafu ještě MÁÁLO sněhu jsi počůral!

prizak

05. 02. 2009, 21:46

DĚKUJI zatím za příspěvky, admin bohužel nevzadil foto hlavně, nebo jsem jej zapoměl dodat, ale hlavěň je OK. Už jsem legalizoval MAUSER 98k (můj příspěvek) níže a ve st. zkušebně prošla a mám ji na,, B". Tuto bych rád taky, abych s ní mohl bez obav na střelnici.

TAC - do hospody jdu až v týdnu, protože jsem se v sobotu strašně nalil. Měj se 

sturm maus

05. 02. 2009, 22:25

hale ty stím budeš mýt skušenosti,, , co se stane se zbraní která je pěkná ale asi by neprošla skušebnou co se sni stane je možné to nějak udělat aby nešla na znehodnocení??

jauveles

05. 02. 2009, 22:27

Sbírej známky to máš pro tebe lepší.

npr.Džigira

05. 02. 2009, 22:48

sharak2: přečti si platné znění zákona o zbr. a stř. a pak tady mel hlouposti

npr.Džigira

05. 02. 2009, 22:51

tomu problému se lze vyhnout zařazením do kategorie A - sběratelské potom se nedělá tormentace

Kutíl

06. 02. 2009, 09:20

PRIZAK:Hezky kousek. Koukni na můj příspěvek na mojí P 38- je ze stejný fabriky jako ta tvoje udělal si dobře pistol bez papíru je nanic.

vaurien

06. 02. 2009, 09:55

sharak2 - zato ty jsi na ten sníh ani nedočůral, ale nachcal sis do kalhot a teď nevíš jak z toho...
Mám několik kamarádů, co při minulé amnestii legalizovali pár zbraní a nikdy nebyl žádný problém. Dokonce i zkušebnu jim na přání vyrazili skrytě pod střenky. Jen to čekání stálo za prd. Zvlášť když jim někdo jako ty při tom někdo neustále podsouval, že o ty zbraně přijdou a tak podobně.

vaurien

06. 02. 2009, 10:00

sharak2 - zato ty jsi na ten sníh ani nedočůral, ale nachcal sis do kalhot a teď nevíš jak z toho...
Mám několik kamarádů, co při minulé amnestii legalizovali pár zbraní a nikdy nebyl žádný problém. Dokonce i zkušebnu jim na přání vyrazili skrytě pod střenky. Jen to čekání stálo za prd. Zvlášť když jim někdo jako ty při tom někdo neustále podsouval, že o ty zbraně přijdou a tak podobně.

vaurien

06. 02. 2009, 10:00

sharak2 - zato ty jsi na ten sníh ani nedočůral, ale nachcal sis do kalhot a teď nevíš jak z toho...
Mám několik kamarádů, co při minulé amnestii legalizovali pár zbraní a nikdy nebyl žádný problém. Dokonce i zkušebnu jim na přání vyrazili skrytě pod střenky. Jen to čekání stálo za prd. Zvlášť když jim někdo jako ty při tom někdo neustále podsouval, že o ty zbraně přijdou a tak podobně.

sharak2

06. 02. 2009, 15:09

džigira a vaurien: Já o voze a vy dva chytráci o koze.

Petr1259

06. 02. 2009, 15:59

To sharak2:názory o koze jsem si již přečetl. Mohl by jsi napsat názory o voze?

snafu

06. 02. 2009, 16:07

sharak2: Dík, žes mi ty důvody vysvětlil tak, že je plně chápu. . Kozám zdar!

npr.Džigira

06. 02. 2009, 16:20

sharak2: zdejší polemiku s Tebou beru jako příslovečné házení perel sviním... nic kloudného na rozdíl od jinýných přispěvatelů zde od Tebe nevzešlo.

Kenkraft

06. 02. 2009, 17:37

PRIZAK: pekny kusok dufam ze Ti to prihlasia.

prizak

06. 02. 2009, 21:46

for sturm maus - ahoj, pokud bys věděl, že neprojde zkušebnou, mohl bys ji v rámci amnesti mít,, neznehodnocenou" na sběratelství.

prizak

06. 02. 2009, 21:48

for Kutíl - děkuju, taky mám ten názor. kažá zbraň i jiná věc má svou historii a to mě zajímá.

prizak

06. 02. 2009, 21:50

for vaurien - máš pravdu, když jsem naposledy amnestoval MAUSER 98k (mám v příspěvcích), tyky mi v Praze vyšli vstříci a značky dali hodně do rohu, aby nebyly moc vidět.

kote

06. 02. 2009, 22:26

Mám zkušenosti jen dobré z obou amnestií. Pri první P38 a Signálka 42 a při druhe Hsc. . No ale jak tu bylo receno... cekani a strach...

jawako

07. 02. 2009, 13:02

Podla mňa, odovzdať znamenalo peknú hovadinu. Radšej ani nepíšem prečo. Totálna blbosť.

povstalec

08. 02. 2009, 11:31

Takú raz chcem mať aj ja

Heduš

08. 02. 2009, 13:47

Taky jdu legalizovat W. PPK. akorát předválečného. Neměj z toho obavy. A pokud nemáš Z. P. můžeš tu P38 prodat pomocí obchodníka s platnou licencí To by si bez legalizace nemohl.

sobol

08. 02. 2009, 18:38

Výrobní číslo b 1961 vyroba Spreewerk Hrádek nad Nisou duben 1945.
pramen Jan Balcar jeden z nejlepších znalců Hrádeckých pistolí.

prizak

09. 02. 2009, 09:43

For sobol - Dík.

trasyk

09. 02. 2009, 10:31

Tady se tvrdí, že jde legalizovat kopanej vrak bez tormentace a znehodnocení na sběratelský papíry?... Má s tim někdo zkušenosti?. .

prizak

09. 02. 2009, 14:39

trasyk - na,, A" ano

Igi29

09. 02. 2009, 16:02

Podla mna je to hriech davat zbran na takuto cestu, velke riziko ze ju znehodnotia. Poznam to podla vlastnej skusenosti, otec je polovnik a mal domadvojkovu brokovnicu lancaster americkej vyrobi ktora bola normalne na papieroch, nemala klasicke uderni, i ale mala ich vonku a natahovali sa ako na revolveri, musela ist na tlakove skusky a co snou ty ha... dorobili, proste hroza, zavarene uderniky, na komplet rozobrate, v oboch hlavniach po 3diery a hlavne su zavarene. Totalne dokurvena jeda nadherna brokovnica ktoru vlastnil naprv moj pradedko, potom ddko a neskor otec. Znehodnocovat historicke zbrane je totalna koko... na a hriech. Ta brokovnica ma pre mna dost velky vyznam ale teraz je na sracky. Moj nazor.

Petr1259

10. 02. 2009, 09:31

To Igi29:pokud ta brokovnice byla vyrobena před rokem 1890,tak jste s ní nemuseli nikam chodit. Pokud po roce 1890 a neprošla tlakovýma zkouškama, tak jste ji měli přihlásit na zběratelské papíry. Vždy je to o domluvě. Myslím, že je to jen vaše chyba.

prizak

10. 02. 2009, 11:04

Petr1259 - ano, byla přihlášena i P-08, ale i po perf. vyčištění dost zkorodovaná, ale vše pohyblivé. Hlaveň uvnitř nepoužitelná, ale na,, A" nebyly dělány tlakové zkoušky, takže je přihlášena jako sběratelská. není ani znehodnocena.

vasil.hb

10. 02. 2009, 23:54

Jsem zděšen, to už je dnes druhý příspěvek, kde hrdě hlásíte "využil jsem amnestie"! A já se ptám, proč proboha?!! Cožpak jste se načisto zbláznili..... !

Petr1259

11. 02. 2009, 00:18

vasil. hb:můžeš říci proč?

prizak

11. 02. 2009, 21:01

Petr1259 - třeba neví co psal? Třeba byl na mol? nebo zkouřený? No to byl fór.

vasil.hb

11. 02. 2009, 23:18

Beru to jako fór, ale fakt jsem nebyl ani zhulenej ani opilej. Jen je mi líto takový krásný zbraně, která se "vypaří" v t. zv. amnestii!! To bych fakt nikdy neudělal, raději bych ji snad hodil do rybníka...

Petr1259

12. 02. 2009, 10:04

jak se vypaří?

mobidyk

12. 02. 2009, 13:55

proč jsi ji prosímtě na tý půdě nenechal, udělala by  radost někomu kdo má ke zbaním kladný vztah.

vasil.hb

12. 02. 2009, 14:09

Jak vypaří? Prostě si jí nechá nějaký bengo (policajt)!! To už bych ji fakt radši nechal na tý půdě, jak píše "mobidyk". Věčná škoda, myslím si, že kdyby ti za ní někdo nabídl pár tisíc, tak budeš váhat, ale udělat radost a zdarma někomu na fízlárně, tak to jo, to je super!!

npr.Džigira

12. 02. 2009, 15:19

vasil. hb, mobidyk: hoši nedá mi to, ale přijde mi že jste nějak mimo mísu, nebo že mluvíte z cesty...

snafu

12. 02. 2009, 17:09

npr. Džigira: Hrách, perly, zdi, svině, slyšel jsi to někdy? Jsou prostě lidi, kterejm je marný něco vysvětlovat.

npr.Džigira

12. 02. 2009, 18:05

snafu: jj  máš recht, ale takovýhle typy přesně blbnou hlavy jinejm... to je prostě FUBAR

vasil.hb

12. 02. 2009, 20:08

Vážený pane npr. a snafu. Nikomu se nesnažím blbnout hlavu, to co jsem napsal je pouze můj názor a každý, kdo je aspoň trochu homo sapiens, si to přebere po svém a nenechá se nijak ovlivnit. Ale rád si to od vás dvou spravedlivých a poctivých nechám vysvětlit. Vaše citovaná přísloví o házení hrachu na zeď a perel sviním sice s daným tématem moc nesouvisí, ale budiž. Asi jsem fakt moc zhulenej, mimo mísu a ještě mluvím z cesty...

Petr1259

12. 02. 2009, 21:00

To vasil. hb:ještě jsi nevysvětlil ten postup jak si policista přisvojí zbraň odevzdanou při amnestii.

xfranta

12. 02. 2009, 21:04

Spousta lidí tu plácá nesmysle. Byl jsem při poslední amnestii přihlásit s kamarádem jeho sbírku, dneska ji má na papírech, některé horší kousky na sběratelském, ostatní běžně nosíme na střelnici. Spolupráce s PČR perfektní a státní zkušebna také OK.

sharak2

12. 02. 2009, 22:01

xfranta: Jako kdo a jako kde. Tisíc lidí a tisíc povah. Není řečeno že když to prihlásíš bez problémů vPraze, že by ti přešla i v Ostravě. Natrefíš na kokota kterému se zalíbí a už ji neuvidíš.

prizak

12. 02. 2009, 22:15

sharak2 - co to meleš??? Zákon je jen jeden a v Praze je stejný, jako v Ostravě. Já už amnestoval a kamarádi také, neznám nikoho, kdo by měl problém. Dokonce v Praze na zkušebně chtěl človíček pistoli na,, B", ale pracovník zkušebny mu sdělil, (ačkoli nemusel), že je riziko, že to závěr nevydrží, tak si ji udělal na,, A". Připadáte mi jako mimina.

Milo

13. 02. 2009, 14:07

vasil. hb : Ty si to fakt predstavuješ ako Hurvínek válku. To si vážne myslíš, že si nejaké, ako ty hovoríš "bengo" môže len tak privlastniť zbraň, ktorú niekto prihlásil na amnestiu??? Nemáš o tom ani dunstu.

xfranta

13. 02. 2009, 14:23

Přesně tak, zákon je jeden a policajt si těžko nechá něco, na co existuje protokol. Stejně tak, proč by zničili zbraň, i když už není v dobrém stavu. Prostě k ní nedali povolení, které střelbu umožní, ale nikdo ji nevrtal, nezavařil, nezničil. Kdybych byl hazardér, tak do ní dám náboje a třeba i pár ran vydrží :o)

Heduš

13. 02. 2009, 18:50

Součástí novelizovaného zákona o zbraních a střelivu je i amnestie na nelegálně držené nebo nelegálně získané zbraně. Tato amnestie platí po dobu půl roku, a to od 1. února 2009 do 31. července 2009. Občané mohou v této lhůtě ilegálně držené zbraně dobrovolně odevzat do úschovy kterémukoliv útvaru policie. Proti takové osobě nebude zahájeno žádné správní ani trestní řízení. Naopak má možnost tuto zbraň zlegalizovat.

Osoba, která zbraň odevzdá, může ve lhůtě dvou měsíců ode dne jejího odevzdání požádat o vydání příslušných dokladů opravňujících k držení zbraně.


toto je přesné znění zkopírované ze stránek PČR. Nikoho se nebudou na nic ptát. Obdržíte doklad o zbrani kterou jste odevzdal. To znamená že se jen tak nemůže ztratit. Nebojte se toho a využijte té možnosti, nemusí se opakovat protože EU tlačí na pilu a nejraději by zakázala i myslivcům flinty.

vasil.hb

13. 02. 2009, 20:09

Prepáčtě, čo je to dunsta? Ale jen klidně všichni odevzdávejte, legalizujte, dávejte do úschovy a na papíry atd. A až se třeba jednou opět změní zákon o zbraních, budete třeba vracet, odevzdávat, znehodocovat etc. Jdu si dát špeka, tak se mějte... !

prizak

15. 02. 2009, 22:59

vasil. hb - dej si špeka, přehlas se nějaké Vaše slovenské stránky, abys tam mohl psát takové nesmysly s tím, že je někdo bude číst. Až se změní zákon, v prdeli budu nejen já, ale převším TY.

vasil.hb

17. 02. 2009, 00:08

Prizaku, prizaku! To jsi udělal píč... , že jsi využil té t. zv. amnestie a odevzdal jsi ji, viď? Už tě to štve, co? Nevěš ale hlavu, že jsi to ty, nechám ti jinou P 38, značenou ac a v lepším stavu za pouhou desítku. Tak co, bereš? Mimochodem, nejsem Slovák, ale pocházím z Čečenska. A kde se rodí takoví poctiví chlapci, jako jsi ty?

prizak

17. 02. 2009, 20:03

vasil. hb - klidne ji zahoď, chci svoji. papa a lala

C08R4

19. 02. 2009, 21:00

Je to krasa tento Walther a este aj P38 :). Ja mam s papiermi Walther P1, je to super zbran, rovnako ako P38. Presne ako hovorite o tych zakonoch, ze sa to furt meni a clovek si neni isty, ci o to nedojde, aj ked mam zbrojak na 10 rokov. Kazdopadne nelegalne zbrane nepodporujem a neuznavam. Rozmach by nastal, az by tie legalne zakazali. Na Slovensku sa ma novelizovat zakon o zbraniach a strelive a vidim to velmi zle. Hlavne ked je tato nacionalno-bolsevicka vlada u nas pri moci.

Voss 69

25. 02. 2009, 20:25

Neměl jsi strach s tímhle jít na policajty?

prizak

26. 02. 2009, 20:51

Voss 69 - neměl, ani náhodou.

C08R4

26. 03. 2009, 11:43

No ja by som trocha strach mal, lebo ked si tam bol uz dvakrat legalizovat, ta môzu upodozrievat, ze mas este nieco doma a pod. A rozhodne na ochoch by som nemienil byt nikomu.

surik

04. 04. 2009, 12:51

Není ti ji líto? Co se ti honí v hlavě?

surik

04. 04. 2009, 13:00

Není ti ji líto? Co se ti honí v hlavě?

prizak

01. 07. 2009, 13:43

C08R4 - klidně mohou přijet je mě domů třeba o půlnoci.