Úvod / Nálezy

Čištění lesa

24. 05. 2011 Autor: Antares 7182× 35
Tak se zase neurodilo nic co by stálo za řeč. Možná to bude tím, že chodím pořád na ty samý místa, ale benzín je drahej a peněz málo, tak si hledač jako já nemůže moc vybírat. Na tom bakelitu je značení: M - 2  571 a na druhé straně obvodu 27 - 44. Našel sem jich tam asi 50. O nábojích nemluvě.
Co mě ale dost zkazilo náladu je první zažitý negativní přístup ze strany policie. Většinu neškodnejch věcí (náboje, F1 bez zozbušky, světlice... ) vozím osobně k nim, po dohodě, ačkoliv by se to nemělo. Ale za projevenou dobrou vůli sem dostal ještě vynadáno. Nebudu říkat kterého oddělení se to týká, ale narazil sem na někoho (novýho) mladýho, aktivního, ambiciózního a zákonaznalého. Jinými slovy na gumu. Nejdřív se do mě pustil "proč to vůbec hrabu, proč to tam nenechám, dyť je lepší ať to v tej zemi shnije (???), že jim akorát přidělávám práci, že je to nebezpečná munice a co si vůbec dovoluju jim to přivézt až pod nos... ", a podobně.
Argumentace, že to nehledám úmyslně a že blízko je obydlená vesnice a dětský tábor, že jsme takle nepřímo domluveni (není to nezákonné) a že on je ze zákona povinnen se tím zabývat nakonec uspěla (ale těch keců kolem toho).

Nevím co to bylo za magora, ale pomalu si asi začnu rozmýšlet, co budu hlásit a co ne. Lezu jako magor X hodin po lese, abych ho vyčistil od tohohle svinstva a tohle mám za to?

S přáním lepších zážitků Antares

 Autor: Antares

Komentáře

fagin

24. 05. 2011, 10:01

Se nedivím žes mlaďase vyděsil když si mu to vysipal na stůl.

DavidT

24. 05. 2011, 10:19

Lezu jako magor X hodin po lese, abych ho vyčistil od tohohle svinstva a tohle mám za to?
--no tak pokud to vydis takhle, tak to proste nedelej a nelez po lese jako... a budes mit svatej klid.

fagin

24. 05. 2011, 10:26

Sory vysypal.

hariboy

24. 05. 2011, 10:31

toto by som tam urcite neniesol. tu F1 by som zbavil trhaviny, vycistil a dal na policku... a nabudce ked najdes niaku ostru municiu tak im zavolaj nech si dojdu preto, mozno zrovna ta guma to bude muset ist okuknut

Martinez75

24. 05. 2011, 10:37

Ten bakelit je zapaľovač do mínometiek.

klarkon

24. 05. 2011, 10:46

Ten bakelit je ruský minometný zapalovač M-2 určený hlavně pro miny ráže 50mm a 82mm. http://www.dws. pun. pl/viewtopic.php? id=230, k tomu poldovi-v každé skupině lidí se vyskytuje poměrné procento volů, na jednoho jsi narazil.

blatnak

24. 05. 2011, 10:47

Škoda, že v tom zapalovači je aji rozbuška.

blatnak

24. 05. 2011, 10:49

Nehledáš někde kolem Brna?

jenk007

24. 05. 2011, 10:59

lezu jako magor X hodin po lese, abych ho vyčistil od tohohle svinstva a tohle mám za to? To jako jsi mohl klidně vynechat DavidT

playa

24. 05. 2011, 11:09

No jo a že Tě ještě nezdupal, že se hrabeš v něčím lese... , dyť nemusíš. Nicméně ti co to jsou ochotni dovézt si představme, že bude zraněn, a pak jim to léčení my hradíme. Není to jednoduché. Fšecko má dvě stránky...

dabac

24. 05. 2011, 12:11

Škoda tých nábojov- ked ich nechceš, prečo ich odovzdávaš? Zakopal by som ich do jamy, zakryl kameňom a nechal tak, možno raz dakomu urobia radosť. Ja by som si ich pár napr. zobral.

Borlis

24. 05. 2011, 13:43

náboje zlikviduj :) a šup do sběrny

wessel

24. 05. 2011, 14:21

Tak pokud máte zbroják, tak třeba náboje do tokareva hlásit nemusíte, žádné nebezpečné nebo vojenské zápalné střely to nemá. V některých lokalitách se jich nacházejí kýbly, po očištění jsou údajně funkční ( rusové používaly rtutovou zápalku - sice erozivní ale nezničitelnou ) a v loveckých potřebách se cena jednoho náboje pohybuje okolo 5 kč. . Pistolí vz. 52 a tokarev je prodáno ohromné množství takže zatímco jedni náboje do nich zahazujou, druzí přemýšlejí kde by je levně sehnali.

Krutor

24. 05. 2011, 15:40

wessel: Funkční náboj Tokarev po 65letech v zemi. ? To bych chtěl vidět. Několikrát jsem je pokusně delaboroval a zkoušel zápalku. Nic. Zápalka je první, co po vniknutí vlhkosti odejde. Pokud někdo našel náboj Tokarev s funkční zápalkou ať se ozve...

Krutor

24. 05. 2011, 15:42

Antares: Za dobrotu na žebrotu... Tak to chodí.

Antares

24. 05. 2011, 15:50

Moc hezký názory, koukám že člověk co nechce nalezenou munici prodat, vyměnit nebo přenechat někomu jinýmu je prostě blbec, idiot a podobně.
Fajn, je vidět že mezi lidma co najdou pár nábojů a každý večer se na ně zbožně dívají jaký že to udělali úžasný kop, a mezi náma kteří to bereme jako zbytečnou munici je velký rozdíl.
Kdybych si měl nechávat každej náboj tak bych potřeboval vagon.
F1 doma samozřejmě mám, ale proč si jich nechávat 50?? mě stačí pár do sbírky.
Na dementní příspěvky typu DavidT ani nemá cenu ragovat...

Antares

24. 05. 2011, 15:51

Krutor: S těma zápalkama máš naprostou pravdu.
Viď? že já rači nedržel hubu.

strozd2

24. 05. 2011, 17:32

wessel - zase pohádky z jedné a druhé kapsy :-D
máte to podložené nejlépe otestované??
tak a ted trochu z té vážnější jamky.
to co tu tvrdíte není pravda
1. náboje fungovat nebudou. střely a zápalky i když jsou zalakované průniku vlhkosti nezabrání
2. náboje jsou vojenské tudíž zakázané.
3 být držiel ZP nikoho neopravňuje neohlášení nálezu munice.
tak než tu začnete někomu radit uvědomte si co píšete
To co Antares udelal a nebo udela je jeho věc. Obdivuji ho za to že to vubec nikam táhnul.

159753

24. 05. 2011, 20:41

Krutor: kámoš zkoušel do špagina střelit zvuchovkou a prý mu vystřelil.

blatnak

24. 05. 2011, 20:46

A ses teda vod brna

Antares

24. 05. 2011, 20:57

blatnak: Nene, Jižní čechy.

fagin

24. 05. 2011, 21:40

strozd: 99% špaginů je s olověnou střelou s tombakovým pláštěm takže povolené civilní provedení. Existují i výbušné, zápalné a s ocelovým jádrem ale na ty jsem narazil jen na goglu. 9mm luger je taky vojenský náboj a běžně se používá v civilu.

strozd2

25. 05. 2011, 06:43

fagin pokud chcete poučovat přečtěte si zákon- pojem"výrobní provedení " asi nic neznamená. Jedině že by vám nalezené náboje "ocipovala" ČUZZS-http://www.cuzzs.cz/" zajímalo by mě kde Čuzzs vydal prohlášení oshodě že válečnámunice r. 7,62×25 je povolena pro civilní trh
a jablka se nerovnaj hruškám.:-D
BTW: zajímalo by mě jak na kopanejch nábojích poznáte druh střely:-D
(to mě rozesmálo nejvíc:-D)
a včil mudruje

honda2

25. 05. 2011, 07:10

Jenom vůl by mohl chtít střílet s takovouhle municí, takže debata o legálnosti je pro mě zbytečná, U mě máš Antares za čištění lesa.
Mimochodem, kdybys měl někdy navíc jednu vaječnou skořápku...

fagin

25. 05. 2011, 12:21

Střela se pozná jednoduše olovo jsou krátké všechny ostatní dlouhé.

strozd2

25. 05. 2011, 13:57

honda2 - promě taky jemi jedno jakej náboj si kdo vykope ale ať nepoučuje když píše kraviny.

fagin - a jak by delší střelu narvali do zásobníku?? nebo že by je stříleli jednotlivě
a stále mi tu chybí číslo toho dokladu kterým zkušebna povolila používání tohoto střeliva

chorosus

25. 05. 2011, 14:35

Nikdy by mně nenapadlo nosit starý patrony nějakejm policajtům, dobře ti tak přičinlivej vole.

Antares

25. 05. 2011, 15:40

chorosus:
A co s nima mám asi pane "nejlepší a nejchytřejší" dělat?? Nechat je tam?
Fajn, tak proč teda potom hledáme, aby sme vyzvedávali jen zlato střibro a to co má nějakou cenu? Podle tvýho chorýho mozku asi ano.
Blbečci tvýho typu mezi nás vůbec nepatří.

Smitik

25. 05. 2011, 16:47

Antares ja si myslim ze mas pravdu
a ked nedaleko je tabor tak je len otazka casu kedy sa nieco stane...
mozno si prave niekoho zachranil

klarkon

25. 05. 2011, 18:14

Antares :na amatéry se vyser, jako profík ti dávám , strozd : fagin má pravdu-ty delší střely byly víc zasunutý v nábojnici, takže celková délka zůstala stejná, jinak mám ruský předpis, který uvádí náboje 7,62 x 25 i PZ a Sv. Trizna na svých stránkách je má taky :http://trizna. ru/galerea/displayimage.php? pid=126&fullsize=1, http://trizna. ru/galerea/displayimage.php? pid=439&fullsize=1

strozd2

25. 05. 2011, 20:35

klarkon díky za poučení v realu jsem na ně nenarazil.
a tímto se  FAGINOVI omlouvam.
Nic méně to nemění na faktu že takovéto náboje kopané nikdo nepoznná a že jsou spadající do kat. A

sahin11

26. 05. 2011, 10:03

No ani tie mosiny nie sú špatné. Nagantov je v predaji hromada.

sahin11

26. 05. 2011, 10:09

Kuba Kabanos

27. 05. 2011, 10:04

ahoj! prosimtě jak je velkej ten tungsram? je to cedule, nebo co, dík

Antares

27. 05. 2011, 13:50

Kabanos: Ten Tungsram je malinkej, asi 3x5cm. Je to pouzdro. Na spodku je vyraženo jméno Vídeňského výrobce a logo.