Nález z kovošrotu
Přinesl nám hledač do výkupu barevných kovů v kyblíku nábojnic a další polní mosazí.Leonidas.
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Nálezy / Půdovky atd.
Autor: leonidas
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
zelezo
29. 06. 2020, 10:16To vypadá na dobu bronzovou...
Mirek85
29. 06. 2020, 11:31To je tím že dneska hledá kde jakej vocas, co nemá k historii žádnej vztah a pak to tahle vypadá. Já zase našel ve sběrným dvoře krytku ústí hlavně na pruskou jehlovku.
kebabJm
29. 06. 2020, 12:35Mirek85: přesně tak!
1942
29. 06. 2020, 17:00jak to tak sleduji, zvažuji, jestli má ještě smysl jít do třetí mašiny, s tímhle tempem s jakým se ocasové snaží, jsme do dvou let jak na SK, nebo v PL...
zero
29. 06. 2020, 18:28Mirek85 - naprosto souhlasím.
stepe
29. 06. 2020, 18:41Závidím Vám rentgenové pohledy, které z mdlé fotky dokáží určit dobu bronzovou. Já si myslím opačně, že z těch dvou mizerných fotek nelze určit nic ve vztahu k historii a klidně ty nábojnice mohly být zdrojem kovu pro tento paskvil.
bomber
29. 06. 2020, 19:44Pánové asi by jte chtěli hledat jenom vy že?
Co nejlépe pozavírat kovošroty a slevárny co?
kebabJm
30. 06. 2020, 14:12bomber: no ty bys mohl mít přezdívku podle svého posledního příspěvku
stepe: na tohle opravdu nepotřebuješ znalosti ani rentgenový pohled jako na darovací prsten, ale rád bych vidět toho machra co by to ukul z mosazný nábojnice
stepe
30. 06. 2020, 14:47Je třeba rozlišovat "ukul" a "odlil". Jinak mosaz nebo tombak z nábojnic je k takovému lití ideální buď samostatně, nebo ve slitině. A žádnou machrovinu na tom nelze najít, v úžasu muže být pouze neznalý.
REBEL 1866
30. 06. 2020, 16:59Nedávno jsem přemýšlel o tom, že bych sem na tohle téma napsal příspěvek, nakonec jsem tak neučinil, abych nebyl za vola. Už delší dobu pozoruju jak jde tenhle koníček do kopru a je to hlavně díky tomu, že nastala doba kdy hledá kde jaký idiot, který o nálezech ví leda psí prd. Mám ve své sbírce střed střeleckého odznaku z první republiky od známého, který jej našel ve sběrně spolu s dalšíma celkem hezkýma nálezama. Už víckrát jsem se setkal s tím, že nalezené věci končí ve šrotě.
K čemu si tedy takoví jedinci mašinu pořizují?? a proč ten "šrot" vůbec nosí dom, když to pak vyhodí?? Tohle je ničení historie, tohle je to proč v nás historici a archeologové vidí vandaly a barbary a já se jim nedivím, tenhle přístup by pobouřil i chovatele hovad a prasat, natož člověka, který se pro historii narodil a miluje jí...
zero
30. 06. 2020, 17:35Stepe- tak až to takto odliješ z nábojnic i s touhle patinou, tak před tebou smeknu. Kdo se trochu vyzná, ví co vidí. Tady máš jedno podobné z muzea: http://www.rml.cz/cs/archeologie/archeologie-v-regionu/01.jpg
Ronaldo
30. 06. 2020, 17:56Rebel 1866, naprosto s tebou souhlasím. Dneska si pořídí detík každý kdo má do prdele díru a o historii neví vůbec nic. Podle toho to i taky vypadá...
Rankl
30. 06. 2020, 19:24zkoušeli jste ho vyslechnout, jestli si nevzpomene, kde to našel, alespoň na katastr?
Já nedavno našel v kovošrotě sekerku kamennou, byla mezi brousky...
Hlavně, že jsou tyhle věci vystavené v každém muzeu a každý, koho zajímaji dejiny, se na ně může podívat
jegr
30. 06. 2020, 19:25REBEL 1866 taky souhlas je fakt že z hledání se stal velký kšeft. Vzpomeň po otevření hranic jak kvetl obchod s psími známkami hledali se příbuzní majitelů známek ty se jim nabízeli za nehorázné peníze. Ale tak je to bohužel skoro se všemi nálezy mnohé končí na pokoutných burzách. Já sám jsem spíše půdař - šroťák a sběrňák a vše co jsem tu ukázal pořád mám. A až mi ten nahoře dá znamení ze už jsem tady zbytečný tak to rozdám kámošům- pokud to stihnu.
REBEL 1866
30. 06. 2020, 22:48Jegr, To kšeftování to je další, Ono totiž jedna věc je, když od někoho koupím nebo lépe vyměním věci, které sbírám a jemu se nehodí a našel je náhodou, nebo když bych prodal přebytky z konvolutů koupených na aukru, protože jsou to bezejmené artefakty, které mám ve sbírce 100x a našel jsem si je sám a mám zapsané kde (např kule 1866) A druhá věc je doslova drancování lokalit a naprostá likvidace historie.
Například nedávno jsem zahlédnul na aukru aukci ve který, se dražila docela slušná hromádka pravěkých pazourků a bronzových spon.
Hrůzou se mi doslova ježil krupon.
Yoseph
30. 06. 2020, 22:59Božínku, tady je zase chytrolínů, co si z každého střepu sednou na prdel.
Takaru
30. 06. 2020, 23:26je to smutné, ale to je tak všechno. Nadávat lidem za neznalost nebo omyl nebo je dokonce chtít nějak sankcionovat je pro mě mnohem horší a nebezpečnejší pro celou společnost, než tohle. A že s tím pár jedinců kupčí, nemá smysl řešit v době, kdy se sprostě vydělává na zcela zásadnějších věcech a přijde nám to zcela normální.
REBEL 1866
30. 06. 2020, 23:31Yoseph, Ano, protože pokud najdu např. na bojišti 1866 brandli z kanonu, vím, že na tom místě kanon stál a apokud to není orané pole vím to s přesností na metr, tomu se říká bádání. Pokud ale brandli najde imbecilní jedinec pro něhož je to ňáká mosazná trubička do šrotu, jsou historické nálezové okolnosti v hajzlu.
REBEL 1866
30. 06. 2020, 23:39Takaru, on je problém ve vzdělanosti, tady se promeškala osveta. Celou dobu to tu připomíná divokej západ, ale bizoni jednoho dne dojdou...
Ichtyloo
30. 06. 2020, 23:50Ronaldo: tak na to jsem přesně myslel-každej kdo má v prdeli díru tohle přirovnání mám taky moooc rád a v tomhle případě to platí na 100%
Takaru
30. 06. 2020, 23:58Rebel, věř mi, že mě to mrzí možná více než tebe, ale lidská svoboda, byť nepříliš obeznámeného jedince, je a vždy pro mě bude v této oblasti přednější. Naproti tomu aktivity některých archeologů ve smyslu nabádání veřejnosti k "ostražitosti (udávání)" vůči nám hledačům je přinejmenším opovrženíhodná. Hledání pseudotřídních nepřátel společnosti musí být bez milosti jako ta největší zhouba potíráno. To by bylo, ale na dlouhou debatu.
REBEL 1866
01. 07. 2020, 00:12Takaru, já taky nechci nikoho sankcionovat, ale jak říkám, tady chybí osveta, chyby dělá každý i já toho v začátcích dost podělal třeba čištěním nálezů v kyselině. A pokud máš na mysli ty ubožáky z akce NO DETECTOR, kteří spíš připomínají postup proti třídnímu nepříteli v letech 50tých, tak těm se raději vyjadřovat nebudu, to bych tu asi dostal BAN na věky věků, amen. Protože nutit dětský časopis čtyřlístek k omluvě, za to, že Myšpulín hledal na hradě detektorem poklad, může jen někdo kdo má v makovici totální bramboračku.
REBEL 1866
01. 07. 2020, 00:19http://www.no-detector.info/ctyrlistek/
Takaru
01. 07. 2020, 00:33Rebel, s tvými slovy nelze nesouhlasit, jen se snažím vždy vidět věci v celé jejich šíři, domýšlet možné dopady i dobře míněných nápadů a zároveň dělám jen to, co považuji za správné. Největším problémen našeho koníčku je kolize se současnou legislativou. Sice se nic děsivého zatím hledačům až na vyjímky neděje, ale" hloupý" zákon může být kdykoli zneužit proti slušným lidem. I tady si musíme tvrdě bránit naši svobodu, jinak se jednoho ráno probereme a zjistíme, že klec, která kolem nás v Demokracii vyrostla, není k žití. Už se tam blížíme.
REBEL 1866
01. 07. 2020, 00:45Takaru, tak s tou klecí v demokracii, to jsi trefil hřebíček na hlavičku, pozoruju to už od roku 2010.
A legislativa u nás ohledně hledání, to je problematika velmi složitá.
Tenhle díl Historie CS stojí za shlédnutí:
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10150778447-historie-cs/214452801400016-hledaci-pokladu-aneb-mizejici-historie
Ichtyloo
01. 07. 2020, 08:42Hoši netahejte do toho politiku nebo nějaké režimy, to s tímto nemá nic společného, a svoboda je jen slovo. Tady jde o to, že kdekdo si myslí, že si koupí detektor a hned najde hrnec zlaťáků a všechno ostatní je pro tyto pacienty šrot!
pepa_d
02. 07. 2020, 20:15Hlavně se ze všeho neposerte, v dnešní zkurvený republice