Kopie nebo o origo?
Žádám o radu odborníky jesli se jedná o kopii nebo o origo.Díky kuna
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? | |
Letecká bunda + kalhoty |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Nálezy / Půdovky atd.
Autor: kuna
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
konopek
25. 06. 2009, 09:491:0 pro tebe! Já to nepoznám, ale v návaznosti na diskusi o něco níž ti věřím origo:-)
cimrman
25. 06. 2009, 10:29A co druhá strana Takhle se to nedá určit
ŠMAX90
25. 06. 2009, 10:39tahle z vrchu vypadá alespon zajímavě a ma nějakou patinu ovšem chtelo by to detajlnější foto
štětináč
25. 06. 2009, 10:46ano chce to detail foto a zadní stranu fotky závěsu, pantu. bez toho to nejde. vím je to odznak LW ale fotit ho z letadla jsi nemusel
Walther29
25. 06. 2009, 10:49no patina sice důvěryhodná, ale orlice se sloním chobotem mě zaráží. Jako pánové, ten kdo tu uvažuje o origu, tak je jen velký blázen. Made in Poland na půl roku zahrabaný v hnoji a nadále dán do oběhu k prodeji. A vidím, že se mezi námi nachází stále neponaučitelní, kteří tyto věci kupují jako origa za nehorázné prachy... Škoda lítosti. .
kuna
25. 06. 2009, 10:58pánové, pánové, nejsem častým příspěvkářem, ale tohle je docela
sranda -hlavně co tady píše WALTHER 29 - klikni na moje skromné
dřívější příspěvky a o téhle sponě si můžeš myslet co chceš
kuna
25. 06. 2009, 11:07ještě jedna poznámka pro tzv znalce : toto je opravdu originál spona kopaná a zdůraznuji, že neni ani za 850,-eur na prodej jak jí tam někdo ohodnotil
Walther29
25. 06. 2009, 11:13to kuna:Vážený. V tomto oboru se pohybuju už více jak 13 let a i pouhý laik od letmého pohledu pozná, že se skutečně o origo sponu nejedná. Víte, ono zaráží i to proč se tedy ptáte ve svém příspěvku po tolika letech na to, zda se jedná o kopii, či originál. Já se mohu považovat za člověka oboru znalého a pokud neunesete skutečnost toho, že vlastníte falzum polské výroby, tak se nezlobte, ale je mi Vás velice líto. A pokud mohu radit ostatním-NEKUPOVAT!
Walther29
25. 06. 2009, 11:18to kuna:a ještě malá poznámka k tomuto příspěvku. Mohl by jste se naučit fotit rub i líc daných věcí a snáze se pak určuje, ale v tomto případě mi stačilo vidět pouze jednu stranu a bylo hned jasno
konopek
25. 06. 2009, 11:21Walther29. Já sbírám i o něco málo déle a nikdy si nemůžu být na 100procent jistej svým názorem. Nejedná se jen o tuto sponu (o které vím prd). Myslím, že hlavní je, že si každý sbíráme pro sebe, pro svoji radost. Kdo sbírá pro to, aby machroval, není sběratel ale trouba se sklonem k exhibicionismu. Proto ať je to tak nebo tak, je dobré znát názory druhých, ale je špatné se tu osočovat. Jo a s tím NEKUPOVAT souhlasím, já koupil jen jednou a doteď lituju. Kdyby jsi koukal ne kunovy příspěvky, tak aspoň podle toho co tam má dál originalitě věřím.
štětináč
25. 06. 2009, 11:30Walther29 mohu poprosit o specifikaci co se Vám na sponě nelíbí???
kuna
25. 06. 2009, 11:30watlther29: Vážený. I když se v tomto oboru pohybuješ víc jak třináct let, tak koukám, že se máš ještě hodně ALE HODNĚ co učit, aby ti bylo při letmém pohledu hned jasné, že se jedná o ORIGINÁL
štětináč
25. 06. 2009, 11:31Walther29 mohu poprosit o specifikaci co se Vám na sponě nelíbí???
Walther29
25. 06. 2009, 11:32to konopek-dobře, dejme tomu. Ale proč se kuna ptá na to, zda se jedná o origo, či falzum po tolika letech od r. 2003,kdy sám uvádí, že spona je kopána jeho vlastníma rukama? tak když si tím svým origem je tak naivné jist, at to sem příště nehází se slovy-KOPIE, NEBO ORIGO. A to je přesně ono, o čem jsi se zmínil kolego-EXIBICIONISMUS
Walther29
25. 06. 2009, 11:36Říšská orlice sloní.. jj, něco podobného tenkrát létalo v pravěku, ale luftwaffe to nebylo
konopek
25. 06. 2009, 11:37Walther29-kdyby jsi koukl o něco málo níž, tak je tam dotaz na podobnou sponu a od někoho jiného než od Kuny. Včera se tam rozhořela debata, kde lidi poznávali originál dle tvaru hlavy orlice cve sponě. Bylo tam moc chytrejch(včetně mně, kterej to odsoudil i když sám origo nikdy neviděl). Takže tento příspěvek měl ukázat originál kopanej. Žádost o radu v tomto příspěvku jsem pochopil jako narážku na předchozí debatu. Jestli to tak není, tak se omlouvám, a radši beru detík a jdu proběhnout nějaký pole....
štětináč
25. 06. 2009, 11:49kopaná věc nemusí být 100%originál, jestli posuzuješ pouze podle zobáku tak těch spon jsi asi moc neviděl
štětináč
25. 06. 2009, 11:49kopaná věc nemusí být 100%originál, jestli posuzuješ pouze podle zobáku tak těch spon jsi asi moc neviděl
Walther29
25. 06. 2009, 11:59http://www.germanmilitaria.com/Luftwaffe/01Medals2.html myslím si pánové, že zde to mluví samo za sebe
kuna
25. 06. 2009, 12:21WALTHER29: JEŠTĚ MÁLÉ VYSVĚTLENÍ.
Tento příSpěvek byla zkouška pro šťourali typu WALTHER29-TZV ZNALEC
Tato spona je opravdu 100%originál. Vykopána s ostatním věcmi.
Už jsem se nemohl koukat jak tzv. znalci určují z fotek originalitu
nálezů. Jsou to dost srandovní znalci.
JEDNA RADA PRO SLUŠNÉ HLEDAČE: JEN SÁM HLEDAČ ZNÁM PRAVOST SVÉHO NÁLEZU - TAK SI JÍ NENECHTE ZKAZIT.
Hodně štěstí : KUNA
štětináč
25. 06. 2009, 12:24a co mi odkaz má říci že se kopie prodávaj jako org neb tam nikde nevidím slovo fake databáze kopií nebo něco takového. já se radši spoléhám na mff.
stále pro nás neznalé jste nám nevysvětlil proč to není originál stále je to kvůli tý palici??? nebo jinej druh spony, závěsu, pantu??????? napsat kopie umí každej ale důkaz my stále od vás chybí, pokud bude založen na faktech nebo odkazech kde tuto sponu určují jako známou kopii tak budu rád neb se zas něčemu přiučím, jo odznaky sbírám tejden tak chci něco o tom vědět od odborníků.
Walther29
25. 06. 2009, 12:47no pánové, jak píše sám pan nálezce, jakožto i já se spoléhám na pravost svých nálezů, tak i na své oči, které mám díky bohu ještě zdravé. Ale to už bych odbočil od tématu, zde jsem chtěl pouze vyjádřit svůj názor na tento příspěvek, což jsem udělal a dále se od toho všeho dištancuji. Názory všech samosebou respektuji a pro ty, kteří se ptají, co se mi nezdá na sponě-ano, nezdá se mi ta hlava a celkově rysy. Ale to nechám už na posouzení Vám odborníků-specialistů
Walther29
25. 06. 2009, 12:47no pánové, jak píše sám pan nálezce, jakožto i já se spoléhám na pravost svých nálezů, tak i na své oči, které mám díky bohu ještě zdravé. Ale to už bych odbočil od tématu, zde jsem chtěl pouze vyjádřit svůj názor na tento příspěvek, což jsem udělal a dále se od toho všeho dištancuji. Názory všech samosebou respektuji a pro ty, kteří se ptají, co se mi nezdá na sponě-ano, nezdá se mi ta hlava a celkově rysy. Ale to nechám už na posouzení Vám odborníků-specialistů
kuna
25. 06. 2009, 12:56walther29
nezdá se ti proto, že jsi asi žádný originál ještě neviděl.
A k tvému vyjadřování názorů bych měl několik připomínek:
1. nevyjadřuj se tak zbrkle - odborníci se takhle nevyjadřujou
2. neposuzuj pravost jen z jediného fota - vyžádej si detail
3.nespoléhej jen na své oči - ale přes net to jinak nejde.
4.UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE - STUDUJ LITERATRU
kote
25. 06. 2009, 14:08Walter29: vždy je dobré si věc promyslet, zhodnotit a pak vyřknout ortel. Tento příspěvek je reakcí na jiný a ty tu začneš chybně polemizovat... To by asi Kuna byl blb co si nepamatuje že to sem dával před lety... No nic. Zbrklost a neuváženost reakce je tu evidentní a nejsi ochoten přiznat omyl. škoda, každý se může splést.
Kuno
25. 06. 2009, 16:31Neviem prečo to robíte, dáš fotku, z ktorej sa dá poznať akúrat veľké HOVNO, pár ľudí sa na to chytí a povie, že je to repro a potom sa začneš vystatovať, že si to vykopal sám atď... pár dobrých odborníkov tu na DW je, ale žiaden z nich sa ktomu nevyjadril... Prečo?
1. Z fotky sa to nedá spoznať - pri dnešných technológiach zostáva snaď už len dokonalý zrak, váha, rozmery, materiál...
2. Ak chcete poznať originalitu nie je to len tak, nikto učený z neba nespadol, musel si kúpiť knihy, platiť net a sem-tam zadovážiť si origo predmet, už len kvôli posudzovaniu ostatných, nehovorím ani o čase strávenom štúdiom... a teraz len tak zadarmo ti povie svoj názor, a ak ho aj povie dostane sa mu výsmechu od 15-18 ročných detí...
dabac
25. 06. 2009, 16:41kuna:
kuna
25. 06. 2009, 17:25pro kuno: HOVNO VIDÍ ten kdo hovno chce vidět, zítra tam máš detilky
a myslím že také uvidíš velké H....
kuna
25. 06. 2009, 17:38PRO KUNO: JEŠTĚ JEDNU POSLEDNÍ POZNÁMKU.
Tady v téhle debatě nejde vůbec o záporný debaty typu origo-kopie,
ale o to jak to ten tzv, odporník jednoznačně určí - patinu z hnoje, chobot orlice... atd.
Já jsem si nikdy nic na burze nekoupil a nekoupím, co si nevyhrabu to nemám. Protože i na burze od odborníků nikdy nemáš jistotu pravosti
ať máš sebebystřejší zrak.
zdarec
Kuno
25. 06. 2009, 18:14Ja zase veci ktoré vykopem dávam väčšinou preč, u nás vo východných karpatoch sa dá nájsť toho dosť, ale sú to väčšinou veci s 1.sv, vyznamenanie tak max. za zranenie čierny, alebo pechotný odznak... ja zbieram kordíky WH a tie tak ľahko nevykopem :), ďalej bodáky a šable R-U tie keď sa aj vykopú sú zhnité
Ohľadom odborníkov máš pravdu
kuna
25. 06. 2009, 18:26pro kuno : KONTAKTUJ MĚ NA ms. sluzby@seznam.cz