Úvod / Nálezy

Nález a odznak

20. 07. 2007 Autor: candies 7752× 64
Zdravím obec mrcasnícku, vodováha bola nájdená na lokalite, kde boli velké boje. Je to mosadz, značenie C. E. Kraft. Žeby s húfnice? Pravdupovediac som sa s tým nestretol. Keby ste to poznali tak informujte : - )
Odznak lacno kúpil dobrý kamoš z burzy od starého dedka, ten ani nevie ako sa mu to tam dostalo. Kebyže, origoš tak aj tak fajn : - ). Značenie nemá žiadne. Sorry za nekvalitné foto. /mosadz /
Vela krásnych zážitkov a military nálezov praje

ESSO

 Autor: candies

Komentáře

kefa

20. 07. 2007, 09:50

dopr...

herrjiri

20. 07. 2007, 09:56

Ahoj, ten odznak je kopie, doufam, že jste za něj nedali moc peněz. .

Sing-Sing

20. 07. 2007, 09:58

... já ti povím jak se to tam dědkovi dostalo: Dostal od výrobce na pívo, aby jich pár prodal a svým stařeckým vzevřením dodal zdání autentičnosti.

aaany

20. 07. 2007, 10:03

Sing má recht. Vetchý deděčkové, který vypadaj že neumí do 5 počítat, jsou největší leváci.

Dietr

20. 07. 2007, 10:14

K čemu kvalitní foto na tak těžce nekvalitní kopii.....

Backwood

20. 07. 2007, 10:14

100% kopie, mrcha dědek...

Backwood

20. 07. 2007, 10:14

Dietr:

Gucci

20. 07. 2007, 10:14

ten odnak je fakt humus

Iceman

20. 07. 2007, 10:22

Pancéřový útok LW, kdyby byl originál, sežeru i s monitorem!

MakaM

20. 07. 2007, 10:24

to podla coho vidite, ze je to len lacna kopia???
len tak, aby som sa nedal nachytat

zlatnik

20. 07. 2007, 10:48

krásnej domácí odlitek myslím že cín nebo olovo

Backwood

20. 07. 2007, 10:54

MakaM: Sežeň si fotografie originálů a udělej si zábavný kvíz ve stilu "poznej pět rozdílů" - poznáš sám!

makar

20. 07. 2007, 11:15

Iceman: A o co že když ho sem pošlu tak ten monitor nesežereš? !
MakaM: Porovnej jakejkoli orig (kopanej) odznak s tímhle šmukem a když se i s přimhouřenýma očima podíváš na zadní stranu tak ti musí bít hned vše jasné.

esso

20. 07. 2007, 11:18

Všetkým, proste najlepšie ked si to hladač vykope sám, tak si je istý pravosťou. Tak pozor na sympatických dedkov, kua. Ešte, že to bolo kupované za pár desin.

TEO99

20. 07. 2007, 11:59

Iceman- tak to bych chtěl vidět jak to sníš a pošlete tu někdo originál pro mě na porovnání dík

Iceman

20. 07. 2007, 12:19

Zip&Makar: Jako dítě jsem spolkl kroužek na klíče, a to bylo jen tak, nešlo o LW Panzerkampfabzeichen

georg.12

20. 07. 2007, 14:21

Takovejhle odznak je vůbec pěkná blbost... Leda, že by šlo o nějakej projelkt LW, kdy by se tankům vysouvala křídla...
A jestli něco takovýho opravdu bylo, tak udělám 50 kotrmelců...

Gucci

20. 07. 2007, 14:33

georg. 12: tak je di udělat tento odznak opravdu existoval a existuje. Viděl sem ho jednou v životě kopanej fakt nádhera v mnichově na burze byla tam cena: neurčena

georg.12

20. 07. 2007, 14:45

Aaaa, tak to byla asi chaba tady psát... No dobrá, pjdu na to. Jen mi ještě řekněte, co to je za odznak a čeho se přesně týká. Vypadá to, že mám v tomto asi trochu mezeru...:-)

Iceman

20. 07. 2007, 14:45

Georg, 12: Ten odznak existoval, jen je nepoměrně vzácnější, než LW pozemní ůtok...

Gucci

20. 07. 2007, 14:46

http://www.wehrmacht-awards.com/war_badges/luftwaffe/panzer_luftwaffe. htm

Krusty

20. 07. 2007, 14:48

http://www.lexikon-der-wehrmacht. de/Orden/lw-pka. html

Gucci

20. 07. 2007, 14:48

tady máte odkaz! co vim tak chlápek co ho tam ukazoval tak říkal že ho našel v rakouskejch alpách že tam ležely ostatky vojáka a kusy uniformy a připnutej tenhle odznak +konflíky atd a neni to tak dávno prej tam toho je ještě dost

Krusty

20. 07. 2007, 14:49

Frunsberg byl rychlejsi...

georg.12

20. 07. 2007, 14:50

Aaaa, tak to byla asi chaba tady psát... No dobrá, pjdu na to. Jen mi ještě řekněte, co to je za odznak a čeho se přesně týká. Vypadá to, že mám v tomto asi trochu mezeru...:-)

Gucci

20. 07. 2007, 14:51

georg. 12: tobě dva odkazy nestačí?

georg.12

20. 07. 2007, 14:52

Teda pánové... mám jich za sebou 15 a fakt nic moc... Myslím, že mě bude asi bolet hlava. Už na to asi kašlu - to bych nepřežil. Děkuji Vám však za doplnění mezery...

Gucci

20. 07. 2007, 14:53

georg. 12: jen si odpočiň přece i mrcasníci mají své dny

aureo85

20. 07. 2007, 14:55

I přesto si myslím, že je to kopie
1. přelitky, které tehdy ve vyrobě těžko vznikaly
2.materiál

Gucci

20. 07. 2007, 15:01

aureo85: dit taky nikdo netvrdí žej to origo njn to horko

nadenik42

20. 07. 2007, 15:01

Nikdo netvrdi ze je to origo, naopak. A ty odkazy jsou tu hlavne pro gymnastu george. 12 

MakaM

20. 07. 2007, 15:27

som si najprv myslel ze sa tento odznak mal podobat na nieco taketo, co nasiel Backwood:
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=10032&mm=3&xb=1&vd=1
ale to je asi nieco ine... kedze na ten spravny ste uz dali link

MakaM

20. 07. 2007, 15:33

som si najprv myslel ze sa tento odznak mal podobat na nieco taketo, co nasiel Backwood:
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=10032&mm=3&xb=1&vd=1
ale to je asi nieco ine... kedze na ten spravny ste uz dali link

Gucci

20. 07. 2007, 15:53

MakaM: to co našel Backwood je obyčejný tankistický odnak

UCAdmin

20. 07. 2007, 16:03

georg. 12 - tak co jak se ti mota hlava?

esso

20. 07. 2007, 16:09

Menej skúsenejším: takýto odznak naozaj existoval s presne rozpaženými krídlami ako má LW. Mám foto originálu. / oba strany / Není problém zaslať, tu je mail. Kto chce nech písne. Asi v druhej polovici vojny patrili pod LW aj tanky. Za nepresnosti, sorry, tiež si podrobnosti nepamätám.

Nibelungen

20. 07. 2007, 16:49

PANZERKAMPF-ABZEICHEN DER LUFTWAFFE MIT SCHWARZEM KRANZ katalogova cena 3800 eur ovšem original nie odliatok s kuchyne

Gucci

20. 07. 2007, 16:56

Nibelungen: katalogová cana na tu bych moc nevěřil vždy je moc vysoká. ale u toho odznaku bych to věřil

esso

20. 07. 2007, 17:17

Frunsberg - išlo ti to mailom.

esso

20. 07. 2007, 17:18

Nibelungen -

Gucci

20. 07. 2007, 18:43

esso: díkes

j.krok

20. 07. 2007, 21:38

TEO99

20. 07. 2007, 23:26

Pánové je to opravdu nádherný odznak ale zajímá mě jestli byly nějak značené.

Božan

21. 07. 2007, 02:00

chlapci takovéto odznaky jsou ze dvou dílu věnec a tank tak proč to tam chlapče dáváš? a firma která dělala pro hermana se ráda podepsala.

AZRAEL

21. 07. 2007, 09:23

este kup cinovy tank a na kvh zraz ako lusk!

Delon

21. 07. 2007, 09:36

patapuf: nejprve jsem byl ne Tvé oslovování "chlapci" trošku alergickej, ale poslední dobou jsou tady už jenom chlapci kteří snad ani neví co hledají. Abych si tohle jen vzal do ruky, tak by mi musel dědo zaplatit pár piv a půllitr kořalky abych byl povolnější. Originální a pravé německé věci obdivuji. Je to součást naší historie a existuje mnoho důvodů proč německou armádu obdivovat, ale výroba, přechovávání různých kopií a jejich presentace je ubohost.
Frunsberg: měl sis jej také koupit. Určitě by byl k mání. Tohle jsou právě ty krásné a důvěryhodné pohádky!

Průkopník

21. 07. 2007, 11:01

ZIP:Jakto? Potřebuješ "dotunit" formu?

Gucci

21. 07. 2007, 13:16

patapuf: tak Chlapečku (když nám tk říkáš) seš vedle jak ta jedle tento odnak byl pravda ze dvou kusů ale z tenku s věncem a přinýtovanou LW orlicí
Delon:nevim proč myslíš že byl k mání na té burze sem tě tam nějak neviděl a jestli nevěříš tak nevěř nikdo tě nenutí

LUKYHA

21. 07. 2007, 13:46

Frunsberg: to je v pořádku. Mě na žádné burze ani nikdy neuvidíš. Dokážu si ale představit jak to tam probíhá. Nějaký starý pán Ti navěsí na nos bulíky o Dukle, Alpách a zapomenutém saku s krásným odznakem na staré půdě a čeká jestli zabereš. Když to nebudeš Ty, vyzkouší jinýho. On se někdo určitě chytí a pak to takto vypadá... A ten příběh co vyprávěl Tobě, to je příklad přímo ukázkový
Jinak v Písku mám bráchu a spoustu známých. Mládí jsem prožil kousek od Písku a Písek je i mé rodné město.

Gucci

21. 07. 2007, 14:53

LUKYHA: no myslím že si měl mě nepochopil on podle mě mluvil pravdu a navíc na té burze neměl v ůmyslu ho prodávat právě naopak se chlubyl že ho a byl to origo na 100% jinak můžu poslat fotky jestli je najdu a naskenuju bylo tam mnohem zajímavějších věcí

marczus

22. 07. 2007, 12:02

ten odznak je falzum)vyhozeny penize haha)

cochtan

22. 07. 2007, 13:21

Jedná se o kopii z polska... starší pár let... dnes už dělají dokonalé... ale bez ZNAKU výrobce. Na originálu je perf. značka výrobce, ale pozor... naši koumáci kupují v Polsku a tady naklepnou značku. Sežen si starý odznak... polámaný, vykopaný a porovnávej detaily.

Gucci

22. 07. 2007, 14:08

cochtan : všehcny fotky originálů co sem viděl i ten kopaný tak ani na jednom neni značka výrobce chceš tim říct že sou to všechny kopie co sem se dočelt tak to dělal jen jedna firma ale víc nevím je to jen můj názor

TEO99

22. 07. 2007, 18:29

Průkopník- ne ja už formy nedělám maximálně si nechám udělat přilbu a jiné věci

TEO99

22. 07. 2007, 18:32

Frunsberg- máš pravdu jak jsem ho měl v ruce taky jsem na něm neviděl značku

Sing-Sing

22. 07. 2007, 19:18

All: je to jasná kopča jak je již uvedeno. Ale jenom pro informaci Jako u většiny něm. odznaků i u tohodle bylo víc variant. Pokud vím, tak stupně byly "černý" a "ve stříbře" materiál zinek mohly být též s číslicemi a to též 25,50,75,100. Samotné provedení bez číslic jak černé tak ve stříbře aktuální katalogová cena 3000éček a ostatní jesou uvedeny LP nebo-li smluvní. jedna výrobní varianta měla mezi křídly otvor, a litý silný háček a byla bez značení. Druhá varianta měla tenký vsazený háček a ražené značení. Mezi křídly otvor neměla.

Gucci

22. 07. 2007, 20:02

Sing-Sing: hezky napsané máš svatou pravdu
ZIP: nádhera to držet co?

esso

22. 07. 2007, 20:46

TAký odznak by mal mať značenie, len som to na org. fakt nevidel. Žeby už landseri nemali čas na parády??
Marczus 30 sk za taký odznak hoc kopiu nie sú u mna vyhodené peniaze. Ja som priplatil pár piv, aby som niečo také hoc kopiu mal, kedže som ani kopie takého odznaku nevidel.
U nás boli síce nejaké tie spadnuté nem. lietadlá aj tanky tu boli, ale keby to na mna vykuklo spod zeme, tak mi minimálne spadne kromáč z ruky, kua.
Skúste, jeden z nás hladačov poslať kopaný nech je na čo pozrieť.
Hladaniu zdar!!!

Sing-Sing

22. 07. 2007, 21:27

esso vždyť ti to tam píšu. Je to otázka výrobní varianty. Pokud chcete pošlu Vám nascenový obě - značenou i neznačenou z katalogu. Nemluvě o tom, že na něm zde jsou vidět naznačený jako nýty. a je to nesmysl, neboť jedna varianta měla nýtovanou orlici dvěmi nýty nahoře a ta druhá varinta byl odlitek z jednohu kusu. Tady u toho ten třetí rádoby nýt je na zcela nesmyslném místě.

Pyrop

22. 07. 2007, 21:47

Něco chybí, něco přebývá/značení -nýtek / kopie

georg.12

23. 07. 2007, 09:15

To UC: Nebylo to nic moc. Chtěl jsem dodržet slovo, ale nakonec jsem skončil u 20. Nebylo to příjemné...

esso

23. 07. 2007, 18:10

Sing-Sing, pošli mi to mailom, dakujem.

lumur

24. 07. 2007, 20:35

Tohle je kopie, ale jinak KOPL jsem par odznaku a o jejich pravosti nepochybuji! , ktere nejsou nijak znaceny.

TEO99

24. 07. 2007, 23:08

Sing-Sing: pošli mě to taky na meila dík.
Frunsberg- máš pravdu to teda nádhera je