Mince
Našel jsem minci z roku 1896,pravděpodobně zlatá(ještě nečištěná). Nevíte někdo co je to za minci a má nějakou cenu?Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Autor: Ghoust
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
Odin
16. 08. 2013, 13:33zlatá desetikoruna, Ag 0,900, váha 3,3 g a cena něco lehce přes 3000
bígiclunek
16. 08. 2013, 13:34cca 1500 kc a je to 90% gold 3,387g
Odin
16. 08. 2013, 13:41Trvám na tom, že tržní cena je cca 3000-3300. Cena Au je cca 1000Kč za gram (omlouvám se za překlep v prvním příspěvku - Au, nikoliv Ag :o) )
bígiclunek
16. 08. 2013, 13:47nvm mam starej katalog nicmene trzni a katalogova cena je dost rozdil
Odin
16. 08. 2013, 13:49bígiclunek: u těchto běžných zlatých mincí je cena odvislá od ceny zlata. To co píšu je cena, za jakou to naprosto bez problémů prodá na aukru i kdyby to hodil od koruny. Hlavně aby to nepoškrábal při čištění. Zprasit se dá vše...
Odin
16. 08. 2013, 13:54ovšem já bych si to nechal, prachy se hned rozkutálí, ale vlastní nález je vlastní nález a zlato je zlato :) Pokuď to našel, tak je to nález životní a nedá se čekat, že by se mu to ještě podařilo. Mimochodem - nebyla to krásná doba, kdy prachy byly podloženy stříbrem nebo zlatem, s měnou se nedalo tak snadno manipulovat a lidi nebylo tak snadné inflačně obírat?
detik33
16. 08. 2013, 14:19Paráda velká gratulace.
somira
16. 08. 2013, 14:26kurňa, to je kousek...
bígiclunek
16. 08. 2013, 14:55odin:jj mas pravdu po nas v zemi za 10 let v zemi zustane rez:(
kim
16. 08. 2013, 15:07bublak
16. 08. 2013, 17:10Takarov
16. 08. 2013, 17:49divný ty jsi nasel jen 1 minci? a jeste zlatou, nebo si ji od nekoho dostal?
blurain
16. 08. 2013, 18:28pěkná, prodejná na aukru za tři tisíce
Ghoust
16. 08. 2013, 18:51je to podstivý a pravý nález, a ted když už vím co je to zač tak koukám jako blázen
Rozum
16. 08. 2013, 18:52Odine kde prosimte davaji za gramik 1000,-porad. Nemluvim o trzni hodnote 10 Corony. Krasny nalez nechat doma ta nepadne s cenou.
schoty
16. 08. 2013, 18:53Pěknej kousek, gratuluji. Děláš tento koníček pro prachy, nebo pro potěšení. Neprodal bych to. Nedávno jsem našel zvláštního psíka na ocílce, a nakonec jsem odolal i 5000 kč. Mám ho vystavenýho, a dělá mi velkou radost
Ghoust
16. 08. 2013, 19:38No uvidíme... jsem hlavně válkař a mince mi moc neříkají. Ale tohle potěšilo!
Paul2
16. 08. 2013, 20:16Super nález. Já osobně bych ji neprodal. Kolikrát myslíš, že ti ještě pípne?
colerko
16. 08. 2013, 21:09Já si myslím, Že prachy se dají opravdu rychle utratit a že je škoda jí hned prodat. Jinak paráda, už jsem držel v ruce 4 kousky na jednou, krásný pocit.
Dragon515
16. 08. 2013, 21:51Toto je zivotny nalez. Mysli si co chces ale takuto mincu nenajdes kazdy den, toto raritka a tu si vaz jako nikdy. Pro mne by to byla pycha na cely zivot...
sajmon0102
17. 08. 2013, 06:27bez komentáře jen ta cena by mě zajímala jako poslední. respektive vůbec.
Filip12
17. 08. 2013, 11:50Kdybych jí našel já, tak bych ani nepomyslel na to jí prodat, určitě životní nález
maraxp
17. 08. 2013, 14:44Ano jdi zase z davem a nic neprodávej. Já osobně bych to taky prodal. Zase taková raketa to není a kup si něco co je tvému srdci bliššího. Ono to s tím neprodáváním nálezů jak se tu každej dušuje nebude tak horký. A životní nález?? to taky není je to pěkný nález ale těch bude ještě více a životnějších
cernunos
17. 08. 2013, 15:27maraxp: on už si poradí, každopádně bych to řadil mezi životní nálezy, nebo jakou má myslíš pravděpodobnost ještě nějaký zlaták najít? Já myslím že dost malou, vždyt většina hledačů zlatou minci i po x letech hledání ještě nepípla, to se oprvaud nenachází často. Jen je škoda, že jí našel válkař, který ani neví pořádně co kopl a že je to zlatý, tahle měla udělat radost spíš nějakému kolečkáři...
Dingo
17. 08. 2013, 17:05Nech ji na stáří.... bude na zuby. Jinak gratuluji.
jano-789
17. 08. 2013, 17:37co je to za otazku - co je to za minci a má nějakou cenu?
ked nieje niekto tak priblbly, ze si dokaze zapnut internet, dostat sa na tento web, tak si dokaze za 5 sekund zistit co je to za mincu.
Ghoust
17. 08. 2013, 19:37Kuva Jano ty jsi chytrej vid?
Bibinka
17. 08. 2013, 20:15tiše závidím a gratuluji A i já bych jí neprodávala (nenachází se každý den )
Dragon515
17. 08. 2013, 22:42MAraxp pipa kazdy den nejaky ten zlatak tak ma teketo reci. A co je podla tebalepsi nalez alo takyto zlatacek?
Odin
17. 08. 2013, 23:15Rozum: Jasně jsem napsal, že se tyto desetikoruny na aukru prodávají v rozmezí 3000 -3300, což přesně vychází na 1000 Kč na gram. Dávat ji do výkupu by byla stupidita. Jinak velkoobchodní cena Au je 1370 Usd za unci, což je cca 880 Kč za gram, cena v malých objemech nedosažitelná. Ale samozřejmě pokud se najde někdo, kdo mi bude prodávat zlaté desetikoruny třeba za polovičku, budu jen rád...
Takarov
17. 08. 2013, 23:42jano 789 ma pravdu das sem jen 1 minci a jeste ktomu zlatou to jsi jinou nenasel nebo co? to jsi jinou nenašel kterou neznaš? prijde me to jako výsměch
Krutor
18. 08. 2013, 09:54Jano-789: Jsi jediný mezi komentátory, koho to napadlo! "Wympi" si z nás dělá srandu! Pokud jsem schopný udělat fotky a poslat příspěvek na DW, tak musím být taky schopný opsat nápis na minci a dát ho do vyhledávače. Zadejte " X Corona 1896 " na googlu a je to. Pokud by se chtěl jen pochlubit, tak by nenapsal tu stupidní větu o tom, jestli to má nějakou cenu. Nic proti, pánbůh má tady na zemi roztodivnou čeládku a určitě se mezi ní najde i takový, co si možná stahuje cizí fotky z netu, nebo vytahuje památky po pradědečkovi ze šuplíku a pak je posílá s rádoby naivním komentářem, aby vyvolal vlnu obdivu? Závisti? Pak se u těch pochvalných komentářů autor s (Jedním?... ) příspěvkem a zrovna zlatou mincí svíjí blahem a dělá mu to moc dobře, jak tak chytře oblbnul všechny kolem... Co Wympi? Je to i tvůj případ? Existuje vůbec nějaký "Wympi", nebo je to jen nějaký vtipálek, co to tady zná jak své boty a ví na jakou strunu zadrnkat? Každopádně takovéhle "nálezy" s "takovými" komentáři beru s hodně velkou rezervou!
Ghoust
18. 08. 2013, 10:49Tvůj komentář mě Krutore opravdu pobavil... jak už jsem zmínil jsem válkař a to že tady čtu gratulace atd mě spíš překvapuje. Nerozumím mincím a nezajímají mě. Je mě jedno co si myslíš, to je každýho věc. A že mám jen jednu? To jsem asi měl vykopat podle tebe třeba rovnou celou truhlu?
Takarov
18. 08. 2013, 11:13ne ale ty pises ze mincím vubec nerozumíš to jsi nenasel treba komunistyckou? nebo jinou? das jsem jednu a zrovna zlatou? trochu divný ne?
Ghoust
18. 08. 2013, 11:55Každý at si můj příspěvek přebere jak chce. Mince mě nezajímají, nezbírám je(mimo říšských)a tuhle když vypadala že je zlatá tak jsem kupodivu nezahodil... Ted už vím co je to zač, tak to prodám a pořídím si něco mému srdci bližšího.
CheGuevara
18. 08. 2013, 12:10wympi ty zahazuješ mince který najdeš?
cernunos
18. 08. 2013, 12:16Wympi: Nemám problém ti věřit, žes ji našel a nic ve zlém ale fakt bych jí spíš přál hledači, který z takové krásné mince bude mít patřičný požitek a radost. Ty tu místo toho píšeš, žes jí ani nepoznal a ještě bys jí málem zahodil... Ono je to vůbec koukám na tom světě všechno nějak naruby
Ghoust
18. 08. 2013, 12:29Určitě souhlasím, zasloužil by si ji nejaký mincař!
CheGuevara
18. 08. 2013, 13:34kdysi jsem tyhle desítky kupoval jako investici, jsou lehce dostupný a celkem levný.. To sehnat třeba pěknňoučkej tolar, to je jiná.
Krutor
18. 08. 2013, 14:42wympi: Fajn. Taky jsi mě pobavil. Plnou truhlu vykopat nemusíš, i jedna takováhle mince je víc než dost. Tvrdíš, že jsi ji skutečně našel a já ti musím věřit, ale netvrď mi, že tě ani nenapadlo zkusit vyhledávač? Netvrď mi, že tě to, co najdeš nezajímá! Že tě zajímá více válka... prosím, každému z nás se líbí něco jiného, ale ještě jsem neslyšel o člověku, kterého by se nezajímal o to, co najde, ať je to cokoliv. Kromě toho, kolik ti je, že nepoznáš zlato? Odhadem 2x taková hustota než mosaz a ani stopa po nějaké oxidaci.
Na druhou stranu. proč bych ti tvé přesvědčení vyvracel... Jestli chceš, tak ji s tebou vyměním. Nějaké válečné krámy se mi doma taky válí. Co třeba německá zdravotnická známka, odznáček zdravotníka, odznak NSDAP, čepičák RAD, řetízek z čištění na mausera, zrezlý něm. bodák se závěsníkem, kusy řetězů ze slintáků, hilzny všeho druhu apod. ? Mám toho celkem dost na to, že nás válka jenom lízla!
Krutor
18. 08. 2013, 14:45wympi: Fajn. Taky jsi mě pobavil. Plnou truhlu vykopat nemusíš, i jedna takováhle mince je víc než dost. Tvrdíš, že jsi ji skutečně našel a já ti musím věřit, ale netvrď mi, že tě ani nenapadlo zkusit vyhledávač? Netvrď mi, že tě to, co najdeš nezajímá! Že tě zajímá více válka... prosím, každému z nás se líbí něco jiného, ale ještě jsem neslyšel o člověku, kterého by se nezajímal o to, co najde, ať je to cokoliv. Kromě toho, kolik ti je, že nepoznáš zlato? Odhadem 2x taková hustota než mosaz a ani stopa po nějaké oxidaci.
Na druhou stranu. proč bych ti tvé přesvědčení vyvracel... Jestli chceš, tak ji s tebou vyměním. Nějaké válečné krámy se mi doma taky válí. Co třeba německá zdravotnická známka, odznáček zdravotníka, odznak NSDAP, čepičák RAD, řetízek z čištění na mausera, zrezlý něm. bodák se závěsníkem, kusy řetězů ze slintáků, hilzny všeho druhu apod. ? Mám toho celkem dost na to, že nás válka jenom lízla!
colerko
18. 08. 2013, 14:52A moje Belgické mince nikdo nechce?
honda2
18. 08. 2013, 18:22Mám doma taky jednu. Když umřela babička a máti s tetou vyklízely, vypadla z modlitební knížky. Tak ji máti vzala a hodila ji do špajzy do hrnku s různými šroubky a vruty. Tam ji vyzuchal mladej synovec, který se mnou chodil hledat. Tak mi ji ukázal a byla moje. Ta moje se leskla jak zadek a mě vůbec nenapadlo zlato Až pan gugl.
Takarov
18. 08. 2013, 18:35ješte bych se chtel zeptat jak dlouho na to clovek delal aby si vydelal 10 kc?
manowar
19. 08. 2013, 10:07Krutor
To by me zajimalo, co na to napise, jestli to vymeni, kdyz to pro nej nema zas takovou cenu a je zaryty valkar :-)
Moc sanci tomu nedavam... uz se neozve :-)
Milouš
19. 08. 2013, 10:10ttoommaass: V roce 1913 byly mzdy pomocných dělníků 13 K týdně, u kvalifikovaných dělníků až 20 k týdně, u pomocných dělnic 5 k týdně. A u kvalifikovaných 11 k. Toto je výčet mezd jedné papírny u nás v okolí.
Milouš
19. 08. 2013, 10:27ttoommaass: Samozřejmě nevím, jestli dostávali mzdu v těchto mincích, existovaly samozřejmě bankovky. Já mám bankovku jedna koruna z roku 1916.
Takarov
19. 08. 2013, 10:40milouš diky vubec jsem nevedel jestli na to delal 1 den nebo mesíc
NoRik
19. 08. 2013, 13:06já taky zahazuju stříbrný mince pokud nejsou římský to dělá většina válkařů
selmik
19. 08. 2013, 15:38Doorsak
19. 08. 2013, 17:41já co najdu zahrabu a nechávám to tam, vůbec mě tohle nebaví nějaký hledání ten dává ty krávo
DavidT
19. 08. 2013, 20:40Me by hlavne zajimalo podle ceho se urcovalo v jakych penezich treba v te dobe vyplacely vyplatu, kdyz treba deset korun mohlo byt zaroven ve stribre, zlate i v papirovejch penezich. Preci zlata desetikoruna musela byt odzacatku cennejsi nez ta papirova, ikdyz mely stejnou hodnotu.
Milouš
19. 08. 2013, 20:52Já to také nevím. Ale za socializmu byly bankovky kryté zlatem. V minulosti to právě byla běžná praxe. Dnes si státy tisknou bankovky jak na běžícím pásu.
Krutor
19. 08. 2013, 23:01DavidT: V té době to bylo jedno. Klidně jsi mohl vyměnit papír za zlato a nakoupil jsi za to stejně. Bankovky byly kryté zlatem a existovaly souběžně s mincemi. Inflace prakticky neexistovala. Za 1sv. v. se natisklo množství bankovek, které nebyly kryté ničím, aby bylo čím vyplácet dělníky ve fabrikách. Dokud trvala válka, byl přídělový systém a bylo to celkem jedno, ale jak válka skončila, tak nebylo dost zboží, které by vyrovnalo velkou kupní sílu obyvatel a tak se lidem měnovou reformou zlikvidovaly úspory. Po 2sv. v. to samé. U nás to bylo až někdy v roce 1953, tak to dnes hážou na komunisty, ale pravda je ta, že měnovou "reformu" při které okradli drobné střádaly udělali v celé Evropě. Mimochodem za "bratrskou" pomoc USA za 1 a2 sv. v. se neplatilo papírem, ale zlatem! Takže až bude nějaký debil tvrdit, že máme být USA vděčni, jinak bysme prohráli válku, tak mu řekni, že kdyby nebylo USA, tak žádná válka nebyla!
Krutor
19. 08. 2013, 23:03manowar: Já myslím, že si tady jen dělal reklamu na aukro...
Krutor
19. 08. 2013, 23:22Milouš, DavidT: Jo, ještě musím dodat, že za socialismu sice byly bankovky kryté zlatem, ale nejsem si jistý že až do roku 1989. Od určitého momentu stavu ekonomiky to ani nejde, protože tolik zlata na světě a v jednotlivých státech není, kolik by ho bylo potřeba, aby bylo veškeré potřebné množství "univerzálního směnného prostředku" něčím hmotným kryté. Ani by to nebylo v podstatě potřeba, pokud by neexistovalo něco jako "úrok". Pokud navíc je naše měna navázaná na US dolar, který vlastní několik soukromých osob, které ho půjčují státu (?... ) a naše centrální banka je těmito osobami ovládaná, tak nemůže být o nějaké nezávislosti a spravedlnosti ani řeči. Kaddáfí zkusil znovu zavést zlatý standard a jak dopadl... Zbývá ještě Íránská centrální banka. Číňané jsou mimo hru, protože pan Rotšild už prý přesunul pár tisíc tun zlata do Číny a až padne dolar, tak se vyrojí jiná rezervní měna údajně z Číny, ale znovu ovládaná těmi stejnými lidmi...
maraxp
20. 08. 2013, 12:34Dragon515-že máš blbý lokality za to já nemůžu tak se do mě nenavážej
Rossy
21. 08. 2013, 12:34Tak tady něco k tomu krytí měny zlatem. ZLATÝ STANDARD.
http://cs. wikipedia. org/wiki/Zlat%C3%BD_standard
Rossy
21. 08. 2013, 12:42Vlastně jsem tu "zlatý standard"vzpomínal kdysi s připodobněním k době bronzové, kdy takovým standardem byl broz a dalo by se říci, že se jednalo o "bronzový standard".
Milouš
21. 08. 2013, 16:13Kolegové děkuji za doplnění a osvětlení těchto dotazů.