Úvod / Nálezy

P 08

04. 07. 2007 Autor: candies 5903× 77
Ahoj, tak posílám první příspěvek. Chtěl jsem se zeptat do čeho mám naložit tuhle krasavici.

Předem díky a hodně nálezů přeje Skret

 Autor: candies

Komentáře

iver

04. 07. 2007, 14:54

najlepšie urobíš, keď ju naložíš do balíka a pošleš na moju adresu...
ale nie... super

MarekFox1

04. 07. 2007, 14:55

pěkně zachovalý

vyhloš

04. 07. 2007, 15:22

Pilotk

04. 07. 2007, 15:23

zkus ji nechat pár dní v naftě, nebo v petroleji, jinak je pěkná

PAVEL001

04. 07. 2007, 15:29

Taky dobře fungovala brzdová kapalina, nechalo se to v ní pár dní ta se dostala do každý škvírky, jinak PERFEKT NÁLEZ

SV.TGM

04. 07. 2007, 16:06

krasavice

cherche

04. 07. 2007, 16:22

... hlavne nie do octu alebo odhrdzovaca

Spokie

04. 07. 2007, 17:52

jo brzdovka je dobra!!!

skret

04. 07. 2007, 18:33

KLUCI DIKAS

skret

04. 07. 2007, 18:34

MYSLITE ZE TO PUJDE ASPON TROCHU ROZHEJBAT

kite7

04. 07. 2007, 18:39

Lancialem

04. 07. 2007, 18:49

Copak, chceš se zbavit pytláka v revíru?

kukan

04. 07. 2007, 18:57

Rozhejbat půjde určitě, nech ji 14 dní v petroleji, brzdovka je moc agresivní! A hlavně s ni po nikom nestřílej

rastrperry

04. 07. 2007, 19:32

Echt stav!!!

lumur

04. 07. 2007, 19:39

Naloz ji do auta a odvez na policii, kdyz uz se s ni takhle chlubis

cochtan

04. 07. 2007, 20:30

Chlapi proč blbnete a takhle se zviditelnujete... nález máš perfekt, ale nejlepší je ji odevzdat na policii... když jsi jim to již zdělil.

Hujer

04. 07. 2007, 21:05

Na takovéto zarezlé mechanizmy je nejlepší WD 180 sprej. A nešetřit. Po uvolnění napustit Konkorem. Jinak těm přeopatrným sýčkům vytři zrak tím,
že si uděláš za celkem rozumný peníz zbrojní průkaz na sběratelství a na sportovní střelbu, na střelnici si legálně bouchneš, a každý ti může políbit...
Ta P 08 za to stojí.

Fanu

04. 07. 2007, 21:35

To Hujer. Domnívám se, že neříkáš úplně pravdu. Zbrojní průkaz: za každou skupinu 500kč / ty uvádíš dvě / zkouška 300 kč zkoušející a cca 450 kč pronájem střelnice, zbraní a střelivo při zkouškách. další výdaje tvoří registrace zbraně a 200-300 kč je poplatek za lékařskou prohlídku. Pokud absolvuješ kurz na střelnici jako přípravu na zbroják - přijde tě to na nejméně ma 500-1000kč. Takže aby ti tři tisícovky stačily... Tato zbraň NEPATŘÍ mezi zbraně historické / zák. 384/2002 Sb. a ani o znehodnocené - jak má vypadat znehodnocení zbraně a kdo je oprávněn ji provést - uvádí opět zákon. / 371/2002 Sb.

skret

04. 07. 2007, 21:42

CO BLAZNITE JE ZNEHODNOCENA CASEM REZATA NIKDO SNI NECHCE NIC DELAT TAK NESTRASTE S POLICAJTAMA TORZO JE NEFUNKCNI

Stefan

04. 07. 2007, 22:24

Skret ale o to nejde. Podľa zákona u vás aj u nás je zbraň funkčná dovtedy, pokial nieje znehodnotená podľa zákona niekým zákonom oprávneným. Čiže keby túto P08 nájdeš aj v takom stave, že sa ti rozsype medzi prstami tak stále je "funkčná" pokial nemá prevŕtanú alebo zavarenú hlaveň a komoru a zavarený zásobník...

skret

04. 07. 2007, 23:22

TAK JI NECHAM ZNEHODNOTIT A BUDETE MIT KLID KDYZ NESTACI ZE JE NA SRACKU

AZRAEL

04. 07. 2007, 23:50

je radost mat taku sracku! ale vrtanie a zvaranie pouzi ako poslednu moznost. radsej ju naolejuj a zakop PS jednou se to snad samo obrati na lepsie casy!

urquell

05. 07. 2007, 00:27

2 AZRAEL - to je super nápad.
2 skret - ale zakopej jí hoooodně hluboko - tak 3 metry, aby na ní detektory příštích generací nedosáhly.

Voss 69

05. 07. 2007, 00:34

To skret:Hoď mi prosímtě maila

Fanu

05. 07. 2007, 06:14

Štefan má v tomto případě pravdu. Zákon nikde neuvádí znehodnocení zbraně rzí a podobně / což se mylně vykládá jako znehodnocení /. Historická zbraň je zbraň vyrobená před rokem 1870 a to ještě taková, kdy do ní nelze použít později vyrobené střelivo. Držením této zbraně porušuješ zákon o zbraních a hrozí ti postih. Já to bohužel nevymyslel, ale zákon hovoří jasně a jsi opravdu povinnen ji NEPRODLENĚ odevzdat na policii. Proto se trochu divím, že tu zbraň zde veřejně prezentuješ / a nejen ty /. Jinak je to pěkný nález, ale ne vždy je třeba se vším hned pochlubit.

golfkiller

05. 07. 2007, 08:53

moc krásnej nález a neposlouchej tady ty lidi co ti radí aby jsi se jí zbavil protože sami toho doma mají spoustu a jen ti závidí že ne v takovém stavu jako ty  Vyčisti ji a dej si ji na poličku. Policie má spoustu jinejch starostí s " pořádným" zločinem a ne aby se zajímala kdo má to či ono zrezlé a nepoužitelné

Wilhelm.K

05. 07. 2007, 09:08

golfkiller je trochu mimo a mluvi zcesty. je to presne jak pise Fanu, davej si na to bacha. slavna policie ve sve neschopnosti bojovat se zlocinem, se prave nejradeji hoji na sberatelich a fandech historie a zbrani!!!! jsou to pro ne snadne body a mohou se prezentovat v mediich a na verejnosti jak krasne zametaji s "nelegalne ozbrojenymi individui"

Stefan

05. 07. 2007, 09:41

Wilhelm to presne vystihol. Ak sledujete aj Slovenskú televíziu, určite ste asi pred pol rokom zachytili, že na východnom Slovensku opäť zatkli 60 ročného dedka za nepovolené ozbrojovanie lebo mal doma (síce skutočne funkčné) zberateľské zbrane. Mal tam ozaj vzácne kúsky a všetko mu zobrali a ešte ho odsúdili a išiel na tvrdo do väzenie. Nieje to tu vôbec o závisti ale o tom, že ti chceme pomôcť, Skret a nielen tebe ale každému kto sa sem chystá poslať nejakú zbraň. Je to riziko pokiaľ k fotkám nepošleš aj fotky s dokladom o znehodnotení. A ako píše golfkiller, určite má veľa ľudí doma nejakú zbraň, či už prehrdzavenú, že z nej fakt nevystrelí, alebo skutočne funkčnú, ale nikto sa tým neprezentuje aby nemal problémy.

dabac

05. 07. 2007, 10:39

Ono ozbrojovanie... no. wilhelm má fakt recht. Ono pri rôznych zločinoch sa nájdu mraky zbraní, častokrát nelegálnych a tie slúžia pri nelegálnej činnosti a zločinoch. Ten kto zbraň chce si ju zoženie v "panenskom" stave a nebude prepadávať banku s takouto hrdzavou obludou... Niekedy sa mi dvíha žalúdok ked čítam že zbraň je i hlaveň :)). z väčšiny zbraní ktoré som tu kedy videl by som nechal pánu prokurátorovi vystreliť si. Ono by mu asi roztrhlo komoru a prišiel by o polku tváre, ale asi by zmenil názor čo je funkčné a čo ozaj znehodnotené. Je to blamáž nazývať kus hrdze funkčnou zbraňou. A pravdu má aj Azrael a ak niečo nájdem tak to tak asi urobím a všetko zakopem, pretože sa dočkám ešte väzenia. Najviac by som sa smial keby chceli s nejakou takouto hrdzavou sračkou robiť balistické skúšky ... to by sa im asi moc nepodarilo . Som z tejto témy dostatočne unavený a sklamaný a idem radšej na 

Colt

05. 07. 2007, 11:51

ani sem to necet a uz je mi jasny ze 29 prispevku je tady jenom proto ze se nakej dement hada o nelegalnim drzeni.... takze vzkaz pro takoveto: ze zbrani strilim, uz se v nich kapku vyznam a ikdyby z teto zbrane vystrelit slo tak bych to nikdy neudelal... jak na ni tak koukam roztrhnu ti hlavne je dosti pravdepodobne a urvani zaveru este pravdepodobnejsi.... je to kazdyho vec co ma doma tak si toho moralizovani nechte a taky nam vyfotte co mate doma

Turbo UNCečko

05. 07. 2007, 11:59

ser naně pana boha pokud to nejsou nejací praskači nebo provokateři mělo by jim to být jedno je to krasnej kus

lumur

05. 07. 2007, 12:00

Colt: Ses mimo. Zakon je jasnej a nikdo s tim, ac muze diskutovat sebe vic, nic neudela. Takze zaver je jasnej: hloupej je ten kdo se chlubi. To je cele. Nechapu co vic resit.

Colt

05. 07. 2007, 12:31

lumur:ok s tim chlubenim souhlasim... ale asi by mi to taky nedalo.... a co se zakona tyce... kdyz vidim co se u nas v politice deje a co je tam za kreteny tak na zakony seru

zlatnik

05. 07. 2007, 12:58

Kluci, nezáviďte, kdyby takovou krasavici našel někdo z vás, tak už vidím jak všichni celý žhavý běžíte na policii

skret

05. 07. 2007, 13:05

NEJDE O CHLUBENI KDYZ PROJIZDIM TENHLE WEB TAK TADY JE ZBRANI ZE BYCH STIM VYZBROJIL SOUKROMOU ARMADU JEN JSEM SE CHTEL PODELIT O RADOST KOUKAM ZE SE NATO PRISTE VYSERU KDYZ VYDIM CO TADY JE 

Jim

05. 07. 2007, 14:42

Jen názor: svýho času jsem ho tady už prezentoval. Chtěl bych vidět prokurátora, co by vzal žalobu na držitele rezatýho "krámu" kterej pro sběratele a milovníky zbraní krámem není. To je jasný i policajtům. Kdyby na věc přišlo, skončilo by to jako přestupek řešený blokově, nebo ve správním řízení. Rozhodně ne před soudem. V tomto případě má podle mě golfkiller pravdu. Rezatejch kvérů se báli akorát komančové. Takže bych to shrnul, i když je to proti zákonu a na tento web koukaj policajti, podle mě na to zvysoka prdí. Větší paseka by šla udělat s výbušninama, který jsou součástí některejch prezentovanejch nélezů.

fífa

05. 07. 2007, 18:00

zlatnik: ne, jak to běžim prezentovat na DW

kefa

05. 07. 2007, 18:23

Pěknej kousek, podle poslední fotky zásobníku by to mohla být výroba pro policii(říššskou)nebo předválečná výroba?

manowar

05. 07. 2007, 18:58

doma chytnu soustruh a frezku a za den mam daleko lepsi, funkcni zbran, nez takova rezava obluda ( ironie na zakony o zbranich )...

Tiptop

05. 07. 2007, 19:20

ASi pred tromi mesiacmi som sem prispieval aj kadejakymi nalezmi a tak ale koli takym komkotom co tu smrdia som poprosil webmastera aby zmazal moje prispevky nemal som uz nervy na tycchto idiotou co sem chodia.

Emilos

05. 07. 2007, 20:14

máš toluxusní, ale... opatrnosti není nikdy dost

cochtan

05. 07. 2007, 20:16

Chlapi... před časem jsem našel na půdě Mosinku... hlaven zarezlá. Byla amnestie a tak jsem ji přihlásil... na Policii se zasmáli... balistika nešla udělat, ale přesto zbran odeslali na zkoušku... kterou nikdo nedělal. Poté jsem ji nechal znehodnotit a dostal jsem PRUKAZ znehodnocení provedený odb. firmou. Zbran byla zavařena a provrtána. Důležité je mít DOKLAD o znehodnocení..... jinak i když si ji znehodnotíte sami, tak je vám zbran zabavena... jako NELEGALNI a postih je za držení nelegální zbraně. Jestli něco vykopete... je to vaše věc... NECHLUBTE SE TIM.

cochtan

05. 07. 2007, 20:30

shongau: Jestli ti to ještě nedošlo tak díky těmto... jak ty říkáš idiotům... mnoho z nás se vyvarovalo nepříjemností s policii... Ty jsi mi lhostejný... ale proč ti tak jde o to zviditelnování ostatních???

Pan.zer

05. 07. 2007, 20:57

bere se i nalezeny zrezly 7,62 naboj jako prestupek, kdyz to nenahlasim?

Stefan

05. 07. 2007, 21:36

Kazi, nejde tu o práskačov. Teba nenapadlo že sem mohol niekedy aj nejaký policajt zablúdiť? A nakoniec to tu začali monitorovať, že kto tu čo prispieva? Nikdy si v TV nevidel fotky z DW, že sa hádajú policajti a prokurátori a neviem kto ešte, či to, čo sa tu vystavuje, nieje náhodou propagácia fašizmu, nacizmu, komunizmu alebo nabádanie na narúšanie archeologických lokalít? Nie raz to bolo v TV, takže tu nejde o "práskačstvo"... my sme Skreta len upozornili, priateľsky, aby si na takéto príspevky dával pozor...

Keram.mareK

05. 07. 2007, 21:44

ahoj, radši si sem neměl o tý P08ičce psát. Já bych to nikam nepsal, do něčeho bych si ji naložil, a pak bych si jí doma pověsil na zeď. Jinak SUPER nález.

skret

05. 07. 2007, 21:47

KERAM MAS PRAVDU NEMOHL JSEM TO VEDET UZ SI DAM BACHA

brndoš

05. 07. 2007, 22:35

Teda paráda

prizak

05. 07. 2007, 23:56

skret - blbec zůstane blbcem. Že tě to dokáže rozhodit. Máš to tun pro nás, ne? No vidíš, a pitomec tě přeci nemže rozhodit.

bratři

06. 07. 2007, 10:55

Paráda Tohle je můj sen

j.krok

06. 07. 2007, 11:15

mátoha

06. 07. 2007, 11:27

Opravdu krasavice

jdauto

06. 07. 2007, 14:33

moc pěkná... S/42... výrobce mauser
A zkusil bych elektrolýzu
Jestli budeš chtít poradit napiš mi na maila jdauto@volny.cz
ps nechci ji z tebe loudit- nepotřebuju-ale byl bych nerad kdyby sis ji zbytečně poškodil

Plumbum

06. 07. 2007, 19:32

nehádajte sa už toľko a radšej sa zasmejte

http://www.youtube.com/watch? v=q-7QoiOH9r0

mates

06. 07. 2007, 20:09

ahoj chlapy, vy se tady hadate o policajtech jak maly deti. uz bych vas, ti co jste napsali at to jde vratit na policii, chtel videt, jak by ste tam bezeli vy. hahaha . je to jen zavist skrete. super nalez Ja bych to taky nikdy nevratil

cochtan

06. 07. 2007, 20:13

Mates. Ja bych to taky neodevzdal, ale ani bych se nechlubil... čert nikdy nespí... a specialisté z internetové kriminalky také ne.. Ale nález je to perf.

kefa

07. 07. 2007, 07:19

Jé tak se stalo, počkejte co pošlu já to bude teprv sranda a strach nemám

garos

07. 07. 2007, 20:40

je fakt krasna, hned bych si zastrilel

Sing-Sing

08. 07. 2007, 14:29

zvláštní jak vždy když se tu něco takového objeví, tak vznikne hádka a je to pořád dokola.
- Máš to moc hezký. Druhá věc je že s tím nelegálním ozbrojováním je to samozřejmě pravda a ab absurdum se to vztahuje i na mnohem horší kusy a to dokonce i jenom na jejich jednotlivě nalezené části pokud jsou to ty značené. Že s tím policajti nic nedělají? Až u někoho doma zazvoní bude pozdě. Upřímě já bych si ji taky nechal a vím, že bych riskoval. Ale v tomhle stavu bych ji zde neukazoval. Je to ale tvoje věc.
Mimochodem znehodnoceno časem opravdu dle zákona neexistuje a nehledě na to, že týhle fakt chybí jenom malinko a je ok.
Jim: prokurátoři už u nás neexistují. Jo a pokud nějaké konání zákon stanoví jako trestný čin, tak z něj nemůže policajt udělat přestupek řešený blokově. Takto může řešit jenom pouze přestupky jasně vymezené. Pokud by to začali stíhat, tak to musí stíhat jako trestný čin. Na soudci pak záleží jestli ho odsoudí k na tvrdo, nebo k podmínce a nebo k pěněžitému trestu (to není bloková pokuta) a tak ho může posoudit zase jenom, pokud to danný zákon připouští.
Jinak nález je to ale opravdu nádherný

Keram.mareK

08. 07. 2007, 15:37

pravda

Keram.mareK

08. 07. 2007, 15:38

ale stejně bych si ji nechal a nedával ji sem

standovamama

09. 07. 2007, 12:27

Policajti si asi představujou mrcasníka jak vlítne s kusem rezu obaleného v hlíně do banky, nebo pošty a obsluha mu vydá peníze! Neznají ten pocit radosti když se na nás s díry usměje něco takového. Nález super

fesak

09. 07. 2007, 16:37

Přátelé, na co bychom tu koukali kazdý tajit takovou krásu?? Jsme tu snad soudní lidé ne?? Máš to moc krásný ale do banky s tím raději nechod

kukan

09. 07. 2007, 17:47

Colt-

undertaker79

09. 07. 2007, 18:29

Sing-Sing: k tomu cos psal jako reakci na Jimovi : Pokud policajti zacnou proverovat zda byl spachan tr. cin, tak mohou dojit k zaveru, ze se tr. cin nespachal a vec postoupit prislusnemu uradu k projednani prestupku. Zda pak muzou ulozit pokutu uz zalezi na prislusnem uradu. Pokud zacnou stihat tr. cin, muze vysetrovatel dojit k zaveru, ze jednani neni trestnym cinem, tak bud stihani zastavi postoupi k prislusnemu organu k projednani prestupku nebo jinak vyridit. Muze tak ucinit sam nebo i statni zastupce. Trest. cinem je takove jednani, ktere 1) ma znaky uvedene v trestnim zakone a 2) stupen nebezpecnosti pro spolecnost musi byt vetsi nez nepatrny (oba musi byt splneny soucasne). Napr. Nedovolene ozbrojovani - pokud pachatel nedovolene drzi, jen jednu kulovou zbran, tak takove jednani neni tr. cinem (z judikatury soudu). Stav zbrane bude nejspis ovlivnovat stupen nebezpecnosti pro spolecnost.
Kazdopadne o takovou hracku clovek prijde.

Dale souhlasim s tim, ze policajti toto resi (a nekolik lidi uz na toto dojelo) a z praxe - pak berou vsechno, i to co nepodleha. A pak je problem dostat veci nepodlehajici zakonu zpet anebo se ztrati.

Sing-Sing

09. 07. 2007, 21:27

undertaker79:... § 185 Nedovolené ozbrojování
(1) Kdo bez povolení vyrobí nebo opatří sobě nebo jinému střelnou zbraň anebo ji přechovává, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty... atd. přesná citace. Pokud vím, tak se zde nikde neuvádí nic o stavu zbraně. A byl bych rád věděl, jak toto napasuješ na přestupek. Jinak podstatu trestního činu či trastní odpovědnosti apod. známdost dobře. To co ty popisuje je specifikace trestného činu obecně, To co já ti uvádím je již specifikace konkrétního paragrafu. Mimochodem běž na policii a řekni, že máš doma nelegálně jednu pistoli a pak mě přijď ukázat papír, kterým ro předali k správnímu řízení s tím, že jedna kulová zbraň na černo v držení není trestný čin. To mě opravdu pobaví.

Snoopy

09. 07. 2007, 21:27

orpavdu nádhera

undertaker79

10. 07. 2007, 02:16

sing-sing: nemusis mi to citovat, tohle znam. A docela dobre. To co popisuje § 185 jsou formalni znaky tr. cinu a aby to byl tr. cin, tak to jednani musi byt pro sprolecnost nebezpecne ( materialni znak). Nedostatek materialniho znaku (zakon nedefinuje a POSUZUJE SE INDIVIDUALNE na konkretni pripad; osobu pachatele, objekt tr. cinu,... ) znamena, ze jednani neni tr. c. Pokud chybi jen jeden znak(at materialni nebo formalni), nejde o tr. cin! Pak se muze uplatnit spravni rizeni o prestupku. Prestupky jsou subsidiarni vuci tr. cinum. Takze takhle se to muze napasovat na prestupek. V obou dvou pripadech o tu zbran prijdes!
Pro dalsi podrobnosti bych to spis resil nekde jinde, nez verejne tady na netu, aby si to nekdo nemohl spatne vylozit a chovat se protizakone.

Sing-Sing

10. 07. 2007, 07:28

undertaker79: chlape já vím dobře co je definice trestného činu, skutková podstata, trestní odpovědnost, formální a materiální znaky trestného činu... Já ti jenom povídám, že pokud budeš mít doma nelegálně drženou střelnou zbraň, tak to nikdy nebude přestupek. Ale je to opravdu jedno. každý má předem možnost se informovat u právníka nebo přímo na policii a tady to fakt řešit nemá cenu.
(Mimochodem neznám žádný přestupek řešící nelegální držení střelný zbraně, takže nevím o čem by to správko bylo)

skret

10. 07. 2007, 10:03

CHLAPI HADEJTE SE JINDE A NA MI STRANCE DIK

lebkoun

12. 07. 2007, 13:40

Jděte už všichni s těma kecama do prdele, to fakt už není možný. Každý druhý je tu právník s policajtem a chytrákem dohromady!!!!!!!!!

W650

12. 07. 2007, 14:12

Klid Skrete, klid. Tvůj a jemu podobné nálezy hybou tímto webem. Pokud tu bu
dou jen mince a staré podkovy, tak to tu bude těžká nuda a pánové w. m. to
vědí. A že by Tě oni předhodili vlkům nevěřím. Byli by sami proti sobě, protože
k čemu by byl web bez, nebo s nízkou navštěvnosti?

Patriot

13. 07. 2007, 22:06

K-R-A-S-A-V-I-C-E

mixer

16. 07. 2007, 15:44

chlapci, jsem policista, ale budu mlčet jako hrob! nález je to pěknej a je škoda ho odevzdat a znehodnotit! pěkně to schovej a bud rád, že jí máš!!

MIRI.NR

19. 07. 2007, 12:33

Chlape krasa ta P08,ale ta debata

táta a já

04. 08. 2007, 13:45

prosimvas co udela policie s pistoli ve ktere sou naboje +1v komore
kdyz ji dam znehodnotit

mandos

16. 08. 2007, 02:30

Nechápu o čem to tady melete, jakákoliv zbraň v takovém stavu není střelbyschopná. Pokud to však chcete zkoušet, rovnou si přizvěte lékaře. Mám zkušenost z roztrženou brokovnicí. Legální odzkoušená zbraň. Jen jí vadil sníh v hlavni. Co potom udělá rzí sežraná hlaveň. Jinak přeju hodně úspěchů a všech 10 pohromadě i po výstřelu.