Úvod / Nálezy

I.D. známky a zbytek spon

19. 06. 2006 Autor: Kral 6525× 123
Toto jsouslibene znamky za 5 let hledani a zbytek spon. Urcite zase nastvu spoustu hledacu mim komentarem, ale je mi to uplne fuk. Kdyz chodite hledat musite nachazet. Kdyzjezdite na srazy jak rikam je to o nicem. Ty znamky i spony jsou vichozene a ne visezene. Nechtel jsem je poslat, ale mnel jsem dost mejlu, ze kdyz mam spony a prezky, ze je to divne, ze zadna znamka tak tady jsou. Chodim hledat hlavne sam, nikoho nepotrebuji na to aby mi viluxoval pracne nalezene misto.























































 Autor: Kral

Komentáře

Narvah

19. 06. 2006, 10:13

nou coment.......................

dundee

19. 06. 2006, 10:18

No... niet čo dodať.

Bugsy

19. 06. 2006, 10:20

Máš toho opravdu hodně , ale hodně máš taky chyb v komentáři . Měl bys ses místo chození taky trochu učit gramatiku.

ragnarok

19. 06. 2006, 10:25

Krásně řečeno. Je to tak. Každý pláče, že nemuže nic najít jenže na poli za domem takové nálezy asi nebudou. Nehledě na to, že když chce někdo mít takové nálezy tak musí najezdit 1000ce kilometru, 100ky kilometru nachodit a strávit při tom mraky času.

mrcman

19. 06. 2006, 10:28

Tak to je úlet... Fakt drsný

jenk007

19. 06. 2006, 10:32

To čučim. Musiš mít pěkný mozoly od lopatky.

džingis

19. 06. 2006, 10:35

Nálezy . Ťažká povaha . Tažko sa je k takémuto postoju vyjadrovať. P. S. Miner, Začni makať!!! Zasa sedíš pri mašine v pracovnej dobe?

Mirek D.

19. 06. 2006, 10:40

kral milan-znám spoustu našinců, co mají víc artefaktů ve sbírce a přitom nehledají sami a srazů se účastní. Připomínáš mi část hry J. Cimrmana, kdy chtěl mít dědeček hospodu, ale sralo ho, že mu tam chodí lidi... ... jinak ale velmi pěkné, muselo to stát spoustu času.

Gibbon

19. 06. 2006, 11:23

Koukám, že ti trvalo pár týdnů, než sis napůjčoval potřebné množství známek a mohl je vyfotit, aby ti to zde přítomní sežrali. Ale snaha se počítá. Doporučil bych ti ještě zopáknout si druhou třídu základní školy, zejména vyjmenovaná slova na V, protože dívat se na řádky psané tebou je opravdu deprimující!

Yetty

19. 06. 2006, 11:38

Nalezy jsou luxusní Teda ale lituju te, ze chodis zasadne sam... Ani nevis o co prichazis

Dietr

19. 06. 2006, 11:44

Hezká sbírečka, opravdu hezká. Pokud jsou to vše Tvé vlastní nálezy, tak si dovedu představit ty mraky hodin a práce. Jinak ale bohužel Tvůj charakter půjde asi ruku v ruce s Tvou znalostí gramatiky....

Jochen

19. 06. 2006, 11:45

kral milan: Velká gratulace, je to podívaná. Urcitě jsi prochodil ne jedny boty, ale ježdění na srazy se nevylučuje s nacházením. Jsi prostě vlk samotář, to je tvá volba.

Jonatan

19. 06. 2006, 11:47

no ty koky tak to je maso

_ypsilon_

19. 06. 2006, 11:49

kokso.. kolko mrtvol.

chroust

19. 06. 2006, 11:53

TY VOLE TEŤ NEBUDU SPÁT!!!!!!
moc pěkná sbírka

Smety

19. 06. 2006, 11:56

Velmi pěkné. Asi trochu závidim...

wolwo

19. 06. 2006, 11:59

Ked ale clovek nema taku lokalitu tak moze hladat od rana do vecera a najde hovno! Vsetko je to len o lokalite.

Patriot

19. 06. 2006, 12:29

Milane, seš pěknej filuta, ale nálezy fakt super

detektor_xlt

19. 06. 2006, 12:58

SUPER, gratuluji! Jseš jeden z mála, co si asi všechno nechává. Pořád je lepší mít charakter, než znát pravopis na jedničku. Ty poznámky bych úplně přehlížel. Detektorweb není o pravopisu, ale o nálezech. Těch pravopisných chyb je tu všeobecně hodně. Myslím si, že to jenom závistivci nemůžou rozdejchat a tak útočí. Osobně ty hrubky přehlížím a soustředím se raději na fotky. M.

bába

19. 06. 2006, 13:10

No tak na to se dá koukat - hezká kolekce Ale děláš to přesně podle zlatokopeckého hesla z Yukonu - když jsi něco cenného našel, buď zticha. Když jsi něco ztratil tak taky. Ale nejsem si úplně jistý tím, jestli bylo rozumné to přišpendlit na web - doba je divná a lidi tradičně závistiví.

georg.12

19. 06. 2006, 13:14

Moc pekně - mohu jen gratulovat!!!

Gila

19. 06. 2006, 13:44

pěkné, ale stačily jen ty fotky. Asi tě někdo musel nas... , protože komentář mi připadá konfrontační a zbytečný

Dutch

19. 06. 2006, 13:46

Je to pastva pro oči

Gila

19. 06. 2006, 13:46

Chyby jsou z tvé strany úmyslné, že

GEGE

19. 06. 2006, 13:49

GRATULUJI A AT SE STÁLE DAŘÍ

PETE1

19. 06. 2006, 13:57

Bax

19. 06. 2006, 14:53

Vsichni kancelářský krisy ktere žijou znašich peněz by se při prohlidce tve zbýrky měli zasnit a zahledět smeknout a neprobírat tvoji gramatiku plně chápu to co děláš. Hluboko smekám. Ps:at gramatika živý sakaře a nám obyčejným lidem dá pokoj

Delon

19. 06. 2006, 15:01

Zdá se mi téměř nemožné, dle vlastních zkušeností, že by tohle všechno mohl najít a vykopat jen jeden člověk a to za poměrně krátkou dobu. Na druhou stranu mi chybí motiv k tomu, aby sis něco musel půjčovat a následně tady i ukazovat. Nezbývá tedy než Ti věřit a hluboce smekám před Tvým uměním. Tohle jsem ještě nikdy neviděl a asi už u nikoho jiného v životě neuvidím. Z útoků na Tvojí granatiku si nic nedělej, protože někdo umí lépe to a jiný zase ono. Ty umíš perfektně hledat a tyto stránky především o hledání jsou.
Pak by mě ještě zajímalo, oč přichází, když chodí hledat sám. Fakt mi to napište. Já jsem od mládí do dnešní doby obklopen kamády, ale hledat chodím sám. Naopak si doufám tvrdit, že nic lepšího neexistuje!

Delon

19. 06. 2006, 15:05

Bax:máme stejný příspěvek a fakt jsem ho neopsal. Svůj jsem psal v době kdy jsem ten Tvůj ještě nečetl. Tak si o mě nemysli něco špatného...

357magnum

19. 06. 2006, 15:24

Tak to je něco!! Škoda, že to našel takovej "prvok"

Jurij

19. 06. 2006, 15:29

Hmm, tak to je fakt nádhera musíš mít super lokalitky ,...

u.k.

19. 06. 2006, 15:38

to vypadá na masový hrob s němcema.........

Průkopník

19. 06. 2006, 16:09

u. k. :To by byla asi docela náhodička, kdyby tam byli vojclové z X různých jednotek a ještě se známkama, co?
Nálezy jsou super, k tomu není co dodat

miklik

19. 06. 2006, 16:32

zajímavá je ta ličtička na stužky i se stužkama (na poslední fotce v pravo nahoře). Ta je taky kopaná? Já vždy najdu jen tu kovovou část :-(

beny 2

19. 06. 2006, 17:09

Parádní sbírečka. Nechápu navážení určitých jedinců? To opravdu nemůžete rozdýchat takovéhle nálezy? Je to opravdu hlavně o lokalitě, trpělivosti a mracích nachozených kilometrů. Ta čeština opravdu není košer, ale o tom tento web není. Takže se v klidu dívejte a dýchejte zhluboka.

aSton(e)

19. 06. 2006, 17:14

nenachadzam vhodne slova... kolko tych znamok vlastne mas ak si ich pocital? stacilo by to na mensiu armadu

radi

19. 06. 2006, 18:12

Připadá mně to jak kdyby jsi narazil na odpadovou jámu ve sběrném táboře kde RG strhávaly všechna vyznnamenání, známky a hodnosti a zahazovaly je. Takový příběh jsem slyšel od jednoho pamětníka. Jinak pěkná sbírečka ale těma komentářema se možná sám umlátíš až ti vyschne lokalita.

kouzelnik

19. 06. 2006, 18:35

nechte toho vocumovani, na krale kralu stejne nikdo nama. je to frjer. alou do lesa. georg

chroust

19. 06. 2006, 18:58

máš pracdu v tom že místa se hleají dost špatně a když už ho najdeš sám, tak si ho taky sám vyzbíráš, taky bych nevzal někoho kdo sedí doma aby mi pak vyluxoval co jsem našel, abych se díval co pěkného si odnáší!!! V tom s tebou souhlasím!! Zajdo ve dvou, to jo, ale hledat nový místa a ne tahat je na svoje pracně vychozený.
Jinak máš fakt suprovou sbírku a je to hlavně o té lokalitě, já kolikrát i 10 dní za sebou nic nenajdu a pak zas narazím na supr flek, tak bych byl blbej kdybych tam někoho hned dotáhl, nebo má někdo jiný názor??

coreys

19. 06. 2006, 20:00

krásnééé.... pěkná zbírčička.... gratuluju a jen tak dál

357magnum

19. 06. 2006, 20:38

beny 2: Pochopitelně DW není web o české gramatice, ale takový text by nedal dohromady ani absolovent pomocné školy. Člověk si akorát udělá obrázek, co zač jsou ti hledači.

dreambox

19. 06. 2006, 21:08

Jednoznačná gratulace chlape
Tiše slintám - fakt super!
Jo a ser na přiblblý komentáře -záviděj (tak jak já

HOMBRE

19. 06. 2006, 21:13

Tak to je teda mazec! GRATULACE

Jim

19. 06. 2006, 21:23

No tohle je nad moje chápání.

Paul1

19. 06. 2006, 21:27

Moc pěkný. Gratulace! Jsem naměko hlavně z těch známek, máš tam opravdu slušný kousky!

beny 2

19. 06. 2006, 22:07

357magnum: Mám pár kamarádů, kteří jsou rození samorosti nepotřebující pár dní s nikým promluvit, ale to ještě neznamená, že jsou to špatní lidé. Komentář krále milana může vypovídat o velké zapálenosti pro tohoto koníčka, kterému věnuje všechen volný čas. A gramatika? Stačí se podívat na ostatní příspěvky.

Asterix

19. 06. 2006, 23:43

Dost dobry, paklize z nas kral milan nedela blbce. Jinak mu ani tak nezavidim ty nalezy, ale ten uzasnej volnej cas, kterej k tomu aby to vsechno nasel potrebuje...
To muze zvladat jedine clovek, kterej je na vecne podpore a nema starou a zadny jiny zajmy...

Kokr

20. 06. 2006, 01:40

Toto je moje odpověď po šesti letech hledání. Nálezy máš opravdu suprové, přímo obdivuhodné. Je to dáno asi lokalitou. Ale to už jsem naznačil minule. Tvá slova, že “Kdo hledá musí nacházet“ mě doslova popudily. Myslím si, že až vyhledáš svůj flek, tak to asi těžko uneseš…. atd. Jsi podle mě vzdálený od reality, kdy třeba já chodím několik dní, abych nalezl alespoň jednu polovinu té své ID známky „originál. “Ale hlavně jsme odbočili od původního tématu- srazy hledačů. Nevím, opravdu jak nálezy a mlčenlivost o lokalitě, souvisí se setkáním kolegů, kamarádů, rovnocenných partnerů na jakémkoliv setkání hledačů? Dávat do souvislosti počet kvalitních nálezů kontra účast na setkání, to snad ani není možné. -Vnucovat někomu svůj názor, že je dobré to či ono, to bych opravdu nechal na každém z nás! (slušně řečeno)

Delon

20. 06. 2006, 08:14

Kouzelník:kromě napadání gramatiky a pár pochybovačných komentářů (které jsou navíc opodstatněné), se tady každý k tvému(alespoň se domnívám)kamarádovi chová celkem korektně. A jestliže někdo překročil meze slušnosti, tak i to bylo vyprovokované komentářem samotného milana. Teď ale tvůj komentář z 18,35 pomohl k tomu, že se vše dostalo do jiného světla. Já sám jsem se milana zastával a tak trošku ho chápal, ale ty jsi opravdu pěknej frajírek a je to směrem k milanovi z tvé strany "medvědí služba". Měl by ses zdržet tvých přiblblých komentářů a myslím že se nyní i změní komentáře ostatních. Já ho obdivoval, ale teď se přidávám k těm co jsem dříve káral. Nejspíš jste obá namachrovaní frajeři. A to je možná i důvod proč nejezdíte na srazy. Určitě tam pro své namachrované povahy mezi ostatní ani nemůžete.

Božan

20. 06. 2006, 08:53

Chlapci, je vidět, že některé z vás zajímá více má gramatika než nálezy, proto vám chci ještě zaslat opaskové přesky a různé německé krámy, které jsem ještě neuveřejnil na webu. Připravte se zase na můj komentář, který opět dost lidí naštve, ale jak píši je mi to úplně fuk. Na web pošlu také starší fota z nálezů částí letadel. Neříkám o lidech, kteří jezdí na vaše srazy, že jsou špatní, je to jen můj názor, že setkání hledačů je o ničem a spousta lidí se na mě vrhla jako vosy.

ifor

20. 06. 2006, 09:26

patapuf: no vidíš, že umíš psát. Mě osobně jsi úplně volný. Můžu Tě jenom litovat. Ale možná jsi ve svém vlastním světě spokojený. Spousta lidí hledá jenom pro relax a za množstvím nálezů se nehoní. Mysli na to.

Aksamit

20. 06. 2006, 09:58

Krása s nádherou! Gratuluju k dajné lokalitě. Ser na lidi a dělej co tě baví...

cortes

20. 06. 2006, 11:42

fota , ale setkání jsou taky

jezero

20. 06. 2006, 13:21

Aksamit : nerad se zapojuji do podobných debat, ale to Tvoje " ser na lidi " mě nenechá v klidu. Až se jednou stane, že Ty lidi budeš potřebovat, tak si vzpomeň, co jsi tady prohlásil. A jest-li jsi aspoň drobet soudný, tak se sám nad sebou zastydíš. Promiň, ale musel jsem.

Dutch

20. 06. 2006, 13:29

Já si myslim, že ten kdo srazy zavrhuje na nich jednoduše nebyl. Myslí si, že se tam lidi jedou jen opít... ale o tom to přeci neni hlavně... je to o tom, že se člověk seznámí s novými lidmi, pozná osobně ty, které zná jen z Internetu, je to i předání zkušeností a důležitých rad. Je to i o zábavě.

Vy, kteří zavrhujete srazy se na ně nejdřív přijeďte podívat ať víte o čem mluvíte a pak pochopíte o čem to je.

j.view

20. 06. 2006, 14:35

Milane, ty bys měl hlavně něco času "vysedět" u  studia češtiny. Przníš jí neuvěřitelným způsobem!

TEO99

20. 06. 2006, 14:38

Nálezy jsou super mohl byses mi ozvat děkuji.

waldgang

20. 06. 2006, 15:01

Pěkné věcičky.

terdy

20. 06. 2006, 20:19

Známky super, ale nechápu jejich souvislost s komentářem - pokud chceš ukázat nálezy, pak ok ukaž nálezy a okomentuj je. Pokud se chceš vyjádřit k hledačským srazům, hoď to do forá a nepřidělávej si práci s tolika fotkama....... Já osobně chodim 3 roky - chodim málo a většinou sám - beru to jako relax - známek jsem našel tak 20 - na žádnym hledačskym srazu jsem nebyl a asi ani nepojedu, ale nic proti těmto aktivitám nemám. Nu což, jak už zde také někdo psal.... kdosi tě asi nějakým způsobem v souvislosti se srazy naštval.......... neznám souvislosti, ale podle dojmu jaký to na mme dělá, nezbývá než tě litovat. Kopu zdar a smrt vegetaci (snad se moje balkónovky neurazí)

Dromos

20. 06. 2006, 20:39

Nálezy pěkný
Ale myslím že kdybys někoho našel jak ti kope na poličku tak ho tam zakopeš a za pár let si příjdeš pro výsledek mrcasu zdar

V-2

20. 06. 2006, 20:52

Odkud to je? a je tam ještě něco?

hesos

20. 06. 2006, 20:59

kral milan je asi velký drsŇák

Božan

20. 06. 2006, 21:12

Esos jeste jsem tam zadneho hledace nepotkal asi je to na ne dost daleko od auta

ragnarok

20. 06. 2006, 22:44

To All:Hledačské srazy jsou hlavně o tom, aby staří profíci pod nějakou chytrou záminkou vytáhli z nováčku potřebné informace a potom jim vybrali lokality.

MinTaur

20. 06. 2006, 23:15

Super nalezy, hlavne ta ID znamka stihace 6./JG53 Mozna by nebyl takovy problem zjistit jmeno konkretniho letce...

Božan

21. 06. 2006, 07:41

Vsech nalezy jsou detektorem Zetex 300

jurgen

21. 06. 2006, 09:21

králi, sice do války nedělám, máš moc pěknou snůšku, ale Tvůj postoj je prapodivný. Připomínáš mi Moliérova Lakomce. Díky srazům poznáš přátele, odborníky a hlavně zkušenosti ostatních, jsou velmi důležitým zdrojem.
Když nechceš, nescházej se, když chceš hamounit a nepotěšit se s přáteli o radsost z nálezu, hamouni, ale nepoučuj nikoho jak má a s kým hledat...

ragnarok

21. 06. 2006, 09:36

Jurgen:Takové vyčítavé řeči o hamounění a poučování jsou jen příznaky závisti. Podle mě král si s vás udělal prdel. Poslal sem svoji sbýrku militárií napsal svuj názor s kterým s ním souhlasím. Udělal záměrně chyby a už jenom z usměvem sleduje jak se do něho několik závislivcu naváží přez pravopis, protože ty jeho nálezy nemužou rozdýchat.

jurgen

21. 06. 2006, 09:44

Ale ale kolego Ragnaraku, nikomu nic nezávidím a jak píšu níže válku nedělám a kvůli známkám do lesa nechodím. A když už jdu tak s přáteli válkaři.
Chyby nikomu nevyčítám, sám je dělám.

gyry

21. 06. 2006, 10:59

Super nálezy. Já Známek našel jak šafránu, ale to je spíš o lokalitě a štěstí, ne o tom, že když někdo chodí musí něco najít. .
Na srazy taky nejezdím, ale nezavrhuju je. A do terénu chodím radši ve dvou. Přeci jen náhoda je prevít a pomoci se z lesa člověk dovolá těžko. Ale to je můj názor. Ale sbírka opravdu krásná. Chtěl bych se jen zeptat, jestli jsi nekopl i známku kavaleristy?

Aksamit

21. 06. 2006, 11:19

Jezero: To byl pokus o ironii, ale uznávám, že to nemusel každý pochopit...

Božan

21. 06. 2006, 11:23

Gyry kouknuse na kavaleristu a ozvu se urcite tam bude

jezero

21. 06. 2006, 11:34

Aksamit : jak jsi poznal, tak do takové debaty se ironie nehodí.

Božan

21. 06. 2006, 12:13

Gyry jen jednu 2.L. Kol. Kav. schtz. Rgt. 9
11

Yetti

21. 06. 2006, 12:32

Tohle máš za pět let . Podle tvého projevu soudím, že detektor sis tedy pořídil tak v osmi.
Prostě nevěřím - a už sem to tady jednou psal. Viděl jsem opravdu velké sbírky mnohaletých detektorářů, ale i sběratelů-nákupčích - a většina ti nesahá ani po kotníky .

gyry

21. 06. 2006, 12:48

Yetti: Pokud má někdo opravdu dobrou lokalitu tak je jedno jestli to je za rok nebo za pět.
Patapuf: Dík za informaci. Kavalerista snad taky na mě někdy někde čeká.. Ale kopl jsem taky známku značenou UKR jako máš na fotce. Tak pošli sem i ty ostatní věci at je na co se zase koukat.

Božan

21. 06. 2006, 13:56

Yetti za jeden rok najdu v prumeru 40 znamek a k tomu odpovidajici pocet spon znamky nekupuji proste si je najdu jsou mista kde jich je i 20  treba turkestancu nebo ukrajincu

Bubi

21. 06. 2006, 15:03

Moc gratuluji...! Koukám známečky moc nádherné z 80% lesní modílky. Super!

repkin

21. 06. 2006, 15:40

kua to je sbirka...

GEGE

21. 06. 2006, 15:47

král milan:pěkný kousky já lítám tak 5.let po lesích a mam podobné výsledky takže ti věřím na 100% kdo nalítá xxx hodin v terénu tak musí mýt úspěch, akorát se my moc nechce zveřejnovat co jsem našel a to z více důvodů...... ale hlavně pokud to zveřejním tak očekávám ohlas toho typu(TO NENÍ MOŽNÉ!!! ),ale já sám osobně vím že je možné ještě mnohem víc tak kamaráde přeji ti ještě spousty takových nálezů a z těch negatyvních komentářů si nic nedělej, holt někdo nemá takoví štěstí, zlom vaz. GEGE

GEGE

21. 06. 2006, 16:01

král milan:pokud budeš mýt zájem tak my dej vědět na meil a já ti pošlu mé nálezi na ukázku tady to zveřejnovat snad ani nebudu když vydím ten negatyvní ohlas

bába

21. 06. 2006, 17:24

GEGE: přečti si ohlasy a zjistíš, že co se týká nálezů je jich drtivá většina pozitivních. Jednoznačně negativní jsou ohlasy na průvodní slovo. Kdyby k těm nálezům byl úvod, který by například přiblížil některé rarity či porovnal rozdíly v provedení, pak by nebyl negativní ohlas ani jeden. Machrovat totiž není žádný kumšt. Kumšt je nález zajímavě popsat a přiblížit i pro lidi, kteří WWII nedělají.

Hännert

21. 06. 2006, 17:52

Nemachruj z nálezama které převážně našel Klement. Chlubyt se cizím peřím není slušné.

DUTMAN

21. 06. 2006, 18:07

Klement, to je pan hledač to teda jo. Má dost solidní nálezy. Což je vidět na těch fotkách.

Yetti

21. 06. 2006, 19:04

Hännert>Aha. Takže to je všechno trošku jinak. Hlavně, že já sem podle ohlasů na můj příspěvek ten nevěřící a neúspěšný tomáš. Fuck off na tyhle pohádky . Prostě vím, co se na jeden odznak nebo známku nalítám a nakopu.

Božan

21. 06. 2006, 19:09

aaaaaaaaaaaaaaaaach jo chlapci dutmane a hannerte obdivuji VAS jste machri a vzdy poznate ktera byje

GEGE

21. 06. 2006, 20:06

bába:ahoj kamaráde já mám přečteny komentáře od začátku, a to skoro vždy, ale skrátka mě se vůbec nechce akceptovat jedna věc člověk pošle nálezi a pak se nemá ani čas divit jaký sou lidi na tomto webu, samozřejmně vím většina je nadšená, ale přeci nebudu hatit nálezi jen proto že kolega napsal komentář jaký napsal a já sním plně souhlasím! skrátka když chci mýt takový úspěch tak musím mýt i ty hodiny nalítaný, ale sou tady někteří co si myslý že stačí zapnout detík a ono se to samo k nim přilepí a to je proti přírodě, skrátka mě sere to že sou mezi náma i ty co vše dokážou vždy jen pomluvit a těm přeji jednu věc:pokud nebudou chodit hledat tak at snad ani nechoděj pač je to vlastně zbytečný kdo nehledá tak ani nemůže nic najít

GEGE

21. 06. 2006, 20:29

No bába sem snad zapoměl sou tady i tací co nevěří ani komentáři ani fotkám z nálezu viz: udělej si obrázek sám jinak všem ostatním přeji vše nej a to upřímně opravdu přeji moc pěkných nálezu

Božan

21. 06. 2006, 21:21

Gege az zaslu zbytek fotek tak se zase někdo ozve, že to není možné, že by to mohlo být moje, ale zase někoh jiného. Toho pana Klementa znám a je to suprový hledač se suprovýma věcma ke kterému se já nemůžu rovnat. Spolu jsme začínali od roku 1993 hledat, společně jsme vyluxovali tři severočeská letiště. Byli jsme tam opravdu první a můžu vám říct, že to byl opravdu mazec. Proto posílám některá fota, která jsou starší 10 let a jsou právě z těchto letišť, škoda jen, že jsme si nefotili opravdu všechno. Bylo samozřejmostí nacházet v odpadních dírách na letištích věci, které vy těžko hledáte dneska po lesích. Protože dýchače přístrojové desky, kniply, pilotní sedačky, časti křídel se dají těžko najít uprostřed lesa.

GEGE

21. 06. 2006, 21:40

patapuf:já to beru nikoho sem mojím komentářem nechtěl rozezlít, ale je mou povinností říct že každý znás má možnost najít to co si zaslouží a tímto to taky všem hledačům přeji a to od srdce VŠEM KAMARÁDŮM DETEKTORNÍKŮM PŘEJI VŠE NEJ

ragnarok

22. 06. 2006, 09:02

To all:JE pravda, že před deseti lety bylo věcí víc než ted znám to z vyprávění. Každý kdo hledá si musí uvědomit, že to v zemi neroste a že toho je čím dál tím mín. Navíc počet hledaču se rapidně zvišuje takže pomalu a jistě nastává konkurenční boj. Dnes se taky klidně muže stát, že si někdo najde panenskou lokalitu bude s tama tahat super věci s klidem, že o ní ví je on, ale pak ho to na chvíli omrzí 14.dní nebo měsíc bude jezdit jinam s klídkem, že (mám přece svoje místečko kde si zajdu a zas bude něco pěkného) jenže po 14.dnech se vrátí a na jeho krásné lokalitce je díra na díře prostě měsíční krajina a nezbude mu než mít oči pro pláč. Nad tímto článkem by se měl každý hledač zamyslet, protože tak to je a v naší branži to tak chodí.

manowar

24. 06. 2006, 13:44

to uz nejsou hledaci, to jsou prasata, co z toho mate, nemate uctu k tem vojakum vubec... , stejne s tim jen kseftujete s tema znamkama, vim moc dobre jak nemci ( a nejen nemci ) jsou schopni zaplatit... kdysi sem si rikal, proc tady vseci trpi "znamkovou" horeckou, ale az sem zjistil kolik se dava na burze za dobrou znamku, tak jsem prozrel, uz je me jasne ze si s tema pliskama nikdo nezdobi chajdu na zahrade... nemam na takove lidi slov. Pak at nekdo neco vyklada o pleneni hradisk a podobnych lokalit . Vseho s mirou, ale tohle uz neni hledani pro radost, to je pro prachy a pro predhaneni "kdo vic" . A  s tim ze kdo chodi, nachazi nejde souhlasit...

Božan

24. 06. 2006, 17:13

Manovare co te trapi? Skus si najit slusnou znamku a prodat ji. ten cas a ta cena jsou neporovnatelne a neznam nikoho kdo by se zivil.!!!!! je to jen tvuj problem. Ty nalezene znamky jsou z 99 procent zahozene tak oco gou chlapecku

DECIMUS

25. 06. 2006, 00:07

Opravdu solidní sbírka-to tedy muselo dát práce!! Ani se nedivím, že se s nikým nestýkáš, pač na to zákonitě ani nemůžeš mít čas ! Gratulace veliká

Nosal

25. 06. 2006, 13:21

manowar: Co si to dovoluješ ty troubo?????? Já osobně hledám už nějakej ten pátek a našel jsem toho mnoho, ale přez to jsem nikdy nic z nálezů neprodal. Jsem sběratel a mé nálezy jsou my moc drahé, jejich citovou hodnotu penězy nevyváží nikdo. Ano jsou tací kteří prodávají, ale jak si opovažuješ házet všechny do jednoho pytle.

PETE1

26. 06. 2006, 00:45

patapuf:když se ti bude chtít tak písni, nejde mi o to z tebe něco tahat, jen se tu některé věci nehodí psát veřejně.

Taszi

29. 06. 2006, 08:08

Do you sale items?

Božan

29. 06. 2006, 14:25

sure we do

Taszi

30. 06. 2006, 07:23

Can you send items to Hungary?

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:54

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Monster

01. 07. 2006, 21:55

Takovýho harampádí máme na půdě spoustu.

dx

02. 07. 2006, 20:34

jo ten jeden esesovec byl nalezen na Boretine u CL. takze jsi ho nenasel ale vysmelil, tak nekdy kapni bozskou, ze vse neni jen tvoje prace. zdar valtlr und herm

Božan

03. 07. 2006, 06:12

iradarxi bozinku a ktery??? Na Boretine byl spojar ale byl na sracky. Abyl v ceste.

štrůtal

17. 07. 2006, 08:45

Neměl bys tam nějakýho horskýho myslivce? Sháním ho už dlouho do sbírky... prosím prosím.....

Gucci

22. 07. 2006, 12:06

Nebyla by na prodej nebo na výměnu jedna ta orlicka napis mi prosim tě