Moje pudovky
Tak toto je môl poklad, ktorý som dostal pred dvoma rokmi osobne od pána na priložených fotografiách.. 7-dma fotka dôstojník na pravo.. s lebkou na čapici.. dostal ho spolu s demjanským štítom za bojové operácie v Rusku.. bol príslušníkom SS Totenkopf, príslušník bojovej skupiny DEISENHOFER, a bojoval v Demjanskej kapse v Rusku, ale ma foto aj z Norska, Poľska, Juhoslávie.. Medzi iným mi podaroval aj celé sety fotografií, ktoré nafotil počas celej svojej služby v SS.. pár fotiek posielam na omrknutie. .sicxs
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Komentáře
DFC
22. 08. 2007, 11:15Hm to je moc pěkné Jen by mě zajímalo, zda tento člověk se již smířil s Bohem
Backwood
22. 08. 2007, 11:17DFC : ta kto mne napadlo okamžitě taky...
lebkoun
22. 08. 2007, 11:18Moc pěkný fotky. Hlavně jak si připíjí Wehrmacht s SS.
cortes
22. 08. 2007, 11:24sawier
22. 08. 2007, 11:25to má někdo štěstí
dolin
22. 08. 2007, 13:18To sicxs: Je možné se nějak zkontaktovat? dolinkanada@gmail.com
Nic nechci kupovat, jde mi o možnost publikování tvých fotek v knize,... Když tak napiš i kdyby ne já bych nerad otravoval furt dokola
Gucci
22. 08. 2007, 18:32hezký SSáci byli mazáci
kukan
22. 08. 2007, 19:05JJ hodnej pán
dabac
22. 08. 2007, 19:15hodnej pán?
vermont
22. 08. 2007, 21:00no, uz je stary pan na pravde bozej, tak asi hej:0))
bába
22. 08. 2007, 21:16DFC: snad obráceně ne? Parádní půdovka
brixxxo
22. 08. 2007, 23:02Na uniforme má pripatú prvú triedu a ty máš na fotke druhú, to mal tolko metálov?
Gorba
23. 08. 2007, 00:06tak tohle od nekoho dostat tak to semnu švihne moc pěkny
Stefan
23. 08. 2007, 00:45Brixxxo jednou z podmienok udelenia prvej triedy bolo, že si už musel mať druhú.
vermont
23. 08. 2007, 06:57Brixxxo, hej, mal ich tolko, ale citaj, co som napisal ty asi myslis chlapika na prvej fotke, ale to nieje dotycny pan, ten co mi to daroval je na foto c. 6-7.. ale maj aj kriz prvej triedy.. mal zbierku, ze mi oci vyliezali. .
DFC
23. 08. 2007, 08:36bába: S ďáb lem se musel smířit již před svým vstupem k Smrtihlavům. Jestli se nepletu, tak tito hoši během války působili hojně jako dozorci v KT, takže Bůh ví za co je ten Eisenkreuz
vermont
23. 08. 2007, 09:53DFC: mne povedal, ze kriz ma za sluzbu v Rusku.. ale boh vie za co naozaj..:0)
bába
23. 08. 2007, 10:38DFC: no za charitu asi nebude
dolin
23. 08. 2007, 10:51To sicxs..... písni mě na dolinkanada@gmail.com
vermont
23. 08. 2007, 11:03Aku ma vlastne hodnotu ten kriz so stuzkou?
Halda
23. 08. 2007, 14:23ty se ho chces zbavit? Dám 5 tisíc
MG34
23. 08. 2007, 15:23Frunsberg:Hezký to je, ale esesáci byli především řezníci a vrazi. Ikdyž i dobří vojáci. Většinou....
Mauserk98k
23. 08. 2007, 17:47pěkný ale myslím že vzácnější než tyhle věci co ti dal jsou výpovědi z fronty
kukan
23. 08. 2007, 18:20MG34:Nesmíš koukat moc na ruské filmy. SS Totenkopf byla elita. A největší zvěrstva se odehrávala až za frontou!
DFC
24. 08. 2007, 08:31kukan: Elita mezi vrahama. Podívej se na jejich kampfkameraden v Pražském povstání. I podle velitele Prahy generála Toussainta byl důstojnický sbor z větší části tvořen vyvrhely z důstojnického sboru WH. Chlast, dluhy, vraždy... To byla elita Ono to pak po Praze vypadalo podle toho. Pražačka, Zelená Liška, Masaryčka atd... Tahle banda nemůže mít u soudného člověka žádné sympatie a to mě skutečně neovlivňuje žádná propaganda.
MG34
24. 08. 2007, 11:27kukan
Mohu tě ujistit že ve svém věku nečerpám jen z ruských filmů... A právě Totenkopf byla z německých SS divizí možná ta ta největší pakáž. Právě její perzonál se rekrutoval z řad dozorců koncentračních táborů!!! (máš pravdu, ty byly za frontou)V tom vidíš její kvality? S rovnatelná snad jen s Kaminskym, Dirlewangerem nebo "hrdiny" ze 7,horské Evženovy která zanikla v okamžiku kdy byla nasazena do skutečného boje s Rusy a ne do vraždění civilů a partizánů.. Nezmiňuji raději Hanžar, Skandenberg a podobné extrémy. Rasově čisté
MG34
24. 08. 2007, 11:34A jejich tatíček Theodor Eicke byk možná schopný velitel a padl na frontě, za což byl později po něm pojmenovám jeden pluk této divize, ale současně to byl vrah a válečný zločinec!!!
Už mě tyto komentáře unavují. Někdy se divím že tento web není v němčině... Bůh s námi!!!
DFC
24. 08. 2007, 14:08MG34: Když zmiňuješ Kaminského, tak doplňuji ještě Vlasovce, kteří s nimi měli hodně společného a Buňačenko se snažil očistit jejich jméno v povstání. Dále připomínám SS Galizien a jejich pohrobky v podobě banderovských hrdlořezů. Ono to fakt chce více, než si přečíst pár českých knih, přeložených z německého originálu. Ano v nich "Kameradenschaft über alles und keine Luftblase" a elegantní černé uniformy posazené na velkých tancích. Část dnes dostupné literatury "rádoby" faktu stírá rozdíl mezi zlem a dobrem.
Gucci
24. 08. 2007, 14:23Můj děda byl u Skandenbergu je pravda že většina divize se vzdala ale bylo tam pár vojáků kteří bojovaly dále v jiných divizích jao můj děda
MG34
24. 08. 2007, 23:05DFC:Jasně. ROA absorbovala část těchto jednotek jako byla Kaminského brigáda. Nejsem si jist jestli byla organizačně brigádou, píšu z hlavy)
Problematika ROA byla malinko jinde, a složitější. Vlasov a jeho lidi balacovali mezi dvěma diktátory. V podstatě z jedné totality utek k druhé pod myšlenkou svých asi dobrých ideií. Údajně v jednu dobu jejích tanky nosily nápisy:Směr't Stalinovi i Směrť Hitlerovi... údajně. Buńačenko rozhodně se svou divizí udělal hodně pro Prahu. (neřeším motivaci)
A ČNR se mu odvděčila dost stylově a po našem...
Frunsberg:Nenavážím se do tebe!!! Jen mě deptá definice Totenkopf jako elity..... Netvrdím že v divizích waffen nebyli kvalitní vojáci!! Naopak, ale to se nevylučuje s tím co tyto jednotky spáchaly... A to je skutečnost. Smutná
Krokus
25. 08. 2007, 00:24MG34- add Vlasov, máš na mysli jeho ideje coby generála rudé armády nebo velitele POA?
DFC- k literatuře "faktu" jen doplňuji, že i většina u nás vydávaných anglicky píšících autorů zločiny SS bagatelizuje
MG34
25. 08. 2007, 08:11Krokus:Jako generál RA byl poměrně schopný a úspěšný. Neobratně jsem se vyjádřil, šlo mi spíš o jeho myšlenku v době kdy se pod německým vedením pokoušel organizovat boj proti Stalinovi a komunismu. Jistě, zrádce, ale taky dost smutná postava...
bába
25. 08. 2007, 08:31Na koho pak to panáček na té ulici míří? Škoda, že tam není komentář.
MG34
25. 08. 2007, 12:59bába:Mě je jasné na koho míří... Jistě právě zuřivě a statečně chrání Evropu před bolševickými hordami, jak se patří na elitu!!
Nosal
25. 08. 2007, 19:39DFC: No Eisenkreuz určitě nemá za službu v KT ale za službu na frontě. Každopádně to byl asi otřílenej fronťák.
štrůtal
25. 08. 2007, 20:20Ahoj, stará fotoalba nejen z války jsou mojí sběratelskou vášní, kdybys chtěl tohle pustit, dej mi prosím vědět .
Z těch válečných mám například ve sbírce i fotoalbum důstojníka wehrmachtu, který v roce 1938 obsazoval Sudety.
Napiš mi prosím na mail. Dík
jose2
26. 08. 2007, 19:52No když vidím jak tady nějakej nácek Frunsberk nebo Trautenberk píše s obdivem že SSáci byli mazáci, tak se mně zvedá kufr.
Ty zmatený trotle byl jsi vůbec na vojně? Kolik jsi odsloužil, vsadím se že nic.
Jenom sbíráš odznáčky a obdivuješ nácky, kdyby tě ty mazáci z SS dostali do parády tak se z toho p*****š, Trautnfurunsberku!!!!!!!!!
jose2
26. 08. 2007, 19:53No když vidím jak tady nějakej nácek Frunsberk nebo Trautenberk píše s obdivem že SSáci byli mazáci, tak se mně zvedá kufr.
Ty zmatený trotle byl jsi vůbec na vojně? Kolik jsi odsloužil, vsadím se že nic.
Jenom sbíráš odznáčky a obdivuješ nácky, kdyby tě ty mazáci z SS dostali do parády tak se z toho p*****š, Trautnfurunsberku!!!!!!!!!
MG34
26. 08. 2007, 20:02hansz31:asi bych použil jiné výrazy a nebyl tak jmenovitý, ale v zásadě máš pravdu.
MG34
26. 08. 2007, 20:02hansz31:A věř že jsem odsloužil dost a dost
benedek
26. 08. 2007, 23:03Frunsbergu, nenech se rozhodit od MG34 a toho "Slávy syna" hansz31. Tihle Panslavisté tady ve Střední Evropě nadělali za těch necelých 100 let takové politické a hlavně ekonomické paseky, že se vlastně rozpadli sami. Podívej kde je ta jejich Malá Dohoda s Jugoslávií a Československem v čele. Podívej jak se pobaltské státy bývalého SSSR rozvíjejí mimo slovanské Rusko. Podívej se na ty trapné magory ve vládě v Polsku, co mají "tvrdé zĺotuvky" a rádi by diktovali EU. Bratři a sestry, není rok naštěstí rok 1918 a ani rok 1945! Váš čas nadešel, Smetiště dějin Vás nemine...
benedek
26. 08. 2007, 23:10Hansz31 a MG34: Věřte tovarišči, že i já si odsloužil dost a dost. V té Vaší Československé lidové armádě! Ještě dnes, když si na ten bordel vzpomenu, nechápu jak jsem to mohl vydržet. No a Vaši slovansko mongolští bratři ze CA (pro ty co to nezažili, jde o sovětskou armádu) tu nadělali takovou paseku za 20let, že to všechno co se zde "přehnalo" před tím, byl jen slabý odvar.
vyhloš
27. 08. 2007, 11:41a já si myslel, že německé panství během války bylo pro mnoho států a národností hotovou katastrofou
DFC
27. 08. 2007, 12:11benedeku, velmi si vážím tvých znalostí, ale dokazovat nefunkčnost panslavismu na Malé dohodě (navíc Rumuni Slovany opravdu nejsou) je celkem mimo. Československo rozbil Hitler se svojí sudetskou Pátou kolonou a to se souhlasem Anglie a Francie, nikoliv Jugoslávie a Rumunska. Nefunkční bylo tedy spojenectví s F a GB. Ještě 15.3. 39 Rumuni mobilizovali, věrni svým závazkům a byli připraveni podpořit čs. jednotky na Podkarpatské Rusi.
Ve Střední Evropě napáchal během 20. století nejvíce zla německý nacionalismus a posléze bolševický imperializmus.
Nebuďme dogmatiky! Já si třeba nemyslím, že Podunajská monarchie bylo ideální soustátí a také za to nebudu oponentům nadávat.
DFC
27. 08. 2007, 12:13benedeku ještě dodatek: Nedělej bolševiky z lidí, kteří nenávidí nacismus s všemi jeho atributy. Jedním se základních atributů této diktatury jsou Schutzstaffeln a milióny mrtvých civilistů!
DFC
27. 08. 2007, 12:13benedeku, velmi si vážím tvých znalostí, ale dokazovat nefunkčnost panslavismu na Malé dohodě (navíc Rumuni Slovany opravdu nejsou) je celkem mimo. Československo rozbil Hitler se svojí sudetskou Pátou kolonou a to se souhlasem Anglie a Francie, nikoliv Jugoslávie a Rumunska. Nefunkční bylo tedy spojenectví s F a GB. Ještě 15.3. 39 Rumuni mobilizovali, věrni svým závazkům a byli připraveni podpořit čs. jednotky na Podkarpatské Rusi.
Ve Střední Evropě napáchal během 20. století nejvíce zla německý nacionalismus a posléze bolševický imperializmus.
Nebuďme dogmatiky! Já si třeba nemyslím, že Podunajská monarchie bylo ideální soustátí a také za to nebudu oponentům nadávat.
MG34
27. 08. 2007, 15:46benedek:Netuším proč mě urážíš... Osobně s tebou sice nesouhlasím, ale jinak si tě vážím. A zřejmě se pletu. A pokud nás nemine smětiště dějin, věž že tvé fanaticky milované mocnářství nás tam už hodně dlouho očekává... A umíralo dost dlouho, aniž by si toho bylo vědomo.... Ono se toho pod žluto-černé fangle a velkou pompu dalo schovat hodně, že? Krásně se kouká na nablískané šavličky a uniformy... dojemé... Ovšem negativní stranu toho pozlaceného cirkusu, kterého si nevážili ani jeho spojenci vydět nechceš. Snazší je napadat... A pokud jsi sloužil ČSLA, jsme kolegové... Zřejmě jsi tam ale působil jako monarchista... Bordel tam byl, to je fakt, ale vydíš jen co se ti hodí do tvého vysněného světa pod vládou dalšího infantilního stařečka na trůně.. Spi dál, a hezké sny. Celkem by mě zajímalo k jaké národnosti se hlásíš. Zřejmě to co se označovalo jako:Rakušák.. Neber to jako urážku. Já tak hluboko neklesnu. Zastáváš se Frunsberga... (já ho nenapadám), zřejmě v tobě "mazáci" z SS něco pozitivního evokují...
A k monarchii... Jediná která mě zajímala, a za něco stála bylo České království. Hádat se nechci, ale pak následoval rakouský bordel... A v podstatě úpadek. Který ukončila 1. světová válka.
MG34
27. 08. 2007, 15:47benedek:Omlouvám se za nesourodot toho výlevu, ale skutečně jsem se nestačil divit. Podobné invektivy bych očekával od místních nácků a ne od člověka s tolika vědomostmi...
MG34
27. 08. 2007, 15:48A za hrubky které jsou neomluvitelné
vyhloš
27. 08. 2007, 20:00SOUHLAS
benedek
28. 08. 2007, 00:50MG34: Je třeba znát a pochopit dějiny bez komunistického klišé. Pokud listuješ v tisku demokratických státu konce30tých let, asi bys byl v šoku! Tehdy byl nepřítelem č. 1 Bolševik. Ono bylo jen otázkou času kdy barbarské idee z Východu vtrhnou vojensky do středoevropských států a státečků bývalé Podunajské monarchie. Ta byla rozbita, i když po300let držela "na uzdě" dvě agresivní monarchie Pruskou a Ruskou...
benedek
28. 08. 2007, 01:00... Rusko Finská válka, občanská válka ve Španělsku, nebo náš Gottwald tehdy zde ukázal jasně záměry bolšánů. Snad nejsi naivní, že západní demokracie nevěděli tehdy nic o zbrojení Německa, Vždyť to i financovali! Potřebovali ale někoho, kdo bude schopen přímo vojensky čelit tomuto kolosu. Proto obětovali ČR, formálně podporovali Poláky. Jak ale byli v šoku, když se sami stali obětí nacismu. Jak ale byli rádi, když bylo napadeno SSSR...
benedek
28. 08. 2007, 01:10... hráli to ale na obě strany. Porobené demokratické státy: Francie, Belgie, Holandsko, Dánsko, Norsko, Finsko. I nedemokratické, např. Ukrajina, ti všichni posílali do boje s bolševiky své skutečné dobrovolníky. To byli Ti Tvoji hnusní SSmani, které spojuješ jen s Němci. Zároveň ale jiné demokracie materiálně podporovali bolševiky, aby se v těch neuvěřitelných jatkách pobili pokud možno všichni.
benedek
28. 08. 2007, 01:17... Vše nakonec skončilo tak, že velmoci pod hrozbou sebezničení Lidstva atomovou bombou si rozdělili podle svých velmocenských zájmů Evropu. Takže ten tebou nazývaný "žlutočerný bordel" připadl pod bordel rudý. Těch 60let se pak podepsalo na tomto státě tak, že A. Jirasek, kdyby žil, tak by nenapsal TEMNO, ale INFERNO
benedek
28. 08. 2007, 01:36DFC: Vážím si Tvých znalostí a i já byl kdysi nadšený vlastenec, který prolézal čs. opevnění. Pak jsem se ale časem dostal k meziválečné literatuře a studoval postavení a práva druhého nejpočetnějšího etnika tohoto státu. Kupodivu nebyli to Slováci, nebo Romové jako jsou dnes. Byli to Sudetští Němci, kteří dokázali zkultivovat horské pohraničí tohoto státu. Přesněji Českého království, protože je sem jako lid pracovitý a kulturní čeští králové pozvali. Po roce 1918 jim ale bylo dáno celkem dost rázně najevo, že zde nejsou vítáni. Hitler pak lehce tento nedobrý stav zneužil...
MinTaur
28. 08. 2007, 02:01Benedek: Skutecnost je vzdycky slozitejsi, nez nam muze jakykoliv pohled zpet nabidnout. A hodne zasadnich faktu a umyslu, ktere v techto udalostech hraly roli, nam bude navzdy skryto.
Na co tu ale cela rada lidi poukazovala (at uz jakymkoliv zpusobem) bylo uznavani prislusniku jednotek SS. Jasne - cela rada lidi tu vi, ze Nemci do techto elitnich utvaru verbovali ve velkych poctech dobrovolniky ze vsech koutu do valky zatazeneho sveta. Tady ale nejde o Estonce, Lotyse nebo Finy (a mnohe dalsi), kteri proste byli navleceni do uniforem SS (vzdyt specialne ti vychodni dobrovolnici ani nemeli nosit runy! ). Pokud tady neco narazi na vseobecny odpor, tak to je neskryvany obdiv k prislusnikum SS bez ohledu na to, ze rada z nich slouzila v radach katu z SS-Totenkopfverbände.
Jestli byl Frunsberguv deda nebo ta osoba z tohoto prispevku vrah nebo pouhy vojak je vec jina. My to muzeme vedet jen tezko. Uniforma SS samozrejme z cloveka hned nedelala zlocince. Ale jen z ucty k obetem koncentracnich taboru by si mel Frunsberg nechat slova obdivu k odpovednemu poddustojniku sektorove hlidky v KT Dachau pro sebe, byt to byl jeho predek. Je jen na nem, jestli si tohle nekdy uvedomi.
Teprve pak se tu muzeme bavit o zrudnosti bolsevismu a dalsich ideologii, tak nezkreslujme pravou pricinu tehle diskuze pripominanim casto hodne vzdalenych historickych faktu.
DFC
28. 08. 2007, 08:40benedek: Ano "Československý národ" byla chyba. Přesto si myslím, že Němci, coby menšina měli, měli ve srovnání s menšinovou politikou okolních zemí, nadstandardní práva. Jejich jistou nevýhodou byl život v chudých pohraničních oblastech, které vážně utrpěly světovou hospodářskou krizí. Moje, jak říkáš, vlastenectví a jistá míra obdivu k 1. republice, vychází z přesvědčení, že ve Střední Evropě šlo o jedinou skutečnou demokracii.
DFC
28. 08. 2007, 08:46RU - nebylo také dobrým ochráncem menšin. Jistá míra tolerance a hejslovanství byla vykompenzována potlačováním skutečných kritiků režimu. Ať to byli stoupenci radikálních myšlenek úplné odluky, či austroslavisté - autonomisté. Do bitvy na Moravském poli, byli habsburkové, bezvýznamná hrabata z Ostmarky, zatímco České království bylo středoevropskou mocností. Bílá hora udělala z národa ekzulanty, zaprodance nebo otroky. Tady vidím zásadní konflikt, předchozího celkem tolerantního přístupu Habsburků k zemím koruny české. No ale to je již tak na diskuzi nad živým tekutým chlebem.
vyhloš
28. 08. 2007, 11:14benedek:stejně nechápu, proč označovat odpůrce nacismu a vše co s tím souvisí za "bolševické panslovanisty"
MG34
28. 08. 2007, 15:41benedek:Já se s tebou skutečně nepřu o názorech na barbary z východu, ani nehájím komunistickou diktaturu... Mě prostě vadí to neustálé nadšení pro SS které tu každou chvilku propuká. Stejně bych reagoval na oslavy Stalina!!! To se tu ovšem tak často neděje.
Neškol mě prosím o dobrovolnících SS, v tom se orientuju.
Já neřeším národnosti ani motivaci, tu mnozí z nich měli, ale jejich válečné zločiny. A ty by se glorifikovat neměly.
Ať se jedná o Němce, Vláma, Valona nebo skandinávce... A nezpochybňuji ani rudý bordel o kterém ty píšeš.
Žili jsme v něm všichni, a nejsem si jist jestli ten dnešní bordel je extra fajn. ale to sem nepatří.
Rozhodně nejsem levičák. Zakládám si na apolitičnosti.
Nelob se, ale ty jsi tuhle debatu dostal někam, kde asi být neměla.
Opakuji:Mě vadí dnešní obdiv ke všemu nacistickému, a zejména waffen SS.
O historii víš víc než já, tak víš i o jejich zločinech. A to není propaganda. Nebo ano?
MG34
28. 08. 2007, 15:50Benedek:Dobrovolníci z Anglie byla spíš fraška, Francie něco málo, Belgie a Nizozemí, skandinávie ano, ale nijak zásadní počty. U těch bych si vážil jejich dobrovolnictví.
Ale debata začala u Totenkopf!!!!!!
Co se týká důvodů Mnichova atd... Vím proč byla ČSR obětována. Něco málo občas přečtu.
zejména Británie na válku nebyla připravena.
A pokud by Hitler nenapadl SSSR, myslím že by ho v dohledné době gospodin Stalin asi předešel. Aspoň tomu nasvědčují některé skutečnosti.
Ovšem trvám na svém názoru na SS a zejména Totenkopf... Nechápu proč jsem kvůli tomu u tebe Továrišč... Takové obvinění od pubertálního nácka by mi bylo poctou, ale od tebe?
Já tě neurazil, i když některé tvé názory na RU se mi naprosto příčí, ale respektuju tvé názory.
Pokud budem pokračovat v debatě tvým způsobem, skončíme u Velké Moravy, případně Marobuda a nedej Bůh u Adama a Evy
benedek
28. 08. 2007, 15:54Pánové DFC a MG34, etc. slušní. Myslím, že tyto stránky jsou o objevování historických artefaktů. Je jen dobře, že když někdo z nás něco v zemi najde, dokáže to třeba i popsat, zařadit podle svých znalostí a své odborné literatury. Asi jsem zde opravdu odbočil od tématu, ale vážím si Vašich argumentů pánové. Myslím, že si na nějakém srazu budeme mít co říci. Tedy stejně jako vy i já se zaměřil na určité dějinné období tohoto kusu země. A jak to bývá hledám zpravidla jen jeho světlé stránky. Pro mě to je období soustátí pod habsburskou korunou...
MG34
28. 08. 2007, 15:54DFC:Prakticky to samé si o 1.republice myslím já, i když se najde tisíc výhrad a nedostatků... ale dokonalé státní zřízení asi neexistuje.
Tedy kromě RU mocnářství...
A všech jejich "rozmnožitelů říše"... Mimochodem, mám pocit že v té říši lehká mozková disfunkce nebyla překážkou v kariéře, ale spíš naopak. V případě těžší psychické nemoci pohl dotyčný, pokud měl dostatečný původ, doufat i ve vyšší posty včetně trůnu!!
MG34
28. 08. 2007, 15:57benedek Děkuji! Srazy sice nejsou moje parketa, ale možnost to je.
Jinak Tvá definice tohoto webu je velmi přesná!
Možná proto reaguju podrážděně v případě jako byl tento.. Omlouvám se.
To nebylo o tobě, ale o "mazácích z waffen SS"...
Trautenberg
28. 08. 2007, 21:28Skutečnost je ta že takzvané mazáky z SS Rusáci poklidli a SSmanům nepomohla ani skvělá výstroj a výzbroj. ( tolik tady obdivována a opěvována)
Tak kdo byl v letech 1941-1945 mazák?
A kdo je tady hňup?
MG34
28. 08. 2007, 21:38Trautenberg
Jak poznáš z této diskuze, nejsem zrovna předseda fanclubu SS, ale ber v úvahu taky jiné okolnosti.. Například převahu materiálu a lidských mas
baxters
29. 08. 2007, 17:51Benedekt:Maš recht, komouši sou svině, a nevidim rozdil ve fasismu a komunismu, snad jen v tom ze komousi zavrazdili vice lidí nez nackove.
Krokus
01. 09. 2007, 23:29ááááá, takže asi fotr nebo dědek každýho z nás zabil nějakýho člověka že... blíže viz Černá kniha komunismu
Gucci
02. 09. 2007, 18:21Trautenberg : hnup si leda ty.... co měly rusové holí nohy některý němeli ani boty a další výstroj... SS byli a sou pro mě nejlepší vojáci WW2
Gucci
02. 09. 2007, 18:31hansz31 : Ty Pí** jedna ja neříkám že vraždy v koncetračních táborech byli správný ale nedělali to všichni SSáci je pravda že můj děda byl v dachau ale to neznamená že stim souhlasí jamu Židi byli ukradený chtěl domů + to musel poslechnout rozkaz jinak by šel ke zdi sám tak jdi do prd*** ty hrdino národa měl by sis někdy přičíst co dělaly rusové těhotnejm ženskej v polsku atd, nevim jestli seš Nacionalista ale české dějiny nejsou zrovna sametové...... čekám že mě tu zese někdo bude ponaučovat proč mluvim sprostě prosím vás aby ste se koukli níže a pochopíte,,,,,,,, ,
MG34
02. 09. 2007, 21:24Frunsberg:Vyjadřuješ se skutečně kouzelně. A k těm lágrům a zvláštním skupinám(popravčím četám)... Nebyl znám jediný případ kdy by voják odmítl účast na popravách a byl za to nějak zásadně potrestán! Týká se Einsatzgrupen. Poprava jim rozhodně nehrozila.
Vojáci SS byli skutečně výkonní, ale to nebere nic z jejich zločinů. Ale to by byla zas nekonečná debata....:-)Rusáky sem netahej, s tím s tebou souhlasím. Jednalo se tady o SS.
MG34
02. 09. 2007, 21:32Frunsberg:je to samozřejmě věc názoru, ale u mě by před SS figurovali padákoví myslivci, ponorkáři, SAS, Rangers, Finští vojáci Zimní války, LRDG, Commandos a jistě by se našlo mnho na které jsem v rychlosti zapoměl:-) (pořadí není podstatné)
A ani jedna z jmenovaných skupin a jednotek nemá tak kontroverzní "zásluhy".
Gucci
02. 09. 2007, 21:40MG34: nesouhlasím mího dědu by důstojník osobně zastřelil kdyby řekl NE jeho slova nevim jaký máš informace ale tohle jsou slova člověka co v první 14 dnech služby ü SS nedostal najíst zní to neověřitelně ale je to tak. Děda dělal ze začátku u hoských dělostřelců a protože děla tahali koně a koně byli samozřejmě krmeni pšenicí a ovsem tak jestli se vyznáš ve zvířatech tak bys mohl věet že koně většinu semínek nespracujou a projdou tak asi tě napadne co udělá hladovej voják po 14denním pochodu to bylo lepší dostaly šaty jídlo vše co chtěly............ jestli hcceš tak ti povim jak dědu učily německy atd ale to je na dlouho díky
Gucci
02. 09. 2007, 21:46benedek : díky moc moc za oporu škoda že už je můj děda nemůže naštívit a použít svou oblíbenou P38čku jinak jestli chceš si taky přečíst dědovo životopis tak napiš na meil
MG34
02. 09. 2007, 21:52Frunsberg:My dva se v otázce SS asi neshodnem, ale to není problém:-)
Pokud najdu knihu která pojednává o popravčích jednotkách, jejich psychice a rozebírá i motivaci a případné následky neuposlechnutí, dám ti vědět.
Bohužel mám po stěhování stále ještě ve všem bordel....:-)
Gucci
02. 09. 2007, 22:19MG34: jj budu rád ale jen přece to nedělali jen tak Akce vyvolá Reakci
vyhloš
02. 09. 2007, 22:43zajímavá debata
MG34
03. 09. 2007, 17:02Frunsberg:Máš pravdu. Ale tou akcí byla činnost SS v rámci německé agrese. A reakcí potom podivné spojenectví západu s východem...
Mimochodem, tvoje poněkud "originální" hláška o dědečkovi s P38 mě dost pobavila... Přesně tak totiž "debatovali" tvoji mazáci z Waffen SS... A o tom je tahle debata. Jediný argument je kulka, pokud možno do nechráněného týla.
a vedle dědečků s P38 by se nám časem rojili dědečkové se svými oblíbenými TT, Colt1911,Webley atd... Tvůj děda buď po letech války a utrpení pochopil, že válka je Vůl, nebo byl skutečně kovaný nácek který Adolfovi sloužil fanaticky. To nedokážu posoudit, a ani nechci.
Gucci
03. 09. 2007, 18:16MG34 : do války šel nedobrovolně
MG34
03. 09. 2007, 18:52Frunsberg:Ve kterém roce? Pokud to mohu vědět.
SS byli většinou dost přísně vybáraní dobrovolníci. tedy alespoň v první fázi války
MG34
03. 09. 2007, 18:58vybíráni
Krokus
03. 09. 2007, 22:50MG34- možná jsme četli stejnou knihu. . ta moje je od D. J.Goldhagena "Hitlerovi ochotní katani"
Frunsberg- zkus si ji také přečíst a dříve než ji odsoudíž jako izraelskou propagandu se zkus zamyslet nad tím, zda není dobré své vědomosti čerpat z literatury a svědectví více stran
MG34
04. 09. 2007, 08:42Krokus:Ano!! To je ona!!!
Děsivé na ní je, že v podstatě potvrzuje, že ti kati nebyli nějaké kreatury předem deformované, ale průměrní němečtí muži... Jinými slovy:Ten režim mohl sežvýkat každého.... (to je ovšem jen můj stručný závěr)
Jinak se snažím o to, co ty doporučuješ Frunsbergovi... Číst
Frunsberg:Nic proti tvému dědovi, ale uvědom si také, že vzpomínky jednotlivce nebývají zrovna objektivní, a taky časem zpravidla dojdou nějakých úprav... Tak to prostě u vzpomínek je.
DFC
05. 09. 2007, 11:24Pánové, koukám, jak se tady vesele diskutuje dále. K těm obyčejným mužům připomínám, že zločiny SS jsou celkem neoddiskutovatelné, ale zapomíná se na další fakta. Například, před časem v Německu a v Rakousku putovala výstava "Zločiny Wehrmachtu". Takže opravdu ti "obyčejní" němečtí muži a né jenom übermenschové z SS. To samé platí o "první oběti" Hitlera - Rakousku.
Frunsberg má opravdu trochu pokřivené vidění světa, ale je to částečně způsobeno životními zkušenostmi jeho předků. Jen by to chtělo, aby si přečetl pár knih z oblasti literatury faktu a to nemyslím vzpomínkové publikace různých SS - manschaftů z Heldzeitů. Souhlasím s MG34, že byly elitnější vojenské skupiny, než SS. Kromě jmenovaných bych připomněl i 101. výsadkovou, nebo (proč chodit daleko) i naše hochy z anglických výsadků. To byla ovšem elita, na kterou můžeme být náležitě hrdí.
MG34
05. 09. 2007, 16:48DFC :Sypu se popelem.. jak jsem mohl zapomenoun na pány Tocoa:-))Currahee!!!
K našim ze zvláštních skupin není co dodat. Jen by mě zajímalo kdo je dnes zná... Hold mimo jiné sejmuli JEN Heydricha... Moje oblíbená otázka "znalcům" historie je:Jak se jmenovalo těch 7 z Resslovky?
Obávám se doby kdy se za zabití toho "mazáka" Reinharda pokurně skopčákům omluvíme...
Krokus
05. 09. 2007, 21:34MG34- však ona Lina H. vždycky říkala, že její muž- válečný hrdina jen chtěl od Čechů, aby se trochu podíleli na boji Velkoněmecka za novou Evropu a ti nevděční Češi ho za to chudáka zavraždili (ostatně dlouho po válce věřila, že Lidice byla spravedlivá odplata)...
a ještě k těm ochotným katanům- Goldhagen nemluví jen o mužích, ale o německém národu jako celku (ať už je náš náhled na proncip kolektivní viny jaký chce, vřele doporučuji si jeho knihu přečíst)
DFC
06. 09. 2007, 11:11Gabčík, Kubiš, Bublík, Opálka, Švarc, Valčík... dál z hlavy nevím Je to ostuda.
Z hlediska vyššího principu mravního není vražda na tyranu zločinem
DFC
06. 09. 2007, 11:15Jan Hrubý. sakra ale to už bylo s nápovědou
MG34
06. 09. 2007, 15:53Krokus :Co jsme to za národ, který zavraždil tak obrovského humanistu, hrdinu a lidumila, a taky pro nemravné chování propuštěného důstojníka námořnictva... (vynechal jsem taky úspěšného stihače, šrmíře atd atd)V pravdě renesanční osobnost!!!
Paní Lina měla pravdu!!! Jistě s ní Reinhard častokonzltoval své politicko/rasové plány...
K té knize.. Je to už nějaká doba co jsem ji četl, a při mé skleróze...
DFC:Není to ostuda.. Já tady machruju, a na Hrubého si právě taky vždy nemůžu vzpomenout! Ale nikomu to neříkej
Trautenberg
06. 09. 2007, 21:16Furunsbergu ty zfetovaný nacistický blbečku, když byl tvůj děda takový hrdina jakto že je rusáci kopali do prdele..... , až do Berlína?
Co ty nácku? Běž zbírat ty své náckovské padělané suvenýry a neotravuj.
Trautenberg
06. 09. 2007, 21:25Furunsbergu to je zajímavé že když rusáci neměli boty, tak se těma nohama trefovali do ss prdelí a kopali je kopali. Dědovi nepomohla ani P 08 co ty hnupe
MG34
07. 09. 2007, 15:42Trautenberg :Chápu tvůj zápal, ale nešlo by užívat jiné výrazy? Slušné vyjadřovaní ještě neznačí slabost, a naopak...
Krokus
07. 09. 2007, 21:37MG34- jak tak koukám, taks Sicxsovi slíbil, že ho dostaneš do TOP10 nic ve zlým, Tvé a DFC-ho příspěvky níže mohu klidně podepsat
MG34
08. 09. 2007, 08:56Krokus :Jen si rýpni!! Já to na svých rachetických bedrech unesu... Ale díky, podobné debaty mají pro mě spíš cvičný charakter.. Bezmezný obdiv k "našim"hochům od SS mě vždy motivuje... Stejně jako by mě motivoval obdiv k jiným zločineckým organiacím nebo jednotkám. Bez rozdílu národnosti a státu.
Ovšem snažím se slušně, což se o všech říct nedá.
a smekám před pány jako je DFC, ale i benedek, i když se třeba přeme.
vyhloš
09. 09. 2007, 16:41A kam zmizel Frunsberg??? Že by padl v boji s panslovanisty s P38 v ruce???
MG34
09. 09. 2007, 19:22vyhloš:Kam zmizel ten starý song???
Asi nezmizel, nejspíš leští nějaké hakáče nebo slepice v posvátném zápalu.
Blbě ryju, ale myslím že sám netuší co je to zlo....
vyhloš
09. 09. 2007, 20:19já bych ho nedráždil aby pak nenechal promluvit P38
MG34
09. 09. 2007, 21:30vyhloš:Toho se mi bolševici nebojíme!!! TT má delší dostřel i průbojnost
Pro mě za mě, ať nechá promluvit i dědečkovy Smith and Wessony
Trautenberg
10. 09. 2007, 09:41Fechtlberg přelešti dědovu P38 a ukaž nám jak bojují hrdinové - SS z divize Skandenberg.
WH44
22. 09. 2007, 04:12Já si myslím, že se chtěl pochlubit velmi zajímavým nálezem. Vy jste z toho udělali politickou debatu na úrovni VI. cenový skupiny. Je mi Vás líto.
MG34
23. 09. 2007, 09:50WH44:Lituj si koho uznáš za vhodné. Pokud zvládáš písmena, zjistíš že nešlo ani o sicxs, ale o někoho jiného.
A diskuze jsou od toho aby se diskutovalo, a ne jen chválilo... Je mi tě líto!
Nález je zajímavý, ale o něj tak moc nešlo.
Spíš ti asi vadí že se někdo navezl do skopčáků...
vermont
28. 09. 2007, 10:12fuha.. chlapi vy si tu teda davate do tela.. MG34:nic v zlom, treba diskutovat, ked je o com, ale pises, ze o nalez " tak moc neslo", tak ale potom o co ide na tomto webe?? myslel som ze o nalezy.. nechcel som to nechat lezat niekde v bedni, chcel som to ukazat i vam, a vidim, ze som tu tym medzi vami rozputal hotovu vojnu... ach jaj...
MG34
28. 09. 2007, 12:19sicxs:Jasně že jde o nálezy na tomto webu!! Já měl na mysli že nešlo o nález v této diskuzi!
Všimni že já se nenavážel ani tak do tebe, jako do SS a těch co je obdivují!!! Proti tobě nic nemám, a takový nález by se mi taky moc líbil.
Jde jen o posouzení historie a o to, že mě vždy rozčílí komentáře typu:SS byli mazáci...
Pokud jsem se dotkl tebe, omlouvám se. To jsem nechtěl.
vermont
29. 09. 2007, 11:55ale neee.. nedotkol si sa ma nicim.. je to v poho.. ako s tymi ludmi mas pravdu, ale ja sa takymi mocv nezatazujem.. taki ludia vzdy boli, su aj budu.. ja som historik a mam aky taky prehlad.. ale i tak su to strasne zlozite veci, aj keby ste vsetci precitali neviem aku knihu ci dokument, vzdy to bude subjektivny nazor cloveka, ktory to napisal.. historia je velmi zlozita zalezitost. .
MG34
29. 09. 2007, 18:35sicxs :Pokud jsi historik, máš jistě mnohem větší přehled než já.
Souhlasím se tebou. Historie není pár knih nebo článků... Snažím se udělat si vlastní závěry. Ani bílé, ani černé...
vermont
29. 09. 2007, 19:24MG34:V tomto suhlasim zase ja s tebou.. presne ako vravis.. ani biele ani cierne. .
MG34
30. 09. 2007, 08:51sicxs:Tak je dobře, že jsme se shodli aspoň mi dva co se týká barev
Nejhorší je, když se do toho namíchá hnědá!
vermont
30. 09. 2007, 12:07tak ale vies ako sa vravi, nic nieje ani cierne ani biele
MG34
30. 09. 2007, 15:10sicxs:Já ti rozumím. Ta hnědá nyla jen narážka na hnědý nacistický mor
heinrich666
06. 10. 2007, 05:16MG34 / nechapem ta, si nervozny ked niekto napise "SS su mazaci.. " a ty mas ako nick MG34 co bol jeden z najlepsich gulometov pocas celej vojny (teda az na neskorsie vylepsene verzie mg42)
btw. neviem kto tu pisal o tom ze rusi nakopaly SS az do berlina ci jak to bolo, ale to nebola chyba SS ci kvalita "rudej armaday", to bola chyba Hitlera ze otovril 2 front ked mal podpisanu dohodu o neutoceni (cize bol krity zo strany rusov) a k tomu "kopaiu" este prispela aj tuha ruska zima s ktorou nemecke jednotky nemaly skusenosti... takze by som rozhodne nehovoryl o rusoch ako dakych "hrdinoch" ci "frajerov co nakopaly SS"... tot asi vsetko z mojej strany
MG34
06. 10. 2007, 18:44heinrich666:Můj nick do toho netahej. Zvolil jsem si ho v době kdy jsem měl možnost si vyzkoušet MG42,ale tento byl už obsazený. Asi tě to překvapí, ale vím jaký mám nick!!! A co znamená.
To že považuju kulomety MG za jedny z nejlepších zbraní neznamená že kvůli tomu budu obdivovat vrahy kteří je v mnoha případech použili k masovým popravám zajatců i civilistů!!
Hitlerovi jeho smlouva byla k ničemu... Byl asi tak krytý vůči Stalinovi jako sněhulák v srpnu!!!
Dával mu jen čas připravit se k vlastním výbojům a v klidu dozbrojit.
Jsem názoru že Hitler zaútočil preventivně.
On tu frontu otevřel dřív než by to udělala druhá strana.
Když podle tebe neporazila Němce Rudá armáda, kdo teda? Mám dojem že zima byla pro všechny stejná. A fakt je, že i přes brutalitu i bojové kvality waffen SS válka skončila v Berlíně!!!!
Nebo mi něco uniklo?
MG34
06. 10. 2007, 18:46heinrich666:A to že něco nechápeš je tvůj problém.
Předpokládal jsi že když si zvolím nick MG34,tak žiju v představě že je to stroj na zmrzlinu nebo mixer?