Úvod / Nálezy

Litina

20. 05. 2011 Autor: ornela 6355× 101
Buďte pozdraveni, našel jsem na jednom hřbitově. Prosím znalce o určení předmětu. Kamarád tvrdí, že jde o označení hrobu v období války.

 Autor: ornela

Komentáře

marcels

20. 05. 2011, 09:44

Opravdu se jedná o označení hrobu.

Jaffak

20. 05. 2011, 09:44

jo kámoš má pravdu

Bobesak

20. 05. 2011, 10:00

.. doufám, že nechodíš s detíkem po hřbitovech. To by bylo morbidní. Nálezů by asi bylo dost.

Vojtaci

20. 05. 2011, 10:01

podle tradice, co se odnese z hřbitova, přináší smůlu

HELMETS

20. 05. 2011, 10:16

jesti hledáš na hřbitově

pliza27

20. 05. 2011, 10:30

člověče proč jsi nekopal hloub mohly tam bejt i zlatý zuby. To fakt nemyslíš vážně, že kopeš na hřbitově. Asi zahodím detík, protože fakt to co se děje poslední dobou už je trochu moc.

hraboš.polní

20. 05. 2011, 10:43

No, po pravdě, tohle je docela síla! Tímto příspěvkem jsi se zařadil na uroven zloděju destiček z Terezína. I pokud ten hřbitov už je v stavu smetiště, tohle se prostě nedělá! Je mi z Tebe na blití!

nonferrouz

20. 05. 2011, 10:47

hele, slyšel jsi o mrtvolným jedu? Jakmile hrábnu nějakou kost, mám strach se jí pomalu i dotknout a to na hřbitovy nechodím. Nikdy nevíš proč tam ty kosti leží a některé nemoci vydrží čekat hodně dlouho...

Luftreisen

20. 05. 2011, 10:53

Ale pánové, mám pocit, že propukly zbytečné vášně. Autor nám to možná osvětlí. Ale z vlastní zkušenosti vím, že se dělají úpravy hřbitovů, na kterých se podílí místní organizace, předělávalí se zdi, různé teréní úpravy a lecos se při tom najde. Staré litinové kříže a podobně. Autor nepíše, že by byl na hřbitově s detektorem. Bratr jednu dobu dělal hrobníka a vykopal i dělostřelecké granáty. Já sám mám z vedlejší obce torzo kaťuše a taky se to našlo při úpravách hřbitova, které prováděli místní dobrovolní hasiči, jeden z nich mi to přinesl.

Mirek D.

20. 05. 2011, 11:01

kdo tady vy paka píše o kopání na hřbitově? !

Mirek D.

20. 05. 2011, 11:05

kdo tady vy paka píše o kopání na hřbitově? !

stopercz

20. 05. 2011, 11:06

Píše:... našel jsem na jednom hřbitově... Tak to mi je jedno jestli s detíkem nebo bez. Když jeden "magnet" našel na našem hřbitově bronzový kříž a nesl ho do kovošrotu, nedošel. A ty to tam koukej vrátit, ať si tě alespoň trochu vážím.

milda70

20. 05. 2011, 11:13

Tedˇuž tady chýbí jen vysypaný urny.

BRONZÁK

20. 05. 2011, 11:19

To je zase diskuze by se jeden po... l,no alejspoň jsem se zase pobavil

Fík

20. 05. 2011, 11:21

no to je normální prvorepublikové označení hrobu, dřív to bylo na kždym hřbitově, pane to až zjistí snědočeši.... tak jich budou plné sběrny.

wena23

20. 05. 2011, 11:23

tvl , tak to už je i na mě moc, nechápu...

dabac

20. 05. 2011, 11:39

tak, nechcem sa zastávať nikoho, ale to, že je to z cintorína nič neznamená. Mohlo to byť kľudne vyhodené dakde v rohu pri plote, alebo inde. Nemyslím si, že to dotyčný ťahal z hrobového miesta... to by bol asi blb

mikes1960

20. 05. 2011, 11:42

co dodat, vše bylo řečeno, tak je mi z toho popravdě nějak smutno. Každej vůl přece ví jak se chovat, tak se chovejme a mejme trochu uctu ke hřbitovu, stacilo napsat o tomto jinak a ne hned podraždene nadavat do paka, myslim tim autra clanku jak se rozlitil..... a viš co ty pako, jen kdyby nekdo tohle vzal z hrobu tveho dědy, copak by jsi říkal?

fagin

20. 05. 2011, 11:47

Jasná válka, nožičky z MG 59 rota.

Mirek D.

20. 05. 2011, 11:59

ježiš marííjá, prostě našel na hřbitově číslo a chce vědět na co sloužilo...?? Co je na tom tak pobuřujícího a co to má společnýho s mým dědou kurva? !

milda001

20. 05. 2011, 12:23

V minulém příspěvku píše, že nemá detektor a jen nám fandí. Pokud si jej pořídil a šel hledat na hřbitov - tak mu dejte co proto. Pokud to vysvětlí, jsem zvědav kdo se za své komentáře omluví. Proto se ptám. HLEDAL JSI TAM S DETEKTOREM?

bratři v triku

20. 05. 2011, 12:33

Tak to třeba mohl najít opřené o zeď, ne? Na našem hřbitově je to u každého hrobu, ale třeba to u nich už zrušili a značí jinak... Proč hned taková hysterie?

CheGuevara

20. 05. 2011, 12:37

To je hysterie:D

CheGuevara

20. 05. 2011, 12:37

To je hysterie:D

Antares

20. 05. 2011, 12:41

To je křiku kvůli kusu litiny z nějakýho zrušenýho hrobu. Kdybyste viděli jak se zachází a kšeftuje s litinovými kříži mnohdy vzácnými kusy tak tady ze sebe nebudete dělat moralisty a velký odborníky.
Zvláště někteří.

rott

20. 05. 2011, 12:55

koukám že lopaty dokázali jen prudit a osočovat... vůbec neznají nálezové okolnosti ale psát hovna a osočovat to by jim šlo..

já těch čísel mám asi kolem 10 a také ze hřbitova...

a pro lopaty vzkaz: v 84 se dělali nové čísla a tyhle staré se vyhazovali...
správce hřbitova mi je dal bo stejně by skončili ve šrotě...

tak než někoho pojebete tak se radějí zeptejte jak to našel...

bo ste ze sebe udělali hotové hňupy...

HELMETS

20. 05. 2011, 13:03

k čemu vám to jako je???

Mirek D.

20. 05. 2011, 13:24

zlatý zuby, vysypaný urny, mrtvolnej jed ... prostě paka!

rott

20. 05. 2011, 13:26

čus Miras, to je mazec co...

manowar

20. 05. 2011, 13:27

kus rezave litiny a moralisti muzou prasknout zlosti, haha :-) Kdyz kope polovina z Vas ID znamky a kdo vi co, kde kolikrat lezi 10 cm od ID nejake zlomky kosti nositele, nikdo nic proti nema :-) A nejaky sumt, ktery mohl byt nalezen jako pudovka, ci mohl byt vyhrabnut pri rozsirovani hrbitova vas nejak podivne stve:-) Aby jste si necvrngli do trenek z te litiny... A hlavne naivni blazni, kteri si rikaji, ze autor prizpevku lozi pro hrbitove s detikem, kdo z vas by tam lezl na funkcni hrbitov?? Hledat rozplacle kalisky od svicek? :D

Mirek D.

20. 05. 2011, 13:28

čau kamaráde, jo bavím se... ještě že je to jen fotka, kdyby to měl někdo v ruce, tak ho nejdříve ukamenujou a pak se budou mezi sebou ptát:"a jak k tomu číslu vlastně přišel, nevíte?? "... Měj se prima, zdravím i paka

BRONZÁK

20. 05. 2011, 13:31

srandykopec

rott

20. 05. 2011, 13:34

Miras. jj někdy opravdu člověk žasne co tu někteří vypotí za....
ale hold lečí si mindráky chudáci zakomplexovaní...

dolin

20. 05. 2011, 13:44

Opět zajímavá diskuse. Mě by zajímalo co by spousta lidí "od fochu" udělal najít mrtvolu němce s komplet vybavením,... ještě by běhali v jeho uniformě mít ji ta mrtvola v hezkém stavu o výzbroji a výstroji ani nemluvím,...

milda70

20. 05. 2011, 13:48

dolin:To víš že bych ho okradl. A jestli někdo tvrdí opak tak kecá.

CheGuevara

20. 05. 2011, 13:52

s těma ID známkama je to pravda co tu psal někdo níže

tetřev

20. 05. 2011, 14:04

rott-je to presne tak jak pises. ja mam 4 kusy, nalezeno 50m od hrbitova vyhozena na kraji pole.

milda70

20. 05. 2011, 14:17

Já se spíš divím že takovej bordel tahá dom. Kolegové přestanˇte se hádat a rozčilovat kvůli takové p..... ě a dejte si raději

dabac

20. 05. 2011, 15:16

Milda 70: tak to si dobrý blb a chudák

bomber

20. 05. 2011, 15:25

Hledači jééééébééééééjtéééééé se bude se povyšovat

milda70

20. 05. 2011, 15:45

dabac:taky tě zdravím. Neber všechno tak smrtelně vážně

dabac

20. 05. 2011, 15:48

milda 70: to len preventívne

tadeas01

20. 05. 2011, 15:49

milda70: Kradení se stalo v Čechách folklórem, takže by si každej vzal

Tomín

20. 05. 2011, 15:53

Debata jak na RM u utýraného psa. Opravdu žasnu... Kolik vám je???

milda70

20. 05. 2011, 15:58

Pánové přeji vám všem pěkný a na nálezy bohatý víkend a nashledanou u nějaké další diskuse.

BRONZÁK

20. 05. 2011, 16:07

milda70:díky díky taky přeju vše gut, hlavně nechoď na cintorýn a zaze čau u nějakého srandikopce

KOZA007

20. 05. 2011, 18:28

to se někde používá i dnes

honda2

20. 05. 2011, 19:53

Zdravím všechny vespolek. Teď jsem došel z roboty a prohlížím nálezy. Tady mě to nutí reagovat.
Že je tento web plný nadávek a osočování, mě už dnes nepřekvapí. Všichni máme plnou hubu krásy přírody a radost z krejcárku. Když se tady objeví něco mimo běžný rámec, tak je dusno.
Tady stačilo napsat-kamarád má pravdu(na hřbitově se nehledá s det. )
Ve svém prvním přís. ornela píše-det. nemám, jsem fáš fanda. Osobně nepředpokládám, že si ho od 1.přís. koupil a šel hned na hřb.
Předpokládám, že tímto méme o jednoho fanouška méně.
Tímto tě ornela žádám o vysvětlení nálezu. Jestli je vše v pořádku, přijmi moji omluvu za všechny místní urážky.

aniba24

20. 05. 2011, 20:50

100 % je z vijenského cintorína 1 sv vojna, hrob na lokalite zistíte v archíve v
trenčíne, pre CSR

hypo1

20. 05. 2011, 21:17

Jak píšou Miras a Rott -> krást na hřbitově je normální, tak co se tady pohoršujete? No nic, beru flusbrok a jdu přepadnout benzínku, protože to je taky normální. Tak hlavně nebuďte nenormální

hariboy

20. 05. 2011, 21:30

honda2 : mas pravdu! ja som tiez cital jeho 1. prispevok kde jasne napisal ze nema detektor a je nas fanda ( alebo bol ). Pre objasnenie by ornela mohol napisat o co ide, ale pochybujem ze by isel kradnut na cinter!!!

sahin11

20. 05. 2011, 21:30

Dolin: to si trafil!

Vlasov68

20. 05. 2011, 21:31

No jo, na hřbitov se hledat nechodí.
Mám něco pdobného ale z místního kovošrotu. Jen je to bez čísel.... nejspíš to tam odnesla nějaká kofola. Tenkrát mě ani nenapadlo. z čeho nebo odkud to může být.

sahin11

20. 05. 2011, 21:36

honda, hypo1: A zaklopajte mu na dvere a drbnite mu pred ksicht svoje "placky"!

kospa

20. 05. 2011, 21:49

Škoda slov. Déjte se do kupy

Innominus

20. 05. 2011, 22:02

bych se po... mrtvony jedy, deda, urny, zlodej z terezina... a on to pritom nasel v hrbitovnim kontejneru a vseci tu delaju jako by raboval mrtvoly

komar85

20. 05. 2011, 22:24

Myslim ze vystavovat si doma veci z hrbitova neni normalni, ale da se to pochopit kazdej mame svoje, jenze ten prispevek ze kdo by neokradl mrtvolu vojaka keca, totalni prasarna nechapu ze tohle muze nekdo vypustit z huby.

hans.poa

20. 05. 2011, 22:56

Abyste se z toho všichni neposrali! Takový nález čísla někde na hřbitově je stejně běžný, jako vystřelený Mosin na bojišti z WWII! Takže klídek! A obrat vojáka o jeho věci? Naprosto běžná věc. Do hrobu jdou pouze kosti, takže buď si to vemete vy, nebo si to rozdělí exhumátoři. To je krutá realita a  nikdo, kromě sráčů, kteří tohle nikdy nenajdou, si s tím hlavu neláme!

milda70

21. 05. 2011, 06:38

komar85:Kdyby ti tvůj osobní asistent přečetl diskusi celou, tak by jsi zjistil že to s tím okradením mrtvoly vojáka to nebylo myšleno vážně. Takže si šoupni prášek na uklidnění nebo si dej . Každopádně to bude tak jak píše hans. poa. Budˇ si to vezme ten co to našel nebo exhumátoři.

Azaz163

21. 05. 2011, 07:03

komar85 : Rok zpět tady bylo jedno video jak "borec" okrádá němce. Říkal jsem si, že ty fotografie jsem už někde viděl. Projel jsem seznam osobních detektorářských stránek a byl tam. Video staženo, přístup na stránky pouze s heslem, když jsem na to upozornil.

yersity

21. 05. 2011, 07:31

JJ je to tak jak píše hans. taky jsem něco kopl takže vím o čem je řeč.

hans.poa

21. 05. 2011, 08:02

Mě se líbí, že se tu objeví jen malá zmínka o něčem, co zavání exhumací ostatků padlého vojáka, což je naprosto běžná věc v souladu se zákonem, a hned se tu nasáčkuje banda pseudohumanistů, kteří o tom ví velké kulové! A hned se ohánějí prasaty a nevím čím. Tím pádem je celé Německo, které si tuhle zakázku zadává, národem prasat! Ti chlapi se exhumujou ne kvůli zbohatnutí ¨(pár knoflíků, rozbité zrcátko, zlomené nůžky), ale proto, že si to němci žádají, páč mají stále několik set tisíc pohřešovaných a někdy by to taky chtěli dotáhnout do konce!

ornela

21. 05. 2011, 09:39

Zdravím všechny kteří se jakkoliv vyjádřili k mému příspěvku. Jak už jsem jednou psal (u té nalezené munice), nemám detektor a nikde nekopu. Jenom mě občas nadchne kus železa a že jsem příšera zvídavá, tak se ptám Vás, lidí znalých o co jde. No uvažte, kde jinde bych se měl zeptat.
Tedy na závěr. Litina zůstala tam kde jsem ji našel. Stalo se tak při výkonu mého povolání, kdy musím jako zahradník občas provádět úpravy porostů i na hřbitově a tímto děkuji všem kteří mi pomohli k poznání nálezu.
Ornela

Slater

21. 05. 2011, 09:57

Ornela - je dobře, že jsi to vzal s nadhledem
Přeju lepší nálezy v podobě nějakých stříbrných či zlatých mincí

hans.poa

21. 05. 2011, 10:06

ornela:nic si z toho nedělej, hlupáci se najdou všude! Člověk jenom najde staré hrobové číslo a hned je z něho okrádač mrtvol!

HAMZ

21. 05. 2011, 10:12

... poslední dobou je to tady ňáky přecilivělý

Ander

21. 05. 2011, 11:16

No šak keby ste žili na Slovensku, tu sa aj tanky rozoberajú, o nejakom kove z cintorínov ani nehovorím. A na jeden cintorín slúžil ako zdroj polotovarov pre kamenárstvo-takže už nielen kovové vecičky miznú. Nad dedinou boli dva vojenské hroby s krížami-jeden kríž s kovovou tabulkou zmizol toť pár rokov dozadu komplet a z druhého rozbitá nemecká prilba, ktorú potom ten, čo sa o tie hroby staral nahradil druhou/bola to nejaká kopaná zhrdzavená hnusoba, fakt bezcenná... / a tá tam vydržala možno rok. Ćo si budeme hovorit, za zaujímavé, že za komančov to tam vydržalo, teraz nie. Ludia sú jak bsní a bezcharakterní zmrdi. A to za komunistov nevadilo nikomu, že ten jeden hrob bol nemecký.

Ander

21. 05. 2011, 11:20

Takže čo sa tu budete rozčulovať nad kusom železa nájdeným niekde neviem kde... Keď tak nad tým rozmýšĺam, tak chlapík to dotiahol domov a až potom mu kamoš naznačil o čo asi ide, že? Takže keby bol taký blbec, že to donesie domov z cintorína, najskorej by si aj sám domyslel, o čo ide. Tak než sa tu začnete rozčulovať, trošku porozmýšlať...

standovamama

21. 05. 2011, 11:32

tak velkej dosah nemáte aby ste mohli hledat na hřbitově

159753

21. 05. 2011, 12:01

Azaz163: "borec" okrádá němce? Podle čeho tak usuzuješ? Nález jsem ohlásil, což by většina hledačů neudělala. Kosti, ID, boty, zapalovač, knoflíky a mince si odvezli v krabici, víc toho u sebe neměl. Jednu minci jsem si vzal na památku domů. Podle posledních zpráv voják v klidu odpočívá v Chebu.

Lidi vzpamatujte se! Tahle diskuze je na palici

hans.poa

21. 05. 2011, 13:06

prajzak:můžu tě ujistit, že ID, zapalovač, knoflíky si hoši rozdělili, ID možná dali na aukro, zbytek vyhodili. Ty krabičky jsou dělané jen na kosti, boty a další věci tam nedávají.
Ander:proč tam ten Němec pořád je? Už dávno mohl být vyexhumovaný! Za chvíli kolem něho budete muset postavit vysokou zeď s ostnatým drátem. Chceš-li kontakt, není problém.

komar85

21. 05. 2011, 13:16

milda70: jsem to precetl cele, nemyslel jsem to zle jen me to prijde divny to je vsechno, prasky do kose, ale na pivko vyrazim za chvili a nez vytecou sudy tak budu v klidu jeste ctrnact dni cest vsem

sahin11

21. 05. 2011, 17:44

hans poa: Ty si nedáš pokoj? Ozaj, kovo ti odovzdal niečo?

strozd2

21. 05. 2011, 18:06

Ander takovej hans. poa ti napíše že ani tu helmu a ani ten šutr nepotřebuje tak proč si ho nevzít okrádat mrtvoly je zcela běžné, normální, dle zákona a hlavně lidské!! Nedej bože když někdo najde flintu nebo rezavou pistoli to je najednou zákonodárců. Přestal jsem chodti hledat na určitá místa kuli takovým lidem. hledám jen mince, hřebíky a víčka od piv po lesních dělnících. a mám svatej klid.
celá diskuze mě pobavila. přečtě te si jí v klidu a bez emocí = budete se válet smíchy.
kdyby jsi hledal ty helmy tak víš kde se poptat - ber to pozitivně neberou ti tvoje boty :-D

strozd2

21. 05. 2011, 18:18

hans. poa neco konkretne pro tebe. BTW rád bych shléd tvé delegování do této zákoné činnosti
Systém ASPI - stav k 1.4.2005 do částky 44/2005 Sb. a 20/2005 Sb. m.s.
Obsah a text 122/2004 Sb. - poslední stav textu

122/2004 Sb.

ZÁKON
ze dne 20. února 2004

honda2

21. 05. 2011, 19:18

ornela
Vše vysvětleno, tak doufám, žes na nás nezanevřel.
Hledej a všímej si dál.

tibko

21. 05. 2011, 20:38

Kua chlapi - alebo chlapci a chlapčekovia. Len trošku roymýšľať a spomenúť si na hodiny dejepisu zo základky: už ya starých faraónov sa vykrádali hroby a hrobky - nič nové pod slnkom - tak vo co gou?

strozd2

21. 05. 2011, 20:57

tibko j máš recht a určitě víš že se hroby a hrobky zabezpečovali a když někoho čapli tak se snim nemazali a brali ho  ho jako by zabil člověka.
nejsem nijak náboženej ale rodiče mě vychovali v tom duchu že mrtvejm patří klid a tak to prostě má bejt!
Ať si kdo chce co chce dělá ale machrovat stim ze obírám mrtvé to je opravdu moc.

ornela nic proti tobě chlape reaguji na jine uživatele. párkrát jsem pomáhal kopat hroby ale nikdy jsem nic neodnášel! a pokud je nějaká věc vyhozená z důvodu opravy pietního mísa nebo údržby hrobu ( železa použitá pri údržbě květin a pod. ) je to věc jiná.

hans.poa

21. 05. 2011, 21:03

strozd:Ty jsi pomáhal kopat hroby??? Že se nestydíš, barbare! Kulku do palice by jsi zasloužil, prase! A jinak-ty jsi jehovista, nebo nějaký podobný sráč??? Pojebaný pseudohumanista, jenž kope hroby! Radši se do těchto diskuzí vůbec nepřispívej, jenom bliješ sračky!

hans.poa

21. 05. 2011, 21:06

strozd:tvůj výklad zákonů je pro mě bezpředmětný, dělám na Slovensku, tam jsou zákony jiné, vše je legálně ošetřeno přes německou stranu. Paragrafy, jenž platí u nás mě nazajímají!

honda2

21. 05. 2011, 21:33

hans. poa
přestaň hulit, píšeš už nesmysly

sahin11

21. 05. 2011, 21:59

hans poa: jeb na to, už konči

hans.poa

22. 05. 2011, 07:46

sahin11:jj, seru na ně, je to tady boj s větrnými mlýny! Pytel mi by odevzdán, čímž ti děkuji! Potěšil jsi mě!
honda2:abych to objasnil-fakt nehulím, už mi dávno není 20 a ani jsem nikdy nehulil, akorát strozd se přesně takhle vyjádřil o exhumátorech v jiném příspěvku. Tak mu to jen vracím, asi mu to je taky příjemné.

sahin11

22. 05. 2011, 11:03

ofener

22. 05. 2011, 13:36

Zdejší hysterky by si měli nejdřív vytáhnout hlavu z řitě a trochu začít uvažovat, než spustěj takovej slovní průjem.. Takovejhle starejch označení hrobu najdete v každym kontejneru u hřbitova tři prdele. Funerální litina hrála prim hlavně v první polovině minulého století a pak ji začal postupně vytlačovat kámen. Bohužel ještě dnes je běžná praxe že při rušení starých hrobů končej litinový kříže rozlámaný ve šrotu. To jen pro ty experty co hlásej o pietě, vykrádaní a pod.

EGER

22. 05. 2011, 13:50

Vy se tady hádáte a přitom jde o obří kružítko

strozd2

22. 05. 2011, 15:54

hans. poa - pokud jsi si nevšim nic se samo neudělá a pokud je mrtvého třeba pochovatmusí se vykopat hrob. Kopal jsem to zcela legálně jako brigádu! narozdíl od tebe si dokážu vydělat peníze jináč než okrádat mrtvé. Jen pro tvoji potřebu vydělával jsem si na škou!
Proti lidem kteří to dělají legálně nemám nic!! ale proti prasaatum jako jsi ty!
Ten kdo to dělá ( hrobaři co znám) tak nido si nic z hrobu neodnáší.
a v jiné části fóra napsal že to kopeš i u nás tak nelži!
a nikde jsi tu nedoložil jak jsi k tomu delegován a pročak asi??? Že by jsi žádné povolení neměl??
kdyby jsi četl pořádně mé příspěvky zjistil by jsi že jsem bez vyznání atd...

hans.poa

22. 05. 2011, 19:14

strozd:my dva se asi nikdy neshodneme, tak bude nejlepší, když se na to vykašleme.

otis

22. 05. 2011, 19:46

vase chovani se mi nelibi. zhrejme jste dost velci amateri

hans.poa

22. 05. 2011, 20:10

otis:já rozhodně amatér jsem!

strozd2

23. 05. 2011, 06:21

otis nevím jak kdo, ale to co jsem napsal, tak je!
hans. poa dělej co chceš pokud otom nevím je mi to jedno ;-) jsme lidi máme na to jinej názor. nadruhou stranu lepší kopat a obírat mrtvé než zahrabávat malé holky.
HOWG

MartY.WSK

23. 05. 2011, 09:21

tady je příspěvků jako kdybi nasel štěchovickej poklad

Cin

23. 05. 2011, 14:59

ornela: tedy tak nějak se Ti podařilo na třetí fotce docela působivé zátiší - symbolika doby... Pánové, více pokory.

Belmondo

23. 05. 2011, 22:23

UŽ TO TU NENÍ DÁÁÁVVNOOO STAREJ DW, CO TU BEJVAL PŘED TŘEMI LETY.. JEN ŽABOMYŠÍ VÁLKY, HÁDKY, URÁŽKY A PONIŽOVÁNÍ.. PÁNOVÉ -A DÁMY- NEMĚL BY LID TĚCHTO STRÁNEK DRŽET VÍCE PŘI SOBĚ?? NIKOHO TED´ SNAD NEURAZÍM, NEBO NEROZPUTÁM DALŠÍ- DLE JEN MÉHO NÁZORU-ZBYTEČNÉ HÁDKY... MYSLEL JSEM, ŽE DISKUZE K PŘÍSPĚVKŮM BYLA KDYSI ZALOŽENA ZA ÚPLNĚ JINÝMA ÚČELAMA, NEŽ PRO HÁDKY.. I TAK VŠEM HODNĚ ÚSPĚCHŮ V HLEDÁNÍ... HND

ornela

24. 05. 2011, 07:07

Cin, napadlo mě to taky. Jenže až v době kdy jsem se z diskuse dvěděl o co jde.
Pozadí je stěna márnice a jako měřítko slouží láhev se kterou někdo z pozůstalých zalévá hrob.
Tolik na vysvětlenou.
Ornela

pofider

26. 05. 2011, 00:26

zaujímavý nález. Pripomína mi to ako som pred cca 5 rokmi po zime vykopával z výbehu pre kone vačšie kamene čo vyliezli po zime a medzi nimi som veru našiel aj časť náhrobného kameňa. Ako som sa dozvedel dostal sa tam navážkou. Oprel som ho o hrušku do kríkov a doteraz tam čaká... Teda ak mi niekto vie poradiť čo s ním tak budem rád...

Marouš1

26. 05. 2011, 08:01

Mravokárce Azaz zase přidal hned okrádání němců, ty jsi nepoučitelnej.
To by jeden prasknul, někdo najde číslo z hrobu a tady už se rozjíždí kolotoč nenávisti.

Belmondo

26. 05. 2011, 21:51

Marous
Souhlas................

UCAdmin

27. 05. 2011, 14:23

pofider - mám stejnou zkušenost. Tehdy mě bylo asi 13-14 let, když jsme s kamarádem našli dva poškozené kříže kousek za barákem. Jeden byl tuším z pískovce a druhý si už nepomatuji. Tehdy jsme je s kamarádem naložili na dvojkolák a vezli do muzea. Doufali jsme jaký to bude objev a pak jsme se dozvěděli, že celá ta část je pouze navážka cca 4 metry, ale odkud se tam dostali - zřejmě ze zrušených hrobů, těžko říci. Ale kdo ví co vše tam pod tou vrstvou může být...

maraxp

01. 06. 2011, 20:36

100 vesmes nicnerikajicich nebo urazejicich komentaru..... jen tak dal

HunterJenda

03. 06. 2012, 19:05

lidi pomoc. D jestli je tohle TOP tak ja sem HI-FI. . nebo LO-FI to tady výjde na stejno. D