Úvod / Nálezy

Bronzová sekyrka

12. 04. 2012 Autor: Maca.Top 5869× 155
Bronzová sekyrka nalezená detektorem v lese ve skalním prostoru.

Komentáře

Taranis

12. 04. 2012, 13:26

tak ta je dobraaaa

ostrov2

12. 04. 2012, 13:53

Jeden kadlub http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=47141&mm=3&xb=1&vd=1 nebo zpožděný apríl? Měli byste se spolu domluvit, kde jste je našli a zda spolu nějak souvisí. Obě jsou moc pěkné.

Rossy

12. 04. 2012, 14:31

knecht

12. 04. 2012, 16:46

Ta vypadá jak ta moje, taky jsem jí našel v lese ve skalním prostoru. Jestli chceš ozvi se na mail a porovnáme místa nálezů.

2kajman

12. 04. 2012, 18:06

pofider

12. 04. 2012, 19:02

paráda
Našla sa v dákej dutine?

aurumann

12. 04. 2012, 19:38

Krásnej špenát

schoty

12. 04. 2012, 19:39

Jo pěknej kousek, Pořádně to tam prohledej, když jsi našel jednu, najdeš i druhou, třetí, a i srpy

Klouzek

12. 04. 2012, 21:39

Jojo ty prachy za pár dní utratíš a nic po tobě nezbude. Holt ten konzumní dnešní svět. Až budeš mít na kahánku pak to možná pochopíš.

Pan 33

12. 04. 2012, 21:49

Tak to je hnus. Ne ta sekérečka, ale ten podpříspěvek od autora.

milwaukee

12. 04. 2012, 22:04

milwaukee

12. 04. 2012, 22:09

Hnupe děláš nám akorát HANBU, jseš K... a ještě se tím chlubíš, nasrat ti do ruk a né detektor

Dark.Warrior

12. 04. 2012, 22:33

Tak pánové, až nám zakážou to naše chození krajinou s békající hůlkou a kopání toho šrotu, tak můžete tomuto "kolegovi" poděkovat...

mistr-x14

12. 04. 2012, 22:45

tak to mi zkazilo náladu!!! to je neuvěřitelný, nemam slov!!!

ostrov2

12. 04. 2012, 22:57

milwaukee, on ten tvůj dárek od kamaráda /patrony/ nám úroveň taky moc nezvedne. A pak ten tvůj příspěvek vyzní jako bledá závist. Jste jeden za 18 a druhý bez 2 za dvacet.

ddaja

12. 04. 2012, 23:01

maca. top:jsi obyčejná mrd=ka a moc bych si přál a né určitě jen já aby ten ze slušných hledačů ti správně ručně vysvětlili co jsi zač a byt ten detík za to nemůže že je jeho pán ksindl byl zničen řezáním tě po makovici a po tvích zlodějských rukou. A co se týče toho balíčku tisícovek tak tady nemaž některým med okolo huby ono se ani na takovém nálezu nedá vydělat šílenej majlant

UCAdmin

12. 04. 2012, 23:46

Smutné... Hold lidé jsou různí...

Jurys

13. 04. 2012, 00:00

Ukázkový prasohledač. Díky tobě a tobě podobným jedincům jsou do jednoho pytle vhozeni všichni. A ještě se tím tady chlubit? Cos čekal? Že tě tu všichni poplácají po rameni, jaký si machr? Tebe se dá asi jenom politovat...

Jurys

13. 04. 2012, 00:08

Tak to si tu asi jediný, co musí něco platit...
No jo, káždý má morální hodnoty nastavené jinde...
a někdo je asi ani nemá...

Kajman1

13. 04. 2012, 00:26

Krása!!!

Krutor

13. 04. 2012, 00:28

A už je to tady zase... zase si spousta lidí hraje na ty rovné z  rovnějších a poctivé z poctivějších... Nevím za co by se měl Maca. Top. v dnešním světě plném "morálky a poctivosti" stydět? Je to jeho věc a dělat si s ní může co chce. Mohl sice držet hubu a neprovokovat, ale aspoň je vidět jak jsou někteří lidé sprostí a přejícní...

marczus

13. 04. 2012, 02:10

takovej hezkej clanek a nalez to byl nez si ten debilek otevtrel hubu. videt tvuj ksicht tak te vyhledam a nakopu do drzky chcipaku. ostani prominou jsem hold trochu podrazden z tyhle doby kde se musej platit ucty....... bronzem

wessel

13. 04. 2012, 02:21

Archeo kde neni dovětek odevzdáno do muzea vůbec nezveřejňovat.

pliza27

13. 04. 2012, 06:04

Maca. Top: tak ti nevím, jseš fakt takovej a nebo je to jen nějaká provokace? Co najdu je moje??? Jestli takhle uvažuješ tak za mne ať toho už moc nenajdeš

Burchinal

13. 04. 2012, 07:01

Je velmi smutné sledovat, jak některým lidem vůbec nedochází co způsobují tím, že něco takhle tupě zveřejní a pak k tomu ještě napíšou. A ještě očekávají obdiv. To musí být inteligence...
Svůj díl ale dávám i adminům tohoto fóra, kteří to berou jen jako skvělou reklamu pro svoji prodejnu detektorů.

Wehrwolf

13. 04. 2012, 07:45

Maca. Top : Nikdo nemáme svědomí úplně čisté, co se hledání týče a názory na odevzdání/neodevzdání si musí každý udělat sám. Ale napsat to o sobě otevřeně na web "jsem prachsprostej kšeftař, nemám absolutně úctu k jakýmkoliv hledačským ale i etickým kodexům a vy blbci, co to neprodáváte a odevzadli by ste to, mi polibte prdel" to je silná káva.. Být adminem, příspěvky bez dokladu o odevzání předmětu tohoto charakteru do muzea bych neuveřejňoval.. Ne, že bych chtěl moralizovat, ale na webu konkrétně TOHLE nemá co dělat. A lidi typu člověka, co to našel, by taky v lese s detektorem neměli co dělat, ale co už...

Wehrwolf

13. 04. 2012, 07:51

Krutor: Dělat si může co chce a ať to taky dělá, jedna prodaná sekera už ten leta běžící byznis nespasí. Ale tak nějak jsem si trochu myslel, že konkrétně na tenhle web chodí většina lidí, kteří mají v postoji, jak se zachovat při nálezu takovéhle věci, jasno. A pokud je to jinak, není moc k věci to tady veřejně vytrubovat... Nikdo si tu nechce hrát na poctivé z poctivějších, ale pokud se tu dotyčný přihlásí k prasárně, co čeká?....

Tiptop

13. 04. 2012, 08:20

Archeologia sa už nedáva do sekcie archeologia

marczus

13. 04. 2012, 08:35

admine zrus mu celel ucet. tohle pako at tahne na jine web. akorat tu dela spatny jmeno kkt.

Bonnie a Clyde

13. 04. 2012, 08:43

shongau : Sekce archeologie? Si děláš prdel! Snad nová bezcená kšeftologie!

corax

13. 04. 2012, 09:17

to Maca. Top: neboj se ona ti to PČR už vysvětlí z očí do očí vysvětlí, s tímto přístupem to dlouho trvat nebude Rozhodně se nejedná jen o  tvoji věc protože tímhle poškozuješ i nás ostatní a dodáváš argumenty těm co by chtěli náš koníček zakázat.

BRONZÁK

13. 04. 2012, 09:37

Pěkná je! což vo to , až bude zákaz s detektorem kovu jedině dobře spousta hledačů odpadne a zůstanou jen ti skalní příznivci

CB

13. 04. 2012, 09:46

http://profil. lide.cz/maca. top/profil/

babahradek12

13. 04. 2012, 10:14

Nalez pěknej to jooo Ale to co čtu mne fakt mrzi a mam zkaženej patek 13 

cortes

13. 04. 2012, 10:26

http://profil. lide.cz/Maca. Top/o-mne/
Že by  , Když máš už takové názory. Tak ti to určitě vadit nebude.
Třeba se na ten prof. podívá i nějaký archeolog
Tobě to přece nevadí.
Třeba to ani nejsi ty a je to jen shoda přezdívek.

cortes

13. 04. 2012, 10:27

Tak přeju hezký pátek 13.

Paul1

13. 04. 2012, 10:47

Je fajn, že to UC zveřejnil a ještě je lepší jak se sám dobytek natřel. Všichni víme, že takovích jako Maca. Top je mezi námi bohužel dost. Myslím, že většina hledačů je se mnou za jedno v tom, že tací mezi nás nepatří. Maca. Top a spol. jsou obyčejní ubožáci kteří bohužel vlastní detektor. To, že se sami dokážou takto odstřelit je prostě skvostné. Gratuluji ti Maca. Top k tvému příspěvku a ještě jednou díky.

Krutor

13. 04. 2012, 11:20

Aktiv: Každý si tu hraje na pocivého, ale před zákonem jsme všichni zloději a podvodníci a to je ten problém. Rozlišovat hledače na "ty dobré a špatné" sice můžeme, ale před zákonem jsme stejně jedna pakáž, alibistické kecy to nezmění. Nepomůžeme si! Prostě jsme všichni zloději, ať se to někomu líbí nebo ne! To, že Maca. Top. tohle natvrdo napsal a reakce na něj jen dokazují to, že spoustě lidí ještě nedošla podstata věci. A ta je jednoduchá: Hledáš s detektorem? Pak jsi zloděj! Okrádáš stát a ničíš "kulturní dědictví"! Odneseš vždy nález do muzea? Jistě to děláš jen ze strachu před trestem a kvůli špatnému svědomí! I tak jsi zloděj! Takhle "ti nahoře" uvažují. To, že měl Maca. Top. držet hubu je jasné ( možná je za tím nějaká provokace, nebo něco jiného), ale to by zase od něj bylo pokrytecké, nemyslíte? Tak co je lepší, mluvit pravdu, lhát, nebo jen mlčet a tvářit se, že se vlastně nic neděje? Sáhněte si do svědomí (pokud ještě nějaké máte) a vyberte si, co komu libo, ale netvrďte, že jste lepší než ti druzí!

Acci

13. 04. 2012, 11:43

Maca. Top - Nechci se pána zastávat, ale nekritizuji ho jako bývalý muzejník. Ono to totiž nejde a přijde mi to i zbytečný. Takto se totiž chová většina (alespoň mi to tak přijde) a pár lidí - ano, pár lidí co sem píší se tak možná nechovají. Maca zapomíná, že nežije na divokém západě, kulturní dědictví má u prdele, rozhodující jsou prachy na chlast a inkaso. Má to svou (smutnou) logiku. Jen nevím proč to sem dává. Snad proto, že má tzv. "prasečí" radost (jak se u nás říká), že vám a mě to zvedá tlak

Acci

13. 04. 2012, 11:50

Cortes: ten profil pána na : http://profil. lide.cz/Maca. Top/o-mne/... je teda parádní. Větší reklamu mu nemohls udělat

stopercz

13. 04. 2012, 11:56

Nevím jaký rozdíl je mezi hledačem co najde tuhle bronzovou mrchu, nebo patrony-ostré anebo kvér a dá to sem s podobným komentem a tím co to najde a rovnou si to nechá, bez komentui obrázku. . Vždyť je to jasné, všem jasné, jak to je, ale držkovat tu umí kdekdo. Ať si každý zamete před vlastním chlívkem. APROPO - proto sem nic nedávám, každému je prd a vořech do toho, co najdu. Ale že mě tady léta bavíte, za to díky, šašci.

jajan

13. 04. 2012, 11:56

Ať je to jak je to, ale fuj, jaká degradace morálních hodnot.

cortes

13. 04. 2012, 12:16

Acci-Pokud to není on,, tak se omlouvám, , pokud to on je, tak byl a určitě i je připraven nést možné následky, protože jinak by to sem s těma komentářema co napsal určitě nedal. Buď mladická nerozvážnost nebo lidská blbost.
A k tomu odkazu.. Každý je dohledatelný.. kdo chodí na net.
Mě je to celkem jedno co si kdo s tím či onýýým udělá, ale takto se sám ukřižovat .
Přítulce archeoložce to, ale ani raději ukazovat nebudu až přijde z práce
Krutor: Taky jsem udělal určitě za 12 let hledání pár kopanců a něco z nálezů pustil i do lepších rukou, když bylo potřeba nebo mě to nebralo.
Ale exhibicionista ze mě nikdy nebude. A co jsem pod stálým dohledem archeoložky...

stopercz

13. 04. 2012, 12:23

Já si myslím, že Máca-top Vás vážení chtěl prostě jen trochu nas. at. A úspěšně. Dávám mu 

Paul1

13. 04. 2012, 12:29

Krutor: Máš pravdu v tom, že za současného právního stavu jsme v podstatě všichni ilegálové, ale přesto nějak dejcháme a nikdo po nás nejde. Fakt bych si přál, aby tu fungoval právní stát a lidi byli andílci trestné činnosti se nedopouštějící a zákony, aby platily pro každého atd... Jenže to je utopie. Nic není jen černobílé. Jsou "nahoře tací kteří by nás nejraději zrušily, ale jsou i tací kteří mají jiný názor a vědí, že spolupráce se vyplácí oběma stranám. Nějaká forma tolerance zde funguje. Z kriminalizace našeho hobby nebude mít prospěch nikdo krom gaunerů a nejvíce to odnese zbývající kulturní dědictví. Frajeři co ve všem co najdou vidí jen kačky na nějaký kodexy a zákony z vysoka serou. Těm by zákaz hledání jen prospěl, bo spoustu lidí se pak na hledání vybodne a rabovačům ubude konkurence. Buď se tu jednou zavede zákaz držení detektoru (ten jedině by asi měl smysl z pohledu prokazování TČ), nebo tu bude fungovat nějaká jiná forma která nás nechá dýchat. Současný stav nestav nějak funguje, ale jednou ke změně dojde. Tohle téma se tu větrá opakovaně. Jednou k  právní úpravě která nás bude regulovat dojde. Myslím, že je jen dobře, že jsou vidět obě strany mince. Hledači kteří hledají pouze pro zisk a ostatní kterým nechybí elmentární slušnost a respetují nějaká pravidla a mají zájem o spolupráci.

18

13. 04. 2012, 12:42

Nepovedená provokace!!

Paul1

13. 04. 2012, 12:51

18 : Spíše blbost dotyčného s následnou trapnou snahou o vybruslení. Takto provedená provokace postrádá smysl, alespoň já v tom smysl nevidím.

cortes

13. 04. 2012, 13:12

Maca... Pokud je pravda za.. C... Tak v dnešní době dost blbá provokace..

Ale každý si  určitě udělá vlastní názor.. zda to bylo za.. A.. B.. C..
Já si ho taky udělal.. Tož zdar.. Jdu se věnovat něčemu užitečnějšímu.
A stejně je zvláštní, že si někdo udělá stejnou přezdívku i jinde.. Rozuměj,, jiná osoba,,
Hezký den

cortes

13. 04. 2012, 13:13

Paul1.. Pravda.. Já taky ne.

manowar

13. 04. 2012, 13:15

Kdo vi, treba je to opravdu provokace a vsichni tady spackujete zlosti lamete klavesnice o stul.
Na jednu stranu pana chapu, situace je zla, kradou politici po milionech, do budoucna nam z republiky nic nezbude a minulost nikoho nezajima, az na 1% populace, coz je mizive procento...
Je to skoda, pokud poputuje do zahranici, ale pokud se dostala ke cloveku, ktery ma sberatelstvi techto veci jak konicek, tak u nej bude urcite velmi strezena a opatrovana. Coz je lepsi, nez aby hnila v depozitu a archeologove se dohadovali mezi sebou o pravo na posranou publikaci a tim body... Tos tak.
Takovych seker jsou stejne plne depozitare... Tos se nebijte a myslete na lepsi veci, spis na to co nas ceka v nasledujicich letech...

manowar

13. 04. 2012, 13:17

Prodal prodal, stejne je mezi hledaci mnoho, kteri takovych seker prodaji kazdy mesic celkove nekolik... kruta realita...

wessel

13. 04. 2012, 14:19

A co je to za sekyru, bojová, pracovní, nebo univerzál? Myslim že co našli hledači z tohoto oboru je jen zlomek oproti tomu co se zničilo při různých bagrováních a náhodných nálezech kdy to lidi zase zahodili jelikož je nenapadlo že to něco hodnotného je.

Pimpf1936

13. 04. 2012, 14:44

Mysim, ze cela tahle causa je pravdiva. A na 99% bude i ten profil na Lidech tohodle toho Macu. Top. Uvedomil si ze to docela přepísk s tema vcerejsima komentarema a chce s toho ted nejak vybruslit... presne jak to odhadl Paul 1... To umyslne navadeni na jinou stopu, jako ze je od Brna a ze by chtel taky vypadat jak ten" druhy" Maca z Lidi.cz, je jasna mystifikace. Je tentyz a samy clovek.....

manowar

13. 04. 2012, 18:01

jajan

13. 04. 2012, 18:04

Maca. Top:Když sem nepatříš tak vypadni a nechej prostor rozumné diskuzi a ne fikci a kamufláži. Myslím, že web má jinou náplň než tvoje fantasmagorie a minimálně se přesuň do diskuze pokud se nehodláš podělit o své skutečné nálezy. Uf, už jsem klidnej.

Pimpf1936

13. 04. 2012, 18:31

Hmm, zajimave Ten clovek Maca. Top je zrejmne rozdvojena osobnost Jeho komentar níže me jeste vice utvrzuje v tom, ze jeho vcerejsi prispevek a komenty byl prave a ne fikce, jak se ted zuby nehty snazi ostatni presvedcit. Obratit ze vcerejsiho tvrzeni, ze sekyrku prodal a ty dalsi blaboly, na dnesni tvrzeni, ze vse byla jen provokace, je opravdu hodne nestastne. Ten clovek se muze obhajovat jak chce, ale pravda je to co rikal vcera. Je hodne nepravdepodobne, ze by mel nahodne stejny nick, jako ten " jiny "Maca na Lidech.cz. Nevidim smysl v nejake provokaci, kterou se nam dnes snazi nastinit. Je jen jedna mala moznost, ze to muze byt nekdo z profi archeologicke komunity a testuje zdejsi hledace, jaky maji nazor na prodej archeo predmetů, ale tak si myslim, ze to nebude. Je to clovek, ktery vcera vychrlil spoustu žvástu a silackejch reci a dnes kdyz se mu to rozlezelo v hlave a dostal strach z moznych nasledku, tak zvolil cestu mystifikace. Pokud si pozorne prectete jeho komentare slovo po slovu, zvlaste dnes, a vsimnete si nekolika detailu v jeho profilu na Lide.cz, tak vam to dojde...... To je me vyjadreni a postreh k teto cauze.

corax

13. 04. 2012, 18:47

To manowar: to je přesně ten nejrozšířenější omyl. Ta sekerka je hezký nález, ale zas až tak vyjímečný jako nedávný bronzový meč. Na rozdíl od něj by u sekerky stačilo(v úvozovkách) sdělit příslušnému archeologovi nálezové okolnosti a fotodokumentaci. Je to dost důležité kvůli historii daného místa-regionu, budoucím stavbám, výzkumům, souvisejícím nálezům apod. tohle je daleko důležitější než předmět samotný pokud se nejedná o něco vyjímečného.

Paul1

13. 04. 2012, 19:28

Maca. Top: Jarine trochu jsi si popletl web. Takový onanysty diskutéry jako ty maj rádi třeba na novinky.cz. Tady jsi vedle ty hrdino. A jestli se mejlím, tak se stav na srazu ve Sloupu a představ se.

Pimpf1936

13. 04. 2012, 19:44

Ted uz se s toho Macku nevymotas, a muzes tisickrat mystifikovat, ze jsi nekdo uplne jiny a " nenápadně " zduraznovat, ze jsi z Rosic. A muzes tady hazet smajlama abys ostatnim dokazal jak ses uplne v" pohode " Nejsi kámo, a to vis moc dobre. Je tezky se s toho vymotat, zeee?

maxa

13. 04. 2012, 22:16

"Profil: Maca. Top, mobil: Nokia 6600" To nemůže nikdo myslet vážně :D

oldironsides

14. 04. 2012, 00:05

Tak tohle je fakt žrádlo....

Wehrwolf

14. 04. 2012, 00:45

Maca. Top: Je mi Vás, pane, vlastně i trochu líto...

Jurys

14. 04. 2012, 03:25

Jo Macíčku, běž, hledej si celý den, celý víkend, celý... , všechno prodej, pak se pasuj na krále prasohledačů všech dob. Až díky tobě a tobě podobným čurákom nastane ten slavný den, co hledání bude trestný čin, jak u sousedů, tak ti postávíme pomník...

pliza27

14. 04. 2012, 06:21

tak jsem opravdu i chvíli uvažoval, že se jedná o provokaci, protože jsem si říkal že tak blbej bejt nikdo nemůže. No když tak čtu tvoje reakce na kritiku vidím, že v tomto případě jsem se zmýlil. Tady se jedná opravdu o naprostý duševní hendikep. V tomto pčípadě stejně jak už ti napsal Aktiv, i mě je tě líto. Tak až zas příště dostaneš vycházky, bež raději do přírody bez detektoru

babahradek12

14. 04. 2012, 07:44

Ahoj všem. To hadani a uraženi je fakt supr Každej ad si děla se svejma nalezama co chce stejne to težko někdo ovlivni, to ze se chlubi prodavanim a kšeftovanim ublizuje jemu i nam a je jedno jestli je to provokace nebo neni. Proste takovej přispevek nebo celej profil vymazat a hotovo.

Pimpf1936

14. 04. 2012, 09:57

Hej Macku, na to ze  predstiras ze jsi borec z Rosic, tak mas uplne jinej dialekt, nez kterym se mluvi na Brnensku . Vsechny ty tvoje vyrazy bych zaradil nekam hodne daleko do Cech. No kamo chce to jeste vypilovat detaily, kdyz uz si hrajes na nekoho jinyho. Tady na ten web nechodi hnupi, kterejm muzes nabulikovat ty svoje sracky.... ses fakt ubozak

baxters

14. 04. 2012, 12:08

Ten kašpar na lidech cz už podle ksichtu vypada jako chovanec nějakeho ustavu pro tělesně postižené.

streleckvz

14. 04. 2012, 12:41

Spíš duševně postižené.
Toho až potká někdo s detíkem, tak mu ho nacpe do prdele a ještě přidá kopátko. Ten ksicht si pár lidí bude pamatovat.

Krutor

14. 04. 2012, 18:27

Maca. Top.: Dobrý! Neškodí to, občas to tady trochu provětrat. Nechápu, proč se ostatní tak rozčilují? Vždyť v podstatě o nic nejde... Taky mi vadí lidé s poznámkami typu... Už jsi byl v muzeu?... To bys měl odevzdat?...

Na druhou stranu. Přezdívka mi nic neříká. Neznáme se tak náhodou osobně? Nehledali jsme někdy spolu? Pokud jsi skutečně z Rosic, tak to bysme byli sousedé...

dabelhorny

14. 04. 2012, 20:15

Maca. Top. Pripadá mi to ako keby si si robil bakalárku z psychológie. Sekerka pekná, stav .

Klouzek

14. 04. 2012, 22:58

Tímto žádám UC o vymazání tohoto příspěvku. Prudění, urážení,... Tenhle web si tohle nezaslouží. Klouzek zdraví kolegu Uceho.

CheGuevara

15. 04. 2012, 01:20

Tak ten profil pobavil, příznivec dělnické strany, pózy kde ukazuje svaly :D
Taky mi to připadá že je to on a neumětelsky maskuje stopy :D

CheGuevara

15. 04. 2012, 01:32

A to foto v uniformě v ponožkách :D

CheGuevara

15. 04. 2012, 01:34

Jinak přezdívka natolik specifická... na 99% je to on :) Chlape když tak miluješ kulturistiku tak bys měl vědět že cvičit mrtvej tah v ponožkách je neskutečná blbost.

2kajman

15. 04. 2012, 10:10

No, z psychologického hlediska je tato diskuse opravdu zajímavá. Stojí to za podrobný rozbor .

2kajman

15. 04. 2012, 10:16

Ale nejdříve si vezmu detektor a půjdu to rozdýchat

welner

15. 04. 2012, 13:58

CheGuevara-že ty máš nějaký mindrák? Co sem montuješ Dělnickou stranu a meleš tady ty svoje rozumy? Napadá snad Tebe někdo za to že máš nick toho marxistického prasete?? Hlavně sem netahej politiku...

CheGuevara

15. 04. 2012, 14:37

welner :D to chce klid, ty jsi taky člen dělníků?

neandr

15. 04. 2012, 15:34

To Maca. Top:Tak lehko se  ztoho nedostaneš, z ROSIC nejsi ani náhodou, nejprve jsem si rozkliknul tvůj MAIL na příspěvku MINCE a pak už to šlo samo. Telefon 721056588,bydliště Stráž pod Ralskem. Odkaz je tady, je to devátý sloupek od zhora. http://miniaplikace. blueboard.cz/kniha/67713?strana=6

CheGuevara

15. 04. 2012, 16:14

welner ale jestli to chceš slyšet tak ano, členové dělnický strany a  všichni který slintaj nad hakenkreuzem jsou tupci stejně jako autor tohoto vlákna

CheGuevara

15. 04. 2012, 16:24

Tak jsem taky pátral
http://www.facebook.com/people/Marcel-Lja%C5%A1ko/100001287915045?sk=wall

welner

15. 04. 2012, 16:26

CheGuevara-k Tobě snad už jen... řekl bych že to máš v té své kabelce asi pěkně rozházený :-D

welner

15. 04. 2012, 16:29

Mohli by jste toho kluka ještě zlinčovat, telefon, bydliště... na co si to tady hrajete?

CheGuevara

15. 04. 2012, 16:32

welner a ty by jsi mohl otevřít knihu pravopisu pro ZŠ

zacatecnik88

15. 04. 2012, 16:35

všichni tu máte trapný kecy naprosto o ničem prostě vás dobře napálil to je vše

neandr

15. 04. 2012, 16:37

CheGuevara :Jo, Jo, to je on, dobrá práce. Tak ještě adresu a je posekáno.

zacatecnik88

15. 04. 2012, 16:40

a co budete ho lynčovat nebo co uděláte ještě adresu a až ji budeš mýt tak co jako bude

ostrov2

15. 04. 2012, 16:44

Už vím proč máme tak blbé politiky, tenhle průřez názorů to zcela potvrzuje. Jednou jste odborníky na archeologii, podruhé na právo, pak na psychologii no prostě na všechno. Jako oni.

Pimpf1936

15. 04. 2012, 16:50

CheGuevara- sam ses tupec i stim svym vyje. banym marxistickym nickem. A netahej sem DS, vubec nic o ni nevis. Jen to co ti media natlacily do toho tvyho levicackyho " mozku "

CheGuevara

15. 04. 2012, 16:55

Levičák nejsem, vlastně ani volit nechodim, ale Dělnická strana, pro kterou je inspirací Hitlerova NSDAP, to je hnůj. Stejně jako IQ tykve jejích voličů. končím diskuzi

zacatecnik88

15. 04. 2012, 17:22

CHeGuevara sám se tu chováš jak nákej gestapák hledáš kde bydlí, pátráš po něm na facebooku na co si tu hraješ jako aby se náhodou nezačal starat někdo o tebe ono všeho moc škodí.

CheGuevara

15. 04. 2012, 17:32

Já hledal kde bydlí?? A kde prosím tě :D je mě to volný.

Kansan

15. 04. 2012, 18:50

Pimpfe1936 - já poznal že seš JETINA, malý uslintaný anonýmek který se seberealizuje za svojí zaslintanou klávesnicí... ALE po přečtení Tvého příspěvku.....

off-line Pimpf1936 [příspěvky] 16:50 - 15. 04. 12 

CheGuevara- sam ses tupec i stim svym vyje. banym marxistickym nickem. A netahej sem DS, vubec nic o ni nevis. Jen to co ti media natlacily do toho tvyho levicackyho " mozku"

jsem pochopil že jsi CHUDÁČEK s inteligencí stoupence ZUBATÉHO DS kolečka ... Proč já mám"čich"na takové JETINY

schoty

15. 04. 2012, 19:16

No tak koukám co se tu sešlo komentářú. ale až potom co ten Imbecil Maca. Top přiznal to co přiznal jak to je, ale předtím jste mu to všichni baštili, a předháněli se ve vychvalování oné sekerky. A najednou jste otočili, dobře vám tak, já když tady požaduji po pár jedincích fotky z terénu, tak mne napadáte co si to pořád vymýšlím. A tajovejch zachovalejch a naleštěnejch medailí a Agéček bez fotodokumentace tu je každej den spousty, a spousty toho lidi ponakupují na AUKRU, . Takže nevěrohodné, nepřesvědčivé jako nálezy, Toto si myslím měla být nová a zásadní podmínka v tom nově zbudovaném detektor webu--- jak už několikrát ADMIN tady preferoval. A takovéto případy by se tu nevyskytovali. Takže fotit a fotit i v zemi. Pánové a kamarádi zdraví vás Shcoty

CheGuevara

15. 04. 2012, 19:20

Kansan častokrát jsem s tebou nesouhlasil ale tentokrát jsem rád že se shodneme :)

Kansan

15. 04. 2012, 19:41

Můj Drahý"ČÉ" Gevaro, já stojím a vždy budu stát na straně SLUŠNOSTI a... rozumu Ten"nacistickéj"chudáček mne nestojí ani za TO abych otřel o něj botu JENŽE takových "anonýmků" je tady spousta a VŠICHNI mají zastání u UCého-ADMINA
Vulgarity, napadání slušných lidí TO je jejich ARBAIT

Kansan

15. 04. 2012, 19:54

CheGuevara - zapomněl jsem PODSTTNÉ : V pátek odpoledne jsem byl s Habosem na Šmejdění a ten kluk má ode mne ocenění :
Třetí bych mu dal kdyby nekouřil ale ON vlstně na poli nekouřil- tak byl zaměstnán signály tak + dodatečně...
-Ukázal jsem mu jak vypadají dvě FALSA - medaile... a protože mám ČICH na lidi tak jsem se jej proto zastal!!! VĚŘ že je TO parťák do terénu

baxters

15. 04. 2012, 20:36

Habos to je dalši dilina stejná jako maca. top. Ta jeho vzacnost jakou svet nevidel(placka gestapa)to byla stejná komedie.

BRONZÁK

15. 04. 2012, 21:11

opravdu lepší nežli koukat na Simpsnovi online člověk žasne a normálně padá z křesla, za diskuzi uděluji

maraxp

15. 04. 2012, 22:43

baxters počkej ty to schytáš ty prázdná nádobo

Krutor

15. 04. 2012, 23:08

No, to je žrádlo, jak se to tady rozjelo! Jedna skupina je nasraná, že se nechala přesvědčit, že černá je bílá, druhá skupina předstírá, že všechno dopředu věděla, třetí skupina vyřvává do světa, že je to nemorální, co Maca. Top. udělal... Není to tak dávno, co jsem dostal banána v podstatě za nic a tady si lidé vesele vyhrožují, špiclují jeden druhého a admini jsou v klidu... ? Běžte všichni do prdele s tou svou morálkou typu, dobré je jen to, co je dobré pro mě! Jste jen banda farizejů, která by se měla vypráskat z chrámu božího ohnivými metlami... Sancta simplicita...

2kajman

16. 04. 2012, 08:05

rozhádanej stát, to se ani nedivim, že máme takové politiky. Nakonec se popereme všichni mezi sebou

2kajman

16. 04. 2012, 08:30

A co udávání, to tady ještě nebylo I zahrádkáři jsou jednotnější nežli my.

robik88

16. 04. 2012, 10:10

Mě pouze pobavilo, jak to košťátko zapíralo svou identitu. Jinak toto vlákno raději nekomentuji.

DUTMAN

16. 04. 2012, 11:45

Uc proč už konečně nenastavíš nějaká kritéria o uveřejnění nálezu zde na DW. Pak se ti to tady zvrhne že to hlava nebere. Vždyť jsi administrátor tohoto webu a i jeho majitel. A opravdu si přeješ aby ti tady nastávali občasné restrikce mezi lidmi? Vždyť tomu akorád nahráváš a sám to velmi dobře víš že to tady po vložení příspěvku vždycky někam zdegraduje. Raději tyto věci nevidět nečíst. A nebo si pak můžem myslet že jde především o něco jiného a né o nějaký koníček?
Vždyť se to tu děje neustále. Předcházej problému a né na něj zakládat. Teť to vše vyznělo jako by jsi zato mohl ty. Ale přeci jen kdo zde uveřejnil příspěvek? A když vidím artefakt tak je zcela jasné kam asi patří ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A kor toto. Nepodřezávej nám větev. Děkuji za pochopení. A toto prostě nijak neobhájíš. Veškerý alibismus je zcela bezpředmětný protože veškerá obhajoba je v rosporu se zákonem pokud budem hodnotit uveřejněné artefakty. No to je tak asi vše. Přeji příjemný den.

DUTMAN

16. 04. 2012, 11:49

Tento web je je velmi bedlivě sledovaný a veškeré kontroverzní uveřejněné nálezy jsou staženy a archivovány. Pokud budeš chtít vedět více tak mne napiš na mejla.

Acci

16. 04. 2012, 12:13

Dutman + baxters . Přimlouvám se za Dutmanův komentář k webu. Jasný "delete" + ban = jinak můžeme za čas "zavřít krám", jak se říká.

lebkoun

16. 04. 2012, 13:20

No a Maca po skutečném odhalení najednou ztichnul. Od začátku mi bylo jasný, že to co napsal byla pravda a ne provokace, čekal jsem jen na to jak se bude projevovat. Jo Stráž p. Ralskem je slůjí více týpků, vím o čem mluvím.

Krutor

16. 04. 2012, 13:24

DUTMAN: Neboj, všechno bude, až bude "nový web"! Tedy v době kdy někdo uvidí tančit vetřelce s čupakabrou v jantarové komnatě!

esx

16. 04. 2012, 14:11

jak tak čtu tak podle všech co tady ty nalezy poctivě odnašejí mame ty nejvic našlapany muzea v evropě

sahin11

16. 04. 2012, 14:37

UC na nás všetkých tak akurát... Pokiaľ nechceš kúpiť detektor.

pliza27

16. 04. 2012, 15:32

sahin11: ono tady ani tak nejde o to odevzdal, neodevzdal, v tomhle případě by pravděpodobně stejně jen zaznamenali nálezové okolnosti a sekérečku vrátili. Tady jsde spíše o reakce. Chování plné arogance, vulgárnosti. Vše jde přeci řešit s určitou dávkou slušnosti. To co se člověk dočítá tady v té diskuzi, to je žumpa. To si musí odpůrci detektorářů chrochtat blahem jak se tu koušem mezi sebou.

CheGuevara

16. 04. 2012, 16:42

Maca. Top to jsi teda hrozně drsnej a správnej chlap a strašně se ti podařilo svym křiváctvím všechny mooc vytočit. Gratuluji, Vandas na HRAD!

kuper

16. 04. 2012, 16:57

Maca. Top bude zřejme nějakej archeológ provokatér, který se skrýva za hledače s úmyslem dosáhnout svého a to co v SR, je to jen samá demagogie, řekl bych že tak 50 % v sekci archeo je zde úmylesne zasláno od archeologů aby dosáhly svého.

sahin11

16. 04. 2012, 17:35

pliza27: Jasné. Od začiatku bolo evidentné, že mládenec chcel zahrať ramená, pochváliť sa, ale sa mu to vymklo z rúk. No a ostatní... to už je na každom, ako to pojal. Vypadáš byť rozumný a nekonflikný chlap, ktorý už má niečo za sebou, tak určite vieš, ako to s takými nálezami mnohokrát chodí. Mňa tieto veci moc neberú. Sice nerad, ale musím priznať, že krutor má trošíííčku pravdu. Sem tam sa mi niečo "šuchne" okolo ucha, čo sa týka múzea a archeológov. "Na každom šprochu, pravdy trochu". Jeden kolega od nás, doniesol do múzea niečo od Púchovskej kulúry a vyslúžil si trestné stíhanie. Takže som trochu v rozpakoch, čo sa týka "postupu" pri nálezu týchto vecí

sahin11

16. 04. 2012, 17:44

kuper: Ak je tak, tak prehlasujem, že žiadne archeo som nenašiel, ani cielene nevyhľadával, takže jeho predajom (chvalabohu) si nemusím zarábať na úhradu šekov.

sahin11

16. 04. 2012, 17:45

A ešte tu chalanovi pridám, nech je v Topke

Jurys

16. 04. 2012, 17:53

Jo stoj si za svojím, to že nejsi sám a takových, jak si ty je bohužel dost víme všichni. Ale aspoň bys mohl ve svém omezeném mozečku najít trochu rozumu na to, že to tvoje rádoby chytrácké a namachrované jednání hodné čtrnáctiletého haranta, může mít vážné nasledky nejen pro tebe a pro všechny.
A taky nechápu admina. Když se tu před nejakým měsícem objevil třicítkový náboj do befka, s dotazem jak ho delaborovat, během pár hodin byl příspěvek smazán, i když to byl průser maximálně pro majitele, ale to je průser pro všecky... Tak teda nevim o co tu jde...

bába

17. 04. 2012, 00:12

Kdybyste raději hledali a neztráceli čas nejapným provokatérem. Dokud to ještě chvíli jde. Adminy nechápu. Tedy chápu z hlediska návštěvnosti. Z hlediska hledačského i lidského mi tenhle přístup adminů připadá jako řízená sebevražda. Ale třeba vědí, co činí... domýšlet se mi ani nechce.

bába

17. 04. 2012, 00:21

Kdybyste raději hledali a neztráceli čas nejapným provokatérem. Dokud to ještě chvíli jde. Adminy nechápu. Tedy chápu z hlediska návštěvnosti. Z hlediska hledačského i lidského mi tenhle přístup adminů připadá jako řízená sebevražda. Ale třeba vědí, co činí... domýšlet se mi ani nechce.

pijatyka

17. 04. 2012, 01:28

Uf... to je debata. Jsem si jistý, že mezi hledači je velmi málo takovýchto čuráků, co kšeftují s archeologickým materiálem.

Pardus

17. 04. 2012, 09:45

Jurys : myslim si, ze nemas tak uplne pravdu. Pokud nekdo proda nebo si ponecha historicky cenny nalez je to sice lumparna, ale nikoho tim neohrozi, teda myslim fyzicky. To, ze nejakeho archeologa z toho muze klepnout pepka je vec druha.
Ale kdyz nekdo doma rozdelava granat, v pripadu ktery zminujes se jednalo o kompetni naboj raze 30 mm, tak ohrozuje nejen sebe, ale i okoli. Strepiny nebo pripadny pozar muzou postihnout i ty, kteri o pocinani takoveho jedince nemeli ani tuseni.
Je otazkou co kdo z nas povazuje za horsi

CheGuevara

17. 04. 2012, 11:23

Pardus ohrozí sebe, jeho blbost. Ale tenhle tupoun svojí blbostí ohrožuje všechny slušný hledače.

lebkoun

17. 04. 2012, 12:26

Prostě to příště aspoň nezveřejňuj, když už jseš tak omezenej a kašleš na všechno. Pochlub se ve Stráži pod Ralskem mezi svými náctiletými mrcajzníky a neventiluj to. Díky.

Jurys

17. 04. 2012, 15:01

Pardus: Nemyslel sem, že nás ohrozí fyzicky, ale dává do ruky jasnou páku těm, co nás chtějí postavit mimo zákon. Ten příklad s třicítkou, jsem myslel jako nedovolené ozbrojování. Ten dotaz na bezpečné domácí delaborování byl snad jen kvuli absolutní nezkušenostii a obavám z toho, jestli je to bezpečné, jinak by se asi ani neptal a hned ho páčil ve svěráku... nevim, můj názor.

bába: přesně tak, řízená sebevražda

baxters

17. 04. 2012, 18:18

maca top:ten postižený chovanec v tvem profilu jsi zcela jiste ty to už nikomu nevymluvíš

CheGuevara

17. 04. 2012, 19:11

baxters se mi líbilo jak se sám komentoval - takhle vymakanej bych chtěl bejt :D

zacatecnik88

17. 04. 2012, 21:48

nechcete to tu už zabalit už jeto o hovně

neandr

18. 04. 2012, 07:51

http://www.strazpr.cz/zamer-mesta//foune-halaiova-hemr-holub-janota-kristof-ljasko-orsoo.pdf
sedmej od zhora, je náš ŠULÍN

mmmmm

18. 04. 2012, 08:14

asi to bude nějaká naplavenina z UKRAJINY, bůh nás chraň před svoločí.

dabelhorny

18. 04. 2012, 19:38

Tak to by som hneď bral od teba bronzovú bužírku na centrofixu - rímsky tip 1.-2. str. Máš

manowar

19. 04. 2012, 08:53

to jsou nesmysly...

CB

21. 04. 2012, 13:15

Proč máš v příspěvku "mince", pod obálkou emailu odkaz na maca. top@seznam.cz a tím pádem i profil na lidech? Jsem zvědavej, na to logický vysvětlení

CheGuevara

21. 04. 2012, 15:10

CB už se odpovědi asi nedočkáš

Pimpf1936

21. 04. 2012, 15:57

Presne jak jsem to rikal, Macek je v k. unde, protoze tohle uz vysvetlit a obhajit nijak nedokaze. Si myslel jak tady kazdyho oj. ebe hranim si na nekoho jinyho. Ted se zmuze tak akorat na nejakou nesmyslnou vetu o muzejich a trapnyho smajla, aby ukazal jak je nad veci A ten symbol DS si stoho profilu radsi mazni ty trapaku Hod, si tam radsi ciganskou vlajku s tim kolem od žebřináku, ta se k tobe hodi lip

CB

21. 04. 2012, 20:48

Tak už ho nechte, je jinej, jednoduchej

Kamil 007

21. 04. 2012, 23:26

Maca. Top-Dobře jsi to tu rozproudil.

baxters

22. 04. 2012, 11:41

Maca top:ja jsem hned věděl že ta tupá postižena držka v tom profilu je tvoje, s tímhle ksichtem bycha ni do lesa nechodil

CheGuevara

23. 04. 2012, 14:10

Maca však jsi říkal že to nejsi ty ten ukrajinec z odkazu. Tak proč se rozčiluješ? :D

Pesimista

23. 04. 2012, 22:17

ADMIN: SMAŽTE TO. JAK TU MŮŽETE NECHAT PROBÍHAT TAKOVOUTO VULGÁRNÍ A BIZARNÍ DISKUZI (MYŠLENO ZE STRANY Maca. Top)? JE JASNÉ, ŽE NENÍ KAŽDÉMU ZHŮRY DÁNO, ALE ZKUSTE ZACHOVAT NĚJAKOU ŠTÁBNÍ KULTURU TOHOTO WEBU. JINAK - PRAVÉ BYDLIŠTĚ NÁLEZCE JE ZDE: GPS: N 50° 21' 30,7" E 14° 20' 52,41"

manowar

24. 04. 2012, 11:07

Na druhou stranu, je videt, co se z nekterych lidi vyvine v takove diskuzi, aspon clovek pozna jejich odvracenou tvar, hh. Jdu blejt

cavalera74

24. 04. 2012, 12:11

tu samou jsem kopnul a už je předaná a ofiko vypucovana stáří 1500let před kristem B. S. pro mně je to jen kus bronzu at se vám daří

kozajda

24. 04. 2012, 14:01

Pánové jsem znechucenej vašema reakcema. Proto sem chodím pouze někdy a moc se divím adminovi, že tohle všechmo trpí.
Je to ostuda celého webu. Škoda, tak rád jsem měl tyto stránky.

Krutor

25. 04. 2012, 12:07

Maca. Top: Dobře jsi těm "hledačům s jediným správným názorem" načechral peříčka... . Jenom mi není jasné, proč jsi tu celou šaškárnu dělal, když ti muselo být jasné, že jejich "jediný správný" názor stejně nepředěláš a "nastavovat zrcadlo" někomu, kdo má křivou hubu, se prostě nevyplácí, je to zbytečnost... Vzpomeň si na mě a na ty dřívější diskuze. Stejně to k ničemu nevedlo a stejně to nic nezměnilo.

Na tomhle webu žádná pravidla nejsou a nikdy nebyla, protože napsat do záhlaví pár řádek o pravidlech diskuzí není žádný problém a spoustu věcí by to vyřešilo, ale to by se pak nemohly dávat banány, za nic... Výmluvy na to, že "nový web" všechno vyřeší, jsou bezpředmětné. Vyřešit se to dalo už před lety, ale admini o to nikdy neměli zájem. Proč? Třeba proto, že i negativní příspěvky, hádky, třenice, přitahují pozornost mnohdy větší, než seriozní články, které stejně nikdo nečte a dělají reklamu a reklama prodává detektory. Řeči adminů o tom, jak jim to vadí mi připoměly řeči poslanců ve sněmovně, jak jim prý vadí rasové nepokoje 100km daleko a problémy lidí, které nikdy neviděli a tudíž k nim nemají žádný vstah...

CheGuevara

25. 04. 2012, 12:47

Krutor a ono něco odevzdávat je špatnej názor? Já sám jsem daroval do KN muzea taky něco, i kdybych to možná dokázal prodat, ale věděl jsem že tam je to ve správnejch rukách. Je na to měco špatně? Jsem vůl? Řekneš mi jinej názor? Vylízt sem a poplácat se po ramenou že jsem to prodal. . je pak jasný jak to dopadne, navíc jako reklama pro všechny hledače tuze špatná. Sám jsem mu nikdy nepsal ať to dá do muzea, je mi to šumák co s tím kdo udělá, ale to co udělal je stupidita. /Pravdou je že co čekat od člověka kterej má v profilu německou slepici a kolečko dělnický strany, paradoxně podle jména Ukrajinec s kterym by Adolf jako s untermenschen zatočil)

Habos

25. 04. 2012, 17:12

cheguevara:nasral si mě komentářema u, lahůdky,, ale ted máme stejnou řeč. nejsi takovy cyp jak sem si myslel. budiž to pro tebe odemne poklonou. snad se potkame ve Sloupu a budu ti moct ukázat ten důkazní mejl. a ty maca. tope si davej bacha abych tě někde nepotkal:mam pamět na ksichty.

CheGuevara

25. 04. 2012, 17:33

Habos v tvym příspěvku Hypo pomůžeš? nedávno jsem ti určoval minci :) tak přece na mě nemůžeš bejt nasranej.:D mír

Paul1

25. 04. 2012, 19:35

Už jsem to sic psal, je fajn, že se jarin Maca. Top odstřelil a, že tu ta diskuze jede dál. Naprostá většina hledačů je proti takovému jednání. Žvásty o mystifikaci a provokaci skousne jen dement. Jen ať archáči a org. činné v tr. řízení vědí, že většina uživatelů postupuje jinak než Maca. Top. Vždy budou dvě strany jedné mince. A takovej kokot jako Maca. Top nám to nemůže posrat. Odmítám s ním o čemkoli doskutovat či polemizovat. Všichni zodpovědní vědí, že jsou i tací a jak to v reálu běží. Sám jsem před týdnem kopnul prej unikátní zelenej topor kterej snad nemaj ani v národním v Rize a byl to přesto docela porod tu sekeru někomu oficiálnímu předat. No dočtete se v dalším DR. Ale ani v nejmenším mne nenapadlo to ztopit. Prostě zelenina a spol. jim patří i když mnozí archáči tvrdí, že jim patří vše či mnozí hledači tvrdí, že vše patří jim. Je to názor od názoru a jsem rád, že naprostá většina hledačů to dle příspěvku vidí stejně jako já. Buď to bude koníček podle nějakých pravidel nebo to naše hobby bude trestná činnost bez pravidel. A  fakt nechci být za zločince když si chci oddáchnout s detíkem někde v lese.

baxters

25. 04. 2012, 22:44

Maca top a Habos= PAT a MAT

baxters

25. 04. 2012, 22:45

Maca top a Habos= sekyrka a placka gestapa jakou svět neviděl , vy dva kašpaři jste se hledali celý život

Morison

26. 04. 2012, 02:10

Krutor: hoď mi na sebe prosím mail. . Milda70: chlape, kolečko se polámalo, jsem marod, ale snad to letos s Tebou vyjde... Jinak co se tady děje... sodoma gomora Kelišová, ale je to výsledek nekompromisní politiky vůdců mrcaswebu

Göring H

26. 04. 2012, 02:40

No tak lidi, přece se nebudete hádat, trochu má ten člověk pravdu, klaním se na jeho názor. Když tak čtu názory ostatních, přijdete mi jako haranti z MŠ, autora si vážim, že si stojí za svym názorem. NEDEJ SE BORČE

Paul1

26. 04. 2012, 08:06

Maca. Top : Přijeď mi říct blbečku na sraz do Sloupu. JInak jsi opět prokázal, že trpíš mentální retardací, o tvém trestním stíhání nebylo v mém příspěvku ani slovo. Hele a už jste s Habos registrovaný??

Pimpf1936

26. 04. 2012, 08:36

Goering H - Tak za 1,si poradne precti celou diskuzi, kdyz uz se chces zastavat nazoru autora prispevku Autor zadny nazor nema a co je jeste horsi, autor nema ani kousek cti a hrdosti. Nejdriv sem hodi clanek o sekerce, pak rekne ze ji prodal a ze to tak je v poradku. Ale druhy den obrati a zacne tvrdit, ze si vse vymyslel aby vyzkousel reakce lidi s tohoto webu a zacne tady hrat blbyho, ze TEN Maca. Top, neni TEN Maca. Top, kterej ma profil na Lide.cz. A kdyz se najdou nevyvratitelne dukazy, ze je totozny s tim clovekem na Lide.cz, ze je to vlastne on, tak nevi jak to vysvetlit a misto toho tady pise nesmyslne zvasty jen aby odpoutal pozornost na neco jineho...... Jeste si autora vazis??? Ja bych si ho mozna " vazil ", kdyby od pocatku tvrdil to same, jako ze ten artefakt prodal a basta. A ne prijit kazdy den s jinym nazorem a vysvetlenim na tuto cauzu bronzove sekyrky..... Takze myslim, ze to DS. v profilu je pro tohoto cloveka zcela bezpredmetne. V DS neni misto pro lidi bez hrdost a cti!!!!!! Ale stejne ten obrazek tam ma autor jen z frajeriny a DS videl tak max. v TV 

UCAdmin

26. 04. 2012, 10:12

Takže moc pěkné. Jednou z toho nálezce snad vyroste, ale možná se toho nikdy nedočkáme. Každopádně s jeho názory nesouhlasím a stejně tak je to u každého slušného hledače. Tím zde ukončuji tuto diskusi a zamykám.