Úvod / Nálezy

Archeo kroužky, kruhy...

18. 01. 2012 Autor: Kansan 7302× 18
V poslední době velice nelibě čtu slovo archeo! Podivuji se jak lehce jde tento,, pojem, , vpašovat do seriozního světa hledačů, kteří jistě dávají na DW svoje příspěvky proto aby se podělili o radost ze svých nálezů! Jsou ovšem také lidičkové kteří najdou jeden kroužek, nebo jeden kousek něčeho zeleného nebo jeden podstrčí i figurku - repliku a diskuse, přesněji blábolení a plkání,, rádoby archáčů, , je na světě :-(( Ale o to tak nejde jako že : tyto stránky navštěvují i jiné oči a ty čtou to plkání a bláboly,, profííícky. . vyslovených zkratek jako: laten, kelt, neolit že se za břicho sice popadají - že, ale také nejen ony oči, ale i naprostý laik vidí jak někteří naivní,, rádoby archáči, , melou ty své zkratky a jak vyzařuje touha najít kousek té,, zeleniny,, = myšleno bronz - ten u bývalého prokopaného hradiště - samozřejmě, ten další u stezky od dob,, latenu, , a udává i počet metrů! Jsou i takoví co mosazný pant se třemy zarezlmi šrouby vydávájí za ozdobu, jak jinak,, středověké kabelky, , :-((( prostě bída - jednomu je na blití! A tak vzniká všeobecně podvědomí o těch detektorářích kteří,, rabuji. . archeologická naleziště! Podle blábolení je však více než jasné že mnozí tak činí! A dělají to se vší otrlou silou zbytkové inteligence! Proto tímto žádám UC - Admina aby slovo archeo bylo pečlivě zváženo dříve než bude zveřejněno na DW a začnou se k tomu vyjadřovat znalci typu,, sudkulatý,,,, rystupije,, ! Tímto prohlašuji že ani jediný kroužek - kruh na fotkách nemá nic společného s ARCHEO, stejně tak jistě ani jediný hřeb z mědi, mosazi, i bronzu nejsou archeo! Jeden můj kamarád řekl. Až najdeš archeologický nález z doby Bronzové - poznáš ho! Nebudeš potřebovat na jeho prvotní určení odborníky a už vůbec né hlupáky a bude jen na tobě jak zodpovědný budeš. PS. na fotech je jen část nálezů, které má každý hledač co šmejdí krajinou nějaký ten rok, což jistě mnozí dají za pravdu? -)).

 Autor: Kansan

Komentáře

Tomín

18. 01. 2012, 13:37

Naprostý souhlas, fajn napsané. A protipol je příspěvek pod Tebou. Chjo. .

krokohot

18. 01. 2012, 14:03

Velice hezky napsaný článek, souhlasím, sám jsem narozený na konci války takže tyto staré kroužky a držáky znám, vím také kde se používaly. Mladí hledači toto nikdy asi neměli možnost spatřit, potom píší archeo a pod. Starý nábytek měl veškeré kování a držátka mosazné nebo měděné. po jejich zrušení, kam se vše co nešlo spálit / uklízelo / házelo se na hnůj, ten se vozil na pole a teď se to na poli nachází.

corax

18. 01. 2012, 14:28

S tvým názorem na kroužky sice taktéž souhlasím nicméně někdy se o archeo opravdu jednat může (čímž proboha nemyslím, že by se jednalo o platidlo) rovněž v těch hřebech můžou být archeo kousky. Zásadně se ovšem rozcházíme v názoru na rozpoznání archeo nálezu z doby bronzové. Je to mnohdy dost složité a ani odborník nemusí mít jasno tím spíš hledač, který se v dané problematice orintovat může, ale nikdy nemůže znát vše

jajan

18. 01. 2012, 14:34

Souhlasím, ale i tak mají ty kované hřeby své kouzlo.

jezero

18. 01. 2012, 14:37

Mě se zase dotklo, to s tím pantem. přece jsem se Tě omluvil, tak o co jde?

Kansan

18. 01. 2012, 14:59

jezero - ty NIC nepresentoval. jen komentoval a NIKDO není neomylný!! byla to náhoda že mám nějaké běžné užitkové předměty z mosazi, tak jsem byl v obraze! Tak mezi náma je TO dobrý - že? Ten článek měl mít ÚPLNĚ jinou PODOBU - pošlu Ti jej na meila a pochopíš ... NEBO jej tady i zveřejním po poradě s Tebou a kanarády

jezero

18. 01. 2012, 15:04

OK.

pliza27

18. 01. 2012, 15:51

je to tak, mosazi a bronzu se používalo napříč staletími a osvědčené tvary zůstávaly dlouho používané. Datovat okem kroužek je nemožné.

Rossy

18. 01. 2012, 16:11

banana

18. 01. 2012, 17:28

V každém oboru musí být někdo chytrej jak rádio, tak už to prostě chodí. Zelený kroužky mě nevzrušujou a erekční kroužky nepoužívám Mě kolikrát překvapuje co vyplodí někteří kolegové k válce, která byla před 70ti lety a to že je tady každej pátej archeolog a každej druhej odborník na válku už jsem si zvykl a do ničeho se většinou nepouštím. Takže osvětě vždy zdar a čest. banana

ps. Pak se mi Kansane prosim ozvi na mail... dík a zdar

schoty

18. 01. 2012, 18:19

Kansane plně s tebou souhlasím, co si v tom článku napsal, a je to tu i kolikrát názorně vydět, když jeden (odborník) napíše coto asi je, a už se nalepují další takový kteří mu tu blbou doměnku schvalují. Já už jsem nesčetněktát našel takovéto hřeby a kroužky co tu máš i ty, a jsem laik a vím že to je nic, tedy promne nic zajímavého. Já to nechávám zaklopený pod drnem pro jiné, hledače. Je toho strašně moc v zemi. Za článek je to za 

moon1970

18. 01. 2012, 18:19

Přesně řečeno, jak člověk najde archeo bronzovej artefakt pozná to. Taky jsem prohlížel každej kousek zelené mědi. Potom mi pípl jeden kosek a hned jsem věděl že je to Kelt. Nevím proč ale funguje to. Je to jako když jsem přemýšlel jak na rýžovací pánvy poznám zlato, třeba od slídy, nebo pyritu. Potom se mi na pánvy ukázalo a já jsem přesně věděl že to zlato je.

Fenek

18. 01. 2012, 18:29

Kdysi jsem našel nějaké kroužky byli to kroužky z postroje z koně to jsem zjistil až po besedě s člověkem kterej dělal do koní, nějaký dotyčný je ode mě na webu koupil s tím že jsou to keltské hřivny. To jen pro zajímavost

Tomín

18. 01. 2012, 19:37

Proč to tak nefunguje u žen? Poznat hned že je to ona. .

ridick

18. 01. 2012, 20:50

ty mosadzné kolečka jse dávaly i na udidlo pro koně...... http://obchod. heapco.cz/westernove-udidlo-frinta-o-ring-lomene-sweet-iron-230111000.htm

ridick

18. 01. 2012, 20:55

jsem se spletl píšou tam meď, takže meděné

Krutor

19. 01. 2012, 19:11

Každopádně žádné kroužky nevyhazovat! Na to je vždycky času dost... Kromě toho, s tím, že archeo je vždy poznat nemůžu docela souhlasit, protože na polích často předmět o patinu kompletně přijde a pokud jde o něco tak neurčitého, jako je kroužek, stáří od pohledu stejně neurčíš.

colerko

04. 03. 2012, 07:54

Ahojky tak i u nás na severu, už se dá hledat. Zrovna jste mě naladili a tak už beru klacek a jdu na lov, at to pípá všem.