Úvod / Články

Detektor TeKnetics T<sup>2</sup> 2006 v naší nabídce

10. 03. 2006 Autor: UC 8450× 90
Tento rok vás zásobujeme samými novinkami v naší nabídce. Nejprve to byla nová kolekce detektorů XP pro rok 2006 a následně detektory značky DetectorPRO. Další horkou novinkou je pro tento rok detektor americký TeKnetics T2 . S velkou pravděpodobností jsme prvním evropským distributorem tohoto špičkového detektoru. A doplňujme tak naši nabídku o vynikající digitální detektor s LCD displejem.



S vývojem prvních detektorů začala americká společnost TeKnetics již v roce 1981 v Oregonu. Model TeKnetics T2 je výsledkem zúročených zkušeností, které inženýři společnosti TeKnetics získali za posledních 25 let. Pro vývoj tohoto detektoru využili nejnovějších technologií v oblasti detekce kovů a vytvořili tak vynikající detektor, což potvrzují jeho první testy od zkušených hledačů. Díky svému vysokému výkonu a velmi příznivé ceně se stávají velkou konkurencí pro většinou předražené digitální detektory od jiných výrobců.

TeKnetics T2 nabízí velmi snadné intuitivní a uživatelsky příjemné ovládání, které rychle zvládne opravdu každý. Díky nové revoluční velmi citlivé biaxiální cívce nabízí vynikající hloubkový dosah a nečiní jí problémy oblasti s vysokou mineralizací půdy nebo mořské pláže.
Informace o nalezených předmětech vyhodnocuje detektor zároveň na velkém LCD displeji a pomocí zvukové identifikace, která nabízí celkem 6 zvukových módů. V režimu pro dohledávání (pinpoint) zobrazuje na displeji také přibližnou hloubku daného předmětu. Rozlišování předmětů probíhá na displeji v I. D. modu v rozsahu 0 - 100.
Pracovní frekvence je 13kHz a detektor napájí 4 tužkové baterie, které vystačí na 40 hodin hledání. Většinou je u drahých digitálních detektorů velkou nevýhodou jejich špatné vyvážení a velká hmotnost. Což ovšem neplatí pro model TeKnetics T2 , který je velmi dobře vyvážen a jeho hmotnost je pouhých 1,6 kg.

Kvalitu tohoto detektoru potvrzuje jeho dlouhá záruční doba 5 let.

Tento detektor zcela jistě nalezne své příznivce mezi hledači, kteří dávají přednost detektorům s LCD displejem.

Zaváděcí cena tohoto detektoru je předběžně stanovena na 25 790 Kč.

 Autor: UC

Komentáře

bába

16. 02. 2006, 20:19

UC: no konečně pořádný LCD s měřením hloubky. Gratuluji

Rude13

17. 02. 2006, 09:25

Záruka 5 let je dobrá ale zajímalo by mě, na co všechno se vztahuje?
S vyřizováním záruky u Vás nemám dobrou zkušenost.

Bones

17. 02. 2006, 10:35

rudz > Na Vašem detektoru Minelab Musketeer Advantage došlo Vaší neopatrností k mechanickému poškození kabelu u cívky. Na mechanické poškození se nemohla tudíž záruka vztahovat, což je logické. Námi navrhované řešení s novou cívkou jste bohužel nepřijal, a tak Vám byl detektor vrácen.

Sing-Sing

17. 02. 2006, 10:48

... jendou jsem si zapoměl na zemi položenou klávesnici od počítače a v garáži jsem ji při couvání přejel autem. A ty mrchy prodavači mi ji taky na záruku neuznali...

Rude13

17. 02. 2006, 11:05

Neodpovědeli jste mi na muj dotaz na co se vztahuje 5letá záruka.
Že to není na cívku jsem již pochopil.

UCAdmin

17. 02. 2006, 11:28

rudz & all - Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo vady vzniklé při výrobě. To znamená, že se vztahuje i na cívku. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením nebo mechanickým opotřebením/poškozením nebo poškozením elektrostatickým výbojem. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek. Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do zboží osobou, která nebyla k provedení zásahu zmocněna. Každá reklamace je posuzována individuálně naším odborným servisem.
Jednoduse receno - paklize se budu o svuj detektor dobre starat tak by mel vydrzet bez problemu onech 5 let provozu. Paklize ho necham zmoknout a dostane se do elektorniky voda, preseknu kabel nebo neco ulomim, budu provadet zasahy do elektroniky atd. tak na tato poskozeni se samozrejme zaruka vztahovat nemuze. Detektor nebo jeho casti muze uzivatel samozrejme poskodit i neumyslne, kdyz mu treba detektor spadne do dody nebo mu na nej neco tezkeho spadne atd. a zde opet plati ze se jedna o poskozeni spatnym zachazenim na cez se zaruka take vztahovat nemuze. V takovychto pripadech, ale muze zakaznik vyuzit sluzeb naseho odborneho servisu vcetne pozarucnich oprav.

Franki

17. 02. 2006, 15:55

rudz: napiš mi na e-mail, řeknu Ti jak to je s tou cívkou u Mušketýra. Sem raději psát nebudu.

xfranta

18. 02. 2006, 11:01

UC  --- Aha, takže pokud se mi ukroutí nebo zlomí kabel, protože ho ve fabrice blbe udelali, tak to zaplatim já. Chápu to správne???

UCAdmin

18. 02. 2006, 18:47

xfranta - ty jsi dalsi rypal, paklize si kabel poskodis spatnym zachazenim sam tak jak jinak by to melo byt? paklize zavada vznikne chybou materialu nebo treba vadou od vyroby tak se na to samozrejme vztahuje zaruka. Myslim, ze to vis az moc dobre...

Franki

18. 02. 2006, 20:04

UC: Nechtěl jsem sem nic psát ohledně toho co se sem v píše údajně proti tomu webu, ale vše co není po Tvém je špatné a každý je rýpal a kdoví co ještě...
Problém Minelabu s kabelem je známý téměř každému kdo s tím měl problém a nebylo to málo lidí. Lámání kabelu je konstrukční vada výrobce!!! Výrobce, ale tuto vadu popírá a neuznávají jako reklamaci. Kabelem vedou smotávané lankové dráty, každý z těchto drátů spleten z několika drátků, které jsou vzájemně izolovány nějakým povlakem, ale se sondou je spojeno jen několik drátků, ostatní nevodí!!! Tím pádem, pokud kabel zchladne s ztvrdne (někdy to nemusí být vždy pravda), může dojít ke zlomení kabelu byť nepatrným ohnutím nebo častějším vysouváním a zasouváním, výsuvné, stavitelné tyčky. Takže NEDOCHÁZÍ ke ŠPATNÉMU zacházení ze strany majitele!!! Pak dojde ke zlomení - přerušení právě těch několika málo "žilek" smotávaného kabelu jenž je vodivých spojených s cívkou. Opravit se to dá, ale je lepší výměna kabelu. Nějaký šikovný člověk to prý dělá v Polsku dělá v ceně okolo 1000kč. Slyšel jsem, že to u nás řeší výměnou kvalitnějšího kabelu užívaný na detektorech XP.

xfranta

19. 02. 2006, 21:19

UC --- Jasně, že si rejpnu, ono pokud to není utnuté v půlce lopatkou, ale ukroucené v konektoru se  to totiž blbě poznává, jestli jsem kroutil já, nebo je špatně udělaný konektor. Jsou ale firmy, kterým tu nesmím dělat reklamu a které to nezkoumají a prostě to opraví na svoje náklady. To byla moje otázka...

Veid

20. 02. 2006, 02:07

UC:A jak je na tom s dosahem?

Jochen

21. 02. 2006, 09:56

Franki+xfranta: Mechanické poškození vlivem násilného zacházení záručně opravý jen málo který výrobce a to neplatí jen pro detektrory. Podnínky v tomto směru určuje výrobce, prodejce to NEMŮŽE ovlivnit. Pokud si soudruzi u Minelabu nepřipouštěj chybu, tak je to pouze jejich mínus. A bohužej smůla zákazníka.

xfranta

21. 02. 2006, 11:18

Jochen --- Ano, ale je rozdíl ten, že některá firma se za každou cenu snaží u sporných věcí dokázat, že kretén je zákazník a naúčtovat to za každou cenu a některé si zákazníků váží natolik, že sporné věci řeší na své náklady - obvykle firmy značkovější. Neříkej, že jsi to nikdy nikde nezažil. Já mám jen z oblasti IT velmi bohaté zkušenosti a u detíků (naštěstí ty pozitivní) také.

Jochen

21. 02. 2006, 11:27

xfranta: Ano, naprostej souhlas. Poentou bylo, že proti rozhodnutí výrobce je prodejce malým pánem, tudíš neni na místě ho osočovat. Mám stím též bohaté zkušenosti.

xfranta

21. 02. 2006, 16:28

Jochen -- Jasně, rozumíme si. Byl bych nerad, aby to bral prodejce jako osočování, spíš jsem ho chtěl donutit, aby nemlžil a řekl jasně, jak to je. Kdo za to může je věc jiná, ale pro zákazníka je důležitý jen a jen výsledek.

UCAdmin

22. 02. 2006, 14:07

Prave jsem sestavil noveho Tekneticse T2 a hned prvni co na me zapusobilo jeho konstrukce, nizka hmotnost a predevsim vyborne vyvazeni. Design je take moc povedeny. Vice se uvidi po prvni testu v terenu jelikoz by to bylo jen placani klackem do vody, ale to uz probiha jinde

xfranta

24. 02. 2006, 20:24

UC --- je dokonalej, však já vím a  zítra si ho půjdu testnout. Jen prosím každému zase netvrď, že se všude nacházejí kule po Švédech, jako na posledním veletrhu.
I když, po dnešním hokeji si Švéd není v Praze jistý žádným orgánem

UCAdmin

25. 02. 2006, 22:09

xfranta - clovece no uz ti nemam asi co rict. Nikdy jsem o kulich po Svedech nikomu nevypravel. Ty co jsme meli na veletrhu loni i letos jsou pro prusacich z tohoto nalezu: www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=1404 a o dokonalosti detektoru jsem take nic nepsal. To co jsem zde napsal byl jen prvni postreh, ktery ostatne potvrdi vetsina lidi co ho na nasem stanku drzela v ruce...

xfranta

26. 02. 2006, 19:49

Sorry, holt hlava děravá. Ne Švédové, ale Prušáci. Omlouvám svoji paměť.

rott

26. 02. 2006, 20:02

xfranta: ty nás tu teš krmíš nesmyslama že

xfranta

27. 02. 2006, 08:52

rott --- To asi těžko, na to jsou tu jiní Já se jen přiznal, že si možná pletu výrobce kulí, ale věř mi, že jsem musel po minulém veletrhu kolegovi Milhausovi vyvracet, že kule po (Prusech, Švédech, případně jiných národech) se fakt neválejí po kilech všude...
Já se jen občas kousnu marketingu, který fakt drásá nervy, ale berte mě jako postiženého, moje manželka se marketingem živí, tak mám dost nízko položený práh

UCAdmin

27. 02. 2006, 16:27

xfranta - myslim, ze ty se spise snazis napadnout a pospinit DW a XP. Nezlob se, ale ja za to proste nemuzu, ze sme nasli plnou jamu kuli po prusacich a bylo to jen jednou na jednom miste a nikdy sem netvrdil, ze jsem takovychto nalezu nasel vicero nebo, ze je to bezny nalez naopak si myslim, ze je to unikat. Kule jsme vyuzili jako dobre predmety na predvadeci akci jelikoz po predchozich akcich kde jsme pouzivali bezne mince od RU az po komondiry nam proste dosli jelikoz si je kazdy po nalezeni mohl vzit. Jen z mych nalzu to bylo pres 5 kg minci - samozrejme se nejednalo o mince spickove kvality. Takze si priste prosim odpust vse vymysly a zkus se cas od casu chovat ferove a ne jen, za kazdou cenu spinit - prah mas skutecne polozeny dost nizko na to bych ha zaludek v zadnem pripade nemel, zrovna tak na veci co se objevuji pod mostem - lide jsou hold ruzni...

xfranta

27. 02. 2006, 20:44

UC --- Jsi fakt demagog. Proč bych asi špinil DW??? Webové stránky jsou fajn a nepíši to tady poprvé.
Špinit XP také nepotřebuji, sám ho neprodávám, neprodávám ani nic jiného, co by se vzdáleně detektoru podobalo, tak nevím, proč bych měl. Oběť jedné značky také nejsem, neb sám používám detíky různých značek, tak nevím... Snad jsem špatný, že jsem si ho u tebe nekoupil, ale sorry, prostě mi tvůj marketing smrděl od začátku.
Také nevím, jaké výmysly si mám odpustit, žádné jsem nezaznamenal.
Ten zbytek o žaludku a věcech pod mostem je napsaný dost žalostně, takže jestli to má znamenat, že jsem nějaký póvl, oproti tobě, zářné nevinnosti, tak jsi mi opravdu potěšil. Dokud budu jiný než ty, nebo Horst z Teleshoppingu, budu poměrně spokojený

UCAdmin

27. 02. 2006, 21:32

xfranta - od tebe oznaceni demagog opravdu sedi Chovas se jako dokonaly politik. Clovek ti da padny argument a ty ho prejdes. Vysvetlit me co mel znamenat tvuj prispevek z 20:24 - 24. 02. 06 - jasne sem ti zde napsal, ze jsem nikdy nic takoveho netvrdil (mraky kuli) a zminku o dokonalosti T2 v mych prispevcich take nevidim. To o tom "pod mostu" v zadnem pripade nepatrilo na tebe a nikdy se nad nikoho nepovysuji a tudiz ani nad tebe ne...

xfranta

28. 02. 2006, 11:05

UC --- Ach jo, tak znova: Kulemi jsi operoval na posledním veletrhu, kolega mi jest svědkem. Kupodivu s sebou nenosím diktafon, tak ti to těžko prokáži, to máš pravdu.
Slovo dokonalý jsi opravdu nepoužil, ale slova „. . konstrukce, nizka hmotnost a predevsim vyborne vyvazeni. Design je take moc povedeny... “ najdeš o pár řádek níže, což jsem si dovolil zkrátit na dokonalý. Pokud to považuješ za sarkasmus, tak máš pravdu. Podle mého názoru má takové vlastnosti snad každý detektor v této cenové hladině.
Když už mě nutíš hádat se o slovíčka a ne o argumenty, tak mi schválně napiš, co jsi myslel těmi věcmi pod mostem, je zima, kopat se nedá, tak se trochu zamějeme

bába

28. 02. 2006, 15:05

xfranta, UC: nechejte tu taky trochu místa pro popis technických parametrů toho detíku

jokr

28. 02. 2006, 18:53

X-franta:Samozřejmě že ten text je snůžka nic neříkajících blábolů. To by mi ani tak nevadilo, ale jsou tam do textu vloženy vyložené podpásovky jako:předražené detektory, příliš těžké a nevyvážené detektory, což prostým srovnáním váhy a ceny podobných detektorů je prostě lež. Další desinformací je označení biaxiální cívky jako unikátní, konstrukce detektoru s biaxiální cívkou vyšla v AR 1990/4.Je to jednoduchý detektor určený pro postavení amatérům, Teknetics je nesporně vyšší třída a technologie, ale unikát ne. Fakt je že v roce 1990 UC tahal ještě kačera, takže se mu dá odpustit že to neví. A nakonec bych souhlasil s bábou. O detektorech čteme samé superlativy, suchá fakta a technické specifikace chybí.

Jeseň

28. 02. 2006, 19:44

Váha 1,6 kg je moc těžká váha proti některým jiným nejmenovaným detektorům, které mají jakousi náhodou také LCD display. Ta ty peníze co stojí T2 bych si raději koupil jinou značku a ne něco co vylezlo z dílny Bounty Huntera- takže bych očekával tak o 20% nižší cenu. Bounty Hunter a Viking vyrábí totiž plážová mávátka do amerických supermarketů a sportovních prodejen. Ve Francii se Viking pro jistotu jmenuje Metascann, protože francouzi z historických důvodů Vikingy neradi.

Davis

28. 02. 2006, 20:10

Přiznám se že jsem o firmě Teknetics slyšel poprvé a to jsem si bláhově myslel, že vím v USA o každém klacku. Proto jsem se snažil najít na webu nějaké informace a výsledkem je zajímavý článek na konci. Upozorňuji předem, že nemám ve zvyku a ani se mi nelíbí srážení předem něčeho co jsem si osobně nemohl vyzkoušet (kdybych měl, tak nejspíš toto nebudu psát). Jestli za novým T2 stojí níže zmiňovaný George Paine, tak by to mohl být zajímavý přístroj a rád si jej oprubuju. V současné době v Americe probíhá obvyklá reklamně-prodejní akce a proto ta vzletná a obdivná slova (která se navíc špatně a kostrbatě překládají do češtiny - jazyk se musí dobře umět/cítit a pak to chce ještě nastolit tu správnou hranici vkusu tak, aby text neurážel a nevyznívalo to jako pokus vymýt něčí mozek). Je to běžný rituál a praktikuje jej většina výrobců (čehokoli - nejen detektorů). Dalším bodem kampaně bývá nějaký "nezávislý" Field Test s opět obvyklým výsledkem... je to vždy stejná rutina a opakuji, týká se to všech vyrobců a značek. Stačí si pozorně pročíst originální letáky nových modelů Fishera, Garretta, Tesora, Whitese, XP, atd. Na jejich konci je složité se ubránit pocitu že ty co to píší si o nás musí myslet, že jsme totálně nesvéprávní idioti (šampiónem v této činnosti je ovšem Minelab, který mne vždy dostane speciálně svou grafikou a názornými šipčičkami - když jsem se ale tuto námitku snažil osvětlit početnému stádu anonymů na slovenském Albiorixu, za debila jsem byl nakonec já).

"What happened to the Teknetics metal detector company? " ANSWER, AS I REMEMBER IT: Teknetics detectors were designed by a couple of former Whites engineers. The chief engineer was a man named George Paine. These guys were the best detector engineers in the industry. After much work they came up with, or invented, a detector design that would Identify targets. I was told they then presented their plan to their boss, Kenneth White Senior. Of course he was impressed but Whites was so far ahead of the competition he decided it would be smart, from a business standpoint, to bring this new detector out when he needed it. So the design was put on the shelf for future production. This angered the engineers and they quit. They went across town and rented or purchased a warehouse and with some investors money started the Teknetics company. These guys were great engineers but poor business men. The company went great guns at first and started making money right away. They also started spending money big time! Their first major purchase being the Bounty Hunter company. They felt that the Bounty Hunter detectors were junk but Bounty Hunter held a contract to sell detectors through Montgomery Wards stores and that was what they were after. They scrapped all the Bounty Hunter models and started building a new line from the bottom up, starting with their new and popular Big Bud. In the mean time, the Wards stores had already made the decision to stop selling metal detectors so Teknetics bought a almost worthless company! That was the first of many bad business decisions. The reason I have to smile is this. Only an engineer would list his detector frequency at 6.592! Anyone else would call this 6.6 khz which is really what it is as far as the public is concerned. More than likely if your machine was checked on my frequency counter it would actually read out at anywhere from 6.4 to 6.7 and this is ok! The Bounty Hunter coil I am sending you is 6.6 which is in all honesty what your machine is too. You should have no problem with this coil working fine on your detector. Buy the way this proves the others wrong... the Bounty Hunter frequency has not changed.

xfranta

28. 02. 2006, 20:25

Mno jo, já už mlčím. Technické parametry jsou jedna věc, ale oblbovací marketing prostě nemám rád a nevydržím se neozvat.
Už končím a dám pokoj. Jak jsem psal, snad už bude teplo a na tohle hádání, kdo je větší humus pod mostem nebudeme mít čas ani náladu.

jokr

28. 02. 2006, 20:31

Davis, nelze jinak než souhlasit z celou tvou českou částí. Proti výrobku lze ztěží něco namítat, když ho člověk ještě neměl v ruce. Kritika patří hlavně té reklamě.

Sing-Sing

28. 02. 2006, 20:48

pravda je, že pokud budu prodávat jiné typy jako Diviš, nebo je lízovat jako Jesen, nebo vyrábět jako Jokr, tak bych tyto detektory taky co  nejrychleji pomluvil. Měl bych totiž strach že mi budou konkurovat...

dundee

28. 02. 2006, 21:12

Jak kukam tak kukam, ta furt vidzim, že dakomu novejša typovka hladača pokladoch od DW nešedzi. Žeby še dachto bal konkurencii?

rott

28. 02. 2006, 22:43

miner: masz recht

xfranta

28. 02. 2006, 22:50

Vidím, že bych to měl zdůraznit. Toto téma jsem otevřel já.
ŹÁDNÉ DETEKTORY NEPRODÁVÁM, NELÍZUJI ANI NEVYRÁBÍM A NEHÁDÁM SE O TECHNICKÉ PARAMETRY, ALE O MARKETING A OBLBOVÁNÍ zákazníka. Mám pocit, že pánové pode mnou reagují na podobné téma.
Co se týká konkurenceschopnosti, v téhle cenové kategorii hrají hráči zvučných jmen svoji lepší ligu, takže se docela těším...

UCAdmin

28. 02. 2006, 22:54

Panove tak to je v skutku krasna ukazka konkurencniho boje. Jen me vysvetlete proc je vzdy tak velke halo jen u detektoru, ktere nabizi Detektorweb a proc jsou ty detektory tak spatne Ja osobne bych si nikdy nedovolil hodnotit detektor, ktery jsem nedrzel v ruce notoz abych ho spinave pomlouval. Herdek asi vam novy Teknetics skutecne hodne lezi v zaludku a zrejme pravem - dnes jsem s nim byl prvne v terenu a vypada velmi slibne, ale byla to prvni necela hodinka hledani takze zadny zaver jeste delat nebudu. Jiny uz to, ale zvladly jeste drive nez prvni kousky prekrocily hranici CR. Kdyby to, ale byla jina znacka, kterou by neprinesl Detektorweb tak by se nase zname firmy predhaneli v superlativech jak to a to na nem vypada dobre a jak se tesi az ho otestuje. Kdyby to byl skutecne podprumerny detektor tak by se nic nedelo a vse by to bylo jedno, ale T2 zatim vypada velice obstojne a jiz ted je o nej velky zajem. A dale tu mame nove oznaceni pro detektory XP - pry jsou podprumerne - takze tedy vezte, ze podle tohoto tvrzeni prodava podprumerne detektory i Pavel jelikoz nedavno testoval GoldMaxxe (special na drobotinu) a svou masinkou urcenou taktez na drobne predmety a hle pry dopadly v podstate na stejno a navzajem se lisily na drobny barevny predmet jen nepatrne. Takze to je uz vazne divne. Novy GoldMaxx Power ma diky svym novym upravam a vylepsenim jeste lepsi vlastnosti nez predchozi model, ale urcite to bude dle hodnoceni "nezavislych" lidi podprumerny stroj jestli ano tak to by me zajimalo jak potom vypadaji prumerne a nadprumerne detektory. Bohuzel k nelibosti jinych GoldMaxx Power patri mezi nejlepsi detektory na hledani velmi malych predmetu a zrovna tak model GMaxx 2 na hledani militarii a minci rekneme od velikosti RU 2halire. Uspech se tresta tak smele do nas. Kopejte, pomlouvejte a klidne lzete coz nekterym je asi bohuzel vlastni. Ja osobne na to proste zaludek nemam a chovat se tak nebudu. Kvalita nasich detektoru hovori sama za sebe a je natolik silna, ze s tim stejne nic nezmuzete. Zkuseni hledaci vedi na koho maji tyto pomluvy zapusobit - jsou zacinajici hledaci, kteri nevedi kde je pravda...
Zkuste ukazat kdy jsem hanil detektor cizi znacky? Jediny detektor ke kteremu jsem se zde vyjadril negativne je ACE150 o kterem znovu prohlasuji, ze se jedna o detskou hracku (da se s ni samozrejme take najit) a potvrdi to mnoho zkusenych hledacu - ti co jej maji jako prvni detektor a spolknou o nem vypravene nesmrtelne baje nemaji porovnani tak ho budou branit, ale casem mi daji za pravdu. Za pravdu zas musim dat ja tem, kteri tvrdi, ze u nasi novych detektoru schazi technicke informace a nektere parametry. Slibuji, ze to brzy napravim - je to dani tim, ze jsem skutecne velmi casove vytizen. Napriklad nova XP nemusi schovavat svou hmotnost - dalsi hloupy utok na tuto znacku - jejich hmotnost zustala stejna a tudiz zustava i jejich skvele vyvazeni. Ikdyz je pravda, ze hmotnost nemusi byt vzdy tak dulezita - k cemu je lehky detektor, ktery je spatne vyvazen? No nic uz je pozde a ja musim jit tahat kacera. Jen na zaver bych dodal, ze jsem dnes na internetu videl fotky noveho auta - kdyby ste videli jak melo strasne udelany zrcadka - ten tvar jeste nikdo nikdy pouzil a to zebrovani po stranach vozidla - to snad ani nemuze jezdit no proste hruza - jo zapomel sem dodat, ze to bylo Ferrari Jak sem psal klidne hante a pomlouvejte dal. U urcite skupiny lidi to beru jako samozrejmost a vzdy cekam s tim, ze nase zbozi napadnou, ale naopak jsou tu lide u kterych bych cekal seriozni jednani a v tech sem se dost zklamal. Ale at jsou to ti ci oni - mam pro vas spatnou zpravu ikdyz se snazite tak to nepomaha. Opet zde podekuji konkurencni spolecnosti ESSOX dle jejichz statistiky je Detektorweb soucasnym nejvetsim prodejcem detektoru v oblasti splatkoveho prodeje a kdyz vezmu v uvahu, ze to cini male procento z nami prodavanych detektoru...

xfranta

28. 02. 2006, 23:02

UC --- tak znova. Můžeš mi napsat, proč bych s tebou konkurenčně bojoval???? Až budeš stavět investiční celky nad 1 miliardu, pak budeš můj konkurent
Když dojdou argumenty, za vše může ošklivá konkurence, že?

Davis

28. 02. 2006, 23:08

Sing-Sing: Vážně nemohu uvěřit tomu, že ti nedošlo kdo je Davis- to jsi mne pobavil. Klidně se optej Oťase nebo UC jak dlouho se pod touto přezdívkou na DW pravidelně přihlašuji a příležitostně i píšu. Až se uklidníš tak si pozorně přečti ještě jednou co jsem napsal dole a pak mi při vší laskavosti ukaž jak tuto T2 jmenovitě pomlouvám. Rovněž mi dolož kdy, kde a jak jsem pomlouval DW na vedlejším diskusním Fóru. Mám-li občas nějaké výhrady (je normální mít na věci jiný názor - kdyby tomu tak nebylo a všichni by si mysleli to samé, zanedlouho by  se samou láskou pomlátili) k něčemu co se týká hledání, na rovinu je dávám do placu. Např. můj názor na veřejné publikování problematických nálezů, ať z neznalosti nebo z důvodů jiných, jsem vyjádřil mnohokrát stejně jako to co si myslím o notorických pohádkách ohledně jediného nejlepšího detektoru na všechno, vždy a všude. Jo a nezapomeň být konkrétní.
S pozdravem,
Pavel (Paul) Diviš (Davis)

jokr

28. 02. 2006, 23:33

UC:hodně slov ale tak nějak mimo téma. Nepamatuji se, že by někdo z kompetentních lidí prohlásil, že detektory XP jsou špatné. Mluvilo se o podivném uchycení a nějakých mechanických nedodělcích toť vše. To samé se týká T2, mřížka na cívce je prostě lapač bahna, kdo někdy hledal nepochybuje. O výkonech a schopnostech a vyjímečnosti jsi mluvil jen ty, a to v době, kdy jsi ho ještě ani nemohl držet v ruce. Čerpám časové údaje přímo tady z webu. Kritizuješ ostatní ze zlých úmyslů poškodit prodej hanobením vaší nabídky a podívej se co jsi napsal sám nahoře:ostatní detektory jsou těžké=lež, předražené=lež. Tohle je konkurenční boj v tvém podání.

UCAdmin

28. 02. 2006, 23:56

jokr - sdilim tvuj nazor, ze vsechnoman neni kompetentni v to se urcite shodneme
Dale tu mame tve slovickareni a osocovani me ze lzi. Ukaz me kde uvadim slovo ostatni detektory? Tebou podane slovni spojeni se absolutne neshoduje s tim co jsem napsal a dava jiny smysl. Nechtel jsem jmenovat zadnou znacku, ale pro tvuj klid jsem mel mysli treba modely XLT a DFX od Whites - jestli si je mel nekdy v ruce tak me musis dat za pravdu, ze jsou tezke a spatne vyvazene tak me musis dat za pravdu. A jejich cena se ti nezda premrstena? Dalsim tezkym digitalem je treba EXP II, ale u nej je alespon jiz priznivejsi cena oproti XLT a DFX. Na LOVexpu potezkaval Teknetics T2 i pan Guy Creasy a uznal, ze je lehounky a dobre vyvazeny. Takze paklize me osocujes se lzi mel by si sva slova dobre vazit - kazdy se da snadno poplivat...

UCAdmin

01. 03. 2006, 00:12

Davis - musim povtrdit to co rikas, ale nejak nevidim to, ze by te Sing-sing osocoval z toho, ze se skryvas. Spise bych te chtel pozadat o vysvetleni co mela znamenat tva odpoved Petrovi, ktery psal ze si na LOVexpu vyzkousi noveho Tekneticse a ty jsi mu odpovedel: "Ps: V sobotu s LCD uvidíš ale nejspíš akorát MD a Vikinga. " pritom jiz v te dobe bylo zcela jasne napsano, ze T2 na veletrhu bude a take tam byl. Pripada me to uplne stejne jako kdyz jsem zverejnil prohlaseni, ze jsem ziskal zastoupeni na XP a chytrak vsechnoman napsal, ze to neni pravda a ze lzu. Nasledne honem volal do francie tam mu rekli, ze to je pravda. Kdyz mu nekdo napsal, ze by se me mel omluvit tak s aroganci sobe vlastni rekl, ze neni za co, ze jen vse uvedl na pravou miru. Takze kdyz me nekdo oznaci za lhare a pak me musi dat bohuzel za pravdu tak se tomu rika uvedeni na pravou miru? Spis bych rekl, ze je to hodne ubohe jednani - tim nemyslim tebe jelikoz od tebe ocekavam rozumne vysvetleni - ne za to co psal vsechnoman (ten uz jiny nebude), ale to co si psal ty. Paklize ja neco napisu tak si za tim stojim a nemusi ma tvrzeni nikdo zpochybnovat kor kdyz jsou kristalove cista tak jako me tvrzeni o tom, ze T2 bude k videni na velerthu a byl! Paklize budu neco tvrdit o nejakem detektoru a jiny se mnou nebude souhlasit tak v tom takovy problem nevidim, ale at si ho ten dotycny alespon vezme doruky...

xfranta

01. 03. 2006, 09:21

UC ---Ach jo, vidím, že se odpovědí nedočkám.
A to přitom asi jako jediný ze všech diskutujících jsem vyložený fanda na digitály.
Dole jsi T2 zařadil do kategorie EXPL II. To je pro mě dost složitý detektor, co se týká nastavení. Mohl bys mi porovnat možnosti nastavení T2 a EXPL II?
Díky

jokr

01. 03. 2006, 09:32

UC: myslel jsem toto"Většinou je u drahých digitálních detektorů velkou nevýhodou jejich špatné vyvážení a velká hmotnost. "protože je tam použito slovo většinou které nemá význam jeden nebo dva. Krom toho jde o detektory naprosto jiné kategorie s možností ovládat některé parametry hardware. Že je XLT těžší ti za pravdu dám, ale zase mi nepřipadá špatně vyvážený. Těžký a nevyvážený se mě osobně zdá EX II. Můj osobní pocit je ten, že jste se nechali stáhnout v reklamní rétorice na Mosteckou úroveň a ta je těžko přijatelná pro všechny zúčastněné. T2 je jistě zajímavá mašinka a bude mít svá pro i proti, jako všechno co vyrobil člověk a nestvořil bůh. Věcnější a konkrétnější popis by mu jistě neuškodil jako ostatně každému detektoru.

mcmlxxx

01. 03. 2006, 09:48

xfranta: doporučuju stáhnout si a přečíst manuál (anglický) zde :
http://www.metaldetecting.info/T2manual.pdf

xfranta

01. 03. 2006, 10:39

mcmlxxx --- Díky, jsem rád, že alespoň někdo reaguje

jokr

01. 03. 2006, 11:53

mcmlxxx:výbornej nápad, právě jsem to dočetl. Imponuje mi ten přístup, nesnaží se lakovat, upozorňuje na možné obtíže při různých podmínkách a různých typech nálezů. Už dlouho jsem nečetl tak seriózní text o detektoru. Velmi zajímavá je ta stupnice vyhodnocující zemní efekt.

Davis

01. 03. 2006, 12:42

UC - To vysvětlení je jednoduché. Jelikož jsem tvůj článek na DW do té doby nečetl, vycházel jsem pouze z následující Petrovy věty - zde je přesná citace: "LCD detíky mne zatím neoslovily, ale v sobotu si ho se zájmem prohlédnu v Letňanech, možná". Vycházel jsem tedy pouze z jeho slov, že si ho MOŽNÁ, PROHLÉDNE (neříká tedy nic konkrétního o "zkouseni" jak píšeš ty). V jaké podobě (katalogy, DVD, detektor???) bude možno detektor na výstavě prohlížet jsem nemohl tušit (už i z toho důvodu, že jsem o Tekneticsu nikdy předtím, jak jsem také přiznal, neslyšel). Proto jsem zmínil Viking a nesprávně MD. Model 3009 displej pochopitelně nemá - ten s ním nabízí, tuším, Všechnoman (jak jej nazýváš). Jestli ti to připadá jako slovíčkaření, je mi líto. Pro moje vysvětlení to je ale důležitá (a logická) poznámka a byl bych fakt nerad kdybys v tom hledal nějaké jinotaje - žádné jiné totiž nejsou.
A nyní k tomu ostatnímu. Já tu přece nepíšu, že by mě ohledně toho Sing-Sing osočoval. Spíš jsem po něm chtěl konkrétní údaje kdy a jak Diviš nový Teknetics rychle pomlouvá. Když jsem si pozorně ještě jednou přečet co jsem tady i tam napsal, nemohu se zbavit dojmu že se T2 spíš zastávám (jestli jsi tomu článku v angličtině přesně nerozumněl, rád ti jej přeložím) a ohrazuji se proti rychlým závěrům a kritice jiných, kteří neviděli a nevyzkoušeli. Zároveň popisuji praktiky VŠECH výrobců při představování nových modelů a proč se někdy někomu nemusí líbit jejich vyznění na českou mentalitu (oprávněně). Takže opět spíše stojím na tvé straně - ty sis to nevymyslel (stejně jako já si to necucám z palce), tys to pouze přeložil.
Paul

bába

01. 03. 2006, 14:53

xfranta: já fandím taky digitálům a úplně jsi mě vypustil Taky stojí za povšimnutí, že téměř všechny renomované značky mají své poslední modely v LCD provedení - prostě dává víc informací a nemusíš se spoléhat jenom na sluch (často ovlivněný okolnostmi, nemocí apod)

xfranta

01. 03. 2006, 15:33

bába --- Promiň, fakt jsem na tebe zapomněl.
Mám stejný názor, že digitál rozšiřuje hledání o další parametr, ale třeba Keltovi, který si myslí, že hledáme jen podle čísel na displeji to nikdy nevysvětlíš

jokr

01. 03. 2006, 17:22

Kelt je můj oblíbený demagog.

bába

01. 03. 2006, 17:52

xfranta: myslím, že digitál rozšiřuje možnosti vyhodnocení nálezu o více parametrů - hloubka, velikost a nepoměrně jemnější diskriminace než u čtyřtónu

xfranta

01. 03. 2006, 18:31

bába --- Ano, napsal jsem parametr, ale měl jsem spíš napsat soubor parametrů.

butcher

01. 03. 2006, 19:12

No fuj, do téhle debaty plné zbytečných emocí bych se vůbec nezapojil, kdybych zde nebyl zmíněn a citován.
1/ to mé slůvko „možná“ mělo dva významy a) nevěděl jsem jistě jestli do Letňan vůbec pojedu z pracovních důvodů a b) v té době, kdy jsem to psal jsem měl od UCeho starší informaci - že snad stihnou tyto detektory do veletrhu dovézt, holt si netelefonujeme denně
2/ promiň UC, ale informaci, kterou sděluješ 28.2.06 22:54 jsem ti říkal jako výsostně soukromou informaci, kdybych ji chtěl zveřejnit, udělal bych to sám, nebo ten druhý účastník. Docela mně mrzí, že to používáš v téhle „diskuzi“ a ještě proti Pavlovi, který ač konkurent, tebe ani T2 nijak nenapadá, spíš naopak. Můj názor na reklamu při uvádění do prodeje, překlady reklamních letáků a masírování zákazníka u VŠECH výrobců VŠEHO zboží stejné, se neliší od Pavla. Oba jen překládáte originální letáky výrobců se všemi těmi stupidnostmi – podle mě v Čechách (možná jen ti starší) na tenhle typ reklamy nejsme zvyklí a spíš v nás budí ostražitost a skepsi a kdo věří, budiž mu přáno, každý se rozhoduje za sebe. Myslím, že třeba proti „pohádkám a převlékání kabátů ze Severu“ jste ještě v normě. Taktéž znáš můj názor na zveřejňování nálezů jako marketingového prostředku a potřebu jejich důkladnější cenzury. Těch pár identit, které se do tebe a DW navážejí za každých okolností a ve všem už stejně všichni znají a mají na ně svůj názor a nevím proč tě to tak rozhodilo, to jsi přece mohl předpokládat.
3/ Znám tebe i Pavla Diviše, mám detektor XP i Fishera, oba mi jako prodejci poskytujete perfektní servis (nemyslím tím opravy, ty jsem zatím, díkybohu, nepotřeboval) a s oběma detíky jsem spokojen, každý mi pokryje část mých hledačských potřeb.
4/ o zkoušení T2 v hale nemohlo být a ani nebylo řeči, to půjde až v terénu. Můžu jen sdělit mé první osobní dojmy z držení v ruce a listování v menu – váha a vyvážení velmi dobré, design povedený (ve srovnání s Bounty Huntery a třeba ACEm střízlivý a seriózní), velký přehledný displej, ovládání velmi jednoduché (1 otočný knoflík + 1 tlačítko) a  tzv. „user friendly“. Nabídka nastavení je přiměřeně bohatá – pro zájemce doporučuji odkaz na manuál a nastudovat, stojí to za to. Není to detektor typu DFX, EXP II (pro xfrantu), kde můžete (nebo musíte) nastavovat milión parametrů, spíš, ale je to jen moje hledisko, je to složitostí přibližně někde kolem Xterry, Excela, Edge (každé srovnání ale kulhá). Souhlasím v jednom s jokrem – příliš se mi esteticky nelíbí ta žebra na cívce, ale vzhledem k tomu jak jsou tenká a pružná, myslím, že nemají zpevňující, ale jen estetickou funkci a tak bych je jako zručný modelář s klidem odstranil. Jediné minus je zatím možnost pouze jedné cívky (elipsa DD) v nabídce, já jsem „stará konzerva“ a koncentrika mi prostě chybí. Ale to jsou všechno jen „kosmetické“ postřehy, rozhodující budou terénní výsledky, kde jsem zvědav na jaký typ hledání bude T2 nejlepší.

butcher

01. 03. 2006, 19:37

OPRAVA: ne nejlepší, ale nejvhodnější, taky už z toho blbnu

UCAdmin

01. 03. 2006, 20:02

Cely den jsem byl mimo PC tak odpovim az ted.

UCAdmin

01. 03. 2006, 20:04

Davis - OK, tve vysvetleni prijimam.

UCAdmin

01. 03. 2006, 20:09

xfranta - jak zde uvedl butcher T2 ma velmi jednoduche ovladani a presne sedi oznaceni "user frendly". U EXP II mas samozrejme moznost ruznych slozitych nastavovani a kdyz je zvladnes mohou byt pro tebe prinosem.

UCAdmin

01. 03. 2006, 20:11

Jokr - na mosteckou uroven bych nikdy klesnout skutecne nechtel a take to nedopustim...

UCAdmin

01. 03. 2006, 20:11

Davis - vsechnoman je samozrejme tesoroman, essox atd.

UCAdmin

01. 03. 2006, 20:14

butcher - omlouvam se vez, ze jsem to zverejnit nechtel, ale nechal sem se vyprovokovat a mrzi me to. Alespon jakozto ma mala obhajoba budiz to ze jsem neuvedl jmeno toho detektoru. A dobra zprava jest, ze by se v dohldne dobe mela objevit dalsi civka pro T2.

jokr

01. 03. 2006, 20:16

Butcher:já bych ty žebra neřezal, ta cívka je dost dlouhá a dle mého názoru mají zamezit chvění při nárazu z boku. Že se někdy na ní nabalí bláto je houby problém proti tomu, když je cívka mikrofoní. Tvůj článek

Jeseň

01. 03. 2006, 20:34

Mohlbys mi UCe vysvětlit, kde jsi vzal tohle? : Opet zde podekuji konkurencni spolecnosti ESSOX dle jejichz statistiky je Detektorweb soucasnym nejvetsim prodejcem detektoru v oblasti splatkoveho prodeje a kdyz vezmu v uvahu, ze to cini male procento z nami prodavanych detektoru...
Největším prodejcem detektorů na splátky je zatím nejmenovaný prodejce z Mostu. Naše statistiky o DW nikdy nemluvily, protže jej nemohou sledovat, pokud je mi známo fungujete vy tady s Českou Spořitelnou.

jokr

01. 03. 2006, 21:16

Bába:koukám, že jsi online, tak si počkám jestli sem nešoupneš nějakýho bacila.

bába

01. 03. 2006, 21:29

jokr: tak jo  Ty žebra bych neřezal. Každý kus použitý ve výrobě jsou halíře navíc a v konečném součtu dost peněz - asi je tam nedávali z plezíru ale po nějakých testech. Na rozdíl od xfranty mě marketingová stránka prodeje detektorů nechává v klidu. Handrkování, polopravdy - prase aby se v tom vyznalo kdo má vlastně pravdu. Asi každý tu svou. Důležité jsou ve finále kvality a ceny prodávaných detíků a to nikdo v praxi neokecá. Při obchodu platí dvě pravidla 1- špatná zpráva se šíří mnohem rychleji, než dobrá 2-každý, kdo tvrdí, že je sousedovo zboží horší než to moje budí nedůvěru i kdyby měl pravdu. Ty napnelizmy jsou tu proto, že je omezený trh a má omezenou kapacitu lidí ochotných dát peníze do detektoru - jde tady zkrátka o živobytí a tak panují emoce.

bába

01. 03. 2006, 21:36

Vyhraje ten, kdo bude mít širokou nabídku atraktivních detektorů pro všechny cenové a nárokové skupiny, ten, kdo bude podávat podrobné, ověřené a poctivé informace o svém zboží a ten, kdo bude mít nejlepší servisní, splátkové a dodací podmínky (eventuálně pobočku minimálně na opačném konci republiky) To chce ale hromadu peněz a nyní sledujeme ukázkovou snahu více prodejců o získání dominantního postavení na trhu - bohužel většinou nepříliš promyšlenou

butcher

01. 03. 2006, 22:59

jokr: respektuji názor odborníka , držel jsem tu cívku v ruce a ta žebra nebyla nijak tuhá a když drží bez žeber 27 DD i to 38x45 DD, tak jsem předpokládal, že by to klidně odstranění uneslo. T2 nevlastním, neměl jsem v terénu v ruce, tak to proboha již případní majitelé neberte jako návod
bába: tak tak, a výsledek by dle všech pouček a moudrých učebnic ekonomické teorie měl znamenat + pro nás zákazníky - stále lepší služby a nižšší ceny, bohužel ne vždy to vyhraje ten kvalitativně nejlepší, ale ten ekonomicky nejsilnější, aneb kdo vydrží déle s dechem (financemi), případně s jinou činností ze které tohle ufinancuje. Tvé pravidlo 1 platí - 1 nespokojený zákazník informuje asi 100 dalších, ten spokojený prý tak 8 

UCAdmin

02. 03. 2006, 08:33

Jeseň - zkus se zeptat sam sebe a kdyby si na to neprisel tak tady mas odpoved: jelikoz se tvuj nejmenovany prodejce pochlubil s vysledky a ty jsi ho nasledne opravil, ze cislo, ktere udava sedi, ale ze je za vsechny prodejce detektoru jenz pro ne delas splatky ty tedy presneji spolecnost ESSOX. Tudiz jste nam krasne ukazali dulezita cisla (verim, ze ty by si je nikdy nezverejnil) a vime, ze sme na tom lepe nez vsichni ostatni konkurencni prodejci dohromady. 1+1=2 vis a vzhledem k tomu, ze je to jen mala cast nasich prodeju... Kdyby jsme ti tehdy nedali kosem a prijali tvou nabidku spoluprace tak by si mel za nas urcite pochvalu, ale je mi jasne, ze i tak prodej detektoru na splatky v CR nepredci jine ekonomicky silnejsi obory.

xfranta

02. 03. 2006, 08:39

bába --- No, já si dovoluji ten luxus nebýt u marketingu v klidu. A to nejen u detektorů. Moje reakce je, že když se někdo pokouší z lidí dělat mamlase, tak u něho už z principu nenakoupím. Sice mu to může být jedno, jeden zákazník - žádná ztráta, ale pro mě je to dobrý pocit v tom, že jsem nepodpořil to, s čím nesouhlasím.
To myslím k marketingu obecně, prosím, aby to zase nebylo vztaženo osobně někým, kdo mi stále ještě neodpověděl na to, co tedy myslel těmi věcmi pod mostem

UCAdmin

02. 03. 2006, 08:48

xfranta - potrefena husa se vzdy ozve, tak se ozyvam. Nejedna se o zadne veci a ne o most, ale Most a pevne verim, ze ti to bylo vice nez jasne...

Sing-Sing

02. 03. 2006, 11:12

xfranta: pracuji u jedné společnosti jejímž principem je prodej. Společnost je na trhu 15 let, patří mezi špičku v oboru. Portfolio zákazníků je široké od gigantů po malé skoukromníčky. Mám tu čest řídit její pobočku v Praze. Přes výše uvedené skutečnosti bych si nikdy nedovolil říct, že ztráta jednoého zákazníka není žádná ztráta.
Nový detektor nehodnotím. Neměl jsem jej totiž možnost osobně si vyzkoušet.
Jinak ohledně marketingu a dalších věcech týkajicích se prodeje ap. plně souhlasím s bábou.

mcmlxxx

02. 03. 2006, 13:09

mě by celkem zajímalo jak je na tom T2 s přepínáním pracovní frekvence pro zamezení interferencí. Manuál o tom sice mlčí ale vyčetl jsem že by to mělo fungovat. už jsi to UC zkoušel?

bába

02. 03. 2006, 14:36

mcmlxxx: no konečně něco konstruktivního

Davis

02. 03. 2006, 15:54

Sing-Sing: Myslel jsem si že po tom co jsme si s UC vše v klidu vysvětlili se již nebudu muset zapojovat. Na tvůj příspěvek ale, promiň, nereagovat nelze. Na základě 15 leté praxe z marketingu u společnosti (patřící ke špičce v oboru), jsi xfrantovi pěkně a věcně vysvětlil proč by sis přes výše uvedené skutečnosti nedovolil říct, že ztráta jediného zákazníka není žádná ztráta. V tomto s tebou samozřejmě souhlasím.
Jestli si ale vzpomínáš, zapojil jsem se do této diskuse vlastně jen na základě tvého příspěvku o konkurenci a pomlouvání. Na to jsem (jako jeden ze jmenovaných) reagoval optáním zda bys mi při vší laskavosti doložil jak a čím novou T2 pomlouvám. Odpovědi se mi dosud nedostalo a nyní se objevuješ s poučkou z oboru xfrantovi. Jelikož jsem o marketingu také něco slyšel tak vím, že mezi další stěžejní poučky patří - nepoužívat nepravdivé (nechci psát lživé) informace, může se to negativně projevit v budoucnu. Co s tím ale v praxi? To záleží na okolnostech a vidím 2 možnosti. Buď se jedná o nedopatření a věc se uvede na pravou míru, nebo je to záměr a pak je lepší být zticha. Jo je tu ještě třetí eventualita - blbost, ale tu v tomto případě nepředpokládám.
Závěrem píšeš že plně souhlasíš z Bábou ohledně marketingu a dalších věcí týkajících se prodeje, ap. Mohu říci, že já taky. Potom mi ale vysvětli na základě čeho jsi sepsat větu: "Pravda je, že pokud budu prodávat jiné typy jako Diviš, nebo je lízovat jako Jesen nebo vyrábět jako Jokr, tak bych tyto detektory taky co nejrychleji pomluvil. Měl bych totiž strach, že mi budou konkurovat... ". Za tím si fakt stojíš? Takhle vážně vypadá marketing Made in Česká kotlina?

Jeseň

02. 03. 2006, 17:14

Není třeba abych se omlouval. Očekávám, že mne začneš oslovovat tak, jak se sám tituluji- tedy Jeseň nebo civilním Milan. Jestli většina tvých argumentů spočívá v tom, že mi vymýšlíš různé názvy, které jsem si sám nevybral klesl jsi opravdu hluboko. Pro mě jsi pouze UC, jak se sám označuješ... tak to dodržuj i obráceně. Tohle je prosba.

Co se týká splátkových prodejů, dokaž že prodáváš nad milion půjčených peněz ročně na splátky a pak se tu s tím oháněj. Tvrdit cokoli bez toho že to hodnověrně doložím je zbytečné. Do té doby to bude pro mne pouhá tvoje spekulace.

Omlouvat se nebudu protože jsi ve svých větách hrubě upravil a zdemagizoval moje věty. ESSOX totiž žádnou statistiku o DW nevydal, ty jsi to ovšem tak napsal.

Jeseň

02. 03. 2006, 17:20

Ještě maličkost, ta hranice mezi vkusem a nevkusem, mezi realitou a demagogií je velmi tenká... bojím se že jsi za ní...
Mě dělat splátky pro lidi baví a kdybych zrušil všech pět prodejců detektorů ani to nepoznám... ovšem ty se stále tak lopotíš za nejvyšší návštěvností, nejvyšším prodejem až se z toho občas nekontroluješ... zamysli se nad sebou... přestaň tu mazat lidem příspěvky, nemystifikuj začínající hledače a neber si je jako rukojmí v honbě za tím kolik tu budeš mít příspěvků s fotkami nálezů, což ti sice zvýší návštěvnost, ale jim to ublíží...

jokr

02. 03. 2006, 21:11

Paroubek taky věří že je největší, tak mu to neber. Přece už na začátku vzniku DW tvrdil že chce být jen mecenášem chudých mrcasníků. Hodný chlapec.

bába

02. 03. 2006, 21:37

jokr, Jeseň, Davis, xfranta: co kdyby jste třeba zase pro změnu přestali prát do UCeho a vznesli nějaké dotazy k tématu. Nějak se to tady posunulo do pranýřování a dohadů. Nikomu nestraním, protože nikoho neznám natolik dobře abych si to mohl dovolit ale jednau věc musím uznat - ten web dělá UC dost dobře, tak to nekažme vzájemným osočováním.

Davis

02. 03. 2006, 22:55

Bába: Hej bábo, já tomu fakt nerozumím. Před chvilkou jsem tady vysvětloval Singovi aby buď konkrétně napsal čím a jak jsem pomlouval a nebo aby raději v opačném případě nepsal nic. Nato vylezeš ty a vyzveš mne (mezi jinými-ty ať si to ale řeší jak chtěj je to jejich problém) abych třeba zase pro změnu přestal prát do UCeho a vznesl nějaký dotazy k tématu. To samozřejmě rád udělám. Proč mě ale vyzýváš abych se přestal navážet do UCeho když realita je jiná. Pro příště buď prosím tak laskav a než to odklikneš tak si ještě jednou přečti co sděluješ. Opakuji, do UC se nenavážím a bláboly tohoto typu mi vadí. Jestli na to máš jiný doložitelný důkaz - sem s ním. V opačném případě nepiš nic a rovnou přejdi k dotazu na dané téma. Díky.

jokr

02. 03. 2006, 23:05

Ahoj Davisi, tohle je hospoda sparťanů a jako slávista riskuješ. Jinak vše šlape jak má, bylo to róbo ale budou plakat.

Wurst

03. 03. 2006, 01:51

Kucííí... nebuďte ve. při...

mcmlxxx

03. 03. 2006, 06:49

bába: tady se dočkáme zřejmě jen handrkování....

bába

03. 03. 2006, 06:54

Davis: omlouvám se, už se mi to všechno ani nechtělo číst do konce.
mcmlxxxx: doufejme, že až UC otestuje detík, rozhoří se nějaká plodnější diskuse

xfranta

03. 03. 2006, 08:13

bába --- Já myslím, že jsem už dole někde psal právě UCemu, že web je super, když se mi snažil nařknout z očerňování DW, jediné, o co jsem se tady hádal byl styl marketingu a tam si stojím za každým slovem. (Druhá věc je zveřejňování některých nálezů, ale to už fakt vířit nechci. )
Jinak už jsem skončil, myslím, že se tu dost názorů vytříbilo
Dál nechť mluví parametry a technické údaje

xfranta

03. 03. 2006, 08:22

Apropos, není mi jasné, proč se pořád hádáte o parametr, který určuje objem prodejů na splátky. Podle mého to není zase tak moc validní údaj pro porovnávání. Co když u některého prodejce činí procento prodejů na splátky 20% a u druhého 80%? Jak pak můžete říct, kdo je největší??
Tím nechci zase spustit rozsáhlou diskusi, ale spíš říct, abyste se na to poměřování vykašlali a nechali to na dobu, kdy se budou skutečně zveřejňovat absolutní čísla.

jokr

03. 03. 2006, 11:48

Obecně:souhlas, bavme se o detektoru konkrétně. Po přečtení manuálu, který je vysoce korektní a objektivní, se dá už o ledačems debatovat. Mě zaujala nejvíc stupnice která klasifikuje zemní efekt. Sice se dá podobně soudit na druh země z manuálního nastavení groundu, ale tady je to na vyšší úrovni, přesnější, přehlednější a rovnou před očima. Zatím to nikdo nepoužil a ten chlápek ví jak cenná je to informace pro orientaci v terénu.

Davis

03. 03. 2006, 12:23

Bába: Díky za odpověď

Sing-Sing

03. 03. 2006, 13:52

Davis: ten první příspěvek byl myšlen jako ironie.
Pokud to z něj nebylo čitelné pak se omlouvám
(nicméně stojím za tím, že nehodnotím nový detektor, tedy i výše zmíněnou reklamu, neboť nemohu posoudit je-li vše pravda, nebo jak je zde uváděno přehnaný či lživý markerting. To vše z toho důvodu, jak opakuji neměl jsem možnost jej vyzkoušet. Žil jsem v domění že ani ostatní. Pokud však jej již někdo zkoušel a shledal údaje uváděné nepravdivými, pak je samozřejmě v pořádku toto jako svoji zkušenost uvést.
Nicméně jsem přesvědčen že s nastupujicím počasím se všechny podobné diskuse zmenší, neboť věřím, že jejich valná část pramení z absťáku který všichni po zimě máme

Davis

03. 03. 2006, 19:31

Sing-Sing: Díky za odpověď. S tím abtákem budeš mít určitě pravdu. Jen abychom si ale nemuseli sednout opět někam ke krbu n P**** podle té písně - "My čekali jaro a  zatím přišel mráz... ".

UCAdmin

03. 03. 2006, 20:15

Jokr - ano, info o pudnim efektu je dobra vec, ale musim ji vice otestovat. V pohybovem rezimu ma hledac moznost pomoci prepinace na dohledavani prepnout v opacnem smeru a nasledne se v pravem dolnim rohu displeje te detektor vyzve k "pumpovani" detektorem nahoru a dolu jako je to u tveho detektoru. Ale zatim nebyl cas tuto fci testnout.