Úvod / Nálezy

Nález

10. 01. 2012 Autor: lubos69 5664× 36
Zdravím kolegové. Poštěstilo se mi pod kamenem najít tuto krasavici. Nevím však co je zač. Pomožte prosím s určením. Je doufám všem jasné ze z tohoto oxidu železa již žádná rána nevyjde. Díky Pumpař.

 Autor: lubos69

Komentáře

Misak

10. 01. 2012, 10:06

http://www.obrazky.cz/detail? q=steyr%201912&offset=1&limit=20&bUrlPar=filter%3D1&resNum=2&ref=http%3A//www.obrazky.cz/%3Fq%3Dsteyer%2B1912&resID=3IZnnaWmcqzWKWwgQR1edTv746ndxBlgKuznoAFTmu4&imgURL=http%3A//www.deactivated-guns.co.uk/images/Steyr%25201912%2520folder/steyr. jpg&pageURL=http%3A//www.deactivated-guns.co.uk/detail/1912_hahn. htm&imgX=758&imgY=504&imgSize=38&thURL=http%3A//media3.picsearch.com/is%3F3IZnnaWmcqzWKWwgQR1edTv746ndxBlgKuznoAFTmu4&thX=128&thY=85&qNoSite=steyr%2B1912&siteWWW=&sId=A5ADgaUwwZ0CsWPtJWti

Tomín

10. 01. 2012, 10:11

Misak:uf, to dalo práci ten odkaz přepsat. Ale je to ona.

stormik

10. 01. 2012, 10:36

Steyr 1912

Austin

10. 01. 2012, 10:53

¨To Tomík a co takhle ho překopírovat, je to jednoduší než přepisování

jack177

10. 01. 2012, 10:59

Az se ti zastavilo srdce co?

kote

10. 01. 2012, 12:13

Jé! gratulace!

lubos69

10. 01. 2012, 12:16

Diky za pomoc s určením. Srdce se mi zastavilo, to máš pravdu. Zvlášť když vedle byla nechaná díra asi po sklenici. Někdo měl takovej adroš že to nedohledal a nebo železo nekope

NeCrY

10. 01. 2012, 12:20

nechci si hrát na znalce ani policistu, nicméně zákon nezná pojmy jako: z tohoto oxidu železa... takže používejte mozek

lubos69

10. 01. 2012, 12:27

Diky za pomoc s určením. Srdce se mi zastavilo, to máš pravdu. Zvlášť když vedle byla nechaná díra asi po sklenici. Někdo měl takovej adroš že to nedohledal a nebo železo nekope

lubos69

10. 01. 2012, 12:55

Věděl jsem že se nějakej troll najde, takže NeCrY... Hovno

traktak

10. 01. 2012, 13:58

pumpar691-souhlasim s tebou. pěkný .

čumim

10. 01. 2012, 15:10

Minule to bylo dobrý na tý benzince jaks zařval -jsem pumpař a já co čumíš naval prachy. Zase spolu někdy nějakou uděláme, ale taky by jsme si mohli zahledat ty pracante jitrnická Prokoukla

zero

10. 01. 2012, 17:24

Líbí se mi jací jste frajeři kluci- ten kdo upozorní na zákony je u vás kokot.

A pak se divme, že tento koníček jde mílovými kroky do prdele.
Zákon hovoří jasně. A vy frajeři co tu tak hezky prezentujete jeho porušování- co dodat?
Snad jenom, že každý svého štěstí strůjce.

traktak

10. 01. 2012, 17:39

zero-tak proto ty sem nedáš vůbec nic .

frenkiecz

10. 01. 2012, 18:02

Tak kvůli takový byli u nás v roce 83 SNB. Brácha ji našel v lese a tatínek kamaráda je na nás poslal. Původně krásná pistole. Gratuluji.
Nemáte k tomu někdo zásobník?

zero

10. 01. 2012, 18:37

traktak- přesně tak!

Ravl

10. 01. 2012, 19:03

Čas od času se tady podobný nález objeví a já se zájmem sleduji diskuzi na táma zákon o zbraních a střelivu. Předesílám, že mám zbrojní průkaz a tedy jsem byl sváho času nucen se s tímto zákonem dost podrobně seznámit. Je potřeba si především uvědomit, že každý existující zákon, byl přijat za nějakým účelem. Z pohledu toho co se tu dokola řeší, je ten problém nedovolené ozbrojování. A teď si řekněme na rovinu, mohl by normálně uvažující člověk (např policista či soudce) považovat držení takového to rezavého zcela nefunkčního předmětu, byť to byla kdysi zbraň, považovat za porušení zákona z tohoto pohledu? Ať si každý rozumně uvažující člověk odpoví sám. A že takovýto nález dokáže zvednout adrenalín, nemusím snad říkat. A že se s ním někdo chce pochlubit je snad lidské. Hodně pěkných adrenalínových nálezů.

zero

10. 01. 2012, 19:45

Ravle je pěkné, že jsi se zabýval zákonem o zbraních a střelivu v rámci zbrojáku.

Co to je normálně uvažují policista a soudce? Pokud vím tak tito se řídí ZÁKONEM!

Oč tu jde?
Jde o to, že když takové příspěvky vidí ti co jim náš koníček hodně leží v žaludku, tak toto je jedna z maličkostí, která je pro ně argument pro zákaz detektoringu.

Jenom blbec si řeže větev přímo pod zadkem.

robik88

10. 01. 2012, 20:23

Pěkná. Společenská nebezpečnost nula.

čumim

10. 01. 2012, 21:01

zero-Ahoj, předem bych ti chtěl zdělit, že nejsem frajer a vím, že ani pumpař ne. Je to člověk který mě k tomuto krásnému koníčku přivedl a fajn kámoš. NeCrYho nikdo kokotem nenazval i když by mohl, pokud se mrkneš na můj příspěvek První bonbon a přečteš si debatu a potom přejdeš na NeCrY příspěvek Za hranicí 2 třeba mě dáš za pravdu, že to kokot není, ale prudič ano, ale možná, že ho omlouvá to, že je to za hranicí i když nevím co na to zákon. Míru zdar

čumim

10. 01. 2012, 21:10

Pumpař-Měl jsi k tomu ještě přifotit Deuse.

čumim

10. 01. 2012, 21:22

zero-ještě bych dodal, že o kousek víš je příspěvek s názvem Střela. Myslím, že právě tam by jsi měl uplatnit svoje výroky o blbcích a větvích, zajímavé je to, že tam mlčíš

Rodrigo II

11. 01. 2012, 12:05

Pro frankiecz: Tato pistole nemá zásobník, ale nábojovou schránku. Nabíjela se nabíjecím páskem.

drdla2

11. 01. 2012, 14:57

frenkiecz

11. 01. 2012, 15:53

Rodrigo-zkoušel jsem vtipkovat.

bratři v triku

11. 01. 2012, 19:20

Řídí se zákonem... A kdyby vyšel zákon, že všíchni soudci a policisti vyskáčí z oken, tak to udělají proto že se jím slepě řídí? Absurdní, ale stejně tak absurdní je považovat za střelnou zbraň kuz rzi která se rozpadne když upadne na zem.

bratři v triku

11. 01. 2012, 19:22

Pumpař, tim kusem rzi samozřejmě nemyslím tento tvůj kousek, ke kterému upřímně gratuluji!

JOSS

11. 01. 2012, 22:22

Podle katalogu zbraní typ přesně odpovídá plně automatické rakouské pistoli Steyer model 1912, v německé armádě značená P. 12,byla nybíjena z nábojového pásku otevřeným závěrem. A jinak gratuluji k pěknému kopu.

lubos69

12. 01. 2012, 08:30

Za urceni a gratulace dekuji. K prudicum se nevyjadruji. Neumim si jen predstavit to nabijeni nabojovym paskem. Da se to nekde videt? Knizka odkaz? Dik.

Stalker o1

12. 01. 2012, 12:23

plně automatická pistole? :-D byla jen poloautomatická pane...

Stalker o1

12. 01. 2012, 12:24

plně automatická pistole? :-D byla jen poloautomatická pane...

Stalker o1

12. 01. 2012, 12:25

A zcela jistě pouze Steyr, a zcela jistě byla nabíjena, ne nabýjena... hm.

čumim

12. 01. 2012, 14:55

Stačí si zadat Steyr 1912.Nikam nejedem tak v neděli s tím počítám. Jen přes noc má bejt -14 a přes den 1.To půjde. V případě sněhu dáme něco jinýho než sever. Už se těším

JOSS

12. 01. 2012, 19:41

Pistole je vyobrazena v knize Německé ruční zbraně 2.ww. A pistole je samozřejmě plněautomatická ráže 9mm. Pane S. je třeba se naučit číst a ne hned prudit a prudit. Pouhý překlep, místo a je y.

frenkiecz

12. 01. 2012, 22:53

Poloautomat a automat se používá u pušek-poloautomat:natáhnu-střelím. Automat:natáhnu a střílí opakovaně. Pistole je 1/jednočinná- SA(single action)natáhnu buď závěr, nebo kohouta palcem, pak střílí pouhým mačkáním spouště. 2/dvojčinná(DA/ SA)pokud je náboj v komoře, stačí stisknout spouš, kohout se natáhne a udeří. Pokud není v komoře, natahuje se závěr. To znamená že první rána je SA. 3/Pouze dvojčinná spoušť(Double Action Only - DAO)každý výstřel pouze spouští, bicí mechanizmus je skrytý a nemá kohouta.. Nemívají pojistku proti výstřelu. Tak, to aby se uklidnila krev.

Teutatis

13. 01. 2012, 08:03

trochu bych to ohledně této pistole upřesnil: tahle pistole se vyráběla jako SA-DA a pro potřebu horských jednotek plně automatická verze střílející dávkou... ta ale měla nábojovou schránku značně delší tohle je zřejmě ta původní Sa-da verze... ale jinak je pěkná