Úvod / Nálezy

Idiot

08. 01. 2014 Autor: Delon 6179× 114
Zhruba před sedmi lety jsme se rozhodli s jinými hledači, jako protest proti mrcasismu a lavinovitému šíření detektorů, že přestaneme přispívat a nechali si  vymáznout i nálezy. No výjmečné nálezy si zaslouží i výjmečný přístup.
Všechny tyto „známky“ jsem našel během necelých dvanácti měsíců. Největší vzdálenost mezi dvěma byla vzdušnou čarou 40 km. Nejkratší 20 km. První dvě jsem tak nějak zkousnul, ale ta třetí mě dostala. Úmyslně nebudu psát která to byla, protože dotyčný si může vést GPS evidenci a byl bych nerad, aby mi na nedohledaném místě začal šmejdit.
A proč mě právě ta třetí donutila napsat tento příspěvek? Ve tři odpoledne jsem kopl depot mincí z konce jedenáctého století. Do tmy jsem se zdržel jejich vyzvedáváním a druhý den šel na dohledávku. Kousek od depotu z předešlého dne, jsem ale zachytil signál, který svojí silou dával naději na depot druhý. Opatrně jsem odkryl 15 cm zeminy a když jsem se dostal do stejné hloubky a barvy půdy jako předešlého dne, nabyl jsem přesvědčení, že už se vlastně o nic jiného ani jednat nemůže. Opak byl ale pravdou. Namísto stoprocentně očekávaného depotu na mě vykoukla tato „známka“. Za léta hledání jsem již dávno přivykl podobným situacím a zklamání dokážu eliminovat, ale v tento moment a za těchto okolností, to bylo o něco složitější...
Proto se ptám, máte i Vy ve svém okolí podobného idiota? Zažil i někdo jiný podobnou situaci, kdy se ve složité době plné mrcasníků pachtíte za slušným signálem a najdete podvrh? Neměl by podobný idiot raději pověsit detektor na hřebík a věnovat se raději geocachingu?
Omluvte nízkou kvalitu fotek. Takovýto schitt ani nestojí za to, abych vytáhl foťák.
S pozdravem Delon

 Autor: Delon

Komentáře

Tayla

08. 01. 2014, 10:00

a volal jsi mu na ten mobil? co ti řekl? :-)

Frantis

08. 01. 2014, 10:04

Myslim, že to je z Českobudějovicka. Naštestí jsem to nenašel, ale pořád lepší než známky oražené "Nečum a hledej" co se nacházej na lágrech. jinak sice si neuved která z nich byla u nálezu, ale i tak ted ví (protože si určitě vede evidenci) kde pípáš.

Petr1259

08. 01. 2014, 10:06

Možná se snaží o to stejné co Ty. Znepříjemnit ostatním hledání a odradit co nejvíce hledačů.
Tento koníček se stal zábavou velkého množství lidí bez elementárních znalostí dějin a vztahu k historii. Je to vidět nejen v lese, ale i na těchto stránkách.

Tayla

08. 01. 2014, 10:06

no jestli cb, tak se mi to ještě nepovedlo kopnout a to tu šmejdím docela dost bych řekl. -)

colerko

08. 01. 2014, 10:06

Tak to je zajímavé.

fantomas

08. 01. 2014, 10:12

Mám za sebou patnáctou sezonu s detíkem a zatím jsem neměl tu "čest" se z podobným výpotkem nějakýho chorobnýho mozku setkat, ale věřím, že to muže v takový situaci pěkně nas...

AZ01

08. 01. 2014, 10:16

Třeba ti to bude platit jako vstupenka do muzea

http://www.hledac. funsite.cz/

drak66

08. 01. 2014, 10:29

a kde je ten depot mincí jak píšeš.

Tayla

08. 01. 2014, 10:38

hm taky psát o depotu mincí ještě z jakého století a nenahlášení, dobrovolně se nabonzuješ? zajímavost :-)

milosj

08. 01. 2014, 10:39

drak66-no kde by bol, unho doma... preto nema rad konkurenciu hladačov...

Staroch

08. 01. 2014, 10:45

Delone, respekt k tomu, ze hledas dlouho, urcite vis spoustu veci, o kterych ti, co zacali nedavno, nemaji potuchy. Rozcilujes se ale preci jen trochu zbytecne, po valce taky bylo malo aut a ted ho ma kazdy idiot, ktery nejakym zazrakem ziskal ridicak. Nezlob se, ale tos to teda tem zacatecnikum tim protestem nandal, nebylo by lepsi sirit trochu osvety? Diky tem zkusenejsim tady na DW i jinde vim uz aspon neco malo.
Tohle bych za podvrh nepovazoval, jen vzkaz typu "byl jsem tu - Cerna Ruka" Mimochodem, co jsem tak pochytil, tak depot minci z 11 stoleti bys asi nemel dloubat ze zeme, ale hlasit archacum v zajmu zachovani nalezpovych okolnosti... Nechci delat spravnaka, ale kdyz uz jsi proti tomu mrcasismu...

colerko

08. 01. 2014, 10:59

STAROCH-lépe bych to nenapsal

hladac1

08. 01. 2014, 11:04

ani mne sa nepaci ked mam niekoho v revire ale pole ani hora my nepatri, zaujimavy pristup protestovat sam proti sebe

jack177

08. 01. 2014, 11:26

Staroch:Pravdu mas. .

Vojtaci

08. 01. 2014, 11:29

Předpokládám, že jsi ten nález depotu mincí přinejmenším nahlásil... já to třeba považuji za samozřejmost a jedno z nejzákladnějších pravidel tohoto koníčku.
Rozčilování ničemu nepomůže - spíš bychom měli edukovat, jak píše Staroch. Prostě to má pravidla jako všechno. O tom by se tady mělo psát. O tom, jak se chovat, co dodržovat.
Lidi, co doma razí blbosti na plech ve tvaru známky a mají u toho jednu ruku v trenkách, bychom měli litovat, ale nemusíme je řešit. Jo, naštve to, ale myslím, že máme palčivější věci k řešení. Osobně mě třeba víc vytočí, když někdo nechá v lese díry a bordel a já po něm jako kretén uklízím.

Fofi

08. 01. 2014, 11:41

Můžete mu brnknout, koukám že si dobře popovídáte

džarda

08. 01. 2014, 12:31

Není tomu dávno co se tu chvástal nějaký kretén, že nakoupil kopie darováků a při cestách po našich luzích a hájích je střílí prakem do lesa.

Marouš1

08. 01. 2014, 12:49

džarda: jo to dělá kámoš.... potom co jeden "nastrčený" taky "našel" na známé lokalitě. jeden čas zde proběhli olověné odlitky a známky SS Ahoj tady někdo prezentoval.

Pepanhaban

08. 01. 2014, 12:50

Potkat ho, tak mu dam delo

CheGuevara

08. 01. 2014, 13:15

tím jsi toho kdo to rozhazuje chtěl vytrestat? jakože hned vedle byl depot?

Sajda

08. 01. 2014, 13:19

Nedá mi to a taky musím zareagovat. Musím se pousmát nad tím, jak se někdo považuje za většího hledače než je ten druhý, a je jedno, zda svoji "vejšku" poměřuje délkou doby hledání, nebo tím, že po sobě zahrabává apod... Jakmile se objeví nějaký nový styl, hned se najdou tací, kteří se snaží jej svázat, nejlépe ještě od svůj dohled... Mluvím za sebe, ale mne více než nezahrabané dáry anebo takovéhle keškové pozdravy dostanou uprostřed lesa plestové pytle a jiný domovní bordel, když všude je dnes spousta sběrných dvorů a kontejnerů. Tuhle srandu bys měl lehce rozchodit...

fantomas

08. 01. 2014, 15:12

sajda19-nový styl a jako v čem spočívá? to jako, že si budem nechávat vzkazy v podobě takovejch přiblblostí, jako je tahle, že vytukám na hliníkovej plech ostatním vzkaz typu"tady jsem hledal já, zvažte, jestli má cenu ztrácet tady svuj čas" a nebo co to přivést rovnou k dokonalosti tím, že by se daly na kraj lesa turnikety, jako je to na stadionech, aby měl každej nově přichodivší "mrcasník" přehled o tom kolik tam bylo před ním už kolegu a bylo by na jeho posouzení, jestli tam ještě má cenu lézt

Delon

08. 01. 2014, 15:13

Zbytečně tady propíráte mojí osobu. O tom příspěvek nebyl. Přestože jsou mé příspěvky psané pro někoho povýšeným a provokativním způsobem, nevypovídají nic o mé pravé povaze a jejich hlavním cílem je nezapadnout bez povšimnutí, vyprovokovat diskusi a zaujmout. (je až zarážející, jak věta, kde se zmiňuji o tom proč nepřispívám a s příspěvkem má málo společného, zvedla tolik lidí ze židle) Nad nikoho se nepovyšuji a nehodnotím lidi podle toho jak dlouho hledají. Dlouholeté zkušenosti v praxi sice v něčem pomáhat můžou, ale zásadní zkušenost je, že detektoring je především o štěstí. Délehledající, nebo začátečník, rovná se stejná šance. A moje averze vůči mrcasníkům?
Pokaždé se buď mě, nebo podobně smýšlejícím, oponent pokouší nacpat do úst závist, nebo strach z toho, že na nás nic nezbude. Není to pravda a jedná se jen o laciný a mnohými i ochotně kvitovaný argument. Odpor proti mrcasismu (ne proti hledání, ale proti způsobu hledání) pramení z něčeho jiného. Dřívější hledač, plachý a tichý samotář, který vystupoval nenápadně a zametal stopy, se postupem času s lavinovitě šířenými detektory změnil na halasně povykující partičky, které po sobě zanechávají bordel a s dzým čelem, v naprostém klidu a zcela veřejně, rozkopou i zaseté pole. Vím že nejsou všichni stejní, ale logické je, že s přibývajícím počtem detektorů, roste zároveň i nepořádek, ruku v ruce s odporem a nedůvěrou veřejnosti, včetně archeologů, lesníků, zemědělců a policie. Jsem lesník a vím o čem mluvím. Takže kolegové ne závist, ale strach o budoucnost našeho koníčka, vedl mě a mé dřívější přátele k rozhodnutí, vymazat si své nálezy a nepřispívat. Obava z masovosti, přinášející nevoli výše zmíněných a sami dobře víte, jak atmosféra začíná houstnout.
Takže pánové, jestli tedy máte něco věcného k mému příspěvku, budu jedině rád. Zajímal jsem se v něm, jestli se také ve vašem okolí vyskytuje podobné idividuum a jakým pohledem hodnotíte takovéto chování. Všem koho jsem urazil větou o mrcasismu se omlouvám, neboť vím, že všichni do jednoho pytle nepatříte.

fantomas

08. 01. 2014, 15:20

to Delon-máš recht

kepro

08. 01. 2014, 15:23

No, Delone, přečetl jsem Tvůj článek 3x, a stále v něm hledám nějakou pointu. Na to jak píšeš, že dlouho hledáš, zřejměi přes tuto pro Tebe rádoby výhodu oproti ostatním, mě Tvoje chování vadí víc, než dílo těch, co rozhazují takovéto pseudo nálezy. Za prvé nevíme, co tím kdo sleduje, za druhé to může být někdo, kdo si dělá nějaké statistiky a za třetí a za čtvrté......... Proč by tam dával svůj telefon, když by chtěl dotyčného nálezce jenom naštvat?
A další věc je Tvoje jakoby vsuvková zmínka a tom, že ten dotyčný nasírací plíšek si Ti někdo dovolil (samozřejmě neplánovaně)podstrčit zrovna ve chvíli, kdy takový VELKÝ HLEDAČ jako ty tajně vyzvedáváš depot mincí z 11. století a ještě se tam druhý den vracíš na dohledávku a chybí Ti jen slavobrána a davy pklesajících diváků. Nezlob se na mne, ale možná je dobře, že jste se před lety rozhodli z tohoto webu demonstrativně nechat odstranit všechny svoje stopy a dále již nepřispívat. Myslím si, že to je pro nás všechny ostatní a normální hledače jenom přínos.
A na závěr už jenom toto: "Něco je shnilé v komunitě hledačů, ale rozhodně to nebude narůstající počet detektorů v terénu"

Petr1259

08. 01. 2014, 16:05

v tomto odkazuh ttp://www.hledac. funsite.cz/, který sem dal AZ01 se dozvíte kdo je tajemný Warcal a částečně i to, proč to dělá. Údajně o tomto hledači vyšel článek i v Detektorrewue. Pokud bude mít Delon štěstí, tak najde flašku myslivca.
Také nechápu tu provokaci ohledně depotu. Šlo to napsat i bez ní. Asi má každý jinou fetiš. Jeden zakopává srandaznámky a jiný se veřejně chlubí archeonálezem.

Tomín

08. 01. 2014, 16:16

Kepro:souhlas. Nerozumím docela o co Delonovi jde. Hledám dlouho ale nemyslím že těch hledaču přibylo o moc víc. Jen se diky internetu hned vše ví a tak to vypadá na masovy koníček ale spousta lidi si to zkusí a detektor jim pak leží doma. Vím o čem mluvím. Takže si to klidně zase smaž, uklidni se a dál vyzvedávej depoty

radek106

08. 01. 2014, 16:16

Delon- Počkej až si pro tebe dofrčí kryminálka pak budeš teprve nasraný

Petr1259

08. 01. 2014, 16:24

On Detektorweb je spíše antireklama na tento koníček. Hodně lidí se zde namlsá a pak je těžce zklamáno realitou.

milda70

08. 01. 2014, 16:26

radek106: a pro tebe tvůj učitel češtiny.

CheGuevara

08. 01. 2014, 16:33

já se taky musim smát, Delon tu moralizuje, jak se chovaj detektoráři prasácky, ale sám pak napíše že zrovna vyzvedával depot, a jelikož se tam vracel, odevzdanej určitě nebyl, protože vyzvednutí se nechává na archáčích... káže vodu ale pije víno :D

CheGuevara

08. 01. 2014, 16:34

mě by tohle popravdě vůbec nenaštvalo, co je na tom tak hroznýho? navíc pokud bych tam našel depot tak bych se smál jak si dotyčnej naběhl.. komickej příspěvek celkově :)

Tomín

08. 01. 2014, 16:44

Milda 70 

honda2

08. 01. 2014, 17:21

Tohle by mě nenasralo, ale pobavilo.
Nikdo nemá patent na rozum, nikdo nemá právo omezovat počet kolegů.
Rybářů je taky jak psů a nevyháněj se od vody.

kunas64

08. 01. 2014, 17:23

Už jsem tu o tom jednou psal. To to ndělá můj bratr a razí tam né stránky, s mím souhlasem. Já po něm našel šest vzkazů, ale nijak mi to nevadí ani jiným se kterýma jsem mluvil. Když budeš mít větší štěstí, můžeš najít lahev myslivce, pamětní mince Čakova, komlet CD Plastic People, nebo zlatý prsten a mnoho jiného. Mi si rozhodně jako idioti nepřipadáme. Nerozčiluj se, nebo ti praskne cévka a budeš za sebou tahat nohu.

delixxl

08. 01. 2014, 17:35

velmi vtipné - něco jako hledat "kešky" - určitě to zkusím taky

Pesimista

08. 01. 2014, 17:57

Delon: Souhlas. Když jsem viděl na podzim u Chabařovic na louce partu 17ti!!!! hledačů, většinou se žlutomrdkami, jak to přeorávají a nechávají za sebou díry jak po bombě, blil bych. O tyto reklamou zasažené rychlokvašky bez jakýchkoli vědomostí a vztahu k historii i současnosti, bez elementárních základů slušnosti, bych jejich klacky nejraději přerazil. Viděl jsem díry i přímo na mohyle bitvy u Chlumce....

honda2

08. 01. 2014, 18:00

kepák
Rychle začli- brzo skončej.

yarda 112

08. 01. 2014, 18:37

Tak jak je to s tím depotem

2bobes

08. 01. 2014, 18:52

Málo lidí pochopilo co tím chce říct a depot

judy

08. 01. 2014, 18:57

Stává se to a já to beru jako odreagování, sranda musí být. Přiznám se, že jsem kdysi zakopal u jedné skalky měděnou krabku se stovkou nepotřebných mincí a se azkazem. Třeba někomu udělají radost.

vanys007

08. 01. 2014, 20:01

Já takhle na jedné severočeské mega lokalitě našel plnou igelitku ruznejch pouťovej cetek pozlacenejch docela zajímavý

Mirek85

08. 01. 2014, 20:08

kepák-

cernunos

08. 01. 2014, 20:13

Tomuhle příspěvku opravdu chybí jak pointa tak i logika bohužel. Tuší někdo Delonovi pohnutky a jádro celé té věci kolem depotu a jeho souvislosti s těmito známkami Myslím že to dobře shrnul Kepro a Chuegevara. Mě osobně by taková známka oprvadu akorát rozesmála po té, co jsem kus od ní kopl depot mincí z 11.stol. Jak někoho taková píčovina může rozhodit, že by za to hned dával děla apod To mě osobně třeba nasere šrot v zemi-konzervy, víčka od piv a jiný bordel-třeba ten v podobě pet lahví a obalů od svačinových pokrmů, které si dopřávají "hledači", kteří lokalitu navštívili přede mnou. Takže rozum do hrsti pánové a mír v duši a něco pěkného pod cívkou(třeba depot z 11.století )

CZecho

08. 01. 2014, 20:16

Reakcí je tu spousta, tak jednu také přidám. Mám detektor dva roky - na drahý nemám, ale to neznamená, že mě to nebaví. O historii se zajímám a díry po sobě zahrabávám kdekoliv.
Nepochopil jsem myšlenku článku. Když je někdo tak zkušený a "profesionál" tak jako když najde hloupost tak z toho ten den neusne??? Není tato záliba o tom se projít na vzduchu od všeho shonu? A o tom vzrušení, co v té hroudě hlíny bude?
Přeji pěkné signály všem!

pepa_d

08. 01. 2014, 20:55

Delon si sedm let pořádně nepokecal a vy pičusové z toho děláte vědu. Nejde o život, jde o hovno.

marinex1

08. 01. 2014, 21:15

přesně jak píše honda2. Nenasralo - pobavilo
Já mám asi 1000 patron od myslivců a zatím jsu v pohodě

čumim

08. 01. 2014, 21:33

Ahoj Delone nevím jestli jsi ten depot opravdu kopl nebo ne? Pokud ne a je to jen kvůli naštvání toho co tohle zakopává, zamyslel bych se nad tím jestli to není horší věc než zakopat ůsměvnou známku. Pokud ano právě jsi třeba naštval nějakýho toho archeologa. Přitom píšeš jak jsou naštvaní lesníci, archeologové a zemědělci. Možná, že jsi tím i zvýšil prodej detektorů o jeden dva kousky. Třeba by jsi si měl tu co je na ní napsáno Můj svět hledače provrtat a nosit ji. V jednom máš pravdu neznám tě a nemůžu soudit a třeba na to ani jako rychlokvaška nemám právo. Škoda, že jsem si detektor nekoupil už 2008 dnes jsem mohl být hledač, jak jsi psal nedávno u nějakýho článku. To ode mne vše, nechci se tu hádat. Snad jen, že v okolí žádnýho jak píšeš idiota neznám a kdyby jo zajdu s ním klidně na pivo. Tvůj článek se mě nelíbí. Ať se ti daří

Honza 33

08. 01. 2014, 21:50

Alane nebuť labuť tak sis kopl jen tak no  Já bych chcal maggi

Honza 33

08. 01. 2014, 21:51

A za to že hledá pořád více lidí mužem všichni CHLUBÍLKOVÉ

čumim

08. 01. 2014, 21:58

Křovajs-Jo každej by chtěl zvoneček Už ti přišla vobálka? Psal jsem ti  na meil. Kdýžtak písni máničko

makar

08. 01. 2014, 22:06

To Delon: To už je to 7 let co nepřispíváme? Některý tví nálezy ale pamatuju dodnes! A doporučuji kurz asertivního chování!

Delon

08. 01. 2014, 22:21

Každý co o hledání něco ví, musel okamžitě pochopit, že příběh je jenom fiktivní. Není přeci možné nepoznat, že necelý rok zakopaný předmět, bude uložený přesně za stejných podmínek, jako depot uložený tisíc let. Tedy ve stejné, nakypřené a s humusem promíchané půdě. Proto jsem také v příspěvku toto (pro ty, co jim to myslí) úmyslně zmiňoval. Pointa byla v tom, díky atraktivnímu fiktivnímu depotu, rozpoutat co neširší diskusi, aby článek nezapadl bez povšimnutí a přiměl dotyčného, zamyslet se nad tím co dělá. Po pravdě řečeno, čekal jsem více negativních komentářů, ale kdo to nezažil, není v obraze. Jestli se některým jeho konání líbí je  jejich věc. Já jsem během jednoho roku kopnul na víc než padesáti kilometrech čtverečních jeho tři „známky“ a bavit mě to přestalo. A vy všichni závistivci, kteří maskujete svojí závistivost kecama o morálce, už můžete jít v klidu a beze strachu spát. Pohádka o depotu na dobrou noc skončila. .

Veid

08. 01. 2014, 22:42

Delon: Pohádka dobrá, tak nějak jsem to předpokládal . No a ty placky? Z těch bych teda radost neměl. Snad se v mém okolí nikdo takový nevyskytuje. Jinak s tou masovostí máš pravdu. Dřív jsem se bál, aby mě náhodou někdo neviděl hledat-kopat. Dneska mam větší strach z toho, že mě uvidí jiný hledač

Delon

08. 01. 2014, 22:46

Kunas 64: Jako idioti si sice nepřipadáte, ale dle psaného projevu jimi určitě jste. Tohle by nedokázal vypotit ani prvňáček!!!

Božan

08. 01. 2014, 23:08

delone delone s alanem nemáš nic ale vubec nic společného už jen to jméno, proč nejseš rád za nález alumíniového plíšku. jeto strategická surovina je za ni 27 kč za kg. pohrdáš tím co ti zem dá. osočuješ někoho koho neznáš a přitom ti dal tel číslo mince přiznáš ale neodevzdáš ukazuješ tímto nepřímo na detektoraře že jsou jako ty nadutý a bez nadhledu na věc hledání. ten plíšek mohl klidně být pro pár lidí kteř mají soutěž kdo víc najde. lidí bude přibývat kteří hledají s tím nikdo nic neudělá není to  v i p klub. jeto prostě unik do klidu. mužeš sy myslet o mě co chceš jen je mi tě líto.

CheGuevara

08. 01. 2014, 23:12

a nejni lepší zavolat na ten mobil a zeptat se přímo?

Božan

08. 01. 2014, 23:14

to hrdina neumí

CheGuevara

08. 01. 2014, 23:15

Není přeci možné nepoznat, že necelý rok zakopaný předmět, bude uložený přesně za stejných podmínek, jako depot uložený tisíc let. Tedy ve stejné, nakypřené a s humusem promíchané půdě. Proto jsem také v příspěvku toto (pro ty, co jim to myslí) úmyslně zmiňoval.

a těm co to nemyslí vědí, že při orbě může bejt tejden starej předmět ve stejný půdě i hloubce jako předmět starej tisíc let :)

madman

08. 01. 2014, 23:17

Tohle Tě opravdu dokáže rozhodit

alivio

08. 01. 2014, 23:33

Nýmand

08. 01. 2014, 23:37

Delon. Nemohl jsem si to odpustit něco přidat na hromádku. Myslete si o mě co chcete. Jezdim kopat od roku 1988, a nikdy mě nenapadlo, že bych nebyl hoden této krásné relaxace. Delon cítí, že asi má větší právo na tento koníček nežli já, nebo vy ostatní, což mě trošku pobuřuje. Nevím co ho k této myšlence přivedlo. Jistě mi taky vadí i vadilo, že do pohraničí se před již dvaceti lety nahrnula nikdy neutuchajcí armáda hledačů a téměř vše je pryč. Nicméně to přináší doba a každý má na to právo!
To je jako by měl někdo větší právo na život než ten druhý!!
Za další. Ty známky co někdo zasel, je vcelku legrace. Vystopovat něčí kroky a mít na něj štěstí je zvláštní úkaz. Ten kdo je razil, určitě neměl špatný úmysl a chtěl po sobě zanechat nějaký odkaz. Kdyby je rozséval po lese po kýblech, tak asi bych z toho opravdu neměl radost.
Idiot to asi nebude. Nikdy nevíš, kdo stojí na druhém konci za člověka! Ale tvé počínání se mi jeví, po tvém slovním příspěvku dost zvláštní Delone..........

cimrman

09. 01. 2014, 00:07

Tak to je mi pěkná prdel

Delon

09. 01. 2014, 07:18

Všem kteří tady donekonečna omílají moji snahu uzurpovat si našeho koníčka bych doporučil, znovu si přečíst můj příspěvek z 8.1.v 15,13.hod. Tam dostatečně obsáhle vysvětluji mojí averzi ne proti hledání jako takovém, ale o způsobu hledání, který je pro některé jedince specifický a tento způsob hledání jsem nazval „mcasismem“. Vždy jsem stál na straně slušných hledačů a snažil se svými komentáři eliminovat to špatné, co našeho koníčka ohrožuje. Tento příspěvek měl být především o tom, jak tři „známky“ zaseté na poměrně veliké ploše, znovu velice rychle spatřily světlo světa. Měly být důkazem toho, že v dnešní době již neexistuje nic (v rámci technických možností detektoru) co by se nenechalo najít, ať už je to ukryté kdekoliv. Otevřeně přiznám, že oproti jiným zde diskutujícím, tyto věci kopu nerad a příběh o  depotu ležícím v těsné blízkosti zakopané známky, měl být pouze jakousi virtuální pomstou. Můj záměr mi tedy nevyšel. S dotyčným se spojím, za titul idiota se mu omluvím lahví myslivce a známky mu vrátím, aby jimi mohl udělat radost zase někomu jinému. Všem diskutujícím děkuji za čas který mi svými příspěvky věnovali. V tomto mi vyšel můj záměr stoprocentně. O tom, jak naše setkání dopadlo, vás budu v nejbližší době informovat.

Staroch

09. 01. 2014, 09:25

Delone, to ze s tim depotem kecas, bylo vsem jasne uz od zavatku, akorat jsi to trochu nedomyslel. Chapu, ze Te znamky nasraly, citis ponizeni, ze si z tebe nekdo udelal prdel. Asi jsi opravdu mel na to cislo rovnou zavolat a s dotycnym se podelit o sve emoce. Mozna by ses pak dozvedel pravy zamer a nemusel jsi z toho ted pomerne hystericky vybruslovat. Peace

Indy

09. 01. 2014, 11:00

A ja si myslel, ze ten "udajne" vymysleny depot (bez ironie) byl falsum od tvurce te znamky :-). Jinak mi to vubec nedavalo logiku.

Jinak Delone, ocenuji snahu o rozpoutani dialogu. Bylo by ale daleko konstruktivnejsi, kdyby se tak stalo na zaklade nejake jine udalosti (napr. neodevzdany depot (verim ze ten tvuj byl "ilustrativni" ale vsichni se soustredili jen na ty znamky) nebo chudak zemedelec a jeho skoda na zasetem), protoze na tehto znamkach nic moc spatneho neni, ale o to ti neslo, pochopil jsem. Snad i ostatni.

Nýmand

09. 01. 2014, 11:16

Delonn. Řekl bych, že jsi s tímto příspěvkem opravdu zazářil. . Takovou diskusi jsem už dlouho neviděl. Každopádně bych opravdu žádnou vědu nedělal se známkami onného kolegy. To promlouvám i k ostatním odpůrcům. Nic špatného nedělá a sprostý také není.
Chci ještě jednou podotknout, že najít tyto artefakty v takovém prostoru a v podstatě hned po zakopání je velká zvláštnost. Asi vás něco chce dát do hromady. . Je to někdo z okolí Budějc a ty Delon asi taky nemílim li se Tak sem zvědav jak dopadneš

Anrus

09. 01. 2014, 11:22

Taky jsem našel poklad od warca. Zasmál jsem se, kontaktoval ho, no a ještě ten den jsme zašli na kemp zakalit.

aaany

09. 01. 2014, 11:31

Delon prostě nezkousnul, že jinej najde flašku chlastu a on jen 3 plechy

kepro

09. 01. 2014, 11:32

Delon: Tak fakt už nevím, co si o tom všem mám myslet. Napřed urážky, pak fiktivní příběh s cílem ukázat na jádro problému, který ovšem neexistuje. Pak přiznání, že jsi lesník a nakonec vysvětlení celé věci tím, že jsi chtěl pouze zjistit, jestli tu tvoji zcestnou myšlenku o Idiotovi s Tebou někdo sdílí.
Fuj, to je fakt dost ubohý. Dám Ti radu, krm si lesní zvěř, sázej stromky a svůj Detektor opravdu pověs na hřebík, nemáš na to. To je totiž zábavný zájmový koníček a ne soutěž o světovou prestiž. Anebo víš co? Odnes ten svůj detektor do muzea, tam Ti urvou samou radostí obě ruce, když zjistí, že s ním chodil sám velký Delon.
Dej si pušku na rameno a běž se vydýchat do lesa. A doufám, že Tě v něm nikdy nepotkám, nebo bych Tě musel vzít rýčkem přes nohy.

kepro

09. 01. 2014, 11:43

Delon: Tak fakt už nevím, co si o tom všem mám myslet. Napřed urážky, pak fiktivní příběh s cílem ukázat na jádro problému, který ovšem neexistuje. Pak přiznání, že jsi lesník a nakonec vysvětlení celé věci tím, že jsi chtěl pouze zjistit, jestli tu tvoji zcestnou myšlenku o Idiotovi s Tebou někdo sdílí.
Fuj, to je fakt dost ubohý. Dám Ti radu, krm si lesní zvěř, sázej stromky a svůj Detektor opravdu pověs na hřebík, nemáš na to. To je totiž zábavný zájmový koníček a ne soutěž o světovou prestiž. Anebo víš co? Odnes ten svůj detektor do muzea, tam Ti urvou samou radostí obě ruce, když zjistí, že s ním chodil sám velký Delon.
Dej si pušku na rameno a běž se vydýchat do lesa. A doufám, že Tě v něm nikdy nepotkám, nebo bych Tě musel vzít rýčkem přes nohy.

colerko

09. 01. 2014, 11:48

Abych řekl pravdu mě se taky tento humor nelíbí. Jestli si sem 7 let nic nedával, tak se toho drž a zase sem 7 let nic nedávej.

Pan 33

09. 01. 2014, 16:09

Dej si pušku na rameno a běž se vydýchat do lesa. A doufám, že Tě v něm nikdy nepotkám, nebo bych Tě musel vzít rýčkem přes nohy.

Kepro - nevyhrožuj, to je taky známka slabosti.

2bobes

09. 01. 2014, 16:26

No nepříjde mě moc normální zahrabávat plíšky po lesích a polích. Srovnání, jako kdyby lezl do vody a tahal rybářum za vlasec

puma

09. 01. 2014, 17:42

Já bych to bral z lepší stránky aspoň stoupla náštěvnost na onech stránkách

Nýmand

09. 01. 2014, 18:05

Delon má prostě úspěch. Jestli pozitivní nebo negativní posoudíte všichni sami. Podle mého je začátek vstupu po takové době na tyto stránky podivuhodný. Některé věci ať je chápu jakkoliv mě podráždily. Měl by si delon uvědomit, že je na veřejných stránkách a svým projevem vcelku pobouřil více lidí. Nebude to jeho chování asi v pořádku jak si sám myslí

amather123

09. 01. 2014, 18:11

Zdá se mi to přehnaný!

kepro

09. 01. 2014, 18:58

Pan 33: Samozřejmě že ta moje věta je nadnesená, není to žádný vyhrožování. Ale jak to už chceš jinak napsat? Vždyť to není normální a jsme mezi chlapama.

Božan

09. 01. 2014, 20:40

delone gratulace ale velká máš našlápnuto do  top 10 tomu se říká marketing

2bobes

09. 01. 2014, 21:21

Časy, kdy jsme si z hledání přinášely deset odznaku denně jsou nenávratně pryč. Dnes člověk nachodí desítky kilometru, párkrát narazí na pěkný signál a vykope věc, kterou úmyslně někdo zahrabal. Jako by po lesích a polích nebylo bordelu dost! Proč zbytečně kopat ještě takovéto věci. Nedivte se, že lidé, kteří chodí s detektorem spoustu let to naštve. Proto jsme si přeci detektor nepořídily. Nechápu proč se takového člověka ještě někdo zastává. Samozřejmě každý má právo na svůj názor. Přeji všem spoustu pěkných nálezu.

knedlo

09. 01. 2014, 23:02

Zajímavá diskuze :)

Co se týká mého názoru tak mě osobně by to nevadilo, naopak už delší dobu přemýšlím taktéž něco zakopat pro budoucí hledače :)
Nemyslím tímto ID  ale plastová lahev papír s textem, nejake Cu mincičky proste nějaké informace :) Něco jako Geocaching

joeblack

09. 01. 2014, 23:16

Mě by víc nasralo kopnout do té flašky To bych asi opravdu řval víc než po kopancu do libarovky co prská oranžovou barvu. Sice myslivca moc nemusím, ale když to teče, tak proč ne že

bába

10. 01. 2014, 08:36

Mě by to asi nechalo chladným. Tak jsem vykopal o tři díry navíc a místo 100 dřepů k bordelu jich udělám 103. No a? Jde o prd a je to aspoň zajímavější, než stará plechovka, nebo vakcinace.

Nýmand

10. 01. 2014, 14:07

2bobes Jasněé napranýř s těma grázlamaá!!! Co si to vlastně dovolují šmejdi něco takového zločinného provádět!! Smrt, Smrt, Smrt!!!
Taky názor nééé? ! Čeho špatného se vlastně dotyčný dopustil?? Nechápu proč někdo, kdo něco zakope je lump. Je to sice názor, ale pro mě osobně nepochopitelný. Kopu opravdu dlouho, ale tohle mi spíše vnese úsměv do tváře nežli vztek a nenávist!! To abych měl strach se pohybovat po terénu. Co kdybych náhodou udělal něco špatně, co zrovna české povaze "zrovna" nevyhovuje, a dotyčný hledač mi vyrazil na místě zaplať pánbůh naštěstí jen 3 zuby!! Jsou to nepodstatné hlouposti. . V tomto případě je známkař bez trestného činu, pokud na to nemá tiskárnu a nesype to po náklaďácích po krajině... Toť zase můj názor

mafug01

10. 01. 2014, 14:37

No den po depotu bych se takové cipárně určitě jenom zařezal

kunas64

10. 01. 2014, 17:15

Nezakopáváme to, aby nám to někdo vracel, smysl je jiný, ale některým to nemá cenu vysvětlovat. Delon se omlouvat nemusí, já si na to nepotrpim a pokud mluví o lahvy myslivce, mělby mluvit i o druhé věci co u toho byla.

Fieldmaster

10. 01. 2014, 19:29

plně souhlasím s bábou...

morfeus

10. 01. 2014, 20:24

delon ty máš vyštukováno mange štuke more depot jo? hmmm ty pudeš!

W650

10. 01. 2014, 20:39

"Warcal" (?) si s těmi plíšky docela vyhrál. Tak je vrať zpět tam, kde byly. Tam nikomu vadit a škodit nebudou.

PePa2

10. 01. 2014, 23:18

Delone ty ses určitě ten zmrd od Svitav co vykrádá lokality vid...

PePa2

10. 01. 2014, 23:18

Delone ty ses určitě ten zmrd od Svitav co vykrádá lokality vid...

kono68

10. 01. 2014, 23:24

... nechtěl jsem, reagovat, ale po pár pivkách a po přečtení celé diskuse, kterou jsme si tady se švárou se smíchem pročetli, mi to nedá... co se týká záměru pana Delona, ten se mu povedl, myslím tím, že vzbouřil osazenstvo Detektorářské komunity... jeho příběh odepotu, který byl kousek od nálezu plíšku, ten byl od začátku jasná provokace pro zakopávače plíšků... našli se i tací, kteří mu naletěli a hned ho posílali za katr, do muzea, do pr... e... v dnešní době, kdy málokdo přečtě nějakou knížku se zdá, že internet je takový malý náboženství a lidi nějak málo přemýšlí o racionálnosti věcí, zde o výkladu textu Mistra Delona... moje resumé?... no, podle mě bych to bral jako dobrej kanadskej vtípek, zavolal bych na to tel. číslo a pokecal bych si s dotyčným, třeba by se ukázalo, že to zase takovej blbej nález není... apropó, jeden z "pachatelů", tuším že kunas64 tady naznačil, že u plíšků bylo i něco dalšího... hm?... copa to asi bylo?...

čumim

10. 01. 2014, 23:42

Možná rok starej rum, ale to už se od Delona asi nedozvíme

tocomabyt

11. 01. 2014, 00:48

dakujem Bohu a Slovenskym zakonom ze u nas to do tohto stadia nedoslo,
a s troskou stastia ani nikdy nedojde.

taketo vselijake vtipky,
zakopavanie takychto srandicek,
sutaze v hladani atrap,
rozsevanie fejkov,
a vobec taketo Ceske humoresky..

Parodia na detektoring to je.

uvedomte si ze je to princip autobusu.
40 mist k sedeni, 40 mist k stani.
s dobrou vuli sa vojde 100 ludi.
ale nie 200, 500, alebo 1000.
sorry, uz je plno.

kunas64

11. 01. 2014, 06:42

Co bylo u lahve myslivce vím jen já a bratr. Pokud má Delon myslivce, má určitě i to druhé. To, že zakopáváme od plíšků až po zlaté prsteny, není o tom, abychom někoholo naštvali a pokud to někomu vadí, ať je raději doma u TV. Je pravda, že historii moc nestuduju, hledám poze pro radost a rád se setkávám se slušnýma hledačema. O těch špatných se to brzo roznese. Všem slušným přeju dobrý signál pod cívkou a hodně štěstí. http://www.hledac. funsite.cz/

CheGuevara

11. 01. 2014, 13:14

tocomabyt nemáš smysl pro humor

valda2

11. 01. 2014, 14:58

re: Delon_ ahoj, ještě že o tom kdo se smí věnovat nějakému koníčku nerozhoduješ ty!! Určitě by jsi zavedl nějaké kvóty :-) A to že se ti zrovna teď nehodí nějaké novodobé předměty neznamená že si je někdo rád nenajde třeba za 50 let. Nech je tam kde jsou a kde nikomu a ničemu neškodí. Asi to ze svého pohledu myslíš dobře ale zkus to znova přehodnotit. Čau

Murphy

11. 01. 2014, 19:14

Já nevím, ale buď jste tu všichni srandisti nebo lidumilové, nebo nevím, ale mě to teda nepříjde jako super nápad. Jsem válkař, už pár let, a asi by mě dost štvalo, kdybych hledal na určité lokalitě a našel idečko: nečum a hledej dál. Jde prostě o princip! Nechápu, že to drtivé většině nevadí. Copak vám nevadí jaky už teď je bordel po lesích a loukách? To tam ještě budu přidávat? A hlavně mě tyhle oválky připadají jen jak reklama a proto se mi to nelíbí ještě víc. Můj názor je, že je to hloupý a s hledáním to proste NEMÁ nic společnýho, prostě ne... Jo a prosím neodepisujte mi někdo, že nemám smysl pro humor a jiné nesmysli, neznáte mě...

kunas64

11. 01. 2014, 21:42

Murphy, očividně ti nevadí vakcíny, brokový patrony, konzervy od paštičky májky a třeba víčka od piva. To je cajk. Můžeš mi říct, kolik jsi toho našel po nás? Kurva lidi na co máte ty hlavy? Snad ne jen na klobouk. A kde je Delon, ten s těma vymyšlenejma historkama?

Murphy

11. 01. 2014, 22:23

kunas64: naopak mě právě vadí vakcíny, brokový patrony, konzervy od paštičky májky a třeba víčka od piva. A právě nechci nacházet věci po vás či někom jinem. Právě se bojím, že těch chytráku teď bude přibývat, co budou po sobě zanechávat své "ídečka". A neboj hlavu mám pevně na krku a klobouk nenosím.

bratři v triku

12. 01. 2014, 11:37

Já nevím, ale daleko víc než z davů nových hledačů (stejně to tři čtvrtiny z nich přestane bavit) a toho že někdo zakope pár herních známek je mi smutno z vyvežených odpadků uprostřed lesa...

morfeus

12. 01. 2014, 17:26

zbytečnej bordel... jako by ho nebylo už tak dost, je to čůrákovyna celej tento příspěvek PLECHY VČETNĚ DEPOTU Z 11týho stol.

Flipp

13. 01. 2014, 14:18

Přesně jak píše valda2. Tak to tam máš nechat, když ti to vadí, jinýho to v těch horách bordelu co všude jsou aspoň pobaví. Nechápu o co ti jde, proč to taháš domu, fotíš a brečíš naDW...

Honza 33

13. 01. 2014, 21:07

halooooo Alane kde jsi

Krutor

13. 01. 2014, 23:51

Delon: Snad se zas tak moc nestalo. Koneckonců ten, kdo to tam zakopal, je teď nasraný víc, že promáchl ten depot a zanedlouho stejně nastane doba, kdy budeš vděčný i za tenhle shit, protože signály prostě nebudou...

džingis

14. 01. 2014, 14:47

Cav parde,
tak som rád, že žiješ :-)

Nýmand

14. 01. 2014, 21:02

Pánové???!!! Jen ubejvejte už je na čase

maraxp

14. 01. 2014, 21:27

no to je masakr Delon a dokonce příspěvek... svět se asi začal točit obráceně od roku 2004 co sem chodím si pamatuji že jsi nejméně 6x napsal že už sem nic nenapíšeš a najednou takovej nářez.. dostal jsi chuť na  . . Měj se

Fanu

16. 01. 2014, 11:01

Nazdar Delone,
jsi borec. Jako za starých časů... Jen pár lidí tu umí číst mezi řádky. Ostatní se cítí povinni sdělit a za cenu života bránit svůj názor... A co Fjordy, berou... ?

UCAdmin

16. 01. 2014, 14:32

Schválně vytáhnu článek, který jsme publikovali v Detektor revue, který se jmenoval tuším Poklady nejenom hledám, ale i zakopávám. Po tom co nám tento článek přišel tak jsme měl radost, že jsou mezi námi tací lidé jako je právě WARCAL. Rozhodně by mě takovýto nález udělal větší radost než víčko od rumu. Hledač Warcal ukryl do země již spoustu podkladů - ať již takovéto drobnosti tak i velmi zajímavé věci a dělá to s radostí a baví ho to. A to, že si od tebe vysloužil označení IDIOT? Hmmm... Idioti jsou u mě lidé co po sobě nezahrabávají díry, zůstává po nich bordel, rabují archeo lokality nebo člověk co v lese pohodí prázdnou petku... Warcala si vážím a jsem za jeho konání rád. Příště nafoť třebas ty víčka od tuzemáku a nadávej do idiotů těm kdo to tam zahodil...

UCAdmin

16. 01. 2014, 14:40

A jen to tomu ještě dodám, že tam Warcal davá webovou adresu Detektor revue jsem zjistil až právě díky této fotce. Dohledám onen článek z časopisu a zveřejním ho i zde ať si o aktivitě Warcala můžete udělat lepší představu...

Piras

17. 01. 2014, 08:25

Dost dobrý. Toto najít tak prdnu smíchy. Super.

sacrebleu

18. 01. 2014, 18:04

Hlásím se mezi idioty:)

V-2

19. 01. 2014, 11:49

Raději sem pošli fotky toho depotu .. je fakt že by mne to taky nasra.. o!! X let mi uníká jakkékoliv celé ID a tohe kopnout a pak být sklamaný.. to muže bolet, ale zase se povznést by člověk měl,, jak tady někdo psal, za chvíli bude v zemi jen tohle