ID známka - prosím o určení
Zdravim, mohl by někdo určit tuto známku? Historii jednotyk atd atd?? Předem moc díky.Koholik
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Autor: candies
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
psotek
02. 11. 2009, 10:53A co chceš více vědět Vždyť jednodušeji to tam ani nejde napsat.
psotek
02. 11. 2009, 10:551 SS panzerdivision Leibstandarte Adolf Hitler, vznik 1933, konec 1945
rock in rock
02. 11. 2009, 11:00Vtipné
Pokud nejsi válkař zkus třeba tohle:
http://en. wikipedia. org/wiki/1st_SS_Division_Leibstandarte_SS_Adolf_Hitler
Typuji to na severovýchodní Čechy – jsi o něco níž s číslem než já.
Pokud jsi ji tedy opravdu pípnul. Pokud ano - gratuluji.
Yoseph
02. 11. 2009, 11:29příjde mi to doražené
Pesimista
02. 11. 2009, 12:07Super píčovina.
koholik
02. 11. 2009, 12:25nevim proč by to měla bejt píčovina kepáku... doražené to není... to je přesně ono proč sem nedávám nic z toho co najdu... myslel jsem si, že je to Leibstandarte, ale neviděl sem uvozovky... jinak šoči asi ji nedám pryč pokud me neohromíš s cenou :) rock in rock: ano pípnul jsem ji... nevim proč pořád někoho podezíráte z něčeho... jinak díky za určení... kdyby to šlo tak příspěvek smažu.
rock in rock
02. 11. 2009, 13:17Koholik-u, nerozčiluj se. Ve svém okolí znám 99% hledačů kteří nikam neposílají nic, důvody jsou různý. Nikdo z nich to nemá za potřebí. Je tady hodně „odborníků“. Ty sám znáš nejlíp původ této známky a já ti gratuluji. Pokud by jsi chtěl, mohu ti poslat tu svou ze severovýchodních Čech na e-mail (pro porovnání).
koholik
02. 11. 2009, 13:24rocku: ok pošli ji :) na stifflercz@seznam.cz
díky moc :) rád se kouknu
Rony23
02. 11. 2009, 14:07Proč mi to vymazali?, nemůžu říct svůj názor?
Kajman1
02. 11. 2009, 14:43Dobrej kop!!! Gratuluju!!!
koholik
02. 11. 2009, 15:20šoči písni na mailia :)... Kajman1 velice děkuji
Paul1
02. 11. 2009, 17:36Levá jak prdel, jasnější nad slunce.
BRONZÁK
02. 11. 2009, 17:48Někdo si dělá prdel..........
koholik
02. 11. 2009, 18:54proč by měla bejt leva?
karlik
02. 11. 2009, 20:55A od kdy má LAH uvozovky?
Paul1
03. 11. 2009, 00:17koholik: dej si práci, projeď si aukro, allegro, ebay etc. . a do měsíce najdeš hromadu RŮZNEJCH známek dělaný stejnou raznicí. Na trhu se tyhle hnusy "polský" objevujou už tak min. 7. - 8. let
Paul1
03. 11. 2009, 00:21koholik : Teď vidim, že tvrdíš, že jsi tu známku našel. Pohádky ovčí babičky běží na jinym webu. Tak to zkus tam.
Lapiduchna
03. 11. 2009, 09:09Paul1:Hele ty experte, nevím o co ti tady jde, ale máš to trochu skreslený! Já sice původ známky neznám rovněž ani majitele, ale jak můžeš soudit originalitu podle raznice? Co to je za blbost? Já sbírám známky 12 let a už jsem jich pár viděl. Máš pravdu, že polské kopie se zde oběvují, ale kopie se nepoznává jen podle druhu ražení(raznice)... zrovna tady ten způsob ražení je zcela běžný a tudíž není hodno to soudit, zda je či není kopie. Já osobně jsem si myslel, že se jedná o novoražbu na orig. zinkovou známku, ale když jsem si prohlédl mou vlastní databázi známek cca 250 kusů a tím tady nechci machrovat... je to k tématu, tak ejhle kolik jsem našel podobných. A to prosím jsem přesvědčet, že falz v mé sbírce nenajdeš. Tudíž ani já jsi nejsem jist, jestli se jedná o novoražbu na orig. známku a nebo jestli je text původní. Musel bych známku vidět na vlastní oči a poté se dá o něčem mluvit. Ale všiml jsem si už dřív, že ty jsi s komentářem raz dva hotoví a to i s jedné fotky. Tot asi můj názor. Tak a to zas bude...
koholik
03. 11. 2009, 10:04známka byla vytažena ze země... nevim co to paule meleš za hovna... Lapiduchu souhlasím s tebou... pokud jseš z Prahy je možnost se podívat osobně... a myslím si, že když mě tu známku chce koupit kolega, který německo sbírá 30 let tak asi origo bude... nemám duvod lhat... ja si svoje ego posiluju jinde. .
koholik
03. 11. 2009, 10:04Karlik: tak se podivej na frontu.cz a uvidis kolik LAH ma uvozovek...
Paul1
03. 11. 2009, 13:03Sbíráš známky 12 let a už máš v databázi 250známek??
No ty kokso, tak to budu k tobě příště chodit pro radu.
Známka je dobrá, ražba je nová, cintejte si co chcete.
PaPa
koholik
03. 11. 2009, 13:22Paul1: ty seš fakt guma... škoda slov pro tak zakomplexovaného člověka... chtěl bych vidět tvou sbírku... jinak známka je origo... mám to potvrzené z Kanady... ražba je taky dobra... tak si ted vem prášek paule1 at ti nepraskne vocas
Paul1
03. 11. 2009, 13:27Kazim kšeft, viď joudo. Tak zase někdy
koholik
03. 11. 2009, 14:14Paul1: sorry, ale já kopané věci neprodávám... běž na aukro a kup si něco ´´origo´´
Lapiduchna
03. 11. 2009, 14:16Paul1:Nevím o co ti jde já nikdy známku neoznačil jako 100
% originál, ale po pravdě trochu jsem čekal tvou reakci, nic rozumnějšího jsem čekat nemohl. Nevím, proč se shazuješ, ty jsi si asi nepřečetl můj text do konce, ale to mě taky nepřekvapuje, protože ty dáváš koment. dřív než něco přečteš popřípadně prohlídneš . A já přece uvedl, že mám takovou databázi jako mám, asi jsem měl ještě dodat, kterou jsem nenašel samozřejmě jen hledáním a sám! V mojí sbírce jsou známky nacházené téměř po celém světě... doufám, že jsem to zas nepřehnal:), které jsem vyměnil od kolegů ze zahraničí. Napsal jsem jen můj názor a ty hned narážíš na mou sbírku... nechápu. Já přeci nemůžu za to, že někdo má a někdo nemá a rozhodně se tím nechvástám, bylo to k řeči, tak jsem to tak řekl. Jo a pokud chceš radu, tak se klidně stav, já ti jí dám . No a pokud ti jde tak o ty známky, tak není nic lehčího, než se ke mě dojít podívat, nech mě email a já ti pošlu adresu co říkáš? A potom už snad sklapneš pusinku a budeš v klidu
koholik
03. 11. 2009, 15:48Lapiduchna: písni mi prosím na mailika.
karlik
03. 11. 2009, 17:14Tak jsem projel známky SS na frontě.cz a žádnou LAH s uvozovkama jsem neviděl sám mám 4 kopané a nikde to není a bohužel se přikláním k názoru Paula.
rott
03. 11. 2009, 17:29jj je levá... na 90% polsko nebo rusko...
a co sem slyšel jedna sbírka obsahovala 13 tis. kusů IDeček
Marouš1
03. 11. 2009, 20:02No to je zase debata. Známka je jasná, at ji potvrdili v Kanadě nebo na Marsu, oni ty kanadani jsou velký odborníci, ale trochu jim uniká, že jsou v Polsku, Bulharsku a bohužel i u nás "šikovní hošíci".
Paul1
03. 11. 2009, 20:10Marous: Zase to hošíci zkouší se zaručeným nálezem, ona se občas ryba najde. Je načase aby to admin smáznul, takovýhle sračky maj místo na Aukru
rock in rock
03. 11. 2009, 23:21Paul1: Tvoje bába má čas na aukro. Je vidět, že jsi prostě odborník (hlavně na fotky). To je přesně to, proč sem kupa lidí nic neposílá. "Jeden chytrej" se podívá na fotku, vybleje ze sebe (trochu ti fandím, tak nechci říci že ze závisti) „doražená“. Hotovo dvacet. Hold, přesně takhle se pozná „odborník na slovo vzatý a sběratel v jedné osobě“. Ale má cenu to tady řešit? Nemá!
rock in rock
03. 11. 2009, 23:38Schválně, zvětši si fotku (pouhým kliknutím), vezmi si (a nebo si půjči od souseda filatelisty) lupu a podívej se na písmeno „A“. Je tam, jedno – měl by jsi ho trefit. Něco mi tam podle tvé teorie schází.
No tak…. Už přestaň závidět. Buď velkej kluk. Pokud je to „past“ což Koholik vyloučil, proč mu nevěřit? A jen blázni kupují známky a blázni, ty mají svůj šťastný svět.
koholik
04. 11. 2009, 10:48rocku: ted nechápu co tam je jedno a co tam chybí?
Paul1
04. 11. 2009, 11:42Lapiduchna
04. 11. 2009, 13:22rock:Neřeš to, nemá to cenu. Ty jsi asi ještě nepochopil, že tady už nejde ani tolik o známku, ale jen o ego a o napadání druhých. Podívej se já jsem dal nezaujatou radu, co jsi myslím já z mojíchch letitých zkušeností... a výsledek? No zase jse našel nějakej trouba co neumí nic jiného než napadat a mít připomínky. Každopádně lituju, že jsem se do této debaty vůbec vložil. Naivita a drsnost některých,, cucáků, , nezná meze. A jen díky takovím, jde tady ten web už nějakou dobu do prd...
UCAdmin
05. 11. 2009, 11:28Tak tu mame zase pekne vasnivou debatu. Ja rozhodne zadny expet na znamky nejsem, ale jak jiste potvrdi lide co opravdu valku delaji delsi dobu tak Paul1 je skutecne uznavany odbornik a nemam duvod pochybovat o jeho tvrzeni. Totozny nazor vyjadrilo nekolik dalsich kolegu. Stejne tak, ale nechci nikoho osocovat ani podezrivat. Bohuzel diky smelinarum uz dnes clovek ani skoro nemuze verit tomu co si sam vykope. Pro lepsi predstavu prikladam jeden starsi clanek od Mirase: http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=1677
Osobne vidim tyto moznosti: Koholik nasel tuto znamku, kterou si tam nekdo pekne zasadil pro sveho kupce a jeste ji dotycny nevytahnul nebo na ni zapomel. A nebo druha smutnejsi varianta nekdo se tu snazi najit blbce co tutu znamku za nejakou tu tisicovku koupi. To ze falz se k nam vali z polska, ruska, madarska atd. je smutnou pravdou a jiste ani cesky pepik nebude zahalet. Rozhodne je fajn, ze se tu dokazi ozvat lide co jsou opravdu odbornici jako je treba Paul1 a na tento problem v dobre vire, aby ostatni varovali upozorni
koholik
05. 11. 2009, 12:09Adimn: tvoje vyjádření beru v potaz, ale nemám důvod tvrdit, že jsem ji někde koupil a snažím vás přesvědčovat o pravosti. Známka je kopaná uprostřed plániny, kolem dokola nebyl barák jen les... takze pochybuju, že si ji tam někdo zasadil na kšeft... nebo je to falz z té doby :D... ale já mám jasno... já ji vytáhl ze zeme...
rott
07. 11. 2009, 20:28koholík: nikdo ti to nebere žes ji vykopal.... a pokud si pozorně čet co psal UC tak asi víš jak to bylo...
stejná známka je i v registru falz na jednom polském fóru...
a není to tak dlouho co se na ebay prodaval set raznic na něm. idečka...
vím že se člověk těžko smíří stím že vykopal falzo...
TAC
23. 11. 2009, 17:04čau des to zase vyhráb?
koholik
24. 11. 2009, 16:11Tac: no kde... na paloučku u lesa...
koholik
24. 11. 2009, 16:12Tac: no kde... na paloučku u lesa...