Úvod / Články

Byli jsme na jednom poli

25. 09. 2008 Autor: balli 6446× 72
Zasílám tento článek, který byl napsán účelově archeologama, aby ukázali co jsou zač ty hledači. Dávám to do fóra proto, abych se zeptal, máme v parlamentu a senátu lobistu, který se  nás zastane. Nebo nás rosekaj a s hledáním bude konec. Je nás docela dost a stejně nevým koho volit, tak třeba o naše hlasy bude zájem. Měli by jsme trochu zapracovat, máme určitě ve svém okolí známé, třeba pomohou. Soupeř do nás docela začíná střílet, jak je to u Vás.

Bali Dubí a okolí

 Autor: balli

Komentáře

kimcid

25. 09. 2008, 10:58

už nereaguju minule jsem toho napsal dost a žádnej efekt to nemělo. je to škoda že timhle tempem ten koniček pujde do pr. ele.

detektor_xlt

25. 09. 2008, 11:08

Myslím si, že nový zákon nic moc nevyřeší.. Například v sousedním Sasku je to úplně zakázané a kopáno je tam taky všude. Akorát to  mnohem lépe uklízejí. Nejsou tam takové ty prasácké rozhrabané skládky a krátery...

kimcid

25. 09. 2008, 11:47

jenže pokud je nějakej zákon v plánu a my se neozvem dopředu tak pak už stím těžko hnem?? a já osobně chci hledat legálně a né se bát kdo mě stoji za zádama??? bando deně je tu přispěvovatelů a remcalů milion, ale že by jste někdo dal něco kloudného do, placu to né???

Dark.Warrior

25. 09. 2008, 11:53

Pánové, vy snad nechodíte na pole a do lesa hledat kolegovo klíče? To jsem tu asi špatně, co?

manowar

25. 09. 2008, 12:35

smutne... smutne... misto toho aby chytali policajti takove kur. y jako Krejcir, Kozeny, atd... tak si to vyberou na obycejnych lidech... hh

Marouš1

25. 09. 2008, 12:41

s "klíčema" po novém zákoně neuspěješ to už neuspějeme nikdo - prodejci detíků pujdou prodávat něco jiného a z nás bude lovná zvěř.

marczus

25. 09. 2008, 12:47

budu se rejpat v hline i kdyz to zakazou.

Marouš1

25. 09. 2008, 13:05

Jinak kdo si udělá rozbor toho článku, tak zapláče, jestli tohle vyplodil vysokoškolák Saša Rusó, tak jsem rád že žádnej titul nemám.
Víc sem toho psát nebudu, neb to nemá cenu. Stejně se nikdy nic nevyřešilo. Viz minulá aféra "TRNKA", jen to zabouřilo a je klid.

bery

25. 09. 2008, 13:50

Tak co kucí kdo to tam byl...

smrdla

25. 09. 2008, 13:57

Jestli dobře vidím tak je tam napsaný archeoložka Alexandra Rusó, no co dodat, v něčem má pravdu(o některých z nás), ale jinak by člověk plakal, ani pojem ani dojem... musíme zabojovat.

kimcid

25. 09. 2008, 15:17

smrdla >máš recht kecama na webu tomu nepomužem

butcher

25. 09. 2008, 16:19

no pánové, asi mne roznesete, ale evidentní nesmysly vidím jen v prvním sloupci - špatná a účelová interpretace zákona, hloupá formulace "přistihli"??? proboha při čem?? - pokud to je obyčejné pole a ne označená archeolokalita, nebo místo, kde zrovna probíhá archeologický výzkum (což není z textu patrné), může mi něco říct pouze majitel pozemku, jinak si přáteli od policie vždy rád pohovořím , ale to je asi tak všechno. Od druhého sloupku si musíme přiznat, že tam není ani slůvko nepravdivé a naopak v závěru je konečně něco co dlouho ve vyjádřeních archeologů postrádám - nehází nás všechny do jednoho pytle zlodějů, ale konečně někdo z té "druhé strany" přiznává že nejsme všichni jen vykradači historie.

bába

25. 09. 2008, 16:47

butcher: bohužel je to až na konci. A bude to stejně prd platné, zákon bude upečen na míru archeologům. Ale máš pravdu v tom, že pokud chlapci nekopali jinde než na poli využívaném k zemědělské činnosti, mohli těm archeologům na fotce (co vypadají jako kdyby zrovna zdrhli z diskošky pro pubescenty) ukázat prostředníček a pomahačům, chráničům taky. Vypadají ale zskočeně a evidentně dál nehledají, což svědčí o tom, že si vůbec nepřečetli zákony. Vysvětlil bych jim, že to musím rychle dohledat, než nám změní zákony

ŠMAX90

25. 09. 2008, 17:13

ja to řikam furt že nam to zakažou pak nas bude v noci plny lesy aby nas nikdo nevidel a nemoch nam zabavit na miste pipak jak se o tom take hovoři,

maraxp

25. 09. 2008, 17:41

Už jsem měl taky tu čest potkat s s archeology a archeology viz můj článek. Měli by začít u sebe než volat na ně policisty. By mě zajímalo jestli by je volali i na babču od nas z vedlejší vesnice která už leta po dešti brouzdá po poli a zbírá co se leskne

butcher

25. 09. 2008, 19:48

bába: to máš pravdu, že na podobu zákona to nebude mít sebemenší vliv, tam spíš očekávám, že v dnešní době mají naši milovaní zkonodárci úplně jiné starosti a schválí zase nějaký nevymahatelný paskvil se stovkou možných výkladů... no a archeologům víc než o nás jde o to jak a kdo se dostane k penězům, kdo urve z rozpočtu největší krajíc atp. , takže ve finále by to mohlo dopadnout i standartně po česku - nic moc se nezmění... a jestli se spletu, však to noční vidění stále zlevňuje

Inoboediens

25. 09. 2008, 19:53

Ať je to jak chce, je vidět, že začíná pěkně přituhovat. A přijde jednou doba, kdy nás budou vyhazovat i z každého pooraného pole. Kamarád byl nedávno na jednom pooraném poli, kde občas vypadnou z oranice nějaké bronzy. Přijel tam mladý akční archeolog, kámošovi řekl, že mu nebude vadit, když tam bude dělat povrchové sběry, ale jakmile zaryje polní lopatkou do země, tak na něho zavolá starostu a policajty.

NWN

25. 09. 2008, 19:54

Teda to je účelové jak prase. Na začátku je, že hledají na poli a pak už tam mastěj porušování archeologických vrstev. To teda zavolejte policii až bude to pole někdo orat ne?

Dark.Warrior

25. 09. 2008, 20:14

Možná by nebylo na škodu, aby zde kolega Bali uvedl, jak to vlastně bylo - jen pro porovnání s tím zmanipulovaným článkem...

manina

25. 09. 2008, 21:10

Ja chodím na pole s povolením majitele kterého si najdu na katastru a čistím to pole.

Bob Grey

25. 09. 2008, 21:12

No nechápu ty kecy o kontextu věcí vyjmutých ze země, když je to na poli. To asi trošku přestřelili, ne? Pochopim na archeo lokalitách, tam nemáme co dělat, ale na obyčejnym poli? Tak to abych hejkala nenosil pro jistotu ani na zahradu, kde každej rok reju, co kdyby tam byl zrovna hrob

mátoha

25. 09. 2008, 21:26

Je mi z toho šoufl, ještě že chodím do lesa

Azaz163

25. 09. 2008, 22:06

maraxp : já jsem potkal studenta metalurgie v lese, a docela jsme si pokecali a ještě mě zval abych ukázal detektor ostatním studentům, aby viděli jak se s tím pracuje, atd. nakonec z toho ale sešlo, z toho je vidět že ne každej archeolog je stejnej

bodie3

25. 09. 2008, 22:11

Já se vůbec divím, že vás tohle může zneklidňovat. V dnešní době, kdy je policie v rozkladu, myslíte, že bude honit nějaké detektoráře po polích? I kdyby nějakej uhozenej zákon vzešel, nikdo by to nestíhal. A kdyby nějakej zamindrákovanej archeolog policii zavolal, tak co? Dokáže mi někdo, že hledám předměty jejich zájmu? Já například na poli rozmístím několik zátek od piva a ty pak hledám. Proto mám detektor. Mám radost, když nějakou zátku najdu. To jsem pak šikulka :-). Ale teď vážně. Oni taky musejí bojovat proti blbům, kteří jim drancují a ničí práci. To se dá pochopit. Ale pokud mě přijdou buzerovat na obyčejný pole, odejdou i s policií s nepořízenou a já budu v klidu hledat dál. Já nejednám protizákonně, tudíž na mě nikdo nemůže.

Hokan

25. 09. 2008, 22:12

Přátelé!!! Ja už měl tu smůlu potkat ty hraboše dvakrát. Poprvé mě chytla celá banda a to bylo docela drsný protože jsem chodil po polí a vedle mě,, jsem myslel že kopou základy na baráky" a ono ho... archeo výzkum. " no a pak jsem něco odnes do muzea v čelákovicích a hlavní archeologickej hraboš mi poradil, že až mě příšte někdo chytí tak jen povrchově do 1 cm hledám. Když někoho spatřim tak si sednu a nekopu a s... na ně!!! buďte slušný a nehádejte se.
PŘEJU HLEDÁNÍ bez nervů!!!

defort

25. 09. 2008, 22:12

A co kdyby mě archeolog přistihl na mém poli? Mohl by my něco říct, a nebo bych ho mohl poslat do pryč?

Hokan

25. 09. 2008, 22:15

Přátelé!!! Ja už měl tu smůlu potkat ty hraboše dvakrát. Poprvé mě chytla celá banda a to bylo docela drsný protože jsem chodil po polí a vedle mě,, jsem myslel že kopou základy na baráky" a ono ho... archeo výzkum. " no a pak jsem něco odnes do muzea v čelákovicích a hlavní archeologickej hraboš mi poradil, že až mě příšte někdo chytí tak jen povrchově do 1 cm hledám. Když někoho spatřim tak si sednu a nekopu a s... na ně!!! buďte slušný a nehádejte se.
PŘEJU HLEDÁNÍ bez nervů!!!

bodie3

25. 09. 2008, 22:33

Najděte v tom článku taky něco pozitivního a hezkýho. . Třeba to pozadí slečny archeoložky :-)

zero

25. 09. 2008, 22:38

defort - ze svého pole je klidně vykopej tam ti nemají co dělat!

zero

25. 09. 2008, 22:41

defort - ze svého pole je klidně vykopej tam ti nemají co dělat!

defort

25. 09. 2008, 23:00

zero- a co když moje pole má pronajatý JZD? Mužu je taky vykopat?

Arab

25. 09. 2008, 23:19

Jestli jste si nevšimli tak to nejsou archáči, ale anarcháči a šli asi z technopárty

bodie3

25. 09. 2008, 23:21

A jo. Jsou to smažky

Arab

25. 09. 2008, 23:23

Pokud vás někdo otravuje na poli a není to náhodou nějakej orgán, tak není nic jednodušího, než sednout do auta a popojet na jiné pole.

bodie3

25. 09. 2008, 23:28

Já tam byl první. Proč bych utíkal. Půjdou oni!

AZRAEL

26. 09. 2008, 00:41

tak ako na slovensku tak aj v cesku su zakony NA ludi nie PRE ludi treba povstanie

Marouš1

26. 09. 2008, 06:21

Je to tak, že paní doktorka zavolá místní policajty, a tam jsou lidi který nemaj o detektoru ani páru. Ale už to že jim volá ženská a ještě archeolog zapůsobí, že má automaticky pravdu.

bába

26. 09. 2008, 08:03

Marous: paní doktorka by si měla dát klystýr i s tím policajtem. A zatímco by seděli na záchodě, mohli by se třeba začíst do zákonů. Zjistili by, že je pravda někde uprostřed anebo spíš co se samotného hledání týče na naší. Asi by koukala, kdybych toho samého policajta použil pro nařčení z křivého obvinění proti ní

zero

26. 09. 2008, 08:55

Asi takhle- jak už tu bylo psáno- hledat pomocí detektoru kovů svoje nebo něčí klíče zakázáno není a pokud při tom nebudete nechávat díry jak po prasatech a běhat po osetým poli tak vám zatím může každý vylízat! Phdr. Alexandra Rusó NA HRAD! SORRY VLASTNĚ NASRAT!!!

balli

26. 09. 2008, 08:56

Nechtěl jsem vyvolat reakce na článek, to jsou kokotiny. Policajt byl na naší straně nic z toho nebude. Ale sehnat senátora nebo někoho z parlamentu, aby se nás zastal a vysvětlil náš problém. Vysvětlil naší činnost našeho koníčka. Sejít se s ním.
A názory budu chodit do lesa a v noci, myslivci budou první co po nás půjdou, klidně to na nás natáhnou a v noci já myslel, že to byl jelen.

kimcid

26. 09. 2008, 09:14

Obci Detektorářské

Vzhledem k tomu že se nikdy nejsme schopni na čemkoliv dohodnout při diskusích typu :A zase se to tu mele a podobně. Tak mě při včerejšim sledováni TV napadnul takovej nápad. Pokud jste měly čas shlednout dokument o našem opevnění a o mnichovu. A hlavně o fandech do bunkrů. Co takhle zapracovat na tom natočit dokument o nás hledačich?? Ano jsme na hraně zákona a litera zákona nehovoři v náš prospěch. Ale je to nápad jak nás ukázat v dobrém světle veřejnosti. A hlavně proto že se s náma musi počítat, že tu žijeme a že i my máme své sny a nechceme si je nechat brat.
Sám nejsem spokojen s událostma jako vy, že většina reportáži a článků je proti nám. A hlavně mě mrzí že hraje ve prospěch instituci která ani není uřadem a přitom si vyhrazuje právo na monopol hledání. Přitom i jejich práce vznikla na základě koníčku, touhy poznat nepoznané a najít poklad a dostat se do učebnic dějepisu.

Většina reportáži ukazuje jen to špatné a hlavně hraje na notu veřejného mínění, kterým manipuluje ve svuj prospěch. Taková malá propaganda ve stylu pana Goebbelse…
Kdyby jsme se trošku snažili zapracovat a našla se skupinka odvážných kteři by chtěli promluvit na kameru. A ukázat o čem je ve skutečnosti tenhle koníček. Scháněním informací, zájem o dějiny, přirodu a chozeni spousty kilometrů. Aniž by člověk něco našel. Možná by se na nás veřejnost koukala jinak a jak už jsem psal možná by se s náma začalo počítat.

Proto vás prosím popřemýšlejte co by jste kdokoliv z vás mohl v téhle věci udělat. Hoďte sem na web nějaký nápady podněty. Popřipadě kontakt na někoho s kým by se to dalo realizovat. Pokud mate někoho třeba přiklad v ČT, nebo znáte mladé začinajici dokumentaristy kteři by si na tom udělali svou práci. Nebo pokud jste vy ač skupina či jedinec ten odvážný který by to chtěl udělat sám ať se do toho pustí.
Chtěl bych tímto apelovat na jedince z dobrým jmeném Otu, Uce, Singa nebo nějaké združeni třeba KHH. A dalši jedince a sdružení jestli by se do toho nechtěli angažovat.??
Je to jen nápad sám jako jedinec nejsem schopnej to realizovat. Navíc si nemužu dovolit mluvit za někoho.

Jen vás prosím nenechte ve vlastním zájmu tenhle koniček padnout. A nenechme rozhodnout o nás(sobě) bez nás. Pokud by se kdy v budoucnu mělo jednat o změně zákona v náš neprospěch.? Nechat natočit třeba jen 10 minutovej dokument by nám alespoň tušim mohlo pomoct.
Doufám že muj nápad (určitě jsem nebyl jedinej kdo na to přišel)někoho zaujme. A nebo popřípadě dovede k něčemu lepšímu a realizovatelnějšímu.

Předem se omlouvám za pravopis, sloh a i/y nikdy mě to nešlo.

Všem krásné nálezy
Kim

kimcid

26. 09. 2008, 09:40

Bali >možná by to šlo je před volbama někdo by si na tom udělal jméno, jako že je pro lidi?
jinak pubertálni řeči typu budu chodit i když to zakážou maji většinou za následek přisnějši tresty a pokuty atd.

kulak

26. 09. 2008, 09:49

kimcid souhlasím stebou chtělo by to už konečně něco udělat aby lidé věděli že nejsme takový jak nás napadají a obvinují z řad archeologů nejhorší je natom to že pomlouvaj nás a tahaj jen to nejhorší ale už neřeknou že i z jejích řad archeologů se strácí cené věci at lidé vědí že to jsme my kdo většinou nachází munici z druhé světové a tím jim zachranujem životy a tím nasazujem sví.

Brout

26. 09. 2008, 09:53

kimcid-ten navrh je dobrej rekl bych, jen me napadlo kdyz uz neco takoveho by se zrealizovalo, tak by to chtelo treba zde na webu vlastni sekci nebot takhle forove se nikdo nedomluvi

Pesimista

26. 09. 2008, 10:37

Vážení, všechny dotyčné vyfocené v tomto kompromitujícím článku znám osobně. Vím, jak hledají a pokud po nich na lokalitu vlezu, tak bych je osobně vykastroval. Jeden jak druhý po sobě nezahrabávají díry a projít se po nich po poli nebo lese je k zblití. Samá díra, vyvržené podkovy, řetězy a plechovky a jiný humus. O stavu IQ  a k tomu se vážící kultury hledání svědčí argumenty tipu: „Dvakrát zaprší a díra nebude vidět“. To, že neumí souvisle ani věcně komunikovat třeba s majitelem pozemku, kterému vlezli na pozemek, bylo již minimálně jednou řešeno přesdržkoudáním a fyzickou likvidací detektoru. Dovedu si naprosto živě představit, co se dělo při této kontrole a jak se „argumentovalo“. Krom toho, jeden z aktérů neustále provokuje místní archeology jejich navštěvováním, ukazováním nějakého historického nálezu a ptaním se, co že to našel. Pak si svůj pseudopoklad zase vezme a odejde. To jen tak, aby jste byli v obraze.

Huskáč

26. 09. 2008, 10:59

Kimcid: Seš rozumnej, myslím, že bych mohl zajistit lobby, ale muselo by se to dost probrat, dej mi prosím na tebe kontakt.

dolin

26. 09. 2008, 11:06

No v něčem je tam kus pravdy.... příklad? Mě zajímá sepisování a hledání historie jako takové (ne v zemi na to mám Vás ) v archivech. Jeden kolega zde našel známku vojáka z divize FHH (ne tankán, ani pz. gren,... jen nějaký obyčák)... nicméně teď sestavuju do knížky článek o této jednotce. Tak sem kolegu z DW zkontaktoval. Sken známky poslal (děkuji) ale info kde byla nalezena nikoliv. Nechtěl sem přesně formulaci " 10kroků za Frantovou chalupou v Koťehůlkách", ale jen třeba "Prdelovice, okres Moskva" - ale ani to neprošlo...... Ano chápu že Vám strach o vybrání lokality nedovolí,... ALE a v tomto je ten kousek pravdy!! Zde se ztratí historie v soukromých sbírkách či na Aukru a já v tom vidím strašnou škodu..... chápu že zákon trhu je neúprosný, ale hodně lidí se tu historií zaklíná a efekt někdy pokulhává,...

Stejně tak to vidím v jiném mě blízkém koníčku.... dobových fotkách! Alba z WWII (takové ty Kriegs Erinerungen a podobně)od jednoho vojáka jedné divize jsou rozprodávána po jedné foto (logicky větší tržba)... ale kontinuita alba a historická hodnota je v pr+ ta dobrá tyčinka.

To já jen tak,...... ale až zase pudu vykapat a zhanobit hrob z doby Sámovy říše tak si vemu jen jeho známky z WWII..... jak vyplívá z textu kopete to každý den, samé bronzové meče, zlaté poklady, mohyly a zásobní jámy zlata,... co s tym děláte?

Druhá strana je že v kovošrotech se válí Bf109 a MIMO SOUKROMÝCH ŠÍLENCŮ CO SI JE STAVÍ DOMA V OBÝVÁKU (peace) NA TO OFIIÁLNÍ MUZEA PRDÍ!!!!!!!! A TO MĚ SERE VÍC JAKO TO ŽE DENNĚ KOPETE TY RYTÍŘE ZE STŘEDOVĚKU...

Du na svačinu,...

kimcid

26. 09. 2008, 11:07

Huskáč:tady je ale abych se přiznal nevim zda jsem ta správná osoba. možná by to chtělo vic lidí co přeci jen dělaji tenhle koniček déle než já?. a jak piše Brout nechat to na webu nějakou dobu na očich aby si to mohl přečist i vikendový návštěvnik webu.

hypo1

26. 09. 2008, 14:21

Tu doktorku Sašu Rusó měl v devadesátejch letech odsunout Michal Kocáb zpátky do Ruska, aby tady zbytečně neblábolila.
Kimcid: dobrej nápad s tim dokumentem. Na tyhle stránky přispívá uživatel Maruška, kterej je prej strašně slavnej a je taky milionář (někde to tady psal). Ten by moh nějakou tou stovkou přispět na dokument, kterej by se moh jmenovat třeba "Tvoje ztráta=můj nález"
No a jinak koukám, že jediný, co archeologové pořádně uměj, je volat poldy. Jsou jako malý děti, co volaj maminku, protože neuměj řešit problémy sami.

1kosta

26. 09. 2008, 16:46

No jo, těch hodných je málo a když chtějí pomoci, tak zase archeologové nechtějí. Však my se nedáme.

Dark.Warrior

26. 09. 2008, 20:21

To Pesimista: 2  z dotyčných vyfocených znám osobně, jsou to fajn normální kluci, co po sobě uklízí!!! Nevím, co to tu plácáš - já vzal kluky párkrát hledat se mnou a bylo vše v pořádku. Díry si zahrabali a dobře jsme pokecali, takže asi se pleteš, ne?

Pesimista

26. 09. 2008, 20:42

Drahý Warriore, já měl tu čest také, a vím, co jsem viděl a slyšel. Pokud za sebou uklidili, tak měli slabou chvilku. Běž se podívat na louky okolo silnice Tce-Du, popřípadě Novos. les a okolí atd. . Já tam po nich několikrát byl a viděl jsem co jsem viděl. A neustálé nepochopitelné zviditelňování se  H... a a jeho bráchy i skze média (viz "Muniční sklad na trase tunelu Lovosice-Ústí") je do nebe volající debilita svědčící o absolutní absenci mozku.

balli

26. 09. 2008, 22:05

Drahý Pesimisto, co jsi mohl vidět nevím, protože Tě neznám, co jsi slyšel mě nezajímá. Já vím, že po nás žádné díry nejsou, to si hlídám.
Jesli se někdo zviditelňuje by tebe nemělo zajímat, leda jsi ješíta závistivá, to je takový druh. Že má někdo vadu řeči neznamená, že nemá mozek. Napiš nám jména osob na obrázku, nebo předzdívky a uvidíme jak nas znáš osobně.

Willda

26. 09. 2008, 22:35

Ja bych zakazal vkladani strelnych zbrani vyrobenych pred rokem 1890 (nebo kdy to bylo)... pokud by totu uzivatel porusil... BAN take bych zakazal sekci ARCHEOLOGIE pac tim DW take dost provokuje. . nemyslete si ze to tady archeologove nezkoumaji a kdyz jim vetsina mrcasniku rika ze vraceji archeo. nalezy do muzea a kouknete se do teto sekce tak verim ze byt ja tim archeologem tak se asi rozbrecim... muj nazor... muzete komentovat. . neberu vam to 

Dark.Warrior

26. 09. 2008, 23:50

To Pesimista: opravdu se nepleteš? Nějak se mi to nezdá...

Pesimista

27. 09. 2008, 08:01

To Bali: Ten článek na hoře je snad o útoku archeologů na hledače. Tak jsem Tě upozozornil, že ukazovat této komunitě hledači nalezené věci popřípadě veřejnosti vyprávět o hledání s detektorem je jako srát si do vlastního hnízda. Tento článek je výsledek.

Arab

27. 09. 2008, 23:04

To Willda: Nemyslel jsi to vážně s tím zakazováním, že ne? Každej má svůj mozek a pokud hledá, tak ho nemá prázdnej a může si zveřejnit co chce a ostatním to může bít jedno.

Willda

28. 09. 2008, 11:54

Arab: Taky sem o tom premyslel jenze jinak to nejde... proste neexistuje nefunkcni zbran... bud je funkcni a nebo znehopdnocena... az budes vysvetlovat ze ta zbran je zrezla tak jim to bude uplne fuk. Taktez by si mel odevzdat vsechny predmety ulozene v zemi starsi 50 let i na soukromem pozemku...

Mel

28. 09. 2008, 13:18

To je těžko detektoráři a archeologové - to jsou dvě naprosto jiné skupiny které se nedokážou normálně domluvit přitom všichni se zajímají o to samé o historii a hodně lidí co znám kteří hledají s detektorem jsou velmi dobrí historikové a myslím že hodně archeologů by strčili do kapsy.

sacrebleu

29. 09. 2008, 14:14

Pokud dotyčné osoby byli na mistě označeném či vedeném jako archeo -lokalita,,, tak je jenom dobře že Vás nahlásili Policii ČR. To jestli po sobě zahrabávaji či nezahrábávají díry je věc v tomto případě naprosto nepodstatná. .

Willda

29. 09. 2008, 19:48

Arab: dodatek: jenze par jedincu se najde, kteri ten mozek maji prazdny a stahnou i ty slusne detektorare (bez prominuti) do hajzlu

Arab

29. 09. 2008, 20:10

Ten problém je úplně někde jinde!!!!

George

30. 09. 2008, 08:18

At ´jdou všichni archeologové do řiti. Až vyženou detektoráře tak bude následovat co? Pak se pustí do JZDáků anebo do  sedláků a majitelů polí a zakážou jim je obdělávat? Protože orbou se nejvíce vše ničí. Kde to žijeme? Tady se intenzivně pole orají 300let a tihle knehti budou vymýšlet takové kraviny jen, aby měli nad vším absolutní moc? Kde jsou práva vlastníků pozemků? Ty by měli být na prvním místě, jenže tady v tomto postkomunistickém Absurdistáně kde vládnou na různých institucích staré komunistické struktury se vlastnické právo absolutně nectí neb myšlení těchto lidí je někde v hluboké totalitě kde se jedním škrtem pera vše co bylo nežádoucí zakázalo a na práva vlastníků pozemků se nebral absolutně ohled.

UCAdmin

30. 09. 2008, 13:09

Willda - sekce archeologie je tu prave od toho, aby se ukazalo jake veci hledaci odevzdali do muzei. Se sprostredovanim predani nalezu do muzei pravidelne pomahame a samozrejme se na nas muze kdokoliv obratit a radi pomuzeme.

Willda

30. 09. 2008, 16:01

UC: aha tak to jo jen aby to tak fungovalo... dik za info

trnkáč

30. 09. 2008, 19:17

pochybuji že všichni ti archeologové jsou tolik poctiví že každý nález dají do muzea

EGO

02. 10. 2008, 22:23

Je to k pláči............ ale jak se bránit????????
Revoluce!!!!!!!!!

Wikus

04. 10. 2008, 16:36

pockat.. to znamena, ze kdyz nas nekdo uvidi, jak chodime s detikem, muzeme z toho mit problemy?
kua

Narvah

04. 10. 2008, 17:18

pozn. nevím jak poznám archeologa zvlášť na poli, vzor průkazu archeologa jsem neviděl tak pokud bude slušný tak mu sdělím jak všem, že hledám poklady - samozřejmě povrchové a doteď jsem nic nenašel, když bude hustý pošlu ho do prd... , v případě policisty se legitimuji, sdělím stejné co archáčovi a vyřízeno. / neposílám policisty do prd... , jsou na to háklivý / Samozřejmě nesmím být na archeo lokalitě, a za mnou díry jak po výbuchu minometky. Taktéž nesmím působit škodu na zasetém poli apod. Pak mohu být úplně v pohodě.

Miky von Leitmeritz

06. 10. 2008, 13:02

Mrzí mě jedna věc... že tu archeologickou verbež živim ze svých daní...

Richtig

17. 11. 2008, 01:34

Nazdar miky, pokud se sem ještě mrkneš, tak cinkni......

Rozum

16. 12. 2008, 21:32

Nevim tady u nas je je jeden archeolog na cely region, ale pokud jsem s nim mluvil teda ne o hledani tak se jevil jako sympatak takze to radsi obejdu a dam se s nim dokupy nejak jinak nez co se zatim tyce hledani. Asi pres zname. Tohle napsala nejaka zenska co asi pomalu sedi jen v kanclu ja nevim to Bali bude asi vedet vic.........