Úvod / Nálezy

Čištění na mausra a pak nějakej prstýnek!

28. 07. 2010 Autor: candies 7423× 203
Tak jelikož semnou cloumá nálezová eumforie tak se omlouvám za chyby, ale tohle musím rozepsat a do detajlů! Včerejší den se mi povedl jak cený nález a vysněný nález za 4 roky co sleduji tento web sem vždy u nálezu tohoto formátu slintal a přál si patřit mezi společenstvo prstenu po 65 letech se mi to povedlo! Vše začalo první lokalitou na kterou sem se chtěl jen tak kouknout byla kousek od místa kam sem potřeboval nutně jet tam sem potkal kolegu který rovněž patří do společenstva prstenu a krátce sem zahledal ale hledání mi znepříjemnil fakt že sem u sebe hledal klíče od auta a nikde nebyly tak sem šel k autu a ja debil si je zabouch v autě no už sem chtěl řešit vše násilím rosekat sklo... říkam si to je ale pech proč já mám takovou smůlu!!! pak sem šel do nejbližší vesnice poprosit někoho o drát na vyháčkování u prvního stavení sem zabouchal vylezl děda dal mi ochotně drát a všiml si že mám detík a že jestli nepatřím k těm hledačům co tam kolem furt lítají rok co rok přikývl sem a ptam se ho jestli tady něco jako malej nenašel po chvíli přinesl 2 metály ohnolé a zničené ale nesl je z hrdostí a ctí když mi bylo jako tobě povídá to sem našel bez těhle mašinek očima byl to utočák a zranění. . dědu sem chvíli lámal abych nejel domů s prazdonou ale nedal! tak sem šel ještě tak 15 minut háčkoval auto pak pryč tradá domů měl sem všeho dost.

Po cestě si říkám že skusím ještě jedu moji oblíbenou lokalitu tak sem zastavil vyndal nářadí a šel na místo kde sem letos moc nechodil a které je nejnavštěvovanější flek na mém plácku. po čtvt hodce sem chytil celkem velký signál v hloubce kopu a narazil sem na smeták co ale minimálně už někdo tak cca 5x předemnou překopal a to nej tam nechal pro mě ukrté v útrobách pouzdra na čištění mausra vytahuji železa plechovky... prostě šrot nejzajímavější nález ze smetáku bylo čištění na mausra pohromadě ale roh byl uštíplej a urezlej proto jím asi někdo pohrdnul hold tady sme fajnovky :)a mrsknul to nazpět ten člověk zřejmě asi netušil co hodil v tom čištění nazpět pro mě! vytahuji to čištění a už jen zduděně a svyhlídkou špatného hledacího dne se vracím domů s prazdnou mě když sem nad ním přejížděl cívkou mého XP mě zaujal signál uvitř čištění jelikož mám svůj detektor naposlouchanej věděl sem že tam něco je tak sem se s čištěním nepáral vztek za celej den sem předál do jedné uderné rány mého fiskarse beru čištění do ruky a vidím jak je něco v rohu jak se to leskne od všeho toho rezu kolem řikam si m alobal a někdo si udělal prdel m to známe pak sem se k tomu tehdy ještě ufo předmětu dostal blíž a tentokrát sem myslel že je to celtový vočko tak sem to vindal ojel prstem kolem dokola a zdálo se to jako prstýnek zastavila mě podle hmatu až výčnivek lebky pak už šlo ráz na ráz radost infart magorství vše na ráz řev... lidé co nedaleko sekali pole mě nechápali museli si řikat magor!!! ale mě to bylo šumák! hned sem nález nafotil to pro to aby nevznikly pochybnosti o tom že sem to zas oplácal hlínou a že je to kopie.... pro ty pochybovače sem chlubivej typ a s tímhle sem se podělit musel a kopie to není!!! hned sem volal několika lidem a ty mi řekli že tohle jméno nikdy neslyšeli datum udělení je v den vůdcových 48 narozenim 20.4.1937.Slb. H........ víc uvádět nebudu jména se neuvádí prsten se nosil a dlouho je onošený a jméno ještě luštím sem zvědav až dohledám hiostoriji nostitele co zjistím každý ví že se tyhle prsteny nedávali za výsadbu stromečků v lese jako podsta říše za budování nových lesů:). Docela mě mrazí ale sem strašně rád tenhle příspěvek tvořím ještě za střízliva 27.7.2010 cca v 18h protože až ho budete zítra všichni číst a psát mi že sem šejdíř zmrd a podvodník bude mi to jedno a budu vyspávat kocovinku kterou si uženu rumíkem s kolou tohle se musí zapít nikdy už ho nenajdu a jeden mi popravdě stačí at se vám daří jako mě ted s totenkopfringem mějte se hodně zdaru přeje ŠUMAVAK pán prstenu:)

Za chyby se omlouvám bude jich tu dost ale nemám čas musím jet koupit rum a ještě než požiji objet pár známých a nález před jemným čištěním vodou ukázat!

 Autor: candies

Komentáře

ETTT

28. 07. 2010, 10:56

a je to tu, uprimna gratulace uz se tesim, az mi ho ukazes

kim

28. 07. 2010, 10:57

nádhera a super čtení. Odemne upřímna gratulace

dandulin

28. 07. 2010, 11:00

nejsi zmrd, sejdir ani podvodnik... hluboka poklona, zavist a srdecna gratulace

sacharid

28. 07. 2010, 11:03

,, lidé co nedaleko sekali pole mě nechápali museli si řikat magor!!!, ,

ŠMAX90

28. 07. 2010, 11:04

ted sem se probral z alka delíria a jedu na dohledávku vystřízlivět!!! díky všem co mi sem něco napíšou sem hold chlubil a tohle si nemůžu nechat pro sebe i když jich tu bylo dost tenhle je celkem onošený ale orig kus a sem za něj mooooooooooooc rád!

Dietr

28. 07. 2010, 11:05

Tam tamy duněly už včera, tak jsem dnes vyčkával, až si ho tady prohlídnu. Rovněž gratuluju! Obzvláště z této lokality!! Opět se potvrdilo pravidlo, že nejlepší věci lezou nakonec. I když jeden tam už byl před mnoha lety...

Dlouhán

28. 07. 2010, 11:06

veliká gratulace

ahasver

28. 07. 2010, 11:08

Vážený Šumavaku, ani nevíte, jaká je to radost číst a nemuset se červenat za pravopisné chyby kolegů hledačů. Vaši radost sdílím s vámi, možná pro tu věkovou příbuznost, dokonce vůbec nezávidím, v našem věku už nám těch radostí moc nezbývá.

Slater

28. 07. 2010, 11:08

Gratuluju chlape

SMITY

28. 07. 2010, 11:09

No, kámo tak ses dočkal, to máš dárek k narozeninám. Od ted jsi pán prstenů, taky se těším až ho budu mít v ruce. Gratuluji ti k tvému životnímu kopu, dávám

ETTT

28. 07. 2010, 11:09

sumavak: koukam, ze ti nesedi, me urcite pasne lip

1942

28. 07. 2010, 11:09

Chlape gratuluju
je to paráda!
Já z války našel akorát patrony a pár knoflíků Ale taky čekám na to až mi jednou zazvoní pod cívkou něco pěkného

ŠMAX90

28. 07. 2010, 11:12

ettt-nesedí mám hold hubený prtíky už připravuji svatyni!

UCAdmin

28. 07. 2010, 11:12

Jo kolego tak to je pecka, vitej v klubu - ja uz nadaval vcera, kdyz me prisla SMS! Takze ty jeden STASTLIVCE! Vitej v klubu. Jak jsem ti psal tohle uz je cca 15cty darovak o kterem vim, ze byl vytazen se stejnym detikem co mas ty - at tu nedelam reklamu

SMITY

28. 07. 2010, 11:13

šumavák: JJ ETTT má pravdu, nesedí ti a mu taky sedět nebude!!! Spíš se bude lépe vyjímat na mém prstu

KUPEC-K2

28. 07. 2010, 11:13

Parádní nález, gratuluji.

dandypleska

28. 07. 2010, 11:17

pěkný příběh a zážitek, gratuluji

dolin

28. 07. 2010, 11:37

Takýýýýýýýýýýýýý článek,......... a jen dvě věty:-)))))))))))))))

GRATULÁROM

Glassmine

28. 07. 2010, 11:43

gratulácia

Tibeťan

28. 07. 2010, 11:43

Buď pozdraven, Šumaváku.
Pěkné počtení a nález - bez komentáře - prostě .
Přeji i nadále pěkné výkopy a podobné adrenalinové zážitky .
S pozdravem.... Tibeťan...

Iceman

28. 07. 2010, 11:45

Ufff, i já se připojuju ke gratulacím

andeloza

28. 07. 2010, 11:47

rachot company

andeloza

28. 07. 2010, 11:47

rachot company

Aksamit

28. 07. 2010, 11:50

Gratulace!!! By mě zajímalo, jak je na tom teď ten borec, co tam to čištění nechal ležet ladem

Hajný

28. 07. 2010, 11:55

No to mě pos. . 8-O

ŠMAX90

28. 07. 2010, 11:56

Aksamit- asi jestli to pozná bude nasranej! a já se ani nedivim

Hajný

28. 07. 2010, 11:58

Jen na to čumím a gratuluji Ti  ...

b

28. 07. 2010, 12:03

Máš gmaxxe nebo goldmaxxe?

fagin

28. 07. 2010, 12:03

Gratulace pěknej kousek. Tos čekal až Pavel odjede.

ŠMAX90

28. 07. 2010, 12:06

golda-fagin měl stejnou šanci jak já minule sme nenašli nic a ted jo nechápu náhoda štěstní nevím

ETTT

28. 07. 2010, 12:07

no jeste ze ja beru vse, i torza cisteni

ismael1

28. 07. 2010, 12:18

Pěknéé, jen tak dále :-)))

Hajný

28. 07. 2010, 12:21

Ted hodně lidí zase půjde hledat... adrenalin a motivace dělají své.

a.c.a.b

28. 07. 2010, 12:30

to je pěknej kousek

Kobra

28. 07. 2010, 12:41

Nekdo byl lempl a udelal chybu a tys mel stesti a vyuzils toho. Gratuluji.

lebkoun

28. 07. 2010, 12:52

b:Věř mi že na detektoru v tomto případě nezáleží a ikdyby sis koupil Golda, tak neexistuje přímá úměrnost mezi Goldem a bezpodmínečným nálezem darováku .

Hicks

28. 07. 2010, 12:54

ÚŽASNÝ NÁLEZ!!! Moc gratuluji a přiznám se i závidím

Mirek D.

28. 07. 2010, 12:57

přidávám se ke gratulaci a děkuji též za poutavý článek.

zero

28. 07. 2010, 12:57

gratulace

Krt z Kunratic

28. 07. 2010, 13:05

Gratulace veliká!! Ať se ti i nadále daří.

m.key

28. 07. 2010, 13:21

Můj sen, věřím, že na každého slušného hledače někde čeká jeho darovák. Atˇ se ti daří.

Paul1

28. 07. 2010, 13:26

ragnarog

28. 07. 2010, 13:32

Blahopřeju, tos měl tedy dvojnásobné štěstí! Tohle se nenachází každý den a navíc jsi to našel vlastně podruhé, po tom prvním "nešťastníkovi"...

Rodrigo II

28. 07. 2010, 14:07

Velká gratulace. Sen většiny válkařů.

ss kosta

28. 07. 2010, 14:11

To najít tak mi jebne, to je jako vyhrát ve sportce nebo tak něco Gratuluji velice fakt hustý

standovamama

28. 07. 2010, 14:39

já nevím že ti to tady všichni baští, tak asi neví že studuješ obor aranžér tak že to pro tebe asi nebyl problém toto vše pěkně schystat že? každopádně si šikovný a ve škole dostaneš samozřejmě pochvalu na nádvoří místní školy pod vysutou vlajkou sovětskeho svazu. samozřejmě že je to sranda akorát ti nechci gratulovat, můžu si ho za týden pohladit? prosím

ETTT

28. 07. 2010, 15:09

gajvr: coze mu chces pohladit

Gerlach-G1

28. 07. 2010, 15:21

Zasloužíš si ho právem, už delší dobu jsi šel štěstí naproti-Gratuluju jen tak dál.

DUTMAN

28. 07. 2010, 15:22

S prdele klika a ro kurevská .

DUTMAN

28. 07. 2010, 15:23

Soráč a to kurevská.

wena23

28. 07. 2010, 15:59

hm, tak zase o jednoho míň Gratuluju

Opičák1

28. 07. 2010, 16:15

NO DOPRDELE! Gratulace

fesak

28. 07. 2010, 16:18

fíha krasavec!

Borlis

28. 07. 2010, 16:28

a jak mu padne (joke)

HEJTMAN

28. 07. 2010, 16:43

Gratulace

Pittbull

28. 07. 2010, 16:49

Super nalez, zaslouzis si ho

georg.12

28. 07. 2010, 16:53

GRATULACE! Už jich moc k nalezení asi nebude...

xpack

28. 07. 2010, 16:55

Tak to je sila!!! gratuluju a na chyby kašli ten prsten to opravnuje

MAJOR 56

28. 07. 2010, 16:56

Přidávám se k ostatním s velkou gratulací

diamond

28. 07. 2010, 17:39

Gratulace obrovskááááá a maličká špetka závisti, ale opravdu jen malinkatá

Kišo 10 šablí

28. 07. 2010, 17:55

super nález, a hlavne že robí radost, no bodaj by aj nie

georg.12

28. 07. 2010, 18:14

Šumaváku, prosím, napiš mi. Potřebuju se zeptat ně něco technickýho ohledně detektoru. Děkuju!!!

judy

28. 07. 2010, 18:28

tak to je síla, to si teda zaslouží mega gratulaci

Oucher

28. 07. 2010, 18:38

Tak to je panečku pecka

roman.s

28. 07. 2010, 18:59

Taktéž se připojuji k zástupu gratulantů.

Rtyňák

28. 07. 2010, 19:13

Gratuluji také a pro ostatní neví někdo jaká je cena takovýho prstenu? já až nějakej najdu tak abych se nenapálil :D :D samozřejmě sranda ale ta cena by mě docela zajímala.

Kajman1

28. 07. 2010, 19:27

Do prdele já už fakt na to nemám nervy. To snad neni možný! Proč my to děláte co jsem komu udělal? Přidávám se ke gratulacím a musim se přiznat, že se závistí zalikám. Samozřejmě ti ho přeju!!! Zasloužíš si ho, protože chodíš poctivě a na ty správný místa. Je tvuj!!!!! Uži si to!!!

Kajman1

28. 07. 2010, 19:28

A teď si pustim nějaký porno na uklidnění

pytlák123

28. 07. 2010, 19:42

Jo, to beru

ŠMAX90

28. 07. 2010, 19:48

díky chlapi furt to se mnou eště hejbe a hejbat bude, ale ted se mnou hejbe něco zcela jinýho byl sem se mrknout na mým plácku jestli tam někdo nebyl podle fotek kdo ví tak to pozná kde byl a nestačil sem se divit všude jámy jako svině jestli to tu ten dotyčnej debil bude číst tak věř že až tě tam potkam naučím tě zahrabávat ty tvý skurvený krátery cos všude nechal a jestli si tam to čištění nechal taky ty tak seš korunovanej debil!!!

pardon musel sem to sem napsat dnes sem tam ani nehledal jen zahrabával díry pak bych měl já problém a to nechci protože tam jezdím často jak může někdo nezahrabávat a ještě půl metrový jámy v lesíku debil!

jinak gajvr-jo pučím ti ho klidně i na prst ale dáš mi klíčky od auta abys mi s nim neodjel nach jihlava

sep1

28. 07. 2010, 19:49

Upřímně gratuluji a ty nálezové okolnosti moc pěkný. To se ti povedlo

jenda78

28. 07. 2010, 19:49

Velká gratulace! 4 roky hledám a stále doufám!

neta61

28. 07. 2010, 20:01

Kamaráde to je pecka!!! Co ti na to mám napsat?? Nejsem od přírody závistivej, ale teď blednu závistí... a asi se pudu taky vožrat, Ne vážně, obrovská gratulace.

nositel

28. 07. 2010, 20:06

Gratulace!

radi

28. 07. 2010, 20:49

Gratulace Taky jsem jednou ve smeťáku našel rozbitý hrnek a v něm silverko. Proto prohledám a vysypu každou pikslu.

jaaaaaaaa

28. 07. 2010, 20:59

gratulujem, parádny
ak máš záujem, vymením za KREUTZER 1800 v perfektnom stave. Kludne pošlem aj tri. Alebo pol kila
Zaslúžil si si ho. Ale zaslúžil by si si aj pol kila KREUTZERov 1800.

jipin

28. 07. 2010, 21:04

Tak to je pecka... gratuluji

Pandík

28. 07. 2010, 21:04

Taky jsem poznal ten plácek, minulý rok jsem tam byl asi dvakrát, ten lesík je hodně zarostlej a našel jsem tam kulový až na jednu čtvrtku známky, a ještě k tomu čistou, jinak gratulace

Dietrich

28. 07. 2010, 21:11

Šumavaku přijmi gratulaci ze severu.
Super kop to mě nikdy nečeká.

standovamama

28. 07. 2010, 21:21

šumavák. jasný že ti dám klíčky od auta není problém. mám přijet asi favoritem nebo chceš žigula? jdu žrát bůček aby mi nabral trochu prst, nechci aby mi pak prsten někde spadnul

Maffy

28. 07. 2010, 22:18

tak jsem to dočet a... SUPER

pavel99

28. 07. 2010, 22:26

Když si řeknu že jsem tam minulej tejden chodil ale jak už někdo psal - ty si ho fakt zasloužíš (to je za ten miliontej km). Věřím ještě jedný věci - dneska bylo po celí republice násilím otevřeno spousta mauserovýho čištění (taky doma mám jedno neotevřený )
Tak ještě jednou gratuluju

WaA

28. 07. 2010, 22:49

pavel99 - ráno jsem znásilnil futrálek z gasmasky. co kdyby......

abraxass

28. 07. 2010, 22:51

V letech 1934-44 prstenem vyznamenáno 14500 mužů, k lednu 1945 64 proc. vráceno a uloženo neznámo kde v okolí Wewelsburgu, 10 proc. ztraceno na bojišti, zbylých 26 procent v držení potomků vyznamenaných nebo neznámo kde

Vlasov68

28. 07. 2010, 23:21

Tak dalsi kousek spatril svetlo sveta. Velka gratulace. V skrytu duse budu doufat ze snad jednou take...

DUTMAN

28. 07. 2010, 23:24

Jinak ty máš štestí jako hrom na zachovalost. Já když našel něco ze stříbra nebo zlata v plechovém obalu tak to bylo vždy olezlé z uvolňujícího se rezu. A to sundat dolu to je docela kumšt. Divim se že se ti to nepotáhlo tim hnusným rezavím povrchovím šlemem. Máš kliku.

ŠMAX90

28. 07. 2010, 23:31

když sem to dobejval tak se tam něco blištělo byl v hlíně která tam uvnitř za ty léta byla musel být někde šikovně

jinak neporadil by někdo kde mám na netu začít pátrat po bejvalém majiteli znám jméno datum udělení znám ale nevím kde začít s tím nejdůležitějším dozvědět se co nejvíc o majiteli díky

Iceman

29. 07. 2010, 06:50

Šumavák: pokud chceš vědět něco o majiteli, je ideální aby nositel prstenu byl jediný toho jména, jinak nebudeš mít nikdy jistotu o koho jde. Když budeš chtít, písni.

bendyk

29. 07. 2010, 07:36

Hezký nález, jestli to ovšem není fake jako tvoje SS přezka. . http://detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=18236&mm=1&vd=1

ŠMAX90

29. 07. 2010, 09:29

bendyk-jasně že je 

golfkiller

29. 07. 2010, 09:46

muj sen, gratulačka

ŠMAX90

29. 07. 2010, 09:47

-ještě k mému asi nejméně štastnému příspěvku oné přezky lidé co mě znají ví jak sem se k ní dostal kde sem ji skutečně našel dokonce sem to tam i psal bylo a je mi jasné že to tu může někdy kdokoli vytahnout ale já unterwaserman nejsem

sacrebleu

29. 07. 2010, 09:59

Ahoj, no když jsme u toho nezahrabávání děr - ta megavýprava co rozvorala Sejfy cca 2 měsice zpátky si tady taky často hraje na mega vzorný hledače. Přiznávám, že jsou to top hledači (používali i hloubkovej pulsák )-ale taky top prasata.

Lebenkopf

29. 07. 2010, 10:03

Chlapi, tak je ta lokalitka SH nebo neni? Na 90% bych rekl, ze je...

kocarek

29. 07. 2010, 10:06

Pekne, ale tenhle original ti dnes udela kde kdo, staci sehnat kvalitni kopii, rozlestit, trochu odrbat, osoupat, pouzit par kyselin, nechat lezet v zemi par mesicu a original je na svete a verte mi hned tak nekdo to nepozna... ale tohle klidne muze byt original, z foto v tomhle stavu to nikdo nepozna... jen mi to nejak pripomina tu tvoji ORIGINAL ss prezku

http://detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=18236&mm=1&vd=1

ismael1

29. 07. 2010, 11:36

Pokad to byl nakej ustup, tak si myslim že sebral flintu a mastil, a bylo mu vcelku jedno jestli to je kalach bo mauser... ale taky mě taková myšlenka napadla.

spion

29. 07. 2010, 12:16

ismael: a pokud to byl ústup, myslíš že k flintě bral i čištění :-)

spion

29. 07. 2010, 12:24

malinko tomu nerozumim, píšeš že jsi vykopal čištění, vyndal si ho ven, znuděně si nad tim mávnul cívkou a zjistil že uvnitř něco bude, tak si tomu dal jednu ránu a všimnul sis že v rohu něco je...... ale na fotkách je čištění ještě v díře a částečně stále pod hlínou a lebka už se při tom zubí ven. Tak jak to teda bylo? To jsi jako po nálezu v té euforii strčil to čištění zpět a přisipal hlínou aby jsi nám dokázal, že je to opravdu originál nález z téhle díry?
Jinak gratuluji k nálezu a ze srdce ti ho přeju. Originalitu zde nenapadám, neboť jsem originál nikdy neviděl, jen mi nejsou zcela jasné nálezové okolnosti, asi jako u té již legendární přesky SS.

ismael1

29. 07. 2010, 12:47

spion: máš pravdu, je to divné, nic víc mě nak nanapadá... kdo ví jak to bylo, jak se ten prsten dostal dovnitř a hlavně kým...

BEAX

29. 07. 2010, 13:29

sacrebleu... eště, že sem nebyl na Šumavě tak rok, snad poprvý co neuslyšim, že za to můžu já :))).

Jinak DAROVÁK - Viděl sem už mnoho darováků a mnoho kopií. Tento považuji za jasný ORIGINÁL. Jestli byl nebo nebyl v čištění o tom tady nechci polemizovat, ale ORIGINALITA dle mne 99 procent. Gratulace předány již v den nálezu.

fany1

29. 07. 2010, 13:53

No ty koki, to je dílo

sacrebleu

29. 07. 2010, 14:01

Beax,, tys tam nebyl, to bych tě tu hned prásknul:))ale to co tam zanechali je fakt drsný,, ,

kim

29. 07. 2010, 14:45

De omnibus est dubitandum.

Aldos

29. 07. 2010, 15:34

No to je ale náhoda 2 ve stejný datum udělené nalezené v ČR. To obdivuju a gratuluji
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=32427&mm=3&xb=1&vd=1


http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=30801&mm=3&xb=1&vd=1

pliza27

29. 07. 2010, 15:50

čištění vidím, prsten vidím, jen ten smeťák nevidím, detík máš teda naposlouchanej taky suprově, protože já bych to nepoznal, že je tam uvnitř něco jinýho, mátl by mě ten hlinikový řetízek on mi píská do barvy a od toho prstýnku bych ho nepoznal gratuluji

Čmuchý

29. 07. 2010, 16:19

Životní nález, gratulace největší

aurumann

29. 07. 2010, 17:43

Gratulace, životní úlovek máškonečně doma

Bubi

29. 07. 2010, 19:08

I já se přidávám se ke gratulaci, jen tak dále!

nadenik42

29. 07. 2010, 20:13

K originalite se vyjadrovat nebudu, nebot z tech fotek proste tezko neco urcovat, ale ty zaznameny naraficeny nalezovy okolnosti jsou fakt srandovni.

nadenik42

29. 07. 2010, 20:38

Yetti: Jeden mel na ruce a nahradni v mauserackym cisteni

bendyk

29. 07. 2010, 20:58

Narafičený, nenarafičený... taky, když kopnu něco dobrýho, vytahnu to, pak to hodim zpátky do díry, nebo vedle díry a na památku vyfotim, co si budeme povídat. . šumavaku. . pošli fotky prstenu s co nejlepšími detaily. . pak se o něm můžeme bavit dál

standovamama

29. 07. 2010, 21:05

bendyk. máš recht to dělá víc lidí ale taky si pár lidí třeba například já rádo dělá z hledačů srandu. V jednom lese jsme zakopali bednu pěkně starou a napsali na ní ss, panečku to je vždy sranda když jei někdo vytáhne a v euforii rychle usekává panty atd. kdo jí viděl tak ví

nadenik42

29. 07. 2010, 21:12

bendyk: jasne, u takovyho nalezu a s posramocenou povesti jakou ma Sumavak, navic s takovym pruvodnim popisem nalezu, si mylsim ze pripsat veticku "vse bylo dodatecne naaranzovano" je to nejmensi. Pak uz i to misto pro rypaky jako jsem treba ja je podstatne mensi.

ETTT

29. 07. 2010, 21:49

Sumavak nezacal na dw nejlip, ale znam ho uz dost dlouho na to, abych mu od toho nechteneho prehmatu veril. Prsten sem jeste v ruce nemel, ale nemam sebemensi duvod pochybovat. Jeste jednou gratulace a uz se tesim az si ho osaham

penizek

29. 07. 2010, 22:45

Super kop. Tímto jsem se utvrdil, opět v čištění, opravdu chce otevřít každou krabičku. Měj se.

pk161

30. 07. 2010, 09:18

Gratuluji

spion

30. 07. 2010, 10:37

ETTT: co myslíš tim "nechtěnym přehmatem"? Jako že on nechtěně přihrábnul kopii přesky SS, pak ji nechtěně našel a nakonec ještě nechtěně poslal report o nálezu originálu na DW? No to snad ne!!!
Prsten byl dle popisu uvnitř čištění, proč ale aby potvrdil autentičnost nálezu, tak nechá prsten koukat a přitom to celý přihrábne jako že to ještě leží v díře? To je samozřejmě otázka na Šumaváka.

spion

30. 07. 2010, 10:43

Když najde darovák Beax nebo kdokoliv jinej, tak sem pošlou jen fotku prstenu, nic jinýho. Pak se už diskutuje jen o originalitě (a do takové diskuze bych se já nezapojil), tak proč na nás Šumavák hraje takovýhle divadlo a posílá jasně naaranžovaný fotky?
Nejsem nepřející, přeju mu to, má to vychozený, ale naštve mě, když z nás chce někdo udělat blbce.

ETTT

30. 07. 2010, 13:51

spion: me to dostatecne vysvetlil, nejprve nevedel, ze kopl kopii (v miste nedavne kvh akce, coz zjistil pozdejc), ten si nedovoli publikovat zde neco nekopaneho a sebou umele naaranzovaneho, na toho znam myslim si dobre. O originalite svedci i dalsi veci zde nepublikovatelne. Treba taky nekdy ty, nebo ja najdem vysneny darovak a nakonec nam bude jedno, co tady kdejaky trouba pise, protoze budeme vedet sve.

SMITY

30. 07. 2010, 14:48

spion: Kdybys znal šumaváka osobně, určitě bys tady z něho nedělal divadelního herce, nebo jsi herec nakonec ty sám? Ono se taky může stát že ho příště kopneš ty a najdou se takoví podobní tobě a budou to zpochybnovat. Nic ve zlém, ale kdo by dal na DW kopii darováku

Dutch

30. 07. 2010, 18:05

sacrebleu - mohl by ses mi rposím ozvat???
Díky

spion

30. 07. 2010, 21:25

1)nezpochybňuji originalitu darováku; 2) z příspěvku je jasně patrné, že fotky jsou naaranžované, takže já nic nezpochybňuju, jen na to upozorňuju; 3) nechápu proč bych měl být herec; 4) já v životě darovák nenajdu, protože mám detík od fischera (a ten není na darováky dobrej ;-))

spion

30. 07. 2010, 21:28

otázka na chlapce, kteří se věnují KVH: existuje logické vysvětlení, jak se při akci KVH může dostat přeska 10 - 15 cm pod zem? nechci rejpat, ale komentář ETTho mě k této otázce přinutil.

ŠMAX90

30. 07. 2010, 22:09

ETTT a všichni co mě bráníte díky. nebudu se vyjadřovat už mě to nebaví:( neměl sem to sem dávat sem aranžér ale přezku tu rozepisuji v přízpěvku ještě že mám ten příspěvek a každý si tam může přečíst jak to bylo od těch dob sem člověk co oplácává věci blátem pak to fotí a všem lže hledání mě baví bavit bude nikdo mi to neznepříjemní a neodradí takže všem za komentáře moc díky a těm pochybovačům když sem to vyndaval tak sem u sebe foták bezprostředně neměl mazal sem do auta a až pak sem prsten vytáh a teprve pak po kouskách fotil ale to sou zas jen detajly prostě kdo si myslí že sem podvodník a křivej jak turecká šavle jak mi někdo napsal i meilem at si to myslí. jinak všem hodně zdaru a doufám že až přijedu v pondělí z trempu nedočtu se tady že je to kopie z polska a že sem si ji tam přímo udělal na zakázku

brndoš

30. 07. 2010, 22:30

Přidávám se z podkrkonoší k celé řadě gratulantů.

nadenik42

31. 07. 2010, 03:20

Sumavak: to je uz natolik pritazeny za vlasy, ze tomu snad nemuzes verit ani ty. Vyndas cisteni, kouka na tebe darovak, ty ho nevytahnes a duchapritomne si jdes do auta pro fotak. Nejdriv pises, cit. "tak sem se s čištěním nepáral vztek za celej den sem předál do jedné uderné rány mého fiskarse beru čištění do ruky a vidím jak je něco v rohu jak se to leskne od všeho toho rezu kolem............... ned sem nález nafotil to pro to aby nevznikly pochybnosti o tom že sem to zas oplácal hlínou a že je to kopie" a dneska to popisujes nasledovne "když sem to vyndaval tak sem u sebe foták bezprostředně neměl mazal sem do auta a až pak sem prsten vytáh a teprve pak po kouskách fotil"- Nediv se ze se to lidem nezda, jednou jsi se tu provaril s naraficenou prezkou, tak nemuzes cekat ze ti ted vsichni budou bastit kazdou pohadku kterou vybajis, at je zalozena na realu, nebo je to cely jen bouda.

Čmuchý

31. 07. 2010, 08:46

100% origo (Lepší jak čínani nejseš )Gratuluju! Snad i já ho někdy najdu!

SMITY

31. 07. 2010, 12:11

spion: Je uplně jedno jestli máš Fishera nebo něco jiného, jde jen o to kde se nacházíš a co v dané lokalitě je, takže to je jen o štěstí a náhodě. Fishera zná asi každý hledač, ikdyž to není uplná špička, taky s ním ten darovák kopnout můžeš, záleží zda ho budeš mít pod cívkou. Jinak at je to jak chce-dle mého je ten prsten origo a co tam šumavák k tomu napsal je už druhotné, je to zmatkář, nikoli lhář.

ismael1

31. 07. 2010, 12:49

SMITY: souhlasim s Tebou, myslim si že každej by asi zazmatkoval v také situaci.

ETTT

31. 07. 2010, 12:57

smity: a navic u toho rve "ty kraaaavo"

SMITY

31. 07. 2010, 13:10

ETTT:Já ho najít taky bych řval u toho ty kráááávo. To slovo je neskutečně nakažlivé že šumaváku? Ismael1:Máš recht, neznám nikoho kdo by nezmatkoval a v téhle situaci a tranzu no nevim nevim, ale na sto péro bych do mrtva!!!

bendyk

31. 07. 2010, 15:05

Jak si na to přišel Čmuchý?

odessa

31. 07. 2010, 18:47

Pokud chces poradit jak zjistit neco o cloveku kteremu patril tak napis.

edems3

31. 07. 2010, 23:23

Gratuluju

Hanss1893

01. 08. 2010, 18:59

origo to možná je ale v to čištění nebyl... kdyby to bylo jak píšeš víš co by udělal tvuj FISKARS s to rezatou krabičkou??????

spion

02. 08. 2010, 11:14

SMITY: to s tim fišerem bylo myšleno ironicky, samozřejmě že vim že je to o lokalitě a štěstí, jen to byla taková malá narážka na příspěvek admina kde psal že už ví o 15 darovácích nalezených stejným detektorem

Barkley

02. 08. 2010, 18:14

Šumavák:Ahoj hele vybodni se na všechny negativní komentáře některejch pochybovačů. Sleduju tvoje přízpěvky a chtěl jsem se tě zeptat na pár věcí ale bylo by to lepší po mailu než tady. byl bych rád kdyby jsi se mi ozval na můj mail dík. pradler@seznam.cz

Čmuchý

02. 08. 2010, 23:25

bendyk:darovák je moje modla takže, každá nová informace, jak rozeznat origo od falza na tomto webu jedině vítána. Jinak snad instinkt! Neviditelná síla z prstenu, že je to origo! Pár dokumentů o roz. origa od falza mám. Na tomto webu, snad loni byly články o tomto prstenu. Bohužel po spadnutí kompu se mi ztratili z oblíbených, jestli někdo pomůže, kde je znova najdu, tak díky!

CB

02. 08. 2010, 23:36

Já v tý díře nevidím ten 5x překopanej smeťák

HARTMAN

03. 08. 2010, 10:58

CB, taky si myslim ze ta o karkulce je lepsi :-)

pliza27

03. 08. 2010, 11:04

je to tak nález pěkný příběh naprd

SeppDT

03. 08. 2010, 15:41

Já taky marně pátrám na fotce s dírou po těch plechovkách a jiném šrotu... a proč už se ten darovák tak neleskne na posledních fotkách.. a to políčko s těma kolchozníkama mi připomíná opravdové kolchozníky z bývalého SSSR...

standovamama

03. 08. 2010, 16:18

WindHunde. nijak se tady šumaváka nezastávám, ale kopl sem rovněž prsten s lebkou který zčernal a když sem ho dal do kapsy tak prasknul normální reakce když se to vytáhne na vzduch. Pořád nechápu co se tady řeší, darováku se našlo mnoho o kterých tady na dw nikdo neví tak proč by ho nemohl najít zrovna šumavák? Může ho najít každý. třeba Hartman nebo CB a nebo já

maraxp

03. 08. 2010, 17:48

Šumaváku gratulace.
Když mi to říkal UCe po telefonu že se našel říkal jsem mu že čekám nádhernou diskusi a jak vidno nespletl jsem se. Je mi jasný že si prsten nejdříve vyndal a po zjištění naaranžoval zpět na nalezový okolnosti. No a co to je naprosto normální. Je to zvědavost a adrenalin co člověka vede k tomu věc nejdříve vyndat. A věřím že každý kdo si nálezy dokumentuje a fotí nálezové okolnosti nejedná jinak.
Nenech si nález znechutit ať už ty nálezové okolnosti byly jakekoli.
Ať se daří dál... Maraxp

apollo444

03. 08. 2010, 17:58

Proč je tady každej tak udělanej z blbýho novodobýho prstýnku?

HARTMAN

03. 08. 2010, 18:55

MARAXP, vubec bych se nedivil kdyby to by UCeho napad " jakoby najit prsten v cisteni atd " a sumavak to zrealizoval, a myslim si nejsem daleko od pravdy, prodej detektoru je proste potreba zvednout jinak budou premine jaky? kurva nizsi.

Čmuchý

03. 08. 2010, 23:27

Hartman:neznám tě, ale i přez to nechci věřit, že jsi nepřející a negativně myslící kolega! I ty ho můžeš najít, a nikdo tě tady nebude urážet ve spojitosti s UC a apd. V jednom příspěvku si napadl i kolegu Tibeťana, který si svůj nález zasloužil jako každý jiný. Držím ti palce, ať najdeš třeba truhlu zlata, a soběsám nebudeš říkat"to je blbost! to je podvod"!!! Jinak nic ve zlím, a přeji hodně štěstí!

UCAdmin

04. 08. 2010, 09:12

Hartman - je mi te vazne lito kolego. Jak se vubec muzes snizit k takto ubohemu osocovani?? Nic takoveho nemam za potrebi. S Sumavakem jsem se osobne nikdy nesetkal, mozna jestli byl nekdy na nasem srazu, ale tam kolem projde mraky lidi. Je zajimave, ze se stale ty a podobni navazite pouze do XP, kazdy den jsou tu prispevky u kterych jsou vyfoceny i jine detektory a tam nikoho nenapadne podobne ubohe slinty psat. Jestli to jsou tve praktiky tak je nepodsouvej jinym...

UCAdmin

04. 08. 2010, 09:23

Čmuchý - tady mas odkazy:
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=19903
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=19980
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=20084

bendyk

04. 08. 2010, 09:55

HARTMAN: Naprosto s tebou souhlasím. Hlavně u kočičáka a někdy u šumaváka, to je reklama v každém příspěvku. To to dělají jen tak ze srandy? To si nemyslim. . Určitě v tom nějaký háček bude

UCAdmin

04. 08. 2010, 10:36

bendyk - ted jsi na to kapnul. Drive jsem hodne rybaril a hacku mam doma jeste urcite plno! Nechapu kde se neustale bere v lidech potreba lecit si nejake komplexy...

severák

04. 08. 2010, 12:30

Ach jo!!

pavel99

04. 08. 2010, 12:50

Spiknutí na nejvyšší úrovni, taky mám XP - co kdyby na mě přišli - takhle jsem z obliga
Šumavak - zapomněl jsi napsat že máš ještě cívku 38x45 jinak by lebkoun nebyl
Mě se ta reklama líbí, jen tak dál

Paul1

04. 08. 2010, 13:44

HARTMAN/bendyk : no vy jste tedy numera. Když kopnu něco pořádnýho, tak s chutí pustím jakou mašinou to bylo. A že je hodně nálezů s XP?? Asi proto, že jsou dobrý a u hledačů oblíbený. Kdyby si UC chtěl honit triko takovou trapárnou jak popisujete, vypadalo by to tu úplně jinak.

Paul1

04. 08. 2010, 13:45

UC: Léčení komplexů? Vědomí vlastní malosti!

bendyk

04. 08. 2010, 15:45

No, ale tímto to tedy UC vážně zabil...

Jak jsem ti psal tohle uz je cca 15cty darovak o kterem vim, ze byl vytazen se stejnym detikem co mas ty - at tu nedelam reklamu

Paul1: Pochopil bych, kdyby na každý třetí šumavákovo fotce nebylo XPčko...

Fakt... Hanbou bych se propadl

bendyk

04. 08. 2010, 15:46

Neřikám, že XP nejsou dobrý mašiny, ale ty UCeovo reklamy jsou na 

taxmen

04. 08. 2010, 16:32

UC-jestli máme se sebou nějakou smlouvu o propagaci tak asi budu chtít opravdu prémie, ne fakt taky sem čekal že mě tu budou bombardovat a urážet.... mě je to jedno!!! jedno český přísloví to vystihuje přej a bude ti přáno. ale že se tu dočtu že ja a UC sme se domluvily aby měl UC větší prodejnost to je vrchol za 1 ja a UC se známe jen po telefonu zatím ale někdy chci osobně! za 2 mám svý XP z aukra z dovozu z Vel Brit. tudíž sem ho na DW nekupoval a za 3 je to supr detík co má výkonost a nemůžu si ho vynachválit sou i lepší detíky ale to že si fotím detík nálezy to ještě neznamená že mám nějakou tajnou propagační marketingovou dohodu!!!!!!

ŠMAX90

04. 08. 2010, 16:36

Taxmen-psáno a myšleno za šumaváka- z Notase od kámoše! Abych nezapoměl

pliza27

04. 08. 2010, 17:03

bendyk:nějak nechápu o co ti vlasně jde

HARTMAN

04. 08. 2010, 20:46

UC nic ve zlym, ale prosimte neoslovuj me" kolego ", bud od te dobroty, docela me to urazi, to mi radsi rikej debil nebo podobne, to snesu mnohem lepe, dekuji.

cortes

04. 08. 2010, 21:07

A není jedno kdo čím hledá?
Já hledal s Tesorem, minelabem.. atd.. a byl jsem pár mrcajzníkama taky osočován s nadháněním prodejcům.. jen proto, že rád testuju moje detektory.. Ha, ha..
Nic proti nikomu.. ale jsou to keci o hovně.. čím v. do toho šťouráte...

cortes

04. 08. 2010, 21:08

Ps.. A je mě jedno jestli ten šmuk je poland nebo germán

cortes

04. 08. 2010, 21:09

PPS.. A XP jsem zatím neměl.. i když g-maxx je v plánu až někdy budou kačky

Čmuchý

04. 08. 2010, 23:28

Hartman:omlouvám se! Taky jsem napsal slovo"kolego"Nejenom "UC" (jak tě příště osočit?)

Cecil

06. 08. 2010, 10:45

Celou diskusi jsem nepročítal, takže nevím jestli si toho někdo všiml, ale radši to napíšu sám. Autor píše, že si toho prstenu všiml až později, při cestě k autu, ale když se podíváte na fotky, tak jde hezky vidět že prsten jde identifikovat v krabičce už na místě nálezu... Možná byl autor při psaní ožralý (čemuž napovídá celková úprava "elaborátu") a něco jen popletl.

UCAdmin

06. 08. 2010, 12:50

Cecil - autor nalezu psal, ze to fotil posleze az kdyz si dosel pro fotak, jelikoz ho pri objeveni prstenu mel v aute.

Hrabal

06. 08. 2010, 14:04

Jezis to je tady zase sporu, kvuli darovaku. . Tak ho nasel noo. . Ja sam pouzim Xp- gmaxx 2, a jsem s nim spokojenej, letos jsem nasel skoro uplny ho... , protoze se hledat nedostanu skoro vubec, hodne casu zabere pritelkyne, nebo jsem sluzebne pryc... Sumavakovi budiz prano, mel stesti!! Ja se pro darovak modlim kazdy vecer pred spanim. . Jinak ze ma XPcko tak ma no. . Jako reklamu bych to urcine, ani z casti nebral, ze sumavakem jsem v terenu byl, a znam ho pres kolegu, vyzkousel si moje xp, a byl s nim nad miru spokojen, kdyz financni moznosti dovolily, tak si ho poridil noo!! A jako popravde, na detektoru apsolutne nezalezi!! To je minimum, detektor z hloubkovim dosahem se ukaze na oranym poli, i kdyz i ja, z opravdu hodne, a podotykam Hodne proflaklich lokalit, nasel spousty krasnych a dokonce i ve zlate, odznaku mym prvnim milackem MD- 3009, na kteryho nedam nikdy dopustit. . Budis vsem prano, a sumavakovi gratuluji!! Chlapy, nehadejte se. . Kdo nema stesti, v hledani, tak ho ma aspon v zivote nebo v lasce. . A o tom je preci zivot nee. . Zitra darovak muzes vyloupnout treba TY!!!

UCAdmin

06. 08. 2010, 14:33

Hrabal - doufam, ze tu posledni veticku jsi smeroval na me At to pipa!

pavel99

06. 08. 2010, 14:41

UC - Ty už jeden máš ne?? Ta větička patřila jistě mě
A stejně co s darovákem, na áčku jsou za 3 kila a nikdo je nechce

Hrabal

06. 08. 2010, 14:43

UC - ADMIN: UCi Uci, ty uz jeden mas! Musis nechat taky na ostatni! Nebud jako nenamlsany BEAX. .

UCAdmin

06. 08. 2010, 16:17

No prave, ze mam jen jeden a musim s Beaxem srovnat krok, nejprve vyrovnat a koncem roku zasadit smrtici uder na 4:3

ŠMAX90

06. 08. 2010, 20:18

HRABAL-ozvi se mi uplně sem na tebe stratil kontakt

Jurisek

07. 08. 2010, 23:29

Delon

08. 08. 2010, 08:16

Také jsem celou diskusi nečetl, ale četl jsem autorovo příspěvek. A jelikož jsem člověk který sem chodí léta, rovněž i léta sleduji jak nám tady mrcasníci zrají a  rostou, tedy včetně Šumaváka. Něco podobného již zkoušel s přezkou SS a když byl odhalen, tak aby si zachoval tvář, změnil pohádku a zcela náhodně ji pak našel asi po „cvičících jednotkách KVH“. Narostl i díky umění „přilepit se“ na ty co se vyznají. No nevím, možná je to jen projev schopnosti nalézt si správné kamarády, ale určitě s mu to vyplatilo. Do té doby než našel toho pravého, pilně a správně po mrcasnicku, zásoboval web jen samými krámy.
No, nyní je již znuděná fajnovka, přesto ho ale zaujalo na perník shnilé čištění do té míry, že nad ním tak dlouho přejížděl detektorem až vypípal prstýnek. Nebylo to ale samo sebou, jen díky suprově naposlouchanému detektoru se věc podařila!
Kdysi jsem také toužil po prstýnku. Dnes už můj zájem díky těmto příspěvkům natolik opadl, že bych ho už snad ani najít nechtěl. Už se jich tady za ta léta našlo tolik…no prostě žádná vzácnost a raději si najdu jen něco skromnějšího. Dle psaného výrazu je Šumavák rozumu mdlého a tito lidé se k blbostem snadno navedou, přesto netvrdím že náhoda neexistuje. Ale když vzpomenu ten podvrh s přezkou, schopnost (vychcanost) přilepit se a přičtu li malou aférku s připosraností, jak se Šumavák nechal vyfotit se železňákem a pak úpěnlivě prosil UCEHO o vymazání, celkový dojem na jeho osobu, alespoň z mého pohledu….. no, žádná sláva. Díky tomu nevěřím a přikláním se k laciné reklamě.
A co se té týká, buď to opravdu je, nebo se jedná o pouhé vlezdoprdelkovství. Nabízí se ale ještě možnost třetí a tou je vděčnost. Projev neskonalé vděčnosti k  lidem, kteří si velkoryse dokázali utrhnout od úst a milostivě nám prodali své zboží. Proto se nyní již všichni budeme fotit před svými fordy, počítači, televizory…. Přestaňte tedy prudit s reklamou. Jste trapní. Jedná se totiž pouze o slušnost a projev vděku.

HARTMAN

08. 08. 2010, 19:19

DELON - :-), ani sám vůdce by to nenapsal lépe :-)

sacrebleu

08. 08. 2010, 22:38

Nebudu to číst. Je to moc dlouhy. Jenom mě řekněte jak to skončilo. Vzali se???

spion

08. 08. 2010, 22:53

Delon: k té reklamě se nechci a nemůžu vyjádřit, jinak se vším souhlasím a vidím to dost podobně jako ty 

pytlák123

09. 08. 2010, 16:16

Mohl do pouzdra říznout plochou lopatky a prsten se zjevit. Mě to potkat, tak ten bezcenný plech rozškubu na hadry a pak teprve budu fotit. Jistota, že v čištění není již nic vzácného je zarážející. Je možné, že je to čištění jednoduše vysypané a z fotek to není patrné a tudíž zavádějící. Je možné, že... Pokud to opravdu našel a dokumentací vytvořil pochybnosti, tak je to věčná škoda. V opačném případě půjde pouze o "letní pomoc" v době stagnace trhu s detektory. Doufám, že první možnost je správná.

standovamama

09. 08. 2010, 16:45

delon. často máš pravdu. ale v tomto případě nejde o reklamu jelikož sám šumavák chce od zmiňováné značky upustit. třeba tady napíše proč on sám, já to psát nebudu páč bych dělal reklamu jinému detektoru darovák sem měl v ruce několikrát, takle ho zestařit a nesouměrně ošoupat by možná dokázal vážně jen profesionál, ale pravost toho nálezu může profesionál určit a né já

SMITY

09. 08. 2010, 18:07

Gajvr: Máš pravdu, šumavák ho chtěl a chce prodat, vím o tom osobně a viděl jsem ho na aukru před dvěma týdny, takže žádná reklama na nějakou značku. Nechápu druhé co tady furt řeší takové nesmysly, šlo jen o náhodu a ne o detík!!!! Už mi to tu připadá že lidi neví co tady napsat

Delon

09. 08. 2010, 22:35

Gajvr: však já prstýnek neposuzuji. Ono z těchto fotek ani žádný závěr ohledně pravosti učinit nelze. Uváděl jsem úplně jiné důvody proč zrovna jemu nevěřím a proč právě on mě nepřesvědčil. Jasně jsem napsal že náhoda existuje, ale takový vychcaný mrcasnický manekýn s omezenou schopností rozeznat dobré od špatného, již s jedním podvrhem v rejstříku….. nic ve zlém, ale nečiní na mě dojem člověka kterému bych mohl stoprocentně věřit.
A co se týká reklamy? Jsi inteligentní člověk a určitě Ti neuniklo, že můj příspěvek k této otázce byl psán se silným ironickým nádechem. Proto jsem ani Šumavákovi a reklamě ve vztahu k DW nevěnoval větší pozornost. Tomu by UC tuhle práci rozhodně nesvěřil. Osobně si myslím, že je to stejný případ jako s přezkou SS. Pouze zneužil kamarádství s mediálně známým BEAXEM (ten našel prsteny 3), a střelil hodně vysoko. Omletá písnička. Presentace, zneužití DW a šup s tím do světa. Prostě další pokus získat bezpracně peníze, někoho oškubat. A můj názor na reklamu zde opravdový? Rád Ti ho napíšu. Žádní internetový obchod se bez reklamy neobejde. Chlapi to mají rozjeté tak dokonale, že jim paradoxně dělají dealery ti, kteří to nejméně potřebují. Zdá se to nepochopitelné, ale obchod je založen na jednoduchém principu lidské blbosti a té, jak se zdá, vůbec neubývá. Ale fandím jim. Blbci potřebují své….

bendyk

10. 08. 2010, 09:44

Delon :

sacrebleu

10. 08. 2010, 10:59

... už se poprali???

standovamama

10. 08. 2010, 16:35

delon. tady by se hodilo asi štěstí chodí do kola občas sedne na vola, šumavák mě zná a ví jak to myslím že? je to mladej kluk co se tady chtěl onehdá třeba zviditelnit ale takových je tu mnoho. tu přezku mu tady nikdo neodpustí to už je tedˇjasné, ale kdyby sem ten prsten hodil pod jiným nickem tak tady o pravosti nepadne ani slovo. ten šumáka prsten jsem zkoumal celý večer, jenže já fakt nejsem odborník na určení pravosti i když falešný sem měl v rukách taky a je to vážně o něčem jiném. Každopádně to nemá tady cenu řešit, sám šumavák tomu zda je to pravák chce přijít na kloub. Doufám že jednou sem dá nejaký certifikát o pravosti a tohle se uzavře. To že detektor kterým to našel není nejlepší na světě ví on a mnoho dalších, stejný dosah má i detektor za 8500 ale který to je to vám neřeknu tak servus a hodně nálezů všem, nejvíc ale atˇnajdu já

INDIAN31

10. 08. 2010, 21:35

Tolik povyku pro jeden prstýnek, co je to zač?

nadenik42

11. 08. 2010, 00:21

gajvr: Spim ci bdim? jak jako "pravak", jakejk kloub?? On si sumavak neni jistej originalitou?? Tady uz me vazne neprekvapi vubec nic... tak nejdriv slinty o smetaku kterej nebyl, pak bachorka o cisteni a fiskarsu, nasleodvalo zamotani se do posloupnosti foceni a naraficeni nalezovejch okolnosti... to vsechno ponechano bez vysvetleni... a ted pravak s kloubem? Nekomu bych s chuti nafackoval

spion

11. 08. 2010, 10:13

a jé, tak už se sám nálezce snaží přijít originalitě na kloub, tak to on určitě zjistí, že se tam před pár lety udála nějaká akce KVH .
Jak už jsem psal někde dřív, kdyby sem poslal 2-3 obrázky samotného prstýnku, tak by k téhle diskuzi vůbec nedošlo, ale díky téhle komedii co tu zahrál klesla jeho důvěryhodnodt úplně na nulu

spion

11. 08. 2010, 10:15

gajvr: šumavákův způsob vyjadřování je tak specifický, že by mu tady ani jinej nick nepomohl

standovamama

11. 08. 2010, 13:59

nadenik42.ty to zbytečně obracíš, šumavák schaní veškeré informace o minulosti toho prtstenu aby vyvrátil veškeré pochybnosti o jeho pravosti. tak tedˇuž je to snad napsáno lépe a pochopíš to i ty  spion. to samé platí i pro tebe já to napsal obrazně ale vám jde vyloženě o to tvrdit že to nenašel atd, čtěte komentáře pořadně a ne jen to co chcete. jasně tam je taky napsáno něco o certifikátu pravosti atd. Jestli to celé šumavák zaranžoval nebo ne tady stejně nikdo nezjistí.

nadenik42

11. 08. 2010, 14:13

gajvr: doslova jsi napsal: "ten šumáka prsten jsem zkoumal celý večer, jenže já fakt nejsem odborník na určení pravosti i když falešný sem měl v rukách taky a je to vážně o něčem jiném. Každopádně to nemá tady cenu řešit, sám šumavák tomu zda je to pravák chce přijít na kloub. Doufám že jednou sem dá nejaký certifikát o pravosti a tohle se uzavře. "
Takze bych rekl ze spis bude chyba v tvem psanem projevu, ja jen precetl tve sdeleni z kteryho jasne vyplyva ze se sumak snazi zjistit jestli je to "pravak". Takze mi prestan podsouvat ze nectu komentare, ze ctu jen co chci a neco obracim, pis srozumitelne, protoze vysledkem je sum a nesrozumitelnost, stejne tak jako kdyz se sumak rozepise hatamilkou z ktery neni jasny vubec nic, mele paty pres devaty a pak se divi ze vznikaji pochybnosti. Snad to tentokrat pochopis i TY.
sumavak: Posli poradny fotky prstenu a bude klid, nezapomen na misto pod lebkou a detail rytin.

Hrabal

11. 08. 2010, 14:37

Panove nechci se vmesovat do diskuze, abych tady nebyl za nejvetsi p. cu ja... Ale o originalite nalezu vi sam moc dobre Sumavak, sam bych si dokazal tvrdit ze i kdyby ten prsten sam, takto naranzoval, tak mu smekam... Jinak ja osobne vlastnim velmi dobre provedenou kopii, tohoto prstenu, a nosim ho na prste ( nejni to z duvodu, nejakeho fanatismu, ci propagace) a za tu dobu noseni, se dost osoupal atd. . Spousta kolegu, jak hledacu, tak zberatelu, mi kolikrat podotklo, proc na prste nosim,, original, , az po blizsim zkoumani, vnitrku prstenu, z usmevem podotkli jak kvalitni je to replika. . Uvadet tu zde nebudu co se na prstenu nachazet ma, a co nema. . ty co jim je SS prsten modlou, a tresnickou na dortu jejich ( i moji) hledacske vasne, vedi o co se asi tak jedna. . Jinak kopie, jsou uz na tak vysoke urovni, ze sam bych si ve vetesnictvich nic nekoupil. . Driv to bylo jine, prisel jsem ohmatal jsem, prohlidl jsem a z vysmechem jsem vratil kopii. . Dnes chodim navstevovat uz jen jedno starozitnictvi. . Co kdyby preci se tam nejaky skvost nasel. . Ted uz zacinam verit ze nenajde, protoze sam majitel mi povedel, ze lidi uz nic nenosi, ze to radeji,, streli, , na aukru, on sam nic nekupuje, protoze se boji lacine kopie, kterou neproda. . Nedavno mu tam prisel kluk z placem a prosikem, ze na aukru koupil metal, nafoceny byl original, prisla mu smejdska replika, at to zkusi vzit do komise, prodat jako original. . K  tomu se samozrejme nepropujcil. . No a ted k vecem kopanym. . Nasel se ve stredoceskem kraji vtipalek, ktery doma zacal odlevat veci z olova, budiz. . Pak poridil bezvoskove formy, kvalitni slitiny zacal tavit, a bavi se rozhazovanim odznaku po polich, lesich, ba i rybniku. . Asi s tim ze se kopane,, originali, , objevi zde na DW, a on na tom pak rozjede svoji zivnost na acku, z odkazem zde na DW. . Driv se jeho vytvor poznal znacenim W ze zadni strany, ted nevim, dlouho jsem tu vetes nekopl. . Takze, prichazi pomalu doba ta, kde uz nemuzete verit, ani tomu, co si samy vykopete...

standovamama

11. 08. 2010, 14:53

nadenik42.tak sem to asi napsal nesrozumitelně pro tebe, aby ses s toho neposral ty klobáso doufám že tohle je pro tebe srozumitelný dost, tak zalez někam do rohu a přestanˇtady vysírat. nazdar tragéde

nadenik42

11. 08. 2010, 15:29

gajvr: konecne jsi se odkopal, gratuluju...

spion

11. 08. 2010, 16:06

HRABAL: a můžeš mi říct, proč nosíš na prstu kopii totenkopfringu? jakej může být u nošení kopie jinej důvod než fanatismus nebo propagace?

standovamama

11. 08. 2010, 17:38

nadeník42.oooo děkuji, zapoměl si mi dát pár šumavák si originalitou jistý je ale mnoho lidí tady včetně tebe tomu nevěří, jasně že může jít o vtip nějakého dobráka jak sem již níže psal. Já taky zakopal tu bednu ss s bordelem a vždy se pak v lese bavím tím jak se o kopáče pokouši infarkt když to tahají ze země, chodil sem i hledače strašit do lesa v masce hitlera a to byl taky zážitek na který dodnes nezapoměli nebudu se opakovat, atˇten prsten posoudí oprávněná osoba a ukončí se tahle debata. čau a kopni si taky darovák

Hrabal

11. 08. 2010, 18:03

spion: Proste ho nosim noo, nikde ho neukazuji, a nikomu na nem neukazuji symboli na nem vyryte. . Snad jen lide vedomy( kolegove hledaci, zberatele), poznaji oc jde. . Je to muj sen, ho najit. . Jsem zvykli na prste nosit prstynek, tak ten co jsem nosil jsem vymenil za kopii darovaku. . Nosim toho vic treba Rolexky, kterych si vsimne vic lidi, nez nejakeho osoupaneho prstenu z lebkou. .

Oucher

12. 08. 2010, 17:55

Já teda nevím, ale kdo má po ruce čištění na Mausera, snadno si podle fotek představí, do které přepážky musel být prsten narvaný. Což by podle mě bez podrápání nešlo.

Delon

23. 08. 2010, 21:55

Hraqbal: ten kdo sí na ruce kopii darováku je především ubožák, který ani neví proč h nosí. Sběratel na kterého si hraješ, by takový šit na prst nenavlík. Prostě by se ho štítil. Opravdový sběratel by se na nej ani nepodíval, natož ho nostil! Hraješ si na chytrýho a přitom ani nevíš proč ho nosíš. Osobně Ti radím, nauč se njdříve psát a také si najdi jiného koníčka. Sbírej třeba plechovky od piva. O těch nemusíš vědět vůbec nic a nebudeš se pak vystavovat trapným situacím. Ti jeden ešešmane!

Delon

23. 08. 2010, 21:56

Omluva, psal jsem to na PS3

Delon

23. 08. 2010, 21:58

Hraqbal: ten kdo sí na ruce kopii darováku je především ubožák, který ani neví proč h nosí. Sběratel na kterého si hraješ, by takový šit na prst nenavlík. Prostě by se ho štítil. Opravdový sběratel by se na nej ani nepodíval, natož ho nostil! Hraješ si na chytrýho a přitom ani nevíš proč ho nosíš. Osobně Ti radím, nauč se njdříve psát a také si najdi jiného koníčka. Sbírej třeba plechovky od piva. O těch nemusíš vědět vůbec nic a nebudeš se pak vystavovat trapným situacím. Ti jeden ešešmane!

ŠMAX90

23. 08. 2010, 23:11

Oucher-podrapaný je ale na fotu to vidět není jinak zaplatím si za Expertízu a pak uvidíme, kdo se směje naposled ten se směje nejlíp staré české přísloví jak já je miluju

Hrabal

29. 08. 2010, 16:51

for Degon: Deksujujusu zaea uposnorneni. . A jdu su si na neco hraaat. . A deteketor zahodit. . Sorry, ale pisu z PDA. .