M35
Zdravím všechny, posílám nový přírůstek. Je to typ M35.Ať se daří.
sawier
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Nálezy / Půdovky atd.
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
lebkoun
10. 11. 2010, 11:34sawier:Blahopřeju, vypadá pěkně. Můžeš mi poslat detailní foto obou znaků na mail? Díky.
Minerál
10. 11. 2010, 11:42Doufám, že jsi ji nekoupil draze, nátěr znaky a nýty jsou nové. Navíc přilba M 1935 má u neměněného kusu hliníkové rámečky pro polstrování s hranatými hliníkovými oky pro uchycení podbradníku. Šňůrka ve výpletu je též nová. Polstr je originál, ale z válečného kusu. Ten kdo dělal nátěr ani pořádně neočistil plech. Zestaření je provedeno velice jednoduše, když srovnáš barvu plechu a novou povrchovou patinu, tak je tam velký rozdíl. Originál vykvétá pod barvou a používala se polní šeď a nikoli olivově zelená.
lebkoun
10. 11. 2010, 12:04Píšu jen z mobilu, takže nemám velké foto, ale po přiblížení se mi nátěr nějak nezdá. Kouknu doma na pc na větší foto a dám vědět.
palora
10. 11. 2010, 12:06Souhlasím s georgmani - jasná kopča, pravděpodobně udělaná z černého hasiče s originál futrem.
lebkoun
10. 11. 2010, 13:32Tak už jsem konečně u pc a vidím to ve velkém. Bohužel Tě taky zklamu, je to repas, ale patřící krom typu barvy, k těm lepším.
sawier
10. 11. 2010, 13:41Omlouvám se zapomněl jsem dopsat že to je po renovaci, můj první pokus. Myslím si že napoprvé se mi to celkem povedlo. Nikdy to nebude vypadat jako úplný originál, ani jsem nechtěl ji moc odírat, povrch jsem tak nechal záměrně. Vnitřek je celý originál i se značením. Vím že to není tip ťop ale já jsem se svou prácí spokojený. Dostal jsem ji zadarmo jako hasiče komplet CO.
sawier
10. 11. 2010, 13:44Musím dodat že zestaření znaků a nápis mi dělal jeden chlápek co se tím zabývá...
klarkon
10. 11. 2010, 14:33"Hééééézkýýý Pepíku. Hoďte na něj deku, nebo ho zabiju" Jak říkaj cimrmani v jedný hře.
sawier
10. 11. 2010, 18:25Mohu vědět jaká se tedy dávala na M35 barva? (vzorník RAL) Mě teda RAL 6006 případne stejná jako ta zelená která se dávala na helmy i typy M35, tedy aspoň podle některých stránek a především germanmilitaria.com. Napište mi kdyžtak na mail rád se přiučím.
Panzerfaust6
10. 11. 2010, 20:52ale ozaj fakt pekne spravena
klarkon
10. 11. 2010, 20:56http://www.german-helmets.com/
rock in rock
10. 11. 2010, 21:00Chtěl bych se jen zeptat, čím je nejlepší (jakým přípravkem) sundat nátěr abych se dostal na originál barvu? Díky!
sawier
10. 11. 2010, 21:57rock in rock: ženský odlakovač na nehty ale pořádně si to rozmysli jestli to chceš dělat... v podstatě tím ničíš originál i když je poválečný... já jsem ale proti CO, mě se nelíbí, neberu to jako originál ale to je často tématem dohadování, věc názoru. je to na tobě ale jestli to zkusit tak opatrně hadříkem někde na místě kde to půjde nejméně vidět na malém kousku.
rock in rock
11. 11. 2010, 11:04sawier: Díky za radu. Chci to zkusit, mám víc přileb a jedna se ke mě dostalo nedávno. Zdá se mi, že pod černým nátěrem je parádní originál, tak to chci opatrně zkusit.
lebkoun
11. 11. 2010, 11:10rock in rock:Počítej ale s tím že po odstranění, ikdyž šetrném, odlakovačem, či jiným rozpouštědlem, nebude mít původní barva stejnou charakteristiku jako původně. Z mé zkušenosti vím, že barva zmatní a získá světlejší odstín. Můžu poslat foto na ukázku.
Dick
11. 11. 2010, 14:10to georgmani : nemýlím-li se, tak přilby M35 ze začátku války byly dvouznakové s hliníkovými očky a okružím, jak jsi psal a v olivengrün. Později, tuším že od roku 1940 (to ale s jistotou nevím) se přilby začaly natírat feldgrau. A to jak nové vzory 40, tak se přetírali i 35.
kebabJm
11. 11. 2010, 14:18Dick: máš pravdu, asi tak nějak to bylo.
Minerál
11. 11. 2010, 14:55Dick polní šeď je Německá tradice, používala se již v začátcích i na rohatky.
http://www.german-helmets.com/HEER%20Transitional%20Model%20Helmets. htm
pilot123
11. 11. 2010, 20:06zdar mas na ty helmy nejaky postup jak to udelat taky bych si chtel jednu 35 zrestaurovat
sawier
11. 11. 2010, 23:27Pilot123 jestli chceš restaurovat ty krásný s ČSLA barvou tak si to rychle rozmysli! jsou krásný byla by jich škoda! Pokud chceš, můžeme provést výměnu mám typy M40 nebo M42 nebo komplet origo M34
Dick
12. 11. 2010, 18:11to Georgmani : na německých přilbách byla od roku 1933, či 1935 (nemám po ruce literaturu a tímto rokem si jist nejsem) byla zavedena barva apfelngrün (tímto opravuji můj přehmat s olivengrün). To platilo do roku 1940. Tak hovoří tehdejší předpisy. Samozřejmě těch variant bylo určitě více, záleželo asi na daných okolnostech. Doma mám pěknou M35 v apfelngrün dvouznakovou.
Minerál
12. 11. 2010, 19:19Dick, zdravím, netvrím, že nemáš pravdu, to že jsem zatím viděl pouze šedé neznamená, že nejsou i zelené, ale zrovna s tímhle rámečkem z pozdější produkce mi to moc nesedí.
Dick
14. 11. 2010, 21:53Georgmani, to máš pravdu, s tímto rámečkem a očky je to dosti netypické. Prostě by měly býti hliníkové.
pilot123
14. 11. 2010, 22:49to sawier ne nechci tamtu nicit jen by me zajimalo jak si to udelal je to hezka prace
sawier
16. 11. 2010, 13:09pilot123: jak jsem psal není to jen moje práce ale jestli chceš napiš na mail můžu ti říct nějaký postup
WittmanWW2
30. 11. 2010, 20:28Pekná keby sa dalo beriem.