Úvod / Nálezy

Odznak a něco

31. 05. 2007 Autor: Mikelle 5771× 41
Zdraví hlavně válkaře.
Konečně jsem našel něco pořádnýho jako je tenhle odznak. Nevím ale co je to druhý (zatím to nevybuchlo).
Poraď te prosím dík

Mikelle

 Autor: Mikelle

Komentáře

Peca WW2

31. 05. 2007, 09:54

Pěkný odznáček a hlavně pěkně vyčištěný. Gratulace. Můžeš napsat, jak jsi ho čistil? Díky

fantomas

31. 05. 2007, 10:03

to neco je tlakovy zenijni roznecovac DZ 35.Samozrejme nemecky

lebkoun

31. 05. 2007, 10:05

To druhý by měl být rozněcovač k německé mině. Našel jsem ho kdysi taky. Na ten kolík s dírkou se navlíkja struna a ten kdo o ní zakopl ho vytáhl a došlo k iniciaci. Stopro to nevím, ale na 95procent to bude ono.

Snoopy

31. 05. 2007, 10:07

mixerj

31. 05. 2007, 10:09

Je to tlakový rozněcovač (Ro8) používaný na iniciaci pěchotních min (např S mine 35) a nástražných systémů. Je v moc pěkném stavu. Bát se ho nemusíš, obsahuje jen malou kapsli s účinkem asi jako poplašňák.

Jochen

31. 05. 2007, 10:13

lebkoun, mixerj. Boha jeho... když to neznám tak vo tom nepíšu.
Je to tlakový rozněcovač DZ35 jak psal fantomas. Závlačka je pouze k zajištění. Po jejím odstranění je rozněcovač odjištěn. Rozněcovač je spíše univerzálního použití.

fantomas

31. 05. 2007, 10:15

a nemusis se bat, tohle ti nevybuchne. Neobsahuje zadnou trhavinu, je tam pouze roznetka a ta vzhledem k tomu, ze lezel pres sedesat let v zemi uz zrejme ani nefunguje

fantomas

31. 05. 2007, 10:19

jochen. Moje slova

mixerj

31. 05. 2007, 10:27

Jochen, Ty jsi asi sežral všechnu moudrost, co? Jestli jsem se splet, tak jen ve značení!!

mixerj

31. 05. 2007, 10:28

Jochen, Ty jsi asi sežral všechnu moudrost, co? Jestli jsem se splet, tak jen ve značení!!

Jochen

31. 05. 2007, 10:30

mixerj: ne nesežral... ale náhodou zrovna vo tomhle něco vim. Splet ses skoro ve všem. Snad jen, že je tlakový a k iniciaci nástražných systémů.

mixerj

31. 05. 2007, 10:35

Jochec: takže podle tebe je ten rozněcovač ve špatném stavu, neobsahuje kapsli a musíme se ho všichni bát, žě? !

Kuře

31. 05. 2007, 10:42

Jochen má úplnou pravdu a myslím, že se v tom vyzná líp než Herr Mixer

Jochen

31. 05. 2007, 10:44

mixerj: ne... ale nejde o Ro8 používaný k iniciaci pěchotních min (např S mine 35), Obsahuje zápalku. Otázku stavu a nebezpečí řešit fakt nebudu.

mixerj

31. 05. 2007, 10:52

Jochec: vždyť říkám, že jsem se spletl jen v označení a za to se omlouvám. Jelikož jsem nenašel nikde fotku jak vypadá DZ35, tak jsem napsal Ro8 který je svojí funkcí stejný, jen má tři tykadla místo té plošky. A ty si myslíš, že by se zapalovač DZ35 nedal použít pro Smine35? Nechci se tady dohadovat.

Jochen

31. 05. 2007, 11:18

mixerj: no pravda je že je uvnitř podobný, Ro 8 je defakto S. mi. z.35 (když už srovnávat tak němce z němcem). Ale lišej se zásadně iniciačním tlakem. S. mi. z.35 má cca 8 kg zatímco Dz35 má 35 kg (někde se lze setkat i s údajem 60 kg) Každopádně je DZ35 spíš proti technice, nášlapem by nemusel být spolehlivě iniciován.

mixerj

31. 05. 2007, 11:52

Jochec: můžeš mi napsat odkut čerpáš informace? Ohledně německých rozněcovačů jsem toho na netu moc nenašel. Dík.

Jochen

31. 05. 2007, 11:57

mixerj: hochu léta dřiny a praxe... Ne na internetu toho najdeš hafo, stačí ledat.

lebkoun

31. 05. 2007, 12:43

Omlouvám se přechytrému Jochenovi. Za svůj stupidní názor se velice stydím. Nemohl bych k Tobě chodit na doučování z pyrotechniky. Poznal jsem akorát, že jde o rozněcovač k mině, což je podle mě to nejdůležitější a hlavně jsem uvedl že to nevím stopro. Tomu klukovi pomůže každý svobodný komentář a ne, že se tady budeme shazovat. Každý může napsat k tématu co chce a ty který neumějí jednat ať sem raději nelezou.

dobroděj

31. 05. 2007, 12:56

To něco je pěknej zapalovač.

Jochen

31. 05. 2007, 13:09

lebkoun: Omlouvám se za to že jsem se to toho tak pustil, nebylo to myšlený špatně, prostě sem to chtěl jen uvést na pravou míru. Mám prostě rád přesnost.

lebkoun

31. 05. 2007, 13:21

Jochen:O. K.Dík potěšil si mě.

mixerj

31. 05. 2007, 14:00

http://wehrmachts. kisten. free. fr/dz35_2.htm

Sing-Sing

31. 05. 2007, 14:51

no myslím, že zde není ironie na místě. A nemyslím, že by zde byl někdo přechytralý. je ale pravda že přesnost je zde to co všichni chceme slyšet, když se na něco ptáme. A hovořit o bezpečnosti či nebezpečnosti munice by se na těchto stránkách taky nemělo (I když je to "jenom" zapalovač s kapslí.

Jarouš

31. 05. 2007, 15:32

Tohle bude lepší odkaz myslím
http://www.lexpev. nl/fuzesandigniters/germany/druckzuender35a. html

fajntomas

31. 05. 2007, 17:07

Mikelle : trošičku, ale jen fakt malinko ti závidím ten odznak

teodor

31. 05. 2007, 17:18

Sing-Sing prepáč, ale nesúhlasím s tebou ani trochu - myslím si že o nebezpečnosti určitých vecí by sa tu naopak písať malo... ale tebe asi kamaráta minometný granát neroztrhal, však...

Sing-Sing

31. 05. 2007, 18:57

teodor teba taky asi ne. Jinak bys tu těžko psal že? Pokud hledač a potažmo ani administrátor nechce mít problémy se zákonem, tak se může napsat jen jedna věc a tou je to, že munice se musí nahlásit. Tečka. Jaká koli diskuse o způsobu delaborace či o tom, že věc je již bezpečná díky tomu že je stará, či má malý kapslík sem nepatří jenom proto, že se po ní kdoko-li může vozit když bude chtít. Mě je taky jasný, že v tomto konkrétním případě se o nic moc nejedná. Ale pokud policajt bude chtít, tak budeš mít i s touhle rozbuškou ve své sbírce nebudeli vybraná smolíka. Nemůžu si pomoct, ale na jakýko-li dotaz o nebezpečnosti či bezpečnosti nalezené munice, by na těchto stránkách měla veřejně zaznít pouze jediná odpověď a to je, že nález se má nahlásit. Debata jiným směrem by měla pokud je nutná se odehrávat pouze soukromě mezi těmi zúčastněnými.

Mikelle

31. 05. 2007, 20:23

Díky za bouřlivou debatu, odznak jsem čístil Metafluxem dovozce je Bohemiaflux tel. 377 965 421,ale pozor musí se opatrně - je to strašný svinstvo. Mikelle

Mikelle

31. 05. 2007, 20:38

Díky za bouřlivou debatu, odznak jsem čístil Metafluxem dovozce je Bohemiaflux tel. 377 965 421,ale pozor musí se opatrně - je to strašný svinstvo. Mikelle

teodor

31. 05. 2007, 21:38

Sing-Sing pozri - to, že niekoho upozorníš na fakt že vec ktorú tu prezentuje je nebezpečná ešte nevylučuje možnosť hneď za tým napísať, že podobný nález je povinné hlásiť - myslím, že v tom sa zhodneme. To že to dotyčný neurobí je jeho vec, ale aspoň sa o ňom nedočítaš v čiernej kronike. Inak nič v zlom, ale to čo si napísal, mi pripadá ako čistý alibizmus - ak sa na to nepozerám nič sa nedeje, ja som čistý a vy si robte čo chcete... je to niečo podobné, ako tvrdiť, že zbrane a munícia sú znehodnotené hrdzou a vekom - proste je to číročíry nezmysel. Ak sa tu navzájom neupozorníme na takú podstatnú vec, tak potom fakt nechápem, načo tu tá diskusia je... však ak máme vyhovieť zákonom, stačilo by iba automatické upozornenie na povinnosť hlásiť všetky nálezy najbližšiemu múzeu či archeologickému pracovisku, v prípade munícii policajnému zboru... alebo nie?

Sing-Sing

31. 05. 2007, 21:54

teodor: Bože o čem to tu mluvíš??? Buď jsi mě nepochopil, nebo jsem se nevyjádřil srozumitelně. Pokud někdo něco takovýho najde a ptá protože neví co to je, tak mu to samozřejmě řeknu, že našel něco co smrdí úrazem. Najdi si moje starší odpovědi před pár týdny v podobných případech, vždy jsem tak reagoval. Tady ale mluvím o tom, že tu někdo říká, že tento nález obsahuje (v uvozovkách "jenom kapsl") a že se nic nemůže stát. A to odsuzuju. Nejsme nikdo z nás v postavení, abychom mohli legálně hodnotit, že něco již neublíží. (i když to třeba víme) na to tady není místo, pokud tyto stránky chtěj zůstat v toleranci úřadů. Jinak samozřejmě pokud vidím nález nebezpečný, který někdo sebral z neznalosti a neví co doma má, tak ho na to samozřejmě upozorním. Budeš se divit, ale budu jeden z prvních.
Už mi rozumíš?

Venawass

31. 05. 2007, 22:13

Klouzek

31. 05. 2007, 22:56

Koukám, že mám škodnou v revíru. Néé, všechno v dobrým. Gratulace

Krupp

01. 06. 2007, 01:20

Gratuluji ti k pěknému odznaku, je tu docela živá konverzace. Jen tak dál! Někdy je to o pár minutách a úspěch se dostaví, nebo to jsou hodiny a vyjdeš na prázdno.

mixerj

01. 06. 2007, 08:24

Sing-Sing:Jak tak koukám, tak ta debata tady za chvíli nebude o ničem jiném, než že si budeme předhazovat klauzule ze zákonů! Podle mě by si měl každý z nás zákony nastudovat a snad každý ví jak se má při nálezu munice či čehokoliv zachovat. To jestli tak učiní je už jen jeho věc! Pokud vím, tak Mikelle se ptal na to co to je a jestli je to nebezpečné a né na to co s tím má udělat!!!!!!

Sing-Sing

01. 06. 2007, 10:25

mixerj. Máš pravdu. šlo mi o to, že jsme si s teodorem pouze nerozuměli. Myslím, že na to máme ve skutečnosti stejný názor.
Mrcasu zdar

teodor

01. 06. 2007, 10:43

Sing-Sing: tak potom áno... sorry, pochopil som ťa úplne opačne... aj mi to práve od teba prišlo divné, ale už sa tu niektorým veciam nedivím...

teodor

01. 06. 2007, 10:46

mixerj: jasné, že máš pravdu - nemá to tu význam spomínať. Tu má každý vlastný rozum (aj keď vzhladom na to čo tu mnohokrát prezentujú je jeho kvalita často pochybná) tak nech si každý robí čo chce... aj tak prvé čo ti tu odpovedia, ak niekoho v dobrom upozorníš, že si sám sebe robí zbytočné problémy je že závidíš, že si to nenašiel ty....
no nieje to sranda, že sú tu stovky kolegov, ktorý hladajú vojnu, ale ostrú muníciu a zbrane nachádzajú iba niektorí
dúfam, že som sa k tomu vyjadril dosť jasne....

teodor

01. 06. 2007, 10:51

Sing-Sing: tak potom áno... sorry, pochopil som ťa úplne opačne... aj mi to práve od teba prišlo divné, ale už sa tu niektorým veciam nedivím...

Andrash

04. 06. 2007, 22:10

Mikelle: Jak jsi prosimtě vyčistil ten odznak? Mám ten samej a tak sbírám rady, jak na něj. Kdyžtak písni na maila, díkec