Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Články / Archeologie
Autor: pazitka
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
traktak
07. 04. 2011, 13:26moc pěkný nálezy gratuluji. zelená je holh zelená.
Rossy
07. 04. 2011, 15:30ERKO,
07. 04. 2011, 21:58Larry
07. 04. 2011, 22:20Keltský kroužek, záleží kde jsi to našel ale asi to bude...
LOUPEŽNÍK1
08. 04. 2011, 06:23pěkný
corax
08. 04. 2011, 08:14Nechci ti kazit radost, ale to první mi přijde jako bronzový slitek (pokud je to i něco jiného tak by chtělo více fotek) a to druhé je prostě kroužek sice zajímavě vyhlížející ovšem neurčitelný a rozhodně se nedá určit jako keltský .
Antares
08. 04. 2011, 09:17To na archeo opravdu nevypadá...
Antares
08. 04. 2011, 09:19To na archeo opravdu nevypadá...
traktak
08. 04. 2011, 09:50viděl jsem to těsně po nálezu a archeo to na 99% je.
corax
08. 04. 2011, 09:57jto traktak: jediné co víš oproti nám ostatním jsou nálezové okolnosti, které můžou něco naznačit ovšem pořád to vypadá na slitek a kolečko
traktak
08. 04. 2011, 10:04corax-kolecko jak to jmenuješ bohuzel zhnědlo když ho namočil asi na týden do oleje. a ten slitek byl teda nedaleko ale taky nedokážu specifikovat.
corax
08. 04. 2011, 10:48to traktak: no dobře takže našel bronzové kolečko, to je stále neurčitelné .
traktak
08. 04. 2011, 11:04proč vylučuješ nožnost že to neni keltský?
corax
08. 04. 2011, 11:40to traktak: já to nevylučuju, ale problém je, že takových koleček se najdou spousty a přesněji je zařadit většinou nejde. Pomoct můžou nálezové okolnosti ovšem pokud to není např. přímo součást depotu je to nemožné. Kroužek může být jak mnohem starší tak mnohem mladší .
traktak
08. 04. 2011, 11:52corax-bohužel součást depotu to neni byl jsem tam s nim když to kopnul
LOUPEŽNÍK1
08. 04. 2011, 16:39taky si myslim že ten kroužek je keltský, pokud to porovnáš s jinými nálezy na netu tak je to totožné.
vykradač
08. 04. 2011, 16:49pěkný
zobin
08. 04. 2011, 23:17Pažitko, Pažitko se mi zdá že už Tě nikdy nevemu na moje místečka. Všechno vybereš. Ale jinak velká gratulace a je to stopro KELT, vždyť vím kam jsem Vás vzal. *17
Rapeman
09. 04. 2011, 09:27proč v každým šrotu vidíte hodně minulou historii?
traktak
09. 04. 2011, 18:26Rapeman-to se musíš lip koukat a pak to jednou snad pochopíš.
corax
11. 04. 2011, 09:15to Loupežník1: tak se podívej do jiné literatury, na jiné kultury, kde najdeš identické kroužky Kroužek může a nemusí být keltský.
Bohužel na mě komentáře zůčastněných působí jako, že kopou kde nemají a původem jsou si jistí...
LOUPEŽNÍK1
11. 04. 2011, 13:20corax-tak to já nemůžu posoudit o jakou lokalitu se jedná.
pazitka
11. 04. 2011, 14:53našel sem to na poli a archeo lokalita to opravdu není
lcap
12. 04. 2011, 14:52corax-plně s tebou souhlasím. viz.:zobin [příspěvky] 23:17 - 8. 04. 11
Pažitko, Pažitko se mi zdá že už Tě nikdy nevemu na moje místečka. Všechno vybereš. Ale jinak velká gratulace a je to stopro KELT, vždyť vím kam jsem Vás vzal.
lcap
12. 04. 2011, 14:53corax-plně s tebou souhlasím. viz.:zobin [příspěvky] 23:17 - 8. 04. 11
Pažitko, Pažitko se mi zdá že už Tě nikdy nevemu na moje místečka. Všechno vybereš. Ale jinak velká gratulace a je to stopro KELT, vždyť vím kam jsem Vás vzal.
zobin
16. 04. 2011, 19:08Icap, corax-Nález je z políčka, velmi známá lokalita. Potkáš tady při procházce hodně hledačů. Ale najdeš tu vše možné. Keltové tu mají dálnici Vltavu. Je pravda že nejsem odborník a pletu se. Ale byl bych nerad aby si někdo myslel že jsme vykradači depotů. Tak bacha na to, co jak a o kom opisuješ - Icap. Dík
LOUPEŽNÍK1
08. 08. 2011, 07:12