Osvoboditelé
Na tohle spojení jsem opravdu koukal dost nevěřícně. Politika se odráží v nálezech. Asi... mrcasu zdar.Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? | |
Letecká bunda + kalhoty |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Autor: candies
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
turbokrt
24. 10. 2006, 10:30K***a prasiva Stalinisticka a ze osloboditelia Oslobodili nas od nemcov aby mohli zaviest este vecsi teror ako nam robili nemci .
S komacmi mame dosti dobre skusenosti tak mozem vravet z vlastnej skusenosti
Machar
24. 10. 2006, 11:07Ono to máš včechno složitý, zase nebejt Rusáků, tak bysme tu třeba dneska nebyli vůbec, nebo bychom pleli záhony nějakýmu německýmu sedlákovi na Ukrajině.
Delon
24. 10. 2006, 11:29Nebejt rusáků, tak by nás osvobodili USA a zůstali bychom tím, čím jsme byli i před válkou. Vyspělou kapitalistickou zemí. Naprostý souhlas s Turbokrtem! Bohužel nás rusáci neosvobodili, ale dobyli. Žádnému z takto "osvobozených" států nikdy nedali svobodu a chovali se jako dobyvatelé. Vše šlo podle jejich diktátu a jimi dobyté státy pomalu vraceli na úroveň jejich vlastní, po všech stránkách zaostalé a negramotné země. Mnohdy za použití násilí a tanků. Takto se osvoboditelé nechovají.....
Machar
24. 10. 2006, 12:05Nesrážejte vojenskej význam Rudý armády, kdyby nebylo východní fronty, kdo ví, jak by to všechno dopadlo. Na poražení Německa mají Rusáci lví podíl, to si říkejte co chcete. Na druhou stranu to neberte, že se jich zastávám, vím jaký to byli svině, ale nesmíte vidět věci jen černobíle.
Delon
24. 10. 2006, 12:21Machar: nikdo "nesráží vojenský význam Rudý armády". Mně je těch miliónů lidí které hnali na krvavá jatka komunisté vážne upřímně líto. Jen mě trošku zarazilo to, že bychom tady asi nebyli vůbec, nebo pleli záhony na Ukrajině. Já si teď naopak myslím, jestli Ty nepodceňuješ význam druhé fronty. Vojenské úspěchy se nepoměřují počty pdlých a množstvím prolité krve...
Kejzlar
24. 10. 2006, 12:41Pánové, studujte historii. Jestli Vám to nevadí tak právě USA byla jedna ze zemí které se podíleli na tom že Hitler získal Čechy a Moravu, v neposlední řadě i na tom že nás osvobodila Rudá armáda! Víte ono to bylo dopředu rozhodnuté kde se zastaví spojenci a kde Rudá armáda a spolurozhodovalo o tom i USA! Nějak mi to připomíná Sovětský svaz náš vzor, teď to převádíme na USA náš vzor. Ale to si asi bohužel většina z Vás nepamatuje. Delon: já bych zase nepřeceňoval spojence, ono nebýt Rusů tak si ani neškrkli, to se to válčí když Rudá armáda odčerpává 70% armádních zdrojů Německa. A ani ty bojové akce spojenců nevykazovaly nějaké extra úspěchy, spíš kde mohli tak dostali na prdel.
Turbokrt: nic proti Slovákům (naopak), ale Vám se to kecá když jste byli spojenci s Německem a ne protektorát!
Delon
24. 10. 2006, 13:07Kejzlar: jestliže někomu radíš studovat historii, měl bys tedy začít především u sebe. Jstliže ale už tak činíš, tak seš pouze podprůměrný student, nebo čerpáš ze špatných zdrojů. Ale nchme toho. Je toho přílš co bys musel znát abys pochopil oč jde a právě z tohoto důvodu to balím.
Machar: v mnoha ohledech máš pravdu. Díky rusákům opravdu plejeme záhonky, ale ne sedlákům na Ukrajině, ale sedlákům v Bavorsku.
Iceman
24. 10. 2006, 13:16Kejzlar: Na druhou stranu, co si budeme povídat, Rusové si s Němci rozdělili Polsko (co provedli Rusové u Katyně je taky známo) a pakt mezi Rusy a Němci je taky dost profláknutá historie... Delon má pravdu...
Rusové nás nikdy nemohli pustit ze spárů, náš smolinec pro ně měl větší cenu než zlato. Kdyby se prodával za tržní ceny, měli jsme větší národní důchod než všichni arabové co seděj na ropě!!!
turbokrt
24. 10. 2006, 13:29Kejzlar nic proti tvojej tupej hlave ale fakt by si mal STUDOVAT HISTORIU
Ty asi nevies ze my sme nemali na vyber!! bud by sme isli s nemcami alebo by si nas rozdelilo MADARSKO, POLSKO A NEMECKO
a zo Slovenska by neostalo nic!!
Ano Slovensko bojovalo po boku nemecka co bolo zle ale zober si, ze aky sme boli vyspely v tej dobe.
turbokrt
24. 10. 2006, 13:38Proti rusom nemam nic boli to chudaci. Ale ked vidim fotku alebo obrazok kde je daky komunisticky pohlavar a ze mu dakujem ze nam vyhral vojnu tak mi je na Grcanie. Keby nebol Zukov taky slavny ako bol tak by ho Stalin kludne dal Zabit ako aj dal pozabijat vojensku elitu ZSSR, co sa mu stalo osudnim vo vojne. A preto sa Stalin radi u mna za vecsiu zmyju ako Hitler lebo stalin robil holokaust medzi vlastnim narodom.
A treba vediet ze keby Gen. Patton mohol tak by oslobodil cele Cesko a mozno aj Slovensko co mu bohuzial zakazali
traperbob
24. 10. 2006, 13:40Především si hoši uvědomte, že NĚMEC dojel do MOSKVY na RUSKÉ NAFTĚ, Vždyť měli smlouvy Hitler se Stalionem, byli to úplně stejný svině
turbokrt
24. 10. 2006, 13:43Kejzlar ospravedlnujem sa za tu tupu hlavu dajak mi to uslo
Ale fakt sme nemali na vyber- bud bojuj z nemcami alebo si ta rozdelime. Uz sa tu nebudem vyjadrovat lebo nechcem sposobit daku hadku.
Iceman
24. 10. 2006, 14:09Turbokrt: Neospravedlnuj sa, máš pravdu... Mimochodem, podívejte se na Finsko - to Rusové přepadli, líbilo se jim! Divíte se že proti nim bojovalo? Co Pobaltské republiky, divíte se že šly s Němci proti Rusům? Já teda vůbec ne!
Stalin má na rukách daleko víc krve, a jak píše Turbokrt, spáchal toho většinu na vlastním národě (nebo národech které pohltil).
Pochybuju ostatně že by Rusové někam došli bez amerických bot, letadel, tanků, Jeepů apod. Sice to jde nahnat vlastní lidi s prázdnýma rukama proti MG34 a MG42, ale nejde to donekonečna...
Fuj, nějak jsem se rozkecal, sorry...
Pipkin
24. 10. 2006, 14:21Iceman
Ander
24. 10. 2006, 16:26Ked mám vyjadriť svoj názor, tak mi je na grcanie z toho ako si na Jalte,, spojenci" rozdelili Európu. Churchill mal zo Stalina bobky u prdele, preto to s ČSR dopadlo tak, ako to dopadlo. Briti by sa bez Amíkov neodvážili na pevninu. Potom robili machrov, keď mali za chrbtom velkého brata spoza veľkej mláky. Z takých,, veľmocí"je mi
na grc! Pos.. tý Churchill!
profesor
24. 10. 2006, 17:32koukám, že tenhle nález zvedl emoce. je dobře, že jste řekli své názory. politiku dělají lidé a ti jsou, jak už klasik tvrdí, jen lidé a tudíž dělají chyby. bylo to tak vždy a tak to i bude. v polepšení moc nedoufám. pojdme raději hledat.
manro64
24. 10. 2006, 18:33No páni, to bola diskusia. Keby si našiel 5 hal z r. 1924, ani to by ich tak nechytilo. Namiesto pušiek detektor do ruky a hybaj do hory
Kejzlar
24. 10. 2006, 19:07Nebudu pokračovat, ale jak koukám jediný kdo mě opravdu pochopil byl Ander Jinak opravdu o tom nic nevím, nic jsem nečetl a neutrpěl jsem klasické vzdělání. Jen mě zaráží ten dokonalý Amerikanismus ( ještě že máme tolik otvorů kam můžeme lozit, dřív Rusko teď USA). Turbokrt: neomlouvej se, mě to nevadí, já alespoň dokáži vyslechnout názor druhých bez osobního napadání a urážek. Ale to se tu na DW děje bohuželdosti často.
Kejzlar
24. 10. 2006, 19:15Nebudu pokračovat, ale jak koukám jediný kdo mě opravdu pochopil byl Ander Jinak opravdu o tom nic nevím, nic jsem nečetl a neutrpěl jsem klasické vzdělání. Jen mě zaráží ten dokonalý Amerikanismus ( ještě že máme tolik otvorů kam můžeme lozit, dřív Rusko teď USA). Turbokrt: neomlouvej se, mě to nevadí, já alespoň dokáži vyslechnout názor druhých bez osobního napadání a urážek. Ale to se tu na DW děje bohuželdosti často.
odzizi
24. 10. 2006, 20:30Kejzlar : v podstatě se dá s tebou souhlasit, ovšem tvůj názor není tak jak byl napsaný jednoznačně k pochopení. Klady a zápory byly a jsou pochopitelně na obou stranách, americká strana je pro nás ale podle mého názoru nejpřijatelnější. Jejich pojetí svobody je asi nejméně škodlivé. Jinak právě z historie je jasné, jak to s námi vždy dopadne - vždy se k někomu přidáme, nebo nás silnější převálcuje. Jde o to, zachovat si co nejvíc svobody, platit různé tributy budeme asi pořád...
Fami
24. 10. 2006, 20:35No pánové kvůli jednomu odznáčku??
mikiamiki
25. 10. 2006, 00:36kluci nechte toho dejiny uz stejne nezmenime
Iceman
25. 10. 2006, 15:26Je potřeba ještě dodat, že Američani byli (skoro dodnes) dost bezstarostní, a dost dlouho si vůbec nepřipouštěli možnost nějakého "rudého nebezpečí"... Toto viděl dost jasně právě Churchil, který ovšem v době Mnichovského diktátu neměl na britskou politiku žádný zásadní vliv. No a koncem války kdy došlo na dělení sfér vlivu v Evropě, byl bohužel odsunut na vedlejší kolej a nikdo ho neposlouchal...
Jak napsal Odzizi, je americké pojetí svobody skutečně "nejméně škodlívé" (dá se to tak říct... ). Svým spůsobem vlastně jediní Američané jsou Indiáni, ostatní jsou směs národů z celého světa, v podstatě lidé či potomci lidí, kteří se místo sezení za pecí vydali do světa aby něco dokázali... Takže na svoje pojetí demokracie jsou dost hrdí.
Delon
26. 10. 2006, 18:58Iceman:Minule jsi pasal že ses nějak rozkecal... Klidně kecej dál, protože se to dobře čte! Mnoho lidí nemá Amíky rádo a ani neví proč. Ti dříve narození snad jen proto, že jim od rána do večera někdo kázal jak jsou špatní a ti později narození nenávidí vše americké, trička se srpem a kladivem, trička Cheguevary(nebo jak se zmrd píše)a Castra jim podpírají sebevědomí a dělají z nich chlapi aniž by vůbec věděli oč se vlastně jedná.
Ani já v nich nevidím Američany. Jsou to potomci všech národů včetně nás a mnoha Slováků, dle mého soudu potomci odvážných a nebojácných, pracovitých lidí, kteří se odvážili do neznáma založit nové rodiny, města, osídlit novou zemi. Život nikdy nebude ideální a každý si jej představuje jinak, ale i pro mě je americký způsob života, včetně práv a svobody ten "nejméně škodlivý".