Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
Zoraki
09. 01. 2009, 09:32Super, tam snad bafali všichni
pavlikjaa
09. 01. 2009, 09:40hm zase jsi me trumfnul
martindo
09. 01. 2009, 10:51Nádhera, je to pokoukáníčko.
jezero
09. 01. 2009, 12:29Kamaráde - máš to opět parádní. Jen mě nejde do hlavy jak si to mohl za tak krátkou dobu nasbírat a to jsi to vlastně musel najít a vykopat. Aby jsi si nemyslel, že Tě to závidím, k tomu já mám daleko. Jen mě to zaráží, protože mě posílá asi tak 1500 lidí několik let, ale Ty jsi to našel sám a brzy mě předhoníš. Bylo by však už na čase, aby když máš takové krásné sbírky, jsi o tom také něco věděl a k ke každé prezentaci to popsal. Jinak je je hromadění, sice krásných věcí, ale bez účelu. Ber to jen jako moji úvahu. Ať se Tě i nadále daří.
snaipr
09. 01. 2009, 12:53Moc krásné a opět perfektně vyčištěné jako všechny tvoje nálezy, radost pohledět. Kdyby Tě to neobtěžovalo můžeš mi poradit jak to čistíš? Moc díky
Venawass
09. 01. 2009, 13:00krása jak to čistíš? dik
K.A.K.A.M.I.L
09. 01. 2009, 13:09Opravdu moc pěkné, jako vždy. Vypadá to, že jsi za poslední rok nebyl doma.
jarek512-j
09. 01. 2009, 13:10Hergot, to vypadá jak po rvačce v domově důchodců.
Delon
09. 01. 2009, 13:31Lipane, Lipane. Už nám konečně objasníš čí je tato tak rozsáhlá a velice pěkná sbírka? A nebo víš co? Nemusíš nikoho jmenovat, jen nám vysvětli co tě vede k tomu, abys takovou nádheru (pro někoho) presentoval jako výsledek Tvého vlastního POUZE TŘINÁCTIMĚSÍČNÍHO snažení?. (dle Tvého vyjádření v úplně prvém příspěvku v prosinci loňského roku)
Mám k tomu několik důvodů.
Za prvé bys tolik předmětů za jediný rok ani nedokázal tak důkladně očistit, k tomu ujít dva tisíce kilometrů, nehledě na to, že na jediný takovýto nález připadají desítky jiných nesbírkových.
Za druhé věci nejsou čištěny pouze kartáčkem a vodou jak tvrdíš ale prošly daleko důkladnější a daleko odbornější očistou.
Za třetí člověk který založil takovouto sbírku, musí mít k tomuto nejen lásku, ale především odborné znalosti.. Ten kdo nemá znalosti (a Ty je nemáš) pak nemá ani motivaci něco podobného v takovém rozsahu sbírat.
A to nejdůležitější. Nikdo a nikdy, navíc zcela sám pouze s detektorem, by v tak krátkém časovém úseku podobnou založit nedokázal. To je vlastní letitá zkušenost.
Nezávidím, nechci se ani hádat, jen chci abys věděl, že mě si neochcal, jen nevím proč tady mažeš med kolem huby tolika zapálenám nováčkům, kteří Ti tady zcela upřímně a bezelstně plácají po zádech. Jde Ti tedy hlavně jenom o to? .
Delon
09. 01. 2009, 13:33Ještě podotýkám, že jsem si Jezerův příspěvek přečetl až po tom, co jsem odeslal můj. Takže že by jen vzácná shoda náhod a názorů
lebkoun
09. 01. 2009, 14:14Tak snad každý hledač ví co se dá najít v průběhu roku. Záleží sice na lokalitě a nachozených km, ale podstatný je to, že takové množství krásných nálezů najít za tak relativně krátkou dobu je nesmysl. Ano nesmysl by to možná nebyl, pokud by si byl invalidní důchodce bez partnerky a nebo manželky a ještě k tomu hodně finančně za vodou aby si nic jiného nedělal než hledal a hledal a hledal a cestoval po různých lokalitách. Takže se připojuji k Jezerovi a Delonovi, ikdyž to dělám nerad(nemám rád dělat někomu ocas ). Jinak to máš ale krásný, to se musí nechat.
kim
09. 01. 2009, 14:23Nebudu se tu zastávat nikoho, ale u nás(každej kamarád vi odkud jsem utekl do milovic) je misto kde za jeden či dva večery se dá naji tolik co někteři z nás ani za rok nenajdou. Každopádně sbirka je to moc pěkná i když do toho nedělám.
lachtan56
09. 01. 2009, 14:43Myslim ze ty na posledni fotce jsou nalezy ale o zbytku pochybuju
K1
09. 01. 2009, 14:48já našel za celý rok dvě a to si myslím, že jsem chodil dost. i když je fakt, že spíš po válečnejch lokalitách...
LIPAN
09. 01. 2009, 14:55Pánové-kamarádi:
Škoda že se neznáme osobně, toho černýho Petra si ponesu a na DW budu nadále, takto se nemůžu obhajovat.
Stašek
09. 01. 2009, 15:02Kroutím nad tím nevěřícně hlavou. Já našel za 4 roky jen jednu. Asi se v našem kraji málo kouřilo.
lebkoun
09. 01. 2009, 15:19Lipan:Ale my jsme nechtěli aby si odešel . Jen jsem napsal svůj názor a to nic neměnbí na tom, že to máš luxusní.
Kim:Samozřejmě že jsou super lokalitky, takové mám i já, ale najít nejen ty fajfky, ale i ty knofle co posílal minule za tak krátkou dobu na jedný lokalitě jak Ty říkáš No nevím asi změním lokalitu a odstěhuju se k Vám .
kim
09. 01. 2009, 15:30lebkoun >ano to misto neni tak bohaté na fajfky, ale knofliky, odznaky, mince(těch skutešně nepočitaně a všech možných druhů), hodně osonich věci. Na tohle je ten flek nekutečnej. Ale jak jsem psal nemužu soudit ani se zastávat nikoho
kim
09. 01. 2009, 15:32pardon chtěl jsem napsat osobních věcí
pliza27
09. 01. 2009, 15:37U nás se dá spousta víček najít na smeťáčkách. Dobrej smeťáček i deset za odpoledne. Jen jsou všechny skorem stejný. Prostě málo výrobců. Po polích najdu také dost, ale v placatém stavu. Když skouším čistit kartáčkem u dosti odpadne naletovaná kulička na zavírátku nebo pantíky. Holt mám se ještě co učit. Tohle je vyčištěno parádně.
hypo1
09. 01. 2009, 15:56Lipan: Ty se do tebe teda pustili. Ať je to s tebou tak nebo onak, nálezy máš pěkný a pěkně vyčištěný, to se musí nechat. Ale máš toho opravdu neuvěřitelný kvanta za tak krátkou dobu hledání.
lebkoun
09. 01. 2009, 16:37Ale jo, má to nádherný a krásně a odborně vyčištěný.
Felix JK
09. 01. 2009, 18:54Sú tu otázky, ktoré som dal asi pred polrokom, keď LIPAN vystavoval sériu gombíkov Nálezy od LIPANA I, II... atď. Neviem kto je DELON, ale jeho názory sa často stotožňuju s mojimi, odváži sa veci ktoré snáď nie sú košer spochybniť. Ľudia ktorý tu niečo zverejnia by mali svoje príspevky aj obhajiť, inak či chcú alebo nie, vyzerajú jemne povedané ako nedôveryhodné osoby.
oldviking80
09. 01. 2009, 20:16jsem novacek, ale vim co se da stihnout a co ne. Lipane, Lipane tak jak to doopravdy je.
ani
09. 01. 2009, 20:43za sedem rokov som našiel štyri viečky
medved z lesa
09. 01. 2009, 21:13Ja tuším 3 za 1,5 roka. Ale netvrdím že sa to nedá
pliza27
10. 01. 2009, 09:25lidičky, překvapuje mě reakce některých "hledačů", plně souhlasím s jezerem, že pokud někdo něco zbírá měl by o tom něco vědět, to k tomu prostě patří. Jen mi připadá že z někerých mluví závist. Schválně sem se podíval do krabice kolik jich doma mám já. Upozorňuji že je nezbírám ale povedlo se mi najít pár fajifek v kuse a tak jsem domů začal brát i víčka. Jen proto abych našel nějaké keré bude pasovat. bohužel než jsem našel odpovidajicí chvilku to trvalo a tak jich mám doma 40.Domu je beru od loňského jara. Cirka tedy deset měsíců. Dřív jsem je prostě nechával na kameni nebo pařezu, pro ty co to zbíraj. Dnes už vím že je zbírá jezero a tak je domů brát budu. tak pro nevěřící tomáše budu dělat evidenci a za rok zůčtujeme. Upozorňuji že se s Lipanem osobně neznám jen mi reakce někerých přišla nevhodná a nekolegiální.
Delon
10. 01. 2009, 09:31Koukám hoši že jste si malinko dodali odvahy. Už sem chodí málo zkušených, ale to není důvod, aby jste si nechali kálet na hlavu. Věřte že hledám dost dlouho na to, abych to mohl objektivně posoudit a udělat i stejně objektivní závěr. Prostě za žádných okolností (ani výborná lokalita, které se musím upřímně smát) to za tak krátkou dobu nelze najít. Já osobně bydlím v jednom z nejstarších měst v republice, přes které vedlo několik významných a známých obchodních stezek. Opravdu tudy prošly dějiny a když vezmu jen ty přezky, tak jsem jich za léta hledání našel podobných srovnatelných asi tak jen deset!!! A to se pořád bavíme jen o přezkách! Koukněte na to obrovské množství jiných předmětů, které Lipan za rok nasbíral. Ti kteří pochybují a odvolávají se na dobrou lokalitu, neví o detektoringu vůbec nic.
Takže ani lokalita, ani důchodce,. prostě jen podraz a ten kdo nemá odvahu se vyjádřit, je jen diletant který věci nerozumí, nebo pokrytec, který chce za každých okolností být oblíbený. Osobně si myslím, že se může jednat o nějakou zděděnou sbírku po LOUHOLETÉM hledači, nebo je to prostě něčí celoživotní sbírka, kterou se zápalem a láskou tvoří už DLOUHÁ léta, zde z nepochopitelných důvodů presentována jako vlastní třináctiměsíční dílo.
Pro ty, kteří si myslí, že za vším je jen pouhá závist bych rád vzkázal, že mě tyto předměty nezajímají a mít bych je doma nechtěl. A že nelžu může dosvědčit i pan Jezero.
Delon
10. 01. 2009, 09:36pliza27: dříve než začneš mluvit o závisti a tím urážet jiné kteří nejsou naivní a mají smysl pro kamarádtví a poctivost, otevři si všechny Lipanovy příspěvky. Nebavím se pouze o přezkách a fajfkách.
VikBr
10. 01. 2009, 11:59Mám jich 6 za 3 měsíce
LIPAN
10. 01. 2009, 17:18Nikomu na hlavu nekálím a vše co jsem napsal je čistá pravda, jasně že vše vodou a kartáčem nečistím ale přasky většinou ano a dočišťuji hranou tvrdého dřeva, používám sitol, kovovou vatu, jemnej kovovej kartáč do stojánkové vrtačky, tolik k dotazu čištění, Delon popsal jsi tu vše co jsem nemohl ale opak je pravdou toť vše...
Piras
10. 01. 2009, 18:46lipane-něco ti napíši. Já s kamarádem mohu chodit hledat každý den, protože jsme již finančně zabezpečení, ale toto nasbírat za dobu, kterou uvádíš no nevím, nevím, ale někde jsi zřejmě udělal chybu. Jinak sbírka je parádní Já mám v průměru ročně tak tři kousky a byl rok, že jsem o víčko nezavadil. To samé je s mincemi. Jsou roky a lokality, že si je vybíráš-jaké vezmeš a jsou roky, že o zajímavou minci nazakopneš. Plně souhlasím s Jezerem. Přeji pěkný den.
LOM
11. 01. 2009, 00:03Lipane: Já jsem nachodil v roce 2008 asi 100 hodin a našel jsem 4 ks víček od fajek. JSEM MRCASNÍK REKREANT. Ale čistě matematicky, když máš trochu více štěstí, proč ne. Navíc si myslím, že jsme nedaleko od sebe, takže fajek tady padlo do matičky země asi dost. Máš to perfektně vyčištěný, je na to nějaký fígl, nebo je to výsledek až konzervace?
Díky za radu.
LOM
11. 01. 2009, 00:13Asi bych měl všecno přečíst, než se začnu ptát. Už je mě to jasný. Díkec
Delon
11. 01. 2009, 10:11Lipan: nechci se hádat a nenutím Tě přiznat barvu. Mě je vše jasný a jestli necháš ostatní v omylu, mi je naprosto ukradený. Jedno je ale jistý, celou dobu si tvrdil, že jsou předměty čištěné jen kartáčkem a vodou, případně sitolem. Ale to nejdůležitější sis ve vší skromnosti nechal pro sebe a pečlivě tajil i přes to, že jsi byl mnohokrát tázán. Mě bylo hned jasné že nejvíce práce odvedla kovová vata a pod mými argumenty si musel s pravdou ven. Ono je to podobné i s těmi nálezy. Chtěl si ohromit nejen množstvím nálezů, ale i čištěním. Takovéto chování ještě více podpořilo to co si myslím, jen neexistuje žádný přímý důkaz který by Tě usvědčil. Takže tímto k tvým nálezům končím. Nechtěl jsem Tě urazit, nezávidím, nemachruju, jen mám asi více vyvinutý smysl pro fer pley. Ať se Ti i nadále daří alespoň takto jako doposud.
LIPAN
11. 01. 2009, 11:12Dlon:
Kovovou vatu jsem popisoval už v prvním příspěvku takže to se Ti moc nepovedlo...
Stopka
11. 01. 2009, 12:18taky mě vždy pobaví Lipanovo tvrzení, že hledá něco přes rok. Množstevně by se to možná i dalo. Když bude mít panenská a extrémě bohatá místa, hledat např. každý den a nebo i ve skupině. Ale rozhodně by za rok takto perfektně nevyčistil všechny nálezy co tu prezentuje - a že to je sakra sbírka, to klobouk dolu To by měl asi čisticí manufakturu kde zaměstnává Mongoly na plný úvazek nebo v nějakém museu jede oddělení konserv jen jeho nálezy a ostatní nechává bokem
Proto bych za tvrzením ročního hledání spíš viděl PODPORU PRODEJE detektorů na tomhle webu, který je k prodeji detektorů již nějaký čas primárně určen. Takové slovo z úst podpořené takovým množstvím nádherných nálezů za tak krátké období v některých myslích odblokuje zábrany před koupí drahého detektoru lépe než cokoliv jiného
Delon
11. 01. 2009, 12:20Lipan: řekl jsem že už k tomu nic psát nebudu. Není to pro mě nic zásadního nebo něco, bez čeho bych nedokázal žít.
Ve Tvém prvním příspěvku jsem se o vatě nic nedočetl, zato jsem se tam dočetl, že už při Tvém PRVÉM příspěvku Tě podezřívali a nepřímo kritizovali. Zmíním například BÁBU ketému rozhodně něco podobného uniknout nemohlo. A víš proč? Je to jednoduché. Má nalítáno a ví o čem mluví...
LIPAN
11. 01. 2009, 13:55Delon:
oprava:kovovou vatu popisuji ve třetím příspěvku. Stopka reklama to snad nemyslíš vážně a co se týče čištění například víčko od fajfky mám vyčištěno tak do 1 minuty...
Delon
11. 01. 2009, 13:59Stopka: no tak tohle bych si nedovolil napsat ani já
Našel jsem ale v práci chvilku a koukl do nálezů od Lipana od příspěvku který označil (někdy v půli listopadu)jako letos poslední. Přesto ještě stihl najít několik prstenů včetně zlatých, značné množství stříbrňáků a svátostek, o přezkách a knoflících ani nemluvím. . Navíc jsem se dočetl, že v průměru hledá cirka 20 hod. měsíčně * Tohle jsou buď Bohnice, nebo opravdový a nefalšovaný ZÁZRAK
LOM
11. 01. 2009, 14:53jsem vděčnej, že je co k vidění. Bylo by škoda, kdyby tady Lipanovy nálezy chyběly. Navíc jsem dnes vyzkoušel jeho metodu čištění a je velmi rychlá a účinná. Mě trvalo 1 víčko asi 5 minut + cca 2 min z nakonzervováním a vyleštěním (leštící kartáč na vrtačce a včelí vosk jsem měl už rozpuštěnej a nachystanej).
Takže si troufnu tvrdit, kdybych těch 50 víček čistil najednou, tak za 3 hoďky nemám co dělat.
LIPAN
11. 01. 2009, 15:19Delon:
Nejsou to zlaté ale stříbrné dětské šmuky kterých je na DW stovky, já si nevedu statistiku odchozených hodin a je to jen odhadnutej průměr a to deset dní krát dvě hodiny v listopadu, přes léto to je mnohem víc a to v závyslosti na počasí. Ty Bohnice mně od Tebe mrzí a nevím co jsem si dovolil napsat že jsi mně tak označil, taky mně vadí že mně chytáš za slovíčka a překrucuješ to k bezvýznamnému významu...
romale
12. 01. 2009, 07:49Těch víček jsou opravdu mraky a jsou všude, sám jich za rok najdu asi co je na těch fotkách-už to domů netahám a nechávám je v garáži bez očisty. Jinak je rozdíl chodit 1 krát týdně, 2 krát týdně nebo jednou za měsíc. V létě lítám 20hod. týdně minimálně, takže Lipanovi věřím, že to za rok nasbíral a toto přeji i ostatním hledačům. Pozdrav ze Západu R.
Delon
12. 01. 2009, 09:30Lipan : za Bohnice se tedy omlouvám, ale svůj názor si s dovolením ponechám. Určitě to přežiješ a doufám, že Ti to život komplikovat nebude. Těším se na další Tvé nálezy, ale snaž se mě pochopit. Je to flustrující a hrozí, že rozmlátím své detektory.
XPbubak
12. 01. 2009, 21:53Myslím, že nikdo by zde neměl prezentovat jako svoje nálezy to, co koupí nebo co mu jiní hledači přinesou do jeho vetešnictví.
bába
12. 01. 2009, 22:51Tak jsem zkouknul všechny nálezy od Lipana a myslím si, že pokud má vydatný starý les a louky blízko většího starého města, tak je možné najít i to, co má vystavené. Zvlášť, jestli se v okolí děly větší pohyby lidí. Některé věci se myslím na pár fotkách opakují a hledá určitě déle než rok (v příspěvku z května či června 2008 píše také o nálezech za rok ) ale při mimořádně příznivé poloze pro hledání bych to množství nálezů nevylučoval. Taky si zamazal název města na hafoznámce, aby mu to konkurence vytvořená částečně i vlivem jeho vlastních nálezů nevyzobala. Já mám víček od fajfek za minulý rok asi deset a dost zničených jsem vyhodil. Možné to je. Otázka je, k čemu je to vystavování dobré ale do toho už vrtat nebudu.
Delon
14. 01. 2009, 20:55Bába: zatím co já jsem u PRVÉHO příspěvku od Lipana vše přičítal štěstí začátečníka a nevyjadřoval se, Ty už jsi jej hned u PVÉHO příspěvku zpochybnil tím, že to musel hledat minimálně rok a půl. (jestli jsem tedy tomu vyjádření dobře porozuměl) Zatím co další stovky přicházejících předmětů u mě vyvolávaly pochybnosti, u Tebe naopak přesně proti proudu toku událostí a logice myšlení získával na důvěryhodnosti do té míry, žes to označil jako možné. Jinak řečeno že čím více, tím méně. Teorie o „starém lese“ se sice dobře čte, ale jen ztěží se jí nechá uvěřit. Cituji: „jestliže má tedy ve svém okolí vydatný starý les nebo louku…“atd. , je argument naprosto zcestný. Když tedy já, jako válkař, budu mít ve svém okolí vydatný starý les, kde budou rytířské kříže, darovací prsteny, samé padesátky odznaky a přezky SS, nebude to problém ani pro mě. Jenže ho bohužel nemám… a Již jednou tady diskuse na Tvůj „starý les“ proběhla, nutno podotknout že ne nijak úspěšně. Jsou to tedy tvé vlastní zkušenosti? Kolik si našel třeba Ty, tak krásných přezek vřetně středověkých za jeden rok? Nebo znáš někoho jiného ve svém okolí kdo to dokázal? A to nemluvím o knoflících, stříbrňácích a prstenech. Sám před sebou si připadám jako idiot, když tady řeším věci které nikdy nemohu dokázat a vůbec nejsou pro mě důležité, ale jak jsem psal, mám své zkušenosti a věci mám rád košer.
Uzavřu tedy celou kausu soutěží založenou na fér jednání všech kdo se jí zůčastní. Tomu, kdo od této chvíle do roka a do dne, pošle kolekci v takovém množství a kvalitě sem na DW a dokáže mi tak že jsem se mýlil, osobně dovezu sud piva, dvanáctiletou skotskou (obojí dle výběru) a grilované prase. Jako bonus jej budu v případě výhry obsluhovat, včetně všech které si pozve. Rukavice je hozená a tím k tomuto končím!
bába
15. 01. 2009, 10:38Delon: tak jo. Trochu mě mrzí, že nemám tolik času na hledání ale myslím, že mě Beny taky pozve. Pokud to nečetl, tak mu to přetlumočím. To bude drahé
bába
15. 01. 2009, 12:36Delon: Abychom věděli o čem je ta sázka, tak jsem promrhal kus drahocenného času a udělal přehled. Podotýkám znovu, že podle jeho tvrzení z června by ty nálezy musely být ne za rok, ale minimálně za dva. Stříbrňáky 52 (za dva roky jich mám podstatně víc), prsteny Ag 7 (mám stejně + jeden gold). Co je skutečně neuvěřitelné je množství přezek - 91. Mám za dva roky 17. Podotýkám, že nechodím tak často jako Lipan. Až na ty přezky v tom nevidím nic nereálného. Takže když se mi za letošek povede 26 stříbrných, 4 Ag prstýnky a 46 přezek, budu vyhlížet auto s prasetem, sudem a kloktadlem
Delon
15. 01. 2009, 13:05Bába: vše co Lipan napsal je zamlžené, nepřehledné a tajemné. Sice něco napíše, ale pak následně popře. Je to od přírody tajnůstkář, ale znám ještě většího. Ten si přelepuje i tachometr u auta aby lidi nemohli zjistit kolik má auto najeto a kolik utratí za benzín. Nejraději by popřel i vlastní identitu, ale nedaří se mu být neviditelným. V mém tvrzení jsem si naprosto jistý a to co nachází Beny znám. Já proti všem dohadům a bavení se o imaginárních lesích a loukách, nabízím jako pádný argument vlastní zkušenosti a nachozené hodiny. Vloni jsem hledal víc jak tisíc hodin a nalítal zhruba dva tisíce km. (oba údaje jsou minimální)Prostě každý den. Jezerovi jsem daroval plnou bednu mincí, knoflíků a různých artefaktů které jsem sbíral téměř 4 roky. Vážila zhruba 60 kg a poslední dva roky mi pomáhal kolega. Nebudu popisovat co vše jsem našel, ale budeš se divit, tohle vše co ukázal Lipan tam nebylo. Nehledám na špatných lokalitách, ani na jiné planetě a považuji se za zkušeného a neůnavného. Vlastně kromě práce a dvakrát ročně dovolené na rybách, jen hledám a hledám…. Jsem si naprosto jistý, ale prase vám s Benym klidně upeču. Jen si budete muset přijet sami
LIPAN
15. 01. 2009, 14:19Delon:
Nejsem samotář a občas chodím hledat s partií lidí kteří moje nálezy znají a věř tomu kdybych tu psal nějaké bludy tak by to tu bylo napsáno, bohužel sem nepřispívají. Nechápu proč urážíš lidi ktré neznáš a to co tady píšeš je hodně ubrečený...
bába
15. 01. 2009, 14:20Delon: rádi přijedeme. Mě se zdají nereálné hlavně ty přezky. To ostatní se najít myslím dá. Máme políčko, které je přepůlené mezí na horní a spodní. Na horním bylo loni 11 dobrých koleček, svátostky, zajímavé artefakty - na spodním jedno víčko od fajfky, jeden Ag prstýnek a jinak prd. Dost záleží, jak se trefíš. Nebo na jiném políčku - nic, nic, nic, tolar, nic, nic, nic, nic...
Zoraki
15. 01. 2009, 20:58Já LIPANOVI věřím, znám jednoho hledače který má taky podobné nálezy a řekl bych, že ve větším množství... chodí každý den, je v důchodě ale nehodlá nic zveřejňovat. Škoda. Jinak LIPANE máš to moc hezký a nenech se rozházet!