Gasthaus - hostinec
Zdravím všechny, posílám opět pro zajímavost pár fotek bývalého hostince, jezdím tou cestou tak dlouho a nikdy sem si toho nevšim, tak sem se hned vrátil pro foťák a vyfotil to dokavaď to ještě stojí, nebo není znova zamalováno protože takových domů který připomínají dobu protektorátu už moc není...Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Komentáře
kefa
19. 11. 2007, 09:45Takových domů s německými nápisy najdeš ještě pěknou fůru, ale dobrý
guld
19. 11. 2007, 09:48no, myslím že taková fůra jich zas nebude
Mikeš13
19. 11. 2007, 10:22maldr: S německými jo, ale s česko-německými asi moc ne.
siko
19. 11. 2007, 10:59Tak tam sa este dostat na pojd, to by bola kasa Inak pekne zatisie na akciu KVH
DFC
19. 11. 2007, 12:27Nemusí jít vůbec o Protektorát, ale o 1. rep. či starší nápis. Záleží také na poloze.
MG34
19. 11. 2007, 13:22T německé nápisy mě nějak neberou. Spíš bych ocenil azbuku!
ale jinak:
EGO
19. 11. 2007, 14:48Jo jeto krása, nikdo by neřekl že je to foceno v 21. století. Mám rád staré domy!! Mělo by se to zachovat!! Ale to se nestane!!
Vyky
19. 11. 2007, 15:36Jojo. Chtělo by to prošmejdit půdu
zlatnik
19. 11. 2007, 15:48MG34 Azbuku sem někde na starým baráku taky viděl, myslím že v Nymburku, kdybych tam náhodou jel, tak to vyfotím a pošlu ti to
Mauserk98k
19. 11. 2007, 16:10u nás máme azbukou napsáno Okupanti... z 68
Ogefr
19. 11. 2007, 16:45Pekna hospudka, copak tam asi tocili za ?
Jinak barak popsanej azbukou je taky v Treboni hned u hlavni silnice J. Hradec-Budejice, Ivani si tam v petactyricatym poplacali po zadech s Amikama
MG34
19. 11. 2007, 17:03zlatnik:Předem ti děkuji! Budu ti velice zavázán!
Mauserk98k :No vidíš, a "Okupanti 45" nenajdeš v němčině nikde! ;-)
Delon
19. 11. 2007, 17:54MG34: rád bych Ti podobné nápisy v azbuce poslal, ale ještě jsem v té době neměl foťák, Byly také v azbuce a stálo tam: "táhněte do prde Ivani", nebo tam byla hvězda= hákový kříž. Naprosto výstižné, ale to by si Ty asi nekousl viď?
MG34
19. 11. 2007, 17:59Delon:skutečn výstižnéé.. Je jedno jestli pakáž používá hvězdu, nebo slepici a hákový kříž. Je to stejná úroveň!!
Mimochodem, v roce 1968 jsem nebyl na světě, což ovšem neznamená že neumím číst a myslet.
Já uznám zločiny obou stran politického spektra... A nemusím okázale demonstrovat svůl zapšklý antikomunismus.
Což ovšem nezkousneš ty...
MG34
19. 11. 2007, 18:00Delon:A zamysli se... V 68. roce byly tebou uvedené nápisy na zdech.. Dovolil by si něco podobného někdo za skopčáků???
Sonderbehandlung.. (nebo jak se to píše)
Marouš1
19. 11. 2007, 18:33Tak bych řekl, "zlatý komunisti", za těch ještě tahle hospoda fungovala, teda možná. Pokud je to mimo hlavní trasu, tak jen vytopit v zimě takovou ratejnu musel by bejt člověk uhlobaron. Nebo mít šváru na ČEZu nebo na plynárnách. No a pokud je to v nějaký zapadlý vísce, tak by tam chodilo pár uprděnejch dědků slintat do piva.
Ale barák je to skvostnej - uplně vidim to dobový - stylový zařízení alá 30.léta. Velkou mosaznou pípu, sleněnej poklop na syrečky, pětilitrovku s utopencema a puclatý půlitry s uchem - na dvoře zabijačka. Jéééé já mám žížeň - a už slyším starýho harmonikáře a pár chlapů co mastěj mariáš a u toho pokřikujou. Hrabalovina jak fík.
Prasklá cívka
19. 11. 2007, 18:40To: Marous: krásně píšeš... všechná čest...
Delon
19. 11. 2007, 18:53MG 34: i v tomto Tě bolševici na nějaké policejní nebo vojenské škole vyškolili a vygumovali mozek. Ale možná si po sobě jen rád čteš, nebo kompenzuješ problémy ve vztazích. Ano, je to tak. Každý kdo nesouhlasil s krajně levicovým, tedy komunistickým názorem, byl okamžitě zařazen do extrémní pravice a polepen nálepkou imperialisty a nepřítelem národa. To je pro komunisty víc než příznačné. Prostě nechápali, že se může narodit i člověk, který není ani nacista, dokonce ani komunista a může se prostě dívat na věc „jen“ jako člověk. Buď tedy budeš náš, nebo jsi nepřítel. Nic jiného nikdy neznali. Takže se Ti pokusím navrhnou ještě řešení třetí. Co kdyby, čistě teoreticky, existoval ještě člověk demokrat, který na rudou a i hnědou barvu zvysoka sere? Člověk který nepatří nikam a přesto ví co je nebezpečné? Chápu, na tyto lidi komunisté chlíveček neměli a proto Tě o něm ani nemohli učit. Tak Tě pro příště prosím, ber mě jako člověka který se cítí jako občan planety Země a přestaň mě škatulkovat a přestaň tady konečně stovkami příspěvků demonstrovat svůj zapšklý antifašismus. Ale nezlobím se na Tebe a chápu Tě. Vše co dělali a zejména ve výše jmenovaných školách, dělali důkladně….
Delon
19. 11. 2007, 18:57Marous: i já jsem se zasnil... napsals to tak, že když zavřu oči, tak to nejen vidím, ale i cítím a slyším.
Gucci
19. 11. 2007, 18:58tak to je pěkný po tolika letech
MG34
19. 11. 2007, 19:38Delon:Koukám že z našeho hrdého sběrače německých knoflíků se stal i amatérský psychiatr!! Gratuluji k doktorátu!!
Rád tu diskutuju, pokud to stojí za to. Zkus se mrknout na význam slova :DISKUZE
Nevím kde bereš ty škatulky na mě... Ale, fašismus mě vadí, stejně jako jiná totalita.
A k těm barvám, kupodivu souhlasím.
Zajímavé je, že reaguješ vždy když napíšu něco co se týká nacismu a jeho symbolů... Nikdy proti tomu. Skutečně demokrat.
Můj antifašizmus se zde jeví výrazněji než jiné mé názory.
A to proto, že zde mnohem častěji vidíš obdiv k nacismu než ke komunismu. (jedno jak druhé)
Tvou ubohou poznámku o svém mozku raději přejdu... Nerad bych klesl na úroveň urážek.
Víš moc dobře, že pokud tu zdánlivě obhajuji komunismus, je to nadsázka... Ale tobě to slovo zřejmě způsobuje srdeční zástavu.
Mnohokrát mě tu rozmetali pánové Karl nebo benedek.
Uznal jsem porážku, omyl a mazal se něco naučit. A za to jim díky
Ale co pochytím od tebe?
Urážky... Asi dnes žalem neusnu!!!
Jim
19. 11. 2007, 22:22No jo, pánové, však jedna komoušská píseň byla... kdo nejde s námi, jde proti nám ale nás nesmí z cesty svést, zvedněme hlavy až k výšinám, zazní buď práci čest... kurva to byly zlý doby, Delon má recht v tom, že ti hajzli neznali nic jinýho než soukmenovce jak nácci a pak už jen nepřítele. Nic mezi tím. A vyprdnite se na ty hádky, naštěstí jsou už obojí v prdeli
Delon
20. 11. 2007, 09:51MG 34: přesně tuhle reakci jsem čekal. Nikdy jsem tě nenapadl a ani neurazil a jednou dokonce sám ze sebe udělal vola, aby si ty nevypadal jako idiot. Tohle jsi si udělal ze mě sám ve své bujné fantazii. V každém kdo nesnáší komunisty okamžitě hned vidíš nebezpečné nacisty a třídního nepřítele. Nikdy jsem nic nenapsal na obhajobu nacismu a přesto jsi mě zcela drze a bezdůvodně poslal do krajní pravice jenom proto, že sbírám věci po německé armádě. Nacionalismus a nenávist ke všemu co zavání demokracií z tebe jen čiší. Je to zhrzenost nad tím, že tě bývalá komunistická společnost vyškolila za jiným účelem a těsně před tím (nebo krátce po tom) ti tvé ambice a příslib spokojeného života překazila revoluce.
Podívej se na své příspěvky třeba jen za včerejšího dne. Všude, ale opravdu všude rýpeš, urážíš, hecuješ a vyvoláváš hádky, které vedou ke stovkám příspěvků. Mě si nařkl z toho, že se ode mě nic nedovíš. Souhlasím s tebou, ale přečti si příspěvky své například pod tou nalezenou známkou od Davidose. Tam jsi se doslova vykravil. Ale není to samozřejmě jen pod tímto příspěvkem. Urážíš ty, kteří nesouhlasí s názory tvými a následně je všechny bezdůvodně stavíš do rolí nacistů. Dnes jsem i zjistil, že jsi navíc i vychcanej. Vše co ti neprojde schováváš za vtip a ironii a přesto že příspěvek směřuješ mojí osobě, zmiňuješ v něm dvě velmi silné a historie znalé osobnosti Je to alibismus, patolízalství a protože tím i v tichosti doufáš v jejich podporu usuzuji, že jsi i posera, který nedokáže jasně formulovat a následně i obhájit svůj názor. Něco ti poradím Na mě už se vyser, ale pokus se zachovat si svojí tvář před těmi dětmi co ti tady tak často tleskají. Jsou v choulostivém věku a jakákoliv újma na cti jejich vůdce a milované ikony, by je mohla trvale poznamenat. Historie totiž již dlouho zná případy, kdy přehnaný obdiv a slepá důvěra nakonec vedla k sebevraždě. Uvedu ti příklad. Málo kdo věděl před válkou co to opravdový komunismus je. Každý znal z plakátů jen urostlé svalnaté revolucionáře, jak dělnickou pěstí drtí šiky ozbrojených kapitalistů. Bylo to působivé, přesvědčující a podmanivé. O to větší však byla flustrace při osobním setkání s opravdovým sovětským člověkem. Setkání se staletí utiskovaným, věčně opilým, slaboduchým a do hadrů oblečeným představitelem komunismu prostě neunesli a zastřelili se. Tak silné bylo jejich zklamání a rozčarování…
MIKmik
20. 11. 2007, 10:16proč to nikdo neopraví
MG34
20. 11. 2007, 17:11Delon:Myslím že by jsi jen dost těžko hledal moje komentáře v ekterých hájím komunisty!! Opakuvaně konstatuji že se jedná o stejný problém v jiných barvách.
Do pravice jsem tě poslal stejně "logicky", jako ty jsi ze mě dělal bolševika...
Se svým životem jsem dost spokojený. A to jak soukromě, tak pracovně. Uvažuji na tím, jak je ti jasné k čemu jsem byl vyškolen... Tvá jasnozřivost je úžasná!!!
V podporu uvedených lidí nedoufám. Jen jsem na nich naznačil že uznám chybu!!!
Což se tobě ovšem dobře hodí.
Ani jeden z nich mě nikdy neurazil, a i mimo web se snesem.
A abych použil tvá slova.. Rád se na tebe vyseru. Opravdu rád... Navážíš se ty do mě.
Nikdo tě nenutí číst co píšu.. Skutečně nikdo.
Tvoji argumentaci ohledně plakátů mohu jen a jen přijmout!!!
Ale je to tím že skutečn ěnejsem takový bolševik, za jakého mě ty a pár dalších lidí považuje.
Nehodlám se tady hájit, bylo by to zbytečné.
Už dříve jsem konstatoval, že můj "bolševizmus" se tu jeví proto, že tu nikdo nepropaguje svinstva jako STB, NKVD apodobné dobroty z éry socialismu. V tom případě bych se do něj navezl naprosto stejně!
A k těm dětem.... To jsi dost přepískl... Propagace komunismu je pro ně škodlivá.
bez debat.
ale na druhou stranu podotýkám že i slepý obdiv složek německé armády.
Často pod dojmem ne moc objektivních a dotupných knih.
Heoizace superhrdinů... SS, WH, nebo Serjoža skákající pod tank!!!
Ale to už se opakuju.. A předpokládám že zbytečně. Soude z tónu tvých vět.
MG34
20. 11. 2007, 17:14Maruška:Pokud ti to udělá radost, jsem ročník 71...
A stejně jako Delon soudíš že jsem komanč jen podle toho že jsem si dovolil kritizovat některé Tvé názory. Jednalo se o holocaust a KT.
Na toto téma se už napsalo dost.
Pokud jsou mé názory zapšklé, kam se řadíš ta se svou sudetskou historií? Ještě starší historie... Ale to byl skutečně vtip!!!!
Věřit mi nemusíš, ale levá ani pravá strana politického spektra mě nezajímá. A pro uklidnění, ani Zelení.
MG34
20. 11. 2007, 17:27Delon:Mimochodem.. To že jsi mě nřekl z toho, že jsem cíleně uvedl nicky pánů Karla a benedecka aby se jimi nějak bránil je pro mě opravdu důkaz tvé úrovně.
Jasně jsem ti napsal proč je jmenuji.
A že neurážíš? Jinak to asi ani neumíš.
psotek
20. 11. 2007, 17:40Buďte chlapi rádi, že je to za nama.
Delon
21. 11. 2007, 12:59Mg 34: kupodivu jsi člověk, se kterým se nechá diskutovat na docela solidní úrovni. Píšu kupodivu, protože se to zde na DW často nevidí. Dokážeš kousnou a přiznat věci které Ti nejsou pochuti a to já dokážu ocenit. A to beze srandy! Ale i já jsem dokázal kousnout (a vidím výhodu v tom, že jsem byl jako první) tvradá a neoprávněná slova adresovaná mojí osobě a ještě se Ti přede všemi omluvit. Myslím tím přispěvek od Hořovice) Respektuji tedy Tebe, že nejsi ani rudej a ani hnědej, ale to samé bych teď rád poprosil já Tebe. Ber mě jako někoho, kdo se dívá na dějiny včetně problémů které přináší život, především jako člověk.
Marouš1
21. 11. 2007, 14:19A já se tak pěkně zasnil nad tou hospodou, tak jste to zase všechno zkazili a šoupli do starých kolejí - typická žabomyší válka, kdo je nácek, kdo komouš, kdo měl viset a koho měli gilotinovat. Už je to všechno za náma, kdyby tu hospodu raději někdo koupil a udělal tam kolbiště pro lidi z DW, aby si mohli rozbít nosy.
lebkoun
21. 11. 2007, 14:30Karl
21. 11. 2007, 14:48Marous: souhlasím s tebou, ta svinstva jsou za náma, my jsme to naštěstí nezažili a tak si v klidu můžem hrát na vojáky a je jedno na jaký. Jestli bude někdo pochodovat pod vlajkou s dvouhlavým orlem, čs. trikolórou anebo těma rudýma vlajkama s hvězdou a srpy či hákošem. Stejně všichni dopochodujeme do hospody a tam se pěkně zmrskáme
psotek
21. 11. 2007, 14:48Marous: není nad tichou hospodu, stvořenou na pořádný kravál.
Kde jsou ty časy, kdy si člověk početl na WC kdo to má za kolik a odkud je. A nemusel mít strach, že se netrefí do mušle. A to nám všechno EU vzala...
MG34
21. 11. 2007, 15:07Delon :Mi dva asi velcí kamarádi nebudem, ale snad si ani nerozbijem hubu!
Jsem rád že jsi napsal tenhle komentář.
Nějak dnes nemám energii na hádky. A to ani na ty kde jsem v právu
Mimochodem, jestli mi to čas dovolí, připravuji půdovku která tě asi definitivně zabije!!!
A mě už toho bolševika nikdo potom neodpáře:-))))))))))))))))))
Karl:Maj recht Vašnosti
Ta svinstva jsou jen potravou pro tyhle diskuze, a týpky kteří se jimi zabývají. Např. já
Jen mám obavy, aby další svinstva, třeba jiného druhu nebyla ještě před námi.
Mimochodem díky za otevření očí... Po jisté diskuzi a rozhovoru jsem si malinko začal číst knihy a materiály na ono téma... A nestačím se divit. Ber to jako sebekritiku.
Ovšem na druhé straně se mi potvrdily i některé mé negativní názory na nejmenované menšiny:-(
(to není podnět k hádce)
MG34
21. 11. 2007, 15:46Ty moje překlepy a hrubky....
lebkoun
21. 11. 2007, 16:18MG34:Měl by ses polepšit.
MG34
21. 11. 2007, 19:52lebkoun:Ale jo, máknu na tom. U mě se naštěstí jedná jen o překlepy a pravopisné chyby... To se ještě nechá zmáknout. Jsou tací co jsou na tom hůř:-)
Delon
21. 11. 2007, 21:01Marous: nejsem ten, kdo by uhýbal jen proto, aby měl klid. Prostě jsem došel k názoru, že na mém oponentovi je něco, co dokážu ocenit a svým způsobem si ho i vážit.
MG 34:znova jsi zabrousil do nebezpečných vod
Rychle jsi zapomněl, že jsem člověk nestranný a především člověk!
Snesu pohled na každou uniformu nebo artefakt, ať je z jakékoliv strany bariéry. Mám k němu ale zásadní výhradu. Pakliže je to originál, je součástí našich dějin a z tohoto prostého důvodu ho uvítám a rád si jej bez výhrad prohlédnu. Ale jakékoliv napodobeniny nacistické nebo komunistické odmítám a považují za šíření škodlivé demagogie směřující k potlačování práv a svobod bla, bla, bla,. A to myslím vážně.
MG34
21. 11. 2007, 21:35Delon :Jednak ti děkuji za poklonu(nápodobně, i když někdy bych tě s chutí utloukl stranickou legitimací:-) ), a jednak konstatuji že marous tě neobvinil z ústupu.
A není z čeho. Myslím že při našich povahách se ještě chytneme často:-))
U mě stačí blbá nálada a kopu kolem sebe dost zběsile.
Originál ti chystám.. jen malinko doplněný o další originální doplňky.. Žádné kopie:-))
Jen to musím poskládat, nažehlit a nafotit.. Jistě budeš nadšen! Budu se snažit abys do týdne byl na marách nebo u Chocholouška! :-)
Jak to tak čtu, ještě pár komentářů, a začnem se tu líbat jak brežněv s Husákem.. A kde pak bude sranda???
P. S.:Ty jsi nebezpečná voda? Myšleno přeneseně?
Jako nestranný jsi ze mě mžikem udělal komouše.. Skoro stejně rychle jako jsem stačil tobě vyšlehnout na čelíčko označení NSDAP:-))
zlatnik
22. 11. 2007, 10:21to by člověk neřek, jakou tady jedním příspěvkem rozpoutá hádku
psotek
22. 11. 2007, 12:11zlatník: tady vidíš jakou mají hospody v dějinách (a nejen našich) úlohu.
Vždyť tam vznikli jak nacisti, tak komunisti.
zlatnik
22. 11. 2007, 12:23psotek:to máš recht
Marouš1
22. 11. 2007, 18:20Já myslím, že tam také úspěšně založili JZD a v 89 OF.
psotek
22. 11. 2007, 20:23Pánové, co se týče hospod a politiky, doporučuji přečíst Dějiny strany mírného pokroku v mezích zákona, od Haška. Napsaná před sto lety a pořád aktuální.
Marous: přidej ještě DNSAP, SHF, SdP.
LUBAN
23. 11. 2007, 15:59Ta hospoda je mně povědomá není to náhodou ve Ždáru.
zlatnik
23. 11. 2007, 16:55LUBAN-jasný, ždár nad orlicí
Marouš1
24. 11. 2007, 15:42To je kousek od nás.
DFC
24. 11. 2007, 19:07Tak MG34 je zakuklený bolševik a má garáž plnou srpů a kladiv. U oltáře se Stalinem je pořád zapálená rudá svíčka....
A jedeme dál...
psotek
24. 11. 2007, 19:52DFC: MG34 měl, jestli dobře počítám v r. 89 tak 17-18 let. Ten měl v té době bolševiky určitě těžce někam... A nějaké to kladivo, dokonce i srp, má v garáži kde kdo, narozdil od Adolfa v životní velikosti.
Heil Práci!
George-83
24. 11. 2007, 20:55Teda to je zas diskuse..... , nevim proč se navážíte do MG34?? za to že má rád rudou armádu? nebýt Rusů tak ww2 jen tak neskončila.... , 68. rok je už samozřejmě něco jinýho....
DFC
25. 11. 2007, 13:44Panebože, ty víš, že já to tak nechtěl .
Příště si budu dělat prdelky z modelíny a můj on-line ideový přítel MG34 snad odpustí
MG34
25. 11. 2007, 15:37DFC:Odhalil jsi mě.. Ovšem pouhá jedna svíčka pro velikého Kobu? Děláš si legraci???
Jinak samozřejmě ospouštím a poskytuji se ti jako plastelína!!!
P. S.:Rezaví mi srpy i kladiva...
psotek:Tvá dedukce je skoro správná. V roce 89 jsem ukončil středbí a pln nadšení i alkoholu se vrhl do reality všedních dnů:-)))
Mám víc než srp a kladivo.. Musím překonat lenost a něco nafotit jako propól německých militárií A potěchu soudruhů v ilegalitě
MG34
25. 11. 2007, 15:38DFC:... a láska má děj!