Úvod / Články

Kréta Maleme

04. 08. 2008 Autor: candies 6225× 30
Zasílám pár fotek z města Maleme (severozápad ostrova Kréta), kde se nachází hřbitov německých vojáků. Za druhé světové války to bylo právě Maleme, kde němečtí výsadkáři v roce 1941 zaútočili na Krétu. Tento příspěvek zasílám jako případný tip na výlet, pokud se někdo chystá navštívit krásný ostrov Kréta.

Zdraví GODAR

 Autor: candies

Komentáře

Gorba

04. 08. 2008, 10:43

pekne, a ten bordel(kusy plechu, kanistry, apod... ) to s etam normalne povaluje?? vypada to jako by to bylo nachystane na vyhozeni

meldik

04. 08. 2008, 11:45

spise bych rekl muzeum

MG34

04. 08. 2008, 17:19

Hezké. Asi tam skopčáci po sobě nechali dost železa!

Fenek

04. 08. 2008, 19:14

Godar: Podívej se na moje příspěvky je tam muzeum v Chanie, bylo to super
v srpnu jedu znova na Krétu ale na druhou stranu, toto je někde u heraklionu písni mi přesně kde to je, díky

militaria

04. 08. 2008, 20:41

V Chanii v námořním muzeu máš o tom skopčáckém pokusu více, zvláště se mi tam líbil obrázek jak napichujou skopčácké paragány na vidle. Cha, cha

Bata14

04. 08. 2008, 22:11

Ty jseš asi dobrej blb. cha, cha

Bata14

04. 08. 2008, 22:12

Ty jseš asi dobrej blb. cha, cha

MG42

05. 08. 2008, 07:49

co ty seš za krypla militario

militaria

05. 08. 2008, 17:51

A proč, že agresora "vítali" místní lidé jinak než mávátky? Asi neměli českou povahu. MG42 uvědomuješ si vůbec co skopčáci za jimy vyvolané války napáchali za zvěrstva? Pokud ne, tak se vrať na obecnou školu.

MG34

05. 08. 2008, 18:33

militaria:trošku nešťastně jsi napsal to o napichování skopčáků na vidle, ale jinak s tím co jsi dopsal zcela souhlasím.
Nějak se mi taky příčí jásat nad statečnými obránci Evropy. Zejména když ji bránili až k Moskvě, Bělehradu, Paříži atd atd atd...
Taky mi nějak uniklo kdy že to byli na Krétu vlastně pozváni...
Samozřejmě netvrdím že co němec to zločinec. ale agrese to byla.

militaria

05. 08. 2008, 19:50

MG34, v Chanii v námořním muzeu se docela obsáhle věnují invazi němců na ostrov, odporu místního obyvatelstva a zvláště pravoslavných mnichů a opětovnému osvobození ostrova anglány a to napichování na vidle nakreslilo malé krétské dítě na obrázek ještě v době okupace a proto to je v muzeu... To jen pro tvou informaci když tak kritizuješ. Jinak v Chanii je dnes velká americká vojenská letecká základna se smýšeným provozem a vedle vojenského hřbitova skopčáků v Melane je uzavřený vojenský prostor kde probíhají ostré střelby amíků. To je také důvod proč je většina Kréťanů miluje jak vosinu v pr... stejně jako skopčáky

Gucci

05. 08. 2008, 21:10

Je to tady zase jedni milují pohled na napíchnutého německého paragána a jedni dokáží pochopit že je to o lidech a že ty co jsou na fronte v prvních linii tak dalo by se říci že za "nic" nemohou že jen plní rozkazy ale nebudu nikomu nic vymlouvat ale jen až se "třeba" tvůj syn rozhodne jit k AČR a pošlou ho do iráku nebo bůhví kde se jeste bude válčit. Tak až ti přijde zpráva že tvýmu synovi uřízli hlavu tak se vsadim že nerekneš dobře mu tak je to jen čin odporu místního obyvatelstva skus se malinko zamyslet jinak fotky super

Gucci

05. 08. 2008, 21:12

Jinak chápu odpor obyvatelsva proti němcům budeš se divit ale taky bych se bránil dokud by šlo

MG34

06. 08. 2008, 10:07

militaria:S tou kritikou se prosím tě prober.
Zastal jsem se tě proti těm výkřikům které následovali po tvém komentáři:-)
Jinak s těmi amíky se nijak nedivím. Nebude to dlouho trvat a máme je tu taky...

MG34

06. 08. 2008, 10:10

Frunsberg
Nevím jestli to platilo mě, ale kupodivu s většinou souhlasím.
Tady to máš tak 50/50... Chápání prostého vojáky, ale i napadeného obyvatele bránící se i jinak než dle vojenských kodexů...
Staré téma. SSman vraždící obyvatelstvo v bývalém SSSR ve velkém je dnes jen voják, ale i masový vrah.
To ovšem není případ Kréty

militaria

06. 08. 2008, 19:21

Voják který složil přísahu, přísahá určité politické klice, že za ně bude ochoten nasadit svůj život, když si o to řeknou. A pokud si to ještě zvolí jako své povolání, tak je to riziko podnikání, že ho někde napíchnou na vidle, až bude pracovat ve prospěch určité ideologie, ať už top je skopčák na Krétě, amík v Korei, či čecháček v Afgánistánu. Bude mi ho líto jako člověka, ale dobře mu tak, neměl se tomu zaprodat. Jak skopčácký paragáni měli na výběr zda půjdou k paragánům (elitní část vojska) či jinam, tak mají i naši lampasáci na výběr, zda budou lampasáky s tím rizikem, že je naše zaprodaná vláda pošle hasit za amíky jejich průs... či bude poctivě "válet gumy v mišelince" na píchačkách

MG34

06. 08. 2008, 19:47

militaria:Jsem jedním z těch tebou zavržených lampasáků, nestydím se za to a to co dělám, dělám s plným vědomím. Přísahal jsem několikrát, a kolik vlád zde za tu dobu bylo ani nepočítám... O důvodech proč se naše armáda angažuje ve světě víme asi všichni.
Ještě to neznamená že s tím souhlasím

militaria

06. 08. 2008, 21:00

To je hezké, ale já se za naši armádu stydím a docela mě štve, že ji musím platit ze svých daní. Už jenom proto, že ji máme od dob bratra Žižky naprd. Respektive ji platíme a ona vyžírá naše daně a když dojde na lámání chleba a je ji pro nás potřeba, tak se stáhne a ztratí "v zájmu vyšší moci". A to když vezmu jen předchozí století, tak to byl rok 1938, 1939, 1948, 1968 a konec konců i rok 1989 kdy nesplnila svůj účel. To že nyní bojuje za cizí zájmy v cizí okupační válce to jen potvrzuje. Mám však v jejích řadách spoustu kamarádů a bylo by mi líto jejich prolité krve, ale nelitoval by jsem ji pro to, za čí zájmy by ji prolili. Škoda každého života a zvláště života ztraceného za cizí agresivní cíle.

MG34

06. 08. 2008, 21:16

militaria:Zapoměl jsi na drobnost.. Při tom lámání chleba o tom nerozhoduje armáda...
A jsme zas u počátku debaty.
Kdo slouží, musí počítat s průserem
Ovšem pokud by rozhodovala armáda, taky by tonebylo dobře.
skutečné řešení neznám.. ale je někde v politice.
a nemusíš pyroušovi vykládat o riziku a krvi...:-))

marczus

07. 08. 2008, 10:17

militaria souhlasim. kam se ztratila ta nase hrda hesla, odvaha, cest ochota

beda

07. 08. 2008, 16:16

jestli můžu tak jen můj názor: docela mě nasra. . jak z mrtvýho vojáka u nás dělají hrdinu, vláda na pohřbu, pořad v televizi atd. Co takhle všichni ti mrtví v práci, třeba takový horníci, nebo řidiči, z protisměru ho srazí auto a může jezdit podle předpisů jak chce. Souhlasím naprosto s militariem!!!!! Jinak já bych se k nim choval přesně tak jak se k nim v zahraničí chovají. Musíte si vzít to že tam žijete od narození a najednou se někdo rozhodne že to u vás je špatně a že vás trošku převychovaj a bum jsou u vás a můžou si dělat "co chtěj"!!!!!!!

MG34

07. 08. 2008, 16:49

beda:Co se týče těch pohřbů, douhlasím.
Myslím že ani ty rydiny co po nich zůstali z toho nejsou moc nadšené.
Už jsem psal že s naší účastí v zahraničí moc nadšený nejsem.
Štěstí že větší část kontingentu není přímo bojová a částečně je rekonstrukční.
S vyjímkou SOGu a prostějovské 601.
Osobně mi nevadí jak si třeba v Iráku nebo Afghánu žijí, dokud neorganizují výcvik bombových atentátníků... Trochu zjednodušeně řečeno

militaria

07. 08. 2008, 19:27

MG34 mě více vadí, a to principielně, účast naší armády v těchto akcích už třeba jen proto, že si je platím za svých daní v podstatě nanic (viz můj předchozí příspěvek v diskuzi), platím jim ze svých daní "výlety" v cizím zájmu a pokud tam pro tento cizí zájem zahynou, tak jim platím opět ze svých daní převoz (a to ne károu, ale letecky v zinku) a funus...

militaria

07. 08. 2008, 19:30

Ještě aby jsme se vrátili k příspěvku, němci své padlé nepřevážejí a nechávají je v zemi kde padli. Že by mysleli ekonomicky po těch průser... co již utrpěli v minulých válkách?

Gucci

07. 08. 2008, 22:24

militaria: odkdy bundeswehr nebo luftwaffe nechává své mrtvé v té zemi kde padli? nevim třeba mam špatný informace ale co ´jsem do tet videl tak vsechny prevezli do německa. Myslim tím součastnost a tak 20 let zpět

MG34

08. 08. 2008, 07:59

militaria:naší armádě se vždy vyčítá pasivita. Tak teď zas máš důvod vyčítat opak.
Tvá hláška o mrtvých v zemi kde padli je zajímavá.. raději ani nekomentuji.
Zdá se že z národní hrdosti a symbolů uznáváš jen rýč a lopatu.
Mimochodem, pokud závidíš ty výlety, můžeš se jich celkem snadno zůčastnit.
Pokud splňuješ pár kriterií.

MG34

08. 08. 2008, 08:01

militaria:P. S.Hlavně se do ničeho nenamočit:-))))
Přesně tohle naši armádu vždy ničilo.

Nesouhlasím s misemi venku, ale jsem voják.
A k té agresi... Amíci tam nemají co dělat, ovšem ti chudíčci extremističtí čerpat podporu z mnoha různých států mohou?
Vážně si myslíš že třeba v Iráku proti Amíkům bojují pouza Iráčani?? Většinou muslimští žoldáci

militaria

10. 08. 2008, 15:45

MG34 pasivita a vlezdoprd... je u naší vládní garnitury stejně jako u armády známá. Byla za bolševika a je i dnes, akorát že si každá garnitura vybírá jinou zadnici. Koneckonců je to nebude nic stát a po nás potopa. Těmito hesly se asi řídí.

MG34

10. 08. 2008, 18:54

militaria: K tomu není co dodat.
Bohužel k neutralitě u nás nějak nejsou sklony, i když by mi vůbec nevadila. Hold Švýcarsko z nás asi nebude

MG34

12. 08. 2008, 11:40

Maruška:To jsi asi skutečně zaváhal. Soudím že se tam dost věcí ještě volně válí... jen můj dojem