Úvod / Nálezy

Konec pochybnostem!

06. 09. 2010 Autor: candies 6992× 65
Tento příspěvek netvořím ani tak proto abych dokázal originalitu Lebkouna, kterou sem si ověřil již při mém zpochybňovaném nálezu, ale spíše proto abych vyvrátil mýtus šumavak oplacávač kopijí z polska blátem a následné fintění jako originály aby byl zajímavej :) Posílám fota expertízy která nebyla zrovna levná byla pořízena na objednávku v Ulmu u Carlstena Baldese doporučení na tohoto člověka jsem dostal na Warcrosu. Znám již jméno držitele i jeho Hodnost ale ještě budu pátrat hlouběji a důsledněji pro ty kteří rádi rýpou dodám jen že expertíza rozhodně není z tiskárny jen tak samodomo :) A k hloupím komentářům se nebudu vyjadřovat ještě chci dodat, že sem si vědom že žádná expertíza není stoprocentní a teprv dnes, ale u svého nálezu jsem si jistý na 100pro :) poslední foto je zjištěná hodnost nositele v období udělení -1937-na tu dobu solidní šajba.

Ať se vám teď na podzim daří přeje šumavak

 Autor: candies

Komentáře

ismael1

06. 09. 2010, 11:19

kozloid

06. 09. 2010, 11:25

Ano, má pravdu ten chlapec.

Paul1

06. 09. 2010, 11:33

Kroužek se mi líbil hned, jen ten příběh byl poněkud... Literární střevo teda nemáš, ale štístko jo. A vo to de 

romale

06. 09. 2010, 11:36

Prsten pěkný, kolik stojí taková Expertíza? Kdybych ho nedejbože u nás dloubnul?! Jelikož vidím těch žvatlalů, kdybych ho sem poslal bez certifikátu. Lovu zdar. R.

ETTT

06. 09. 2010, 11:44

stejne te obdivuju, zes ho tam poslal, to musely byt nervy, nez se vratil...

drnohryz

06. 09. 2010, 11:58

Zdar, tak to ti blahopřeju, protože vím, jak jsi se snažil něco bližšího zjistit. Když tak mi detaili hoď do meilu. čau

schatzlar73

06. 09. 2010, 12:06

standovamama

06. 09. 2010, 12:11

gut řezno tady máš

Krt z Kunratic

06. 09. 2010, 12:19

Teď se můžeš všem těm expertům takhle smát. . Mnoho takových dalších nálezů.

manowar

06. 09. 2010, 14:43

bohuzel, asi jediyn rozumny krok, jak zamest s nasimi "radoby" experty, kteri jsou neomylni, nic lepsiho udelat nemohls... Pekne jsi je utrel :-)

ŠMAX90

06. 09. 2010, 15:11

díky všem řezna foto pošlu :) jinak je mi jasný že někdo může říci že expertíza není stoprocentní ale je to tak nu :) jinak stálo mě to s poštovným tam i zpět a s expertízou 45 euro což není moc ani málo než sem ho poslal měl sem samozřejme hrozný strach ale pak sem si řek že by byl ten chlápek sám proti sobě mi ho neposlat nazpět spíše sem se bál poslat to poštou protože se mi u český pošty stalo že mi už pár věcí ztratily neznámo kde naštěstí sem vždy měl vše pojištěný i tohle sem docela solidně pojistil co nejvíc to šlo

kacuro

06. 09. 2010, 15:36

šumavak: můžeš mi napsat na mail, rád bych znal podrobnosti kolem té expertízy, přemyšlím o tom, že bych také něco nechal ověřit, díky

lw

06. 09. 2010, 15:42

Blahopřeji, Baldes. de mohu všem doporučit je to v Evropě jediný 100% znalec! Také mu dosti často zasílám věci na ohodnocení!

Vlasov68

06. 09. 2010, 15:44

Nepochybuji o tom, že sem slušný hledač bude dávat origiánály a ne kopie, nebo se chlubit cizími nálezy. Pochybnosti ostatních vznikly nejspíš proto, že se poněkud neshodoval text onoho příspěvku s fotkami. Podle mého názoru to bylo proto, že jsi chtěl utajit původní místo nálezu. Též může vzniknout otázka, kdo ten prstek kopnul jako první, nebo jaký je jeho původ. Každopádně gratulace, je to super ověření pravosti, určitě si každý válkař přeje kopnout tuhle raritu.

dandypleska

06. 09. 2010, 16:36

experti ti za tvuj origos poslali zpatky kopii tveho originalu, jejiz vyrobu jsi sam zaplatil nee mas to pekny

koholik

06. 09. 2010, 16:44

Sumavak: rád bych se připojil ke kacurovi... pokud bys mě mohl poslat do mailika kontkat na toho pána co dělá expertízy a mohl napsat bližší info... předem moc díky...

SMITY

06. 09. 2010, 18:23

No hurá kámo, tos měl dát na expertízu hned-ale aspon jsme poznali ty závistivce a pochybovače kteří už tady jaksi nejsou. Anebo jsou a nemají tu odvahu se ti omluvit, to jsou teda frajeři

jenda78

06. 09. 2010, 19:10

taky gratuluju, jenom je smutné, že musí člověk dát litr za to, aby měl klid od lidí kteří origo viděli jenom na fotce.

romale

06. 09. 2010, 19:24

A taky od dementů, kteří si hrají na supermazáky bez znalostí čehokoliv. Vědí akorát to, že se do detektoru strkaj baterky a plkají svá moudra superarogantním způsobem, protože oni přece hledají od jakživa. A to je přeci důvod..?? Zdravím ze západu. R.

Fader

06. 09. 2010, 20:06

Expertýza stejně furt nic nedokazuje. Všechno se padělá a to, co se nepadělá se v nejbližší době padělat bude. Jestli je origo, gratulace.

predeathor

06. 09. 2010, 20:06

měl si odvahu i nervy.. Vyplatilo se ti to. Přeju ještě jeden. Detektořina je dřina, tohle je odměna.

Fieldmaster

06. 09. 2010, 20:13

Jen tak dál kamaráde. Upřímná gratulace a ať se daří!

zikoreko

06. 09. 2010, 20:16

Dost dobře si setřel tady tu místní elitu expertu

cherche

06. 09. 2010, 20:41

Jo, a teraz ked vies komu 100% patril, nemas chut nasledovat kolegu Masoteriana z prispevku "Medaile za odvahu s rodokmenem... ". Rodina by sa urcite tiez potesila

ragnarog

06. 09. 2010, 21:17

Postavil ses k tomu čelem a tak to má být. Popis okolností nálezu byl poněkud nešťastný, ale tohle snad pochybovačům zavřelo hubu. Tak ať se daří!
Mimochodem, ta hodnost je Untersturmführer?

ŠMAX90

06. 09. 2010, 21:29

rodinu bych samozřejmě dopátrat chtěl ale ještě pracuji na uplném rozluštění všeho co s nositelem souviselo-znám jméno hodnost datum od kdy je veden v ss seznamu staré gardy a to je zatím vše zkoušel sem to jméno projet internetem a našlo mi to jednoho jmenovce dost možná právě majitele a svatoušek to nebyl jestli je to on měl na svědomí v březnu 45 jednu vesnici každý ví asi jakým způsobem ss zacházeli z vesničany mrazí mě v zádech ale říkám ještě moc informací nevím nevím ani pořádně kde pátrat jeden kolega z DW mi pomáhá pátrat za to jsem mu vděčný pokud by někdo věděl kde se dozvědět více budu rád, jinak tu rodinu bych chtěl zkusit dohledat a třeba se s nimi i setkat kdo ví

luccaso02

06. 09. 2010, 21:40

pekne jsi to poresil

tomáž

06. 09. 2010, 21:54

pěkný pěkný prozradíš jméno tý vesnice

kuper

06. 09. 2010, 22:39

svatoušek zřejme někde padl v 45  v lepším prípadě byl popraven v Norimgergu a v tým horším že za své válečné zločiny utek někde do jižný Ameriky i s rodinou a zmenil si jméno

stormrage

07. 09. 2010, 01:04

kuper : Norimberg = paródia na spravodlivosť

kim

07. 09. 2010, 07:20

kuper:někde v jedné mé oblíbené knížce se píše že mužeš bejt sebevětši zločinec, ale jakmile jsi měl pro spojence nějakou cenu jsi nedotknutelný. viz. Wernher von Braun atd.

ragnarog

07. 09. 2010, 08:46

tomáž: Když prozradí jméno vesnice, je to, jako by prozradil rovnou jméno nositele...

b

07. 09. 2010, 11:29

mě by jen zajímalo podůe čeho určí originalitu?? N avíc cena posudku je až podezřele nízká, když vezmu kolik stojí posudky a posouzení u nás a to nejde o takto odbornou věc jakoje tento prsten...

clou

07. 09. 2010, 13:31

Aniz bych chtel jakkoli zlehcovat nebo zpochybnovat duveryhodnost pana Baldese, tak musim dodat, ze sam neni zadnym uznavanym znalcem Totenkopfringu. Na to je par jinych svetove znamych specialistu.
Ostatne, jak sam pan Baldes pise ve svem certifikatu: "Dle mych znalosti a zkusenosti verim ze je pravy". Ono to je asi taky z velky miry dano tim, ze prsten je velice opotrebovany.
Problem podobnych certifikatu je ten, ze znalci ve vetsine pripadu za sve znalecke posudky (certifikaty) nijak a nicim neruci. Pokud by se spletli, Sumavak by si na nich nic nevzal. Resp. ruci - pouze svym dobrym jmenem mezi sberatelskou verejnosti.
Takovyto certifikat muze ostatne napsat kdokoli. Neni to nic oficialniho, a jde jen o to, jak je sam znalec vniman mezi samotnymi sberateli (jako jako odbornik, amater nebo lump a podvodnik). Ale to podotykam neni pripad pana Baldese, ten v techto kruzich urcite jmeno ma.
Druha vec je ta, ze za 40E nemuze nikdo cekat nejaka slozita pocitacova mereni nebo laboratorni expertizy. 40E je v Nemecku cena dvou obedu v hospode.

Na zaver jen dodam ze ja osobne Sumavakuv prsten v minulosti nikdy nijak nekomentoval. Diky jeho velkymu opotrebeni a spatnym fotkam to ani dost dobre neslo. Na druhou stranu Sumavakovi na duveryhodnosti asi ani moc nepridala kauza s nalezem falesny prezky SS, s kterou se tu pred casem chlubil a naparoval, pricemz tvrdil ze ji udajne sam vykopal :-)

Jinak ted uz taky osobne verim (pouze verim, nerikam ze vim), ze je Sumavakovo ring asi nejspis opravdu right.

PS: Navic teda nechapu Sumavaku proc stale tajis jmeno majitele, kdyz jsi sem dal fotku certifikatu i s prstenem. Obrazek je sice ve spatny kvalite, ale diky zvetseni a par kouzelnym nastavenim v photoshopu muze znat kazdy jmeno majitele prstenu, jako by ten prsten drzel v ruce.

clou

07. 09. 2010, 13:37

krkavec: Klidne mi svou kopii posli. Jsem ovsem drazsi nez pan Baldes, ode me bude overeni pravosti za 100E :-) A za 300E ti poslu original svuj certifikat s trema hologramama, aniz bych prsten videl :-)

ŠMAX90

07. 09. 2010, 14:54

clou-s tím že existují lidé většího jména a formátu to vím také jeden je v USA taky sem si s ním psal ale nejbližší byl Baldes N. D. už nedělá tohle tak mi zbyl jen on taky sem se divil že tam napsal ---dle mého názoru a mých zkušeností se přiklonuji k originalitě--- a 45 euro není moc je to takový prostě jen že mám jistotu ale taky vím že kdybych v budoucnu uvažoval o prodeji tak mi asi tato expertíza nestačí nevím ale sem za ten papír každopádně rád protože sem se slespon dozvěděl jméno nositele protože sem neměl jedno písmenko doluštěné a alespon tak mi tato expertíza usnadnila pátrání

clou

07. 09. 2010, 16:35

Tomu ze Baldes nenapsal ze jde 100% o original se nediv. To si zadnej opravdovej a rozumnej znalec v dnesni dobe - zvlast v pripade castecne rucne v X variantach vyrabenyho + natolik opotrebovanyho prstenu jako mas Ty, proste napsat nedovoli.

Cena 45E je opravdu smesna. Vsem majitelum pod. nalezu doporucuju stejny overeni (vyhoda: tesne za nasima hranicema).

V pripade budouciho prodeje je tohle overeni obrovsky plus. Baldes ma archiv svejch posudku, takze pravost certifikatu si u nej v budoucnu muze kdokoli overit. Pokud bys svuj prsten nekdy v budoucnu prodaval, staci abys budoucimu majiteli navic garantoval napr. 1mes. vraceni penez (coz je ve svete u drazsich polozek bezny). Vsechny dalsi expertizy, ktery by novej majitel vyzadoval, by si bud nechal udelat sam, anebo bys mu je pricetl k cene (taktez bezne).
Cesko je ve svete znamy jak spoustou padelku, tak na druhou stranu i nalezy 100% overenych a originalnich prstenu.

Baldes je momentalne povazovanej za nastupce D. N.
Jak jsem psal - verim ze tvuj prsten je original. Gratuluju k nalezu!

stepe

07. 09. 2010, 16:41

Některé znalecké posudky mají třeba takovouhle cenu:

http://burdats. blog. idnes.cz/c/151355/Falesny-Filla-nadvakrat-prodany. html

Pokud je v posudku napsáno "Dle mych znalosti a zkusenosti verim ze je pravy" jedná se o víru znalce a ne o znalecký posudek. Takový "posudek" (pokud je na jemném papíru) je  možno použít na WC, žádnou cenu nemá. Nic neříká a radost nezkazí. Plaťte příživníkům, poskytujícím bláboly podobného druhu, ale nesnažte se omračovat ostatní bezcenými papíry s kříži, pečeťmi a kravinami. ---- Toto není posudek, ale paskvil.

KukiG60

07. 09. 2010, 16:45

ahoj. i když už jsem prsten měl na ruce a gratuloval jsem, tak ještě jednou Velká Gratulace

clou

07. 09. 2010, 16:51

stepe: Tohle riziko je to samozrejme vzdycky. V pripade takto opotrebovanych prstenu se omyl neda nikdy vyloucit. Sami dva nejvetsi znalci Totenkopfringu se mezi sebou uz leta hadaji. Rozhodne si ale nemyslim ze by Baldes prodal svou povest za 45E. . bezne a lepsi padelky by mel znat.

stepe

07. 09. 2010, 17:22

Šumaváku, proč to fotíš doma dělaným foťákem z krabice od mýdla a čočkou z flašky od piva? Ta "dramatická tma" kolem prstenu má znamenat co? Pokud se s něčím chceš pochlubit, tak proč to nemá nějakou úroveň, když všem chceš dát najevo, že jsi na koni? Pořádně to vyfoť s detaily alespoň jako krkavec a pak se uvidí. --- Že by "vybraný zlatník" letoval tak diletantsky, aby bylo z dálky vidět, že prsten je spojován je snad pitomost - nezdá se ti? Ten prsten je klenot a ten svár (spájení) je jako z kovárny a dle mého názoru má tvůj spíše UPOZORŇOVAT na spoj a ne spoj kamuflovat. To spájení není klenotnické a jen z toho nevěřím v pravost, ačkoliv není vidět (proč) další detaily.

ss kosta

08. 09. 2010, 01:47

A kdo ten prsten nosil??? Řekni nám co k tomu napsal pan Baldes!!!

laketahoa

08. 09. 2010, 08:42

Šumaváku jsi naivní, že se na to nevykašleš. Když je někdo hluchý, tím že na něj budeš mluvit ho nevyléčíš...

Krt z Kunratic

08. 09. 2010, 11:59

Šumaváku, asi budeš muset oživit Himlera aby ti potvrdil pravost Ale stejně by se našel "odborník" který by to zpochybnil.

budulmen

08. 09. 2010, 12:38

nenech si kazit radost bandou tupounů, co nenalezli ani krabičku od startek...

spion

08. 09. 2010, 15:21

nejhorší je, že si za ten povyk můžeš sám. Kdyby si sem poslal jen fotky samotnýho prstenu, tak to nevzbudí takovej humbuk, jako ten komediální příspěvek s nálezovýma okolnostma

SMITY

08. 09. 2010, 15:40

spion:Tebe bych tu opravdu nečekal, vidím že rýpeš opět a zase Nejlepší bude když budeš určovat originály tady na webu ty  O okolnosti tady už nejde, máš tam fotky prstenu tak se dívej na ně

spion

08. 09. 2010, 15:41

krkavec: nerozčiluj se a zavři taky "místním chytrákům" hubu expertýzou, to za těch 45éček stojí ne?

spion

08. 09. 2010, 15:44

SMITY: já jsem se ale k originalitě nikdy nevyjadřoval, to mi nepřísluší. Jen jsem se musel ozvat, protože v té minulé diskuzi šlo více o tu komedii s nálezovýma okolnostma, a na to se tady jaksi zapomíná a z šumaváka se tady dělá hrozná oběť křivdy, kterýmu závistivci nepřejou a nevěří, tak jim teď zavřel hubu.

SMITY

08. 09. 2010, 16:00

spion:Měl tam rovnou napsat název té vesnice kde ho našel, samozřejmě klamný název! Na jeho místě bych si tam počkal a pak bych jen natáčel ty nepřejícné závistivce. Nakonec bych to dal tady na web aby se viděli Asi by jsme se  moc pobavili

spion

08. 09. 2010, 16:14

SMITY: to co popisuješ se tam ale vůbec neřešilo, šlo o nedůležité anonymní pole, jedno kde, řešila se tam nesouvislost mezi příběhem a fotkama, mrkni na to ještě jednou

SMITY

08. 09. 2010, 16:45

spion:Nesouvislost mezi příběhem a fotkama-napsal to možná narychlo a nesoustředil se. Já to kopnout taky bych nebyl moc při smyslech, není to věc kterou taháš ze země tak často jak mince. Je to sen každého válkaře a mu se poštěstilo. Kdyby udělal expertízu hned, určitě by se tady neřešili takové věci

spion

08. 09. 2010, 16:49

SMITY: předpokládám, že ten příspěvek nepsal hned na poli, takže tolik pochybností nemohlo být způsobeno nesoustředěností.

jurdicz

08. 09. 2010, 19:09

Super Šumaváku. Dotáhl jsi to do zdárného konce. Svůj nález sis tímto dosti zhodnotil

taxmen

08. 09. 2010, 22:31

chlapi nehádejte se zase

pytlák123

08. 09. 2010, 23:08

Hoši( a možná pár dívek), jsem zmaten. Dospěli jsme do stádia, že pokud takový prsten sám kopnu, tak v jeho pravost uvěřím pouze za určitých podmínek : a)půjde o nedotčenou lokalitu b)vykopu kostru v uniformě SS s prstenem na ruce a darovacím glejtem v kapse. Mám strach, že se mi to někdy podaří...

cortes

09. 09. 2010, 13:50

pytlák123

ku800

10. 09. 2010, 10:55

SS - Untermsturmfuhrer Lieutenant -kat. officers

Miran

16. 09. 2010, 12:40

glejd ti k tomu dal moc hezký a ty tomu skutečně věříš? třeba pro mě osobně tato expertíza je bezcenný papír, tomuto může věřit pouze úplný nováček, nebo totální ignorant , proč se neobrátíš přímo na mr. Boyla? teda aby jsi měl tu skutečnou jistotu a především ten chudák co to bude od tebe kupovat

taxmen

16. 09. 2010, 23:02

já jistotu mám stoprocentní a docela tomu čoveče i věřím a nováček nejsem a ignorant taky nee

stepe

16. 09. 2010, 23:23

Ze stavu toho prstenu věřím tomu, že ten gestapák pracoval tvrdě v kamenolomu ze kterého se ručně podhrabal a prsten při tom pravidelně na prstu otáčel, aby byl rovnoměrně opotřebovaný ze všech stran. Vždyť toho prstenu si nikdo nevážil a bylo jistě známkou pohrdání s ním ukazovat se ve společnosti ostatních "rytířů" se sedřenou šunkou na prstě. Třeba se na nějakém vyskytne i podpis Himl Hergot a jeho majitel se taktéž bude chlubit toaletním papírem s razítky o jeho pravosti.

stepe

20. 09. 2010, 10:14

Nejsem němčinář, ale mohli by mi znalí vysvětlit, proč je v "posudku" od kovaného Němce napsáno venkovní jako aussen, když překladač uvádí außen? A zaujalo mě ještě, jak ten "odborník" měří prsten v setinách mm, když je to naprostý nesmysl a nejde to u prstenu změřit, jedině u vnitřku a to by musel být opracován na soustruhu. Je vidět, že ten strejka je ODBORNÍK a nekrmí tady někdo? Ještě tam vidím (v té vyfocené tmě) jednu indicii, nesvědčící o pravosti mimo toho kotlového výplňového sváru. Kdo má pravý prsten, jistě ví, co myslím. --- Takže žádný konec pochybnostem se nekoná a (cituji) "mýtus šumavak oplacávač kopijí z polska blátem a následné fintění jako originály" může pokračovat. "

ŠMAX90

21. 09. 2010, 01:30

stepe-cha cha cha. mysli si co chceš mě je to jedno mluvil sem se člověkem co jich kop už 5 a viděl jich taky pár originalitu mi řek z prvního pohledu dál, další člověk chtěl udělat test pravosti uderem o zem u originálu by měla lebka prý uletět to sem nedovolil a poslední věc majitel mého ringu o něm mám již dnes docela dost informací nemyslíš ty znalče němčiny a darováků samozřejmě taky že kdyby to byla levota do dnešního dne bych neměl žádný info ty znalče v ss služebním seznamu je znam i jeho ss služební číslo partajní taky takže si tvrd co chceš stejně tady takhle reješ jenom ty když nevěříš nic sem nepiš a mysli si to protože tak aspon na sebe neupoutáš jako znalce největšího měl sem ho poslat tobě Stando Nováku nebo jak se menuješ a né člověku co má méno a nějaký renomé a myslím že to strejc no ale aspon neco zná a konec pochybnostem zatím si kurva stojím a jestli chceš takhle dál uboze vysírat tak se můžem sejít jindy a jinde začínám mít odborníků tvýho formátu plný zuby!!! tady máš eště mejla když bys chtěl reagovat sem uě prosím nic nepiš uděláš radost ne jen mě ale i jiným lidem

Yoseph

22. 09. 2010, 23:58

Tak to shrneme. Někdo potřebuje taky peníze a dostal tip, jak na to od Beaxe "Fama crescit eudo"

Potkan

25. 09. 2010, 22:56

4 stepe: mohli. Scharfes S neboli "ß" znamena totez co "ss". Po nedavne reforme pravopisu je mozne pouzivat oboje. http://en. wikipedia. org/wiki/%C3%9F