Úvod / Nálezy

Čištění lesa

21. 06. 2011 Autor: romcamate 5769× 46
Ahoj všichni. V sobotu odpoledne jsem zase jednou vyrazil do míst, kde měl být německý muničák. Po necelé půl hodince první hrůza nálezy a po další čtvrthodině jsem již volal pyrotechniky. Odjížděl jsem odtamtud okolo sedmé, a to těch protipancéřáků měli vykopáno z jednoho místečka 40 a ještě další tam ležely.

Mimochodem to byli velice příjemní chlapy a vůbec jsem jim tu práci v tom dešti, který začal nezáviděl. Takže díky Vám chlapy pyrotechnický za další kousek bezpečného lesa.

 Autor: romcamate

Komentáře

jirka42

21. 06. 2011, 10:24

koukam krasnej les a docela i plodnej

Tatino

21. 06. 2011, 10:26

Za cistenie lesa

blatnak

21. 06. 2011, 10:34

Hádám Břeclav?

HELMETS

21. 06. 2011, 10:37

jj za číštění ale když víš že to tam je nelezl bych tam a spíš bych to ohlásil že to tam je 

romcamate

21. 06. 2011, 10:37

S Břeclaví jsi vedle, nechci sem psát místo, ale pokud to chceš vědět, písni mě na meil.

ragnarog

21. 06. 2011, 10:39

HELMETS: Přesně tak...

romcamate

21. 06. 2011, 10:50

Nechápu, proč se tu jeden příspěvek objevuje tolikrát

romcamate

21. 06. 2011, 10:51

Jen tak mimochodem jsem neměl ani tucha, co tam najdu

UCAdmin

21. 06. 2011, 10:53

Už jsem ti to promázl - příště nepoužívej F5  Jinak nikomu to místo neposílej - jestli tam jsou ještě další potvory podobného ražení mohlo by to nadělat více škody než užitku.

UCAdmin

21. 06. 2011, 10:54

Samozřejmě je fajn, že je to pryč z lesa.

ragnarog

21. 06. 2011, 10:55

romcamate: "... jsem zase jednou vyrazil do míst, kde měl být německý muničák... " - promiň, ale tohle nedává smysl. Z toho vyplývá, že jsi tam už někdy byl a možná nějakou munici už našel, případně aspoň věděl, že tam byl muničák. A v tom se asi pardubický perník neskladoval...

Iceman

21. 06. 2011, 10:57

No kdyby ti policajti dali pojeb, proč lezeš do lesa kde byl muničák, asi bys nemoh moc protestovat

jenk007

21. 06. 2011, 11:36

Cos tak mohl čekat, na bývalým muničáku kdyby měli zájem, tak si to vysbíraji sami, detektory jistě mají. Vyhledávat takovýhle svinstvo zadarmo.....

romcamate

21. 06. 2011, 12:23

Pro ragnarog a jenk007. Byl jsem v těch lesích podruhé, poprvé jsem našel jen zákopy a jinak nic, teď tohle, ale mimo to ještě pár hezkých věcí, které budou aspoň po částečném očištění v dalším příspěvku. A kvůli tomu jezdím i na takováto místa. A když už tu munici najdu, tak to nahlásím. Ne jak někteří to v lepším případě zase zahrábnou, nebo to nechají odkryté. Mě to nic nestojí a je to určitě lepší, než aby to pak našly třeba děti

duker

21. 06. 2011, 12:46

romcamate:Udělal jsi v každém případě dobře, že jsi to nahlásil. Bohužel je tady mezi námi spousta prasat, kteří to vykopou a nechají to válet venku.

HELMETS

21. 06. 2011, 12:53

romcamate: tady ale nikdo nepsal že si udělal špatně! ale hodně lídí na takovýhle místa už nejezděj je to ztráta času a je to vo hubu...

ragnarog

21. 06. 2011, 13:05

Já taky neříkám, že jsi udělal špatně. Zachoval ses ukázkově. Jen jsem napsal, žes mohl očekávat takovéhle svinstvo, když jsi věděl, že je to bývalý muničák, což jsi sám přiznal. Ale nebudeme se dohadovat o v podstatě prkotiny. Přeju lepší nálezy.

npr.Džigira

21. 06. 2011, 13:32

tím, že jsi po nálezu prvního granátu pokračoval ve vyhledávání munice jsi se mimochodem dopustil cílevědomého vyhledávání munice, na což pamatuje náš zákon o zbraních a střelivu viz :
§ 76
nadpis vypuštěn
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že

a) vlastní, drží nebo nosí zbraň nebo střelivo v rozporu s § 8,

b) cílevědomě vyhledává munici, střelivo nebo výbušniny pomocí detekční techniky a provádí jejich identifikaci bez zbrojního průkazu skupiny F,

(3) Za přestupek lze uložit pokutu do

a) 50 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. a), d) nebo h),

b) 30 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. b),

c) 20 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. f) nebo g),

d) 15 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. c), e), i), j) nebo odstavce 2.

Viky

21. 06. 2011, 13:52

Romcamate: Jo jak se rika za dobrotu na zebrotu. Udelal jsi dobre. A dost vystizne zni uz jen tvuj nadpis. Je dobre ze je to pryc.

kim

21. 06. 2011, 14:20

FUJ

Giftmacher

21. 06. 2011, 15:09

Ono to už bylo v novinách. Nevím proč se něco takového zveřejňuje a ještě v celé republice. To je vyloženě reklama na tu lokalitu.

Giftmacher

21. 06. 2011, 15:13

Samozřejmě rozumný člověk se takovému místu vyhne, ale jsou lidi, kteří by tam jen kvůli té munici vyrazili.

Stejski

21. 06. 2011, 15:58

co to je zač na foto č. 5????? díky

klarkon

21. 06. 2011, 17:17

č. 1=2cm tříštivá, nebo zápalná střela nejspíš letecká, č. 2-4=7,5cm PzGr., č. 5=díra v lese(neidentifikovatelné), č. 6=3,7cm PzGr. 18.

Antares

21. 06. 2011, 17:19

Udělal si dobře.
Ale vždycky se tady najde nějakej chytrej idiot kterej ti za to bude nadávat, těhle blbců je lepší si vůbec nevšímat.

UCAdmin

21. 06. 2011, 17:35

npr. Džigira - ale to je čistě o výkladu a slovíčkaření. On přece vyhledával odznaky a přezky. Objevil náhodou nevybuchlou munici a nepokračoval v cílevědomém vyhledávání munice, ale pouze hledal dál odznaky, přezky atd. následně objevil náhodně další nevybuchlou munici. Samozřejmě chápu co tím myslíš a stejně i tak víš, že udělal dobrou věc, že je to z lesa pryč

XPADX250

21. 06. 2011, 17:48

npr. Džigira- tento člověk právě postupoval podle platných zákonů. Jináč občas SEREŠ mimo mísu npr. Banáne.

npr.Džigira

21. 06. 2011, 17:55

UC : velký kulový velkej hochu, chlapec napsal: Po necelé půl hodince první hrůza nálezy a po další čtvrthodině jsem již volal pyrotechniky.

Z čehož je patrné ze slova NÁLEZY, že těch kusů nalezl a jako munici identifikoval pozitivně a pravděpodobně ze země i vyndal několik a dalo by se to též charakterizovat jako neoprávněná manipulace s municí a výbušninami. Máš pravdu je to o slovíčkaření, chlapec se k tomu ještě ke všemu hloupě přiznal, ale jak se říká kdo chce kam, pomozme mu tam... , jo jasně že to udělal dobře v globálu, ale pokud neni z oboru tak si příště může na něco naběhnout a  bude mít na co vzpomínat... kvůli pár kopanejm cetkám z války mít zkaženej zbytek života bych nechtěl. Jo, jinak z těch fotek je patrné, že se jedná o munici, kterou se někdo pokusil zničit výbuchem a jediné co, tak se mu ji podařilo rozhodit po okolí. Z odborného hlediska se jedná o munici POŠKOZENOU tudíž nebezpečnou, nelze zaručit, že nedošlo ke změnám v zajišťovacích systémech zapalovačů...

npr.Džigira

21. 06. 2011, 17:56

XPADX250 : hele banáne, takhle se bav se svojí maminkou, na míse sedim správně.

Fieldmaster

21. 06. 2011, 18:13

hustý

Iceman

21. 06. 2011, 20:11

Vážení, doporučoval bych trochu smířlivější tón! Npr. Džigira pouze citoval platnou legislativu, a vzhledem k tomu, že nálezce nevykopal jen jeden kus, ale dál pokračoval, mohlo se mu skutečně stát, že mu PČR nejen že nepoděkuje, ale bude to kvalifikovat přesně podle litery zákona! Celé je to o tom na koho narazíte, a uvědomte si že jsme svým způsobem vydáni na milost a nemilost.....

Antares

21. 06. 2011, 21:24

Já nevim jestli jste někteří opravdu tak tupý nebo neumíte číst. On tu přece píše že "měli vykopáno"... to znamená že to nevykopával on ale PČR, tak se proberte a přestantě s těma kecama.
Je to na každýho svědomí co a jak udělá.

XPADX250

21. 06. 2011, 21:25

npr. Džigira- souhlasím s tím že každá munice je nebezpečná a hlavně ta ta co vyletěla z hlavně. Mám s tím nějakou zkušenost. To otatní jsou jenom pěkně napsaná slova. Ano zákon se má dodržotat nebo porušovat. Beru že střelné zbraně tam se při neoprávněném držení zbraně jasně naplnila skutková podstata trestného -přestupku. O munici pokut se bude psát a vyhrožovat, tak to každý vyhrabe a až zjistí co tam je tak to frkne zpátky obkut ot vytáhl a butˇ to zahrabe nebo né. Je jedno jak to provedl jestli vykopal jeden kus nebo dvacet. Je DŮLEŽITÉ že to nechal odvézt odborníkem. A neřekl si ježíš marja zbrojní zákon co tetˇ rači s tím nebudu nic dělat atˇ nemám problém a nechám to tak jak to vykopl a jdu prič. Dopadne to tak že tam zůstane dvacet děr a v každé průbojný náboj rážě 80. Co stím bude dál to ho zajímat už nebude. Jak taková situace může dopadnout si umíme představit všeci.

npr.Džigira

21. 06. 2011, 21:33

Antares: hele, sám jsi tupej, čti si to pořádně viz druhej řádek:Po necelé půl hodince první hrůza nálezy. NÁLEZY- množné číslo. To kolik jich tam vykopal pyroš se neřeší.

Moba11

22. 06. 2011, 01:08

Ten čo na Duklu vzpomína, musí být asi štuba nebo kerého čerta

strozd2

22. 06. 2011, 07:18

npr. Džigira Jsi Ty to ale prudil. Ty nevíš že v trhacích jamách a jejich okolí budou přesky a odznaky??? To je podezřele divné!
Jsi jistě hamižnej a zlej :-D nedopřál by jsi jim ani patronku do kvéru. A furt bubákovat s legislativou. Tebe nezavřeli tak to neřeš a vůbec odvezl to pyrotechnik tak o co jde? Motyka zůstala celá pyrotechnik se nemusel špinit bla bla bla...
Chválim romcamate bude prázdnej les.
Tak a teď z vážnější jamky.
Když někdo nepřečte 3 řádky chtěj poněm aby přečetl legislativu.
Pyrotechnik nejsem ale o neco jsem okem zavadil. To že zadře pyrotechnika a spoustu dalšíc lidí to je v pořádku.
v oblastech kde je pravděpodobnej = potvrzenej výskyt munice se podle profíků jedná o cílené vyhledávání.
Až jim jednou uteče lopatka z ruky a nedej bože přitom někoho sejmou budou mít popí... všichni.
V Rusku byla při atentátu v metru použita trhavina z druhoválečné munice a od té doby hledání s detektory kovů je zakázané!
Proč to nezavést i unás hned potom co dostanem nějakou záminku.

Krutor

22. 06. 2011, 11:53

strozd: Pokud někdo zakáže hledání 10000lidem s argumentem, že 1člověk něco udělal, pak jde o princip kolektivní viny. Jde jen o záminku. V takovém případě si stěžuj u politika a nesváděj vinu na jedince, který je úplně dole a nemůže nic ovlivnit. Chápu, že je snazší v naší "rozvinuté demokracii" nadávat na člověka, co je úplně dole než jít a vyřídit si to s člověkem, co je úplně nahoře a který si prosazuje, co se zrovna hodí jemu.

Antares

22. 06. 2011, 18:39

npr. Džigira: Ty už rači mlč, lidi jako ty tady nemaji co dělat. Co měl asi dělat? jít se udat a pak oběsit nebo co? mluvíš jako debil, a zřejmě jím i seš, ale buď v klidu, nejsi jedinej.
Nevim o co vám jde, kritizovat a hrát si na chytrýho umí každej, hlavně ty.

strozd2

22. 06. 2011, 21:39

Krutor evidentně jsi nepochopil kam jsem tim mířil.

Antares Džigira má recht! navic je to profik tak ho nech bejt vi o čem píše.
Nikdo z hledaču si neuvěduje co může munice po hromadném ničení udělat!
Pokud borec najde na miste vic jak 3 granaty jde o hromadný nález. V tom případě má jít z lokality hlavně když je profláklá!
Proč policajti hlídali Mokrou?? Aby tam nekterí chytraci nekopali. A to tam byla munice jen navezená!!

Antares

23. 06. 2011, 18:42

strozd: A co když třeba neví že je profláklá? Co když je to kluk kterej si koupí detík a začne bez rozumu hledat? Podle vás by měl bej detektor snad na zbrojní pas a každej by měl mít pyrotechnický zkoušky, dokonalou znalost veškěré existující munice, znalost zákonů a věk minimálně 30 let.
Jasně, tady je každej druhej profík. Holt jsme si všichni hledači rovní, ale někteří jsou si rovnější.

strozd2

23. 06. 2011, 20:15

Antares tak to je tupej alibizmus ale budiž. Když už si člověk koupí nějakej detektor a jde neco hledat tak asi ví co může najít hlavně když se o tom pořád někde plká (televize noviny atd.. ) a pokud ty znalosti nemam tak na to nehrabu. nebo tobě opravuje auto pekař??

npr.Džigira

23. 06. 2011, 22:24

strozd: dík za zastání, a zdravím tě z vých. slovenska, přeci jen tady řeším jiné věcia připojení je také bídné, ale rád se zasměju názorům troubelínů typu Antarese, nebo msf. Snad takí lidé jako jim podobní někdy dostanou rozum a dokáží v informacích i číst mezi řádky. zdar jaxsviňa jo a esli má anares nějakej pocit křivdy, nebo snad méňecennosti... tak je to jen jeho problém. to co jsem napsal je k tématu a za tim si stojim, to ani urážky nezmění.

strozd2

24. 06. 2011, 06:35

npr. Džigira myslím že tebe se zastávat nějak moc nemusím. To už na uřážky tu byly lepší borci kdy ji dostal podstatně peprnější přezdívky
Jen jsem to psal z toho důvodu že ty příspěvky čtou i jiní.
Tak tam pozdravuj a doufám že najdeš nějakej pěknej kousek. Kdyby jsi jich našel víc pamatuj na mě Já tě kamenovat nebudu.

Antares

24. 06. 2011, 19:50

No tak hlavně že se máte rádi chlapci. Páni nejlepší z nejlepších a nejchytřejší z nejchytřejších.
Vůbec se nedivim že npr. Džigira (už jen ten přihlouplej nick o lecčems svědčí) dostal i peprnější přezdívky. Jasně, každej umíme číst mezi řádky, když už napíšeš hloupost tak se to aspoň nesnaž za každou cenu ospravedlnit.

npr.Džigira

24. 06. 2011, 22:16

Antares: jsem rád, že jsi nám to vysvětlil.

Antares

25. 06. 2011, 16:23

msf: Přesně tak.