Úvod / Nálezy / Falsa a repliky

Dnešní lahůdka

23. 03. 2012 Autor: Habos 7481× 160
Pánové a dámy, tak dnes se mi poštěstil tento gestapák. Šlo by někde zjistit kdo to byl? Za info předem dík. Habos

 Autor: Habos

Komentáře

snowfell

23. 03. 2012, 10:50

Honza 33

23. 03. 2012, 10:53

no nevím jestli jsi známku nekopnul ty sám tak je to shit, policejních známek je nespočet replik

Honza 33

23. 03. 2012, 10:55

Ale jestli si jí kopnul, nebo jí máš z dobrého zdroje a jsi si jist tak

ŠMAX90

23. 03. 2012, 10:56

známej kop placku státní kriminálky a byla z jinýho matroše písmenka i orlice byli ostré nevím ale mám pocit že ty placky byli jinačí

Dietr

23. 03. 2012, 11:03

Ta je levá na první pohled!

ragnarog

23. 03. 2012, 11:08

Ať je levá nebo pravá, její potenciální nositel byl svině... To stačí...

shampion

23. 03. 2012, 11:16

Taky jsme jednu kopl, ale tadle se mi nezda. . Na ty moji byly krasne ostre hrany pismen a zřetelna linka pod čislem. .

ŠMAX90

23. 03. 2012, 11:17

http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=43489&mm=3&xb=1&vd=1

SunTzu

23. 03. 2012, 11:17

Vypadá to spíš jako nekvalitní odlitek, podle mě to nikdy nevydělo raznici.

Paul1

23. 03. 2012, 11:17

Tak to je tedy opravdová lahůdka

shampion

23. 03. 2012, 11:19

No hod si to do goolu a budes se divit kolik tech znamek s tim tvym cislem existuje takze bohuzel

fagin

23. 03. 2012, 11:46

Tak takovou měl Heer Schlick v tom britském seriálu který mě perfektně pobavil.

Chose780

23. 03. 2012, 11:51

fagin: nebyl to náhodou Herr Flick?

fagin

23. 03. 2012, 12:10

Je to možný, už si v mém věku všechno nepamatuju.

cherche

23. 03. 2012, 12:13

... kedze zajtra budu Dejvice, tak sa asi predstavuje orig tovar :)... ako uz niekolky... Zacinajuci zberatelia militraii budu mat konecne jedno origo co bolo aj na DWB

Akniram

23. 03. 2012, 12:25

Jasný falzo. Mám úplně stejnou z aukra se stejným číslem.

spion

23. 03. 2012, 12:48

tohle číslo jsem měl taky (teď už mám jen jeden originál - viz moje příspěvky).
Dokonce je tahle placka s timhle číslem vystavená i v expozici na Berghofu.

spion

23. 03. 2012, 12:49

na druhou stranu, třeba to je fakt originál. Jedna placka s timhle číslem být originální musí.

Mirek D.

23. 03. 2012, 13:20

spion-určitě, ale tahle to nejni

kim

23. 03. 2012, 13:28

krásná hned si zítra jednu v Dejvicích taky koupím

Kuba Kabanos

23. 03. 2012, 14:38

Pánové, kopnul jsem takovýhle odznak ale kriminálky, je zhotoven z něčeho jako bronzu, ale je v tom zinek/je trošku dírkatá/a ta co je tady se mi jako originál nejeví, je moc hrubá, a nápis a orlice nemají ostré kontury, může být třeba ošoupaná, či z konce války, když byla raznice opotřebována, každopádně se mi jeví jako by jí někdo nosil na klíčích....

Bodycb

23. 03. 2012, 18:03

Tak to je bomba

Honza 33

23. 03. 2012, 18:26

jo časovaná

romale

23. 03. 2012, 18:34

Odlitek domácí-originály jsou ražené-stejně jako mince...! Je to hnus.. !

aznoh

23. 03. 2012, 18:42

To je hnus, velebnosti...

honda2

23. 03. 2012, 19:13

Možná to je hnus, ale nemění to nic na věci, že to můžem kopnout všichni.
Toho už tu bylo.
Tak ti to tam konečně povolilo, co?

Habos

23. 03. 2012, 19:37

hele tohle sem fakt kopnul! kurna! mi neřikejte, že mi ji tam někdo podstrčil sakra! to by teda byla pěkna haluz! závist je svinstvo!!!

Habos

23. 03. 2012, 19:41

jako sorry, ale tomuhle fakt nevěřím, že je to šmečko! já to kur... kopnul a mělo to i patinu. schvalně se podivam na ty vaše. nevahejte a pošlete na mejla!

pepper

23. 03. 2012, 19:44

žes to kopnul je možný ale origo to nejni, ne všechno co je v zemi je origo

Habos

23. 03. 2012, 19:46

no dival sem se na ty co mi tady lidi napsali a ani jedna neni stejna. za pravostí si stojim! at si každy mysli co chce!

Habos

23. 03. 2012, 19:51

hm. tak na hyper inzerce sem ji fakt našel. je možne že s tímto číslem fakt vyráběli těchto placek mrdy?

Habos

23. 03. 2012, 19:59

ale ani jedna z nich neni ražená. a ta moje je nejspíš material nikl.

Habos

23. 03. 2012, 20:02

je to nalez z jedne zanikle vesnice. kdyby šlo zjistit komu to číslo patřilo a kde pod timto čislem pusobil, tak by se třeba pravda ukazala. poradí někdo kde to zjistit?

Habos

23. 03. 2012, 20:05

ono mě totiž trošku dojebává, že i tomu co fakt kopneš nemužeš věřit!

Habos

23. 03. 2012, 20:06

honda 2:jo už to povolilo. akorat ty severni svahy furt drží :)

zobin

23. 03. 2012, 22:15

rafek.honza

23. 03. 2012, 23:01

tezko rict prava nebo repro nechci tady nikomu nic hanit jak udava kolega mrcasik nechapu proc by to daval na DW kdyby to koupil na aukru podle me je to origo. proc by lhal lhal by preci sam sobe at se dari

Habos

24. 03. 2012, 02:09

rafek. honza:diky za podporu. ja to fakt kopl i s patinou. a fakt pohaluzi. dovedeš si představit to psycho, jestli je to moje kopnutí fakt origo a ve světě mrda stejnych čisel?

Esy

24. 03. 2012, 10:56

Taky jsem ji našel a dokonce se stejným číslem, ale jenom na Googlu
http://www.druhasvetovavalka. nazory.cz/gestapo. htm

spion

24. 03. 2012, 12:57

tak si pánové řádně prohlédnětě placku na fotkách v téhle aukci:
http://aukro.cz/vyznamenani-protiletadlove-obrany-znamka-gestapo-i2198282386.html
zaměřte se třeba na stranu s nápisem a na otlučení hrany oválu... je to jedna a ta samá známka.
Habos: ale klidně se tu dál dušuj, že jsi jí kopnul i s patinou. Jo a více takových nálezů

Kajman1

24. 03. 2012, 15:24

SPION:Výborně!!!!! Jsi hoden svýho nicku. Skvělá práce. Je to opravdu jedna a tatáž známka!!!!! To je k neuvěření kam až může někdo zajít. Trapný!!! Jdu se někam poblejt.

Kajman1

24. 03. 2012, 15:29

habos:Myslim, že by bylo na místě se omluvit za nepravdu. Jseš v pozici myši v koutě těsně před zašlápnutím Třeba ses chtěl jen trochu ukázat, ale takhle se to fakt nedělá. Víc chvil v terénu a tvoje chvíle určitě příjde i bez podvodu

Esy

24. 03. 2012, 16:03

Tak jak je to s tou plackou? Habos povídej.

spion

24. 03. 2012, 16:27

vzhledem k tomu, že Habos tvrdí, že jí vykopal i s patinou, tak ani neexistuje možnost, že by jí někdo na začátku března koupil na aukru a pohodil někde v terénu. Tak já bych to teď viděl tak, že se už Habos neozve, možná založí novej nick no a my časem zapomenem, že tu nějakej takovej příspěvek byl. Ale on to stejně zase někdo za čas zkusí

Honza 33

24. 03. 2012, 16:32

to jsou srandy

Kansan

24. 03. 2012, 19:06

spion- ode dneška jsi Pán SPION - s  -za Postřeh!
Obávám se že Habos se stal OBĚTÍ nějakých HLUPÁKŮ!!
Habos - napiš mne na Kansan@seznam.cz!!
OSTATNÍ se zamyslete zda-li je dobré plyvat jeden druhému do tváře

Honza 33

24. 03. 2012, 20:08

kansan poslední věta je opravdu dobře řečeno

SALLMON

24. 03. 2012, 21:12

Habas.. proč tohle děláš kluku.. ?

h.

25. 03. 2012, 08:19

děti moje... To je telátko boží

Habos

25. 03. 2012, 08:32

jaj lidi. ja do ní dokonce hrábnul když sem ji tahal ven. jde to vidět nad písmenem H. na horní hraně. možná neni origo, ale to že sem ji fakt kopl mi nikdo neveme. a s aukrem nemam nic společneho! to mě docela urazilo!
sallmon:nejsem Habas. ten bydlí v Havířově
kajman 1:nemam se za co omlouvat.

Habos

25. 03. 2012, 09:04

no tak jsem serfoval a serfoval a vyserfoval, že se tyto fake placky dělaj už přes 30 let se stejnym číslem. jedna tu na DW byla asi zhruba před dvěma lety. diskuze hodně podobná této. lidi zamyslete se než z někoho začnete dělat podvodníka!

Kansan

25. 03. 2012, 09:48

Pánové HLEDAČI, tyto stránky jsou o HLEDÁNÍ a NALEZÁNÍ a né o špinění jednotlivce a nebo plyvání do tváře KOMUKOLIV!
Od jisté doby zvýšení"kulturnosti"podle "pravidel"se tohle tady děje bezostyšně! Přitom si uvědomte že můžete KOHOKOLIV potkat v Krajině a zjistíte že jak príma hledače jste nepotkali!!... a může TO být zrovna ten na kom si anonymně schladíte žáhu!!
Požádal jsem UCeho ať zřídí funkci MENTORA = správce, kkterý by udržoval soulad v mezích slušnosti a ETIKY!! - bez odezvy...!
Výsledkem je že pokud se podíváte do čtvrtečních příspěvků uvidíte tam místo ÚVODNÍHO fota červený křížek Ten příspěvek jsem poslal ve středu a byl zveřejněn v pátek s tím že byl zasunut do čtvrtečních příspěvků...
Jak jsem psal tyto stránky by měly být o HLEDÁNÍ... a každý má možnost nalézt odpověď na cokoliv - jen SLUŠNOST pánové Hledači PROSÍM

romale

25. 03. 2012, 17:52

Před pár lety tu byl jeden, , podivín,, (přezdívku si již nepamatuji), pouze jeden z příspěvků mi utkvěl v hlavě,, Dvůr SS,, (snad si někdo na něj vzpomene). Ten zas posílal co druhý příspěvek, nějaká nedokonalá replika s komentářem, jak to pracně vykopal. V tom příspěvku Dvůr SS si pamatuju, že byly amatérský odlitky do modelíny z cínu nějakých německých odznaků. Působilo to nevěrohodně až komicky, do krve tvrdil, jak to vykopal a že to mohou být originály z konce WW2.On člověk nemusí být žádný génius, aby poznal na první pohled z fotky, že je to nějakej hnus. Další kapitolou jsou jedinci, kteří po utržení nějaké té ostudy, zde excelují pod jinými přezdívkami a to několikráte. Osobně nechápu,, podivíny,, kterým nestačí jedna přezdívka po celou historii DW. Vždy to zavání pochybnostmi.. to jen pro doplnění. Zdraví R.

Pimpf1936

25. 03. 2012, 18:56

Myslim ze se 100% urcitosti je jmeno majitele tehle GSP placky- JACEK ORIGINALOWI z Wroclawskeho Gestapa. rok narozeni cca1975

Habos

25. 03. 2012, 19:04

romale:tuhle přezdívku nosím od páté třídy základní školy. a je to jedinna přezdívka kterou na DW mám. to jen aby bylo jasno. zdravím

Habos

25. 03. 2012, 19:06

pimpf1936:dobře ty 

jkmineral

25. 03. 2012, 21:10

Habos, v pohodě, kamarádi Ti ji podhodili pod cívku, běžný fórek.
Že jo, Š... ˇšahi

Kajman1

25. 03. 2012, 22:34

Ta na aukru byla totožná včetně detailů jako jsou ty dvě čárky nad 4 rejhy u očka, dirka nahoře, dupka v pravo pod dirkou prostě všechny detaily i to škrábnutí na rantlu tam je. Kde je ta rejha nad písmenem H jak jsi psal? Prostě to chci jen pochopit. Někdo koupil známku na aukru v domění, že je origo. Když zjistil, že to je kopie tak jí naoko ušpinil a zapatinoval a zakopal pro náhodnýho hledače(kamarádskej forek by to nebyl to by ti řekli a nenechali tě jí zveřejnit)Tys jí vykopal a myslel sis, žes jí štrejchnul. To je jediná možnost jak se mohlo stát žes jí vykopal. Moc náhod nemůžeš se divit, že jsme podezíravý. Možný je všechno. taky jsem párkrát zažil nepochopitelný souhry náhod. Měj se a a´t to kope

radi

25. 03. 2012, 22:43

SALLMON to jméno ti ulítlo ne 

Habos

26. 03. 2012, 07:13

někdo mi ji podstrčil a ja už vim kdo. a nebylo to z kamaradství. ze skur... závisti. dnes pošlu další příspěvek s vysvětlením. ale ted jdu do práce a pak jednomu asi rozbít hubu!
habi:máme to dost podobné že?

honda2

26. 03. 2012, 08:05


Ještě že jsem s tebou posledně nešel, teď by to bylo na mě.
Podstrčit, to jo. Ale tak daleko bych to nenechal dojít. Měj se.

Marouš1

26. 03. 2012, 10:42

Špione jsi borec, opravu hoden svého jména. Hlavně, ty máš s čím srovnávat.

spion

26. 03. 2012, 12:54

nevěřim tomu, že ti jí někdo podstrčil. Ta známka byla na začátku března prodaná na aukru. Tys jí našel během 14dní. Poznal by jsi, kdyby ji tam někdo zakopal tak krátkou chvíli před tebou. Taky si nedovedu představit, jak jí někdo mohl narafičit přesně pro tebe. Udělat mizernej odlitek a někde ho pohodit je něco jiného, než něco koupit a zakopat tak, aby jsi to našel přesně ty. Takhle to prostě občas bejvá, někdo se chce pochlubit nálezem, ale nedaří se, tak ukáže něco koupenýho, nebo zkusí nějakej takovejhle podraz. No a když se na to přijde, tak buď dělá mrtvýho brouka, nebo začne s takovejhlema báchorkama (viz třeba slavná SSpřezka od šumaváka). Náhody se dějou, ale tohle je moc.

CheGuevara

26. 03. 2012, 15:27

Když si to někdo koupí za 250 korun na aukru, tak to nebude nikomu dávat pod nos, ale prodá dál. Navíc to zakopávat někde. Evidentně je otlučená navlas stejně jako na aukru... Takže měla patinu za pár dní, kterou jsi zase vyčistil. NEskutečný co si lidi vymejšlej..
Kansan - je správný když tu někdo evidentně že? Nebo se chceš dočkat toho, že to tu bude zavalený sračkama z aukra (už teď často je)?? a dotyčnejm řekneš ty ty ty? !

Habos

26. 03. 2012, 15:35

spion:věř si čemu chceš. bacha na paranoiu. je to nemoc. mi se ten típek přiznal.

AZ01

26. 03. 2012, 16:24

Tohle dělá jedna firma v Chebu. je na nich stále stejný číslo

Habos

26. 03. 2012, 17:07

honda 2:byl to ten duchodce co sem ti o něm říkal jak ho tim tvym vajíčkem a feldpoldou naseru. no a vidíš. nasral. poslední kapkou byly ty politicke odznaky. a já kreten mu ještě pomáhal dát dokupy tu sa dýku.

spion

26. 03. 2012, 17:07

Habos: no tak jasně že se ti přiznal ten co jí koupil na aukru a zakopal ti jí pod detektor, přece po tom argumentování tady nenapíšeš, že je to habaďůra na nás, a že to teda nevyšlo... no, ale jestli stále trváš na tom svym tak bacha na rozdvojenou osobnost

Habos

26. 03. 2012, 17:18

spion:já už ti to jednou psal. a víc se o tom nemíním bavit. ale chápu že lidi sou různí. běž se léčit!

honda2

26. 03. 2012, 18:01

Třeba si chtěl trochu z tebe vystřelit, ale jak vůl vypadáš teď ty. Jestli ti to udělal, bylo by namístě, aby to tady přiznal. Jestli sem nechodí, tak černej Petr zůstane tobě. Sranda bejt musí, ale jsou určité meze.
Tak si nech dařit.

CheGuevara

26. 03. 2012, 18:20

Od kdy důchoci nakupujou na aukru odznaky aby je zakopávali?
Tohle vlákno mě baví :D

Důchodce D2

26. 03. 2012, 18:25

Omlouvam se p. Habosovi, byl jsem to ja ktery mu podstrcil toto falzum gestapacke znamky. Nasral me tim vajickem a feldpoldou. A posledni kapkou byly ty politicke odznaky Sel jsem tajne za nim, kdyz sel pan Habos na hledani s detektorem a v nestrezenem okamziku jsem mu podstrcil znamku pod cifku.... jeste jednou se mu omlouvam za toto ztrapneni na DW.. A dekuji mu, ze mi pomohl dat dohromady tu SA dyku, je opravdu nadherna a krasne se vyjima v me vitrince v obyvaku. Alois Babaček

CheGuevara

26. 03. 2012, 18:45

CheGuevara

26. 03. 2012, 18:46

CheGuevara

26. 03. 2012, 19:32

Kansan jinak plivat se píše s "i" po l. Jen malá technická, bo to je hrubka jak Hujerova kaňka navíc to píšeš pořád dokola takhle :D

Kansan

26. 03. 2012, 22:49

Spione - klídek... je důkaz že Habos nemá nic s Aukrem, ale jeho kamarád ANO! Máš Tmobil? Pokud ano napiš mne na Kansan@seznam.cz - zavolám Ti... Jak jsem psal vážím si Tvého postřehu... snad i umíš zvládat emoce... Jinak s Habosem se neznáme, kdybys myslel že snad ANO... jen mám zdravej Selský rozum

Kansan

26. 03. 2012, 23:06

CheGuevara - zbytečně kopeš do lidí stejného myšlení!! Já bych každému kdo nabízí nebo vyrábí za účelem prodeje"falza"ROZBIL pusinku!!
Šmejdy Poláky nemohu ani cítit! a představ si že Češi hloupí TO kupujou!!! Tak co naděláš??
Jinak jsem"našel"SIGNUM LAUDIS a potom jednu Medaili z roku 1908 a protože jsem měl je možnost porovnat s Orginálem tak mám"nálezové"šmejdy!! Chceš mne z něčeho obvinit?? Jak píšeš SPRÁVNĚ - sračky vylézají všude... jen já poslal do těch sraček toho co mne zkoušel = je pro mne Mrtvý a také zůstane... a tu češtinu moc zas vážně neberm tady na Chacharsku se taknějak tvrději "mluvy jako od huby"tak TO občas ujede

esab

27. 03. 2012, 00:35

Už začínám chápat co znamená DW není to náhodou Dikobraz Web?
Nikoho tu neznám a souhlasím ze špionem.
Nechci urazit Habose ale takto vymyšlený příběh s podstrčenou plackou je píčo... a  to je muj názor a klidně my vynadej

CheGuevara

27. 03. 2012, 02:02

Kansan já tu nikoho neobviňuju, upřímně - je mi to fuk. Jen se bavim nad příběhem důchodce kterej nakupuje na aukru a podhazuje pod cívku gestapácký placky jako pomstu, nálezce odznak "vzal" lopatkou nad písmenem H, ale ten škrábanec byl už i na tý v aukru stejnej, za tejden měla placka patinu..

SUPER STORY :D

Kansan

27. 03. 2012, 09:26

CheGuevara - opravdu klíííídek Koukni na Aukro na ten odkaz a... uvidíš prodejce Je TO žena... přes kterou její manžel nabídnul ty dva šmuky Jméno i Písmeno souhlasí s opravdovým jménem
Pokud máš T mobila napiš na Kansan@seznam.cz a já ZAVOLÁM!
Pobavíš se PROČ jsem se angažoval tak v jako jiných špinavostech na DW... pro SLUŠNOST a tu si ať nikdo neplete se slabostí
Slušnost je obrazem ucelené osobnosti každého komu jsou cizí psychotické excesy na základě nastřádaných vnitřních tenzí
Napsal bych příběh o DVOU mne podstrčených"falzech"protože vím jaké TO je na vlastní kůži... jen se vloudila chybička - já měl s čím srovnávat MĚL jsem originály
Moje příspěvky jsou upravovány v rámci"kulturního"zlepšení... což nepokládám za slušné tak nevím kdy povolí tahle něčí tenze
Jistě by TO bylo ku prospěchu věci - honby za shnilotinou ze zinku a hliníku je špatná zbraň i smutné STORY

rivall

27. 03. 2012, 10:34

spion

27. 03. 2012, 11:13

Habos: všechno co je teoreticky možné se někdy stane... říká jedno přísloví. Existuje tu pravděpodobnost (mizivá), že se to stalo tak jak píšeš. Nemám potřebu se léčit.
Kansas: není potřeba to řešit, nisméně důležitý vůbec není prodejce, ale kupující, takže nějaká informace o RomčeH a jejím manželovi je bezpředmětná. No a kdo to koupil nezjistíš, jen že má zatím 0 a nick a... 3. Leda že by se teda ten pohádkovej dědeček ještě speciálně kvůli téhle pasti na Habose registroval na aukru.

CheGuevara

27. 03. 2012, 12:56

Zajímavý je že kupující nedal komentář prodávajícímu :) tj kupující má za nickem pořád nulu

Habos

27. 03. 2012, 13:23

spion:omlouvám se ti za ty kecy o paranoie a o léčení. měl bych ti spíše poděkovat, že jsi to na aukru našel. jinak bych stále věřil tomu, že je to origo.

Habos

27. 03. 2012, 14:11

spion:ten dědula se neregistroval.netu vůbec nerozumí. když si chce něco koupit, tak jde za jednim svym kamošem co má na sebe registraci na aukru. on ani nemá počítač. je to starší generace. ale jak vidno vychcaná :D jo a existuje mejl, ve kterém prosím prodávajícího a sdělení komu to prodal. a jeho odezva i se jménem, adresou a číslem telefonu. čest a přeju hodně dobrých kopů!

Habos

27. 03. 2012, 14:13

teda ne na sebe, ale na svou ženu. tu registraci myslim. :)

spion

27. 03. 2012, 15:49

Habos: čím víc se mi to snažíš vysvětlovat, tím víc tomu nevěřim. Koupil to někdo se skrytym nickem a... 3 a zatim nulovou aktivitou. Pak do toho vstoupil Kansas, kterej tě vůbec nezná, ale selskym rozumem došel k tomu, že s aukrem nemáš nic společnýho, a že tu známku někdo prodal přes manželčin účet protože prodejce má nick RomčaH (Romča může být i Roman). Přitom prodejce vůbec neni důležitej, důležitej je ten kupující. Ty přicházíš s verzí, že kupující je nějakej zakyslej důchodce, kterej to koupil přes účet manželky svého kamaráda... sám se v tom přestávám orientovat a to se považuju za chápavého člověka

CheGuevara

27. 03. 2012, 16:13

:D telenovela

spion

27. 03. 2012, 16:14

teď jsem si všimnul toho tvého nejnovějšího příspěvku, kde to vše vysvětluješ. Měl to dědek ale smůlu, v pátek chtěl před tebou najít placku a ty si mu jí vyfouk o den dřív... očividně nemáte v okolí moc příležitostí na hledání, když takhle vymetáte pořád jedno místo.
Ale jo, život je jedna velká náhoda.
Takže pánové, závěr je jasnej: Bacha na důchodce!

NeCrY

27. 03. 2012, 16:19

jak male deti

CheGuevara

27. 03. 2012, 16:23

jako slabina příběhu působí to, že důchodce ani neví co je net, ale nějakym způsobem zjistil že na aukru je placka gestapácká, je to kopie, tak si jí nechal přes kamaráda koupit, aby ti jí hodil do cesty.
:D to je moc už

CheGuevara

27. 03. 2012, 16:24

navíc důchodce vyhodí 500 Kč jen aby někoho naštval. . co už :D

CheGuevara

27. 03. 2012, 16:25

ale sranda musí bejt

Důchodce D2

27. 03. 2012, 16:39

Jeste jednou sem pisu abych ospravedlnil p. Habose. Je pravda, ze na net nechodim, ale na klavesnici trochu umim a nejakou tu stranku taky najdu a Aukro taky. a to mam 61 roku. Placku jsem koupil v Poznani na trhu a podstrcil ji panu Habosovi pri hledani, jako pomstu za to ze mi chodi na mista na kterych hledam jen ja. a kdyz tam nasel ty NSDAP oznaky, tak to me vytocilo.... Alois-to jmeno neni prave, ale kryci

Důchodce D2

27. 03. 2012, 16:44

A ten odlitek svastiky jsem mu taky podstrcil ja. A moje dcera si na pana Habose stezovala. ze to prej"nebylo ono"

Heimdall

27. 03. 2012, 17:23

Zvláštní je, že pan Habos i Důchodce D2 mají stejný styl psaní. Za interpunkčními znaménky nedělají mezeru a začínají malým písmem. (síla zvyku???)

zero

27. 03. 2012, 19:37

Co na to říct? Snad jen poslat kovboje na toho pohádkáře.

http://fuxoft.cz/tmp/pointa/cowboyslap. gif

Habos

27. 03. 2012, 19:37

důchodce d2: nevím kdo jsi, ale skvěle se bavím :D
heimdall:kolik máš dioptrií? něco ti uchází ne? :D

pepa_d

27. 03. 2012, 21:14

bednu sem vyhodil z okna protože je v ní hovho a brzo to udělam i s noťasem

maraxp

27. 03. 2012, 21:33

Omlouvam se p. Habosovi, byl jsem to ja ktery mu podstrcil toto falzum gestapacke znamky. Nasral me tim vajickem a feldpoldou. A posledni kapkou byly ty politicke odznaky Sel jsem tajne za nim, kdyz sel pan Habos na hledani s detektorem a v nestrezenem okamziku jsem mu podstrcil znamku pod cifku.... jeste jednou se mu omlouvam za toto ztrapneni na DW.. A dekuji mu, ze mi pomohl dat dohromady tu SA dyku, je opravdu nadherna a krasne se vyjima v me vitrince v obyvaku. Alois Babaček
to je hustý husťoučký málem jsem si sříknul do trikotu jsem zvědavý kam až to dojde. .

baxters

27. 03. 2012, 22:19

habos je ALUSS-je to jedna a ta samá osoba co ma asi 100 ruznych jmen a tohle dělá už nekolik let, že sem posíla falza a honí si u toho k... t

Kansan

27. 03. 2012, 22:35

Spione - Habose jsem poznal při komentářích"Echt Gold Zahne"a hnrd jsem pochopil že naběhl na vidle!
Vážím si Tvého postřehu, ALE podivuji se tomu co teď předvádíš Přichází doba kdy takovéto "vtípky" budou týdení a potom asi i denní realitou! Sám jsem TO prožil a vím jak člověku je!
v duši Ti přeji a žádného "kamarádička"

CheGuevara

27. 03. 2012, 23:31

Kansan ty nějak přehlížíš tu záležitost s aukrem co? Nebo sis nevšiml?

maraxp

28. 03. 2012, 00:38

baxters -jj souhlas je to blb. Akorát už není Honimír!!! Jak někde píše teď štrejchává dcérky.

Habos

28. 03. 2012, 07:52

cheguevara:kansan má totiž zdravý rozum a nezpochybnitelný důkaz že s aukrem nic nemám a nikdy sem neměl!
baxters:další paranoik zralý na léčení
maraxp:no comment

spion

28. 03. 2012, 09:48

Kansas: nemám pocit, že bych tu předváděl něco "podivuhodného", jenom tu prostě nevidim to, co sám Habos nazval "... nezpochybnitelný důkaz že s aukrem nic nemám a nikdy sem neměl! "
Mě spíš překvapuje, proč ty máš potřebu tu obhajovat takovejhle prapodivnej příběh. Ale je demokracie... takže klidně pokračuj.

Habos

28. 03. 2012, 09:55

spion:jde o mejl, ve kterém se ptám prodejce komu to prodal, když sem to tehdy a tam vykopal a myslím si, že mi to někdo podstrčil. následuje odpověd prodejce ve které je jméno, adresa a telefon kupujícího a ve které se prodávající podivuje co se to děje za věci. ten mejl obsahuje množství osobních ůdajů, tudíž musíš pochopit, že opravdu nelze to tady prezentovat veřejně!!!

Kansan

28. 03. 2012, 10:02

Spione - Habos mne napsal číslo mobilu já se s ním pobavil a řekl ať udělá co udělal a našel prodejce a ten KÁPL "božskou" - chápeš
- NET je potvora má svoji MEMORY a když se dobře zeptáš umí Ti odpovědět!
- Jinak Habosem jsem "pokecal" u mého příspěvku -Echt Gold Zahne. koikni se... je to člověk znalý své profese!!! a  tak jsem pochopil že NABĚHL na vidle! Mimo jiné je v kontaktu s dvěma o kterých jsou POHODÁŘI!! což tady v tomto světě je jen desetina - TUDÍŽ VZÁCNOST Nevím odkud seš... ale budeš-li mít cestu na Chacharsko zvu tě na LOV... tak jako pár těch pohodářů se kterýma jsem se setkal na netu nebo v Krajině... potom si uděláš vlastní obraz... znáš TO - ježka v pytlu neutajíš a"jetinu" poznáš už pohledem bez píchance Když tak- Kansan@seznam.cz

Kansan

28. 03. 2012, 10:14

CheGevaro - PLAGIÁTOŘI z Aukra nebo v životě = na blešárnách jsou chráněni tímto DIVNÝM zřízením! V mém životě TO beru jako "úmyslný podvod"!!!!
Sbírám pohlednice z mého města a mám přebytky a nevím co s tím... mohu z fleku vyměnit stovky i tisíce různých žánrů a ještě nemám účet na Aukru... přitom bych HO potřeboval... a pokud bude tak pod nickem Kansan - jsem slušný chlap a nemám se za co stydět!! Nevím co bych přidal... nic jsem úmyslně ani neúmyslně nepřehlednul...
komukoliv co by potřeboval vědět mohu zavolat v síti T mobile

CheGuevara

28. 03. 2012, 14:44

Takže ten co to zakopával a podstčil na to udělal i umělou patinu? :)) nebo se za tejden udělá v půdě?

Habos

28. 03. 2012, 16:34

cheGuevara:udělal ji sám. nevím jak. je více způsobů jak ji udělat. a když tohle kopneš, tak nad tím moc nefáráš, jestli to nahodou není falzo a jakou to má patinu! kdo by sakra čekal, že se mu stane to co mi?

honda2

28. 03. 2012, 19:38

Pánové, myslím že špíny už bylo dost.
Haboše znám osobně a myslím, že je v tom nevině. Já viděl ten mejl, kde prodávající uvádí jméno i adresu, komu to poslal. Že ten důchodce to zakopal a pak chtěl náhodným kopem při společné hledačce Habose trumfnout dává logiku.
Taky se s kamarády vždy hecujem o první kolečko-jakékoliv.
Tímto ale děkuji za nás všechny špionovi za skvělej postřeh.
Dyť si uvědomte, že takle naletět můžeme všichni. Vždyť tu už byly srandovní ID, polské šmuky může kdejakej tremp taky potratit.
Slunce v duši všem.

Kansan

28. 03. 2012, 21:23

Honda2 - Ahoj Teď vidím o jeden důvod více se konečně sejít na nějakém LOVU a já Ti řeknu jak velkou jsi mne udělal radost z toho Žetónku na Tramvaj v Troppau

...
Spione tohle je jeden z těch dvou pohodářů, kdybys chtěl ode mne pokračování a myslím si že bys mohl také se objevit a zjistit že ses nesetkal s žádným "Šmejdem"

honda2

29. 03. 2012, 07:43

Kansan
Nestraš, je jich tu určitě víc. Já jich znám několik, kteří nemlátí jen prázdnou slámu.
A jinak mám radost, že máš radost

Aldos

29. 03. 2012, 09:06

Kopnul jsem jí před lety, takhle rozhodně originál nevypadá, moje byla z mosazi a její barva byla téměř do hněda.

HELMETS

29. 03. 2012, 12:47

to je diskuse

Marouš1

30. 03. 2012, 10:51

Takže ve finále je špatný špion, který objevil, že se tenhle kousek prodal na Aukru před 14 dny.
To jste banda komiků - nejdřív měla placka patinu, pak neměla, někdo ji koupil, aby ji zakopal v lese, pak se zase najde další co se zastává toho co netuší co našel. Komedie života by se to mohlo jmenovat.

CheGuevara

30. 03. 2012, 12:12

Marouš jj ale výbornej kabaret :D

Habos

30. 03. 2012, 12:14

někteří lidé se v tom ztrácí a unikaj jim souvislosti. jak se říká u nás:co už

baxters

30. 03. 2012, 15:14

Prý DNEŠNÍ LAHŮDKA Aluss-Habos ty si cyp jak lampa

tatko22

30. 03. 2012, 21:27

Nazdar kolegovia. Náhodou v sobotu som v Prahe, kde konkrétne, na akej adrese sa koná akcia v Dejviciach? Ak mi vyjde čas, možno by som sa tam mrknul... vďaka tým čo mi odpovedia...

cherche

30. 03. 2012, 21:34

No tatko... meskas... najblizsie az na jesen to stihnes

Habos

31. 03. 2012, 02:50

a už lidi moc neblazněte, nebo se toto šmečko dostane do top 10 a jsou tady jiní, co si to zaslouží!!!!!!!!!!!!

Marouš1

31. 03. 2012, 06:26

Naopak taková komedie do TOP 10 patří.

baxters

31. 03. 2012, 09:45

ALUSS-HABOS-ale vždyt ty máš prece radost, že si vzbudil pozornost touhle další komedii. Aspon si máš na nějakou dobu na co honit.

Tomín

01. 04. 2012, 16:09

čtu diskuzi podruhé a nechápu o co jde!!! že je placka levá je jasné, ale vykopal ji Habos?? Kdo ji zahrabal, kdo prodal, kdo koupil, kdo to vymyslel a zprostředkoval vykopání... atd...

baxters

01. 04. 2012, 17:22

Tomin-to je jednoduché habos si vyhonil pak pohonil a nakonec zase vyhonil a diskuze skončila. Za týden pošle zase něco s burzy levého a zase si tady bude týden honit.

Habos

01. 04. 2012, 17:31

baxters:jsi ochoten mi tohle říct do ksichtu? přijed na Sloup cype!!!

Habos

01. 04. 2012, 17:35

tomín:napiš mi na mejl a ja ti to vysvětlím jestli o to stojíš

Kansan

02. 04. 2012, 11:56

Baxters - podivuji se Tvému stylu"důkazu"... asi řešíš nějakou svoji nevyřešenou slabost stejně tak že Ti Habos odpovídá ber za jistou soucitnost s Tvým Světobolem
Tu"Optiku" ještě máš? nebo jsi ji vyměnil?? Napiš na Kansan@seznam.cz

h.

03. 04. 2012, 06:48

habos, za tuhle placu máš medaily Debil roku

Oucher

03. 04. 2012, 07:28

Habosi, já bych už asi v této chvíli doporučoval nasadit Vichr z hor http://www.youtube.com/watch? v=jSazfffR72I

baxters

03. 04. 2012, 11:24

Takovou lahůdku ještě svět neviděl

Honza 33

03. 04. 2012, 16:18

baxters-jo jako v tý pohádce jitrnice jakou svět neviděl už ho nehajte

esab

04. 04. 2012, 00:38

Habos : Já ti klído ve Sloupu řeknu do očí jakej si DEBIL a že tady znás děláš těma pohádkama kretény, to si doopravdy myslíš že ti tady někdo ty keci s podstrčenou plackou věří??? Až pojedeš do Sloupu tak nezapoměn nakoupyt nějaký šméčka na aukru at nás tady mužeš krmyt dál ty ubožáku............

Kansan

04. 04. 2012, 11:20

Esabe - Tvá duše je prázdná jako Tvůj PRÁZDNÝ nick A prázdné sudy vždy nejvíce duní Běž se projít kolem paneláku a hluboce dýchej

Cajk

04. 04. 2012, 19:56

Lidi jak je možný že takováhle kravina zde patří mezi nejsledovanější příspěvky. At to Admin smázne a bude tu klid. Beztak si tu všichni jen nadávají a měří péra

esab

04. 04. 2012, 21:39

Kansan:nic proti jsi ubohej za 1.nick mám prázdný protože nemám potřebu tady machrovat a veř že mám čím. za 2. v paneláku nebydlím, mám nádhernou usedlost na Českolipsku a tady jak píšeš zhluboka dýchám Za 3.doopravdy si myslim že tadle fraška s podstrčenou plackou je blbost a proto klidně i tobě řeknu do očí že jsi DEBIL. dál tuto komedii už nebudu komentovat.........

baxters

04. 04. 2012, 21:52

Kansan-proč se toho debila co sem dal tuhle lahudku jakou svět neviděl zastáváš?

Kansan

04. 04. 2012, 22:04

Esabe - mne nic neřekneš protože VULGÁRNÍ lidé jsou pro mne jako uslintaní štěkající pejsci za plotem TAKY na ně neštěkám A zkus zamachrovat... olovem... jinou barvou... NĚČÍM

Kansan

04. 04. 2012, 22:13

Baxters - protože nejen umím číst a přemýšlet, ALE také jeho kamarádi jsou moji kamarádi a Ti co za NĚCO stojí nejsou vulgární a rádi se setkají na DOBRÉM LOVU
A... také jsem se stal DVAKRÁT terčem stejného vtipu a špatně skončil jenom "vtipálek"
NAPIŠ co nechápeš Když i ten co TO udělal napsal omluvu Já se pokusím ti TO znovu zkopírovat z paměti této diskuse
TO samé patří i pro PRÁZDNÝ nick - Esab
Nebylo by lepší si psát o něčem PŘÍJEMNÉM Fakt jako...

sahin11

07. 04. 2012, 18:23

Konečne normálna debata. Skúste porovnať s mojím "origo" http://silesiahunters.cz/viewtopic.php? f=50&t=848

Acci

18. 04. 2012, 11:01

Esab:... NakoupYt a krmYt... tak za toto máš

Gila

15. 06. 2012, 17:02

TOP10

hungaria

10. 07. 2012, 00:10

fuuuha, tak toto bula mega husta extra super telenovela :DDD takto dobre som sa dlho nezasmial. normalne taketo dlhe prispevky necitam do konca ale tato stala za to :D nemam slov :D kedy bude pokracovanie? :DDDD

Habos

03. 08. 2012, 21:11

danish:maš recht. dala by se o tom napsat kniha. nebo aspon povídka z edice literatury faktu. ale važně:doufám, že už se žádný takový závistivý důchodce neukáže!!!

Piras

06. 08. 2012, 13:36

já jsem taky důchodce a nezávidím

HerDavik

11. 09. 2012, 15:48

Já tomu nerozumím... a se*u na to. .

lukyk05

08. 11. 2012, 20:32

Párlet jsem na DW nenapsal, ale tohle je úžasné habos měnil nejméně 5 x  identitu (habos, kansan, honda2, důchodce d2, rafek. honza). Nehodnotím jestli je nález pravý, ale jako námět do studia sociální patologie, je tato diskkuze božská

lukyk05

08. 11. 2012, 20:33

Párlet jsem na DW nenapsal, ale tohle je úžasné habos měnil nejméně 5 x  identitu (habos, kansan, honda2, důchodce d2, rafek. honza). Nehodnotím jestli je nález pravý, ale jako námět do studia sociální patologie, je tato diskkuze božská

Habos

10. 11. 2012, 17:56

lukyk05: běž se léčit!

Lukin

15. 11. 2012, 16:48

Snad ještě nikdy mě žádná diskuze na DW takto nepobavila. Díky Haboši.

Habos

17. 11. 2012, 11:44

lukin: nemáš zač.
ale měl bys poděkovat všem zůčastněným. bez nich by to nebylo ono

snowfell

16. 01. 2013, 19:51

Před týdnem náš hospodskej s  velkou slávou ukazoval tuhle placku (stejné číslo) jako kauf za 2300,-. Sice šidí na mírách ale tohle si nezaslouží. Zítra mu to musím ukázat.

Lukin

23. 01. 2013, 13:56

Tipuji, že mu ji prodal ten důchodce tady z té pohádky. .

Bullterier5

14. 02. 2013, 12:40

Kolem téhle placky tady toho je už dost, ale písnu zkušenost s něčím úplně jiným: mám známého Poláka který prodává militárie a ten mně po flašce Vodky porozprávěl, jak se "originály" vyrábějí. Koukali byste všichni, jak jednoduché je někoho napálit-konkrétně přezky na opasek-stačí je hodit na 20 minut do obyčejné míchačky na maltu s lopatou štěrku a "opotřebování" je hotovo. Pak šup s tím do hnoje na 3 dny a "patina" je na světě. Pak do kýble s rezavýma šponama a nechat na dešti a slunku-to zajistí "kopaný" vzhled. Od té doby NIC nekupuju na Aukru, burzách apod. 95% všeho co je k mání je fake.

trapper

17. 03. 2013, 20:17

Podle me jasna archeologie. Podobny motiv jsem videl na rimske spone.

Lamacan

23. 03. 2013, 19:53

Prosim odbornivov, ako je mozne, ze toto cislo sa velakrat opakuje. Nebolo to osobne cislo len jedneho policajta? Alebo celeho oddelenia? Ja ju vlastnim tiez, ale z medi a je zcinovana z 2 casti plus retaz a patentne ocko.

Habos

25. 03. 2013, 20:18

Lamacan: U6 jsem ti psal mejla. :)

Habos

25. 03. 2013, 20:18

Už :)