Úvod / Články

Časopis Detektor revue je na světě!

30. 10. 2007 Autor: Detektor revue 8681× 209
První číslo dlouho očekávaného časopisu Detektor revue vychází v pátek 7. září, má 56 stran a stojí 49 Kč. V tomto čísle se mimo jiné dočtete o nálezu německých ID známek a Darovacího prstenu, seznámíte se s peripetiemi okolo Singova nálezu stříbrných mincí či Svenova unikátního nálezu bronzového depotu. Také spolu s námi zavítáte do kavárny-muzea AIR Café v Brně a dozvíte se zajímavé podrobnosti o výbuchu muničního vlaku v Lulči na Moravě. Dále jsme pro vás přichystali několik seriálů: Jezerův o plombách, pyrotechnika Antonína Gibiše o munici či Bedřicha Přibila o svátostkách. V článku o detektorech vás seznámíme se základními typy detektorů a poradíme na co je dobré se prodejců zeptat před koupí nového detektoru a hlavně na co si dát při výběru pozor. Jedná se o obecné rozbor této problematiky bez konkrétních modelů nebo značek. UC se s vámi také podělí o svých zkušenostech s detektorem XP G-Maxx 2 (Poznámka pro rejpaly: nebojte se, nejedná o obchodní článek, hodláme se zabývat také jinými značkami! ) Nezapomněli jsme ani na autorskou povídku, rovněž na pokračování. V časopise naleznete i kvíz o zajímavou cenu či vyhlášení soutěže o již zmiňovaný detektor XP G-Maxx 2.
Pěkné čtení vám přeje Adam Krejčík, šéfredaktor časopisu.

Podrobnosti o tom, kde časopis můžete získat zjistíte na www.detektorrevue.cz, (zatím nebude na stáncích PNS). Samozřejmostí je zaslání poštou. Stačí zaslat objednávku na redakce@detektorrevue.cz.

Jelikož se množí zájemci, kteří si chtějí rovnou objednat předplatné časopisu Detektor revue, dodáváme, že tato možnost samozřejmě existuje. Detektor revue bude zatím vycházet jako dvouměsíčník a zvýhodněné předplatné za prvních šest čísel je 270 Kč. Objednávky na roční předplatné zasílejte na email: redakce@detektorrevue.cz. Jako odpověď od nás obdržíte informaci s číslem účtu a variabilním symbolem. Po připsání částky na náš učet vám bude časopis pravidelně chodit do vaší schránky.

Ukázka několika článků z toho prvního čísla:

 Autor: Detektor revue

Komentáře

džingis

05. 09. 2007, 14:38

Ahoj admini, ako by sa dalo vyriešiť doručovanie na Slovač? Šlo by to cez Magnet press?

UCAdmin

05. 09. 2007, 14:52

džingis - samozrejme i na nase kolegy na slovensku jsme nazpomeli. Info brzy zverejnime.

George-83

05. 09. 2007, 14:59

UC: je možnost nechat si poslat časopis poštou?

UCAdmin

05. 09. 2007, 15:02

George-83 - samozrejme, staci objednat na redakce@detektorrevue.cz

Tom.angler

05. 09. 2007, 15:28

Tom. angler: cetnost vydani v roce -bude to mesicnik nebo jen obcasnik

UCAdmin

05. 09. 2007, 15:35

Tom. angler - zatim planujeme dvoumesicnik. Tudiz dalsi cislo vyjde koncem rijna a treti v pulce prosince.

RIZEK

05. 09. 2007, 15:53

Konečně! konečně! Už se naň těším!

baxters

05. 09. 2007, 19:47

A kde ten casopis sezenu?

Sing-Sing

05. 09. 2007, 20:50

baxters: vždyť to tam máš napsaný

Stašek

05. 09. 2007, 21:02

Kolik zaplatím (poštovné), když si časák nechám donášet do poštovní schránky?

Pirda

05. 09. 2007, 21:14

pokoušel jsem se napsat na uvedenou adresu, ale mail se mi vrací kde si časopis mužu objednat a předplatit? Diky PIRDA

bombe

06. 09. 2007, 08:47

Zdravím, pokud by byl zájem můžu Revue prodávat na Praze 10 Kutnohorské, Dolní Měcholupy. Když by jste měli zájem ozvěte se na email:sparket@volny.cz

Backwood

06. 09. 2007, 11:27

Přeji časopisu mnoho zdaru a doufám, že jeho kvalita (i ta formální)bude lepší, než nejmenovaný konkurenční plátek

UCAdmin

06. 09. 2007, 11:34

Pratele dekuji vsem za ohlasy. Casopisy jsem prave privezl a pokusim se zajistit, aby byly zitra na uvedenych adresach distribucnich mist. Zaroven budeme kontaktovat vsechny zajemce jenz si ho objednali elektronicky.

DECIMUS

06. 09. 2007, 12:48

UC:taky by mě zajímalo, na kolik vyjde poštovné, když si objednám časák u Vvás? Díky

UCAdmin

06. 09. 2007, 13:08

Ohledne postovne prosim o male strpeni. Dnes nebo nejpozdeji zitra zverejnime podrobne info.

Enselad

06. 09. 2007, 13:56

škoda je že už jeden časák vychází, že... samozřejmě ten váš bude lepčí a bla bla bla bla

UCAdmin

06. 09. 2007, 14:01

Paklize se nalezne nektery nedockavy zajemce o Detektor revue v Koline tak si jej jiz dnes muzete vyzvednout v prodejne autodilu Škoda, Havličkova 170. Tel.: 777 16 39 55.
Enselad - hodnotny prispevek. Posouzeni kvality casopisu bych si dovolil nechat na ctenarich...

5time

06. 09. 2007, 19:08

Toto mne smrdi, jak je to to divny že najednu vychází dva, by mne zajimalo který vydavatel mněl první nápad to udělat? Je možné si tento časopis zakoupit na novinových stánkách? Třeba Detektor Team není problém.

Salm

06. 09. 2007, 21:04

5time: Je to velmi prosté. V Pekelných dolech 06 jsem potkal po pěti letech UC a s potěšením zjistil, že se věnuje hledání. Předtím jsme spolu totiž pár let pracovali v novinách, takže k tištěným médiím máme oba blízko. Ukazoval jsem mu časopis co jsem zrovna dělal a UC řekl, že už nějaký čas uvažuje, že by bylo dobré dát dohromady časopis pro hledače. Tak to vzniklo. O žádném jiném časopise na toto téma nikdo tenkrát nevěděl. Toto téma jsme pak mnohokrát probírali v autě při jízdě do Sudet. Než se vytisklo první číslo bylo nutno překonat mnoho protivenství a problémů (rodinné a pracovní nepříjemnosti atd. ) A to, že je v jednom oboru víc časopisů mi nepřipadá divné, je to normální a dokonce velmi zdravé. Totéž je přece i v oboru zbraní, automobilů, bydlení a všeho možného. Takže nechápu co Ti na tom smrdí. Na novinových stáncích DR k dostání nebude, zbytečně by to zvedalo prodejní cenu časopisu, což by taky zbytečně tahalo peníze z kapes našim čtenářům. Taky za náma nestojí žádný vydavatelský dům, který má smlovy s PNS. Náš časopis není míněn jako žádná "masovka" a nechceme se veřejnosti podbízet. Taky si myslím, že když je to časopis pro hledače tak si k nim cestu najde (nebo oni k němu). Ber to jako časák od nadšenců pro nadšence - nic víc nic míň.

wildey

06. 09. 2007, 22:20

Salm: Plně s Tebou souhlasím! Časák si fanda najde. A je dobré, že jsou dva na trhu, možná za chvíli budou tři nebo čtyři - já vím, asi blbost, to by se neuživilo, jen chci říct, že od každého druhu časáků většinou vychází víc časopisů. Taky jsem dělal kdysi do novin, sice jen jako prodavač, a vím co to znamená, dostat na trh nějaký plátek. Distributor se chová jako hyena a polovina z ceny padne do jeho kapes. Navíc pak prodavačka na stánku všechno zahází bulvárem, protože ten se kupuje nejvíc a nikdo to nevidí. Je fajn, že si to můžme koupit tady. To je výhoda kterou asi několik lidí nechápe.

kimcid

07. 09. 2007, 07:42

Salm:taky stebou souhlasím. i když musim řict že moje prvni reakce na ten časák byla trochu chladná... ale teď už ho chci

UCAdmin

07. 09. 2007, 08:52

5time - jedine co tu smrdi je to, ze jsi dalsi hrdina co zde pouziva nekolik prezdivek Salm ti to myslim vysvetlil dosti jasne a je to vec, ktera se zde resila jiz pri ofocialnim zverejneni naseho umyslu vydavat casopis. Jednim z dalsich motivu bylo i to, kdyz jsem na jare 2005 byl ve Francii vyjednavat vyhradni zastoupeni XP pro CR a SR. Alain Loubet (majitel firmy) me na hotel zapujcil stos casopisu o hledani. Byly to casopisy z Francie, Anglie, Holadnska atd. Hrozne me to zaujalo a rikal jsem si, ze je skoda, ze neco podobneho nemame i u nas. Dost casto jsem to resil s kolegy pri hledani, kteri me k tomu nabadali, aby ho zacal vydavat, ale ja se tomu branil jelikoz uz bych nemel, absolutne zadny cas na hledani a ani nic dalsiho. Nahoda tomu chtela jak jiz zminil Salm, ze jsme se spolecne potkali na Pekelnych dolech 2006. Nevidel jsem ho nekolik let a myslel jsem, ze jede delat reportaz o setkani (v dobe kdy jsem s nim byl v kontaktu naposledy pracoval totiz ve vikendove priloze HN). Velke prekvapeni pro me bylo, kdyz z batohu misto diktafonu a poznamkoveho bloku vytahl detektor, ktery si asi pred rokem koupil u nas na DW. Od te doby jsme spolecne zacali pravidelne jezdit hledat a nase spolecne debaty se krom beznych "kecu" vice a vice motaly ohledne moznosti vydavani vlastniho casopisu o hledani. Musim priznat, ze sam bych si na to nikdy netroufnul jelikoz to neni prace jednoducha, ale Salm nabidl jakozto zkuseny novinar pomocnou ruku, ja vyuzil mych kontaktu z dob, kdy jsem pracoval v reklamni agenture a novinach. No a vcera nam v dopolednich hodinach tiskarna dodala prni paletu s casopisem Detektor revue. Bylo to po nekolika mesicni usilovne praci a verim, ze to za to stalo. Mohli jsme s casopisem "vylezt" jiz o par mesicu drive, ale nechteli jsme nic uspechat a pilovali jsme detaily a predevsim graficke zpracovani casopisu, ktere je dilem profesionalky a verim, ze se bude libit. Ale to jak vse skonci nebo bude pokracovat nerozhodne nikdo jiny nez ctenari. Paklize se ukaze, ze jsme se nesnazili dostatecne a casopis bude pro ctenare zklamanim tak si proste druhe cislo nekoupi, ale ja verim, ze jsme odvedli dobrou praci a casopis se bude libit. To, ze v jednom oboru vychazi vicero casopisu je naprosto bezne a je to jedine dobre jelikoz to zucastnene strany nuti svuj produkt neustale zlepsovat. Kdo usne na vavrinech tak si sam pod sebou podrizne vetev. Takze doufam, ze je vse jasne vysvetleno a ze uz tu nebudou dalsi hrdinove schovavajici se za vicero prezdivek

kimcid

07. 09. 2007, 09:24

UC:super napsáno. jinak já bych byl dost sprostej kdybych měl řict na takové lidi co maji vice přezdivek svuj názor. takhle je to lepši a též doufám že to pochopěj...

Sirus1182

07. 09. 2007, 09:35

Super už se těším až si to první číslo přečtu... Chlapi držím palce aby se časopis líbil a hodně prodával

Horatio

07. 09. 2007, 12:15

Elektronicka forma casopisu sa nahodou nechysta?? Ci zbytocne sa pytam...??

benedek

07. 09. 2007, 13:36

Blohopřeji pánové. Snad bude k dostání také u Radka Šimůnka, regionálního prodejce XP, jak bylo níže avizováno. Samozřejmě uvažuje-li se později o elektronické podobě starších čísel, bylo by to fajn. Jinak mohu redakci nabídnout k oskenování některé moje tématické staré a velmi staré knihy a archívalie pro využití v časopise, respektive v jeho historické sekci. Téma je dáno mojí přezdívkou ...

UCAdmin

07. 09. 2007, 13:53

Benedek - diky, za nabidku urcite ji vyuzijeme. Taktez jsem milovnikem doby o kterou se zajimas, ale rozhodne nemam tve znalosti.
Horatio - v dohledne dobe urcite ne.

lukar

07. 09. 2007, 14:34

Nevíte někdo, kde má Pan Karel Holiday v Rychnově nějakou pobočku?

5time

07. 09. 2007, 17:21

Nicky nemam dva že bych, se schovaval ale proto že jsem zapomněl heslo, ale pokud nevěřite tak se podívejte do logu Tomr a pak 5time, určitě by to stálo za uvážení proč někdo udělal to nebo to. Jinak kdybych si se chtěl stratit po jinej nick tak nejsem tak blbej abych si ho psal na stejnej Email.

minik510

08. 09. 2007, 12:34

No chlapci len aby bolo co hladat.......................................... je to dost preorane vsetko................ fuck

aurumann

09. 09. 2007, 11:52

No chlapi, tak jsem si ten casopis u Vas v redakci objednal pres uvedeny email, tak doufam ze uz brzo budu mit neco bezvadneho co cist, jinak Vam fandim aby casopis vydrzel mezi hledaci a svoji popularitou i mezi dalsimi ctenari kterym se dostane do  rukou, co nejdele

tars

09. 09. 2007, 15:16

Já ho už mám Včera byly v Tachově, sice jsem ho pouze spěšně proběhl, protože jsem spíš sledoval soutěž a diskutoval se stejně ujetýma kolegama, jako jsem já. Velice zajímavý příspěvek od Jezera v oblasti plomb a navíc i Jezero byl přítomen, tudiž ještě více svůj příspěvek obohatil i názornou demonstrací své sbírky olověných věciček. Dnes jsem už podrobně pročetl i ostatní příspěvky, je to velice zajímavé a poučné, tímto děkuji všem zůčastněným, za skvělou práci a těším se na další vydání. Jen bych měl pár slov, ke zminovánému konkurenčnímu časopisu:taky jsem měl zájem ho získat, byl prý dostupný široké veřejnosti na stánkách PSN, hm snažil jsem se hodně, bohužel po zhruba 30 neúspěšných otázkách,, máte časopis pro hledače? ",jsem si připadnul co by..., na Brněnsku nenííííí, tak jsem zvolil mejlování s tím co to měl na starost, hm po několikati pokusech o navázání kontaktu, jim můj požadavek byl naprosto lhostejný, jsem to vzdal. Tímto zacházením, je mi už daný časopis, rovněž lhostejný, nestojí totiž za mojí námahu se o něj zajímat, je to totiš výsledek práce lidí kterým je lhostejný jakýkoliv zapálený hledač, jediným jejím cílem je rozvynout svoji nunizmatickou sbírku ve své bance.

Davis

09. 09. 2007, 21:50

Když jsem v sobotu od kluků z Detektorwebu v Tachově dostával 1. číslo Detektor Revue, opravdu jsem netušil co od tohoto nového časopisu mohu nebo mám očekávat. Každý si asi vzpomíná na bouřlivou debatu, která na toto téma asi tak před půl rokem proběhla jak na DW, tak i na ostatních diskusních fórech. Hledačská obec se tehdy dost černobíle rozdělila na 2 skupiny - příznivce a odpůrce. A protože jsem z nedávné doby věděl jak podobné publicistické aktivity mohou dopadnout když se jich chopí diletant (lepší varianta), manipulátor (horší případ), případně kombinace obou (katastrofa), byl jsem opravdu zvědavý.
Kdybych měl nějak stručně vyjádřit své pocity po prvním zběžném prolistování časopisu, bylo by to něco ve smyslu - dobrý, dost dobrý. Jeho technická úroveň, čímž myslím papír, fotky, obrázky, grafika, atd. , je naprosto srovnatelná s jakýmkoli jiným zájmovým - hobby magazínem na trhu. To mě opravdu mile překvapilo. A nyní k tomu nejpodstatnějšímu a tím je obsah. Celý časopis jsem pozorně přečetl a mohu říci, že mě bavil. A to jak výběrem témat, tak i nadhledem v předkládaných informacích. Každý si může vybrat něco z toho svého, najdeme zde válku, archeologii, rady jak vybírat detektor, příběhy z hledání, technické rady ohledně pyrotechniky, test detektoru, atd. Z té archeologie jsem měl vzhledem k místním, mnohdy nesmyslným zákonům z dob reálného socialismu, vždy značný strach a obavy. Redakce to ale pojala po svém a jsem přesvědčen o tom, že lepší taktiku ani zvolit nemohli. Ta je sice poněkud ve smyslu "nejlepší obrana je útok", ale proč ne. Proč neukázat odborné komunitě, že mezi detektoráři jsou i slušní a vzdělaní lidé, kteří nalezený historický poklad nezištně odevzdají (ano nezištně, protože při současné legislativě jsou nároky nálezného směšné až urážející zdravý rozum - autor článků na to také správně upozornil). Takový poklad ať již středověkých mincí nebo bronzového depotu si vždy rád prohlédnu, přečtu si o okolnostech nálezu a i to ve kterém muzeu jej bude možné vidět. No a poslední věcí kterou chci zmínit je objektivita předkládaných informací. Přestože je UC prodejcem jen několika značek detektorů a jeden z nich také testoval, nikdy nesklouzl k mentorování, samochvále, agitaci nebo manipulaci. Věcně a přesně popisuje co detektor umí, jak se chová, jak jej používat, apod. Navíc ale nezapomněl zmínit veledůležitý fakt, že i sebelepší mašinka bez potřebné praxe je jen pouhým stínem toho když se to prostě umí. A k jeho slovům "Nechci se zde pouštět do udávání čísel hloubkových dosahů na různé předměty, jelikož mi to přijde velmi neseriózní. Není totiž možné garantovat hloubkový dosah na určitý předmět za různých půdních podmínek. Bude se samozřejmě lišit a je jedno, o jaký detektor se jedná. Vždy bude záležet na velikosti předmětu, tvaru, materiálu, poloze uložení, mineralizaci zamoření železnými předměty atd. A uvádět dosahy na vzduchu se kterými se někde můžete setkat, je také naprosto zavádějící a hlavně nesmyslný údaj. Zajímáte se o předměty, které levitují ve vzduchu, nebo o ty, co leží pod zemí? " není opravdu co dodat. Něco obdobného troubím už nějakých 15 let a i já, bohužel, vím o odbornících, kteří vám budou slibovat minci ve 45cm - levitující v éteru či pod zemí...
A co tedy říci závěrem? Pokud se někomu zdá, že chválím, jeho zdání je na místě. První číslo Detektor Revue se mi zkrátka líbí a jestli i další výtisky budou na stejné úrovni, nejenom že si pořídím předplatné a časopis každému doporučím, ale budu mít i zájem o placenou inzerci.

Fabivs

10. 09. 2007, 10:03

Tars: tak to jsi asi mailoval někam úplně jinam, protože já jsem si ho objednal a za chvíli mi dolšel domů poštou.

tars

10. 09. 2007, 10:19

Fabivs:jo člověče poslal jsem to tehdy třikrát, pravda je že jsem chtěl informace o nejblišším prodejním místě, s doručením jsem je nechtěl zatěžovat, tudiž tet to je už jedno, každopádně mě sklamali.

Salm

10. 09. 2007, 12:04

Chybička(y) se vloudila. V prvním čísle časopisu DR se objevily neodpustitelné hrubky. Není jich moc, ale i tak nas to mrzí. Tiskárna od nás totiž naší chybou dostala některé stránky, na které nebyly zaneseny finální korektury. Všem čtenářům (i naší korektorce) se tímto omlouváme!!!

špendla

10. 09. 2007, 16:18

UC: Jsem z liberce a v seznamu prodejců tohoto časopisu jsem našel libereckou firmu Ramon tak jsem jim dnes volal a když sem se jich zeptal jestli časopis mají tak vůbec nevěděli o čem to mluvím. Mluvil jsem nejdřív s nějakou slečnou a ta to pak předala nějakýmu pánovi a ani jeden neměl o ničem tušení. Tak bych se chtěl zeptat jestli už se časopis prodejcům dodává

UCAdmin

10. 09. 2007, 16:52

špendla - doslo k male dezinformaci. Clovek z Ramonu, ktery to ma na starosti je momentalne na dovolene. Kdyz jim zavolas znovu tak ta slecna s prijemnym hlasem uz o vsem vi a casopis tam muzes zakoupit kdykoliv behem jejich pracovni doby, dnes maji do 18:00 tak by se ti to jestlo mohlo podarit stihnout. Omlouvam se za nedorozumeni.

špendla

10. 09. 2007, 18:10

UC: dík zejtra se tam stavim

braun

10. 09. 2007, 19:37

admini... bude nějaký prodejce časáku v Jižních Čechách????

UCAdmin

10. 09. 2007, 20:22

braun - urcite bude, ale musime vse resit postupne tak prosim o strpeni. Nejednodusi je zatim objednat si ho primo na redakce@detektorrevue.cz a jak je jiz uvedeno je mozne objednat si rovnou rocni predplatne za 270 Kc.

Bombero

10. 09. 2007, 20:22

I já jsem žádal o zaslání časáku na uvedené webovce a do dnešního dne porád nic , doufám že se dočkám .

tars

10. 09. 2007, 21:27

Bombero :dyt to teprve v pátek vyzvedli z tiskárny

UCAdmin

11. 09. 2007, 09:43

Bombero - objednavek prislo a kazdy den prichazi velke mnozstvi a postupne se tim mnozstvym prokousavame. Diky za pochopeni.
Ti z vas jenz znaji armyshop v Holoubkove tak mate moznost zakoupit Detektor revue i tam.

Bombero

11. 09. 2007, 10:26

OK, nic se neděje, alespoň budu pořádně natěšenej - vydržím

UCAdmin

11. 09. 2007, 11:05

Bombero - tak jestli chces posleme ti ho klido za mesic, jestli si chces uzit teseni tak poradne

cortes

11. 09. 2007, 11:42

UC-

Bombero

11. 09. 2007, 12:20

Tak to nee, tak dlouho bych to nevydržel

DECIMUS

11. 09. 2007, 13:32

UC:TO POŠTOVNÉ.....

wwww

11. 09. 2007, 16:41

zdravím můžete mi někdo poradit kde to mám koupit?? v Praze

UCAdmin

11. 09. 2007, 16:58

wwwww - http://www.detektorrevue.cz/distribuce. html

mátoha

11. 09. 2007, 17:01

Dnes jsem časák prvně zřel, jen bloud by na něj zanevřel, zajímavé počteníčko, jak nalézti z lahve víčko, spousta info pro laiky, co dělat s víkem do fajky, s konkurencí ho musím srovnat, rozhodnout se zda odebírat, na druhý plátek odkaz znáti, však správce jal se ho vymazati, je to tedy rozhodnutí, až z toho mám vnitřní pnutí

cortes

11. 09. 2007, 17:27

mátoha.. Druhý časák mám já doma za 70 ti ho prodám.....

francmotorkar

11. 09. 2007, 18:37

kde jde v Air kafe zehnat ten časák, švíca se mě ptala a prej ho tam nemají a neměli!

lubator

11. 09. 2007, 18:49

Včera jsem časopis DEREKTOR REVUE v AIR CAFE v Brně na Zelňáku koupil-prodávají ho u baru. (DoAir Cafe se jde hl. vchodem do Moravského muzea a pak uvnitř doleva).

špendla

11. 09. 2007, 18:51

Tak už mám časák doma je to celkem dobrý pro Detektorteam dost dobrá konkurence ale rozhodl jsem si je kupovat oba dva, protože ani jeden nemá chybu, u Detektorrevue je hlavně potěšující ta cena a rozsáhlost článků

mátoha

11. 09. 2007, 19:48

cortes... že by časák z druhé ruky, to znamená bez záruky

5time

11. 09. 2007, 20:01

JJ, věřím že časopis je dobrý ale je možnost si jej koupit někde v Olomouci a okolí?? Nechce se mi pro něj jezdit do Brna.

kimcid

12. 09. 2007, 09:30

časák je super mužu jen doporučit....

Filuta

12. 09. 2007, 16:02

Už ho mám přečtenej a je výbornej

George-83

12. 09. 2007, 16:09

UC: časák jsem objednal 6.9., kdyby asi tak mohl přijít? dík

UCAdmin

12. 09. 2007, 16:15

George-83- vcera ti byl odeslan informacni email, ale zatim na nej neprisla odpoved. Jukni do posty

George-83

12. 09. 2007, 16:30

UC: nic mi nepřišlo , někde se asi stala chyba... , mám poslat objednávku znova?

Slater

12. 09. 2007, 16:47

Čau, taktéž jsem objednával, ale nevím zde to došlo, jelikož mám poslední dobou s mailem. Pokud ano, také mě žádný email nedošel.

UCAdmin

12. 09. 2007, 17:00

George-83 - poslal jsem ti to znovu.

George-83

12. 09. 2007, 17:21

UC: dík už to přišlo, odpověď jsem poslal

nixe

12. 09. 2007, 21:08

Časopis mne překvapil. Je perfektni. Díky.

brašule

12. 09. 2007, 21:35

uc - 5.9.jsem posílal objednávku a po 7 dnech pořád nic, nic moc rychlá služba, akvar. Rak

brašule

12. 09. 2007, 21:44

ještě e-mail

batrss

12. 09. 2007, 22:07

taky sem objednával asi před týdnem a stále nic ani e-mail

MIKmik

12. 09. 2007, 22:12

ahoj ADMINE, asi toho maš moc ale nezapomněl si na mně s tym časopisem? sem to hledal na všech stancich a nikde nic

Fabivs

12. 09. 2007, 23:28

Kde to vázne??? Na časopis stále čekám? !

tars

13. 09. 2007, 10:23

tak to koukám jako blázen, panečku to je ale ohlas, dle zájmu a komentářů se už ani nemůžu divit že je UC věčně v práci a balí časopisy, vždyt to počteníčko taky za to stojí.
UC:víš o tom že za práci přez čas, máš nárok na 25%příplatek a sobota je za 50%, nevím jakýho máš šéfa, ale nárokuj si to Já to kolikrát zkoušel u toho svího no a ten mě poslal někam třebas uspěješ.
Už se těším na druhý číslo.

brašule

13. 09. 2007, 11:06

Tak jsem si právě přebral poštu a zase nic, na e-mailu taky nic, snad ho za čas seženu v některém antikvariátu

UCAdmin

13. 09. 2007, 11:25

brašule - juknu se kde muze byt problem. Objednavek je vetsi mnozstvi nez jsme cekali a postupne se tim prokousavame.
MIKmik - na stancich jej zatim nesezenes. Je to uvedeno i v tomto clanku. Zatim je moznost koupit ho pouze na mistech uvedenych na www.detektorrevue.cz nebo si jej objednat na redakce@detektorrevue.cz.
Tars - to neni spatny napad
batrss - take prosim o strpeni.

Will

13. 09. 2007, 11:45

Časák je výborný, už se těším na další číslo

Gucci

13. 09. 2007, 19:27

chci se zeptat budou se tam oběvovat příspěvky které sou na DW?

UCAdmin

13. 09. 2007, 19:34

Frunsberg - jedine v pripade, ze dojde k rozsireni souvisloti. Doplneni zajimavych informaci jako je dopatrani puvodu atd. Nechce tam zverejnovat veci, ktere jiz zde meli moznost vsichni videt.

štětináč

14. 09. 2007, 12:20

děkuji za rychlé vyřízení mé objednávky a zaslání. časák je gut. dík

Albik

16. 09. 2007, 10:34

francmotorkar : co to tady vykládáš fámy, že v AIR CAFE tento časopis není v prodeji?
Detektor Revue vyšlo v pátek 7.9. a v AIR CAFE byl v prodeji od 10.9. pondělí od 10.00 a stále je ještě pár čísel volných.

MIKmik

16. 09. 2007, 16:37

Admine-chci se zeptat jestli ti ta obědnávka přišla?

Hicks

17. 09. 2007, 09:59

Moc pěkneý časák. 100x za něj díky

JanaMiky

17. 09. 2007, 12:58

Admine-chci se zeptat jestli Ti ta objednávka přišla? A kdy můžu časopis očekávat? Díky.

MinTaur

17. 09. 2007, 19:46

Dnes jsem casopis v Air Cafe bez problemu koupil, ale neni nijak vystaveny, je treba se zeptat.

aSton(e)

17. 09. 2007, 20:27

neplánujete rozšíriť trochu distribúciu aj na Slovensku? dve miesta sú dosť málo, chcelo by to niečo aj na západe

azraed

18. 09. 2007, 13:18

On uz ten casopis asi umrel. Pred dvema dny jsem na uvedeny mail poslal dotaz na moznost odberu a kuk - odpoved nikde, ani pismenko, ani rezavy hrebik z pole, mail zeje prazdnotou. Mno, cest jeho pamatce a minutu ticha na detektorech......

UCAdmin

18. 09. 2007, 14:25

Dekuji vsem za pozitivni ohlasy. Budeme se snazit, aby druhe cislo bylo jeste lepsi

UCAdmin

18. 09. 2007, 14:29

azraed - poslal jsem ti email. Objednavek casopisu prislo opravdu hodne a jeste jsme nedokazali zpracovat uplne vsechny. Take jsme zjistili, ze doslo k male programove chybe v nasem objednavkovem systemu, ktery nam velmi usnadnuje praci, nicme asi doslo k tomu, ze ne ve vsech pripadech automaticky rozeslal email i potvrzenim objednavky a informacemi jak provest uhradu. Z tohoto duvodu jeste dnes nebo nejpozdeji v prubehu zitrejsiho dne obesleme pro jistotu vsechny zajmce o Detektor revue znovu. Velmi nas tento problem mrzi a budeme snazit, aby se jiz neopakoval.

UCAdmin

18. 09. 2007, 14:29

aSton(e) - urcite se sit rozsiri, vse je jen otazkou casu a zajmu

UCAdmin

18. 09. 2007, 14:33

MIKmik - tezko se to da poznat dle tve prezdivky, ale dle registracnich udaju si myslim, ze ano a take by jsi mel mit v poste potvrzeni a vyzvu k uhrade - posilam ti to radeji jeste jednou.
Miky50 - ano objednavku jsme prijali a mela by jsi mit v mailu info.

ATm93

18. 09. 2007, 15:22

UC: Poslal jsem vam penize na ucet tak snad vse doslo v pořáku a chtel bych se zeptat kdy bych casopis mohl očekavat. Díky moc

UCAdmin

18. 09. 2007, 15:50

paja93 - prichozi platby kontrolujeme kazdy den 2x. Jakmile je platba pripsana na ucet tak jeste ten den (pri dopoledni kontrole) casopis odchazi. A pri druhe (odpoledni) kontrole casopisy odesilame nasledujici den.

Albik

18. 09. 2007, 17:56

MinTaur :
časopis je vystaven! A to v malém koutku s knihami, které prodáváme, vedle vinotéky. Je třeba se jen trochu rozhlédnout!
Přece si nečekal, že bude Detektor Revue pověšen na pípě?

Slater

18. 09. 2007, 19:21

Moc pěkný časopis.
For All: nerozčilujte se hned když vám nepříjde email, mě také napoprvé nedošel, ozval jsem se tu, a domluva bez problému proběhla :o)

azraed

18. 09. 2007, 20:22

to UC - mail fakt prisel, cislo jsem si objednal a mam fakt radost, ze jsem nemel pravdu a casak zije - tesim se na prvni cislo

MinTaur

18. 09. 2007, 22:04

Albik: No abych pravdu rekl, tak jsem ocima po baru nejakou upoutavku hledal, ale stacilo se zeptat obsluhy Ja sel rovnou ke svemu oblibenemu stolku, tak jsem kazdy kout nezkoumal

Btw. Ta pipa je docela strategicka pozice, popremyslejte nad tim

batrss

19. 09. 2007, 11:25

bohužel ale je to skoro měsíc ale žádný e-mail stále nepřišel

UCAdmin

19. 09. 2007, 11:53

bartss - prave jsem to kontroloval a na email bylo odpovezeno 11.9.2007. Jelikoz mas svuj email na seznamu tak hlavni pricina bude zrejme tam. Neni to tak dlouho co mel seznam problemy a nektere emaily proste neskoncily tam kde meli. Tohle nema smysl resit a tudiz jsem ten email prave preposlal znovu tak to snad jiz bude v poradku.

batrss

19. 09. 2007, 12:45

ano e-mail už došel

joni

19. 09. 2007, 16:05

Časák dík. Jony

Slater

19. 09. 2007, 20:34

jeden email mám taky na seznamu, a né vždy mě tam pošta dojde některé pozdě a některé bohužel nikdy, ale aspoň tam nechodí ani spamy

MinTaur

19. 09. 2007, 21:33

Slater: Zdar stihaci! No a to je bohuzel mozna pricina - stava se, ze nektera vyzadana posta casto konci prave ve spamu, takze je treba jej pravidelne kontrolovat. A prave emaily, ktere jsou odeslavany automaticky, jsou mozna vyhodnoceny jako spamy, tak pozor na to.

Haderach1

20. 09. 2007, 09:32

albik : že by přímo slovutný Jaroslav Albert Kronek (KERN)?

bighead

20. 09. 2007, 18:05

UC-Když si ho objednám do schránky, kolik zaplatím a jak?

Slater

20. 09. 2007, 20:22

MinTaur: ahoj, právě vím, proto to mám na centrumu vypnuty a probiram to vsechno sam, ale na seznam me prave nechodi nic, ani ty spamy, proste tak jeden email do mesice a zrovne jen spamowej

MG42

21. 09. 2007, 13:36

UCAdmin

21. 09. 2007, 14:09

bighead - cena jednoho vytisku je 49 Kc + 17 Kc postovne a obalka. Nebo zvyhodnene rocni predplatne za 270 Kc a postovne hradime my.

Fabivs

23. 09. 2007, 22:58

Tož čekám už 14 dní a stále prd!! Kde je ten časák??!!!

Gabo

24. 09. 2007, 12:12

Časopis fakt dobrý, hodně dobrých a ještě lepších článků. Opravdu díky!!

UCAdmin

24. 09. 2007, 14:26

Fabivs - posli prosim email na redakce@detektorrevue.cz a podivame se kde je problem.
Gabo - diky za pochvalu

bighead

24. 09. 2007, 19:00

UC-Dik, už jsem si objednal na celý rok, cena je příjemná, bude co číst až bude a

pany1

24. 09. 2007, 19:13

Super, už se těším na další číslo.

trasyk

25. 09. 2007, 16:45

Ke mě ještě taky nedorazila žádná odezva. Časopis jsem si objednával 7.9. a furt nic.....

Gambáč

25. 09. 2007, 16:48

Rád bych si ten časák pročetl, ale... Objednal jsem si ho na uvedené adrese okamžitě když zde běžela upoutávka a kde nic tu nic. Ani odpověď polib......

RIZEK

25. 09. 2007, 16:51

Zaplatil jsem to už minulej tejden ale zatim to nedorazilo.... Už se tak těšim a vono porád nic... No doufám že trpělivost přináší krom růží i Detektor revue

UCAdmin

25. 09. 2007, 16:52

Trasyk a Gambáč - poslte me prosim mail na redakce@detektorrevue.cz a podivame se kde je problem. Pripadne muzete i zavolat na 777 16 39 39.

brndoš

25. 09. 2007, 20:36

UC-poslal jsem mailem objednávku, dorazila?

klecos

25. 09. 2007, 20:58

čekam čekam a pořád nic taky sem platil minulej tejden doufam že mi zato udělá rados

UCAdmin

26. 09. 2007, 08:54

brndoš - veskere objednavky co vcera vecer prisly jsem okamzite vyridil takze by jsi mel mit v poste mail od naseho objednavkoveho systemu. Pouze podle tve prezdivky to samozrejme poznat neumim.

UCAdmin

26. 09. 2007, 08:57

klecos - posli me email na redakce@detektorrevue.cz a pripoj k tomu i variabilni symbol pod, kterym jsi provadel uhradu. Paklize platba problehla z uctu na ucet je vetsinou vse v poradku a rychle. Kdyz se pro uhradu pouzije slozenka Ceske posty tak se cely proces komplikuje, jelikoz nam s platbou na ucet neprijde variabilni symbol ani jmeno platce a posta nam to pak se zpozdeni posle v tistene podobe tudiz tam vznika prodleva, kterou nedokazeme ovlivnit. Uprimne receno nechapu neschopnost Ceske posty poslat variabilni symbol soucasne s platbou.

JanaMiky

26. 09. 2007, 15:43

Ano, ano, taky jsem platila minulý týden a čekám a čekám a moc se těším a zatím nic.

ETTT

26. 09. 2007, 18:32

na muj mejl zadna reakce...

PaZa

26. 09. 2007, 18:55

UC- bude možnost předplatit si od čísla č. 2? Když tu vidím ty čekačky, tak jsem si první číslo již koupil u jednoho místního prodejce. Dík za odpověď

UCAdmin

26. 09. 2007, 19:08

ETTT - veskere emaily, ktere jsme dnes na redakce@detektorrevue.cz obdrzeli jseme reagovali. Pro jistotu to odesli jeste jednou.
PaZa - samozrejme staci to uvest do objednavky. Kdyz si objednas predplatne od c. 2 dostanes cisla 2-7.
Co se tyka prodlev v dodavce tak problem nevidim na nasi strane jelikoz dosle platby kontrolujeme kazdy den a rovnou odesilame casopisy. Zatim jsme v tom velkem mnozstvi prehledli pouze dve platby, ale nasledujici den to bylo uspesne vyreseno. Problem nastava v pripade, ze platba je provedena pres slozenku Ceske posty, ale tento problem jsem popisoval v prispevku nize. Dnes jsme predplatitelum odesilali rovnych 50 casopisu takze doufam, ze zitra je dostanou do schranky. Muze se ovsem stat, ze nam to zpozdi patecni svatek.
V pripade, ze na vase objednavky nedojde odpoved nebo rovnou info od naseho objednavkoveho systemu, ktere je generovano automaticky je lepsi zaslat nam email na redakce@detektorrevue.cz nebo muzete volat na 777 16 39 39 a vse dame do poradku.

JanaMiky

27. 09. 2007, 15:15

Tak už jsem se dočkala

RIZEK

27. 09. 2007, 19:23

Nenávidim tuhle planetu!!! Já ji opravdu nenávidim s celou její Zk*****ou přírodou!!! Po tejdnu čekání na časopis jak na smilování boží... Po tejdnu zrychlený chůze z vlaku s očekáváním že na mě užbude čekat doma mi ho ta ku**a p*****a zničí deštěm. A taky nenávidim tu poštovní schránku která dopustila aby do ní napšelo a jejímu konstruktérovi přeju anální laceraci polní lopatkou...... NENÁVIDIM TO VŠECHNO (a je to zdá se vzájemný)

MIKmik

27. 09. 2007, 22:24

Ahoj, přišlo to na učet těch par korun????

Rumburak

27. 09. 2007, 22:38

Rizku, to máš teda smůlu, objednej si ho znova.

Rumburak

27. 09. 2007, 22:39

Rizku, to máš teda smůlu, objednej si ho znova.

Krupp

29. 09. 2007, 08:00

Zaplatil jsem si přdplatné na celý ročník a do týdne jsem měl čaopis doma. Byl perfektně zabalen v igelitové obálce. Nechápu jak se mohl někomu namočit v poštovní schránce.

RIZEK

30. 09. 2007, 08:52

Krupp: Tak to je divný. Mě přišel rozbalenej a když k tomu přidám tu dementní schránku je to pak celkem k pochopení Ale přiznám se že mě právě taky docela udivilo že to nebylo v igelitu jako všechny časopisy chodící poštou...

UCAdmin

01. 10. 2007, 12:05

Rizek - jakozto nasemu predplatiteli ti casopis odesleme jako pozornost zdarma - pocasi je hold nekdy pekna potvora
Detektor revue bude od druheho cisla samozrejme balen do cerne folie. U prvniho cisla je to nemozne jelikoz objednavky odbavujeme prubezne a je nerealne chtit po rozesilatelske firme, aby casopisy balila treba jen po 20 ks. Tedy nerealne by to uplne nebylo, ale bylo by to financne nakladne. U druheho cisla jiz bude moznost tento zpusob vyuzit jelikoz jiz budeme mit pevnou databazi predplatitelu tudiz s tim nebude problem.

RIZEK

01. 10. 2007, 15:29

UC: Ale to je milá pozornost... Díky moc. Už se na něj těšim. Z těch několika málo řádků co jsem z tý trosky vyteknuvší ze schránky přečet mám opravdu dobrej pocit... (a o to víc jsem natěšenej na ten zbytek... ) Jste borci

Halda

02. 10. 2007, 07:35

Ahoj uc, už asi pred tremi mesici, jsem si objednal časopis na mailu a ty si odpovedel, ze jakmile bude pripraven k prodeji, napíšete mi. Doposud se tak nestalo.

UCAdmin

02. 10. 2007, 08:45

Halda - prave jsem ti poslal email. Doufam, ze to jiz bude v poradku. ;)

UCAdmin

02. 10. 2007, 08:46

Rizek - diky za pochvalu. Jestli my jsme borci tak ty jsi zase poradnej rizek

MIKmik

02. 10. 2007, 21:28

UC - ADMIN -zaplatil sem ale časopis zatim nepřišel!!???

Tom.angler

03. 10. 2007, 13:36

Dneska jsem obdrzel postou take jeden vytisk, a to rychle. Diky

JardaKVLH

04. 10. 2007, 16:41

UC + redakce DETEKTOR REVUE díky mam ho doma

RIZEK

05. 10. 2007, 08:48

KONEČNĚ! Časopis ne mě včera čekal po návratu z práce hezky doma na stole. Čistej a nepoškozenej pročež jsem se pustil hned do čtení. Spokojenot veliká a když vemu v úvahu že tvůrčí tým asi nejsou profi novináři a vůbec je to dost fandovská záležitost vychází mi hezká 1 s * Myslím že je to více než důstojný start. Tak teď už jenom zlepšovat pilovat a vůbec to co k tomu patří. Díky vám chlapíci stateční. Už teď se těšim na druhý číslo

UCAdmin

05. 10. 2007, 09:15

Rizek - tak to jsme radi, ze se casopis libi a diky za pochvalu. Jinak sefredaktor je profi novinar stejne tak graficka jenz navrhla vzhled (layout) casopisu a samozrejme kolega jenz ma na starosti zlom a predtiskovou pripravu taktez. Chteli jsme, aby vysledny produtk byl vskutku na vysoke urovni a proto bylo treba dat do kupy odborniky na slovo vzate. V opacnem pripade bychom dopadli jak nektere casopisy co i dnes vychazeji a svym vzhledem a lecky bohuzel i obsahem vypadaji jako casopisy, ktere se delali pred 20ti lety. Takze cele to vlastne kazim pouze ja :D Nikdy nic nemuze byt dokonale stejne tak jako se neda zavdecit uplne kazdemu, ale budeme se snazit, aby druhe cislo Detektor revue, na kterem se usilovne pracuje bylo jeste lepsi nez to prvni. Samozrejme, ze stale plati, ze uvitame vase namety, pripominky atd. Predem za ne diky.

UCAdmin

05. 10. 2007, 09:17

Jeste mala poznamka k objednavkam. Zacali se nam mnozit dotazy na dostupnost prvniho cisla Detektor revue. Tak tedy vezte, ze prvni cislo je stale k dispozici jak u prodejcu tak i ve forme predplatneho.

brašule

05. 10. 2007, 10:04

uc - za jak dlouho pošta posílá výpis?

UCAdmin

05. 10. 2007, 10:13

brašule - to presne nevim, ale jakmile dorazi tak ho dostavam pres SKYPE jelikoz prave menim sve trvale bydliste. Jestli mas moznost zaslat naskenovany nebo vyfoceny ustrizek slozenky tak ho zasli na redakce@detektorrevue.cz pripadne me posli tvuj variabilni symbol a odpovim ti jestli uz jsme od tebe platbu prijali a casopis odeslali.

brašule

05. 10. 2007, 10:16

dobře pokusím se

brašule

05. 10. 2007, 14:17

UC co jsi chtěl to jsem poslal

MAJKL 2

07. 10. 2007, 20:29

UC: Jestliže je časopisů pořád ještě dost k dispozici, proč mně nepřišel, přestože jsem 18.9. zaplatil předplatné na rok? Potvrzení jsem ti posílal 30.9. e-mailem. Bohužel jsi mi neodpověděl. Prosímtě prověř to a dej mi vědět. Díky.

UCAdmin

08. 10. 2007, 11:24

Majkl - jdu to zkontrolovat

brašule

08. 10. 2007, 11:28

také jsem platil předplatné 18.9

UCAdmin

08. 10. 2007, 12:06

brašule - slozenka od tebe dorazila a dnes ti odejdou dva kousky Detektor revue

UCAdmin

08. 10. 2007, 12:13

Majkl - vse je v poradku casopis odesilame taktez dnes. Omlouvam se za prodlevu. Diky za pochopeni

brašule

08. 10. 2007, 12:18

děkuji

MIKmik

08. 10. 2007, 15:48

UC - ADMIN -je to asi tak už 14 dní a furt nic!!!

UCAdmin

08. 10. 2007, 21:22

MIKmik - posli me email na redakce@detektorrevue.cz a pripis k tomu variabilni symbol pod, kterym jsi provedl platbu. Pouze podle tve prezdivky to nelze dohledat. Predem diky.

francmotorkar

08. 10. 2007, 23:10

už druhý den se ptám v Airkafe na Zelňáku a nic, že mi ho obědná a furt čekám, vždyť jsem četl že časáků je dost tak kde jsou když je nemají distributoři? dík franc

UCAdmin

09. 10. 2007, 08:12

francmotorkar - zitra by je tam jiz meli mit. V Aircafe byl o Detektor revue vetsi zajem nez jsme ocekavali a tak doslo k rychlemu vyprodani prvni varky. Diky za pochopeni a strpeni.

Sirus1182

09. 10. 2007, 16:43

Ahoj UC : Nechci prudit ale mě taky ještě časák nedošel a už je to nějakej ten den co jsem to přes ˇučet cáloval. Můžeš se na mě juknout jestli jsem to nějak nepoblbnul a prachy neposlal na jinej učet. díky

Sirus1182

09. 10. 2007, 16:47

jo ještě variabilní simbol 7770211

UCAdmin

09. 10. 2007, 17:53

Sirus - casopis ti byl jiz odeslan a mel by jsi ho mit ve schrance. Jestli tam nebude ani behem zitrka napis me na redakce@detektorrevue.cz

MAJKL 2

09. 10. 2007, 19:52

UC: Tak už pošta dorazila. Díky za bonus. Máte to hoši pěkný.

brašule

09. 10. 2007, 20:17

UC dík časáky dneska dorazily, příště pokud to půjde bych radši preferoval igelitovej obal, nebot dnes byly v papírové rozdrbané obálce s razítkem Došlo poškozeno

RIZEK

10. 10. 2007, 10:13

brašule: To už se tady řešilo. A mám pocit že je to způsobeno tím že to teď odesílají po pár kusech tudíž je takové balení neraálné. Příští číslo už bude odesíláno ve velkém a mělo by být tudíž opatřeno i tím igelitem...

UCAdmin

10. 10. 2007, 11:14

brašule - je to tak jak pise Rizek. Je to ovsem dalsi dukaz toho jak Ceska posta respektive jeji zamestnanici zachazeji se zasilkami. Ikdyz ono je to v logistice bohuzel vsude stejne

Miky von Leitmeritz

10. 10. 2007, 14:44

Časák za tu cenu celkem ujde, Jen bych zmenšil ty půlstránkový a celostránkový nadpisy. Zdá se mi to jako naprostý mrhání drahoceným místem. Místo nich bych se v článcích více a do podrobnějších detailů zabýval danou problematikou. Viz třeba článek o munici, plomby atd... Milá redakce, skuste se nad tímto podnětem pozastavit....

UCAdmin

10. 10. 2007, 14:57

basmasturbátor - diky za podmet. Jiste se nad tim pozastavime, ale zrejme je menit nebude jelikoz se jedna o graficky prvek, ktery sladuje cely casopis a jeho celkovy graficky navrh je dle meho nazoru velmi povedeny. Na obsahlosti a propracovanosti clanku budeme samozrejme pracovat. Jinak kdyz si dobre prohlednes cely casopis jeste jednou tak uvidis, ze celostrankovy nadpis tam neni zadny a celkove si i ostani mohou udelat prehled o tom jak titulky vypadaji v ukazkach stranek, ktere jsou nad touto diskusi.

Sirus1182

10. 10. 2007, 17:18

časopis mi došel díky!!!

Strojař

11. 10. 2007, 11:49

Chtěl jsem ho dostat do ruky a obrátil jsem se na oficiálního distributora uvedeného zde. Přislíbil časopis dodat. Je to už dost dlouho....

UCAdmin

11. 10. 2007, 12:24

Strojař - posli me email na redakce@detektorrevue.cz a problem jiste v pohode vyresime

Strojař

11. 10. 2007, 13:06

Už to je vyřešeno, asi informace létají vzduchem. Během hodiny se mi sám ozval a časopis už mám.

UCAdmin

11. 10. 2007, 13:13

Strojař - tak to jseme rad. Věřím, že se bude časopis libit.

Salm

11. 10. 2007, 16:37

Brašule napiš mi email a poškozené časáky k Tvojí spojenosti nějak vyřešíme!

MIKmik

11. 10. 2007, 18:32

UC - ADMIN -Tak už to došlo!! balíček sem trhal jak malé dítě!!!!!!

UCAdmin

11. 10. 2007, 18:42

MIKmik - takze mame poslat jeste jeden casopis nebo ten to prezil?

MIKmik

11. 10. 2007, 22:24

UC - ADMIN-přežil!!!! paradní čtení v tom časáku. Kdy výjde další číslo?????

manro64

14. 10. 2007, 17:16

Dnes som sa k nemu dostal. Prečítal som ho na jeden raz od A do Z. Veľmi dobré čítanie. Díky.

Snoopy

15. 10. 2007, 12:05

Dostal jsem ho v pátek ve 12.00 hodin a ve 12.30 už nebylo co číst. Stručně a jasně jedním dechem. Super

Stašek

15. 10. 2007, 21:25

Opět mi ti zatracení pošťáci časopis nedoručili. Poprvé jsem vám psal, že ani po 14 dnech nic nedošlo. Odpověděli jste, že posíláte další, ale stále nic. To  už uplynulo dalších asi 14 dní. Co s tím mám dělat? Stašek.

UCAdmin

16. 10. 2007, 16:41

Stašek - jestli stale nebyl casopis dorucen, prosim o zaslani emailu na redakce@detektorrevue.cz vcetne variabilniho symbolu a zpusobu jak byla platba provedena a dame vse rychle doporadku.
Snoopy - a nevytrhla ti z nej postacka nejake stranky?
Vsem co casopis pochvalili samozrejme dekujeme a budeme se snazit, aby se vam libila i dalsi cisla

aSton(e)

16. 10. 2007, 19:56

UC: budete uverejňovať ukážky článkov a obsah aj z ďalších čísel?

UCAdmin

17. 10. 2007, 10:48

aSton(e) - urcite pri vydani kazdeho cisla.

Stašek

18. 10. 2007, 20:21

UC - ADMIN
Zatím nebyl časopis doručen. E-mail na redakci zašlu, způsob platby byl přes internet. Ale nevím proč je to nutné, protože při mé první reklamaci u vás mi bylo odpovězeno (2.10.), že jste platbu přijali a okamžitě posíláte druhý časák. Platil jsem 12.9. Furt nic.

Stašek

25. 10. 2007, 16:58

Už ho mám.

UCAdmin

26. 10. 2007, 00:35

Stašek - diky, za zpravu. Prvni casopis byl odeslan hned v prvni rozesilce, ale zrejme ho nekde zasantrocila posta. Od druheho cisla snad jiz vse bude v poradku. Omlouvam se za prodleni.

offroad

27. 10. 2007, 20:46

škoda že ten časopis není na klasických stáncích

UCAdmin

29. 10. 2007, 10:09

offroad - sice by to bylo hezke, ale pak by rozhodne nemohl stat 49 kc.

Helmut von Sajrajt

29. 10. 2007, 21:03

Jeden známý mi říkal, že na jihu Čech se ve stáncích objevil. Což mě docela zarazilo, ale je možné, že jen kecal.

UCAdmin

30. 10. 2007, 08:27

Helmut von Sajrajt - Detektor revue to urcite nebyl.

klecos

05. 11. 2007, 21:28

moc moc chválim, je to super upravený a psaný to se vám opravdu povedlo

Puli

06. 11. 2007, 12:14

Kdy vyjde druhé číslo???

MIKmik

06. 11. 2007, 23:22

Helmut von Sajrajt -nebyl to nahodou DETEKTOR TEAM?

pany1

13. 11. 2007, 17:57

Jak to vypadá s druhým číslem???????

vodnik17

14. 11. 2007, 19:19

Kdo si počká ten se dočká ale kdy????????? !

UCAdmin

18. 11. 2007, 11:27

Druhe cislo se prave dokoncuje. Prodleva vznikla diky technickym problemum, ale jiz by vse melo byt v poradku. Dekujeme za vasi trpelivost.

štětináč

30. 11. 2007, 11:10

tak to vypadá že časopis detektorteam to zabalil.

klecos

01. 12. 2007, 21:17

no ne že bych chtěl rejpat ale přeci jenom už to trošku trvá

Sirus1182

04. 12. 2007, 18:48

už se mi začíná stýskat po dalším čísle

vodnik17

04. 12. 2007, 19:59

Mě se už také stýská, je to už dlouhééééé čekání

JanaMiky

09. 12. 2007, 21:21

Já už se také nemůžu dočkat.

celorys

14. 12. 2007, 23:19

Tak nejak se mi zdá, že druhy císlo dostaneme asi pod stromeček

štětináč

15. 12. 2007, 20:27

nebo jako přání do nového roku

stromak

16. 12. 2007, 20:57

cau hele nevi nekdo kde ted ten casopis sezenu? na stancich sem ho nevidel dik

Sodomka

16. 12. 2007, 23:44

stromak: V Praze ve Starozitnictví-Armyshopu pod Václavákem a precti si odkazy, jsou tam prímo adresy.

UCAdmin

17. 12. 2007, 14:56

Tak den D by mel byt tento patek, psal jsem to jiz v hlavni diskusi ve ctvrtek nebo v patek. To jsme konecne od tiskarny dostali potvrzeni terminu vytisteni. Jeste dnes se pokusim na www.detektorrevue.cz umistit titulni stranu druheho cisla.

Snoopy

17. 12. 2007, 20:04

je to dvouměsíčník nebo čtvrtletník???????

UCAdmin

18. 12. 2007, 07:55

Snoopy - dvoumesicnik, ale jak jiz bylo uvedeno diky tech. problemum se nam vydani druheho cisla trosku opozdilo. Treti cislo respektive 1/2008 vyjde jiz podle harmonogramu 15.2.2008.

Klouzek

07. 01. 2008, 15:41

UC: Jak je možný, že mi nedorazilo ještě druhý číslo?

Novish

07. 02. 2008, 20:49

Tak už se těšim na první dodání v roce 2008

Carcass

30. 11. 2011, 16:07

neměl by někdo tento výtisk k mání?