Úvod / Články

Čo by asi na to povedal Zelenkda-Hajský

09. 02. 2012 Autor: BLONDI 8752× 29
Český a slovenský národ majú veľa spoločného - ako pozitívneho tak aj negatívneho. Avšak súčasný mravný úpadok spoločnosti je obom národom spoločný. Počínajúc katastrofálnymi ľudskými vzťahmi cez dementné celebrity, skrachované školstvo a zdravotníctvo a končiac politickou mafiou okrádajúcou bez akejkoľvek hanby celú spoločnosť.

Čo sú terajší politici oproti tým občanom, ktorí v roku 1942 pomohli po atentáte Gabčíkovi a Kubišovi ako aj iným parašutistom? Odpad, ľudský odpad zasluhujúci sa opovrhnutie.

Každú nedeľu sledujem na ČT2 zaujimavý dokument Heydrich - konečné riešenie. Poslednú nedeľu ma neskutočne rozčúlilo, keď stál pán Čvančara pri dome na Biskupcovej ulici v Prahe, kde býval Jan Zelenka -Hajský a ukazoval na prázdnu a počarbanú stenu, kde ešte prednedávno bola bronzová pamätná doska pre Zelenku-Hajského a jeho rodinu, ktorí obetovali svoje životy za ich vlasť. Keď pán Čvančara povedal, že túto dosku nejaké svine ukradli, pochytila ma neskutočná zlosť.

Čo sú to za ľudia? To nemôžu byť ľudia, dokonca ani zvieratá, lebo aj tie majú svoju hrdosť. Takého človeka by som bez pardonu dokázal postaviť k stene. Toto je to, čo sme tu všetci chceli? Kde to bude mať koniec?

Hanbím sa, neskutočne sa hanbím, aj keď sa to stalo u vás v Čechách. Hanbím sa až tak, že sa mi do očí tisnú slzy keď si spomeniem na pana Zelenku-Hajského a jeho rodinu.

A teraz som zvedavý, ako sa tie milonárske svine z politiky a biznisu budú všetci hlásiť, že dajú za svoje okamžite vyrobiť novú pamätnú tabuľa. Ak sa tam náhodou aj nejaká nová pamätná tabuľa objaví, tak sa na ňu zrčite poskladajú tí jednoduchí občania s charakterom.

Komentáře

konopek

09. 02. 2012, 09:40

Jo, ona holt většina národa nemá k historii vztah. A současný systém školství to podporuje... Z "Havlovejch děcek" budou vynikající manageři, budou umět super anglicky, ale špatně česky... Budou vědět kdo vyhrál NBA, ale nebudou vědět kdo to byl Ludvík Svoboda...
Fuck, v tomhle je to horší, než za bolševika...

Kansan

09. 02. 2012, 09:48

BLONDI - ty desky mizí všude... písmena z népisu.. Secesní bronzové sochy z hřbitovů - vše SKOMČÍ ve ŠROTĚ!! Zákony Slovenska i Čechšska jsou stejné - vytvořeny pod dohledem ARCHITEKTŮ Evropské Unie = potomky Nacistů -Germáni teď ovládli Evropu bez násilí a TOHLE je PLÁNOVANÝ výsledek

hraboš.polní

09. 02. 2012, 10:00

Souhlasím. O vánocích jsem se šel kouknout a zapálit svíčku na vojenský hřbitov. (ten je v pohodě, asi z duvodu, že tam chodí docela pravidelně M. P.)ale civilní část je po nájezdu magnetu prakticky bez destiček, lucerniček a všeho, co jenom obsahovalo trochu mědi, bronzu a jiného kovu. Nechápu, jak mužou ve sběrných surovinách vykupovat takové věci? (nojo, ale když jde o peníze, jde morálka stranou).

NeCrY

09. 02. 2012, 10:01

Pocatecni pricinu bych hledal v rodine a vychove, detem je treba uz od malicka vysvetlovat zaklady civilizovaneho chovani. Jinak tohle nesouvisi s EU ani politickymi ci rasovymi nazory, to je proste zlodejina, nezodpovednost a svinarna

Iceman

09. 02. 2012, 10:20

Blondi: Nedivím se Tvému rozhořčení... a obávám se hraboš. polni má pravdu v tom kdo tohle převážně krade

konopek

09. 02. 2012, 10:34

Myslím, že s politikou to má dost společného... když jsem u nás chtěl vrátit hvězdu na pomník osvobození, na radnici mi řekli, že neexistuje, že už bych tam mohl dát rovnou hákáč... A to za mnou stáli poslední žijící členová Svazu bojovníků za svobodu co se na hvězdu(podotýkám ne rudou) složili...
Bustu mučedníka z koncentráku Bedřicha Václavka nahradil sedmiramený svícen( což je dobrý symbol, ale mohl být kdekoli jinde...
Soch Bohumíra Šmerala, který neměl s poválečnejma bolševikama nic společného, ale bojoval za práva pracujcích odstranili jako první...
Sochu gen. Svobody v roce 1990 roztavili-ač to byl legionář obou válek a president-navíc slušný člověk a rodák z blízké obce...
Zato má u nás sochu plukovník Švec, jehož jediným hrdinským skutkem bylo, že se zastřelil ve vagoně....

konopek

09. 02. 2012, 10:34

Myslím, že s politikou to má dost společného... když jsem u nás chtěl vrátit hvězdu na pomník osvobození, na radnici mi řekli, že neexistuje, že už bych tam mohl dát rovnou hákáč... A to za mnou stáli poslední žijící členová Svazu bojovníků za svobodu co se na hvězdu(podotýkám ne rudou) složili...
Bustu mučedníka z koncentráku Bedřicha Václavka nahradil sedmiramený svícen( což je dobrý symbol, ale mohl být kdekoli jinde...
Soch Bohumíra Šmerala, který neměl s poválečnejma bolševikama nic společného, ale bojoval za práva pracujcích odstranili jako první...
Sochu gen. Svobody v roce 1990 roztavili-ač to byl legionář obou válek a president-navíc slušný člověk a rodák z blízké obce...
Zato má u nás sochu plukovník Švec, jehož jediným hrdinským skutkem bylo, že se zastřelil ve vagoně....

konopek

09. 02. 2012, 10:35

A kdo byl někdy na Dukle mohl by taky povídat... ne jde o to kdo to rozkradl, ale že mu to bylo umožněno.....

drachir1

09. 02. 2012, 12:23

Tak zrovna tento dokument jsem viděl a bylo mi z toho blujno. Připadá mi to, že dnešní lidé jsou úplně mimo. Oblbnutí nekonečnými seriály o ničem a o své nejbližší okolí se vůbec nezajímají a jsou úplně otupělí a lhostejní. To tu však můžu psát do nekonečna a nic nezměním. Největší vinu na tomto stavu mají politici a školství. Zdravím všechny, kterým to hlo žlučí.

wood

09. 02. 2012, 12:24

Souhlasím spředchozími, je to ubohost a navíc je u nás vytvořeno prostředí, kde ti nahoře jsou za vodou a ti dole se plácají ve vodě. Kdysi se za krádež v kostele usekla ruka a bylo hotovo. K výkupu a proč to u nás jde, protože peníze jsou až na prvním místě. V ěmecku je tisíckrát víc pomníků z obou válek a nikdo je nepoškodí. Poprvé proto, že znají po válkách utrpení a prakticky každá rodina byla postižena. Podruhé: šrot včetně barevných kovů se nevykupuje od fyzických osob, ale pouze od firem, které se zabývají strojírenskou výrobou, takže se skutečně jedná o odpad a ne ukradené věci. Na úklid jsou využívány sběrné dvory, kde se odpad pouze ukládá, ale nevykupuje. Jak prosté a jednoduché řešení. Myslím, že by naši politici něco takového nezvládli uzákonit.

Kansan

09. 02. 2012, 12:30

Konopek- jsou nějaké dobové pohlednice toho Šmerala a Svobody?? - když tak napiš na Kansan@seznam.cz Sbírám pohlednice s tématikou "ZMIZELÉ SOCHY"mám jich hodně... Ony jsou i "rozpálené" Tanky... zavezená hnojem Pevnost v řadě OP -S, v místě nejkrutějších bojů.. kde Esesáci přibili na vrata průzkumníka kterému vypichli oči- stojí těsně kravín i s vůni osvobozeného venkova

konopek

09. 02. 2012, 12:47

KANSAN-Šmeral(teda foto jeho sochy) se určo najde, stál před základkou. Svobodova socha v uniformě nikdy nebyla odhalena, a hned roztavena na ZŠ kpt. Jaroše byl sádrový model a ten se po revoluci ztratil... Mně to zamrzelo moc.
Chápu, že spousta soch někoho urážela, ale proč je ničit.. stačilo by je umístit do parku, klidně z vysvětlujcí cedulkou... Je to obraz doby. A ač jsem levicovej anarchystickej nok, neurazila by mně ani socha Hitlera, kdyby u ní bylo vysvětlení co byl zač..
Holt je to náš národní sport, vloni při cestě ze srazu v Sudetech mi nedaleko ymburka pán nabízel pamětnbí desku připomínající štáb partyzánů... že to má na pozemku a vadí mu tam...

hebel

09. 02. 2012, 13:12

Souhlasím s Konopkem, uměle zkreslené a zamlčené dějiny-třeba Š verma. Dlouho nevěděli jestli přejmenovat most nebo ne. On žádnej bolševik nebyl. Chudáci děti, co jim asi nadělej.

Petr1259

09. 02. 2012, 13:58

Souhlasím s tebou Blondi. Úpadek dnešní společnosti skončí občanskou válkou. O tom jsem přesvědčen.

konopek

09. 02. 2012, 14:06

Petr1259: A kdo by v tomto národě bojoval? A proti komu? Myslíš jako hnědí s rudejma, černí s bílejma, moraváci s čechama, jihlaváci s třebíčákama? To je hloupost, národ který držel šesl let hubu za hitlera, 40 za bolševika, a teď už taky pár let mlčíme a díváme se jak se přerozdělují peníze... A mimochodem občanská válka je asi to nejsmutnější co se může národu stát, to si určo nepřeju...

makak

09. 02. 2012, 15:42

Kdo trochu zná dějiny tak Vy, kteří dnes hořekujete nad stavem společnosti uvědomte si, že teď sklízíme ovoce ze stromu, jehož sémě zasel revolucionář Masaryk, podivný slepenec jménem Československo z národů k sobě nikdy nepatřících, přímý francouzský protektorát téměř do roku1930,neschopnost českých stran vládnout a jen se handrkovat o moc, první pozemková reforma 1920,poválečné vyhnání téměř 4.000.000 našich německých spoluobčanů a ukradení jejich majetku, politika zemského škůdce Beneše, až tam se tvořil dnešní obraz českého blba obecného.

vanys007

09. 02. 2012, 15:50

makak - hezky si to napsal mi si nikdy neumně li vládnout a dneska to je vrchol hitparády

ahasver

09. 02. 2012, 16:25

makak: Zítra sem pošlu ofocenou stránku atlasu z roku 1936, národnostní složení Československé republiky. Dneska to už nikdo nezná, je to velmi poučné a člověka napadá, že i kdyby nepřišel potrhlý Adolf, tak se to časem stejně rozsypalo. Za definici tehdejšího stavu

Petr1259

09. 02. 2012, 17:51

To Makak:pokud Československo bylo slepenec národů k sobě nepatřících, tak mi prosím vysvětli, z jakých národů k sobě patřících bylo složeno RU? Jinak Sudetským Němcům-našim spoluobčanům, kteří se k nám obrátili zády v 38,můžeme majetky a půdu vrátit.
Jinými slovy:Historii nepředěláš, ale budoucnost si můžeš stvořit.

psotek

09. 02. 2012, 19:20

Pánové, co by jste chtěli od lidí, co za svého života zažili několik verzí dějin, a to i těch, co sami zažili. A co se týče Heydrichiády, tak člověk často slyší, dobře jim tak, co se do toho srali. A největší geroji byli ti, co se potom v květnu 45 dali do RG a řádili v Sudetech.

hypo1

09. 02. 2012, 19:48

Petr1259: Předně by půdu a majetky měli vrátit bývalí komunisté těm, kterým to ukradli, ale to by ta fraška zvaná "sametová revoluce" musela probíhat v trochu revolučnějším duchu a ne pod taktovkou bývalých komančů, ze kterých se ze dne na den stali ti největší milovníci svobody a demokracie.

Cajk

09. 02. 2012, 19:55

Je to smutné

jack177

09. 02. 2012, 20:17

ALE PÁNOVÉ. já jsem myslel že tento web je o nálezech. Tyhle takzvané blábo... si nechte jinam.

hypo1

09. 02. 2012, 20:22

jack177: Máš recht, tak k tématu - pamětní desky by měly bejt z kamene, páč třeba v Chlumci nad Cidlinou visí na bejvalý stanici SNB komunistická Kašíkova deska pořád a nikomu nevadí a ani magneti ji nečórnou, páč by jim byla k prdu.

kpt

10. 02. 2012, 11:47

Konopek-plukovník Švec nebyl jen ten, co se zastřelil ve vagonu. To jaksi zlehčuješ jeho roli v legiích.

konopek

10. 02. 2012, 12:08

kpt. Ano zlehčil jsem to záměrně, protože jsem srovnával s Ludvíkem Svobodou... a v souvislosti s tím kdo by měl mít pomník...

kpt

10. 02. 2012, 12:34

Konopek-já jsem teď nedávno o plk. J.Švecovi četl a myslím si, že jeho role v legiích byla větší, než L. Svobody. A pomník by měli mít oba.

konopek

10. 02. 2012, 12:53

kpt. máš pravdu, mně jen štve ta tendenčnost u odhalovaných pomníků, jednou se hodí ten, m jednou ten... Jinak knihu o plk. Ševcovi jsem čet též, min jeho poslední dopis svědčí o tom, že to byl slušný a schopný člověk.
U nás v Třebíči Švec pár let učil a má sochu v životní velikosti. Byl rodák od Třeště, což je 40km. A rodák od Třebíče Svoboda má pouze desku na rodném domě, kde rozkradli jeho museum...
A co se týče naší národní historie, je Svoboda nepopíratelně významnější osobou. .

marczus

13. 02. 2012, 19:55

*3