Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Cedule NSDAP

21. 11. 2007 Autor: Kutíl 7113× 143
Malá výzdoba mé dílny. Největší radost mám z té cedule, docela to byl zážitek když jsem jí po 60 letech dával zase na zeď kam patří.

S pozdravem Kutil

 Autor: Kutíl

Komentáře

DFC

21. 11. 2007, 12:26

Velmi zajímavé kousky. Jen z nich trochu mrazí

georg.12

21. 11. 2007, 12:55

Nádhera! Srdce se mi jenom chvěje!!!

Mikeš13

21. 11. 2007, 13:04

Brrr!

stribro77

21. 11. 2007, 13:11

Moc pěkná sbírka. Napiš mi prosím meil. Chci se na něco zeptat. Dík. S

Pesimista

21. 11. 2007, 13:46

Heil Hitler!!! Nebo Sig Heil??? No, každý se presentuje jinak. Za komančů bys skončil v Jáchymově.

dolin

21. 11. 2007, 14:00

A ten obrázek je Mona LiSSa,... Hezké no....

Karl

21. 11. 2007, 14:05

cedule v perfektním stavu, zřejmě o ní někdo celou dobu pečoval s láskou a nadějí

mátoha

21. 11. 2007, 14:12

Hezký do ložnice bych si to ale nedal

easton

21. 11. 2007, 14:19

Tohle není jenom záliba a sběratelství. Vypadá to, že už to máš i v krvi.

rastrperry

21. 11. 2007, 14:27

Tuze hezky vyzdobenej pokojíček...

psotek

21. 11. 2007, 14:34

Die Fahne hoch, die Reihen fest geschlossen
S. A. marschiert mit ruhig festem Schritt...
Doufám, že si to před spaním pouštíš do ouška.

Itcho

21. 11. 2007, 15:02

Ak Ti nejaký Žid alebo cigáň dlhuje, len si ho pozvi do izby a budeš sa čudovať, ako rýchlo Ti ich vráti.

iver

21. 11. 2007, 15:09

No ja osobne by som si to veru na stenu nevycapil... to už ozaj zaváňa niečím... iným ako zberateľstvom... ale ako sa hovorí: komu kačka - komu hus...
Len tá "tvoja strana" má nejaké podivné otváracie hodiny...

Goroděckij

21. 11. 2007, 15:18

Fujtajbl.

MG34

21. 11. 2007, 15:22

Karl:Tak ti nevím proč, ale tak nějak jsem rád že se ta naděje nenaplnila:-)
easton:Nemusíš mít pravdu. Já abych nasral lidi používám obraz Jakeše a Kubánskou vlajku jako dekoraci!

Stefan

21. 11. 2007, 15:44

Vlčí doupě

Kar

21. 11. 2007, 15:46

Co je na té ceduli napsáno?

Stefan

21. 11. 2007, 15:47

Fakt tie priestory a výzdoba vyzerajú skôr na "klubovňu" ultrapravičiarov ako nejaká "lovecká miestnosť" so zberateľskými úlovkami...

AZRAEL

21. 11. 2007, 16:29

asi si budeme musiet zvykať je toho cim dalej viacej vsade - vraciame sa do doby ked bolo dane zbohom zdravemu rozumu

brndoš

21. 11. 2007, 17:21

No, já tedy moc nevím, ale asi bych se s tím moc nevystavoval.

Weckhesser

21. 11. 2007, 17:49

psotek: Pekne, pekne ze poznas HORST WESSELA

Weckhesser

21. 11. 2007, 17:51

Kutil: Nic v zlom ale myslim ze tento prispevok uz hranici zo zdravim rozumom a zacina fanatizmom. Kazdy konicek treba brat z rezervou

manasf

21. 11. 2007, 18:08

To je komentářů k tomuto příspěkvu. Vždyť je to jen kousek historie, ikdyž z toho zamrazí. Oko laika nasere a oko odborníka potěší. Doba to byla zlá, ale bylo v ní spoustu krásných věciček.

andolf

21. 11. 2007, 18:11

manasf- přehnaný materialismus taky neni na místě

jkmineral

21. 11. 2007, 18:24

Už Tě máme v evidenci!

garos

21. 11. 2007, 18:32

moc pekny, jeste to tam chce postavit figurinu, ja uz si strojim druhou

Reinhard-R1

21. 11. 2007, 18:40

Kutil máš pěknou dílnu jen tak dál

vermont

21. 11. 2007, 18:46

Velmi pekna zbierka.. ale.....

Kuba Kabanos

21. 11. 2007, 18:49

kutilovo elektrikářství

elfík

21. 11. 2007, 19:27

Necestuješ v čase k příbuznejm??

Hrabal

21. 11. 2007, 19:43

Ja si mysli ze ta vlajka by nemela bejt na zdi ale vyset z okna!!

Wotan 88

21. 11. 2007, 21:40

Copak to na té předposlední fotečce vykukuje?

Hrabal

21. 11. 2007, 21:44

Wotan 88: to co vykukuje to se hodi az Heimdal pocne troubit na svuj roh!!!

Robindelez

21. 11. 2007, 23:26

a ako vstupujes do tej dielni Zo stycenou pravicou?
silna kava

Kutíl

22. 11. 2007, 00:07

Kutil Robindelez Ti jseš totálně vypatlaní chudák nebo sběratel ne vypatlaní chudák

sysley

22. 11. 2007, 07:35

vidím to jako pěknou zbírku nic vic nic min

Trautenberg

22. 11. 2007, 09:03

Kutil alias Frunsberg máš to pěkný, škoda jen že vám rusáci před těmi 62 lety nakopali ty vaše fašounské zadky. No a vám teď nezbývá než nostalgicky vzpomínat sbírat trofeje a věšet si je na zeď. Tak hoši hurá do práce a lleštit slepice.

smrksmrk

22. 11. 2007, 09:06

Vidím to jako pěknou náckovskou obřadní síň... Tam chodíš hajlovat a vyznávat čest vůdci co ty fašoune?? Chtěl bych tě vidět zmrzlýho u Stalingradu!

Trautenberg

22. 11. 2007, 09:18

Houby dílna, to je fašounské doupě jak vyšitý tam se určitě schází náckofilové.

Btr

22. 11. 2007, 09:25

Hnus!

smrksmrk

22. 11. 2007, 10:09

Jo!!! Fašounské doupě!!!!!!!

Löns

22. 11. 2007, 10:12

Velice hezká sbírka, al je pravdou, že v kombinaci s průslovím autora je dost zavádějící.
Nacismus stavím do stejné řady jako bolševismus a komunismus, ale to do diskuse na DW webu rozhodně nepatří. (Víc bych si už dobíral pána CHEGIHO, který vraha propaguje i ve své ikoně, čímž veřejně propaguje komunismus a zabijáctví)
Měla by se spíše rozvést diskuse o vystavených exponátech a ne o házení zlosti a hany na autora. Je li nácek, ať jím je.
Cedule je moc hezká, v organisační knize NSDAP z roku 1939 je uveden přímo tento úřední typ. Ostatní exponáty nádherné.

Löns

22. 11. 2007, 10:19

Kutile, dej mi prosím mail. Děkuji Jančák.

psotek

22. 11. 2007, 10:39

To, co je dneska krásná sbírka, byla před 62. léty nepotřebná veteš.
To co jsme vyhazovali před 18. léty jako nepotřebnou veteš, bude za 62. let krásná sbírka...

mato75

22. 11. 2007, 11:11

tiež si myslím že autor sa dal až príliš uniseť istou ideológiou. Dúfam, že podobné typy nám už nikdy nebudú prikazovať ako máme žiť. Takéto veci sú podľa mňa navždy mŕtve a je to len snaha o /pre niekoho/nostalgickú spomienku. Ale načo............??????

Trautenberg

22. 11. 2007, 11:43

autor se nedal unést, to bude kovaný fašoun jako když vyšije. Večer i před spaním čte mein kamf.......

psotek

22. 11. 2007, 11:58

Trautenberg: Mein Kampf je celkem útlá knížečka. Jó, dvacet dílů Stalinových spisů, to už je počteníčko.

Löns

22. 11. 2007, 12:37

Tak, tak... zlost je špatný rádce a lež má krátké nohy, a když ještě nosí takového vypaseného pána jako je Trautenberg, to teprve daleko nedojde! Trautenbergu, Trautenbergu.... tady je Krakonošovo! Dej si pozor!

Löns

22. 11. 2007, 12:41

Tak, tak... zlost je špatný rádce a lež má krátké nohy, a když ještě nosí takového vypaseného pána jako je Trautenberg, to teprve daleko nedojde! Trautenbergu, Trautenbergu.... tady je Krakonošovo! Dej si pozor!

furtsedivil

22. 11. 2007, 12:43

Velmi pěkné válečné artefakty!!! Pár vylízanců a dutých hlav tady sice zase tahá do sběratelství politiku, ale na to si musíme zvyknout neb závist a lakota je všude kolem nás... Práci čest!

Trautenberg

22. 11. 2007, 12:49

Jančáku Jančáku, ty budeš patřit do stejné fašounské party jako Kutil a spol. co?
Víš co nácku? Přibij si na stěnu Adolfa a  běž se mu klanět. TROTLE

bergy

22. 11. 2007, 13:22

nekdo fasound nekdo pedofil - co by ste brali radsi... hm tak dost toho bordelu tady - nuda party

foret

22. 11. 2007, 13:33

Sběratelství? A co ta hláška : " docela to byl zážitek když jsem jí po 60 letech dával zase na zeď kam patří. "
Nechť si sběratelé či příznivci strany NSDAP tybu pánů Kutila či Jančáka uvědomí co má tato strana na svědomí......
A když už je pan Kutil takový příznivec NSDAP že tady uveřejňuje její artefakty tak musí počítat s kontroverzními komentáři.
S pozdravem Karel Foret
Brno

tokarev7.62

22. 11. 2007, 13:51

trautenberg to otypl naprosto správně Kutil je  fašos jako když vyšije. A že je rusáci uklidili je historický fakt z kterýho mají fašouni dodnes komplex tak si ho léčí touhle úchylkou který říkají sběratelství.

Antares

22. 11. 2007, 15:15

Seš obyčejnej nácek

Antares

22. 11. 2007, 15:17

A je mi z tebe na blití...

Stefan

22. 11. 2007, 16:28

Ale uznajte... keby tie veci neboli v takejto kombinácii a v inom priestore, bola by to veľmi zaujímavá zbierka, pretože, koľký z vás sa niekedy stretli s originálnymi vecami tohto typu? Ja teda ešte nie a nepropagujem žiadnu ideológiu ani nič. Ale fakt v kombinácii hitler na stene, vlajka s hk na stene, hákové kríže všade kam pozrieš, tabula NSDAP ktorá bola daná "tam kam patří"... táto kombinácia je dosť silné kafíčko z ktorého behajú zimomriavky po chrbte...

gala-petr

22. 11. 2007, 17:34

"... Tak ty budeš Trautenberku strojit proti mě pikle?!!! Když jsi chtěl rebelii, budeš za to sloužit!... "
No to se těš Trautenberku, tohle Ti osladím, že dlouho nevystrčíš ze stavení nos!
(převzato z Krkonošských pohádek /1974/ - Režie: Jordánová Věra - Hrají: Peterka František, Maciuchová Hana, Prachař Ilja)
... rád bych si s Tebou někdy dal pivo Trautenbergu... na kuráž před tím, než bych Ti vrazil facku... ty hajzle zakomplexovanej.

grizzli

22. 11. 2007, 17:49

ty jsi trdlo

Keram.mareK

22. 11. 2007, 18:31

jj, pěkná MP 40

Pan.zer

22. 11. 2007, 18:55

hehe jak se to tu rychle rozdelilo na dve skupiny, tady neplati ein volk, ein reich, ein führer!

Trautenberg

22. 11. 2007, 19:01

Krakonoš došli ti argumenty co? Náckofile zakomplexovanej
Teď ale vážně hnědokošilko když se chceš fackovat vem si dovolenou a přijď.
p. s. - zatím se rozcvič.

tokarev7.62

22. 11. 2007, 19:17

Největší nácek v Č. R. je nějakej Jančák, na zdi má Hitlera a každý den v posvátném nadšení přelešťuje slepice a válečné trofeje z III říše.
A Jančák si pro sebe pořád opakuje jednou příjde den, jednou příjde den.
Že je totak mistře Jančáku?

DFC

22. 11. 2007, 20:47

Koukám emocí jak při Ordinaci v růžový zahradě .
Nechte Kutilovi jeho garáž a na druhou neupírejte ostatním, kterým se z podobnejch cajků dělá na blití.
V jednom filmu jsem viděl, jak jeden kanec sbíral chlupy od šťabajzen, co přefikl. Taky sběratel svýho druhu.
Kdo uhádne v kterém to bylo filmu
To jen abych odlehčil atmošku

kralsumavy

22. 11. 2007, 23:57

SUPER

Redman

23. 11. 2007, 08:21

Nejsem fašoun a ani nic podobného, ale taková sbírka by se mi taky moc líbila. Jen ta poslední věta byla hodně zavádějící. No a Ádu bych postavil na zem aby věděl kde je jeh místo.

Weckhesser

23. 11. 2007, 08:40

Jancak: Keby si si precital nejaku tu odbornu literaturu o Ernestovi Che Gevarovi tak by si sa dozvedel aj uplne ine veci ako Ti niekdo nahucal do hlavy... "Komunista, zabijak" atd... a pre tvoje info kumunistov mam tazko na salame a nie som nym, mam ho  v ikone iba preto lebo ho obdivujem ako revolucionara a cloveka, ktory sa dokazal postavit proti USA a bez nejakej podpory. Jednoducho si nenechal srat na hlavu. Samozrejme potom ale prisla pomoc s komunistickeho ruska. Takze tak... Dakujem za pochopenie

MIRI.NR

23. 11. 2007, 10:03

Za to zbieram vojnu ma kamosi zdravia heil hitler, asi to tak ma byt

Stefan

23. 11. 2007, 10:39

MIRI. NR to sa stáva aj mne... ale nejako moc ma to netrápi... je to ich problém pretože oni verejne chtiac či nechtiac propagujú fašizmus, nie ja.

Miky von Leitmeritz

23. 11. 2007, 11:01

Velice zajímavá sbírka, zvlášť ta cedule a ten obraz. Jen tak pro zajímavost, vy si vážení kolegové své nálezy a půdovky nevystavujete do pořadačů a vitrín či figurín??? Je mi jasný, že tohle bych si do obyváku nedal, ale pokud to visí v dílně, tak proč ne? Rozhodně nevidím důvod, proč tu kolegovi spíláte do nácků apd. Suďte především sami sebe a pak druhý.

Pipkin

23. 11. 2007, 11:34

Kutil:Kasli na ty bukvice. Mas to pekny...
Beztak jediny co umej je se zhulit, nastrikat si ciro na cerveno a s plnou tlamou "nenasili" jit hazet dlazebky...
Takovej komentar tokareva 7.62 mluvi sam za sebe...

Nosal

23. 11. 2007, 11:55

CHEGI: Pouč nás... kdo to byl teda když ne obyčejnej hajzl a terorista

tokarev7.62

23. 11. 2007, 11:56

Kutil právě že to není žádná dílna ani garáž - nevidím tam žádné nářadí pracovní stůl prostě nic. Zato tam vidím Ádu a ceduli NSDAP která 60 let čekala až ji nějaký neofašoun dá zase na zeď kam patří až zase přijde den.
Je to náckovské doupě jak se patří. Áda přece patří na zeď a je ho třeba pořádně pozdravit pravicí!
Pipkin zklidni, vyholených bukvic je dost.

Pipkin

23. 11. 2007, 13:05

tokarev7.62:Koukam ze rudejch parchantu jeste vic...

Stopka

23. 11. 2007, 14:41

Konto separato

Stefan

23. 11. 2007, 14:47

Hm... myslím, že pravicový a ľavicový extrémisti si nemajú čo vyčítať...

Trautenberg

23. 11. 2007, 15:18

Pipouši vychladni a běž leštit slepice a nezapomeň je dát na zeď tam přece patří......

Jochen

23. 11. 2007, 16:13

Já navrhuju upálit... UPÁLIT...

foret

23. 11. 2007, 17:56

Pánové teď jsem si přečetl příspěvky a články tzv. Pipkina a to je síla, to je teprv neofašos tenhle ten Pipkin ten jeho článek jak po válce češi ubližovali nevinným německým civilistům ten je fakt výstavní. Nebo jak si žijem v Pardubicích s těma vyvěsenýma fašistickýma fanglema, to se vám fakt povedlo Pipkine.
Tak poslouchejte Pipkine němečtí civilisti sklidili po válce co jejich soudruzi z NSDAP zaseli...
S pozdravem
Karel Foret

Trautenberg

23. 11. 2007, 18:23

No prosím a nějakej Pardubickej nácek - Pipouš tady bude vyskakovat

Antares

23. 11. 2007, 18:54

Ještě že tyhle vymaštěný náckové umí jen maximálně štěkat. A že má nějakej křupan co sotva vychodil základku doma ve svej chatrči pověšenýho adolfa mě nějak moc netrápí. Tyhle typy co byly nejdál za stodolou na mezi a válku znaj jen z vyprávění pratety odnaproti jsou jen k smíchu...
Nic proti historickejm sbírkám, ale takle je prezentovat může opravdu jen nějakej rádoby nácek...

stribro77

23. 11. 2007, 19:20

Koukám že se tu rozjíždí diskuze na úrovni. Chtěl bych tímto poprosit některé pány diskutéry aby mně poučili jak se z dá rozpoznat že nejde o prezentaci sbírky ale o náckovské doupě. Předem děkuji

Hrabal

23. 11. 2007, 20:06

tokarev7.62: Kdyby jsi se podival poradne tak na druhy fotce od spoda vidis v levim rohu dole krabicku uplne spinavou takze nejspis na srouby pri rozebirani a ot tom ze by tu mel nekdo dokazovat neco ponkem kladivem ci heverem hahahaha jestli vim tak na tomhle webu se prezentujou nalezy a ne misto kde si je dotycny vystavy ja je mam treba v pokojiku ve vytrine!!!

AlesMikes

23. 11. 2007, 20:31

Tak tady to jede, raději ani nebudu fotit můj pokoj, protože přes celou zed mám prapor s HK, na stěně Ádu a fotky dalších známých osobností, na poličkách medaile Třetí říše a po celým pokoji bodáky a dýky taky TŘ.

celorys

23. 11. 2007, 23:09

je skoda ze nam tady kutil sam nerekne jak to vlastne je???

Nosal

24. 11. 2007, 12:45

foret: Trošičku silná slova pane Foret. Ono to není tak jednoduché. Zajímavé je že sudetští němci se považovali spíše za čechy. Alespoň do doby než se k nim začala většinová vláda chovat macešsky. Ono je třeba vidět více v souvislostech. Upřímně řečeno, není vůbec divu, že se obrátily k Hitlerovi.

foret

24. 11. 2007, 13:22

Tak to nesouhlasím pane Nosal, před válkou volali sudetští němci že chtějí být přičleněni k velkému německu. No tak se jim to po válce umožnilo.
A nemyslím si že by se k nim češi po válce chovali hůř než oni k nám za války.
S pozdravem
Karel Foret

Nosal

24. 11. 2007, 16:54

foret: To je sice pravda, ale já mám na mysli jinou dobu. Dobu po roce 1918, kdy se němci kterých bylo v nově vzniklém Československu více než slováků stali menšinou. Dost najivně doufali, že by mohla nová republika být federací čechů, němců a slováků. Aby náhodou nemohli ovlivňovat politiku tak byly účelově měněny velební okresy tak aby v nich pokud možno vždy bylo více čechů než němců a celá řada jiných věci. Asi vrcholem bylo to když v době hospodářské krize byli němci vyházeni ze všech významných míst ve státním sektoru a byly nahrazeni čechy, což byla jediná jistá místa v této těžké době. Upřímně řečeno být sudetským němce v Československu, asi bych se k tomu Hitlerovi začal také hlásit. Ale to je zase jen jeden úhel pohledu.

Pipkin

24. 11. 2007, 17:09

Vanitas vanitatum et omnia vanitas....

aaany

24. 11. 2007, 17:55

Pánové! Doteď sem se zuby nehty držel, abych sem nenapsal, ale po příspěvku kolegy Nosála jsem si nazvracel do klávesnice. Napsat tady že sudeťáci za nic nemůžou a že by se k Hitlerovi přihlásil taky, to je silné kafe! Veserte se na takové tlachy a běžte si zahledat!!! Uděláte líp!!!

DFC

24. 11. 2007, 18:54

Stopka: A já myslel, že je to "Oznamuje se láskám vašim" . Asi vděčné filmařské téma.
Nosale. Ty ubozí Sudeťáci už v roce 1919 bojovali proti republice se zbraní v ruce (o Maďarech nemluvě) a to jsme je ještě nestačili "utlačovat". Na sudetské Němce dopadla krize hůře, protože byli v dělnických oborech, které to odsrali nejhůře - sklářství, textilní prům. atd. Tvoje tvrzení o vyhazovech ze státní služby jsem ještě nikde neslyšel. Každopádně menšinová politika 1. republiky byla ve světovém měřítku na vysoké úrovni. Když se Sudeťáci dočkali a byl jejich "Heim ins Reich", velmi rychle pochopili, že udělali chybu. Nezaměstnanost se zvýšila a na úřednické posty po Češích, přicházeli říšští Němci.

psotek

24. 11. 2007, 19:39

Nosal: V té hrozné ČSR měli Němci Německou Universitu, střední školství, atd. , atd. A nikdo to nepovažoval za nic protistátního.
Když v Ostravě, ještě za R-U konečně vzniklo, po dlouhých německých obstrukcích, české gymnasium. Mohli se "čeští" Němci vzteky posrat.

Nosal

25. 11. 2007, 02:53

Ale proč tolik křiku pánové. Napsal jsem jen něco málo z historie. Určitě si nedělám nárok na pravdu jako jiní. Jak jsem již napsal, je to jeden z úhlů pohledu a něco na tom taky je. Celý problém je daleko složitější. Ale pohádku "Jak nám němci bez důvodně rozvraceli naši úžasnou a ideální první republiku" fakt neberu.

DFC

25. 11. 2007, 13:54

Nosal: Rozvracení je jedna věc a občanská válka věc druhá. Události z roku 38 nebyli "pouhým" rozvracením. To že se 3 mil. Němců ocitli v republice, kterou většina z nich nechtěla, tady nikdo nepopírá. Složitost problému je nepopiratelná. 1. republika byla demokracie mladá, nezkušená a proto nemohla být ideální. Neslyšel jsem tady nikde toto tvrzení. Pokud zde např. s MG34 nostalgicky vzpomínáme na těch 20 let, je to proto, že na toto krátké období můžou být Češi hrdí. Měli jsme silnou armádu, Masaryka nám záviděl celý svět a většina národa byla pro svou vlast ochotna zemřít a bylo jedno, jestli to byl pravičák nebo levičák. Na nějakou jinou historickou paralelu se nemůžu rozpomenout

Nosal

25. 11. 2007, 16:23

DFC: To s tebou naprosto souhlasím. A první republiku povařuji za velmi vyspělou a silnou demokracii která stojí za to aby na ní mohl být člověk hrdý. Nicméně jak píšeš ve vztahu s němci to neměla jednoduché a já bych řekl, že udělala řadu chyb.

Průkopník

25. 11. 2007, 16:51

Zdravím, máš ve sbírce(pokud je vše origo) moc hezké a cenné věci, kdo tomu trochu rozumí ví o čem je řeč a dokáže uznat snahu, je sice relativně k podivu, že jsi to dal zrovna sem, ale zase na druhou stranu... super pokoukání.
Samozřejmě, že na zdi, kam cedule patří se vyjme nejlépe, položená naplocho někde na dvoumetrové skříni by byla akorát dobrý lapač prachu..

Na zamindrákované idioty, fialové od závisti se vykašli a když jsi to už sem dal, jistě jsi počítal s tím, že individua pro něž znamená svastika konec světa s konečnou platností, se zde(jako vždy) vydatně a věcně projeví...

Měj se a jen tak dál

Kutíl

25. 11. 2007, 23:22

Tak vám mockrát děkuji, že ze sběratele je nácek. Po tomto vašem výstupu rádoby sběratelů militari sem budou asi hodně dávat ostatní sběratelé fotky. Odjakživa patřily cedule na zeď, tak nevím, kam bych ji měl dát nebo, že bych ji hodil do sklepa a nasypal na ni uhlí? A obraz snad také patří na zeď.. Možná vy si obraz dáte před dveře a použijete jako rohožku. Prostě jste závistivý dobytek, který do sběratelství tahá politiku. Na tento web se cpou lidi, kteří nic neposlali a chodí se sem vyřvat jako „fanoušci-debilové, kteří jdou na fotbal –když se ho zeptá opozdilý fanoušek kdo vyhrává, tak mu odpoví, nevím, chodím se sem jenom vyřvat a poprat, až to skončí, tak něco zdemolovat. Tak to jste vy-tahleta pakáž. Vankelt - psotek –AZRAEL – Kabanos - Trautenberg- mixersmrk –Btr-mixersmrk-mato75-Trautenberg-psotek-foret-tokarev7.62 –Takováhle pakáž mě tu bude kritizovat


Pánové, tak by mě zajímalo, kde vy ty věci skladujete? Když jsem se tady díval, tak to máte nacpaný v pokojíčkách na zdích a nad postelí na poličkách a v prosklených knihovnách. Tam vám asi nikdo nechodí. Na rozdíl od vás já mám na poličkách kazety s originálními filmovými dokumenty a knížky. A takovýhle trotlové mi budou nadávat do nácků.
Druhá kategorie sběratelů, co to máte v krabicích, si po večerech hadříkem leští svoje vyznamenání s hákovýma křížema. Pánové, vy si myslíte, že ti němečtí vojáci dostávali to vyznamenání za dobré chování? Néé, za vraždy dětí a za „vynikající“chování v koncentračním táboře. Tak to stoprocentně nejste náckové, to jste dobrý sběratelé a já jsem nácek.


Co mě pobavil další příspěvek totálního vola s přezdívkou robindelez a ako vstupujes do tej dielni Zo stycenou pravicou?
silna kava Silnou kávu by sis měl dát ty, aby ses probudil a já bych měl v ruce kladivo a pěkně tě majznul po makovici, aby ses naučil slušnému chování ty vole.

Stefan Ale uznajte... keby tie veci neboli v takejto kombinácii a v inom priestore, bola by to veľmi zaujímavá zbierka, Myslíš si, že na těch půdách je těch německých věcí tolik, že to můžu přehazovat vidlema a vybírat, co se mi bude hodit? Co se mi nebude hodit, tak bych ti to mohl dát, tobě by se to určitě líp hodilo do sbírky, když to u mě nesedí ty návrháři domácích sbírek. Že bych si tě pozval, aby mi to ladilo. Měl bych tam dát srp a kladivo, aby jste byli spokojení a nebyli uražení.


Největší, totální kretén co sem dal za příspěvky-to si musíte přečíst:
Seš obyčejnej nácek -------- A je mi z tebe na blití...
Ještě že tyhle vymaštěný náckové umí jen maximálně štěkat. A že má nějakej křupan co sotva vychodil základku doma ve svej chatrči pověšenýho adolfa mě nějak moc netrápí. Tyhle typy co byly nejdál za stodolou na mezi a válku znaj jen z vyprávění pratety odnaproti jsou jen k smíchu...
Nic proti historickejm sbírkám, ale takle je prezentovat může opravdu jen nějakej rádoby nácek...
Když jsem se podíval na příspěvky tohohle hovada, jak prezentuje tatínkovo rádio, z jeho sbírky, tak rádio sme neviděli-to zapomněl nafotit, to není zajímavý, zajímavý jsou jenom ty elektronky, hlavně že jsou s hákovýma křížema. O to rádio přeci nejde. Ty vole za ty tvé příspěvky by tě měli vystavovat v cirkuse za výkvět inteligence, ty posranej nácku. Tobě by měl tvůj fotr to rádio vomlátit o makovici.

Shrnutí:cedule a obrazy patří na zeď-byly k tomu vyrobený. Já do sběratelství nikdy netahám politiku. Správný sběratel má vždy fantastické pocity a zážitek-např. když najdu po 60-ti letech zásobník a dávám ho do pistole kam patří. Ale vy jako sběratelé to asi nepochopíte. Prezentoval jsem tam i jiné věci a ani jeden jste se nezeptal na ten policejní meč SS, na značku výrobce, tak nevím jestli jste zde někdo z vás sběratel. S pozdravem kutil

snafu

26. 11. 2007, 09:30

Kutil: Celou dobu jsem se musel držet, abych nenapsal něco v tom smyslu jako Ty. Vím, že to stejně nemá cenu a taky to tak hezky napsat neumím, tak jsem se vždycky radši pouze tiše uklidnil. Tak Ti alespoň takhle vyjádřím svojí podporu. Napsal jsi to opravdu výstižně!
P. S. Teď budu sice taky za nácka, ale to už jsem byl i když jsem oponoval třeba dříve Maarkiimu, takže mě to ani celkem netrápí. .

Jochen

26. 11. 2007, 09:39

Kutíl: Máš to pěkný, dokonce moc pěkný. Poměrně cenné věci, skoro škoda do dílny. Já bych to spíš věšel nad krb

Delon

26. 11. 2007, 09:39

Kutil: máš to pěkný a díky za příspěvek! Budu se řechtat od rána do večera Jasně že cedule patřila podle těch dírek na zeď. O obrazech ani nemluvím... s tou rohožkou mi málem praskla bránice

panzer1

26. 11. 2007, 09:48

Kutíl//Skvělý příspěvek, máš úplnou pradu. Ta rohožka je super

npr.Džigira

26. 11. 2007, 10:53

Kutil: dobře jsi to rozdal... jen co je pravda. Máš recht, a ti s máslem na hlavě ať se  nad tim zamyslej...

Karl

26. 11. 2007, 13:39

Kutil: tak to bylo od srdce Já patřím mezi ty, co to mají poschovávané v různých krabicích a krabičkách, protože za prvé člověk nebydlí v museu a taky by pak nemohla přijít žádná návštěva, krom stejně postižených jako jsme my. Kdybych měl dílnu jako ty, tak bych si tam také vše vystavil a pověsil. Nejsem nacista, ale nacistické militárie sbírám a vůbec se za to nestydím. Takže buď v pohodě a klidně přispívej dále

scharnhorst

26. 11. 2007, 19:43

nebolo by na skodu keby si ten clovek ktori ma nieco taketo zavesene na stene zavesil vedla toho aj fotografie z osviencima a z lidic aby nepodlahol pripadnemu obdivu aj k nazorom tohoto rezimu pretoze naozaj su to len pôsobive veci ktore ak k nim nechova clovek posvetnu uctu
nic neznamenaju ja som videl podobnu zastavu na stene v byte americkeho vojnoveho veterana ktori urcite strielal na fasištov

Hadrava

26. 11. 2007, 21:40

Kutil jak do té náckovské dílny vstupuješ? S pravicí nahoře?
Jinak ty fašounské relikvie, zvlášť ten meč ss ten si strč do P***LE.
Všem kutilům zdar fašounům zvlášť.

Hrabal

26. 11. 2007, 22:14

Hadrava: Hahahaha jednoho Hadravu znam je to kovanej komunista a dokonce svymu vnukovi rika Grebenicek!!

Jochen

27. 11. 2007, 10:02

Kutil: Ne ne tam si ten meč SS určitě nestrkej... nad krb s nim ať zezelenaji vsteky

Kutíl

27. 11. 2007, 11:27

Hadrava: Tak co sem lezeš ty šmíráku jinak to je policejní meč SS  ty se tady jenom ztrapňuješ.

W650

27. 11. 2007, 11:53

Hezké muzeum, upřímně bez ironie. Pro pokrytce a provokatéry:běžte řvát
a zviditelnit se na nějakou akci KVH, kde "fašisti" šijou do rusů. Chtěl bych vid
ět reakce přihlížejících.....

Karl

27. 11. 2007, 15:48

Scharhorst: anebo taky fotky z Postoloprt, Kadaně, Ústí, Prahy u zdi Olšanských hřbitovů, Mirošova u Plzně, Blatné, Poděbrad atd. Normální sběratel si vystavuje sbírkové předměty, které sbírá a ne fotky zvěrstev, ty si může vystavit jen úchyl. Já jsem viděl jednu takovou sbírku fotek v Chebu v bytě člena protifašistického obdoje-jenom mrtvoly a jsem přesvědčen, že on si nad tím po večerech honil péro. Ale proti gustu žádný dišputát.

Karl

27. 11. 2007, 16:09

Sorry opět překlep Scharnhorst:....

MIRI.NR

27. 11. 2007, 17:52

Kutil nech sa nam te zbierky pomali ale isto dalej rozrastaju

tokarev7.62

27. 11. 2007, 20:59

Hadrava nenech se vyprovokovat, Kutil je jenom rádobynácek a křupan co ani neví jaký svinstvo sbírá...

baxters

27. 11. 2007, 22:46

SUPER NADHERA, Takovou nejakou mam pudu na chalupe, kutil mas to fakt super a na zavistivce a rypali se vyser.

WH44

29. 11. 2007, 15:53

nenech se znechutit stupiditou některých lidí a sbírej si to co se ti líbí.

WH44

29. 11. 2007, 15:57

Pro Tokareva-A jaký svinstvo sbíráš ty?

lukar

29. 11. 2007, 17:29

WH 44: Marijánku a hašiš sbírá

Veiko

01. 12. 2007, 08:23

Tohle je v klidu-až budeme mít někdo těch věcí větší množství a nasere to naše manželky/přítelkyně tak nás slušně vykážou do garáže. Garáž malá věcí hodně. Tak tady dám dýku SS tady Hitlerjugend a tady fláknu helmu. Pak se na to podívejte a bude to vypadat podobně. Ja nevím jedna věc je to mít někde schované. (ještě že sbírám jen vzduchovky).

Gucci

01. 12. 2007, 22:06

tokarev7.62: podle přezdívky soudím že nějaký zakomplexovaný komunista že?

tokarev7.62

02. 12. 2007, 00:09

No jasně Frunsberg já jsem ten bolševik co ty tvoje mazáky z SS waffen kopal do PRDELE z Moskvym až do Berlína.
A jak jsme je tak kopali tak ztráceli ty svoje odznáčky a ty je teď zbíráš!!!

Gucci

02. 12. 2007, 11:50

tokarev7.62: a co Sbíráš ty?

Gucci

02. 12. 2007, 11:50

tokarev7.62: a co Sbíráš ty?

Kutíl

02. 12. 2007, 15:50

Děkuji za všechny příspěvky dobré i špatné. Tak teď jsem domyl hadříkem tu ceduli, byla dost špinavá a dalo to dost práce celá pravá ruka mě bolí, ta cedule je hodně vysoko. Dneska budu dělat další fotky z mé sbírky, doufám že se budou líbit.

Karl

03. 12. 2007, 12:58

Kutil: nezapomeň vyfotit Speisekarte pro Gourman Restaurant in Ferienslager Sobibor, ať se tady můžeme zase dál hádat

Pipkin

04. 12. 2007, 11:17

tokarev7.62:jj, cestou pres Bykovniu, Katyn a furu dalsich, vid? Jezis promin, ja zapomel ze tam jste "bojovali" za ty vase idealy uz davno pred tim....

tosemijestenestalo

08. 12. 2007, 01:32

Co se tady kdo vůbec sere do Kutila a do ostatních lidí, kteří za ním stojí!!! Nechte mu jeho sbírku na pokoji, když ji neumíte pochválit!!! Je to klasická ukázka toho, jaká verbež v této zemi žije... Pro historicky nevzdělané dementy připomínám, že druhou válku začalo Rusko a nebejt Německa, tak celá Evropa dodneška žere boršč.

Hirsik

08. 12. 2007, 14:05

jj svatá pravda

psotek

08. 12. 2007, 21:23

Hlíza: Jsi kokot...

Gucci

09. 12. 2007, 18:00

Hlíza: JJ pravda pravdoucí

Krokus

09. 12. 2007, 22:49

Hlíza: že ty si sem vysublimoval z nějaký alternativní historie

tosemijestenestalo

09. 12. 2007, 23:44

Ale, jenom pořád nemohu uvěřit tomu, kolika lidem ty rudý psi vyvařili totálně makovice, že tady hrubě napadaj naprosto nevinnýho svobodnýho sběratele, který se zde potěšil se svou sbírkou. Kam se vůbec můžeme, jako národ takto omezený, dostat a jak mají takovéto exempláře vychovávat další generace mladých lidí, kteří mají uspět ve světové konkurenci!!!!?? Bědno pomyslet.... !

Krokus

11. 12. 2007, 01:44

Hlíza: to jako myslíš vážně? nechci tady v žádném případě hodnotit, zda je vkusné či nikoli takto prezentovat svou sbírku (protože zastávám názor, že je to každého věc- i když pravdu mají ti, kteří zde psali, že za komandírů by tam Kutil vzal 1 člověka a napařili by mu propagaci fašismu), ale tvůj názor, že každý, kdo tento způsob zveřejnění považuje za propagaci čehokoli, je verbež, popř. člověk s vymytým mozkem, je zarážející, neřkuli velmi daleko za hranicí slušnosti

Krokus

11. 12. 2007, 02:22

Hlíza: ještě mi to nedá, abych se nevrátil k tvému ponaučení nevzdělaných dementů- kdy Rusové začali druhou válku? pravděpodobně nemyslíš finskou epizodu (to by ses opravdu musel znovu začíst do literatury a ne zde nškoho napadat, že je historicky nevzdělán). takže snad Chalchyn-gol? no nevím, zde byl agresorem taky někdo jiný, ale nebyli to tví zachránci Evropy. á, už vím, jestli ti rusáci tu druhou válku nerozpoutali ještě před táím, než skončila ta první? no ale uznej, že to popírá logiku věci... nicméně pro nás jako pro Čechy (púokud se jím cítíš být) začala válka opravdu dříve než napadením Polska, bylo to však nikoli jakýmsi vybájeným atakem Ruska proti kdovíkomu, ale založením a podporou teroristického SD Freikorpsu na území tehdejší Německé říše a jeho nevyprovokovaným útokem proti ČSR (škoda jen, že velmoci si mezinárodní právo vykládají tak, jak se jim to hodí... )

tosemijestenestalo

11. 12. 2007, 22:54

Krokus, BT-bystrochodnyj tank, šlohnutej Christie, měl přejet rychle po německejch dálnicích, až k vodám Atlantiku. Srp a kladivo, by následně rozšmelcoval celou Evropu a gulagy by se plnily rychlejc, než bys řekl švec. Myslíš Krokus, že zas alternuju? Kdepak, byl to Stalinův plán/dnes už Ruskem natvrdo přiznaný/, který paradoxně expanze Německa narušila. Až budeš jednou ve Finsku, tak jim něco řekni o té banální episodě s Ruskem, dej ale pozor, abys neskončil s Amundsenem v prdeli... Raději méně čti dodnes překrucovanou literaturu a více mluv s lidmi, kteří tu dobu zažili na vlastní kůži.

Krokus

12. 12. 2007, 20:37

Hlíza: mslíš jako abych si promluvil s těmi miliony podlidí, kteří tu dobu tak nějak zažili (ale nepřežili?). Hlavně mi tu nepiš ty Irwingovy kraviny o Osvětimský lži, už proto, že někteří z mých příbuzných skutečně v koncentráku byli!

tosemijestenestalo

12. 12. 2007, 20:48

Tak Ti Krokus přeju veselé Vánoce a sobě přeju, abych Tě nikdy nepotkal...

Krokus

13. 12. 2007, 13:36

Hlíza: obávám se, že nerozumím... ale jestli to myslíš tak, že snad pravičáky na potkání střílím, tak buď v klidu, na takováto řešení jsou tu jiní kabrňáci

tosemijestenestalo

14. 12. 2007, 21:42

Krokus, prosím Tě, uvědom si už konečně, že sedíš na latrýně, máš potřebu se vyprázdnit, tedy vykonáš onen proces a v tu chvíli si uvědomíš, že sis nesundal kalhoty. Tak už tomu rozumíš???!!

Krokus

18. 12. 2007, 00:26

Hlíza: tak tomu bych rozuměl (píšeš předpokládám z vlatní zkušenosti... ), ale postrádám jakoukoli spojitost s naší diskuzí (je-li to ještě diskuze )

francouz666

18. 12. 2007, 17:58

je to velmi pěkná sbírka. je jen škoda že ji můžu vidět jen na webu bylo by to lepší vidět na vlastní oči

Krokus

24. 12. 2007, 00:25

francouz: třeba tě kutíl pozve, jsou přece vánoce

Itcho

25. 12. 2007, 22:10

ANTIFA do toho!!! Nebjte sa ničoho!!!

Krokus

26. 12. 2007, 21:04

Itcho: už to tady někdo psal: "kdo se bojí, nesmí do lesa"