Úvod / Nálezy

Karpaty - 2010

07. 10. 2010 Autor: Reinhard-R1 7347× 113
Zdarec všem slušným hledačům. Posílám pár foteček ze společného hledání v Karpatech. Za zmínku stojí hlavně spona za boj z blízka ve zlatě. Vedle ní byla ještě v bronzu, už v horším stavu. Hledání ve složení Já, Petris Jergen a Mauser. Hodně zdaru a barvy pod cívkou všem.

Reinhard-R1

 Autor: Reinhard-R1

Komentáře

Pittbull

07. 10. 2010, 11:19

Nádhera

ssgti

07. 10. 2010, 11:21

dufam ze municia bola nahlasena

tomsik

07. 10. 2010, 11:32

ssgti : co tě to zajímá vole

cimrman

07. 10. 2010, 11:50

Myslíš, že je ve zlatě? Obě vypadají jako v bronzu. Chtělo by to lepší foto.

klarkon

07. 10. 2010, 11:54

Typuju : ruská 152mm se zapalovačem KTM, R-U 8cm granát s dvojitým zapalovačem a nakonec čs. 3,7cm nárazové granáty se zapalovači HO, ty se mi líbí nejvíc.

Mazurek

07. 10. 2010, 12:23

cimrman: můj názor je stejný je to bronz na 99%

Mirek D.

07. 10. 2010, 12:25

taky se přikláním k bronzu

ssgti

07. 10. 2010, 12:28

tomča: a nemalo by? zacinam uvazovat o moralnosti vasich najazdov na vychod SR kedze sa tu vystatujete nalezmi municie ktoru ste bud nechali na mieste alebo si zobrali, v oboch pripadoch je to nezodpovednost. a odpust si to,, vole, , voci osobe ktoru nepoznas.

tomsik

07. 10. 2010, 12:31

ssgti: to je snad každýho věc, nebud nahlašovat munici ke které není žádný možný způsob přístupu bengáčským autem, a jim se moc pěšky chodit nechce (vlastní skušenost)

ssgti

07. 10. 2010, 12:37

tomča: ale chce chodit, a nosia ju aj peši, pripadne priamo na mieste zlikviduju. (musia zo zakona) neviem ako by si sa citil keby po case niekdo na tom mieste zahynol vdaka nezodpovednosti (deti napr), robite dost dobru,, reklamu, , na slovensku a vzhladom k tomu sa u nas vela veci sprisnuje.

ssgti

07. 10. 2010, 12:42

tomča: ale chce chodit, a nosia ju aj peši, pripadne priamo na mieste zlikviduju. (musia zo zakona) neviem ako by si sa citil keby po case niekdo na tom mieste zahynol vdaka nezodpovednosti (deti napr), robite dost dobru,, reklamu, , na slovensku a vzhladom k tomu sa u nas vela veci sprisnuje.

tomsik

07. 10. 2010, 12:43

ssgti: nikdy ji nenechávám na povrchu vždycky ji zakopu tam kde sem ji našel

Mirek D.

07. 10. 2010, 12:43

ssgti:vzhledem k faktu, že např. u Nižné písané, se nedaleko hlavní silnice dodnes nachází dělostřelecká munice mezi stromy narovnaná jako metrové dřevo, mě napadá, jsi-li vůbec "zo Slovenska"?? Zdá se, že vůbec nevíš o čem je tady řeč...

Bajo72

07. 10. 2010, 12:50

Každej rok tam najdu tu "jejich nahlášenou munici" . V přízpěvcích z SK (Karpaty atd. ) o nahlášení munice taky není ani zmínka (až na vyjímky)... Jinak pěkný nálezy, foto4. 8x50R Manllincher...

kim

07. 10. 2010, 13:07

tomča>co hned urážíš?? byl to jen dotaz.

aurumann

07. 10. 2010, 13:16

ssgti

07. 10. 2010, 13:19

Miras: či som slovak to musia rozhodnúť iný čo ma poznajú :-), ale tuším len Kim pochopil podstatu toho čo som písal a to že každý zodpovedný detektorista by mal nahlásiť nález munície a v rámci osvety na webe pri svojich príspevkoch to aj uviesť.
no poviem to po našom: takeho by som švinskym krokom hnal z lesa co to nenahlaši, to ten lepši pripad pre neho

Mirek D.

07. 10. 2010, 13:31

no jo, to jsou takový populistický pindy!... Kdo byl na Dukle ví, že je to místo, které má svá specifika a proto je nutné ho také tak posuzovat. Hlásit nalezenou munici je konkrétně tam nesmysl. Profesionální hlásič, by se tam tím mohl živit, možná i celá tlupa. Zatím tam ovšem celá tlupa naháněčů s kulatým razítkem, honí našine po lese, jelikož úřad je zvláště na slovensku Ober-úřad a každý, kdo má kulaté razítko je zde pánhlavný!

kim

07. 10. 2010, 13:45

Miras>poslední slova před smrtí:no jo, to jsou takový populistický pindy
ALe né vážně chápu že diky těžkému terénu některé věci zkrátka nejdou. Ale asi by bylo dobré buď některé fotky neuvádět. Nebo k nim napsat univerzalní větu, něco jako :zlikvidováno odborníkem na mistě atd. atd. a bude klid

Mirek D.

07. 10. 2010, 13:55

Kim-možná je dobře, že je vidět, jakej tam maj slováci 60let po válce bordel! My jsme taky pronárod, ale asanace význammných lokalit s ohrožením života a zvýšeným výskytem munice, máme dobrých 10let za sebou /Milovice, Luštěnice, Mimoň aj... /.Na místo toho však, by nás hnali! Tfuj tajbl!... jste se zase ukázali

kim

07. 10. 2010, 14:00

Miras :Milovice, Ralsko prej pořád pro 100x pyrotechniku na 100let práce??

ssgti

07. 10. 2010, 14:06

Miras: no coment, môžeš mať 100 x prehľadanu lokalitu a nájdeš, prípady nálezov munície v obciach a mestách napr. ako písal Kim základom je neprovokovať, teda buď nezverejnovať alebo napísať že je nahlásená.

ETTT

07. 10. 2010, 14:36

zdar, mate to pekne, rad sem vas poznal, tak zas nekdy

Venawass

07. 10. 2010, 14:38

Spony vidím jako pobronzený tombak- ta lepší a druhá zinková klasika

SALLMON

07. 10. 2010, 14:41

Hoši tohle opravdu za 10min. slávy nestojí...

cybernetic

07. 10. 2010, 15:00

ssgti
nechaj taaaak, oni si tu municiu odvezu domov. Mohli by tu chodit castejsie

ssgti

07. 10. 2010, 15:02

cybernetic: za pokus to stalo myslim trochu osvety aby si vstupili do svedomia.

cybernetic

07. 10. 2010, 15:06

ssgti
viem o co ti islo... v tych srackach potom lietami my

sergej v. z.

07. 10. 2010, 15:51

Další z hľadačov ktorím môžeš 100 krát povedať aby príspevky neoznačovali Karpaty alebo Dukla. Lenže sprostemu teľaťu nevysvetlíš. To Miras tak my Vás ženieme keď vy nám pomahate čistiť územie??!! Sa spametaj. Ja ti snáď čistím Sudety! Tak sem nelez a bude kľud.

Borlis

07. 10. 2010, 15:53

ted si představte - co musel ten člověk, co získal ten odznak za boj zblízka projít. 50 dní v boji muž proti muži. a kolik jich tenhle odznak (jestli je teda pozlacený) dostalo.

Kajman1

07. 10. 2010, 15:54

Uplně vidim to nadšení policie jak stoupá do kopce k nějaký munici a člověku kterej se ještě udá, že kope tam kde by kopat neměl a bude riskovat pro pár špldlíků na výplatní pásce. Taky bych za ty prachy nikam nechtěl. A to jim ještě u nás berou. Těm který by si měli hejčkat který je jednou budou bránit až lidem dojde trpělivost. Mám pocit, že to bude brzy Nálezy super!!!!!! Spony jsou v bronzu ale stav tý jedný je luxusní!!!! Gratulace!!! Munice by se měla zakopat s tim souhlasim ale asi bych hlásil jen tu v bízkosti lidských obydlí.

Wolfenstein

07. 10. 2010, 16:17

Pěkné kopy a hlášení nálezů v Karpatech a na Dukle no koment poslali by tě doprdele aj s těma dělostřeleckejma GRANÁTAMA TAM TO SBÍRAJ NORMÁLNĚ JEN ŠROTÁCI

bomber

07. 10. 2010, 16:40

Hodinky se mi zdají poválka, jinak echt nálezy

ogi

07. 10. 2010, 18:04

Pěkný to máte hoši. . Tak třeba zas za rok, zdravím z H. B.

Gerlach-G1

07. 10. 2010, 19:29

Moc pěkné-gratulace

W650

07. 10. 2010, 19:31

Kajman:také si myslím, že to bude brzy. Je to cítit vevzduchu...!
ssgti:myslím, že se opravdu mýlíš. Ani místní lidé nehlásí nálezy munice. Při tom obrovském množství ji dávno ignorují. Pokud se samozřejmě nejedná o nějaký "těžký kalibr".

standovamama

07. 10. 2010, 19:56

ogi. co je to hb?

ssgti

07. 10. 2010, 20:12

Step, Wolfenstein : neprajem nikomu zle ale pred par rokmi niekdo od Vas tu letel do luftu ak by sa tato situacia zopakovala nemalo by to len nasledky na zdravi pre daneho, , skuseneho rychlokvasku, , ale malo by to nasledky pre celu komunitu hladacov na slovensku a ty by vam ozaj neboli povdacny.

Reinhard-R1

07. 10. 2010, 20:23

Díkes za kladný komentáře k munici se nemá smysl vyjadřovat je tam toho mraky a něco leží přímo na turistických stezkách a u stromů a nikdo nikdy nikoho k tomu nevolá a pokud nějaký kutil Tim nevezme rozbrušku a nechce se mrknout co je uvnitř je vše OK kdo to bere domů a do garáže a pak to kuchá budiž mu země lehká ale to je každého věc co si ze země veme a jak s tím naloží je jeho Věc!!! Zdar všem hledačům a zdravím kluky z vedlejší chaty AVE na Jaře Reinhard-R1

luki.on

07. 10. 2010, 20:25

Záááávist :-) Plánuju takovejhle vejletík s novou cívkou přístí sezonu :-)

luki.on

07. 10. 2010, 20:28

Záááávist :-) Plánuju takovejhle vejletík s novou cívkou přístí sezonu :-)

Petrček

07. 10. 2010, 20:31

pátá fotka ve středu hodinky nalevo a vpravo od hodinek co to je 

tabbys

07. 10. 2010, 20:48

Reinharde chlape zdar, noo moc pekne nalezy urcite super akce co?

fantomas

07. 10. 2010, 21:38

pyroasanace skončila u nás ve velkém v polovině r. 2002,munice se bude i tak nacházet na uzemích bývalých vvp ještě mraky let. Kdo tam dělal, ví o čem to je...

Frantis

07. 10. 2010, 21:40

taky bych řekl že je to bronz... soudim podle své o které jsem si to po vykopání taky myslel, ale ve skutečnosti se jen tak tvářila

makuttt

07. 10. 2010, 21:44

Frantis

07. 10. 2010, 21:50

taky bych řekl že je to bronz... soudim podle své o které jsem si to po vykopání taky myslel, ale ve skutečnosti se jen tak tvářila

Kelt

07. 10. 2010, 22:00

fantomas : ty  jsi se  pyroasanace zůčastnil? Já byl kopal munici v Milovicích. Byly to docela fajn časy :o)

fantomas

07. 10. 2010, 22:10

čau, Milovice, poslední rok a pak Mimon a potom nás rozprášili. Každopádně nejlepší roky mýho života

pytlák123

07. 10. 2010, 22:48

Super návod, jak odvrátit pozornost hledačů od "našich" lokalit. Vzhůru do Karpat

DUTMAN

07. 10. 2010, 23:43

fantomas:Jo Českolipsko Mimoň Kuřivody. Šílené ještě dnes. Mám doma pěkné fotečky od kamaráda z asanací které se u nás dělali. No a pak zánik posádky na domečku. A tím samozřejmě celkový zánik pyrotechniků. Škoda mOhla být (sranda ještě dnes).

Dlouhán

08. 10. 2010, 06:03

Pěkný kopy, gratulace!

klarkon

08. 10. 2010, 09:12

to Petrček : http://www.pyrosekce. unas.cz/ps/index. htm, klikneš na Archiv-munice měsíce-září 09 a pod fotkou si odevřeš článek o tomto zapalovači.

klarkon

08. 10. 2010, 09:28

to Petrček : je to vršek z časovacího zapalovače : http://www.pyrosekce. unas.cz/ps/index. htm, klikni na Archiv – munice měsíce – září 09 a pod fotkou si můžeš otevřít článek o tomto zapalovači.

klarkon

08. 10. 2010, 09:53

to Petrček : je to vršek z časovacího zapalovače : http://www.pyrosekce. unas.cz/ps/index. htm, klikni na Archiv – munice měsíce – září 09 a pod fotkou si můžeš otevřít článek o tomto zapalovači.

Felix JK

08. 10. 2010, 13:07

Reinhard-R1,na foto 3 máš v ruke nevystrelený RU 76 šrapnel. To si sa moc nevyznamenal. Časovač je vo vnútri zdravý a mohol by pri manipulacii spustiť ak bol pred streľbou načasovaný.

Čmuchý

08. 10. 2010, 13:20

LUXUS

klarkon

08. 10. 2010, 16:00

to Felix JK : brát munici do pacek je nebezpečný, s tím souhlasím, ale zajímalo by mě, jak může spustit časovací zapalovač používající pyrotechnické časování-čili časovací kroužky s nalisovaným černým prachem v drážce. Tento typ nemá hodinový strojek.

tdi-turbo

08. 10. 2010, 19:33

hmm neviem prečo si nekopete doma v Česku máte sudety načo sa trepete na Slovensko!! Veľa vás sem chodí a rozoberá muníciu a podobné veci tak dopadol aj ten na dukle čo vybuchol.!!!

jorky2

08. 10. 2010, 20:40

Presne tak

TEO99

08. 10. 2010, 20:44

Pěkné nálezy gratulace.

tdi-turbo

08. 10. 2010, 21:09

lezte si do sudet ne do nasich KARPAT!

Wolfenstein

08. 10. 2010, 21:18

Hoši Slovenský co je vám potom kdo si kde a co kope? Závist?? Nikdo vám nezakazuje že nemůžete kopat u nás hurá na sudety né? Bohužel můžete jen hloupě psát nic víc s tím neuděláte a věci je v zemi ještě stále hodně na Jaře tam vyrazím také zdar kluci Slovenský

tdi-turbo

08. 10. 2010, 21:20

Hej len zbierate municiu a robite tu hlúposti, , čo nemáte u vás nič? Zato musíte pchať nos k nám?

tdi-turbo

08. 10. 2010, 21:22

Hej len zbierate municiu a robite tu hlúposti, , čo nemáte u vás nič? Zato musíte pchať nos k nám?

kuper

08. 10. 2010, 21:30

vy tam v CZ zrejme pi.. mate ked chodite až na vychod SK, ja mam Karpaty za rohom cca 50km mozno menej ale jebkat sa urcite na take nebezpečné mieto nebudem, budte zdraví majte ruky i nohy

tdi-turbo

08. 10. 2010, 21:34

Aj ja hovorím kde tam maju RU veci a podobne veci, , spony atď, , tak sa musia pchať sem na SR,, , z jedneho zdroja som aj pocul že vela čechov chodi na SR kôli municii, , a je to aj pravda s dargovom a podobne!!!

klarkon

08. 10. 2010, 22:22

Z této části "diskuse" se mi jako potomku českého otce a slovenské mamky chce hoši vážně brečet a blít.

Bajo72

08. 10. 2010, 22:23

Pár fotek munice z těch "vašich" karpat a je z toho česko/slovenská válka. Stejně tam "kus" čecha zůstalo(historicky), tak proto se "tam" vracíme a vždycky budem... ať jde o ww1 tak ww2... berte to prosím jako fakt.

KUPEC-K2

09. 10. 2010, 08:56

Slováci, chováte se jako šašci co je komu potom kam chodí kopat a co kope, je to snad každého věc nebo né, citím stoho trochu závist a ta je kuva hnusná jinak Aleši nádherné kousky a kašli naně, nestojí to zato, jen tak dál čus Reno

kuper

09. 10. 2010, 09:44

toto so zavisťou nemá nič spoločné, skor ubohe a smutne jak by si sa asi ti ako domáci cítil keby v tvojom okolí behali tlupy ľudí s tetektormi a spavia viac škody ako úžitku. Také názvy príspevkou ako z Dukly, Karpaty, z Vychodu SK to tu rovno už dajte aj súradnice kde kopete. Ja proti tomu ako nič nemám šak si príd pohladaj nejaku tu pracku abo odznačik ale ste jak nenažraný vlačite to na kila kelo unešece a časom tam ostane už doslova hovno

tdi-turbo

09. 10. 2010, 16:13

Hej presne aj ja mam pod nosom ww1 miesta a podobne a mi staci 2-3 pracky s kazdeho druhu a ok ne v kuse sa tam vraciat a podobne aj dnes som kopol odznak vseobecný útok a čo nezbláznim sa, , ale nechodim do Česka pre odznaky a pracky a nerozkopavam to tam!

kospa

09. 10. 2010, 17:01

krásne nálezy gratulace SK-

kospa

09. 10. 2010, 17:11

krásne nálezy gratulace SK-

Kajman1

09. 10. 2010, 21:11

xjohnyx:Alibizmus. To jako si najdeš od každýho druhu jeden kus a pak když náhodou kopneš stejnej tak ho tam zakopeš zpět? Mě třeba zajímaj osobní věci vojáků né munice. První válku u nás nemáme tak se jezdí tam. Když budešchtít můžeš přeci přijet a třeba do Sudet. Ubytuju tě a můžeš se tu třeba zbláznit. A věř, že budeš vítán

Wolfenstein

09. 10. 2010, 23:07

Jěště jednou řikam všem ja osobně jsem u toho byl. Nějaky hlupak ktery neuvěři tomu co vidi ma osobni problem prostě u toho nebyl čekej tam ja u toho byl a vim... bleda zavist kdo nechodi nenajde, i kdyby potom šlapal na vlastnim zapraži

Wolfenstein

09. 10. 2010, 23:07

Jěště jednou řikam všem ja osobně jsem u toho byl. Nějaky hlupak ktery neuvěři tomu co vidi ma osobni problem prostě u toho nebyl čekej tam ja u toho byl a vim... bleda zavist kdo nechodi nenajde, i kdyby potom šlapal na vlastnim zapraži

Wolfenstein

09. 10. 2010, 23:07

Jěště jednou řikam všem ja osobně jsem u toho byl. Nějaky hlupak ktery neuvěři tomu co vidi ma osobni problem prostě u toho nebyl čekej tam ja u toho byl a vim... bleda zavist kdo nechodi nenajde, i kdyby potom šlapal na vlastnim zapraži

Wolfenstein

09. 10. 2010, 23:43

kuper, ser na to. celý život je na hovno, hovno po nás ostaně........ len hladaj a hladaj, aj u nás a var mi, nikt ti népoviě choc do riti.........

tdi-turbo

10. 10. 2010, 15:39

Kajman1: nie nezakopem to keby som vykopal viacej ale idem raz 2x a ked mam co som chcel netrepem sa tam vždy a necham aj inym. .

kozuuch

10. 10. 2010, 18:25

Zapáskované náboje v zemi jsou Manlicher výroba Rakousko, kolem 1930

marczus

11. 10. 2010, 12:07

UBOZACI SLOVENSKY HEHE. zavidist je spatna vlastnost

ssgti

11. 10. 2010, 12:33

marczus: to iste by sa dalo povedat na Vas.

ETTT

11. 10. 2010, 18:47

No nestacim se divit, co sou tady za komentare, patri nekomu zrovna konkretni kopec ze je to "nase" ci "moje"? Ja kdyz byl jednou zahledat na SK, neveril sem svym ocim, jak domorodci po kopcicch jezdi na 4kolkach s detikem na zadech, aby toho vice stihli... Kdo pak nici krajinu vic? A nejsou Karpaty nahodou v Rumunsku

ssgti

11. 10. 2010, 20:01

ETTT: http://sk. wikipedia. org/wiki/Karpaty

maa

12. 10. 2010, 09:42

no pozeram tie vase prispevky a je to naozaj na grc, myslim si ze kazdy moze hladat kde chce, teraz si cechov nezastavam, som Slovak a vzdy budem branit len Slovensko. ja hladam za hranicami a nikdo mi do toho nepinda. takze pani, trosku respektu a ludskeho porozumenia. podotykam ze cechov nejako neoblubujem ale maju take iste pravo kopat na Slovensku ako my v Cechach

marczus

12. 10. 2010, 12:14

maa to napsal tak jak to ma byt.

marczus

12. 10. 2010, 12:15

maa to napsal tak jak to ma byt. mir bratia.

cortes

12. 10. 2010, 19:11

maa -cechov nejako neoblubujem.. Nápodobně.. Celkově jsi to napsal moc dobře.
Moravák.

mmmmmm

13. 10. 2010, 21:29

luluke

14. 10. 2010, 19:56

tiez si myslim ze by si kazdys mohol hladat kde chce... co teraz ked idem na dcko a mam tam svoje miesto tak ho nezastrelim preto ze hlada na "mojom"piesočku... je to choré načom sa tu hádate

luluke

14. 10. 2010, 19:59

tiez si myslim ze by si kazdys mohol hladat kde chce... co teraz ked idem na dcko a mam tam svoje miesto tak ho nezastrelim preto ze hlada na "mojom"piesočku... je to choré načom sa tu hádate

gmaxx

14. 10. 2010, 21:49

sa nestačím diviť čo to tu čítam za drísty, tak v prvom rade každý si može hladať kde sa mu zachce, ja chodím do Čiech na zrazy stretávam tu kopec fajn ludí a nikto mi nikdy nedal pocítiť že nie som Čech. A bol by som velmi rád keby sem nestrkali držky všeliaký nacionalisti s nickom ss... a podobný násťročný fagani. a pre tých čo Čechov neoblubujete tak sem nelezte je to český web aspoň tu bude klud, všetkých slušných hladačov z SK a CZ týmto zdravím

ssgti

15. 10. 2010, 08:13

gmaxx: nepochopil si pointu toho celeho a to nahlasovanie municie, po druhe ak tym ss. . si myslel nahodou mna tak odpust si laskavo nast rocny a fagani ok, pokial nevies vek ani o koho ide. neslo tu o neoblubu cechov ci slovakov slo o to aby pristupom ze sa municia nenahlasuje nebolo aj cechom aj slovakom znemoznene hladanie prisnejsimi zakonnymi upravami.

cybernetic

15. 10. 2010, 17:22

gmaxx
je mi uplne jedno, ze chodis hladat do CZ. Zatial v CZ nevyletel do vzduchu ani jeden slovak, opacne to uz neplati. /ak by sa tak stalo, az potom by sa tu  spustila lavina prispevkov nacionalitov/Vies ake opatrenia sa zaviedli, ked tu čecha rozhodilo? Ty nevies? Sa divim.

gmaxx

15. 10. 2010, 17:32

podla mňa by bolo rozumnejšie tú muníciu nepublikovať, zhodou okolností som na tomto konkrétnom mieste bol týždeň pred Českou výpravou, a musím povedať že tam toho je na mraky a je nemožné tam ťahať pyrotechnikov, veď tie veci sú často od cesty aj na dve hodiny pešo cez kopce, bez možnosti prístupu autom a keďže si asi skúsený hĺadač tak to asi vieš , rozumnejšie je to sem nedávať

cybernetic

15. 10. 2010, 17:41

gmaxx
presne tak, staci municiu nezverejnovat

cybernetic

15. 10. 2010, 17:48

este doplnim: je "verejnym tajomstvom", ze chlapci z CZ/su vynimky/ tahaju municiu domov. Bolo to preberane, na istom mieste a bol dany pokyn "hlbsie" kontrolovat auta s CZ spz v okoli Dukly.
Poniektori "CZ turisti uz" /schvalne pisem turisti, pretoze sa tak pomenovali :D "skusenosti" maju/samozrejme, ze sa tym nebud "chvalit " na webe/
Dokonca, jednu skupinu hliadka navstivila, priamo v chate... ale to je uz o inom

Acci

19. 10. 2010, 11:22

Už jen čekám kdo napíše, že jezdí hledat tam, kde náhodou žijou slovenské kmeny a před tím to bylo Uhersko a bla bla bla... Polovina z vás tady chcala ještě do gatí, když jsme jezdili na Duklu jako domů, protože jsme byli jeden stát a já to tak cejtím dodnes. Slovensko je nyní suveréní stát, ale je nám nejlblíž a máme společnou historii a tím pádem i společná bojiště a to jak ww2, tak ww1. Howgh.

cybernetic

19. 10. 2010, 11:28

Acci
... ale rozdielne pamiatkove zakony, ktore nam vasi "pyrotechnici" este viac zostruju

gmaxx

19. 10. 2010, 11:50

Acci nemám pocit že Slovensko bojovalo na Českej strane za ww2, až do chvíle keď bolo už jasné že je to v prdeli vtedy sa prevracali kabáty

klarkon

19. 10. 2010, 15:32

Chlapi nechte už toho, co bylo, bylo. Teď už zase společně vylizujeme prdel EU a soudruhům z Bruselu a ti časem "vymyslí" i bumážku s povolením jít na hajzlík a návodem co tam dělat.

caterpilar1

19. 10. 2010, 18:00

Zdravim kolega...
Mozem sa spytat co je to za naboj na poslednej foto z karpat 2005/06?
Typujem na neaky rusky specialny protitankovy naboj...
Alebo ak niekto viete, napiste.
Dakujem.

klarkon

19. 10. 2010, 19:17

jestli myslíš příspěvek s názvem Dukla 05/2006 tak je to tříštivý rus. 45mm UO-243 : http://www.russianammo. org/Russian_Ammunition_Page_57mm. html#24

dundee

19. 10. 2010, 23:09

caterpilar1: tak ako píš klarkon, je to rus "trieštivec" kalibru 45mm

A chlapi prestante s tou večnou - docela o ničom debatou, lebo ten, ktorý chce pre kšeft chodiť aj 1000 km, tak príde a bude robiť zle aj naďalej a nič s tým neurobíme... No a potom aj tak si tie vykopané a nezahrabané diery a iné veci odskáču ako miestni tak aj tí čo tam chodia lebo sa im tam jednoducho páči a majú radosť z objavovania zabudnutej histórie...
PS: prosím nezverejňujte fotky vecí o ktorých aj 10 ročné dieťa z podkarpatskej oblasti vie že je to "jeba"...

Aksamit

20. 10. 2010, 11:03

Holt vlna detektoringu postupuje ze západu směrem na východ... a když se k tomu přidá to masové rozšíření hledačství za posledních pár roků, je jasné, že i na dříve panenských lokalitách (např. na východě SK) to teď už skoro vypadá jako na jihočeských ústupovkách... díry, vytahaný bordel, novodobé odpadky. Chápu zděšení místních hledačů, ale házet to všecko na západní sousedy, je nesmyslné zjednodušení věci. Jasně, je to pohodlné, říct, že za to můžou oni... čehůni... ale tohle není o národnostech, ale o tom, co je kdo zač. Prase zůstane prasetem v Česku, Slovensku nebo třeba Slovinsku. Spousta lidí se tam navíc chová stylem - "po nás potopa"... to co si nedovolí doma za barákem jim přijde v širých lesích východu jako OK. Vidět na každé kótě čerstvé výkopy a kolem pomačkané plechovky od piva je nechutný hnus. Bohužel, do budoucna to bude jen a jen horší... prasat a kreténů přibývá všude a Karpaty určitě nebudou vyjímkou. Je paradoxem, že s místními lidmi nebývaly žádné problémy... spíš naopak, bývali srdeční, ochotní poklábosit, poradit... pomalu se to mění. Proč asi?

jenk007

20. 10. 2010, 12:36

Čím to je, že kolegové s nejrozumějšími názory tu nemají vystavený žádný nálezy?

cybernetic

20. 10. 2010, 13:47

Aksamit
mudro napisane!

jenk007
a co by to riesilo, keby mali?

jenk007

20. 10. 2010, 14:07

Podle mně už dost lidí pochopilo, že zbytečným chlubením našemu koníčku můžou jen ublížit. Asi tak cybernetic.

cybernetic

20. 10. 2010, 14:15

jenk007
uuuz som to pochopil!

caterpilar1

20. 10. 2010, 19:52

Klarkon, Miner-dakujem chalani...
Mal som moznost tento rok 2 krat navstivit vych. Karpaty, bohuzial ziadny odznacik, ziadna pracka...
Zato dobry relax, vela nastudovaneho a v praxi potvrdeneho.
Ludia fajn, ustretovy, ochotny, trocha zvlastny-ale to len z pohladu zapadniara-tu su ludia vychcany jak diera do snehu, pri hladani neskutocna zaviast a problemy s miestnymi.
Neni nad tie lesy, kde si clovek ivedomi kto je a nevnima to okolite a vsadepritomne materialno.
Pekny vecer vsetkym slusnym hladacom.

tabbys

04. 03. 2011, 14:17

Velka gratulace chlape, dost povedena akce.... velka zavist je na miste ;-)

Megy

10. 04. 2021, 07:42

Ahoj kolego, mám prosbu. Nemáš náhodou jestě tu známku Flak 99 Ital?
Předem díky za odpověd, pokud si to přečteš.