Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Dědova půdní dárek

06. 02. 2008 Autor: Puli 5785× 235
Hezký den všem. Chtěl bych vás poprosit o určení helmy, kterou mě daroval děda. Předem všem děkuji za názory a odpovědi.

Ať se vám daří Puli

 Autor: Puli

Komentáře

lebkoun

06. 02. 2008, 10:59

Také hasičárna, ty dvě díry jsou na hasič znak. Jinak přilba je samozřejmě vojenská, bohužel to není Němec.

turbokrt

06. 02. 2008, 11:22

Je to nasa helma vzor 53 a v takomto trave nema ziadnu cenu.

dual

06. 02. 2008, 13:46

Dual dostal jsem jako půdovku tu samou i s dírkami v 100 % stavu je to bohužel jen hasička. má je z roku 1958 Tenkrát se ale hasičům říkalo požárníci! dle ruského vzoru. pozn. pro pro mladší

Puli

06. 02. 2008, 15:06

Děkuju za určení všem. Jo a turbokrte mě moc cena nezajímá spíš jen o co šlo víš cena mě je někde Já jsem sběratel a né vekslák Tak ještě jednou děkuju a at se vám všem daří.

teodor

06. 02. 2008, 17:16

turbo chcel iste napísať vz. 52 

lebkoun

06. 02. 2008, 17:27

Jestli 52,nebo 53 to je jedno stejně je to hroznej blembák.

MG34

06. 02. 2008, 18:02

teodor :Néééé, debatu na téma 52/53 néééé!
lebkoun:Proč hroznej blembák? Je jich prostě hodně.. Povíme si za 50-100let

lebkoun

06. 02. 2008, 18:04

MG34:Asi nepovíme, zaprvé se toho nedožiju a za druhé je to přece jen fakt hrůza a běs. Myslím, že ta cena nestoupne ani stářím.

Puli

06. 02. 2008, 18:31

lebkoun: Taky nechápu proč hroznej. Neřikám, že to je něco extra to né, ale tu upřímnost si můžeš nechat. Řekni že se ti nelíbí a víc to komentovat nemusíš. Mě je cena někde navíc já se ptal jen co je to za tip helmy a né jestli se ti líbí nebo né. Tak děkuju, že mě ušetříš dalších tvých hodnocení líbivosti.

lebkoun

06. 02. 2008, 18:42

Neušetřím je to moje věc.

Itcho

06. 02. 2008, 19:13

lebkoun: aj horšie helmy majú nejakú tu hodnotu, ale vidíš, že Puli nieje žiadny priekupník (a to je dobre) ale zberateľ.

siko

06. 02. 2008, 19:27

Cau turbokrt. Keby bola plna travy, tak by mala neskutocnu hodnotu

lebkoun

06. 02. 2008, 19:33

Já se o ceně nebavil, jen o vzhledu a na tom nic měnit nebudu a byl jsem první kdo měl snahu mu poradit. Tak mě laskavě vynechte, můžu napsat co chci, pokud to nebude moc urážlivé a tohle snad nikoho nepohoršilo, nebo jo? A i kdyby tak je mi to tak nějak v tomto případě fuk.

Puli

06. 02. 2008, 19:40

Však já ti nenadávám ani se nehádám. Jen řikám, že to nemusíš opakovat, že se ti nelíbí atd. Každému se líbí něco jinýho. A toho, že jsi mě poradil si vážím. Hádat se rozhodně s tebou nehodlám to je pod mojí úroveň. Tak už konec debaty o blembáku

Degrelle

06. 02. 2008, 20:25

Danajský dar............

MG34

06. 02. 2008, 20:39

lebkoun:Nechci se toho kýblu zastávat, ale stále jsi mi nevysvětlil proč je to hrůza a děc. Třeba ve srovnání s německým uhlákem?

MG34

06. 02. 2008, 20:43

lebkoun:Nemluvě o britském talířku, případně Adriance která je jak papírová atd atd...
Můžem pokračovat italskou M33,US M1 atd atd... Tvarově trošku podobné.
Uznávám že ruskou M36 bych viděl raději:-))

Krokus

06. 02. 2008, 20:50

a já zase tvrdím, že na "hříbek" nemá žádná (nepočítám-li ty renesanční a starší )
Degrelle: pokud si dobře vzpomínám na své téměř klasické vzdělání, danajský dar přineslo obdarovanému neštěstí... bez ohledu na to, komu se tato helma líbí a komu ne, pokud o tom nebudete debatovat tváří tvář, pochybuji, že tento dárek někomu ublíží

lebkoun

06. 02. 2008, 21:11

Tak já vám to teda prozradím proč právě tento blembáček tolik nenávidím. Je to z toho důvodu, že znám až moc dobře jeho "přednosti a praktičnost"třeba při míření zbraní a natož třeba padání při běhu, seskoku atd. Věřte mi, že ho používám docela často na to abych tohle mohl tvrdit. Třeba MG34 zmiňovaný něm. blembák je proti tomu nebe a dudy. A dokonce by z něho měla vycházet standartní současná přilba (kevral)z výzbroje USA. Zvýšená ochrana uší a týlu, ale zároveň praktický kšilt a vykrojení pro lepší výhled a zamíření. To je můj poznatek a nekamenujte mě za to co mám odzkoušené.

lebkoun

06. 02. 2008, 21:12

Kevlar, pardon.

mandos

06. 02. 2008, 21:17

Souhlasím s lebkounem. Skoro stejnou vykopávku používá dodnes naše profesionální armáda a věrte mi, že střílet v tomhle je jako střílet ve zvonu poslepu. Kolegové vojáci nám jistě dají za pravdu.

lebkoun

06. 02. 2008, 21:24

Tak, tak dávám za pravdu.

turbokrt

06. 02. 2008, 21:26

Jaka debaticka tuto...
Siko: No keby bola tak by som to bral

Puli

07. 02. 2008, 09:20

No jasně já ji dostal tak držím hubu neříkám, že je nádherna je to kus plechu samozřejmě jsou hezčí helmy o dost. Tak ted už vím proč se Lebkounovi nelíbí no tak to mě zajímalo. Jinak docela zajimávé, jaká se nám rozvinula debata. Tak hojj kluci

Pesimista

07. 02. 2008, 09:55

Koženou výstelku vyndej a použij jako náhradu do německého škopku. Zbytek dej někomu k narozeninám

Snoopy

07. 02. 2008, 16:35

Lebkoun a mandos: taky souhlasim, když si střílel, tak ani tu střelbu slyšet nebylo jak mi vždycky zvonilo v uších. Naštěstí to bylo jen v přijímači, pak jsme to na střelby nosit nemuseli, měli jsme jiné a hezčí čepičky

MG34

07. 02. 2008, 18:31

lebkoun :Kamenování nepraktikuji
Taky netvrdím že ta helma je moderní a kvalitní. jen odpovídá době vzniku. A když vezmeš že vnitřek zhruba odpovídá německému, měla by být podobná i stabilita na hlavě...

lebkoun

07. 02. 2008, 19:37

MG34:Bohužel ta stabilita právě není, protože tato je řešená spíše do kulata, kdažto když se koukneš na něm. tak je do oválu. Vnitřek sice skoro stejný je ale tvar přilby rozhoduje pro vytvarování vnitřku. Prostě opravdu na prd. A když mi řikáš, že to odpovídá době, tak proč právě něm. blembák už byl tvarově vyřešen už v 1sv. válce. Nezastávám se jich, vím, že to nemáš rád, ale výzbroj a výstroj měli fakt promyšlenou.

mudrc

07. 02. 2008, 19:53

Mám dvě stejné nechcete někdo??

Krokus

07. 02. 2008, 20:08

hoši hoši, jen aby to nebylo hlavou

MG34

08. 02. 2008, 19:15

lebkoun:Ale já nepopírám a nikdy jsem nepopíral funkčnost německé výzbroje a výstroje!!!
Obšem tyhle věci SBÍRÁM!! Nechystám se s nimi do války.
ve sbírce mají místo i věci které jsou méně kvalitní... To by pak muzea byla plná Tygerů a Pantherů.. O Shermana by jsi pak nikde ani nezavadil... Například.
Budeme sbírat jen německé věci, proto že byly povedenější? A smažeme z historie zmetky a věci méně povedené?
Tak jsem to myslel.

MG34

08. 02. 2008, 19:15

Krokus:Máš pravdu.. Čtvereček se formuje mnohem lépa

Krokus

09. 02. 2008, 14:36

MG: jak víš, já osobně nejsem v této oblasti znalcem, na vojně jsem blembák neměl snad ani jednou (možná v příjimači, pak už jsme běhali jen v seskokových laminátkách) takže nemohu soudit... z estetického hlediska se mi nejvíc líbí hříbek, ale nepohrdl bych ani žádnou jinou. Někdo tady psal, že současná kevralka vychází z té německé, což je slovo do pranice, já kupříkladu mohu tvrdit že ano, z té co používala volksarmee DDR

MG34

09. 02. 2008, 17:49

Krokus :Hříbek mám taky rád. Já zase tvrdím že kevlarový "Fritz" vznikl odstraněním hřebene z ruské helmy M36
Seskokovky jsou dvou typů¨... Osobně bych nechtěl mít důvod si ji nasazovat.
I když mezi těmito šílenci mám pár kolegů:-)

Krokus

09. 02. 2008, 17:59

MG: už je to nějakých bezmála 20 let, co jsem skákal (naposledy podzim 89), takže nevím, jak bych se tvářil, kdybych musel někam do výšek , tehdy jsme používali takové laminátové, které se od civilních (tam se používali jak ve Svazarmu, tak i jako motocyklistické) lišily pouze nástřikem, jak jinak barvy khaki.

MG34

09. 02. 2008, 18:54

Krokus :Já tě pochopil. Ale ty vojenské byly dva typy.
Vz. 70 a vz. 80
Zde se mrkni:http://www.cascoscoleccion.com/checoslo/checoslo. htm
Já sice nemám výškové fóbie, ale vyčistit komán na baráku je asi moje maximum
V době kdy ty jsi hopsal naposledy, já mazal na tehdejší Záp. vojenský okruh ze školy:-)

Krokus

10. 02. 2008, 16:42

MG: tak podle těch stránek to byly ty 70ky
ZVO v 89? tak tos už na cestu fasoval nůžky na ostnáč ne?

MG34

10. 02. 2008, 18:09

Krokus:Noo, frajeři od PS byli na čáře až za náma:-))
Nastoupil jsem v srpnu, a 17.11.89 jsem přebíral holku jménem Tamara a  Cesta přes Prahu byla kouzelná

Krokus

11. 02. 2008, 21:06

a vzals to po Národní

MG34

12. 02. 2008, 20:21

Krokus:A odkud si myslíš že byly ty fámy o rozhánění demonstrantů radlicemi? No prostě jsem zabloudil

Krokus

12. 02. 2008, 21:23

MG: ty vrahu

MG34

13. 02. 2008, 19:12

Krokus:Aspoň vidíš jak se z hrdinů časem stávají vrazi
Ale lepší než "vrah v Wallstreetu"

Krokus

13. 02. 2008, 20:56

MG: to jsou paradoxy... z hrdinů vrazi a z vrahů hrdinové

MG34

14. 02. 2008, 19:10

Krokus :Život je paradox... Nikdy nevíš kdy se zvrhne

Krokus

14. 02. 2008, 21:42

MG: máš recht... a co zvrhlíků během něj potkáš

MG34

15. 02. 2008, 12:33

Krokus:Doplnění... kdy se zvrhne a v co se zvrhne:-)
Definuj zvrhlíka? Já jen abych se náhodou nemusel urazit

psotek

15. 02. 2008, 15:59

MG ty lumpe. Takže, žádní studenti, sametová revoluce, atd. Ty jsis prostě spletl cestu.

MG34

15. 02. 2008, 19:41

psotek: No ovšem. Ale už je to promlčené...
Tu jegendu o zásahu pak někdo vytvořil aby měla "revoluce" taky nějaké atraktivní pozadí

psotek

15. 02. 2008, 20:15

MG34: tak přece jenom zasáhla armáda, já to tušil! A súdruh minister Václavík nič nevedel.

Krokus

15. 02. 2008, 20:44

MG: definice zvrhlíka? inu zvrhlost = patologie, ergo zvrhlík = patolog

Krokus

15. 02. 2008, 20:47

psotek: on taky tento ministr prohlásil: kdybysme věděli, že nám zrušíte Varšavskou smlouvu, tak bychom do té Prahy přijeli (rozuměj s tanky a děly, na bocích co to vlastně měly? - toť pokus o parafrázi Jeníka Vyčítalů, když už jsme u těch ministrů

psotek

15. 02. 2008, 20:56

Krokus: však v Táboře už měli nastartováno. Tam byli ti gumáci nejgumovatější. Však Jirka Šedivý tam taky začínal.

Krokus

15. 02. 2008, 21:33

psotek: no, můžeme si tady klidně psát o ministrech, ale připravme se na to, že nejdem spát a nebo si raději zazpívejme "dobrý den praporé... "

psotek

16. 02. 2008, 09:21

Krokus: néé, to néé!!!

MG34

17. 02. 2008, 10:50

psotek:Ministři málo kdy něco ví, když začne velet stříbrný sbor
Krokus:Tak to se mi ulevilo.. Nejsem patolog, tedy ani zvrhlík.
All:Nastartováno bylo i u jinak nebojových útvarů.. Nebo se aspoň stavěly důstojnické hlídky na odchyt lepičů plakátů. (velmi neefektivní, vzhledem k tomu že tyto na to kašlaly)

psotek

17. 02. 2008, 17:18

MG34: s pošťákama to máš recht, ti jediní měli na útvarech přehled, co funguje a co je jenom na papíře.

MG34

18. 02. 2008, 15:56

psotek:Byly doby kdy byl aktuální termín:Praporčická junta

Krokus

18. 02. 2008, 20:04

a nejlepší byli rotní... jak ti dokázali gumovat... zlatí majoři... však jim to po půl roce nejeden špagát vrátil i s úrokama
ale nechci generalizovat, osobně jsem takové blby poznal jen tři

HLEDACKA

18. 02. 2008, 23:30

Krokus: dej blbci funkci...... buď rád, že jsi poznal jenom tři, já praporčíků poznala víc a fakt to někdy byla síla. Dostal trest, domácí vězení a odjel 200km. k rodičům, myslel když domácí tak doma a né na svobodárce.

HLEDACKA

18. 02. 2008, 23:33

ale všichni takoví nebyli.....

strozd2

19. 02. 2008, 11:56

aje tady se to zase rozjelo... sem si říkal že se MG, Krokus a psotek někde schovávají... jen by mě zajímalo kde doposud publikovali...
a oco hůř tentokráte do toho zatáhli i hledačku...
z dob méVZS,, , jsem potkal takovejch těch opravdu gumovejch 5 ale ty byly pěkně vyvulkanizovaný. NIc proti ale vesměs až na jednoho to byly slováci,...
zas na druho stranu kde bych si vyskoušel zametat asvalt hráběma a hrabat trávu koštětem... navíc kde tráva chyběla tak se vzala barva...

fífa

19. 02. 2008, 13:11

U nás pošťáci nebyli. Ale podařilo se, že z deseti výkoňáků na pluku nás bylo sedm plzeňáků a navíc ještě šéf výstrojáku a podšéf provianťáku byli mí spolužáci. To potom byla opravdu mafie ( Slovany 86-88)

MG34

19. 02. 2008, 15:55

Krokus:U roťáků to bylo normální... Z obyčejného vojcla se udělalo "něco"... Ovšem jediné co pak uměl byla buzerace svých bývalých kolegů.
HLEDAČKA:Tak teď jsi ranila mé ego!! Ale zdá s ež emáš zkušenosti.. nepřál bych ti vidět ten materiál co je k mání teď...
strozd:Zase jsi odhalil ilegální buňku zřízenou za účelem kompromitace jinak vážené kolegyně!!
Hele, vím o čem píšeš, ale TY to nemůžeš pamatovat... To byla doba Franty, řečeného Vápno.. Musel by jsi sloužit někdy ve svých šesti letech!

MG34

19. 02. 2008, 15:56

fífa:Pokud jsi měl podchycené skladníky, výkoňáka atd, byl jsi za vodou:-))
Částečně to platí ještě teď.

HLEDACKA

19. 02. 2008, 16:19

MG34: už 7 let nejsem v obraze, ale věřím, že je to síla.

psotek

19. 02. 2008, 16:24

MG34: Frantu Veselého jsem zažil na vlastní kůži v Táboře. Sice už pomalu končil, ale pakárnu dovedl dělat náramnou.
Co se týče stříbrných generálů, ti byli celkem v pohodě, většina totiž dosluhovala a chtěli už mít klid. Největší kokoti byli mladí poručíčci po škole a plni ideálů a kokotin z politického školení. Ti byli dost nebezpeční.
Strozde, no tebe bych tu teda ale opravdu nečekal.

fífa

19. 02. 2008, 17:22

MG34: jo, jo, to byly inventury, hotovostní Véeska převážela mezi námi Vpr. co bylo třeba, evidenční kniha vz. 1 se jen červenala. A dnes nemám doma ani pitomé třiašedesátky. Baráky jsme měli ještě po wehrmachtu, ve sklepích se běžně nacházeli trofejní věci ( stojany na busolu, cvičné střelivo, řezy zbraní)Že jsem nebyl více snaživý...

Hledačka: už si zdravá? Na sobotu máme opět zaručený typ

HLEDACKA

19. 02. 2008, 17:26

fífa: už jsem fit, ale v sobotu rodinná oslava, buhužel.

fífa

19. 02. 2008, 17:40

HLEDACKA: tak si to pořádně užij. Dáme vědět jak bylo na super typu.

MG34

19. 02. 2008, 17:44

HLEDACKA:Občas mám vražedné sklony, když slyším některé názory tzv. profesionálů...
psotek:Veselý byl pojem sám pro sebe.. Osobně jsem neměl tu pochybnou čest.
K poručíkům.. Ne nadarmo říká Murphy:Největší nebezpečím na bojišti jsou mladí poručíci s mapou v ruce
P. S.:Poručíčci sotva vykulení jsou mou oblíbenou potravou
fífa:na co ti budou třiašedesátky?????
Ještě i dnes se najde něco po němcích... Ale už je to spíš zázrak. Bedýnka.. řemínek.. atd

fífa

19. 02. 2008, 17:47

MG34: to byl jen slovní obrat

HLEDACKA

19. 02. 2008, 17:57

fífa: dík, radši bych jela na super typ

strozd2

19. 02. 2008, 18:13

MG tak to by ses divil co jsme měli za materiál velitele roty ve střibře. --- to byl magor i papírově od policajtů ho vyhodili za brutalitu tak se ujal v armádě... atam to bylo ralitou... tísek pod okny u baráku se  mimo jiné taky hrabal košťatama a tráva se natírala,. . " pan ministr možá přiletí na návštěvu tak šup šup ať se to zelená...:-D
a když nás zadírali tak jsme měli požární poplach s evakuací všeho materiálu na buzerák ---- a vše muselo být pořadově béčka i skřínky museli být ve tvaru :-)) naštěstí to kontrolovali z jen z okna. . tak jsme stěhovali rotu co byla vedle buzeráku :-))) a někteří byly tak vypečený že veleli i nábytku rozchod :-))
psotek nebezpečnej sem a to dávno to už omě každej ví :-)

strozd2

19. 02. 2008, 18:14

HLEDACKA a nebyl by lepší tryp?

HLEDACKA

19. 02. 2008, 18:20

strozd: myslím, že né, ale v případě že by se přidali pánové........

strozd2

19. 02. 2008, 18:28

HLEDACKA tak teď bacha aby tě nezvali na veselé koláčky nebo ak něco podobného...
(pokud to tu bude číst nějaká hluchavka... tak asi valí očima a můžem se chystat na domovní prohlídky :-))

HLEDACKA

19. 02. 2008, 18:34

strozd: proč hned prohlídky, já myslela přidat se na super typ, koláčky můžu.

fífa

19. 02. 2008, 18:41

HLEDACKA: ten koláč jak si vzala na povánoční hledání byl moc dobrý.

HLEDACKA

19. 02. 2008, 19:34

fífa: dík, a příště bude mnohem lepší- slibuji.

MG34

19. 02. 2008, 19:50

strozd:Hmm, tak asi bych ti teď měl napsat, že dnes už jsou v armádě jen kvalifikovaní profíci... (když já hrozně nerad lžu po 17. hodině;-) )
HLEDACKA:Pánové jsou pro každou lumpárnu.. Ale na strozďáka bacha.. nezdá se!

MG34

19. 02. 2008, 19:52

strozd:měl jsi na mysli něco ve stylu:.. ale máme tady výborné koláčky??
Snad jsi výrazem HLUCHAVKA, příslušníka konkurenčního ozbrojeného sboru? Jsem zděšen a pohoršen tvou občanskou nekázní!

strozd2

19. 02. 2008, 20:08

HLEDACKA. . hlavně bacha aby pak nehledaly něco co neni takový THC je prej dobrej material...
Na MGho moc nedej já jsem hrozně plachej a většinou až na pár odvětví jsem teoretik amatér...
Mg dokaď buede v armade nevlastní bratr tak profesionalni nikdy nebude!! a s tim lhanim jen po 17hodině?? a hluchavky jsem přebral z filmu copak je to za vojaka :-))
a pokud jsi jen zděšen tak to je v pořádku budu tvá noční můra :-D

psotek

19. 02. 2008, 20:44

To je krása, jenom se tady objeví dáma a my lumpové si snad budeme i vykat.

psotek

19. 02. 2008, 20:52

MG34: Ještě k tomu gen. Veselému. Když umřel ministr obrany gen. Dzúr, tak si myslel na jeho místo ale soudruzi ho v rámci přestavby vypekli a dali tam Václavíka, který sloužil pod ním. To ho asi dost naštvalo a šel do důchodu. A jestli si dobře pamatuju, tak to po něm vzal Vacek.

HLEDACKA

19. 02. 2008, 21:00

strozd: moje koláčky jsou naprosto nezávadné, kolegové mohou potvrdit. Teoretik amatér- to zní zajímavě.

HLEDACKA

19. 02. 2008, 21:04

psotek: ženy dokáží vše, ale klidně se rozjeďte já snesu hodně

psotek

19. 02. 2008, 21:09

Hledačka: U nás se říká, že ženská vydrží třikrát víc, jak člověk.

MG34

19. 02. 2008, 21:54

strozd:Ty jsi plachej asi jako já pacifista! ale pokud u firmy působí někdo z tvý ctěný rodiny, uznávám že transformace selhala
S tou noční můrou jsi už druhej... Jednu mám už cca 16 let
psotek:Všímej si jak píšu, jen abych popřel tvá slova o vykání...

MG34

19. 02. 2008, 21:56

psotek:Dzůr umřel??? Hybernoval jsem moc dlouho...
Ale vážně.. já tu nekonečnou řadu figurek, teoreticky mi nadřízených nevnímal.. zaujal mě jen Baudyš.. jedinný ministr s potvrzeným sestřelem!! dobrá práce!

HLEDACKA:Nedráždi je.. nevíš čeho jsou schopni!!!

Ne všicni jsou tak galantní a romantičtí jako například já. Vynechal jsem ještě svou skromnost

MG34

19. 02. 2008, 21:58

psotek:K tvé hlášce o tom co vydrží žena.. Drahý kolego, uvědom si, že dns i spousta žen má zbrojní průkaz a obstojně střílí!!
Volil bych opatrnější formulace

psotek

19. 02. 2008, 22:40

MG34: Milý kolego, ta moje taky dobře střílí a obstojně hází...
Mňo, Baudyš... Ale ten sestřelil sám sebe...
A teď sloužíš Vlastě, no to je taky materiál. Zlaty súdruh minister Čepička.

strozd2

19. 02. 2008, 22:48

HLEDACKA na to co se tu omě povídá na to nedej... je to vesměs pomluva... to hezký omě nikdo nepovídá a to škaredý si vymejšlej
a pokud náhodou se potkáme tak doufám že nebudeš po mě střílet:-))
MG ty a galantní a romanticej..... spíš vtipnej. . nevěděl jsem že chceš něžné pohlaví rozesmát

HLEDACKA

19. 02. 2008, 22:53

strozd: na řeči já nedám, přesvědčím se sama, ale MG znám z vás nejdéle, tak odpusť, že mu trochu věřím.

MG34

20. 02. 2008, 15:52

psotek:Ta moje taky hází.. Ale špínu na mě
Víš jak mě naplňje blahem že sloužím tak populární pěvecké osobnosti?
P. S.:Sloužit se dá státu, národu, vlajce, čekému lvovi i oběma slepičkám...
Ale nesloužím tetě Vlastě, ani božskému Vénovi... (jen upřesnění)
K Baudyšovi.. Máš pravdu, skutečně šlo o první autosestřel v dějinách

strozd:Však zatím o tobě píšem jen hezky.. S tím špatným jsme ještě ani nezačali!!!
Ovšem nevěřím že dáma jako je kolegyně HLEDAČKa by po tobě vedla palbu... Ovšem dobře mířené, výchovné rance lopatičkou bych se nedivil
Co máš za problém s mojí romantickou a rozněžnělou dušičkou??? Ženě kupuji růže pravidelně!! (každou dekádu)
A pokud bys četl i něco jiného než jsou manuály na munici, zjištíš, že první povinností galantního rytíře je DÁMU BAVIT!

MG34

20. 02. 2008, 15:54

HLEDAČKA:Velice ti děkuji za tvou podporu!!! (smajl pro kytku tu není)
Doufal jsem že mě nenecháš napospas některým pomlouvačným hyenám

psotek

20. 02. 2008, 21:03

No a je to tady! Jenom ho chlapa špinavého ženská pochválí ( a ještě k tomu jenom virtuálně) a soudružské kamarádství je pryč! To nevíš, že první ženská taktika, je rozděl a panuj? Ale to je jako hrách na stěnu házet.

MG34

20. 02. 2008, 21:44

psotek:Pozdě, už to hoří...

Máte plná ústa soudružství a kamarádství.. A udržovat stranickou základnu bude kdo???
Starat se no následovníky a nové bojovníky?
Óó, jak jen jste krátkozrací...
Být to na vás, skončíme zhujení jak sádroví ježci, v krvi víc THC než krvinek!! (že strozďáku? )
HOWG!

MG34

20. 02. 2008, 21:45

psotek:A ještě mi prozraď jak jsi uhodl že su šmudla?

HLEDACKA

20. 02. 2008, 22:07

Pánové, právě jsem sundala červené šňůry, skončila mi služba v kuchyni. Tak Vás virtuálně zdravím všechny, ale MG o trochu víc.
psotek: rozděluj a panuj nepreferuji, znám jiné taktiky jak na Vás

HLEDACKA

20. 02. 2008, 23:00

MG34: šmudlu radši nerozebírat.

MG34

21. 02. 2008, 15:55

HLEDACKA:Děkuji!!!
ale za tohle mě psotek roztrhá.. Závistivec jeden!!!

MG34

21. 02. 2008, 15:57

HLEDACKA:Tvé přání respektuji.. A kromě toho dnes pršelo, tak se stav ušmudlanosti zlepšil!
Máš to jedno.. Trpajzlík jako trpajzlík

HLEDACKA

21. 02. 2008, 18:23

MG34: neboj, však on to psotek překoná, že by byl až tak moc závistivý? no uvidíme. Trpajzlík je trpajzlík, ale šmudla to je pán mezi trpajzlíky.

MG34

21. 02. 2008, 19:49

HLEDACKA:Tak ti nevím.. Mám divný pocit, že soudruh psotek už někde shání ten svůj hrách.. případně ho už dokonce metá na první vhodnou zeď!
Řečeno místní hatmatilkou, je tedy Šmudla :FUHRERSMERF! ?
Možná i OBER...
Já mám momentálně blíž k tomu klasickému gypsovému modelu!

Krokus

21. 02. 2008, 20:23

no hezky jste se rozjeli bando! člověk se chvíli nekouká a pak se musí prokousat 50ti příspěvky... kde pak mám brát čas abych skoukl nálezy? no jo, to zase v sobotu nepudu spát

MG34

21. 02. 2008, 20:57

Krokus:Ty ještě v sobotu spíš?!?!?!?!?!?!?
Přežitek se kterým jsme se dávno vypořádali...

strozd2

21. 02. 2008, 21:09

Mg šmudla jo,... a taky jsi byl s jeptiškou??
a navíc mátit mě malího něžnýho co by ani mušku nezabil... a ještě lopatkou... auuu.
a mohl bys vědět že drogy nepodporuji, , že jsem teoretik amater :-))

psotek

21. 02. 2008, 21:26

A nejhorší jsou trpaslíci, ti vlezou všude. A rychle se množí...

Krokus

21. 02. 2008, 22:27

MG: vypořádali? předpokládám že pěkně po bolševicku

psotek

21. 02. 2008, 22:44

Hledačka: Máš pravdu, závistivý nejsem, možná je to léty. Teda ne, že bych byl slovutný kmet, ale ta mrcha s kosou už začíná šmejdit i mém rajonu.

psotek

21. 02. 2008, 22:53

Krokus: samozřejmě, jak jinak. MG teď větrá mundůry Liebstandarte KG, neb za pár dní má jedno pěkně kulaté výročí. Bohužel je tendenčně překroucené momentálně vládnoucí buržoasní soldateskou, která sobecky zapomíná, že právě jejich dědové řvali nadšením na Staromáku.

HLEDACKA

21. 02. 2008, 23:10

psotek: mrchy s kosou se neboj, vyndáme srp a kladivo ( MG rád půjčí, viď?) a jsme neohroženi.
krokus: já už v sobotu nespím hodně dlouho, musíme Ti poslat stanovy a budeš náš!

MG34

22. 02. 2008, 13:55

strozd :Malý něžný? Že ty jsi od teorie přešel k praxi???
S jeptiškou jsem nebyl, i když tučňáky miluju!
psotek :Trpaslík je dobrý plavec!!! Ale nevydrží...
Krokus:No jistěěěě!!! Když stana zavelí, den má 25 hodin a noc se ruší
psotek:Ta zubatá mrcha krouží všude... A snižuje věkovou hranici svých požadavků...
Mimochodem, díky za připomenutí.. Jestě si musím vyžehlit obleček a naleštit medailičky před tím svátkem!!!
P. S.:Moji předkové Mariánský sloup nekáceli!!! Údajně nějaký Sauer ze Žižkova... Hlásit se to musí.

MG34

22. 02. 2008, 13:56

HLEDAČKA:Uvedené nářadí rád zapůjčím proti pospisu!

Ale já bych se neděsil.. Mi kovaní a zocelení jsme přece věčně mladí... Stejně jako Iljič je věčně živý!!!

psotek

22. 02. 2008, 15:44

MG34: Uvedené nářadí nepůjčuj. Při dnešní manuální zručnosti našich mladých by to byla asistovaná sebevražda.
No, my co jsme ještě vyrostli na másle, ještě něco vydržíme.

MG34

22. 02. 2008, 16:27

psotek
No a? Tak si jen změním nick na Kevorkian!

Máslo, máslo... Něco se mi pod tím slovem vybavuje... Maslóóstroj!!!

No jasnéééé, rusky olej... Olejostroj!

HLEDACKA

22. 02. 2008, 18:22

MG34: věděla jsem, že nezklameš a ráda podepíšu. Jenom bych prosila trochu nářadí přibrousit a vyleštit, ať se blýská na nové zítřky.

HLEDACKA

22. 02. 2008, 18:25

psotek: buď bez obav, já jsem vyrostla taky na másle, jsem mladá, ale už dlouho

MG34

22. 02. 2008, 18:33

HLEDACKA :Pak nevidím problém v případné zápůjčce!! (jen do inventur)
A neboj, ostré náčiní taky preferuji!
Nové zítřky? Trošku mě mrazí... Ale co. Kupředu, LEVÁ!

MG34

22. 02. 2008, 18:34

HLEDACKA :K tomu mládí.. Každý je tak stár jak se cítí..
Nemáte někdo sunárek???

HLEDACKA

22. 02. 2008, 18:43

MG34: do inventur vrátím( tuším říjen, listopad). Sunar? no není nad mateřské mléko

MG34

22. 02. 2008, 19:26

HLEDACKA:Tak tak.. Období děsu a stresu!

Máš recht, ale kde dnes v tom shonu seženu kojnou pro starého vola?

HLEDACKA

22. 02. 2008, 21:33

MG34: za ten stres to fakt nestojí, máš pravdu, museli bychom hledat dlouho a taky né každá by se Ti líbila, to bylo jako pít z ošklivého hrnku

psotek

22. 02. 2008, 21:33

Ano, nás krásných je málo.
MG podívej se na internet

MG34

22. 02. 2008, 22:04

HLEDACKA :My už dlouho mladí si na obal zas tolik nepotrpíme!
psotek:Znáš odkaz na :www.kojná pro mamlasa.cz?

HLEDACKA

22. 02. 2008, 22:53

Pánové, všem přeji krásný víkend
MG34: svatá pravda, co s krásnou mísou, když je prázdná.

Krokus

22. 02. 2008, 23:31

tak jsem zase tady. přišel jsem o něco

HLEDACKA

23. 02. 2008, 08:12

krokus: rychlý šíp se vrátil, ale nějak pomalu, přišel si o hodně.

MG34

23. 02. 2008, 08:31

HLEDACKA :Děkuji za celý tvůrčí kolektiv!
I tobě příjemně strávený víkend!!!
Krokus:Přišel jsi o hodně... Mimořádně hodnotná a plodná debata!!!
Už tu chybí jen někdo z fanclubu "slepičářů a mazáků od XX". Zejména kosovská sekce

strozd2

23. 02. 2008, 08:38

MG tak sem tady... ale ani ze zástupu drůbežářů a a ni z kosovsné sekce... jsem ze sekce mír všem
koukám že jse se tu v mé nepřítomnosti rozjeli...

MG34

23. 02. 2008, 10:12

strozd:... a já furt co mi tu ještě chybí!!!

Krokus

23. 02. 2008, 12:56

Hledačka: to víš, to je to mé "létavé" zaměstnání
MG: K sekci XX zde nenajdeš, slavěj v Prištině a ti novodobí Chamberlaini jim k tomu hrajou na šalmaje (to zase budou za pár let čumět, hovádka)
strozd: make peace, not war (smile gandžy tady není)

MG34

23. 02. 2008, 16:52

Krokus:Já si říkal že jsem tu jednoho mladého kolegu s ujasněným názorem na XX už dlouho neviděl.. Zřejmě podlehl volání Vaterlandu v tuto tak slavnou dobu! (čmoudi slaví).
Minule jsme se zmínili o Titovi (Fruny dostal asi cholerický záchvat). Ale já Titovi zazlívám jednu věc... Držel to tam pohromadě. Nebýt jeho, už se dávno v klidu vyvraždili (jejich národní zvyk), a vrátili se zpět do středověku, kam vždy plnoprávně patřili. Platí pro většinu toho regionu.

psotek

23. 02. 2008, 21:24

" V jakým Sarajevu? " otázal se Palivec, " v tej nuselskej vinárně? Tam se perou každej den, to vědí Nusle. "
"Já se do takových věcí nepletu, ať mi s tím každý políbí prdel, " odpověděl slušně pan Palivec.
Švejk str. 15-16.
A stále aktuální...

psotek

23. 02. 2008, 21:28

strozd: "všem mír"? !
Ty si jehovista, nebo hovádko boží.

MG34

24. 02. 2008, 12:07

psotek:Jen doufám že nedojde na tuhle stať:Na Bělehrááád!!! Za císaře pána a jeho rodinu!!!
Myslím že kolega strozd to psal s jistou dávkou nadsázky:-)

Krokus

24. 02. 2008, 13:58

MG: já myslím, že Tito ve své době velice účinně zabránil tomu, co následovalo po vyhlášení samostatnosti Chorvatska, nerozumě podpořeném SRN (ostatně co se také dalo čekat od tradičního spojence z ww2 že?)... bohužel v 90.letech osobnost Titova formátu (přestože jeho působení v YU je rozporuplné- asi jako ta doba) na Balkáně chyběla... a co se týče zvolání "na Bělehrad", to už tady bohužel také bylo, a to opět kvůli těm drogovým bosům z Prištiny
psotek: Palivec na Hrad

MG34

24. 02. 2008, 17:48

Krokus:Máš pravdu.
Ovšem soudím že každá taková osobnost tent problém jen odkládá po dobu svého působení, žití...
Vazby Němců na Chorvatsko jsou skutečně tradiční.

Krokus

24. 02. 2008, 18:37

MG: kdoví, na koho by se Hunové vázali, kdyby to moře bylo Bosny jestli to taky není preto, že se tam od Baltu jezděj ohřát

psotek

24. 02. 2008, 21:36

Ale kdepak, Chorvati přece spadali pod R-U, takže uměli německy a taky byli civilizovaní. Stejně jako Rakušani...

strozd2

25. 02. 2008, 13:08

Psotek jsem dítě země

MG34

25. 02. 2008, 15:56

Krokus:Konečně jsem prozřel.. S tím teplem!! Pece v lágrech.. ONA jim byla jen zima!!!
psotek:Ja ja, takový Svetozár Oborevič von Bojna... (snad jsem mu nezmršil jméno). Celkem zasloužilý reprezentant svého národa v rámci RU. (Soča)
strozd:Jen pokračuj a brzy budeš dítě květin!

Krokus

25. 02. 2008, 21:54

MG: no teď jsi přišel i na řešení, které mě ani ve snu nenapadlo... Březinka jako velkoteplárna... a pak že v Letech postavili vepřinec komandíři, on tam možná už stál

psotek

26. 02. 2008, 17:02

Krokus+MG34: Vy dva dacani jste teď vymysleli věc na nobelovku, kotelnu na obnovitelná tuhá biopaliva.

MG34

26. 02. 2008, 18:14

Krokus:Tak se dáme taky na revizionismus? Prostě si něco cvičně zpochybníme:-))
psotek:Skromě bych rád podotknul, že původní myšlenka byla moje
Vlastně nééé... Však to vymysleli stavitelé těch studených lágrů!!!

MG34

26. 02. 2008, 18:15

psotek:Jestli tě napadlo to palivo co mě, pak jde o VELMI RYCHLE obnovitelné palivo.
Obnovuje se samo:-))

psotek

26. 02. 2008, 18:58

MG34: aby jsi se nepřepočítal, soukmenovci začli topit tak v roce 42 a v pětačtyřicátým už pomalu nebylo co.
Ale je fakt, že germáni to měli logisticky zmáknuté.

Krokus

26. 02. 2008, 20:16

MG, psotek: ještě chvíli tady budeme probírat toto téma a Fberg nás pozve do klubu

MG34

26. 02. 2008, 20:23

psotek:Jako pravidelný návštěvník tohoto webu jistě víš, že Germáni mají a měli zmáknuté naprosto všechno!!!
Topení v to patří, ale i zdůvodnění že vlastně nikdy netopili a v té době ani v Evropě vůůůbec nebyli!

MG34

26. 02. 2008, 20:29

Krokus :Tvůj příspěvek s eukázal než jsem sesmolil ten svůj.. jsi úúúžasně rychlý:-))

Ale k tematu:Tajně v to dozfám... jen se obávám že nemám mezi předky dostatečný počet jedinců zatížených etnickými i jinými vraždami.
Joo, a já (psotek a ty jistě taky)) jsem gramotný, a stejně tak moji předci mnoho generací zpět...

Krokus

26. 02. 2008, 21:52

MG: to víš, už Hledačka mě nazvala Rychlým šípem, uvažuji o tom, že změním nick

MG34

27. 02. 2008, 16:23

Krokus:ale to je roztomilá přezdívka!!!
Mnohem hezčí než například:Rychlá ruka

Krokus

27. 02. 2008, 17:28

MG: ty impertinentní poznámky si vyprošuji... už proto, že by se má levačka mohla urazit

MG34

27. 02. 2008, 18:49

Krokus:Noo, když už jsi to pochopil takhle, vymlouvat ti to nebudu...
Ale tady krade většina lidí pravačkou!

Krokus

27. 02. 2008, 20:04

MG: ahá... no každej má jinýho koníčka

MG34

28. 02. 2008, 15:43

Krokus:To víš.. život není peříčko, aneb, kdo nekrade, okrádá rodinu:-))

Krokus

28. 02. 2008, 22:18

čoveče MGčko, nevyrůstals Ty náhodou za "hlubokého minula"?

MG34

29. 02. 2008, 14:02

Krokus :Nééé, já jsem tu od nedávna.. Moje loď je zaparkovaná kousek za Měsícem!
Ty jsi tu taky jen od roku 89,co?

psotek

29. 02. 2008, 16:25

Krokus: on je ten Aštar, nebo tak nějak a na všechno mu stačí jedna ruka.

MG34

29. 02. 2008, 19:17

psotek:Joo, to je ono.. V tom fofru jsem zapoměl vlastní jméno Aštař Šeran
Jen s tou jednou rukou ti nějak nevím... Něco jo, ale v většinou aplikuju ještě postaru obě dvě.. abych vás nepřiváděl do rozpaků svou dokonalostí

Krokus

01. 03. 2008, 18:12

MG: máš pravdu, taky tady nejsem od 89, jinak bych to tu ani nemoh vydržet- nemyslím tady na DW ale tak nějak všeobecně... holt život tady u nás je pro silný nátury... i když, na Východ od ráje to taky neni nic moc
psotek+MG: chlapci zlatí, osvětlete mi to s tou jednou ručkou, já samotnou používám na omezený okruh činností

MG34

01. 03. 2008, 19:32

Krokus:s tou rukou jsem to taky nepochopil.. neboj.. jen jsem pro jistotu improvizoval!

MG34

01. 03. 2008, 19:35

Krokus:Ten okruh činnosti je dost úzký že?
Kromě kouření a šťourání v nosánku mě těch činností moc nenapadá

psotek

01. 03. 2008, 20:27

Krokus+MG: levou je to jak od cizího.
Teď mě napadá, kterou to asi dělají arabáci, když levá je nečistá...

Krokus

02. 03. 2008, 01:05

MG: už pár let nekouřím, takže...
psotek: arabi jsou velice ohební v oblasti pánve

MG34

02. 03. 2008, 10:56

psotek:To mě napadlo už dávno... Ale nedovolil jsem si to jako absolvent Vyššší dívčí sem tak narovinu napsat!
Hele, víš že je mi úúúplně jedno jak to dělají čmoudi?
Krokus? Vzhledem k tomu, že už (moudře ) neinhaluješ, se počet možností dále snížil...

apropo... Čím je nejlepší ohýbat araba?

psotek

02. 03. 2008, 14:04

MG34: za starých dobrých časů stačil býkovec, v Sůdánu se svého času velice osvědčil výrobek pana Maxima.
No a dneska už se to dělá bezkontaktně, ale leze to do peněz...

Krokus

02. 03. 2008, 14:11

psotek: jestli někdo má potřebu se prezentovat coby policajt světa, ať za to platí... bohužel se však někteří naši spoluobčané, které řešíme na jiné stránce DW serou tam kam nemají... ostatně jakákoli seberealizace na středním východě tamní situaci pouze zhoršuje

Krokus

02. 03. 2008, 14:12

MG: správně, téměř na možnost jedinou

MG34

03. 03. 2008, 16:11

psotek :Joo, starej Hiram... Ten věděl jak na to... Jeho ohýbačky prodělaly ještě i několik sovětských ofenziv!!!
KROKUS:A kam by svět bez Strýčka Sama přišel?
Ten odporný klid.. Ta absence arogance a nafoukanosti na vlastní historii(žádnou).. V takovém světě bych neuměl žít

MG34

03. 03. 2008, 16:11

Krokus:Neboj, s tou možností to nebyl těžké... Stačilo vyjít z vlastní praxe!

Krokus

03. 03. 2008, 20:12

MG: člověče, já bych si svět bez Velkého bratra dovedl představit (přestože jsme v moderních dějinách vždy nějakého měli)... čím jsem starší, tím víc mě některý věci nasí. aj 
ještě, že tu máme i příjemější činnosti... třeba tou levačkou to je docela dobrý

psotek

03. 03. 2008, 20:39

Krokus: a pravou si můžeš listovat v různých naučných časopisech...

MG34

04. 03. 2008, 15:46

Krokus :Uvědom si že jen velcí bratři ví co je dobré pro nás malé....
Chlapi, bacha na ty levačky.. Ať nemáte chlupaté dlaně!!!!

psotek

04. 03. 2008, 16:33

Na chlupaté dlaně jedině letlampa.
Tisíce děkovných dopisů.
Doporučuje 9 z 10 onanistů.

MG34

04. 03. 2008, 16:49

psotek:až doposud to byla v zásadě decentní debata...
Tvé depilační metody spadají spíš někam do středověku!

psotek

04. 03. 2008, 17:07

Jaká decentní zábava, to je život
A ve středověku se depilace prováděla až na maso.
To by tě takový kat Mydlář hnal, s nějakou letlampou

Krokus

04. 03. 2008, 17:13

MG+psotek: no indoši jsou zase příznivci sice pomalejší, avšak šetrnější metody- zaměstnají nějakou squaw, která jim to chloupek po chloupku vytrhává

psotek

04. 03. 2008, 17:28

Krokus: dnešní doba je o rychlosti.
A teď si představ, že ta squaw, je trošku krátkozraká a vytrhne ti i ten větší "chloupek".
To by teda asi trochu, ale trochu moc bolelo...

Krokus

04. 03. 2008, 18:55

psotek: myslel jsem, že řešíme chlupaté dlaně , že bys tím větším chloupkem myslel "kalouska" neboli prostředník?

MG34

04. 03. 2008, 20:28

psotek :Mistr Mydlář byl ovšem na svou dobu vzdělaný, leč zneuznaný muž!!
Ale uznej.. Dnes a letlampa?
Krokus:Zkusil jsem.. Squaw jsem si pořídil... Bezpečně to funguje!!!!!
Trhá mi nervy!
psotek:Takovou squaw zkamenovat!!!
Krokus:Kolega se od dlaně poněkud zatoulal na jih!!

Krokus

05. 03. 2008, 20:50

MG: to je hned, znaš to... "teď jdu na sever a teď na jih"

MG34

05. 03. 2008, 21:15

Krokus:A to se neochodí!!! ... návštěva Petrohradské Ermitážě, a ve finále sníme psy!!!

Krokus

05. 03. 2008, 21:30

MG: ale po kouskách, aby zbývající části mohly tahat (nebo tak nějak)

MG34

06. 03. 2008, 15:36

Krokus:Měli by jsme to udělat nějak humánně.. Necháme ho zmrznout!
Frištějnský, není ti horko? Rozepni si kabát...

Krokus

06. 03. 2008, 19:12

MG: ale když to srovnám s tím výletem na Kokořín...

MG34

06. 03. 2008, 21:17

Krokus:To se nedá srovnat!!!
Ztratil jsem červenou pastelku! Nadále nebudu moci podtrhovat názvy kapitol barevně!!!
A mimochodem, nemáme co jíst!!!

Krokus

07. 03. 2008, 18:33

MG: čímž se dostáváme zpět k Varlovi

psotek

07. 03. 2008, 20:14

Nó jó, klasika. Ta nikdy nemůže uškodit.

MG34

07. 03. 2008, 21:55

Krokus:Ty máš krysu huso? Husu Kryso!!!
Však taky Varel se dožil nejdéle

MG34

07. 03. 2008, 21:56

psotek:A divíš se? Náš mistr zasahoval do všeho a vším!

Krokus

08. 03. 2008, 14:57

MG: píše se Mistr! osobnost jeho formátu se jen tak nevidí

MG34

08. 03. 2008, 18:07

Krokus:Náš mistr byl skromný!! Psal se s malým!!! Ač velikán...

Krokus

08. 03. 2008, 21:21

MG: no je fakt, že jsem od něj nic nečetl, tak vážně nevím. Nicméně tak nějak z úcty k jeho velikosti...

MG34

09. 03. 2008, 20:15

Krokus:Úcta je skutečně na místě!!!
A s tím čtením se nediv... Zůstaly zachovaná jen torza, která tým pod vedením pánů Svěráka a Smoljaka pracně zachraňuje a částečně rekonstruuje!!!

Krokus

10. 03. 2008, 18:15

MG: no právě... a v písemné formě toho naše vydavatelství mnoho nenabízejí, proto jsme odkázáni na repertoár divadle nesoucího Mistrovo jméno... no a to je jak známo pouze interperetací myšlenek, takže kdoví, jak to JdaC vlastně myslel

MG34

10. 03. 2008, 19:18

Krokus:... a kdo ví zda to sám věděl!

Krokus

10. 03. 2008, 20:01

mg: A KDO VÍ, ZDA TO NĚKDO VŮBEC TUŠÍ...

MG34

11. 03. 2008, 17:33

Krokus:A možná v tom spočívá genialita... Nic netušit, ale do všeho zasahovat

Krokus

11. 03. 2008, 18:04

MG: no už jsem myslel, že ten konec bude "do všeho kecat"... to bychom v té naší milé kotlině měli géniů

MG34

12. 03. 2008, 17:09

Krokus:Naprostý souhlas.. Celá naše vládnoucí "elita" zřejmě pilne studovala Mistrovy materiály!!!
Bohužel je ještě modifikovali...

Krokus

12. 03. 2008, 20:39

MG: pravdu díš, naše vládní jelita dovedla naznačenou oblast k dokonalosti

psotek

13. 03. 2008, 16:19

To vyřeší jen volný prodej zbraní...

MG34

13. 03. 2008, 17:25

Krokus :Na rozdíl od díla našeho mistra to není k smíchu
psotek:.. a zrušit hájení.
Naopak zavést prémie za nejtučnější kusy!

Krokus

14. 03. 2008, 01:47

hoši hoši, jako byste nás neznali... během 20 let by z češtiny byl další mrtvý jazyk

MG34

14. 03. 2008, 15:25

Krokus:nesouhlasím.. Možná po druhém vystřílení parlamentu a senátu by došlo k nějakému výchovnému účinku
jsem optimista.. Vím

Krokus

14. 03. 2008, 16:16

MG: dneska Tě štve poslanec, zítra soused, co má hezčí kravku...

MG34

14. 03. 2008, 18:34

Krokus :A kde vidíš problém?
Je to jen otázka dostatečného zásobování střelivem!

psotek

15. 03. 2008, 13:46

MG34: Největší problém je u poslanců ta jejich nakažlivá nemoc, zvaná imunita. A jelikož ji má celé stádo...

Krokus

15. 03. 2008, 15:52

MG: tak pak nevím, proč si dolejš nesouhlasil? tady je to sice sranda, ale v reálu by to dopadlo... taky vim, koho bych pozval na svůj pozemek

MG34

15. 03. 2008, 17:05

psotek :Stádo je třeba ošetřit plošně!!! (napalm)
Krokus:je to jen sranda... Ale privátní seznam kandidátů na tohle zacházení mám taky...

psotek

15. 03. 2008, 22:33

MG34: Mi furt vychází jako nejlepší ty sprchy. A na zájezd do Auschwitz by se dali taky nalákat. Zní to tak cizokrajně. A mohli by jet vlakem...

MG34

16. 03. 2008, 12:19

psotek:nejlepší... To asi jo, ale není to taková prdel!!!
do vlaku ti nenalezou... Neznají to. Musel bys letecky, ale to se ti zas prodraží!!
Jaká Auschwitz? Žádná přece nebyla. Optej se Marušky!
Vysvětlí ti jaký je to omyl a mystifikace!

psotek

16. 03. 2008, 12:49

MG34: ale nalezou, když tam bude levný chlast a žrádlo.
A ten Auchwitz, no to máš asi pravdu, oni ho asi postavili soudruzi z NKVD, když v lednu 45 našli příhodnou lokalitu, kde před tím nějací maníci v pruhovaných hadrech podupali Polákům pole...

Krokus

16. 03. 2008, 17:38

psotek: aha, tak to byla nějaká technopárty
MG: co autokary?

MG34

16. 03. 2008, 19:54

psotek:Parlamentní kantýno/vlak? Zajímavé...
Ten lágr stejně postavili židi aby si zas mohli stěžovat na nebohé nácíčky
Krokus:Dobrý nápad... A už tu byl. Jen vyřešit odvod výfukových plynů!

psotek

17. 03. 2008, 13:16

MG34: výfukové plyny se přece vážou na hemoglobin.
Sakra chlapi, co jste dělali ve škole...

MG34

17. 03. 2008, 16:27

psotek:Nevím jak kdo, ale já šprtal Kapitál! :-)))

Krokus

17. 03. 2008, 16:37

psotek: tak to čučim, holt člověk se zde na DW dozví spoustu nových informací... původně jsem myslel, že jen ohledně historických artefaktů, ale jak vidno, prosvištíme si i biologii, co bude následovat?

MG34

17. 03. 2008, 19:17

Krokus:no, já bych opravdu rád doporučil ten Kapitál!

psotek

17. 03. 2008, 20:33

MG34: Ty máš titul RSDr?

Krokus

17. 03. 2008, 20:50

MG: prosím bez těch smilů... Karel s Bedřichem si zaslouží naši nekonečnou úctu
psotek: mám ten dojem, že absolventi VUMLu se tímto titulem nepyšnili

psotek

17. 03. 2008, 21:29

Krokus: VUML? To byla jenom taková poddůstojnická škola.
K+B to byli jenom takoví teoretici. Teprve Iljič dovedl teorii v praxi.
A JVS ten tu praxi vypiloval.

MG34

17. 03. 2008, 22:15

psotek :Chlape.. nechtěj po mě, abych si pamatoval tituly!!!
Krokus:já mám stále pod pojmem VUML zažito:Vulkanizovaný učitel ML

K tomu Kapitálu.. Zrovna se mi hodil do krámu. O zmíněné pány nějak moc nešlo

Krokus

18. 03. 2008, 15:35

psotek: ale RSDr. jestli se nepletu je nějakej dr. sociálních věd a těch je tady plno i dnes (jestli ne víc)
MG: pokud je mi známo, byl VUML celkem bezbolestný způsob, jak dosáhnout na vyšší místo v kdejaké fabrice, rozhodně pohodlnější než maturita, neřku-li VŠ

MG34

18. 03. 2008, 16:18

Krokus:Asi máš recht.. Když ale mě je stejně bližší ta vulkanizovaná verze

Krokus

18. 03. 2008, 17:06

MG: to dělá to Tvé zaměstnání a všichni ti zasloužilí absolventi, co znáš

psotek

18. 03. 2008, 21:35

MG34: Ony ani ty pendreky už nejsou co bývaly.

Krokus

18. 03. 2008, 21:51

MG: soráč, teď mi to došlo... doba co 

MG34

19. 03. 2008, 09:20

Krokus:tam ti nějak marně hledám spojení mezi mou prací a pendrekem...
psotek:Náhodou, mě chutnaly:-))

Krokus

19. 03. 2008, 12:48

MG: ještě jeden soráč, nedošlo mi to... původně jsem to pochopil jako synonimum pro osvětového důstojníka ČSLA

psotek

19. 03. 2008, 15:07

Krokus: to nic, to dělá ten Ambrosius.

MG34

19. 03. 2008, 19:41

Krokus :Zas tak daleko jsi od pravdy v některých případech nebyl!
GUMA jako GUMA!

Krokus

19. 03. 2008, 20:15

psotek:
MG: no práávě

MG34

24. 03. 2008, 18:01

Kdo chcete, mrkněte na www.nezradime.cz
Jeden šikula spáchal hezké stránečky. a pokud máte něco čím by jste rádi přispěli, kontaktujte mě prosím