Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Články / Archeologie
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
radi
18. 01. 2012, 13:26Luxusní nálezy
kim
18. 01. 2012, 13:53hmm zeleninka
Backwood
18. 01. 2012, 14:24Krásná zelenina a houby taky nejsou špatné - penízovka sametonohá je výtečná jedlá houba a je jednou z mála, která se dá sbírat i v zimním období.
Vlasov68
18. 01. 2012, 14:26Hmmmm. Kde toto berete...???
corax
18. 01. 2012, 14:34Milý Alberte, zcela evidentně vykrádáš nějaké hradiště čímž nám všem děláš opravdu výbornou reklamu. Díky
Millan
18. 01. 2012, 14:38Nádhera!!!
halík
18. 01. 2012, 15:02Nádherné nálezy
Tatino
18. 01. 2012, 15:43Ten Vespasianus bol skaredy, ako majova noc v aprili!
hypo1
18. 01. 2012, 15:46No, tohle opravdu vypadá na práci organizovaný skupiny vykradačů nějaký archeologický lokality. Věci to jsou ale pěkný. A jestli je to ještě ze Slovenska, tak to musí bejt docela adrenalin to tam takhle rabovat.
pliza27
18. 01. 2012, 15:53no to je várka
manowar
18. 01. 2012, 16:07pekne rimske sidliste, teda resp. tabor nejake legie
manowar
18. 01. 2012, 16:08akorat ty spony jsou od sebe asi 1 stol.
Rossy
18. 01. 2012, 16:14Rossy
18. 01. 2012, 16:1711,12,13 kování avarského kulturního okruhu. Kolem 8.století.
kapal1
18. 01. 2012, 16:21se s toho archea jednou po.... te. to albert202 ale drazdit si je tady nemusel tim mnozstvim. Kdybys to sem dal postupne tak rejpat nebudou bulici.
butcher
18. 01. 2012, 17:08pěkná zeleninka, ale dráždíme hada bosou nohou, vypadáto na lesní lokalitu, tj. věci možná z původního uloženítakže, zhlediska arheologie nejoršímožný způsob vyzvednutí, a vypadáá to nasolidní poykulturní sosídlení od staršídoby bronzové, ta únětická trojúhelníková dýka s třemi nýtyač po dobu římskouv 1. -3.stol. n.l. - římskoprovinciálnní kolínkovitá spona s půlkruhovitou záhlavní destičkouuž s etěším na ten řev z arch. obcea nedivme se volání po restriktivním zákoně, můžeme si za to sami
18
18. 01. 2012, 17:10To je dobře že se tím chlubíš, čím dřív to tady típnou, tím líp!
Erwin22
18. 01. 2012, 18:17Mince ti přeju, ale zbytek nalezů by měl být odevzdán nebo alespoň zdokumentován a netýká se to je tohoto příspěvku
Pardus
18. 01. 2012, 18:35Prosel jsem si vsechny prispevky tohoto prispevetele. Tento nick se objevil v dobe, kdy na Slovensku vstupoval v platnost zakon o zakazu hledani. Polemizovat nad tim, ci prispevky mi to pripomina nebudu, podobnost muze byt ciste nahodna. Ale je mi divne, ze autor techto prispevku vubec nekomunikuje, zadny popis k nalezum, zadne podekovani v diskuzi, zadna reakce na dotazy v diskuzi, proste nic.
Napadaji mne tri moznosti:
1 - autor odesila prispevky aby se pochlubil, ale pro jistotu to dela z jineho pocitace nez sveho, napriklad z kavarny nebo knihovny, proto zadna komunikace, jelikoz pak uz jen z domova sleduje komentare, ale nijak se neprojevuje
2 - autor chce poskodit hledacskou komunitu nebo primo detektorweb
3 - archeolog provokater
Gila
18. 01. 2012, 19:37Albert202 máš to krásný.
za verbální nekomunikaci
corax
18. 01. 2012, 20:21to Pardus : přesně tak, jen nechápu, že to admin pustí
vrn
18. 01. 2012, 20:28To je kriku - u nas bezna zalezitost za jedno sobotni odpoledne
vrn
18. 01. 2012, 20:30To je kriku - u nas bezna zalezitost za jedno sobotni odpoledne
lopezos
18. 01. 2012, 20:52Super, jen tak dál, a brzy máme utrum!
Pan 33
18. 01. 2012, 20:56Taktéž nechápu proč toto tady admin pustí.
jenk007
18. 01. 2012, 21:51No co? Vy závistivci, Sami si nekopnete, nevystavujete, a jen závidíte! Kdo mě zná, ví
hypo1
18. 01. 2012, 22:13Pardus: Zajímavý postřehy! Já příspěvky tohohle uživatele od začátku sleduju, takže vim, že je to na 100% někdo ze Slovenska a díky tobě už teď vim, o koho se jedná, dík! Ale jinak mlčim jak hrob
CheGuevara
18. 01. 2012, 22:36jenk007 nepleť si závist se stupiditou. .
CheGuevara
18. 01. 2012, 22:37protože kdo tohle vystavuje stupidní je. .
Lumik
18. 01. 2012, 23:45Jsou tam tez torza vojenskych spon ze 4 stol. Jinak jsou to v podstate nicotnosti, ovsem opet pitome okomentovane nekterymi mrcasniky s maslem na hlave a diky tomu i s neutuchajici touhou po cenzure tech druhych. Nehlede na to ze nevim, proc se nekteri stale domnivaji, ze najit rimskou sponu je pred "sub specie aeternitatis" ci prostym pozemskym zakonem vetsi pruser nez vykopany sudetak. Unikatni a patrne navzdy nedohledatelne nalezy zlodejskych komand pracujicich zhusta na objednavku zde stejne nenajdete a namisto radosti ze sveho konicku, se i svymi nazory a komentari mezi sebou posouvate pouze do pozic lupicu s detektory kovu a to bez ohledu na obdobi. Pozadejte o povoleni majitele pozemku, zkontrolujte svacu, vybalte si nadobicko a uzijte si den
kim
19. 01. 2012, 08:54Lumik
corax
19. 01. 2012, 10:32To Lumik : nerad bych se tě dotknul, ale právě jsi prokázal naprostou neznalost problému. V předchozím Albertově příspěvku rozhodně byly věci, které běžné nejsou. Tedy mezi vykradači hradišť možná ano, ale mezi archeology rozhodně ne! Nejde ani tak o unikátnost těchto předmětů jako spíš o to, že mohly pomoct lépe datovat a zdokumentovat místo nálezu. Navíc množství archeo nálezů není náhoda! Je evidentní, že se jedná o soutavné vykrádání nějakého bohatého naleziště. Příště bychom tu třeba mohli vystavovat kradená auta ne?
Sana Mens
19. 01. 2012, 12:22For Lumik:
Ak je to z SK čo teda si na99% je. Je to trestný čin, čiže takýto by bol aj tvoj sudeťáčik/na to je na SK debilný zákon/. To že tu operujú bandy vykrádačov je jasné /voľakedy bol o tom príspevok aj na -OBNOVE-kde boli uverejnené diskusie hlavne česko-moravskej archeologickej obce.
Vážená obec: ak si prejdete detektorweb a príspevky od/nik: Ta.. na či Vete.. na môžu sa zdať náhodné ale? a tých otázničkov je viac.
Inak Pardus to celé zhrnul, ale nemyslím si že by nejakým spôsobom chcela táto osoba úmyselne poškodiť danné inštitúcie.... ČI???
S tým, že sú to naozaj pekné nálezy, nemúže asi nikto polemizovať.
Prajem pekný a úspešný deň
Lumik
19. 01. 2012, 14:32Ja tady nevidim jediny duvod, proc by to melo pochazet zrovna ze Slovenska a take jsem nepsal, ze se nachazeji bezne. Nicmene podobne veci muze s trochou stesti najit na poli i pejskar bez detektoru a strasit kazdeho nalezce tim, ze plundruje historicke bohatstvi je uplny nesmysl a presne ta cesta do ilegality kterou si sami ve svych kebulich predem budujete. Toto jsou normalni veci v te dobe bezne potreby a v zadnem pripade se nejedna o nic, co by jakymkoliv zpusobem mohlo rozcerit klidnou hladinku archeologicke obce, i kdyz nepochybuji o tom, ze by po ni naprosta vetsina s radosti chnapla. A to z jakehokoliv duvodu.
corax
19. 01. 2012, 15:21To Lumik : Nevím odkud ty nálezy pocházejí, ale tady evidentně o plundrování jde Zcela souhlasím, že je to cesta do ilegality. Teď se ti pokusím trošku vysvětlit jak to je s tím rozčeřením. Hodně jde o to kde to nálezce našel. Může se jednat o nové neprozkoumané hradiště, tábor či jiné osídlení nebo jde o známou lokalitu. I v případě známé lokality můžou tyto,, běžné, , předměty hodně pomoct při dataci osídlení, obchodních kontaktů, dataci vzniku či zániku osídlení apod. Všechny tyto a další údaje jsou pro archeology i historiky hodně důležité. Některé nálezy v předchozím příspěvku rozhodně běžné nejsou. Ať už je to odkudkoliv tak to není v pořádku a jediný efekt, je dodání,, munice, , lidem kteří by tu rádi viděli plošný zákaz detektorů...
lopezos
19. 01. 2012, 16:36To Corax... Naprostý souhlas. Hlavně si myslím že drtivá většina negativních komentářů není o nějaké závisti, leč o opatrnosti a zbytečném dráždění hada bosou nohou.
Gila
19. 01. 2012, 17:26Lumík za tu dobu co sem chodíme už jsi taky mohl přijít na to, že s popletenci ( a že už se to tady jimi hemží) je nejlepší nekomunikovat
xela
19. 01. 2012, 20:40Ježišmarja vy vlezdoprdelky už nekomentujte tyto nálezy způsobem odevzdejte nebo alesmoň nahlaste. Každý to velice sám dobře ví, tak nemoralizujte ostatní. Stejně si někteří jenom ohřívají polívčičku a to z důvodu toho, aby se sami dostali přes zkamaráděné archeology k informacím.
SunTzu
19. 01. 2012, 21:49Super nálezy
Sana Mens
20. 01. 2012, 09:19Chlapci- skús te si prejsť novelizáciu pamiatkového ako aj trestného zákona Myslím našeho Slovenského-Kocúrkovského a ak si ho preštudujete http://www.obnova. sk/diskusia/slovenskonajbohatsia-krajina-na-archeologicke-nalezy#new, alebo či?
butcher
20. 01. 2012, 12:29to xela- te´d to řachlo kamarádi arceologové co nás posílají na lokality co toje za bblábol, toje jakokdyžnapíšeš, že kamarád doktor ti na požádáníudělá euthanasii, mám spoustu rcheologů, amarádlů ale jediné lokality od nic hvím ty, na kterých jsem jim na pozvání pomáhal s detíkema při výzkumu a o těch víkaždýTřísov, Libice, České Lhoticeapod. já nepotřebuji tahat z archeologů lokaity, ty si umím najít sám a naopak oni ode mně vědí o novýc ho kterých neměli ani tušení. kdybyc hz některéh oz nch tahal rozumy, řekne mi prd a je po kamarádství. ono něco jako stavovská čest existuje, i když je to v dnešníd době zázrak. jinak álezy supe a souhlas sGilou-občas t uprobleskne zachvěv zdravého rozumu
xela
20. 01. 2012, 20:50butcher, hmmm... tak jo.. další co si myslí, že svět je jenom černo-bílý.
Jinak v poho, já su taky radši, že to vidím ve vitrýnách muzea, ale to tvoje první souvětí zase tak pravda nebude. Že nejsi ty prospěchář, neznamená, že takový není někdo jiný.
step41
26. 01. 2012, 20:57to Albert202: koukám ti na příspěvky a vypadá to, že tu někdo rabuje. Tak ti přeji hodně úspěchů.
ss kosta
31. 01. 2012, 17:43Za chvíli u tebe klepe típek od arheologů a kriminálka
pijatyka
01. 02. 2012, 13:15pijatyka
01. 02. 2012, 13:15pijatyka
01. 02. 2012, 13:16foe
12. 02. 2012, 16:26nedávno sem byl v berlíně v muzeu a takovejch druhu spon tam bylo strašně moc ve vytrýnách takže na tu dobu standartní kovové předměty a mince taky zas tak ojedinělé nejsou takže s trochou štěstí a přemejšlení takovou lokalitu člověk najde i bez archeomap a zakázanejch míst. Tak proč to nenajít na poli za svojí vesnicí kde mol bejt třeba pul roku římskej tábor při nějakim tažení!!! No a jestli něco podobnýho někdo najde tak to nebude žádný vykrádání hrobu nebo známejch osídlení
2kajman
12. 02. 2012, 19:57xela:byli jsme v Teplickém muzeu, ale žádné vitrýnky jsme tam neviděli. Ze zelených věcí jedině tak muchomůrka zelená. Zůstalo ještě něco v depozitu, nebo nám to jenom nechtějí ukázat?
corax
13. 02. 2012, 12:36to Foe : nerad bych se tě dotknul, ale nemůžeš srovnávat naše a Německé nálezy to je úplně jiná dimenze. Zdroj těhle nálezů je bohužel docela jasný a pole to nebude
Antares
27. 02. 2012, 23:28Který hradiště nebo mohylový pohřebyště si vykrad??
butcher
02. 03. 2012, 13:30to antares- než někoho napadneš ujasni si nejdřív pojmy- slovo vykrad bych použil, pokud jde o věci z lesa a nejsou zdokumentované, tady doufám, že admin, když už tohle pustí, zprostředkuje kontakt, aby to nebylo tak kontroverzní, pokud je tozdokumentované a z pole
tak bych použil spíš termín záchránil. ale hradištěse mi nezdá . gró těch věcí je z doby římskéa germánské kmeny, žádná hradiště a opevněná sídliště nebudovaly, maximálně krátkodobě osídlily pár poloh po keltských oppidech a mohylové pohřebištěbyvchyl velmi opatrný. . tento pohřební ritus je charakteristický pro mohylové kultury střední doby bronzové a sem kromě možné fotky10 nic nepasuje. pro dobu římskou je charakteristický kostrový a žárový pohřební ritus, mohyly se opět objevují až s příchodemSlovanů, k nim sice pasuje foto11- 13, aleto je avarsko- slovanský okruh7.-8. stol. aslovanské mohylové pohřby jsou mnohem mladší
corax
05. 03. 2012, 12:33to butcher: Albert evidentně nějaké naleziště vykrádá a je už docela jedno jestli je to pohřebiště, sídliště nebo hradiště
dvyt
24. 04. 2012, 16:52Tolik závisti v jednom tématu. Hoši, víte co je to pokrytectví? Nastudovat.
Albert202
27. 05. 2014, 09:17Kraasa ;)
Albert202
27. 05. 2014, 09:17Kraasa ;)