Úvod / Články

Diskuze k nálezům

10. 09. 2007 Autor: Drobek2 6846× 175
Nejprve by jsem chtěl pozdravit všechny hledače a spřízněné duše tohoto Webu. Vím, že téma o kterém chci psát není středobodem zájmu tohoto Webu, ale poslední dobou se to tady docela chvěje. Jedná se hlavně o příspěvky k nálezům. Řekl bych, že se tu vyskytuje několik druhů lidí, kteří přispívají k nálezům komentáři. První skupinou jsou ZNALCI. Jsou to lidé, bez kterých by byl tento Web jen kecárnou o ničem. Jejich znalosti svých okruhů zájmů jsou obdivuhodné a myslím, že mluvím za všechny, když jim za jejich pomoc při určování nálezů poděkuji. Jsou to lidé, kteří věcně odpoví a jsou nad věcí, takže se do hádanic nepouští. Další skupinou jsou VYSTAVOVATELÉ. Ti zde ukazují svoje nálezy a jsou rádi za každou pomoc nebo pochvalu, že se jim daří a také dokážou pochválit ostatní nálezy. Sám obdivuji, jaké mají někteří štěstí. Další skupinou lidí, kteří zde přispívají svými příspěvky k nálezům jsou PRUDIČI. Nevím, jak je nazvat jinak. Snaží se každému vnutit, že to co zde vystavil je kopie a že oni je taky měli. Že je koupili za pár korun a pak je někomu milostivě dali. Na to mam jednu odpověď: Nenakupujte, když se v tom nevyznáte a když už nakoupíte kopii, tak se nesnažte napadat ostatní, že nalítli stejně jako Vy. Netvrdím, že všechno co se tady ukáže je originál, ale je jich tu určitě víc než kopií. Další jejich oblíbenou kapkou do příspěvků jsou urážky a nadávky. Pokud ty lidi co tady vystavujou znají, tak ať jim nadávají, ale ne na Webu, ale v soukromí. Nikoho kromě Vás to nebaví. Další oblíbenou frází je JSTE MLADÍ, JE VÁM 15 atd. V jednom příspěvku jsem četl, že kvůli takovým mladíkům, co sbírají věci 14 dní a poslední dobou vystavují na Webu, tady skončilo několik přispívatelů, kteří byli kdysi velkým přínosem. Pokud byli velkým přínosem kdysi, tak proč to hážete na kluky co začali, jak píšete, vystavovat teď? Další zajímavý odkaz byl, že mladíci najíždí do Jižních čech a tam plundrují. Neříkám, že ne, ale zhruba před 14 lety jsem byl na políčku, které bylo po nájezdu skupiny "hledačů". Že to tam byla díra na díře asi nemá cenu říkat. Lepší bylo, že po jejich odjezdu se tam najednou začaly nacházet olovění kuličky (asi broky) a spousta úhledně nastřihaných staniolů. Takže to neni nic novodobého. Třeba si někdo sáhne do svědomí. Nakonec bych chtěl říct, že nemá cenu přestat chodit na tento Web, pokud se Vám nelíbí, kdo a co tady vystavuje. Byla by to škoda pro všechny co potřebují Vaši radu. JEN PRO PRUDIČE:. Jsem jihočech, je mi 36, chodím hledat od roku 1991 a mám to jako koníček na odreagování. (asi jako houbaři). Samozřejmě, že taky lecos sbírám, ale nejsem zlatokop a to se nevylučuje s tím, že občas prodám nějaké přebytky.

S pozdravem a přáním dobrých nálezů Drobek2

 Autor: Drobek2

Komentáře

kefa

10. 09. 2007, 12:06

Zdar Drobku, dobrý, tak sem tak zjistil že budu asi prudič.
Co se dá dělat

Enselad

10. 09. 2007, 12:13

Něják nechápu co pan Drbek2 chce!?!?! ?

kimcid

10. 09. 2007, 12:14

no konečně to někdo napsal.... jen se bojim že efekt bude zase buď nulovej nebo zapornej. což se bohužel dobrejm článkům stáva. jak jsem již s administrátorem o tom diskutoval bylo by lepši buď stránky udělat placené nebo každej kdo si založi učet, bude hold muset napsat svou adresu kam mu přijde potvrzovaci dopis... a ono to ty prudiče minimalizuje... (teda doufám)

looki

10. 09. 2007, 12:17

Souhlasim s clankem na 100procent. Vzdy se najde bl*ec co si mysli ze je neco extra. Jsem sice zacatecnik, ale po precteni nekterych pisatelu se nastacim divit.

Bones

10. 09. 2007, 14:53

Ještě bych rád připomenul tzv. PRUDIČ NEUSTÁLÝ - jde ve své podstatě o lidi, kteří zbytečně melou dokola jen to své, o kterém jsou přesvědčeni, že je to pravda boží a nic a nikdo nemůže mít jiný názor než oni.

džingis

10. 09. 2007, 15:30

Zdar Drobek2, plne súhlasím!

MG34

10. 09. 2007, 16:25

Drobek2:Ahoj. Tak uvažuju kam asi patřím... Momentálně nemám skoro čas hledat, tak jsem spíš Vystavovatel. Ale občas si i rýpnu když mi je něco proti srsti, tak budu i kříženec Prudiče (poddruh Decentní )
Ale vážně, myslím že jsi to dost vystihl.

lw

10. 09. 2007, 16:31

VELMI VĚCNÝ ČLÁNEK!!!

Fanu

10. 09. 2007, 16:49

Zdravím, s článkem souhlasím, i když dle mého názoru asi tak úplně jednoduché to rozdělění do skupin nebude. Prudiči byli, jsou a budou... to je bez diskuse. Ale ty VYSTAVOVATELE bych ještě rozdělil minimálně do dvou skupin: CHLUBIČI a ti, co opravdu potřebují poradit nebo pomoc s identifikací. Tak jsem vypozoroval, že právě ti chlubiči / někdy i chroničtí/ jsou středem zájmu PRUDIČŮ /. To, že někteří -náctiletí, jak píšeš odradili některé ty skalní... Bude to možná v tom, že právě tihle mladíci začátečníci píší stále stejné dotazy typu ŇÁKEJ DETÍK NA ZAČÁTEK, DO ČEHO JÍT ZA 2tis. kč,... Nemám jim to za zlé, ale kdyby nebyli líní a věnovali třeba hoďku ze svého drahoceného času, stráveného v hospodách a restauracích - raději pročítáním článků v diskusích - udělali by si vcelku slušný přehled sami. Takhle si všimni, že už na podobné dotazy nikdo ani vcelku neodpovídá. A ještě jsi dle mého názoru zapomněl na jednu skupinu - na ty, co už poznali, že posílat své nálezy k pochlubení se na webu je jen polní tráva a raději už nic neposílají. Domnívám se, že i tato skpina bude dosti početně zastoupená. Já nejsem ani znalec, ani -náctiletý, ani vystavovatel /od určité doby/ tak mi už zůstává jen PRUDIČ. . Jinak ale pěkný článek a hezky napsaný.

judy

10. 09. 2007, 17:25

I já se připojuji se svým souhlasem

Delon

10. 09. 2007, 17:42

z mého pohledu pouze článek, který se nemotorně zastává těch, kteří neshody v podstatě vyvolávají, článek který znovu může zadat příčinu k opětovnému pruzení a článek, ve kterém autor postavil sám sebe mezi ty, kteří jsoupravou příčinou degradace tohoto webu.

Vacis

10. 09. 2007, 18:12

tento článek je velice výstižný a plně souhlasím s Fanuem. Znám plno lidí, co mi osobně poslali hodně pěkný nálezy a určitě by to stálo za to zveřejnit.
Asi nejvíc mě mrzí to rýpání, když někdo kopne něco "palného" a hned každý jak se nedovoleně ozbrojuje a tak. Podle mě, se chce každý spíš pochlubit, že našel a zachránil kus dějin a lidi mu tady vyhrožují skoro udáním.
Kam jsme se to dostali???
A podle mě, ať sem lidi přispívají s čím koli, rád se podívám na hezké věci. Ať už je to od prázdné nábojnice až po třeba sbírku německých vyznamenání.
A držím palce adminům, ať to zvládaj, už sem pár webů viděl zavřenejch právě kvůli diskusím s hloupými příspěvky.

Killer

10. 09. 2007, 18:34

Vacis : nezlob se na mne, ale jestli někdo cítí potřebu vystavovat nalezené palné zbraně tak má v hlavě slámu a ne mozek ( bez urážky).

Gucci

10. 09. 2007, 18:36

zdarec drobku moc hezky napsané plně souhlasím
Delon: napiš lepší......

Vacis

10. 09. 2007, 18:40

to Killer: podle mě je DW o přátelství, o společném pokecání nad nálezy.
Je jasný, když najde někdo třeba P08 v krabici od oleje, že je blbost to sem dávat, ale pokud někdo něco vykope, má z toho radost a chce se pochlubit, tak je docela hnusný ho sejmout že se nedovoleně ozbrojuje.
buďme trošku lidi

fernet

10. 09. 2007, 18:45

dovolím si citovat Donutila z jednoho filmu: "a komu tím prospějete? co?. . " dále no comment.

Delon

10. 09. 2007, 18:58

Jelikož jsem s naprostou jistotou považován za PRUDIČE především já a Frunsberg si přeje abych napsal lepší…, tak mi dovol, v souladu s pověstnou potrefenou husou, alespoň stručně vysvětlil, proč tomu tak je. Zmíním se pouze o jedné věci, která jak se zdá, Tě trápí nejvíce. DW je především o nálezech za pomocí detektoru a jako vedlejší je zavedena sekce po názvem „půdovky“. Jestli tomu tedy dobře rozumím, měli by zde tedy být presentovány pouze věci, které jsou nalezeny detektorem, nebo věci nalezené na starých půdách atd. Obě tyto sekce samozřejmě počítají s tím, že budou naplňovány pouze a jedině originály. Jinak je mi úplně jedno co si tady kdo vystavuje, včetně zbraní, protože je každý odpovědný pouze sám za sebe a pouze on si ponese i případné následky. Zmiňuješ se, že se tady sice nějaké kopie vyskytují, ale že jich je méně než originálů. Z Tvého pohledu tedy poměr uklidňující. Tak tohle je zrovna důvod, proč mi to z výše popsaných důvodů hlava nebere! Kdo tady vlastně prudí, dává důvod a tím poškozuje tyto zajímavé stránky? Ten kdo se  chce potěšit a zároveň rozšířit své znalosti pohledem na zajímavý originál, nebo ti, kteří sem posílají doma vyrobené zmetky nebo padělky našmelené na různých burzách? Jaký je motiv a co je k tomu vede? Kde je hledačská čest, hrdost a férové jednání? Je to pouhý závod v tom, kdo sem pošle více hákových křížů, bez ohledu na to, kde a jak je získal? Když se ozve člověk, který si odmítá s odpuštěním nechat nasrat na hlavu, je u Tebe prudil? Já sám německou armádu zbožňuji a dokážu se nadneseně řečeno modlit u každého nalezeného knoflíku z německé uniformy a víš proč? Právě proto, že je to originál. Protože ho někdo nosil a přestože se jedná pouze o malý knoflík, vážím si ho více, než sebekrásnější kopie přezky nebo odznaku, protože je v něm ukryto kus historie. Jakoukoliv kopii německých věcí však rozhodně odmítám a pohled na ní ve mně vyvolává emoce. Osobní důvod už jsem popsal, ale existuje i důvod daleko závažnější. Vše co se z mého pohledu najde v zemi nebo na půdách (tím mám na mysli samozřejmě originály) můžeš před svými kritiky a svým vlastním svědomím obhájit. Je to součást naší historie, nelze se před ní schovat, nelze ji překroutit, nebo něco změnit, musí se proto brát taková jako je a naopak je třeba o ní mluvit a pokud možno se i poučit. Ale vše co se nově vyrobí, množí, dále šíří a vystavuje, zavání minimálně propagací nacismu. A to se tady děje často. Zrovna tak to ale cítím k symbolům komunismu. Tohle jsem napsal jen proto abys snáze pochopil jeden z důvodů, proč vlastně se tady prudí a kdo těm PRUDILÚM zadává příčinu k jejich pruzení. Příčin je tady daleko více, ale nechci prudit, proto se zmíním jen o  Frunsbergovi. Nikdo za celou dobu co jsem tady, ani v nejvypjatější situaci neurazil nikoho tak sprostě jako on. (mimochodem Tvůj kamarád, kvůli kterému Tvé dílo vzniklo)Slovy „ten kuře mě tady na webu už hodně dlouho sere“. Tohle si tady prostě nedovolil nikdo k nikomu. Mohl bych Ti tady o té mládeži které se tak zastáváš napsat celé stránky o tom, aby se naučili nejdříve pořádně číst a pasát, našli si své místo ve společnosti aby nebyli jen dalším zatížením naše sociálního bolševického systému a pak se teprve chlubili a byli hrdí na svého dědečka který byl dozorcem v koncentráku, ale úrodnou půdu bych tady pro to určitě nenašel….

Gucci

10. 09. 2007, 19:50

Delon: hezky napsáno ale jenom něco bych ti řek: když sem pošlu věci které sem vykopal a někdo(kuře) mi tady bude tvrdit že sou to kopie a pak mě začně urážet a to ty asi nečteš tak to moje chyba neni a co se tíče mího dědy já na něj budu vždycky hrdej. Naše rodina je založená na jiném základu než asi vaše nevim jak to je ale jedno vim určitě mi sme na své předky hrdý v mé rodině byly jen bojovníci každá generace se zůčasnila aspon jedné války a hrdě v ní bojovala! byl bych rád kdyby si mi odpověd napsal na meil nechci otravovat ostatní měj se 

MG34

10. 09. 2007, 19:51

Delon:Omlouvám se za svou reakci. I když nesouhlasím s Tvým nadšením pro německou armádu, nic mi do něj není a máš na ně samozřejmě nárok!! Každého zajímají jiné oblasti historie. Tvá věta o německém knoflíku tu už několikrát padla a myslím že vím jak je myšlena.
Frunsberg je někdo, kdo mě svými komentáři dost rozčiluje a občas reaguji. Na druhé straně i jeho vyjadřování o něm dost vypovídá... Nemám moc hluboké znalosti jako někteří z kolegů na tomto webu, ale u tohoto "jedince" se spíš bavím, a přiznám se že i provokuju.
Nejsem zkušený hledač, a spíš se řadím mezi ty, kdo zde občas prezentuje nějakou prkotinu v půdovkách pro potěšení své i ostatních. (pokud o to stojí)
Vulgarita sem podle mě moc nepatří, stejně jako napadání a arogance.
Pouze můj názor
Hodně štěstí

MG34

10. 09. 2007, 19:54

Frunsberg :Nezlob se na mě, ale na čem je založena tvoje rodina, když pominu hrdost na dozorce KT...
Tvůj poslední komentář vyvolává dojem že pocházíš minimálně ze starého pruského vojenského rodu!!
Pokud ani, gratuluji ke skvělé češtině!!!

mátoha

10. 09. 2007, 19:55

JE TO REBEL

MG34

10. 09. 2007, 20:00

mátoha:

ranun

10. 09. 2007, 20:09

Všem více čestnosti, ohleduplnosti, štěstí. v

George-83

10. 09. 2007, 20:25

Frunsberg: ty jsi hrdej na dozorce KT?? tak to mi hlava fakt nebere, ty asi nevíš co se dělo v koncentrákách že jo? no máš se ještě co učit ps: nechci tady prudit, ale na tohle musim reagovat

dolin

10. 09. 2007, 20:26

Omlouvám se všem kterým jsem jejich příspěvky (pokud jim to vadí! ) obohatil o rádoby vtipný koment,.. jinak se snažím vypotit ze sebe to co vím,... Peace!

Drobek2

10. 09. 2007, 20:27

Tak Vás všechny zdravim. Vezmu to popořadě. Nevim, kdo, ale někdo nepochopil pointu tohoto článku. Jde o to, že se tady propírají věci co sem nepatří a taky o tom, že by se nějací přispívatelé mohli zamyslet, proč sem přestali dávat svoje nálezy. Nechme notorický hádače hádat se a věnujme se tomu o čem tento Web je. Pokud by se na to všichni vykašlali, tak by téma nálezy mohlo zaniknout a zůstala by jen diskuse.

Gucci

10. 09. 2007, 20:34

MG34: nedělal to dobrovolně kdyby mohl nědělal by to stačí...

Delon

10. 09. 2007, 20:35

MG 34: je mnoho důvodů proč obdivovat německou armádu. Když půjdu ještě dál, tak z mého pohledu spíše neexistuje, důvod proč jí neobdivovat. Není správné se před historií uzavírat a snažit se jí překroutit. Tohle ale je třeba probrat někde u pivka a ne formou SMS. Prostě jsem si v obsáhlých dějinách Země vybral dobu nedávnou a z ní německou armádu. Faktem ale je, že je nutné znát co je ideologie a co armáda. Já ideologie nesnáším. Komunistickou ale zejména.

Drobek2

10. 09. 2007, 20:36

To Delon. Neopěvuji tady falsa a věř mi, že perfektně znám ten pocit kopnout si originál a mít velkou radost i z knoflíku. Na druhou stranu nikdy nezabráníš, aby se tady vyskytla nějaká kopie. To, že Frunsberka znam nemění nic na mém názoru. Já se ho nesnažim ani hájit, ani chránit. Že se tady vyjadřuje sprostě jsem mu dal sežrat už přes icq, ale můj článek vznikl na popud diskuse, která se posléze strhla. A nejen na jeho adresu, ale v podstatě na všechny a na všechno. Bylo to jen takové zamyšlení, ale asi na něm něco bude, protože lidé, jejichž nick name je vždy u správné identifikace a nebo odborné rady. Ale pokud si někdo myslí, že si svoje chování na Webu musí nějak omluvit, tak ať to klidně udělá.

MG34

10. 09. 2007, 20:39

dolin:Myslím že tvé komentáře nikoho nepohoršují!
Drobek2:Omlouvám se. Asi i moje chyba.
Frunsberg:Dobrovolnost u waffen SS je tíma na dlouho. Nebudu tím autorovi tohoto článku kazit jeho úmysl. Už jsme o tom někde diskutovali.

Drobek2

10. 09. 2007, 20:40

Koukam, že jsem nedopsal větu. Bylo to jen takové zamyšlení, ale asi na něm něco bude, protože lidé, jejichž nick name je vždy u správné identifikace a nebo odborné rady se k této diskusi nevyjadřují.

bába

10. 09. 2007, 20:40

Drobek2: jestli to nebude tím, že se jak ty říkáš někteří přispívatelé zamysleli a právě proto sem přestali přispívat

MG34

10. 09. 2007, 20:42

Delon :Myslím že si v podstatě rozumíme, a to pivko není špatný nápad. Na to slyším
K těm ideologiím.. Mě je jedno jestli je nacistická, komunistická nebo Svazu Maorských domovníků!!! Každá zpravidla vede do průšvihu

Drobek2

10. 09. 2007, 20:44

Já, ale pořád nechápu proč. Pokud je zradily komentáře některých přispívatelů, tak se jim divim, že si ztoho něco dělají. Ale někdo tady psal, že vystavováním nálezů si pod sebou řežou větev. A to mi hlava drobet nepobírá.

Andy Green

10. 09. 2007, 20:45

Frunsberg: Nevim proč jseš hrdej na to, že byl dozorce v KT. Ještě napíšeš, že to nedělal dobrovolně. Hrdej bys měl na něj být, kdyby řekl " Ne, tohle dělat nebudu! " a radši se nechal zastřelit, než aby sledoval ty zvěrstva, který se v takových zařízeních udály. Sice je tohle článek o neprudění, ale tohle mi už nedalo.

Delon

10. 09. 2007, 20:46

Frunsberg: nechme toho a poučme se alespoň pro tentokrát Drobkovým příspěvkem. Tady máš a vše je OK. Jen si ale vzpomeň kdo se Tě před dvěma lety tak vehemntně zastával před fanatickými bolševiky...
Drobek 2: nemylím si, že by bylo dobré, kdyby si všichni přispívají přidělili vždy a povinně pod své příspěvky medajle a slova neskonalého obdivu a chvály. Tím nic nezískáš. Osobně si myslím, že i opozice musí fungovat, protože pak by to byla jen a jen fraška. Pouze z bohaté a názorově pestré diskuse se může člověk poučit a udělat svůj svůj vlastní obrázek a názor.

vyhloš

10. 09. 2007, 20:48

frunsberg: ta nedobrovolnost u SS je zajímavá. mimo to chvilku tvrdíš, jak sloužil nedobrovolně, ale pak dodáš, jak horlivě by se svými souputníky zatočil pomocí P38. No ale vidím, že máš problém s více věcmi

Gucci

10. 09. 2007, 20:50

Andy Green: to sem zvědavej kdo by tohle řek. . jinak nic proti tvýmu názoru je to dobrej názor jen trošku nerealistickej děda měl doma rodinu a málo kdo se nechce vrátit po válce domů...

Gucci

10. 09. 2007, 20:52

vyhloš : pravopis je zlá věc já vim.... jinak to asi nemá cenu řešit já si sobě nezačal nadávat do fašistickejch svi**........

vyhloš

10. 09. 2007, 20:54

to ne, ale já sem taky nikomu nenadával to, že jsi mi to neobjasnil, mně ale něco potvrdilo neva, najdi si holku, třeba se uklidníš

Gucci

10. 09. 2007, 20:58

vyhloš: v tom stebou souhlasím ale já se uklidnovat nemusim tady stejně neni co řešit jen jan souhlasím s Drobek protože sou tady fakt rejpalové viz mé příspěvky vím že se vždy nezachovám dobře a slušně ale kdyby nic nenapsali já bych se němel proč naštvat....

Drobek2

10. 09. 2007, 21:02

To delon. Taky si myslim, že diskuse má být pestrá, ale je web o hledání a nálezech a ne o napadání kohokoli za cokoli. Aby nedošlo k omylu, nemyslim tim tebe, ale píšu to všeobecně. Na hádání a nadávání by mohli Admini udělat zvláštní kolonku ve fo'ru a sekce nálezy a půdovky ponechat opravdu oběktivním názorům na vystavenou věc.

Delon

10. 09. 2007, 21:04

Drobek 2: jasně že jsem pochopil Tvojí narážku že nikdy nepíšu pod příspěvky žádné odborné komentáře, ale když jsem přispíval tak jsem na konec všech komentářů většinou psal: "jsem rád že se vám mé nálezy líbí. Jsme jedna krev! I mě se líbí nálezy vaše i kdy to byl jediný německý knoflík. Vaše nálezy ale já nekomentuji, protože si myslím, že jsou tady daleko větší odborníci než jsem já" Ale ty doby už jsou dávno pryč a věř, že bych také komentovat mohl. Jen raději komentuji to, co se mi zdá nefeér. Tím nechci říct že mám pokaždé pravdu, ale jsem ochoten se za ní bít. Viď bábo?

Delon

10. 09. 2007, 21:12

No apak že se to nerozjede. Docela se mi líbí že tam kde se vyskytnu, je pokaždé pěkný rachot Ale mám to už od mládí. Tam kde jsem se objevil, tak tam vždycky rachot byl Jdu chrápat. Litr bílého udělá své

MG34

10. 09. 2007, 21:20

Delon:No jo.. Ty funguješ na bílé.. Pak ti mám na pivu stíhat!
Dobrou noc a krásné bujné sny plné rachotu!

Drobek2

10. 09. 2007, 21:20

To Delon: to nebyla narážka na to, že nedáváš odborné komentáře

bába

10. 09. 2007, 21:23

Delon: já už vše jen z povzdálí pozoruji. Protože jsem byl označen několikrát za prudiče, který omílá stále dokola stejné věci, vzdávám tady na tomhle webu boj s větrnými mlýny. Už mě nebaví stále dokola vysvětlovat důvody proč je veřejné vystavování některých nálezů hovadina, už mě nebaví naznačovat co všechno se tu děje ve jménu komerce, přešlo mě odpovídání na dotazy typu "jaký detektor je nej za 7.000,- a kde mám hledat", nebaví mě pořád někomu vysvětlovat že se rezavé věci nejlíp čistí tak a tak když to má v radách. Raději si dám sklenku dobrého červeného a kochám se tou směsí naivity, entuziazmu a nevědomosti, kterou sem navál nový příboj "mrcasníků". Asi jsme nebyli jiní. Člověk se zkrátka celý život učí a nakonec umře blbej. Ale nějak jsi v těch slovních přestřelkách v poslední době vyměkl

Drobek2

10. 09. 2007, 21:41

To Bába. Vim, že příspěvek nepatřil mně, ale já nemyslel některé nálezy, ale jak se píše už v dřívějším příspěvku:...... TIM VAŠIM VYSTAVOVÁNÍM NÁLEZŮ SI POD SEBOU ŘEŽETE VĚTEV...... a v tom příspěvku žádné, řekl-bych "horké" věci nebyly.

bába

10. 09. 2007, 22:11

Drobek2: to bylo zřejmě myšleno všeobecně. Jen za poslední týden je v nálezech tuším 27 stříbrňáků, náboj do protitankové pušky, součásti zbraní... I když musím uznat, že to admini v poslední době začali trochu hlídat - pozdě ale přece se přestaly objevovat hromady munice z Dukly, depoty a jiné radosti. Uvědom si, že tady pořád platí zákon o odevzdávání nálezů, o zbraních atd. Ale to je zase to moje věčné prudění a omílání, takže jsem usoudil, že to už vážně nemá cenu a ať si do toho h... a šlápne každý sám. A jestli hledání zakážou, pak budu jenom rád - aspoň nás bude míň a ubyde děr po idiotech.

Strojař

10. 09. 2007, 22:57

Vážení, jsem denním návštěvníkem webu, ačkoli nehledám, ani nekopu. Prostě mě baví zbraně, střelivo, militárie apod. Třeba jsem již zde někomu názorem pomohl. Po přečtení všech příspěvků zde vám sděluji, že patřím do těch rodin, které se aktivně zapojily do odboje během WW2 a to proti okupantům. Někteří, se kterými si píši vědí jak. Ale to není důležité. Dovolte jeden citát: Eric Lambert – Veteráni, vydání NV 1981, str. 94. …ale to nic nemění na skutečnosti, že v týlu se takové hrozné frašky odehrávaly, a že přímo v bojové linii se odehrály frašky ve svých bezprostředních důsledcích ještě daleko hroznější. A v každém takovém případě dřív či později na to doplatil frontový voják – byl raněn, uštván, hladověl a umíral. Ze všech mašinérií právě armáda je ta nejomezenější, nejneohrabanější a nejmarnotratnější v zacházení s lidskými hodnotami. Strhuje do svého chodu lidi statečné, poctivé a inteligentní právě tak jako hlupáky a lumpy. A nakonec se to všechno vykupuje na bitevních polích životy hrdinů, vlastenců a bezúhonných lidí. …
Toto píši proto, že každý nález ať s křížem, či hvězdou za sebou může ukrývat nebo ukrývá bytost, která nechtěla zemřít. Chovejme proto k nálezům náležitou úctu, nedělejme z toho komerci a nehádejme se. Jednou jsem k jedné, ne příliš kultivované výměně názorů napsal: „Lidé, kteří něco umějí, své oponenty nikdy neurážejí, protože jsou nad věcí. To asi nebude tvůj případ. “ A to vzkazuji všem.

Sing-Sing

11. 09. 2007, 03:19

... z vína mám radši červené. A nejlépe Merlot...

fífa

11. 09. 2007, 06:59

Strojař: . Ale přijde mi to trochu jako házet perly s...

npr.Džigira

11. 09. 2007, 09:03

No to jsem se zase pobavil, zvláště Frunsbergovými příspěvky o jeho dědečkovi " nejhodnějším" hlídači z KTéček celé druhoválečné evropy. Nevím na kolik jsi četl knihy o té době, já jich pár přelouskl a  do KT se  ti dozorci vybírali podle jistých "kriteriíů ne jen podle toho že uměl zacházet s K98, nebo MP 40... Chlapče, doporučuji ti  k přečtení knihu od Roberta Merle Smrt je mým řemeslem. Pak možná trochu změníš názor, což u človíčka který tady proklamuje téměř svůj pruský původ frázemi jak z knih o zakládajících členech NSDAP nepředpokládám.

cortes

11. 09. 2007, 09:11

Přijeďte do Kdyně na sraz... Pokecáme, popijeme... Z očí do očí je to lepší než tady.. Hromadu ludí dobrých bych chtěl poznat osobně... No i některé ty nedobré...

Myšák

11. 09. 2007, 12:01

Uděluji Ti  za překrásný článek opravdu věcně napsáno a doufám že si Ti ostatní dají ruku na srdíčko. Fakt paráda. S pozdravem Myšák.

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 12:43

Nechte Frunsberka bejt! Je to múj nejlepčí kámoš!!! Seděly sme spolu v lavyci ve zvláštňí škole a je to kámoš, dával mi opysovat a taky sváču mi něgdy dal. A jako můj děda jezdil na tygru v SS Leibstandarte a taky sem na něj hrdej! To jenom závidíte, protože vaši děda nebyly u SS 

kimcid

11. 09. 2007, 13:09

Hohenstaufen :muj děda byl v SS i táta tam dělal a já tam zašel. na Sběrné Suroviny jen tak nezapomene....

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 13:19

no vydíš kimcid! další! a že seš na to hrdej? no že jo? Podtě se mnou a s mym nejlepčim kámošem frunsberkem proťi rejpalum! gdo měl dědu u SS ať zvedne pravou pořádně vysoko!!!!

kimcid

11. 09. 2007, 13:33

Hohenstaufen:

npr.Džigira

11. 09. 2007, 13:42

Hohenstaufen: rád bych šel s váma kluci, ale nevim jestli by jste mě vzali sebou, můj děda totiž válčil na druhé straně...

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 13:47

tak tebe teda s frunsbergem nechcem! když tvúj ďěda nebil dobrovolně nedobrovolně v SS. za něco takovího bych se teda jako musel styďět. nějakej krvežíznivej bolševik! e e!

LUKYHA

11. 09. 2007, 14:05

Vezmi do party Horváta, tomu to také dobře jde. Sice zatím toršíčku nesměle, ale jde... (tím mám na mysli fotbalistu Slavie)

fífa

11. 09. 2007, 14:09

Hohenstufen: jo dobrý
Frunsberg: najdi si holku a pracuj na zvýšení sebevědomí

Jochen

11. 09. 2007, 14:54

Frunsberg, Hohenstaufen, nebo jaký jména si to ještě dáš. Jsi už vážně trapnej, tvoje přezdívky a chování jsou potupou pro ty v nichž se vzhlížíš. Nech toho a radši si koukej napsat úkoly.

George-83

11. 09. 2007, 15:11

LUKYHA: no dovol... Horváth je náš (Sparty) a né Slávie

npr.Džigira

11. 09. 2007, 15:22

Jen počkejte posměváčci, za chvíli je Frunsberg zum hause aus shulle a ten vám to vytmaví... nevim nevim, jestli by s takovejma chtěl bejt ve Sběrnejch SSurovinách....

Jochen

11. 09. 2007, 15:29

npr. Džigira: Ajajajajajajjjj.... a toho... jsem se bál

Bones

11. 09. 2007, 15:48

Jen pro upřesnění něklika nicků: Delon = LUKYHA...

bába

11. 09. 2007, 16:38

Asi si založím nick Marktfrau - abych všechny totálně zmátl

Backwood

11. 09. 2007, 16:38

Oťas: Tak to o lecčems vypovídá

Gucci

11. 09. 2007, 16:40

Jochen: a na to si přišel jak že je to maje druhá přazdívka? A  co se tíče viz níže nebyl dozorce ale byl poddůstojník který měl na strosti prostor za KT aby se nidko nedostal ven takže pánové rád bych aby ste tu nic na moji osobu SEM nepsali ale ne meil děkuji všem

Drobek2

11. 09. 2007, 16:46

No tak se to dostalo tam, kam jsem nechtěl. Ale na druhou stranu člověk se pobaví při čtení nějakých příspěvků.

bába

11. 09. 2007, 16:49

Frunsberg: tak to museli být lepší střelci, kteří dokázali sundat běžícího vězně a netrefit přitom dobrmana pověšeného na lýtku. Ne jako ti žabaři, kteří je stříleli za plotem nesportovně do týla...

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 16:58

Našy ďědové to byly esesáci, to byly mazácy!!! A to si pyšte, že se žádný ven nedostal Frunsbergůf děda byl totiš teda jako fakt dobrej! to teda jo jo

Gucci

11. 09. 2007, 17:03

bába : no rád bych ti odpověděl podle sebe ale to by tady rozpoutalo další vlnu a to nechci. Jinak vcelku stebou souhlasím.
Hohenstaufen : nemáš co dělat co?

Jochen

11. 09. 2007, 17:03

Frunsberg: Jednoduše, slabomyslné výlevy a duševní onanie je naprosto shodná. Jediné čemu věřím je to zvláštní škola. Zbytek tvých historek je výplod pubertální fantazie a zbožným přáním. Mel si co chceš, já už reagovat nebudu.

Gucci

11. 09. 2007, 17:04

Hohenstaufen: jinak to se říká že já sem na DW největší lempl na češtinu ale to asi většina neviděla tvoje komentáře...

Gucci

11. 09. 2007, 17:06

Jochen: já ti nic nevnucuju nevim kde bereš tu jistotu......

Strojař

11. 09. 2007, 17:13

fífa: měl jsi pravdu. Kopáči i s jejich rozhledem se to jen hemží.

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 17:14

Frunsberku proč si na mě takovej? Sám výš že mi ta češťina na zvláštňí moc nešla, já rači ten náš jazik - nemčinu!

Gucci

11. 09. 2007, 17:29

Pánové končím nemá to cenu
Hohenstaufenga neznám nikdy sem ho neviděl a to že tady vypráví že chodí na zvláštní školu to je hezký ale koho to zajímá konec děkuji že ste mě zase proslavily

cortes

11. 09. 2007, 17:31

Tento článek se menuje -Diskuze k nálezům.. ČETL HO VŮBEC NĚKDO? Nechápu co tady pořád řešíte. Přijeďte na ten sraz příští týden a tam si to vyříkejte z očí do očí.. Rád se na to podívám při sklence dobrého moravského vínka.

LUKYHA

11. 09. 2007, 17:36

Oťas: jen pro upřenění. LUKYHA je LUKYHA tedy já. Když se delon splete a něco napíše pod mým nickem (protože pořád něco dělá a když se vrátí k počítači, jsem tam dávno přihlášený zase já, tak se k tomu hlásí a omluví se. Tedy žádná dvojí identita. )Nevím proč by to mělo tedy o ledčems napovídat.

Vojta68

11. 09. 2007, 19:15

Prudiči se tu zviditelnili jak olejová skvrna na rybníku.

MG34

11. 09. 2007, 19:17

Hohenstaufen A Frunsberg... Dvě sesterské pancéřové divize.. A obě poněkud tvrdé. Nebo natvrdlé?
Strojař:No comment!

MG34

11. 09. 2007, 19:23

cortes :Buď ubezpečen že jsem ho četl kamaráda:-)
Bába: S tím dobrmanem to byl problém... A mezi námi komunisty, já si vždy myslel že hrdinští dědové bránili KT aby do nic nepronikali další zájemci o ubytování!!!

Strojař

11. 09. 2007, 19:32

MG34: byli to slaboši. Můj děda jim pronikl přímo do Terezína. A co čert nechtěl, vrátil se a vydržel až do 1975 tj. 81 let věku.

Strojař

11. 09. 2007, 19:33

MG34: byli to slaboši. Můj děda jim pronikl přímo do Terezína. A co čert nechtěl, vrátil se a vydržel až do 1975 tj. 81 let věku.

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 19:38

Strojař: Tak to mněl jeďinou klyku, že zrovna nehlídal Frunsbergovo děda

Strojař

11. 09. 2007, 19:48

Hohenstaufen: už máš napsaný domácí úkol a vyčištěné zuby?

Strojař

11. 09. 2007, 19:53

Hohenstaufen: už máš napsaný domácí úkol a vyčištěné zuby?

LUKYHA

11. 09. 2007, 19:58

Kolegové myslím si, že si Hohenstaufen docela vtipně dělá jenom srandu. Dobře se bavím jak několik lidí zmátl a nejvíce samotného Frunsberga. Ale nevím to s jistotou a třeba se také pletu

Strojař

11. 09. 2007, 20:02

Hohenstaufen: už máš napsaný domácí úkol a vyčištěné zuby?

Strojař

11. 09. 2007, 20:06

Máte tam asi, synci, nějakou chybu. Odesílám příspěvky jen jednou.

Mysak Veverka

11. 09. 2007, 20:46

Sám bych to neřek líp.

MG34

11. 09. 2007, 20:51

Hohenstaufen:Jasně, Frunsbergův děda se svou oblíbenou P38! Jak děsivá představa...

hac

11. 09. 2007, 21:34

Hohenstaufen:klika se píše s měkým i

AZRAEL

11. 09. 2007, 21:44

toto je za povodnu myslienku clanku.

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 21:50

LUKIHA: Mislim to smrtelňě vážňě! Teť u mně Frunsberk bil a viřikaly sme si to! Loňi sme si v našem bungru Wolfšanse nad vsí rozřízly dlaňě bodákem po ďědovy co byl v SS a spojyly se krvý podle rytuálu jako to ďělaly SS, frunzberk to totiš řikal. Sme teť jako kamaráďi v SS na život a smrt a gdo urazý frunzberga, sere i mně! A schodly sme se že sem psát nebudem páč ste trapný jako že dost!

cortes

11. 09. 2007, 21:57

Tak kdo je pod přezdívkou -Hohenstaufen-Určitě má ještě jednu

Andy Green

11. 09. 2007, 22:00

Hohenstaufen: Frunsberg se od tebe může doučovat češtinu

Andy Green

11. 09. 2007, 22:01

cortes: myslíš?

Hohenstaufen

11. 09. 2007, 22:06

Frunsberk mě jí doučoval eště gdyš sme spolu bili na zvláštňí. jendže já pak propat a von šel na obrábječe kovú auž sme spolu nechoďily a já mněl pjetky z dyktátú. aco jako vaďí vám to?

xfranta

11. 09. 2007, 22:10

Marktfrau --- žje se nestydyš, řikal si, že už tadi nebudeš mlejt to svoje pfurt dokola
Jinak to pole ale pořád neorali. Línej zemedělec... jak říkal s. Novotný

Andy Green

11. 09. 2007, 22:11

Hohenstaufen: chraň pánbůh!! Tvoje čeština je příkladná, Komenský by to nenapsal lépe

cortes

11. 09. 2007, 22:24

Andy Green -No jasáán.. Byl určitě stvořen aby tady vytvořil lepší a kamarádskou atmosvéru... Takovej člověk totiž existovat nemože

Emilos

11. 09. 2007, 23:52

No že vám to ale jde. Jedna radost

fífa

12. 09. 2007, 06:39

V této diskuzi chybí ještě Antonín Přidal a Petr Uhde a je to jak v diskuzním klubu Netopýr.

Delon

12. 09. 2007, 08:25

Přátelé navrhuji abychom už nechali Frunsberga na pokoji. Myslím že už dostal za vyučenou dost a oproti jiným, kteří Vám zase tak moc nevadili je férovej alespoň v tom, že neukazuje žádný šmejdy nebo podvrhy a to si myslím, že je z pohledu našeho koníčka to nejdůležitější. Vzpomeňte si na Tatraplána když na jeho " zátiší s celtou" ležela polovina kopií, nebo Waffena, který Vám svými pohádkami krmil uši a ukazoval odznaky jakoby odlité do formiček na vánoční cukroví. Frunsberg je myslím pro hledání zapálenej a jestli se tedy něčím provinil, tak především svojí drzostí a obdivem ke svému dědečkovi. Ale kdo jsme v jeho letech neudělali nějakou kravinu a neměli velká ramena…. nakonec třeba i názor na svého dědečka je geneticky ovlivněn jeho předky, protože kdyby byl opravdový, ryzí a nefalšovaný Čech, tak by pokrytecky mlčel, nebo by napsal, že byl jeho dědeček dozorcem v koncentráku sovětském…. A to by bylo abychom to nedotáhli do dvou stovek!

MinTaur

12. 09. 2007, 10:43

Frunsberg je zkratka kategorie sama pro sebe Takze Drobku, ono to tak jednoduchy s tim rozdelenim uzivatelu nebude. Co clovek, to original. A nekdy se ty vlastnosti sakra prolinaji.

UCAdmin

12. 09. 2007, 16:12

Tak jsem si precetl jen dve posledni stranky prispevku a nenalezl jsem jediny co by nejak souvisel s timto clankem. Pratele bravo

Gucci

12. 09. 2007, 17:14

Delon : souhlasím

Strojař

12. 09. 2007, 19:41

UC-admin: v tomto postavení bych si asi přečetl všechny. Já jsem si tu práci jako přihlížeč dal.

Pan.zer

12. 09. 2007, 22:46

Dobre jak cyp

xfranta

13. 09. 2007, 08:31

UC - ADMIN --- Je to na tobě, přeci jsi říkal, že připravuješ opatření ke kultivaci a zvýšení úrovně ;o)

muflon4

13. 09. 2007, 09:33

Všetky reči o odboji za 2.sv. v období Protektorátu sú smiešne nakoľko je jasné že, aktívny ozbrojený boj s nepriateľom sa nedal viesť. Počúvanie zahraničného rozhlasu a diskusné krúžky sa za to nadajú považovať. Veď gestapo a polícia malo nad národom totálnu kontrolu. Niečo iné je zahraničný odboj a účasť Československých vojakov na bojiskách 2.sv. vojny.
Je genetickou dispozíciou Českého národa (česť výnimkám) ohýbať chrbát pred cudzou mocou a vzdať sa bez boja. Následne sa prispôsobiť a poklonkovať okupantom každého druhu. (1938-1939-1968 a tlačenie sa do zadku USA) Ešte aj parašutistov z Reslovej ulice si zradili sami.

muflon4

13. 09. 2007, 09:49

Poliaci v roku 1939 aspoň bojovali a nevzdali sa!!!

npr.Džigira

13. 09. 2007, 11:43

muflon4: o českém odboji a  dění v České republice za protektorátu si opravdu rád poslechnu od človíčka ze země, Která se kdysi jmenovala Slovenský štát a kde vládli a do dnes jsou velebeni "pánové" Msgr Andrej Hlinka a Josef Tiso, kteří jsou, pokud se nepletu dodnes na slovenských bankovkách... , a divím se Ti, že máš tolik neúcty si otírat ústa o Poláky.

HonzaSandalek

13. 09. 2007, 12:02

no čítam to tu a divím sa... neviem o tom že, na slovenských bankovkách je zobrazený Tiso???

npr.Džigira

13. 09. 2007, 12:24

nautika: za toho Tisa na bankovkách se omlouvám, měl jsem špatné informace, To už by vážně bylo silný kafe...

beny 2

13. 09. 2007, 20:40

Oťas: Delon a Lukyha jsou opravdu dvě osoby. Jelikož používají v práci jeden počítač, tak se občas stane, že příspěvek jednoho je pod nikem druhého. Delon nemá potřebu ani chuť se schovávat pod jinou přezdívkou. Na to, je to moc férový chlap. Osobní zkušenost.

táta a já

14. 09. 2007, 07:16

prudicu sou tu hromady ale nebudu menovat a nekteri se opet projevili v tyle diskuzi

Strojař

16. 09. 2007, 21:11

Muflon4: názor Džigira je výstižný, ale ne úplný. Nauč se česky a přečti si několik knih o odboji v České republice. Např. Plk Jiří Šolc: Bylo málo mužů nebo Miroslav Ivanov: Atentát na Heydricha. Možná se ti trochu rozsvítí a přestaneš psát tupé soudy o věcech o kterých nemáš ponětí.

MG34

17. 09. 2007, 16:17

Strojař:Bylo málo můžů je výborná kniha, a i tvorba M. Ivanova se dá jen doporučit.
Ovšem v některých případech je Tvá dobře míněná snaha podobná oněm pověstným perlám házených sviním

MG34

17. 09. 2007, 19:48

muflon4:Nerad to píšu, ale.. Nevíš náhodu o národu který má genetickou dispozici ohýbat hřbet celá staletí pod Uhry? Jmenovitě tuším Horní Uhry?
Zmiňuješ pokonkování v letech 38/39... Znám státníky od nás na východ, kteří v té době poklonkovali tak jednomu "českému desátníkovi", že jim z jeho zadku nekoukaly ani nablískané gardistické holínky.... Mrkni se do učebnic, a pak se zamysli. Každý národ má svou špínu i hrdiny...
(omlouvám se slovenským kolegům kterých bych se jen nerad dotkl )

npr.Džigira

17. 09. 2007, 20:12

MG34, dobře jsi to napsal, zlášť mě muflon4 pobavil jak zmínil hrdinství Poláků, ale že jim Slovenský prezident Tiso vyhlásil válku, to už asi neví...

muflon4

17. 09. 2007, 20:16

Strojař : 1,mám 47 rovov a nemusím sa učiť po česky lebo už od svojich 10 rokov čítam české knihy : všemu rozumím a i dokonce mluvím. 50% mojej rodiny sú češi alebo žijú v čechách. Je len náhoda že moja žena nie je češka.

MG34

17. 09. 2007, 20:18

npr. Džigira:Myslíš ty statečné Poláky kteří využili našich problémů s Adolfem aby "férově" vznesli územní požadavky? Stejně jako Maďaři... On Muflon toho neví asi trochu víc... V žádném případě nechci urazit nikoho ze Slováků!!! Ale můžem se i bavit o genetické dispozici českých vojáků bojujících po Velké válce na slovensku s Maďary... Díky nimž nevznikla další Republika rad... Je fakt že paragány z Resslovky zradili naši, ale kdo zradil republiku když jí bylo nejhůř? O tom kdo napadl ty statečné Poláky jsi se zmínil už ty sám. Sice to bylo spíš symbolické napadení, ale akt nepřátelství to byl.
Omlouvám se pokud jsem se někoho dotkl

muflon4

17. 09. 2007, 20:19

Strojař : 2, tebou doporučované knihy som čítal a nie len tie. Táto problematika ma zaujíma už cca 30 rokov. Takže mám nejaký prehľad a nebudem len tak drístať.

MG34

17. 09. 2007, 20:22

muflon4:Výborně. Tak jsi Strojařovi popsal že 50% Tvé rodiny včetně tvé paní je "geneticky disponovaná"... (nechci urazit Tvoji ženu, jen užívám Tvé výrazy)
Tvůj, o něco vyšší věk než je můj by měl být tím větším důvodem nepronášet takové zmatené závěry jako se ve vší úctě povedlo Tobě)
Já ač Moravák zas rozumím dobře slovensky a kupodivu v tom jazyce i čtu

muflon4

17. 09. 2007, 20:25

MG34 : 3, nie som žiadny Slovenský nacionalista ani nevyznávam Tisu, Hlinku, Tuku a iných zradcov ako sa ma tu snažíte obviniť ale vždy som bol za Československú republiku a tieto dva umelé štáty beriem ako nutné zlo.

MG34

17. 09. 2007, 20:25

muflon4:Omluva.. špatně jsem přečetl část Tvého příspěvku o Tvé paní!!!

MG34

17. 09. 2007, 20:28

muflon4 :Oprav mne pokud lžu.. Ale ve které části jsem tebe napadl?
Snažím se jen použít argumenty proti Tvé urážlivé větě o českém národu... V názoru na Československo se shodneme. Respektuji ale přání Slováků na vlastní stát. Pokud k tomu došlo ze relativně klidných podmínek devadesátých let, je to v pořádku.

muflon4

17. 09. 2007, 20:32

Strojař+MG34 : Na záver v roku 1938-1939-1968 sa mala podľa mňa československá armáda - vláda - a mocenské elity brániť, bojovať, nevzdať sa bez boja. Nálada v občanoch bola pre obranu a keď sa vzdá vedenie tak aj masa. Je fakt že, vo vedení štátu vždy malo prevahu a hlavné slovo česko tak ako v celých našich dejinách.

Strojař

17. 09. 2007, 20:33

Muflon4: To se našich mladých let říkalo: Je Ti 60? Byl jsi v rRusku? Tak neraď. To říkám jen pro ilustraci. To, že se oháníš věkem jen svědčí o tvém náhledu na věc z pozce myši, která přes květináč nevidí na tramvaj. Měl by sis uvědomit to kouzlo anonymity, kdy třeba diskutuješ s lidmi o mnoho staršími než jsi sám a budiž, tykej jim. Ale dej do placu alespoň něco chytřejího, než že hoch rozený v roce 1960 může dělat soudy o kterých nic neví. A jestli jsi četl mnou dvě doporučené knihy a píšeš takévé kokotiny, tak ten jazyk asi opravdu neovládáš a doplať si doučování.

muflon4

17. 09. 2007, 20:40

No a na záver : ak sa vzdalo vedenie tak sa nedivte že, dokopali Tisu k vyhláseniu samostatnosti. Nie z vlastnej hlavy ale pod nátlakom. Ak by to nemci nechceli tak žiadny Slovenský štát nebol. Veď mal trvanlivosť len krátko. Len som chcel poukázať na to že, masa občanov ak nechcela prísť o život a prácu musela držať ústa a je možné že, práve táto časť udržuje legendu o odboji. No a povstanie pár dní pred koncom vojny to už znie ako opereta. To tý čo držali ústa a už veľmi neriskovali tak sa snažili dohnať zameškané.

MG34

17. 09. 2007, 20:41

muflon4 :Což jsou ovšem dohady... Pro národ by to jsitě znamenalo morální vzpruhu. V roce 38/39 jistě... Ale sám by zřejmě vykrvácel bez pomoci ani jednoho ze spojenců, s Henleinovci, Poláky a Maďary v zádech... S technicky slabým letectvem, početně slabým tankovým vojskem, silnou a motivovanou pěchotou... Nedokončené pevnosti, vyzbrojené jen částečně... A spousta dohadů... Tak Ti nějak nevím...
O roce 1968 nemá cenu mluvit... Šance nebyla, a v případě boje hrozilo co? Kdo by nám pomohl? Západ? Nikdy by neriskoval konflikt s SSSR!!
A vedoucí úloze čechů? Nebyla zas tak zásadní.. A pokud ano, tak hlavně v době po první válce kdy na Slovensku bylo třeba podpořit inteligenci než si Slováci vychovali vlastní. Pod vládou Maďarů jste trpěli jako národ asi víc než češi, a to se projevilo i na nedostatku učitelů, úředníků a třeba i těch četníků. (nic ve zlém, pokud nemám pravdu, rád se nechám poučit)

muflon4

17. 09. 2007, 20:43

Strojař : prosím o citovanie tých kokotín v mojich príspevkoch? A nebol som vulgárny!!

muflon4

17. 09. 2007, 20:46

Asi nečítate dobre moje príspevky. Som Čechoslovakista nie Slovenský nacionalista.

MG34

17. 09. 2007, 20:48

muflon4:No vidíš... A já trouba jsem si myslel že myšlenka samostatného štátu byla na Slovensku dost populární... A nakonec byli vlastně všichni proti tomu
no jo, stále se člověk něco učí!!!
Legenda o odboji... Bože, ty máš formulace... Neznáš náhodou také "Legendu o okupaci? "

muflon4

17. 09. 2007, 20:48

Sloboda a nezávislosť sa má brániť aj za cenu porážky. Poliakov porazili, vraždili, boli utláčaný ale nikto nemohol povedať že, pustili do gatí. Haug

MG34

17. 09. 2007, 20:49

muflon4:Bohatě stačí Tvoje věta o "genetické dispozici" čech... Zdá se ti to jako korektní? Mě moc ne.

muflon4

17. 09. 2007, 20:51

No dobre tak sa ospravedlňujem a beriem tieto slová späť.

MG34

17. 09. 2007, 20:51

muflon4:Osobně bych si na adresu Slovenského národa něco podobného říct nedovolil! Howg!
Poláky vraždili, byli utlačovaní... Napadeni ze dvou stran, odboj rozdělený taky do několika stran, po válce velké problémy a ve finále se statečně podíleli na okupaci ČSSR v roce 68... Vynechal jsem něco?

MG34

17. 09. 2007, 20:54

muflon4:Děkuji, snad se to dotko jen mě a proto jsem reagoval trošku agresivně.
Jako geneticky disponovaný jsem měl hrozně blbý pocit Ale už je mi líp!

Strojař

17. 09. 2007, 20:59

Všetky reči o odboji za 2.sv. v období Protektorátu sú smiešne nakoľko je jasné že, aktívny ozbrojený boj s nepriateľom sa nedal viesť. Počúvanie zahraničného rozhlasu a diskusné krúžky sa za to nadajú považovať. Veď gestapo a polícia malo nad národom totálnu kontrolu. Niečo iné je zahraničný odboj a účasť Československých vojakov na bojiskách 2.sv. vojny.
Je genetickou dispozíciou Českého národa (česť výnimkám) ohýbať chrbát pred cudzou mocou a vzdať sa bez boja. Následne sa prispôsobiť a poklonkovať okupantom každého druhu. (1938-1939-1968 a tlačenie sa do zadku USA) Ešte aj parašutistov z Reslovej ulice si zradili sami.
Toto je tvůj plný citát.
A teď argumenty:
1) aktívny ozbrojený boj s nepriatelom sa nedal viesť.
Odpověď: pokud něco víš o vedení boje, tak musíš uznat, že existuje něco jako příprava. A tu dělaly ty paradesantní skupiny s širokým přispěním čestných vlastenců, kteří byli při zjištění popravani nebo v lepším případě skončili v koncentráku. (A mohl bych ti o tom dlouze vypravovat). To nebolo jen počůvanie zahraničného visielania.
2) NENÍ genetickou dispozíciou Českého národa ohýbať chrbát pred cudzou mocou. To je tvůj osobní názor, který není opřen o žádnou vědeckou studii, když mluvíš o genetice.
A pak, že nepíšeš KOKOTINY

muflon4

17. 09. 2007, 20:59

Tak sory som militantne naladený ale budem sa snažiť pôsobiť ako pacifista. Ono niekedy človek vypustí koninu. Veď aj u nás máme bohaté skúsenosti (česť vynimkám) s ohýbaním chrbtice pred Maďarom. Nech zhynie. A vážim si pomoc légii pri vzniku Československa. Veď keby neprišli tak teraz asi monďokujem po maďarsky.

Strojař

17. 09. 2007, 21:02

Všetky reči o odboji za 2.sv. v období Protektorátu sú smiešne nakoľko je jasné že, aktívny ozbrojený boj s nepriateľom sa nedal viesť. Počúvanie zahraničného rozhlasu a diskusné krúžky sa za to nadajú považovať. Veď gestapo a polícia malo nad národom totálnu kontrolu. Niečo iné je zahraničný odboj a účasť Československých vojakov na bojiskách 2.sv. vojny.
Je genetickou dispozíciou Českého národa (česť výnimkám) ohýbať chrbát pred cudzou mocou a vzdať sa bez boja. Následne sa prispôsobiť a poklonkovať okupantom každého druhu. (1938-1939-1968 a tlačenie sa do zadku USA) Ešte aj parašutistov z Reslovej ulice si zradili sami.
Toto je tvůj plný citát.
A teď argumenty:
1) aktívny ozbrojený boj s nepriatelom sa nedal viesť.
Odpověď: pokud něco víš o vedení boje, tak musíš uznat, že existuje něco jako příprava. A tu dělaly ty paradesantní skupiny s širokým přispěním čestných vlastenců, kteří byli při zjištění popravani nebo v lepším případě skončili v koncentráku. (A mohl bych ti o tom dlouze vypravovat). To nebolo jen počůvanie zahraničného visielania.
2) NENÍ genetickou dispozíciou Českého národa ohýbať chrbát pred cudzou mocou. To je tvůj osobní názor, který není opřen o žádnou vědeckou studii, když mluvíš o genetice.
A pak, že nepíšeš KOKOTINY

muflon4

17. 09. 2007, 21:04

Strojař veď som sa už ospravedlnil.

Strojař

17. 09. 2007, 21:07

muflon4: SORRY řekni všem těm, kteří na svoje vlastenectví doplatili. A měl bys to zakřičet teď hned z okna na všechny čtyři světové strany ty odborníku na odboj.

Strojař

17. 09. 2007, 21:08

Já to dvakrát neposílal. Už jsem to tu reklamoval.

muflon4

17. 09. 2007, 21:08

inak mamin strýko bol osobný vodič Tisu no čo už dodať.

MG34

17. 09. 2007, 21:09

muflon4:Ovšem ty argumenty u Maďarech a legiích jsem tu uvedl já, že?
Promiň, jen ryju... O militantní náladě bych se mohl bavit taky.. Moje silná stránka

muflon4

17. 09. 2007, 21:12

No veď ja Ti neberiem že si to tu napísal prvý ale ja s Tebou nesúťažím ja to beriem ako fakt že, légie oslobodili Bratislavu a južné slovensko od Maďara.

MG34

17. 09. 2007, 21:13

muflon4:Však píšu že jen ryju.. A taky jsem se omluvil:-)

muflon4

17. 09. 2007, 21:16

Tak sa majte dobre a snáď sme to celé urovnali.

Strojař

17. 09. 2007, 21:18

muflon4: Pokud sis v hlave srovnal pojmy a odlišil je od průjmů, tak jsme to tedy urovnali.

MG34

17. 09. 2007, 21:19

muflon4 :I Ty se měj co nejlépe.
Omlouvám se pokud jsem k Tobě jako mladší byl poněkud neuctivý!
Mezi námi je to urovnané, ale to co podělali politici už tak snadno neurovnáme...

muflon4

17. 09. 2007, 21:24

Strojař : Asi som si nevšimol že, ste starší a chcete vykať ale ja som svoj vek napísal a mám za to že tu si všetci tykáme. Ale ak nie tak pardón moja omluva.

Strojař

17. 09. 2007, 21:31

My si tu všichni tykáme. A kdybys mě znal osobně, tak bys věděl, že mi tykání nedělá problém a slušným lidem ho klidně nabídnu i když jsou mnohem mladší. Jsou ovšem i takoví, kteří mi vykají dál. Ty mi klidně tykej, pokud se dále, k sobě hodláme chovat slušně. Jestli jsi stále toho názoru, že jsem tě slovem kokotiny urazil, tak promiň. Ty jsi zase svým příspěvkem urazi mé blízké, kteří bohužek již nežijí. To by ti to dali sežrat sami.

MG34

17. 09. 2007, 21:35

muflon4:Myslím že Strojař zdůraznil svůj věk po tom co jsi tu prezentoval Ty svůj. (neměl by to být důvod ke sporu)
Do toho ovšem mi 36ti letí cucáci nemáme co kecat!

bába

18. 09. 2007, 17:55

MG34: ještě poznámka k možnému boji v roce 38. Někde jsem četl studii, která vzala v úvahu obranyschopnost tehdejších československých branných sil. Vyšlo jim, že jsme byli s to ubránit republiku před cca dvoumilionovou armádou. Německá armáda měla v době okupace cca dva miliony vojáků. Čili by asi neprošli a když, tak by z jejich armády už nezbylo moc toho, čím by se dalo zaútočit třeba na Polsko. Jen ten náš národ by byl pak totálně vyšťavený a asi později spolknutý odjinud. Nevím, jak moc čteš historii 2. světové ale mě při jejím studiu vyšlo jednoznačně, že příčinou útoku na Polsko a potažmo vypuknutí světového konfliktu byly ústupky Francie Hitlerovi.
Ale to jsem hezky odbočil od diskuze pod nálezy

MG34

18. 09. 2007, 19:00

bába:No právě... Pohybujem se celou dobu na tenkém ledě nazívaném:KDYBY...
Přístup Francie je bez debat. Sama měla dost sil, aby elegantně smetla ty divize které by Hitlerovi zbyly na západě v případě napadení ČSR. Můžem do nekonečna diskutovat jak by naši bojovali... (počítat divize a zbraně, odhadovat motivaci atd). Skutečnost je, že ani německá generalita útočit nechtěla.
"Českému kaprálovi" zas jednou vyšel risk... (mě se tento titul udělený Adolfovi kancléřem Paulem von Hindenburg prostě líbí:-) )
Myslím že šance tu byla, ale ty následky jsi popsal ty sám.
Čtu dost, ale nejel druhou světovou. Ovšem hlava děravá.. Průtokový ohřívač dat

MG34

18. 09. 2007, 19:00

Ty hrubky... Omluva

vyhloš

18. 09. 2007, 19:45

bába:to je určitě zajímavá studie, já jsem zase slyšel o studii, která říkala, že situace by byla pro ČSR do 4 dnů beznadějná(ovšem bez spojenců) a osobně bych se klonil k tomu, že bychom se neubránili

muflon4

18. 09. 2007, 21:11

No aspoň to mohli skúsiť. Zatiaľ tu zostal každý národ ktorý bol vo vojne napadnutý.

muflon4

18. 09. 2007, 21:12

Teda aspoň v Európe.

vyhloš

18. 09. 2007, 21:38

zkusit nezkusit, přišlo politické rozhodnutí osobně bych nechtěl být nikdy v situaci lidí, kteří tenkrát rozhodovali

MG34

19. 09. 2007, 12:36

muflon4:Zkusit si můžeš sáhnout i na řetěz motorové pily.. Taky to jde, ale není to dobrý nápad... Uvědom si, že ty to posuzuješ s odstupem desítek let... S přístupem k informacím atd... Věřím že tobě je vše jasné!!!
Jak psal bába... Byli bychom v lepším případě tak oslabeni, že by nás spolklo to tvé statečné Polsko! (a navíc by se nemuselo bát Hitlera který by vykrvácel s námi. A taťka Stalin by se jen chechtal... )

vyhloš

19. 09. 2007, 14:55

přesně, posuzovat tyto věci s takovým odstupem let nám ani nepřísluší obrana ČSR byla vždy plánována v širším spojeneckém svazku, když tento selhal bylo to špatné jinak, armáda byla připravena se bránit

jurgen

20. 09. 2007, 17:39

Chlapi a chlapci
Jak jsem už několikráte zmínil, nemám svůj vlastní net, tak zde nejsem přihlášen denně. Využívám našeho počítače v práci, kde je nás také hrstka, co sleduje tento web.
Osobně mám dva nicky, jeden na čtení, druhý na psaní. Myslím si, že to praktikuje většina zdejších uživatelů. Jinak by přece počítadlo neukazovalo 200 on-line a nikdo přitom nesvítil.
Dnes jsem si dal tu práci, když jsem narazil na tento článek, přelouskat všechny příspěvky. Řeknu vám, že jsem chtěl s okamžitou platností přestat navštěvovat tento web, kvůli páru nezralých, hloupých imbecilů, kteří se neostýchají a nestydí oslavovat a opěvovat fašismus, nacismus a stvůry odpovědné za holokaust a smrt i jiných, než židovských a cikánských lidí.
Sám za sebe říkám, jsem mincičkář, ale válečné nálezy mě také vždy potěší. Ne že bych miloval německou armádu, ale mám k ní jistý obdiv z důvodu jejich disciplíny, jednotnosti, preciznosti smyslu pro detail.
Ale rozhodl jsem se opačně. Dál budu tento web sledovat, protože díky tomuto webu jsem získal hodně kamarádů, se kterými se dnes scházím a navštěvuji a pak dalších (dovolím si říci přátel ) se kterými si alespoň dopisuji.
Mnozí z vás si vzpomenete na mé nekončící hádky s Bábou a Delonem ohledně mého názoru na archeo. Hádky mezi nimi samotnými. Dnes jsme ve stádiu, kdy s Bábou se znám osobně, čas od času se sejdem a s Delonem neřeším archeo, ale shodneme se v otázce komunismu a jiných ismů. Jsem z nich nejmladší, ale musím zdůraznit, že za celou dobu našich slovních půtek, se ani jeden z nás nesnížil k urážkám, posíláním se někam a nadávkám.
Jinak, nálezy na tento web jsem přestal dávat hned z několika důvodů.
Proč si budu vytvářet ještě větší konkurenční prostředí ve svém bydlišti, když se dnes detektory prodávají jako chleba, lidi hltají sebemenší insignie, aby se dostali k lokalitám.
Proč ukazovat typařům a zlodějům co mám doma za nálezy? .
A proč budu dráždit orgány činné v trestním řízení, ukázkami kopaných zbraní.
To je asi vše co jsem vám chtěl říci, omluvte případné pravopisné chyby a zachovejte tomuto webu slušnou tvář, protože ta tvář jsme my a naše příspěvky.

MG34

20. 09. 2007, 18:07

jurgen:Chyby jsem nezaregistroval, zato s chutí přečetl!!
Být víc lidí s Tvými názory, nejsou tu konflikty. Zejména ta pasáš kde zmiňuješ imbecily oslavující fašizmus atd je nyprosto bez debaty!

Strojař

20. 09. 2007, 20:12

jurgen: souhlasím, já nopak tento web navštěvuji téměř denně už druhý rok, ačkoli nekopu. Člověk se tu setká s mnoha zajímavými věcmi. A ta filosofie o prezentaci, kterou jsi tu naznačil se projevuje zcela systematicky. Stačí sjet pod článek a přečíst si data vydání jednotlivých příspěvků autora. V dnešní době jsou to příspěvky většinou končící na seznamu příspěvků sedmičkou. Hodně lidí, kteří tu publikovali zajímavé věci se stáhlo a přišla nová parta. Zamysleme se, proč?

jurgen

20. 09. 2007, 23:26

Strojař
Pokusím se Ti odpovědět. Teď jsem dolouskal příspěvek od hocha Hořovice. Ne že by to byl špatnej kluk, neznám ho, ale podívej se co tento web dělá s těmi klučíky. Soutěží o počty příspěvků, chtějí se vyrovnávat letitým sběratelům.
Během chvíle naschromáždit cokoli, čím by upoutali pozornost ostatních připisovatelů a sklidili obdiv a uznání.
Pak na to navazujou další věci, jako sběratelné artefakty a hlad po nich. Každý chce věci s hákáčem, nebo slepicí a když ne ať je to alespoň stříbrný. Svátostky, knoflíky, prvoválečné artefakty, atd. tady mimo skalních sběratelů moc lidí nebere. Od toho se dále odvíjí i cena na trhu. Čím větší hlad a ochota to zacvakat, tím cena roste.
Nemluvě o zbraních. Jakej to má na ty děcka vliv?
Tenhle web není Studio kamarád s Jirkou Hemalou a Dádou Patrasovou...
Tohle bude také jeden z důvodů, proč se,, mazáci "stahují.
Nechci děckám nic upírat, ale jak říkával můj nebožtík otec a nerad jsem to slýchal, , jseš na tyhle věci ještě malej Jiříku"...

MG34

21. 09. 2007, 13:11

jurgen:Omlouvám se že vstupuji do debaty.
Máš jistě pravdu s těmi dětmi na tomto webu
Ovšem já to vidím i z jiného pohledu.
Prostě se mi zdá fajn že kluk se zajímá o historii raději než o marihuanu a cigára.
Cena za to je:Bláboly na tomto webu a jak jsi zmínil, riziko že čichnou i ke zbraním... Je to asi na delší úvahu, a řešení zřejmě není.
Sekce:Děti na tomto webu asi nebude hned tak zřízena