Úvod / Nálezy

Nálezy

22. 02. 2007 Autor: candies 5927× 90
Ahoj při úteterním hledání jsem myslím měl docela štěstí a našel jsem tyto věci. Tyto věci + ID známka byla zabalena spolu dalšímy 128 kusy ID známek v bedně ve vatě takže zůstaly úplně neporušeny. Tady dávám jednu známku na identifikaci pokud by jste někdo mohl pomoct. Je naní napsáno číslo 2999 FREIW. PHOP. ABT. ZBV všechny ostatní jsou stejné akorát s jiným číslem a některé mají jenom číslo. Ta přezka má i kus pásku na kterém je vyražen datum 1937 a nějaká výrobna. Pak bych se chtěl zeptat na ten bajonet a na ten hadr s Orlicí co to je. Ještě jsem našel nějakou čepici zdřejmě důstojnickou v horším stavu ale také nevím co to je. Příště pošlu foto. Děkuji za rady.

 Autor: candies

Komentáře

Pesimista

22. 02. 2007, 10:02

Ten hadr je emblém na sportovní tílko WH

Backwood

22. 02. 2007, 10:14

V bedně ve vatě?? Světe div se  A tu slepici jsi taky vykopal?

Kali P

22. 02. 2007, 10:22

Našel jsem to všechno na půdě jednoho zámku

Kali P

22. 02. 2007, 10:25

Našel jsem to všechno na půdě jednoho zámku

Backwood

22. 02. 2007, 10:43

Tak to je jiná A co na to kastelán- měl radost

BEAX

22. 02. 2007, 10:44

... A Hitler tam schovanej nebyl?? ve vatě

mildaf

22. 02. 2007, 10:46

Já tam vidím, sice mizerně, FREIW. PROB. ABT.

Pipkin

22. 02. 2007, 10:50

BEAX:lol
mildaf:PROP. -propaganda...

Kali P

22. 02. 2007, 10:52

mám to špatně vyfocený zítra pošlu lepší foto i se všema známkama je jich fakt dobrá hromádka . Známej mě tam pouští dělá tam hlídače. Vše bylo v podlaze v 1 bedně a ta byla kompletně vycpaná vatou a v tom byly právě tyto věci

Kali P

22. 02. 2007, 10:57

tu čepici co jsem také našel jsem zjistil že je důstojnická tankové jednotky má tam i štítek

W650

22. 02. 2007, 11:01

Tak už vím proč vypadám tak zachovalé-jsem totiž ve vatě!

Enselad

22. 02. 2007, 11:36

Pohádky tisíce a jedné ID... Když byly ty známky ve vatě, tak až je střelíš budeš ve vatě

Kali P

22. 02. 2007, 11:36

co máte furt s tou vatou. Prostě to bylo zabalený ve vatě a v bedně spíš mi poraďtee co je to za známku číslo 2999 FREIW. PHOP. ABT. ZBV děkuju

Pipkin

22. 02. 2007, 11:45

A co ty mas furt s tim PHOPem? Kdyz uz, tak PROP.

BEAX

22. 02. 2007, 11:53

řekl bych že ta poslední zkratka ZBV bude - zabaleno bylo vatou!!!

Kali P

22. 02. 2007, 12:03

Tak PROB no 

formaldehid

22. 02. 2007, 12:03

.... a zazvonik zvonec a pohádky byl konec dobrej pokus

formaldehid

22. 02. 2007, 12:04

oprava: zazvonil

Kali P

22. 02. 2007, 12:05

teda PROP aby ste měli radost

Kali P

22. 02. 2007, 12:06

Jakej dobrej pokus? Nechápu?

Kali P

22. 02. 2007, 12:07

Koukám že se víc dozvim od lidi v hospodě

miklik

22. 02. 2007, 12:20

Freiw. - freiwiligen - dobrovolný
Prop. - propaganda
ABT. - abteilung - oddeleni
ZBV - zur besonderen Verfügung / zur besondern Verwendung - ke zvláštnímu využívání
No a to číslo je číslo vojáka. Slova dohromady již snad spojíš :-)

mildaf

22. 02. 2007, 12:33

Pipkin: aha, tedy politruk

Kali P

22. 02. 2007, 12:48

miklik:Děkuju ti moc

Majkkus

22. 02. 2007, 12:52

pěkný docela štěstí s těma ID známka, to se jentak nestane aby je někdo našel v takovém stavu

Kali P

22. 02. 2007, 12:59

majkkus: Dík no abych byl přesnej 72 jich je opravdu peknejch a 56 jich je trošku zrezlejch ale skouším ty zrezlé v odrezovači a celkem to jde. Nebudou sice tak pěkné ale lepší než zrezlé

Pepča111

22. 02. 2007, 13:03

Fakt pěknej nález - gratuluji

Kali P

22. 02. 2007, 13:03

majkkus: Dík no abych byl přesnej 72 jich je opravdu peknejch a 56 jich je trošku zrezlejch ale skouším ty zrezlé v odrezovači a celkem to jde. Nebudou sice tak pěkné ale lepší než zrezlé

Nemo

22. 02. 2007, 13:04

To mi hlava nebere...

fífa

22. 02. 2007, 13:09

lony20: všechny jsou Al?

Yetti

22. 02. 2007, 13:13

To jo  . Ve vatě, v podlaze, na zámku. prosimtě toho nech.....

krtek

22. 02. 2007, 13:24

lony20: Když byly některé zrezlé, znamená to že jsou z železného plechu? Chytá se k nim magnet?

Delon

22. 02. 2007, 13:33

Koukám že to tady pár lidí zase nemůže rozdejchat... u jednoho z nich se neustálá nedůvěra nedá nazvat jinak než Z Á V I S T! (kopané, nekopané.. našel, nenašel.. půdovka, nepůdovka... )

Majkkus

22. 02. 2007, 13:44

lony20:pěknej počet hlavně že se daří je vyčistit od rezu... GRATULACE

tabbys

22. 02. 2007, 13:48

Lony20; Ten hadr s orlici je sportovni rukavova paska. Mam take takovou

Kali P

22. 02. 2007, 14:12

krtek:Jo tak to nevim jestli jsou z železného plechu hned jak přijdu domů skusím magnetem přejed. A co by to znamenalo kdyby byly ze železného plechu?

Kali P

22. 02. 2007, 14:18

yetti:V sobotu tam jedu z nova a by jsi ještě víc záviděl tak ti z toho zámku pořídím i fotky a i fotky jak lezu do podlahy. Nechápu jak někdo může takhle moc závidět. Asi jsi měl v životě smůlu a nic nenašel ale za to mi ti nemůžem tak se nenavážej do jiných jo. Děkuji a běž rači hledat

krtek

22. 02. 2007, 15:20

Lony20: Mám jednu ze železného pechu a zajímá mě jestli byl takový poměrně nepraktický materiál obvyklý. Ta moje je ze země zrezlá k nečitelnosti.

elbel

22. 02. 2007, 15:24

Ta nášivka - řekl bych, že je sportovní na nátělník - nosily se na hrudníku.

matejMB

22. 02. 2007, 17:31

lony20: Čau, myslím, že máš fakt štěstí. Teď jde jenom o to, že jelikož to bylo na zámku, tak by jsi to měl tím spíš nahlásit a taky se poohlédnout, jestli tam nejsou náhodou nějaké písemné dokumenty. Pokud je to takhle všechno pečlivě schované, asi to mělo svůj důvod. Možná, že ten co to tam schoval ještě dneska žije. Jo a ten zámek opravdu prosím nefoť a ani nedávej název, pouze kdyžtak napiš, jestli je to ve vnitrozemí, nebo někde v pohraničí. Měj se.

Kali P

22. 02. 2007, 18:00

matejMB:čau já jsem ho nechtěl fotit z venku ale jenom na té půdě zevnitř. Dokumenty tam žádné nebyly jenom staré německé noviny z roku 7 juli 1910.Neboj název ani fotky z venku jsem rozhodně dávat nechtěl, ale děkuji za upozornění

Yetti

22. 02. 2007, 18:36

lony20>ale já ti nezávidím. prostě ti to nežeru - to je všechno.

viki111

22. 02. 2007, 19:05

Měls to vyfotit, přešně v bedně, jak to nalezls a měly by po řečích, i kdyby to nebyla pravda, tak no a co, vždyt jim je nenabízíš a je úplně jedno, i kdyby jsi řekl, že ti je přinesli UFONI

bába

22. 02. 2007, 20:19

Co na to majitel zámku?

Sing-Sing

22. 02. 2007, 20:20

Orlici šacuju spíš k nátělníku. Na rukávovou pásku je to moc veliký.
-Rada, aby pokud to bylo v bedně na zámku na půdě aby to nahlásil? Hezký. Otázka je kdo z nás válkařů by to udělal? Já na rovinu říkám že asi těžko.
A dál našel nebo ne? Je to sice velká náhoda, ale vůbec ne nemožná a nereálná. Mohla to být klidně posádka-ty na zámcích sídlily a mohla toto před převlíkačkou schovat s tím, že se možná vrátí. (jako většina Němců) a pak zdrhnout. Otázkou je proč je tam jenom jeden bodák atd.
Dalo by se i podle konkrétních známek zjistit jednotky a jejich dislokaci na konci války a má-li jejich soustava logiku. To je ale pro znalce ID.
Jinak pokud jsi to opravdu našel a já ti to klidně i věřím, tak ti to na 100% přeji a přijmi mou obrovskou gratulaci a upřímnou závist prožitého pocitu

formaldehid

22. 02. 2007, 20:23

Yetti : Tady jak je vidět, tak svůj svobodný názor na věc už napsat nemůžeš, jelikož jsi ihned napadán některými lidmi ze závisti apod. tenhle web je opravdu již "OUT"
Delon: Tohle není o závisti ale pouze o realitě já nemám co závidět, jelikož poslední dobou mám dost dobré NÁLEZY a vím, že jsem si je poctivě vyšlapal desítkama, ne-li stovkama kilometrů v terénu a takovéto "špeky" prostě beru s hodně velkou rezervou

formaldehid

22. 02. 2007, 20:28

p. s. Jen je mi divné, že jestli byl i ten bodák a přeska v té "vatě" tak proč je to bodlo tak rezavé? Nehledě na to, že tam bylo stovka IDéček a jen jeden bodák, přeska a kus hadru?

Robindelez

22. 02. 2007, 20:45

monthy: nieco na tom bude ako hovoris

detektor_xlt

22. 02. 2007, 21:24

Vyfoť celej nález a hlavně tu půdu. Pak mi to pošli, ať se pokochám.

Sing-Sing

22. 02. 2007, 22:03

... jaja - přesně jak píšu opravdu divný je ten nepoměr množství čistých známek a jednoho rezavého bajonetu s přazkou. Opravdu to celé evokuje pocit, jako by to mělo dodat pocit pravosti něčemu co pravé není. No - věřím, že by bylo zajímavé vypsat kódy uváděných známek. Jsou zde jistě lidi, kteří by poznali je-li to možné či niko-li

HEJTMAN

23. 02. 2007, 08:45

Gratuluju, někdo to musí najít. . Tohle patří do půdovek, tak nevím co to tady dělá ADMINE

W650

23. 02. 2007, 08:47

lony nás prostě šimrá pod knírem a nestojíme mu ani za to, aby nám to pěkně
naaranžoval

Delon

23. 02. 2007, 09:21

monthy 41: patřiljsi mezi velice aktivní přispivatele na tento web, ale najednou v momentě, kdy jsi se rozhodl nepřispívat, je web a nálezy"o ničem". Že seš ale po celou dobu nejčastějším kritikem nálezů ostatních to opravdu závistí minimálně zavání. (koukni do půdovek k těm křížům zase mají ty kříže" nějakou divnou barvu")Musíš se prostě smířit s tím, že hledají i ostatní a že tedy také i najdou. A jestli je ten web o ničem, přepni jako u televize na jiný program. Mně se prostě lidi kteří dokáží převléci kabát ze dne na den moc nelíbí...
Yettiho do toho netahej, ten naopak mezi mé oblíbené patří, přesto že ho neznám.

Kali P

23. 02. 2007, 09:25

Zítra tam jedu a hned v pondělí dám foto podlahy a zbytek nálezu. Ten bajonet měl jenom povrchovej rez už jsem ho očistil a je opravdu pěknej. Některé ty známky jsou taky trochu zrezlé tak nevim proč by nemohl být i nůž. A byla tam ještě důstojnická čepice tankového praporu ale ta je dost v dezolátním stavu. Ta přezka je v perfektním stavu akorát špinává ještě se s ní nehci čistit pač nevím čím, abych jí nějak nezničil. A včera se mě tu ptal krtek jestli jsou ty ID známky z železného plechu nebo z ALu plechu tak jsou z železného plechu

Kali P

23. 02. 2007, 09:31

yetti:Já ti to taky nenutim aby jsi mi věřil. Já vím kde jsem to našel mám to doma a to je vše. Akorát jsem chtěl radu. to jestli mi někdo věří nebo ne to je jenom jeho věc

bába

23. 02. 2007, 09:45

Ještě stále nevím, jak velkou radost měl z nálezu majitel zámku

Kali P

23. 02. 2007, 10:03

bába:Ten tu nebydlí a hlídačovi to je jedno protože je to známej

Delon

23. 02. 2007, 10:12

Sing-Sing: včera jsem kopl 3 STG. A jestě teď se divím, že u toho nabyly 3 známky, 3 přezky, 3 železný kříže, 3 bodáky, 3 masky....
Cesty Páně jsou prostě nevyzpytatelné... můžou se k tomu naálezu vázat prostě desítky více, či méně pravděpodobných příběhů a spoustu okolností. Mně to naopak vůbec divný nepřijde...

formaldehid

23. 02. 2007, 10:49

Delon: Ano, máš pravdu pane"Demokrate" přepínám a jdu jinam, kde nevládnou cenzoři a můžu bez problémů vyjádřit svůj svobodný názor na věc, aniž bych byl kýmkoliv bezdůvodně napadán akorát nechápu, kde jsi přišel na to, že jsem největším kritikem zdejších "nálezů" já osobně si to nemyslím a ani to není v mém zájmu je fakt zajímavé, že sis vybral za terč svých duchaplných projevů zrovna mě
to, že se v jiných sekcích napadají kvůli národnosti apod. to zřejmě Tvé demokratické duši ani trochu nevadí ale, že já něco ze svého názoru napíšu k podobným "špekům" to Tě jak vidno přivádí k šílenctví je demokracie, jak sám stále vytrvale předhazuješ, tak se snad může člověk svobodně rozhodnout co bude a nebo nebude dělat a vyjádřit svůj názor, nebo to v demokracii dle Tvého přesvědčení nejde Přej a bude Ti přáno, dej a bude Ti dáno

Kali P

23. 02. 2007, 11:48

Koukám že někteří lidi tady prostě nemůžou uvěřit tomu že se dá něco najít v pěkném stavu a zdřejmě je to i štve že jsem to tu vůbec zveřejnil tak jsem se rozhodl, že kdo bude chtít vidět další fotky těchto věcí tak ať mi napíše na email a já mu foto odešlu. Ještě vyfotím všechny ty známky a tu čepici a doufám, že zítra budu mít zase štěstí. Myslím že tam toho bude rozhodně víc

Kali P

23. 02. 2007, 11:50

můj email je  lony20@email.cz

Sing-Sing

23. 02. 2007, 13:27

Delon: ok pokud si přečteš můj příspěvek který je o něco níž, uvidíš, že jsem jeden z mála, kdo píše, že mu to věří

Delon

23. 02. 2007, 13:47

Sing-Sig: a když si přečteš Ty příspěvek můj, nenajdeš tam nic o tom, že bych se nějak já zmiňoval o Tvé nedůvěře . Jen jsem uvedl příklad a myslel jsem tím pouze to, že když tam bylo přes sto známek, tak tam zákonitě nemuselo být odpovídající množství bajonetů. Prostě tam bylo známek tolik a bajonetů také tolik...

matejMB

23. 02. 2007, 13:56

lony20: Myslím, že když jsem ty fotky v pondělí hodíš, že to bude lepší, než když je pošleš jenom těm co si o ně napíší. Protože takhle zavřeš těm lidem co si z tebe dělají srandu hubu! A navíc ten tvůj nález bude zajímat spousty lidí a určitě by jsi měl s posíláním fotek všem problémy.
Sing-Sing: Jak jsi psal to s tou posádkou, tak to se mi nezdá... Myslím, že by ty známky nebalili do vaty. Protože rozhodně si nemysleli, že by se mohli vrátit za takovou dobu, kdy jim ty známky v bedně začnou rezivět a proto je co nejlépe uchovat.

Delon

23. 02. 2007, 13:59

monthy 41: ano jsem demokrat a právě proto se otírám o Tebe. Tvojí ikonku vidím rudě od té doby, co jsi se tady odvolával na své známosti a chtěl volat na Wafena policajty. No řeknu Ti, proběhlo tydy spoustu ostrých diskusí, ale vždy tak nějak chlapsky. Pouze Ty jsi sklouzl na úroveň podrazáka. Víš monthy 41,já už jsem si za svůj život užil práskačů a převlékačů kabátů dost a dost. A tvé rady s kritickými poznámkami směrem k nálezům ostattních? Jednou jsi tady vyčetl myslím Bobešovi, že bydlíš ve Lnářích a proto toho o Vlasovcích víš nejvíc. Já si zase myslím, že každý dejme tomu Australan, co se zabývá Vasovci, toho o nich ví daleko víc než Ty. Je fakt že si na iternetu vědomosti sehnat umíš, ale ty rady a rádoby znalecké komentáře Ti tdy můžou žrát jen ti úplně noví. Ti starši dobře vědí, že jsi jen taková ta detektorářská rychlokvaška a že jsi před rokem nerozeznal fenik od knoflíku. .

BEAX

23. 02. 2007, 14:46

Monthy... Ser na ně. když se chtěj nechat tahat za fusekli ať se nechaj. S pár lidma jsme se po mailu docela pobavili a tím to končí. Lony může s Waffenem založit duo iluzionistů a holt my musíme pochopit, že v roce 45 byla jedinou starostí Německého vojáka ochrany svých už beztak potřebných Ídeček balením do vaty. Nechme jim to co si chtějí myslet.

Kali P

23. 02. 2007, 14:49

matejMB:No asi je sem dám, ale docela mi uráží že mi někteří nevěří nejsem žádnej puberťák abych si tu vymíšlel. Na to už jsem dost starej aby mi tady někdo vnucoval že lžu. Dám sem ty fotky jenom kvůli takovím jako jsi ty, delon atd. kteří mi alespoň věří. Doufám, že zítra budou zase tak dobré nálezy.

Kali P

23. 02. 2007, 14:51

Beax:Hele chytráku to by mě zajímalo kde jsi asi tak myslíš že jsem našel. Jo jo ta závist

fífa

23. 02. 2007, 15:03

lony20: na té fotce mě přijde jako materiál EM hliník.

Kali P

23. 02. 2007, 15:09

Beax:Hele chytráku to by mě zajímalo kde jsi asi tak myslíš že jsem našel. Jo jo ta závist

Kali P

23. 02. 2007, 15:12

fífa:já jsem si myslel také že to je hliník ale přilepí se mi to na magnet takže vím že to na sto procent hliník není.

Kali P

23. 02. 2007, 15:12

Beax:Hele chytráku to by mě zajímalo kde jsi asi tak myslíš že jsem našel. Jo jo ta závist

Sing-Sing

23. 02. 2007, 16:59

matejMB: Máš pravdu. Oni oni opravdu věřili, že když už, tak brzy.
No ale jak říkám už potřetí - ať se na kódy známek podívá třeba Iceman popř. jiný znalec a budeme hned mít jasno. Koneckonců lony20 přeci chtěl vědět co jsou zač.

formaldehid

23. 02. 2007, 17:08

Delon: Promiň, ale já zapoměl, že jsi jako jediný správný a spravedlivý zřejmě jsi byl taktéž za tkzvn. totality jediný postižený bývalým režimem což usuzuji z Tvých neustálých postesků na bezpráví a šikanování Tvé osoby víš co? Nevšímej si mě a já se nebudu všímat Tebe jelikož jsem od jisté doby "blbovzdornej" a jak se říká " pro hlupáka každý hlupák"běhej si v klidu po lesích a dále zde pronášej svá moudra a podporuj další "kumpány" v páchání trestné činnosti a zapomeň, že jsem s Tebou kdy komunikoval ano? Bude to ta nejlepší varianta hlavně pro mě, jelikož já takovéhle debaty o "hovnu" nemám za potřebí p. s Když už tady toho dotyčného tak obhajuješ, tak si uvědom, že tento hoch se svým konáním vlastně dopustil krádeže, jelikož tyto věci odnesl z nemovitosti která patří někomu jinému a ten o tomto počínání ani neví takže suma sumárum zde máme krádež, vniknutí na soukromý pozemek, ničení cizí věci atd. atd. což je docela dosti paragrafů a ten jeho kamarád mu v tom vlastně napomáhá no nic, jak jsem psal výše, zapomeň, že existuji a všímej se svého ano? Děkuji a končím s veškerou další vzájemnou korespondencí

KHF

23. 02. 2007, 18:42

Beaxy neber si mně do huby. Jsem špatně stravitelnej a jednou zabrousíš ke mně do revíru. Abych ti neudělal z tvýho XPčka análního robertka.
Jinak Ione to sis naběhl s takovou pohádkou. Zkus tu o tej Šípkovej, tu jsem dlouho neslyšel. Vlez na Aukro. Takový kousky plechu tam prodává někdo z Rožmitálu po padesáti.

Kali P

23. 02. 2007, 18:46

monthy41:Hele nejsem zaprvé žádnej hoch a za druhý ty jsi určitě počestnej člověk a všechno co najdeš odevzdáš dovol abych se zasmál a určitě si nikdy nekopal třeba na louce která vlastně taky patří úplně někomu jinému. Takže ty kopeš jenom u sebe na zahradě jestli teda vůbec nějakou máš. A když si tak chytrej a nehceš se tu s nikým hádat tak nechoď na moje odkazy. Jo a kdyby něco tak ta 20 v mí přezdívce není věk tak mi neříkej hochu prcku

Kali P

23. 02. 2007, 18:49

waffen:Hele proc sem furt lezou kokoti jako ty a buzerujou že to neni pravda! Ty známky nejsou pro tebe tak ti to může bejt úplně u prdele. Tobě se tak můžu jenom smát že to mám já a ne ty. Kéž bych zašel někdy do tvého revíru, ale vlastně ne stejně by tam bylo jenom hovno

elfík

23. 02. 2007, 19:12

Chlapci rodu mrcasnického, nač takové ostré konfrontace? Je pátek a před námi je pro většinu z nás doufejme pěkný a snad i trochu úspěšný víkend, tak proč se nehodit do pohody

BEAX

23. 02. 2007, 19:47

waffen... bu bu bu... bude mi radostí. A vem sebou do boje svoje super odznaky ze dvora SS 
Ale nevim jestli jsi to psal mne, protože jsi napsal Beaxy a ono se to píše Beaxi......

Jim

23. 02. 2007, 20:28

Mládenci, mládenci, opravdu nechte těch vzájemných výpadů, případně urážek. Ať už se vám verze lonyho zdá či nezdá, počkejme si do pondělí a on nám pošle fotky a uvidí se. Jen doufám, že líp zaostří fotoaparát.

radi

23. 02. 2007, 21:32

Chlapci když se tu před nedávnem našlo přes šedesát EK I, ale kopaných mohli se všichni uslintat, i když to by neudělený zakopaný depot nějakýho štábního z neznámé jednotky. Proč by si nemohl nějakej štábní zašít takovou věc pod podlahu!. Já jsem taky takovou bednu z podlahy vytáhl i když byla soukromá.

Sing-Sing

23. 02. 2007, 22:10

... bejvalo to tady o hledání a zatím se tu léčej mindráky. Smutný

jipin

24. 02. 2007, 02:01

Sing-Sing:jo, to bejvalo, teď se tu akorát vyměňujou docela nechutně názory ovlivněný nejspíš opravdu závistí. Jinak si to nedovedu představit. A jak už jsem několikrát zmínil, zajímavý na tom je to, že nejvíc tu kritizujou ti, kteří ve svých nálezech nemají nic, co by ukázali ostatním. Podle mě se bojej, aby snad někdo nezapochyboval o jejich nálezech. Když něco zveřejním, tak si to musím obhájit a samozřejmě mě uráží jakýkoliv napadání.

jipin

24. 02. 2007, 02:01

Sing-Sing:jo, to bejvalo, teď se tu akorát vyměňujou docela nechutně názory ovlivněný nejspíš opravdu závistí. Jinak si to nedovedu představit. A jak už jsem několikrát zmínil, zajímavý na tom je to, že nejvíc tu kritizujou ti, kteří ve svých nálezech nemají nic, co by ukázali ostatním. Podle mě se bojej, aby snad někdo nezapochyboval o jejich nálezech. Když něco zveřejním, tak si to musím obhájit a samozřejmě mě uráží jakýkoliv napadání.

Hawk

25. 02. 2007, 13:31

ten hadr s Orlicou moze byt z vreca (pytle)

Nemo

25. 02. 2007, 19:07

No nevim lidičky, proč si kvůlivá podle mně nějaké provokaci už chcete cpát detektory někam apod...
Prvně hned uvedu, že jsem osoba hříšná a ZÁVIDíM, ale zároveň PŘEJU (pokud je co)!!!
Taky si myslím, že je to nějakej vtip nebo dokonce podvod. Dost dobře nechápu jak mohlo mít nebo plánovalo mít nějaké propagandistické ODDĚLENÍ dobrovolníků 128 členů???? A to ještě nevíme, jestli je všech 128 ks ID známek po sobě číslováno a je tedy toto číslo maximální a nebo se ještě někde nachází X dalších známek, které toto číslo zvětšují. Pro mě je to už teď počet spíše na celý prapor a ne oddělení!
Okolnosti nálezu a nostalgicky přiložený jeden bajonet, kus nátělníku (nárukávníku) a přezka s kusem opasku, vše již v době uložení k NEPOUŽITÍ (proč bajonet bez pochvy a závěsníku, proč né celý nátělník - co s orlíkem, proč ne celý pásek?) mi do bedny s IDčkama nějak nesedí a vzbuzuje přinejmenším pochyby.
Vrtá mi hlavou i to, jestli "ocelové" známky (v tomto stavu vypadající spíše jako nerezové a při reznoucím provedení proč nevypadající jako bajonet) jsou magnetické. Z mé praxe většina nerezu není magnetická, což je v rozporu se slovy nálezce. Ale tady se pouštím na tenký led metalurgie.
Skutečnost, že byly zabaleny do vaty mě také zaráží. Ne z toho důvodu že by vata neexistovala (vynalezena 1865), ale to že by na sklonku války jí bylo tolik aby se do ní balily známky??? Leda že by medik z dobrovolnického propagačního oddělení jí měl nazbyt.??

Napsal jsem vám svůj názor. Tak na něj můžete reagovat, jen prosím stejně jako já se nesnižujte k urážkám a vulgárnímu napadání. Na takové příspěvky nebudu reagovat. Děkuji!

bába

25. 02. 2007, 19:33

Nemo: některé druhy nerezu jsou magnetické a dokonce reznou - klasický případ jsou čínské nerezové misky. Netroufám si spekulovat jestli je celý nález naaranžovaný nebo skutečný ale jestli někdo, kdo má objekt střežit pouští dovnitř někoho, kdo tam rabuje, pak je to prachsprostá krádež, která nezasluhuje obdiv.

KHF

26. 02. 2007, 08:58

Nemo: Potravinářský nerez je magnetický. Mám ho ještě pár tabulek z jedné akce. Tohle ale na nerez navypadá. Spíš něco jako eloxovaný hliník, dural.

KHF

26. 02. 2007, 09:01

Nemo: Potravinářský nerez je magnetický. Mám ho ještě pár tabulek z jedné akce. Tohle ale na nerez navypadá. Spíš něco jako eloxovaný hliník, dural.

HARTMAN

26. 02. 2007, 11:06

:-), moc dobry poctenicko, navrhuju aby si ti 2 dali souboj s detektorama
a mlatili se s nima po hlave :-)