Úvod / Články

Omezenost a tupost

25. 05. 2011 Autor: demondan 6317× 95
Zdravím opravdu jen slušné hledače. Omezenost, drzost a tupost některých z nás opravdu nezná mezí. Bohužel jsem se včera musel stydět za to, že jsem hledač. Včera v 19:30 hod. mi volal kamarád a rozhořčeným hlasem mi bohužel sdělil, že když jel v 16:40 hod. z Rakovníka směrem na Jesenici do práce, tak u Šanovské křižovatky vpravo směrem od Rakovníka cca. 10 metrů od silnice bez jakého koliv ostychu v osetém poli, byl mladý muž s detektorem, kterým před sebou mával a přes rameno rýč, píši mladý muž, protože takového tupce za hledače nepovažuji. Jen pro zajímavost jsem dnes ráno, když jsem jel ze zaměstnání, udělal foto tohoto políčka a obilí na něm je vzrostlé skoro už po kolena. Tento mladý muž měl neuvěřitelné štěstí, že můj kamarád, který ho tam viděl, jel pozdě do zaměstnání a nemohl tudíž zastavit, aby toto jednání mohl s mladým mužem na místě vyřešit. Pracuje totiž v zaměstnání, kam se pozdě prostě nechodí. Můj kamarád, který mi toto oznámil, je totiž také hledač a právě s ním brázdíme lesy a pole Rakovnického okresu. Takové jednání některých " hledačů " totiž tento koníček pomalu, ale jistě, posílají do záhuby. Díky takovýmto blbům přijde doba, kdy se slušný hledač bude bát jít i na ještě teprve zorané pole, protože ho zemědělci budou linčovat. Jestli si tento článek přečte i onen mladý muž a své jednání honem rychle nezmění, tak bych mu chtěl tímto vzkázat, že až ho při nějakém takovémto kousku chytnu já a nebo můj kamarád, tak bude mít šeredně veliké problémy. To je nehoráznost, co si někteří z nás dovolí. Bohužel...

 Autor: demondan

Komentáře

Oucher

25. 05. 2011, 11:18

Přestaňte už z toho dělat pořád takové haló. . stejně s tím nic neuděláme a tímto na to jen upozorňujeme, dáváme dohromady podklady apod. Na pitomce, co neznají hranice jsem si už zvykl. Nač si kazit náladu

CheGuevara

25. 05. 2011, 11:28

No vyhrožovat násilím nemá smysl, protože by taky někdo z vás mohl od něj třeba dostat na hubu, nikdy nevíš kdo stojí proti tobě. ALe je to sviňárna v osetym takhle no.

Maxxík

25. 05. 2011, 11:57

Zdravím všechny, ten co ho tam viděl jsem byl já a fakt je ten, že kdybych tolik nepospíchal, zkazil bych tomu frajerovi odpolední hledačku. Možná je to nějaký druh exhibicionismu, ale díky takovým mamlasům to budeme mít v budoucnu o dost těžší.
CheGuevera : o tom násilí se samozřejmě spíše jen v afektu mluví a samozřejmě je třeba nikdy nikoho nepodcenit, ale že bych já nebo kamarád - autor článku někde narazili to si opravdu nemyslím . Pokud je dotyčný, který si toto doufám přečte, opačného názoru, rád se s ním kdykoli sejdu.

sacrebleu

25. 05. 2011, 12:01

Tento web a prezentace nálezů je mnohem rychlejší cesta k zákazu hledání než se projit někomu po poli(samozřejmě to ale neschvaluji). To je třeba si hlavně uvědomit. A poslední otázka-jak víte, že nebyl domluven s majitelem, popřípadě že to není jeho pole?? takové příspěvky jsou opravdu jen placnutím do vody...

Krutor

25. 05. 2011, 12:15

Maxxík, demondan: Řeči se vedou a voda teče... Co bys udělal? Zabil ho na místě? Co kdyby byl o metr větší a o dost těžší? Troufl by sis i tak? Nebo bys mu udělal kázání a čekal, že se snad zastydí? Tyhle výlevy chápu, ale nezmění tím vůbec nic. Spíš si myslím, že si my češi s tou sebekritikou jen sereme do vlastního hnízda. V jiných zemích je to stejné, ale tam se tváří, že to neexistuje.

Co se týče obav, že náš koníček někdo zakáže, tak z toho strach nemám, protože v tomhle oboru pro politiky není dost peněz na korupci.

Ten blbec, co tam hledal, sice trochu pošlapal pole, ale žádnou tragedii v tom nevidím. V tomhle se ani přece nedá pořádně hledat. Větší tragedii vidím v tom, že se kvůli nesmyslným dotacím všude sází řepka. Nafta levnější kvůli tomu stejně nebude a pšenici musíme dovážet a zadlužovat tak stát.

w1tt

25. 05. 2011, 12:16

Nejde nezareagovat. . v posledni dobe porad to same, uz mi to prijde celkem trapne. Kazdej je tu velkej ochrance, a hlavne zabijak, ktery kdyby potkal cloveka zminovaneho ve clanku, tak by ho zrejme rozsekal.. frajeri, aby se pak nekdo z vas nedivil. A presne, jak tu pise sacrebledu, co kdyz je s majitelem domluveny? Hned odsuzovat a vyhrozovat. Moje prani je, aby na me takhle nekdo vybehnul, vzal bych ho rejcem a treba bych si prisel na novej detektor. .

Krutor

25. 05. 2011, 12:21

sacrebleu: Zákaz hledání? Utopie. Na druhou stranu, kdyby se dalo dohromady, řekněme 5000lidí, složilo se na špičkového právníka a podalo žalobu na stát a žádalo odškodnění za zmařenou investici do detektoru... Byla by to jen otázka peněz vyhrát takový soud.

Krutor

25. 05. 2011, 12:23

No teď mě napadlo, že to o čem píšete je vlastně princip " kolektivní viny". Kdyby došlo k zákazu hledání a bylo to odůvodněno tím, že někdo lítal na osetém poli, tak se tenhle princip nedá přece použít.

HELMETS

25. 05. 2011, 12:38

jenom čekám kdy se tyhle stránky objeví na TV Nova... Takovéhle příspěvky tomu opravdu pomůžou hlavně všichni pište jak byste je seřezali...

Dole.kop

25. 05. 2011, 12:38

Heh je zvláštní co dobytků, dělá tenhle koníček... To je jako se smaťákama...

demondan

25. 05. 2011, 12:46

Krutor: To, že jsem napsal, že by měl dotyčný problém, tak tím jsem samozřejmě neměl na mysli, že bych to řešil jakýmkoli způsobem násilí, takže jestli si to někdo takto vyložil, tak jsem to zřejmě špatně podal. No každopádně jak sleduji reakce, tak je vlastně naprosto vpořádku hledat na osetých polích a vlastně se nic tak hrozného nestalo a tak bych se tímto komentářem chtěl omluvit všem dotčeným hledačům a také tomu hledači, který na tom poli chodil. Tento příspěvek na tento web byl poslední, to slibuji. Ať se daří....

trasyk

25. 05. 2011, 12:55

Maxxík: Ozvi se mi na meil, mám dotaz. Dík...

korčagin

25. 05. 2011, 12:57

Krutor: s tou řepkou máš pravdu- před týdnem jsem letěl z Ruzyně přes Německo, Francii a Španělsko a nikde jsem pole osetá řepkou neviděl. Jen v ČR. A to v takovém množství, že bych to tipoval 70% řepka, 30% ostatní.

cimrman

25. 05. 2011, 13:01

To jestli to měl povolený, nebo že se až tak moc nestalo je zcela mimo mísu. Jde už z principu o úctu k něčí práci, investici, nebo prostě jen k tomu chlebu.
Pokud se takhle někteří ukazují na zasetém, jen dávájí příklad ostatním méně chápajícím mamonivým jedincům-pod heslem když on tak já taky

INDIAN31

25. 05. 2011, 13:20

Pane hledač s feldou a hvězdama na dveřích poznáváte svojí práci?

Nula78

25. 05. 2011, 13:29

Nono demondane, jen se nečerti. Poslední dobou se tu ukazují příspěvky, kde se stará někdo o to, co dělá druhý. Zkus se třeba starat taky o sebe. Co se týče tvého příspěvku o osázeném poli, tak v tom žádnou velkou tragédii nevidím, ikdyž nechápu proč se někdo snaží hledat na vzrostlém poli. Uvědom si, že od doby osetí až po sklizeň, přejde přes pole stovky zvěře ( Jeleni, Srny, Prasata, atd. ), takže to zhamtají úplně stejně a to nemluvím o tom, že si tam i ustelou a odpočinou. Také není žádným neobvyklím jevem, že i samotný traktorista si přes pole zkrátí cestu a zůstanou tam vyjeté koleje. Chceš domlouvat i nic netušícím zvířátkům a nezbedným traktoristům??? . V jednom tě ujistím... chleba bude i příští rok

bomber

25. 05. 2011, 13:35

Hledači vy nevíte že pošlapané obilí se zase bez problému zvedne? A že sedláci si ho sami ničí když dělají postřiky a jezdí v něm traktorama jako o závod.
Proč tu furt chce být někdo papežštější jako papež a léčí si tu mindráky blbým kecáním. Picněte se a bude tady klid.

Lebenkopf

25. 05. 2011, 13:35

Krutor: Totální nesmysl s tím soudem...

cimrman

25. 05. 2011, 13:42

bomber: picnout minimálně do kolena by se měl v první řadě ten kdo kope za bílého dne v zasetém

fagin

25. 05. 2011, 13:54

Chlapci je nás dost možná že více než členů našich srandovních politických stran. Mohli bychom taky jednu založit a přenést tuto debatu do parlamentu.

agen

25. 05. 2011, 14:19

jebal pes - účel světí prostředky

Maxxík

25. 05. 2011, 14:27

to KRUTOR : kaaždému normálnímu hledači by to bylo přinejmenším blbý i kdyby to měl stokrát dovolený od majitele toho pole, nemluvě o tom, že v tom případě by na tom byl majitel pole zřejmě duševně ještě hůř než ten hledač. A věc druhá, nikdo tady nepsal o tom, že ho zabije na místě, jen bych se ho zeptal, zda mu nemrdá v palici a poslal ho do prdele ošklivým způsobem, no a pak už by záleželo jen najeho reakci. Jinak kdybys mě nebo parťáka Demondana znal, věděl bys, že je nám fuk kolik kdo měří a váží

HELMETS

25. 05. 2011, 14:37

Maxxík: tady nikdo snad ani nepsal že je to v pohodě hledat na zasetým a jedno jak vzrostlým... hele nebyl to myslivec s flintou vždit je to docela vysoký to v tom by hledal ulpnje kreten... Nebo někdo kdo ví co tam třeba je  nebo jenom zkoušel detektor je tam cestička jen u cesty fakt pochybuji že by vtom někdo hledal

SirDaniel

25. 05. 2011, 14:39

někdo by měl vypočítat škodu způsobenou hledačem na poli za jednu hodinu hledání na osetém. Potom stačí instalovat automaty jak na parkovišti, hledač dojde, zaplatí patnáct korun a ma dve hodiny hledání

milda70

25. 05. 2011, 14:47

Maxxík:tebe ani partˇáka neznám ale važ slova. Když jsem byl na vojně tak tam byl semnou takovej malej hubenej týpek kterýho si mazáci vybrali, že si na něm vyzkouší jací jsou hrdinové. K šikaně nedošlo pač ten malej a hubenej byl mistr republiky v boxu muších vah. Jak to dopadlo nebudu psát. Akorát ti frajeři druhej vypadali jako kdyby navštívili travestit show a zapoměli se odlíčit. Takže bacha na to.

PAJA2

25. 05. 2011, 14:54

a nebude hacek vtom ze ten mlady hledac chodi na jejich mistecka?

marsch

25. 05. 2011, 15:06

na zvirata bych se nevymlouval, jsou to zvirata... co se tyka tech sedlaku, je to jejich... a nikdo nebude konkretizovat.. budou na nas ukazovat na vsechny. to desatero je na miste

Nula78

25. 05. 2011, 15:10

Maxxík: Chci tě jen upozornit, že to není s tím polem vůbec tvoje starost, ani demondana. Je to starost pouze majitele pozemku a policie, pokud si ji majitel vyžádá, nasledkem způsobené nějaké škody. Tak se z toho vy moralisti vynechte. Mne se taky nelíbí, že od samého počátku tady dávate najevo, že právě vy jste dokonalý. A samozřejmě nezapomínáte dávat najevo, jací jste siláci a nikoho se nebojíte, ale jednou narazíte a všechny namachrovaný kecy a svaly budou k ničemu...

tomsik

25. 05. 2011, 15:13

vůbec mi nějaký zasetý pole nevadí, jakou tam tak udělám škodu... nulovou
a žádný rádoby borci jak vy mi v tom nezabrání a ten náš v uvozovkách koníček de doprdele tím, že sem admin furt dává nějaký zbraně

tyvoly

25. 05. 2011, 15:16

to je hnus, ale jako zemědělec nužu říci, že ta pšenka se ještě srovná. Doufám že na mém poli, takového blbečka nepotkám. Škoda že kolega pospíchal, měl mu dát na hubu,, , kretén.

Maxxík

25. 05. 2011, 15:17

Milda 70 : přečti si prosímtě ještě jednou můj předchozí komentář, snad ti dojde, že jsi napsal zbytečný nesmysl.
Prcek 78 : no a na tvůj komentář je snad škoda i reagovat, ale aspoň jsem se pobavil, dík

Maxxík

25. 05. 2011, 15:21

No ještě že jsem nezastavil, mohl to být třeba ten mistr v boxu nebo tak něco. Teď vážně, sorry všem, že jsme se na to vlastně nevysrali a nebylo nám to jedno, že nám nějaký blbec dělá jméno. Příště ho třeba poplácáme po ramenou a zeptáme se ho proč si třeba kus pole neposeká když tam chce hledat. Nazdar

Maxxík

25. 05. 2011, 15:22

No ještě že jsem nezastavil, mohl to být třeba ten mistr v boxu nebo tak něco. Teď vážně, sorry všem, že jsme se na to vlastně nevysrali a nebylo nám to jedno, že nám nějaký blbec dělá jméno. Příště ho třeba poplácáme po ramenou a zeptáme se ho proč si třeba kus pole neposeká když tam chce hledat. Nazdar

bomber

25. 05. 2011, 15:27

A furt je to tady jak u pomocníků pomocníka PS-VB

HELMETS

25. 05. 2011, 15:39

bomber:

ragnarog

25. 05. 2011, 15:54

Tak nevím, ono se od minulého týdne změnilo nepsané desatero mrcasníků... ? Minulý týden by s demondanem všichni souhlasili, jaká je tohle zhovadilost, a teď ho pomalu kamenujete? ! Možná by nikdo nikomu hubu nerozbil, ale schvalovat hledání v osetém je prostě zhovadilost a basta!!! Zvířátka do toho netahejte, ta jaksi neví, že by na oseté neměla, a u nich je to naprosto pochopitelné, postřiky zemědělců taky ne - jak asi to pole mají postříkat bez toho, že by do něj vjeli? Každý nemá a nemůže použít letadlo... Argument, že to třeba dotyčný měl povolené majitelem pole, také moc neuspěje, protože majitel pole by tím pádem musel být naprostý dement, aby s tímhle na takhle vzrostlém souhlasil... Prezentace nálezů zbraní (za současné právní úpravy) tomuhle koníčku určitě neprospívá, ale tohle taky ne. A argument, že je vlastně škodlivé na tohle stále upozorňovat, protože to dává střelivo odpůrcům detektoringu, není podle mého na místě, protože i když tohle na DW nebude, pořád budou chodit blbci po osetém a budou díry v lese, takže argumenty protivníci mít budou... Krucinál, uvažujte trochu!
Maxxík, demondan: Máte moji podporu.

nikolaj

25. 05. 2011, 16:07

zdravím, nechcu někoho omlovat, ale občas take chodím kdalšímu lesu pres zasete pole, pravda nehledam, byl by to nesmysl,, jak pisete mnel rac na ramenu a z auta vite houby jesi ma tak znavene ruce ze sotve hledacku tahne v obilí, i tomu co to sem dal, bych doporucoval projít pole tu vyslapanou stopu objevit porusene rostlina a pak, pokud takhle nepremyšlíš -ty cos to sem dal -uz nic priste nefot, nemyslim to zle, ale ito tvoje popichovaní a upozornovaní vytvari v lidech zlo, to co se deje, kor v dnesní dobe, musís proste rozdejchat, bude to dal

manowar

25. 05. 2011, 16:12

demondan
Udelal bych to same, mozna bych to treba nezverejnoval, ale kdybych znal majitele, okamzite bych mu dal echo o nezvane navsteve, at si to s nim vyresi. To si pis, ze majitele techto spolecnosti (pokud se nejedna o nejaky amaterizmus na 20ha, kdy majitel sedi v krystalovi nekde na poli... ), tak by dofrceli, o tom nepochybuju... takovy nasrany predseda spolecnosti, ci agronom, no nevim jestli bych takto riskoval... A vycisleni skody neni zase tak tezke, takze se fakt divim takovym pitomcum, kteri si nedaji rict a delaji to porad a porad dokola, sak na ne jednou dojde.

diamond

25. 05. 2011, 16:39

V poslední době mě to tu příde jako hon na čarodějnice. Každá díra v lese, na poli, louce je zcela určitě po hledačích, každá osoba jež se projde po poli je prasáckej hledač...
Jistě, hledání v osetém je prasáctví, nezahrabávání po sobě taktéž, ale co tyhle příspěvky vyřeší? Ti co to maj na svědomí se u nich dobře baví a zbytek se tu jen osočuje.
V každém odvětví lidské činosti se najdou hovada. Z kolika navenek slušných lidí se stanou hovada jen když je posadíte za volant
Všichni tu mají plnou hubu slušnosti a přitom by se za některé komentáře musel stydět i otrlý dlaždič. Nemyslím že výroky typu: rozbít hubu, zlámat nohy, urazit hlavu, zlomit jim detík, umlátit lopatkou, se dají považovat za slušné. A to se vůbec nebavím o vulgaritách které se tu oběvují v podobných příspěvcích víc než často. Jak se říká každý by si měl zamést před vlastním prahem a kdo je bez viny ať hodí kamenem. Rovněž nechápu tu neustálou histerii, že se zakáže detektoring. Myslím že vláda a parlament má spoustu jiných problémů, než jsou nějací hledači. Po těch kvantech munice, zbraní, archea, zlata a stříbra prezentovaných za ty léta na tomto vebu, to mohli udělat už dávno. Navíc si svůj koníček zničíme sami. Hledačů přibívá, nálezů je v zemi čím dál míň a tak za pár let nebude, kromě novodobého bordelu, co hledat. A tak pověsíme detíky na zeď vedle nálezů a tady budem vzpomínat jaký to byly časy, když se dal ještě najít stříbrňák, odznak či IDéčko.
Takže mír s Vámi a nekažte si den zbytečnými hádkami

milda70

25. 05. 2011, 17:38

diamond:

militaria

25. 05. 2011, 17:43

Násada od krumpáče a... zpřerážet hnáty

bob.67

25. 05. 2011, 17:58

No to je neuvěřitelný. Toho vola bych chtěl vidět.

Maxxík

25. 05. 2011, 18:06

RAGNAROG : dík

standa5

25. 05. 2011, 18:43

Šlapal po travičce dobytek. Uřezat gule a pověsit mamrda.

fagin

25. 05. 2011, 18:52

Na takovém lánu pár děr nemá žádný význam. Už jste viděli co na poli dokáže počasí nebo prasata.

demondan

25. 05. 2011, 19:08

Jak to tak čtu, tak čím dál víc lituji toho, že jsem sem vůbec něco dával. RAGNAROG: díky

w1tt

25. 05. 2011, 19:20

demondan: Lituj, mas sem dat nalez a ne ptakovinu. Cekal jsi kladne komentare a pochvalu, misto toho mas opak. Aspon se poucis pro priste a nebudes resit kraviny

General division

25. 05. 2011, 19:35

Prcek 78: vtomhle stebou souhlasim, zvěř a i počasí mam namysli treba vychrici nebo krupobitu udela kazdorocne vice skody nez kdyz si jednou nebo dvakrat zahledas na osetym poli, nicmene to neshvaluju a delam to pouze v pripade kdyz me neni videt (nestojim o problemy s majitelem) a kdyz je vyska plodiny max. do 10 cm pak uz se v tom neda hledat

marsch

25. 05. 2011, 19:36

tak to delejme vsichni...

zero

25. 05. 2011, 20:28

Jo oseté vás sere jak těžký hřích, ale jak tu někdo napíše, že se nemají ukazovat nálezy porušující zákon viz. nálezy zbraní. tak to je v pořádku.

To nám zlomí vaz, ne oseté pole!

Jinak je to prasárna a dotyčný by se měl zamyslet.

hans.poa

25. 05. 2011, 20:41

Tak chodil po poli. No a? Moje pole to není, tvoje taky ne, tak bych se neangažoval! To je věc majitele. Rozbiješ mu hubu, prakticky bezdůvodně a máš problém. Kdyby po vedlejší zahradě chodil cizí chlap, tak mám přeskočit plot a zpřerážet mu nohy?

Johnterry

25. 05. 2011, 20:53

nechápu jak tam mohl mávat

Arab

25. 05. 2011, 20:55

Dando, kdyby si zastavil tak jsme mohli dát pokec.

Sirus1182

25. 05. 2011, 21:06

Ne tady jde o princip!!! Pak se nedivte že o nás lidi kvákaj že jsem dobytkové. Po osetym poli a ještě u hlavního tahu může chodit akorát debil. A to ještě když je to narostlí po kolena

Arab: ty vole to si mě dostal

rivall

25. 05. 2011, 21:10

je mi Vas líto...

Maxxík

25. 05. 2011, 22:35

w1tt : mělo to být upozornění a námět k zamyšlení, nikdo nečekal žádnou pochvalu. Pro nás to kravina není, my v tomhle "rajonu chodíme hledat". Až tě nějaký zemědělec vokope z pole, třeba si vzpomeneš. Proč se v jednom z tvých příspěvků sichruješ, že "políčko není oseté", když je to pro tebe taková kravina??

Maxxík

25. 05. 2011, 22:36

Předchozí text : oprava " vykope "

Maxxík

25. 05. 2011, 22:37

Zdar Arabáči, dobrý

sacrebleu

25. 05. 2011, 23:04

Arab -ty tam taky chodíš?!! -já vyhledavam pouze osetá pole, nejlépe na hlavním tahu a s trávou do pul kolen.
A někdy, za svitu měsíce, tančí tam se mnou i  tři zajíce. A koroptev. Ten tančí nejvíce.

Paul1

25. 05. 2011, 23:05

Krutor: Jsi mimo mísu, v tomto státě právo neznamená nic. Jinak to jde šmahem pokud se chce viz. Litva

Lord Kryploza

25. 05. 2011, 23:10

Já bych se k žádnemu detektráři nepřiblížil s nadávkami a káráním, když vidím v příspěvcích, co si pro svou ochranu přibalují do batůžku A s tím polem bych to neviděl až tak černě.. dá se sehnat literatura, kde se popisují například povrchové sběry v osetém poli. Za jakých podmínek, který druh plodin šlapání vydrží... atd. Počasí a zvěr tomu taky dá mnohonásobně své. Ale asi by se to morálně nemělo... třeba ho přesvědčí nějaké to  spící plasátko, kterému šlápne na hlavu Zvířátka nepotrestáš

Krutor

25. 05. 2011, 23:36

Paul1: Nějak jsem nepochopil, kde jsem mimo mísu, když ty píšeš o tom samém?... Za pár let stejně nebude co řešit...

Krutor

25. 05. 2011, 23:38

diamond: Přesně jsi to vystihl. Zasloužíš ....

Krutor

25. 05. 2011, 23:50

Maxxík, demondan: Neberte to tak vážně. Jsou i jiné možnosti, než neustále upozorňovat na nezaházené jámy a pošlapaná políčka. Ta naše česká sebekritika je něco unikátního na celém světě. To si vážně myslíte, že třeba v Japonsku nemají divoké skládky apod... Četl jsem knihu novináře, co tam žil desítky let a nestačil jsem valit oči. Navrch huj a vespod fuj. Nebylo by lepší svést ty nezahrabané díry třeba na poláky? Chovají se tady jako doma a v Polsku nás práskají cajtům. Není lepší mít společného nepřítele venku, než se tady jebat mezi sebou k obveselení plebsu?

Navrhuji tohle: Za každou nezahrabanou díru a pošlapané pole můžou poláci i kdyby to nebyla pravda. Tak a teď si na nich můžeme zchladit žáhu, ne? Proč si pořád srát do vlastního hnízda?

Krutor

25. 05. 2011, 23:52

dedman: Stačilo to napsat jen jednou... Tohle byla jen teoretická úvaha, tak se toho hned nechytej.

Krutor

25. 05. 2011, 23:55

Pošlapaná pole a nezahrabané díry neobhajuju, aby bylo všem jasno. Jen nechápu, co tímhle chcete zlepšit...

Čmuchý

26. 05. 2011, 00:02

A co když to byla jenom cílená provokace proti dedektorářům? Hovada jsou i mezi archáčema. (a hlavně to jsou Oni největší zloději), ale jak se říká"pod svícnem je největší tma.

Čmuchý

26. 05. 2011, 00:29

Rozkopaný smeťáky v lesích nemusel udělat nikdo z nás "detektorářů". Jsou tací co vyloženě hledají starý láhve, láhvičky od čehokoliv co má nějakou cenu a ktomu přeci nepotřebuje detektor. Na některých lokalitách v Čechách díry hluboký až 5m. Asi kolegové co rádi Vltavíny apd., taky nezahrabaný a hlavně více nebezpečný! Chci jenom říct, že každou díru nemucel vykopat"detektorář, i když je vedle starý hrnec", ale třeba uplně někdo jiný, kdo chce, aby jsme se tady všichni hádali jako kokoti!!!

Čmuchý

26. 05. 2011, 00:44

Rozumnej detektorář přeci nepůjde po zasetým u hlavní silnice? Buď to je lajk, nováček nebo opravdu dement nebo někdo nasazenej kdo Nás nemájí rádi

Nula78

26. 05. 2011, 01:06

Maxxík: Nic ve zlém, ale váš rajon není až tak zajímavý, takže se tím nic nepokazí. Ve vašem rajonu Rakovnicka byly především ruské lágry, na kterých tábořila rudá armáda v roce 45, na které jsme jezdili cca před 15 lety a troufám si říci, že na většině míst jsme byli první. Dalo se tam najít i dost pěkných věcí, ale dnes je to už jen o velké náhodě. Vy už obhajujete lokality, kde nacházíte nic, než smetí, dle vašich příspěvků. Ale snaha se cení, tak jen tak dál, bylo by škoda, kdyby tam někde shnila pěkná věc. Jen se starejte o sebe, nikoliv o druhé a tím se nezestávám chození na osetém poli...

Ps: jestli jste s demondanem super moralisti, tak předpokládám, že jste si nedovolili kopnout na zámeckých petrohradských loukách, jelikož to by bylo proti vašemu morálu.

Nula78

26. 05. 2011, 01:08

Maxxík: Nic ve zlém, ale váš rajon není až tak zajímavý, takže se tím nic nepokazí. Ve vašem rajonu Rakovnicka byly především ruské lágry, na kterých tábořila rudá armáda v roce 45, na které jsme jezdili cca před 15 lety a troufám si říci, že na většině míst jsme byli první. Dalo se tam najít i dost pěkných věcí, ale dnes je to už jen o velké náhodě. Vy už obhajujete lokality, kde nacházíte nic, než smetí, dle vašich příspěvků. Ale snaha se cení, tak jen tak dál, bylo by škoda, kdyby tam někde shnila pěkná věc. Jen se starejte o sebe, nikoliv o druhé a tím se nezestávám chození na osetém poli...

Ps: jestli jste s demondanem super moralisti, tak předpokládám, že jste si nedovolili kopnout na zámeckých petrohradských loukách, jelikož to by bylo proti vašemu morálu.

Maxxík

26. 05. 2011, 04:33

Prcek 78: no vidíš, my jsme moralisti a ty jsi byl všude první. Na nějaký ruský lágry ti sere pes, stejně jako na petrohradský louky. Lokality jsou zajímavý všue, jen je najít a to se tobě evidentně nepovedlo. Meleš tady fakt hovna

pepa_d

26. 05. 2011, 06:34

Nó pěkný.

Smirtak

26. 05. 2011, 06:50

jaj, tak u této diskuze jsem se po dlouhé době pobavil, však se nebojte, změní se památkový zákon a máme po hledání všichni, na poli, v lese, na louce i doma na zahradě, vše do r. 1945 má být podle nové definice "archeologie"... Pevné nervy a lovu zdar!

rsoptik

26. 05. 2011, 07:25

Ale kosil to tím dětíkem nějak špatně nic není vidět. . Né ale opravdu to se nemá... je to jenom pro přidělání problémům všem.

Marouš1

26. 05. 2011, 08:07

Nejlepší borci a nejzdatnější mrcasníci si vezmou sekačku a udělají si pruh na hledání, tohle je taky mazec, zelený po kolena, to měl určitě hloubkový set na ACE 250 od konkurence, že se nebál že nic nenajde.....
MRCASU ZDAR............

trasyk

26. 05. 2011, 08:31

Sice kopání na osetym zákon asi nezmění, ale každopádně ten kdo bez dovolení ničí (byť v tom lánu nepatrně) osetý pole, poštve toho zemědělce na  hledače, co přijdou po něm, takže teoreticky i na mě. A já fakt netoužim po tom, aby mě zemědělec vykopal i z nezasetýho pole jen proto, že mu nějakej kretén přede mnou chodil v zasetym... Takže do zasetýho prostě kurva nelezte a neměňte tu najednou nepsaný zákony hledání... nebo se tu za chvíli začne legalizovat vloupávání do půd starejch baráků, protože co by s těma půdovkama ty důchodci stejnak dělali, že?...

Marouš1

26. 05. 2011, 10:06

Nedávno kus od Čáslavi - 5 frajerů s měřákama v osetým, by mě zajímalo, kolik z nich se tady bije do prsou, že se do zasetýho nesmí.
Protože jestli jsou tady jen ti čestní, tak by mě zajímalo, kdo dělá ty díry v každým lese od Aše po Znojmo. A nejsou to "šmelináři". Tuhle jsem v lese potkal frajery, co mě povídali, že je jim to jedno, že jsou po nich díry, že už tam nepojedou, že tam je stejně kulový.

Krutor

26. 05. 2011, 14:21

Čmuchý: Pochopils to správně... Tohle je jistě provokace od archáčů a... od poláků taky!

Krutor

26. 05. 2011, 14:28

Seru na to, hned zítra vyrážím na jedno pěkně oseté zelené políčko. Musel jsem chvilku počkat, až to osení vyroste aspoň do pasu, aby to stálo za to. To víte lidi, čím vyšší tráva, tím lépe se hledá... Pak se projdu lesem a na nějakém hodně viditelném místě vykopu jámu, že by se v ní schoval tank. To víte jsem kulturní člověk a musím se postarat o to, aby náš koníček měl pěknou reklamu.

diamond

26. 05. 2011, 15:48

Krutor:

UCAdmin

26. 05. 2011, 16:17

Myslím, že je dobré distancovat se od podobných jedinců. To, že by to bylo majitele pole jedno je samořejmě nesmysl, protože to co vykopal se už nevzpamatuje. Samozřejmě se mohlo stat, že zjistili, že třeba při nedávném postřiku tam mohli ztratit nějakou důležitou součástku atd. a mohl si ji nechat najít, ale spíše to vidím na omezenost daného "kolegy"...
Minulý týden jsem se vrátil z další expedice v Lotyšsku a bavili jsme se tam s jedním kolegou o určité oblasti kam jsme se chtěli vypravit. Velmi rychle nás zarazil a ukázal jakou ma jeste na hlavě modřinu. Přišel k němu maník, na nic se neptal a uštědřil mu pořádnou ránu sukovicí. Dokonce už tam bylo několik případů střelby po hledačích. Lidé tak jsou prý naštvaní a moc se jím nedivím, že jsou po hledačích nezahrabané jámy, munice která se váli všude kolem atd. My jsme se vždy naštěstí setkali s pochopením od majitelů a souhlasem, že na jejich pozemku můžeme hledat. Sice lámanou ruštinou, ale šlo to až na jeden případ kde nám majitel řekl, že si to nepřeje a tak jsme to prostě respektovali. Někde pomohla lahvinka dobrého pití.
Stejně tak je smutným faktem, že žádné velké moralizování zde moc nepomůže a lidé co se prostě ať už s detektorem nebo bez něj budou dál v přírodě nebo kdekoliv jinde chovat jako hovada se tak budou ve své omezenosti chovat i nadále... Všem slušným lidem přeji jen to dobré.

klarkon

26. 05. 2011, 16:26

Možná by pomohlo některé "vybrané lokality"maličko znovu zaminovat, znám systémy, které reagují na detektory kovů.

Krutor

26. 05. 2011, 17:11

UC-ADMIN: Já myslím, že tohle chování je zapříčiněné tou "kinderstube", pak už je jedno, co lidem říkáš, že by měli nebo neměli dělat. Buď ji máš a nebo ne. Nic dalšího mezi tím není. A nejhorší je, že se s tím nedá nic dělat.

Krutor

26. 05. 2011, 17:13

klarkon: Tak tohle mě zajímá...

martinf

26. 05. 2011, 23:20

abyste se taky nepo... zrovna pozdě do práce:)) A ještě tam, kam se pozdě nechodí...
bych chtěl vidět co by mu řek. Já bych ho poslal někam

mnarek

27. 05. 2011, 13:07

Jaa teda na fotkach nic znicenyho nevidim

vitav

27. 05. 2011, 22:42

Martinf. Nebyl jsi to třeba Ty? Těch blbů je bohužel hodně. Zachvíli nás budou vyhánět z lesů. A když se dobře podíváte, jsou tam díry 3.

husenka

28. 05. 2011, 10:28

Toto je bohužel smutné pánové a takoveto problémy řešíme i u nás na severní Moravě je to opravdu špatná reklama a nezbývá než, jak psal UC, distancovat se od takových to jedinců a řešit to mezi sebou a rázně!!! Ať to pípa chlapci

profesor

30. 05. 2011, 18:11

uc: neboj, ty sukovice tady taky přijdou. zemědělci jsou nasraní, i když jde o  hledání na zoraném poli, páč jim někdo před rokem kopal v osetém. to víš sám dobře.
líbí se mi, jak se lidi tady kroutěj a nechtějí zachovávat vůbec nic a neustále zásady zpochybnujou.
demondan, maxík: chápu vás, chlapi, vím o čem píšete.

UCAdmin

30. 05. 2011, 20:04

profesor - jj, taky se mě stalo, že sem přišel za orajícím traktoristou a zeptal se jestli bych tam mohl hledat na poli co pravě oře a prostě, že ne a nechtěl se se mnou vůbec bavit. Byl to starší pán. Když přejel na vedlejší pole a viděl jsem jak tam sbírá kameny tak mě to nedalo a šel za ním znovu. Ne, abych ho přemlouval, ale aby mě to vysvětlil. Když viděl, že jsem rozumný a že ho nejdu přemlouvat ať mě tam pustí tak se rozvyprávěl jak mu tam v minulých letech udělali hledači dost velkou škodu a že jakmile tam někoho čapne tak to volá policii a dotyčný bude cvakat. Nakonec jsme spolu kecali asi 30 minut a vyprávěl mě o historii a dal i dokonce typ na hledání. Těžko se jim můžeme divit, že jsou na nás kuli několika hovadům napruzený...

pony

01. 06. 2011, 12:07

Ahoj, napiš mě na email chtěl bych se na něco zeptat.
Diky.

snowfell

01. 06. 2011, 20:51

Příteli písni mi prosím na mejla, jde mi o info k vaší oblasti zájmu. Díky.

SunTzu

07. 06. 2011, 17:06

Nechť dotyčnému vrazí nasratý rolník vidle do řiti, aby měl o čem přemýšlet, to mu přeju.

wraata

23. 06. 2011, 00:03

a co když to bylo jeho pole