Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Pár půdovek

29. 11. 2007 Autor: a.c.a.b 6417× 164
Co jsem sehnal po znamych.

 Autor: a.c.a.b

Komentáře

heller

29. 11. 2007, 09:45

polske krytky na zapalky. .

cherche

29. 11. 2007, 09:46

Znamy z Krakowa?

Reinhard-R1

29. 11. 2007, 10:06

Ty krytky na zapalky

psotek

29. 11. 2007, 10:37

Na čtvrté fotce vpravo je rámeček na na náboje 8mm k pušce Mannlicher 1886/90

vonPardubitz

29. 11. 2007, 11:59

Tak ta polská lidová tvořivost je opravdu dokonalá Doufám že si za to nedal víc než dvě piva. Jinak bych dotyčného na pivo pozval a pak mu ho vylil na hlavu...

dolin

29. 11. 2007, 12:59

No kříž to má,.. RZM značku taky,.. patina taky jakž takž... jen tedy by to mohlo tuším být ve tvaru s. SS. Pz. Div. jako schwere,.. když už je to tedy panzer divize... možná by tam mohla být i ta dvojka,...
Ale kdo to za 30let pozná

smrdla

29. 11. 2007, 13:00

Polsko-země veliká, neomezených možností a plná šikovných vexláků. ale nd poličku to stačí

Mauserk98k

29. 11. 2007, 15:30

cherche- asi tak

MG42

29. 11. 2007, 15:35

co to tady na nás hraješ s těma krytkama?

Weckhesser

29. 11. 2007, 15:45

krytky dobre akurat na na akcie KVH

Stefan

29. 11. 2007, 16:05

Podľa nicku súdim, že v tých krytkách nosíš zápalky a pripaluješ s nimi kamarátom, že?

Hohenstaufen

29. 11. 2007, 16:10

a. c.a. b. = All Copy Are Bastards

Stefan

29. 11. 2007, 16:12

Hohenstaufen len ťa opravím... All Cops Are Bastards... všetci fízli sú bastardi... heslo ktoré raz na koncerte zakričal spevák jednej Oi! kapely a teraz ho používajú hlavne futbalový chuligáni... len tak mimochodom... heslo A. C.A. B. si nechali registrovať značka TROUBLEMAKER

vimpi

29. 11. 2007, 16:34

To hohenstaufen: to heslo a. c.a. b. se mě týká. Seš asi trouba co dostal někde oprávněně na budku a nechápu proč to taháš na detektorweb.. Zeptám se tě proč s tím sem lezeš?

Hohenstaufen

29. 11. 2007, 16:42

protože ten vrták levej co to sem poslal má přezdífku a. c.a. b. blbečku proto

vyhloš

29. 11. 2007, 16:46

cvak, blik

andolf

29. 11. 2007, 17:26

Do sebe jen tak dál přízemníma urážkama si moc pomůžete

Gucci

29. 11. 2007, 18:29

Maruška: zdar maruško a jaká je cena?

garos

29. 11. 2007, 19:22

tak ten obal na sirky mam taky, ten napravo, mam ho vic osoupany a pouzivany, vypada stejne, ale znacka rzm neni vprostredku, ale na kraji jak u toho leveho obalu, ted babo rad

Kuba Kabanos

29. 11. 2007, 21:16

ty krytky sem viděl na aukru, je to vopravdu píčovina zpolska.........

Jochen

29. 11. 2007, 21:47

Ale tak pro kuřáky co zapalují sirkama a maji rádi v kapse nějakou tu věc pro image je to dobrá blbůstka. Jen idiot se to pokouší vydávat za originál. Bohužel to sem tam nějaká "ryba" polkne.

Kvítek

30. 11. 2007, 11:31

kokot...

baxters

30. 11. 2007, 13:26

Pudovky z polska. kokot

Oskar

30. 11. 2007, 14:57

Vzdyť ten kluk nepíše, že to našel na půdě. Napsal jen, že to sehnal od známých.

Metaxa

30. 11. 2007, 15:15

Frunsberg: A dle čeho soudíš, že to v Polsku vyrábějí židi?

Gucci

30. 11. 2007, 16:22

Metaxa: to je známá věc prodávaj i zrezlí hřebýky

Pid

30. 11. 2007, 17:10

Náboje v pásku jsou japonské Arisaka 6,5x50,5 vz. 1897.Památka na ruské legie, dnes už se moc nepotkávají...

vyhloš

30. 11. 2007, 17:18

Frundsberg:že ty seš žyďák???

MIRI.NR

30. 11. 2007, 17:46

Na slovensku sa predavaju po stovke

Gucci

30. 11. 2007, 17:48

vyhloš : musím tě sklamat nejsem

Krokus

30. 11. 2007, 18:09

největší antisemité byli osminkovej Hitler a čtvrtinovej Heydrich, takže se milý Frunsberku podívej na pinďoura, třeba ti doma taky něco neřekli

vyhloš

30. 11. 2007, 18:29

a už ses na něj podíval? ale jinak si opět nezklamal

Gucci

30. 11. 2007, 19:14

vyhloš- Krokus = je vidět že k židům to nemáte daleko že?

vyhloš

30. 11. 2007, 19:18

Frunsberg: tak vítej do rodiny

Krokus

30. 11. 2007, 20:36

Frunsberg: sice o tom nic nevim, ale rozhodně nejsem arijskej nadčlověk tvého ražení. Jen můj vrozený stud mi zabránil, abych na ten tvůj pošahanej blábol o polských židech reagoval vulgárně, takže kdepak se to asi ti podlidé naučili? Že by v těch skautských táborech od Bžezinky či Sobiboru, nebo snad dokonce tam, co byl tvůj dědeček (podle tvého tvrzení) vedoucím?

minik510

30. 11. 2007, 21:13

miri-nr-kde ta burza je???

Metaxa

30. 11. 2007, 21:15

Ještě by mě Herr Frunsberg zajímalo, o kolika lidech ve svém okolí víš že jsou židovského a jak ti ublížili? Anebo když tvůj děd byl u SS, tak jsou špatní a basta?

Metaxa

30. 11. 2007, 21:16

"židovského původu" samozřejmě

Krokus

30. 11. 2007, 21:36

Metaxa: ty JE nepoznáš? co jsi to za nevzdělance? přece podle nosa poznáš kosa

Metaxa

30. 11. 2007, 21:47

Krokus:

vyhloš

30. 11. 2007, 22:12

to neřešte, až si Frunsberg najde babu tak se uklidní

Veiko

01. 12. 2007, 08:11

a pak se proflákne že její děda byl v koncentráku host a dědci si dají po hubě.

Stefan

01. 12. 2007, 08:46

Veiko si to predstav, že jeden dedko druhého sa spýta čo robil za vojny... "Víte, já byl v koncentráku" "Jó, a v kterém? " "No já byl v Terezíně" "No né, ja taky! A kde jste tam byl ubytován? " "V panském domě" "Aha, já byl na samotce" bum

Veiko

01. 12. 2007, 09:01

Svatba bude jen přes jejich mrtvoly-

MG34

01. 12. 2007, 10:28

Frunsberg:Mám pocit že ty nosíš jarmulku a pejzy... A na levém rukávu kaftanu slepici s Davidovou hvězdou v drápech...:-)
vyhloš :Babu? Leda tak v lebensbornu!

Gucci

01. 12. 2007, 12:03

Krokus: nevim kde si vzal že vedoucí.
Metaxa: Ty který znám tak se k tomu hrdě hlásí sami
MG34: Jo nemam rád židy, protože sem sám žid. Docela mentální myšlenka nemyslíš?
vyhloš : z tebe srčí vlastní skušenost

MG34

01. 12. 2007, 12:08

Frunsberg:Ty se překonáváš hochu... Mentální myšlenka ve vzduchoprázdnu... Einsteinova teorie relativity je proti tomu říkanka ze Slabikáře!
Mimochodem taky žid kterého tví dědečkové nestačili ubytovat v některém rekreačním zařízení typu Dachau!!
Mám vážné obavy že nerozeznáš žida od Laosana...

Gucci

01. 12. 2007, 12:43

MG34: tet si mě rozesmál, v jedno ti musím vytknout neuvěřitelně prasácky překrucuješ to co tu napíšu myslim že tahle diskuse nemá cenu co ty na to?

Veiko

01. 12. 2007, 13:42

Zbytečně se hádáte vždycky tady budou lidi co budou tvrdit že dědečci byli velitelé táborů, že s generálama kde a kdy padlo letadlo a že tu a tam je zakopaný tank. Věc jako velitel koncentráku lze dohledat ale k čemu by to bylo. Válka skončila - co se stalo stalo se a nic se s tím už nedá dělat. Hafo lidí třeba popírá koncentrák. Já bych tomu nechal volný průběh. Pokud nezbrojí

Gucci

01. 12. 2007, 17:10

Veiko: Jen tak mimochodem nikdy sem neřek že děda byl velitelem v Dachau to co tu píše MG34 to sou jen jeho nesmyslné výmysli. Ale razím heslo "Každý sme nějaký " Třeba na to přijde sám.....

Veiko

01. 12. 2007, 17:59

Promin bylo to takové celkové pojetí nebylo to adresováno přímo tobě.

Gucci

01. 12. 2007, 18:17

Veiko: jo já vim v pohodě jen mě mrzí že to tady takhle někteří braly když sem řek že děda bojoval u SS ale je to jen na osobním náoru a skušenostech.

Veiko

01. 12. 2007, 19:11

Divej můj děda měl taky několik příběhů co se týkalo německých vojáků ale to má asi každý děda. V tvém případě nevím jestli bych se tím chlubil. Vem to čert. čo bolo to bolo.

MG34

01. 12. 2007, 19:29

Frunsberg:Nejak si nevzpomínám že bych tvého dědu povýšil na velitele lágru...
A kariérou svého chválihodného dědy jsi se na tomto webu vychloubal ty. Včetně detailů o stravování obilím z koňského trusu, jeho službě v Dachau a následném obcházení oponentů v diskuzis jeho oblíbenou P38!!!
Co z toho jdi tu nenapsal? A co jsem překroutil???

Gucci

01. 12. 2007, 20:20

MG34: tet se ti musím omluvit to o tom velitely říkal tvůj věrný kamarád Krokus. Jinak jsem hrdá a budu hrdý at dělal co dělal.
Ale pokud si dobře pamatuješ tak tam šel nedobrovolně.

gyry

01. 12. 2007, 20:23

Frunssberg: To by si asi rozuměl s mým dědou. Ten je chytal když sloužil celou válku pod Titem v Jugoslávii. Vyprávěl docela dobré příhody jak si s Němci nic nedarovali. A hlavně s těmi od SS. Za své předky nemůžeme a vážím si i německých vojáků, protože to byli vojáci. Ale jestli ses opravdu chlubil tím co píše MG34 tak to jseš asi trochu jinde. . A můj soukromej tip je, že ti ještě není ani 16 nebo 18 let. Ale to je jen můj osobní názor.

Gucci

01. 12. 2007, 20:29

gyry: 16 a službu v dachau opravdu postoupil ale ptám se mohl za to? nemohl byl to rozkaz stejně jako byl rozkaz pro tvého dědu. Tvůj děda pochází z balkánu?

gyry

01. 12. 2007, 20:41

Můj děd vstoupil dobrovolně. Byl příslušníkem české menšiny žijící v okolí Daruvaru. I moje babička pochází z okolí. Sloužil v brigádě Jana Žižky z Trocnova se svými bratri a bratri babičky. Jeden je nezvěstný, druhý byl chycen a popraven ustašovci.. Víc o brigádě je zde: http://www.kvh. estranky.cz/clanky/hrdinove-nasi-historie/brigada-jana-zizky-z-trocnova
Jestli tam byl převelen tak za to samozřejmě nemohl. Ale s tou P38 to je trochu moc. . Do Wermachtu se rukovalo, ale nebyla služba v SS dobrovolná?

Veiko

01. 12. 2007, 20:46

Jeden u ss druhý v lágru a třetí lovil nácky v jugoslávii. V poho. Můj děda třeba byl za války docela mladoch. Nebyl povolán. Asi mu bylo něco málo přes 15. Já mám 25. Kolik má tvůj děda? Mimochodem můj děda náckům čoroval zbraně i munici a párkrát ho málem zastřelili. Potvrzeno nálezem mnoha nábojů do stg a mausera po jeho smrti. Na slovensku. Nejspíš se to odevzdalo ale nepamatuju se. Tenkrát mě to moc nezajímalo.

MG34

01. 12. 2007, 21:01

Frunsberg :Waffen SS byly dobrovolnickou vojenskou silou NSDAP. Toto bylo porušeno až ve druhé polovině války!! Hrdost na službu ve zločinecké organizaci, a to SS byli, je sama o sobě výmluvná.
gyry:Jsem líný teď hledat odkaz na tu diskuzi ve kterém se Frunzberg honosil dědou, ale myslím že jsem z ní citoval to podstatné...
Služba u SS byla dobrovolná, dokonce přísně výběrová(takoví Valoni se museli osvědčit u WH než dostali tu čest padnout za Adolfa a Jindru), ale na konci se už nikdo nikoho neptal.

MG34

01. 12. 2007, 21:03

gyry:Konkrétně frunzberg plácal něco o tom že kdyby jeho děda žil, vyřídil by si to! svou oblíbenou p38".. nebo P08?teď nevím

MG34

01. 12. 2007, 21:03

Zas píšu jak Mongol. Sorry Smolím to po tmě

Gucci

01. 12. 2007, 21:13

MG34 :koukám že si přeborník v historii SS  máš sice pravdu že ze začátku u SS byla elita ale padl rok 1943 a braly co se dalo a v cizineckých divizí i nasilím. A když se podíváš na některé dobové fotky tak zjistíš že nebylo nic neobviklého černoch nebo ind v nemecké uniformě a to tu tet mluvím o afrikakorpsu cca 1942 tak tu neplácej ty odborníku...

Veiko

01. 12. 2007, 21:13

Nevím jak s P38 a P08 ja sem střílel jen z naších služebních a k těm SS ne všichni byli špatní. Třeba co jsem slyšel od jednoho starého pána tak v jejich vesnici byli Hitlerjugendi a byli velice vychovaní. To je jako s rusama prvosledové jednotky byli slušné a varovali před druhosledovými kteří znásilnovali i těhotné ženy. Stejně tak jako že řadový rusáci nebyli komunisti. Koncentrační tábory v rusku mimochodem fungovali ještě dlouho po válce.

Veiko

01. 12. 2007, 21:17

Mimochodem tam ty hitlerjugendy schovávali před rusama. Mám doma helmu jednoho. Ti lidi co tam byli nebyli všichni "zlý" nejhorší prý byli ti asijští rusové. Kdo viděl plakát s nápisem Rusové, tvý bratři. Tak ví

Veiko

01. 12. 2007, 21:21

Jestli by si měl nějakou adresu nebo něco co se týče inda nebo černocha v uniformě ss tak bych to chtěl skouknout. Vím že byli nějaké ty jednotky co nosili takové turecké čepičky. Ted si nevzpomenu

MG34

01. 12. 2007, 21:21

Frunsberg:O černoších nic nevím.. Ostatní ano, zejména Muslimové měli své jednotky. Ale ne"plnokrevné Waffen SS". A pokud zmiňiješ rok 42 v Africe, nechápu proč, když sám tvrdíš že dobrovolnost skončila v roce 42 ty oborníku. O cizineckých divizích něco málo vím, ale odborník nejsem. Proto se tebou rád nechám poučit
V čem jsem plácal, kecko?
Veiko:Střílel jsem o obou těchto zbraní, ale to není podstatné.
To co píšeš je pravda. Nikdy jsem nepopřel kvality divizí SS, nebo zločiny rusáků.... Tvrdím jen že SS mají na svědomí zločiny, a ne malé. A chlubit se tím že někdo sloužil v Dachau... Prostě pubertální vize rádoby hrdinů a znalců.
Sám vím kulové, ale aspoň poznám co je průser...

Veiko

01. 12. 2007, 21:23

Divize SS byly za druhé světové války elitou mezi německými oddíly. Avšak někteří z těch mnoha fanatických členů oddílů SS vůbec nebyli německé národnosti. Tato kniha se do hloubky zabývá právě těmi 350 000 zahraničními dobrovolníky, občany Německem okupovaných zemí, kteří bojovali pro Třetí říši a stali se členy SS elity. Odkrývá důvody, které vedly k naverbování těchto lidí, zabývá se historií, strukturou a válečnými úspěchy zahraničních jednotek SS v jednotlivých zemích. Některé z těchto oddílů sloužily výhradně německé propagandě, jiné – jako smutně proslulá Dirlewanger Brigade - pomáhaly brutálně potlačit povstání ve Varšavě. A nakonec existovaly i jednotky – jako „ruská“ Waffen-Grenadier Divisor der SS - které prakticky nedosáhly bojeschopnosti a byly rozpuštěny dříve, nežli se dostaly na dohled zákopům Ke knize HITLEROVY ZAHRANIČNÍ DIVIZE

MG34

01. 12. 2007, 21:23

Veiko:To jsou dvě různé věci!! Fezy nosili muslimové v SS, indové byli jená jednotka.
Mimochodem, fezy nosily i balkánské jednotky za RU. Tzv. Bosňáci. Prostě bosenské pluky. Ale to je jinde a jiná doba

Veiko

01. 12. 2007, 21:26

Obě strany Rusové i Němci mají na svědomí velké zločiny. Troufl bych si říct že rusové víc. Byli tu déle a měli na to víc času. Nezastávám se němců ale minimálně je to vyvážené.

Veiko

01. 12. 2007, 21:27

Jo jo jak se jmenovala ta muslimská jednotka ted si nevzpomenu. Mi to vrtá hlavou

MG34

01. 12. 2007, 21:27

Veiko :Zejména angličtí Freikorps... Ve své síle celých cca 30 mužů!!! Když hrozilo nasazení na frontě, praktikcy zmizeli.
Složení:Dezertéři, dobrodruzi... Ale rukávové znaky měli
Dirlewanger je kapitola sama pro sebe

MG34

01. 12. 2007, 21:28

Veiko:Skandeberg nebo Handžar..... Psáno foneticky

MG34

01. 12. 2007, 21:29

Veiko:Největším úspěchem muslimů v těchto jednotkách bylo povraždění německých instruktorů při výcviku

Veiko

01. 12. 2007, 21:36

Handschar myslím. Jsem si nemohl vzpomenout. Stáli prý za houby ale přesto to byla bojová síla. Skandenberg byli myslím noři. Odkud jste?

MG34

01. 12. 2007, 21:39

Veiko:Skandenberg byl taky na Balkáně. Frunzberg ti poví jak děda sloužil i nich jako horský dělostřelec. Viz kauza obilí v koňském trusu:-)

MG34

01. 12. 2007, 21:39

Veiko:Odkud jsem, nebo kde žiju?

Veiko

01. 12. 2007, 21:43

Kde žiješ jako město. Já jsem z Havířova. O konském trusu?

MG34

01. 12. 2007, 21:50

Veiko:Jsem od Vyškova, ale žiju v Čechách.
Dal jsem ti tam mali, pokud něco potřebuješ
Frunzberg kdysi psal že jeho děda u horských dělostřelců musel jíst nestrávené obilí z trusu koní. Nebo tak něco. Pokud jse něco zkreslil, Frunzbergovi se poníženě omlouvám

Veiko

01. 12. 2007, 21:54

Ne v klidu někdo by vyloženě mohl napsat článek o příbězích lidí at už smyšlených nebo pravdivých. škoda že si z takové dálky mohli sme dát pivo. Kolik že to máš roků?

Gucci

01. 12. 2007, 22:02

Jak říká zmíněnhý odborník MG34 děd byl u Skanderbergu a to o konském trusu je také pravda. ale nechci to rozebírat MG34 by měl zase řeči a toho já se chci vyvarovat
Veiko : také si myslím že rusáci byly větší svině než SS 

MG34

01. 12. 2007, 22:03

Veiko: Z dálky? Myslíš to že su z Moravy, nebo to že jsem v Čechách?
Máš tam mail tak se můžeš ozvat

Krokus

01. 12. 2007, 22:08

tak přátelé, konečně jsem dorazil z rachoty a mohu se čile (než padnu za vlast) pustit do diskuze
Frunsberg: doporučuji ti přečíst to co jsem napsal ještě jednou (dvakrát, třikrát... ) sbad ti dojde jak jsem to myslel, kdyby ně, tak jestliže mluvím o skautském táboře a někom, kdo je na něm vedoucím, nemyslím tím apriori vedoucího tábora
MG, Veiko: Skanderbeg byla divize etnických albošů, takový ideový předchůdce UCK (Skanderbeg je albánský národní hrdina)

MG34

01. 12. 2007, 22:08

Frunsberg:Na řeči a hlavně fakta jsi koukám hodně citlivý... Zkoušel jsi už někdy číst? Doporučuji knihy!!!
Máš na mysli ty rusáky co napadli Německo a pak vyhlazovali vesnice plné civilistů? Nebo ty od Oradouru? Případně ty z Varšavy nebo z Malméd? Jasně, ty myslíš ty rusáky co postříleli civilisty v Itálii!!!

MG34

01. 12. 2007, 22:12

Krokus :Já už padám padnout jak hrdinný Niebelung
Frunzbergovi je vše jasné!!!
Vím kdo to byl Sanderberg!!! Přesto trvám na tom že ta divize byla dobrá na plašení špačků a "partizánů"... Rusáci si ji dali jako předkrm, pokud se nepletu

Veiko

01. 12. 2007, 22:13

mg34 to je můj mail.

Veiko

01. 12. 2007, 22:14

Valím spát třeba zítra dokončíme

turbokrt

01. 12. 2007, 22:19

ahoj MG34:) ako sa mas? ze sa ti chce este dohadovat s nim
Inac na tych cernochoch u WH alebo SS je nieco pravda! Pozeral som davno nejaky dokument a bol tam jeden cernoch a spominal ze chcel narukovat (schvalne napisem do nemeckej armady) lebo nevem ci spomenu SS ci WH. Spominal ze vsetko zvladol na vybornu ale komisia ho nevzala pre to lebo nie ze bol cernoch ale mal brckate (kudrnate) vlasy... Moslimovia v armade nemeckej ci RU su samostatna kapitola... pre doplnenie poviem ze moslimovia pouzivali specialne upravene helmy a to koli tomu aby sa dokazali aj s helmou na hlave modlit. Ako priklad je memecka helma model 17 so zrezanym predkom aby mobli dotknut celom k zemi, alebo rada dalsich uprav...

Frunsberg: hovorit je sriebro, ale mlcat je zlato....

Krokus

01. 12. 2007, 22:22

MG: nejen tato divize, oni se ti chlapsi z balkánských SS moc nevyznamenali, tedy pokud jejich protivníky nebyli zrovna dvanáctiletí srbští "partyzáni" ozbrojení kamením
Frunsberg: poslední otázka: jsi si jistý, že ten děda o němž píšeš není jen výplodem tvé fantazie? Nějak mi nesedí tvůj věk vnuka člověka, který toho tolik stihl za WW2

Metaxa

02. 12. 2007, 00:37

Možná se pletu, ale Skanderbeg byl nějaký albánský národní hrdina a dnes je to dobrý albánský koňak, takže to asi byli Albánci

Metaxa

02. 12. 2007, 00:39

Jsem přehlédl, že se Krokus už vyjádřil, to je ta únava z noční akce v poli

Džuga

02. 12. 2007, 00:42

Fricekburg ( Frunsberg) tak jsem si přečetl vaše příspěvky a zjistil jsem že jste naprostý idiot. J e mi líto že to musím takhle napsat ale dle vašich příspěvků a té ikony tomu vše nasvědčuje.

Veiko

02. 12. 2007, 09:42

Ty jo. Se mi ještě včera v pozdních hodinách s kamarádem syna podařilo vykšeftovat bednu Luftschutz Verbandkasten.

MG34

02. 12. 2007, 09:48

Veiko :mě tu nejde odkaz na mail Pokud něco potřebuješ, napiš ty mě prosím.
turbokrt:Netvrdím že černoši nesloužili, jen o tom nic nevím.
Jak se mám? trávím noci zpocený strachy a bojím se okamžiku kdy mi na dveře zaklepe něčí dědeček s Walterem v ruce
Jeniný černoch o kterém vím sloužil jako pucák u JG27 Jochenovi Marseillovi, ale ten byl později zabit.. Právě za to že sloužil Němcům
Ty turecké helmy M17 samozřejmě znám. Vojáci v nich na první pohled vypadají jako kojenci!
Krokus:Kvalita vojáků je typická pro tento region dodnes... Etnická čistka je tak maximum...
Frunsberg nás jistě seznámí s tím, jak jen o vlas jeho děda Balkán málem spasil od komunismu
Metaxa:Vůbec se nepleteš.
Jen podotknu že hodnota toho kňaku je zřejmě vyšší než bojová hodnota té divize

MG34

02. 12. 2007, 09:49

Džuga:No já to nenapsal... Mě by kamenovali že jsem panslovanský židobolševik... Na řezníky z SS se tu moc sahat nesmí

Veiko

02. 12. 2007, 09:52

Mg34-jediná možnost je MG-34. Bud věrný své přezdívce postav si za dveře tuto krásku. Narvy tam průbojné a dědek se neschová ani za zed.

MG34

02. 12. 2007, 09:58

Veiko:Téhle krásky je škoda. Čas od času si ji můžu vyzkoušet. Škoda je i střeliva.
Odjakživa na parchanty platila hůl...

MG34

02. 12. 2007, 10:38

Džuga:Opoměl jsem.. Snad se neurazíš, ale neurážej ani Frunsberga. Přímo ani komolením nicku. Děkuji.
Pobavilo mě tvé vykání, ale v kontextu s "idiotem" vyzní ještě líp... Nic ve zlém, jen nechci aby diskuze končila osobním napadáním, i když občas bych rád použil podobný výraz

Gucci

02. 12. 2007, 11:24

Tak pánové ste mi pro smích hlavně Krokus a jeho výpočty.
MG34 : nemam co říct
Metaxa: Skanderberg byl Albánský hrdina který se postavil proti invazi turků a také ji porazil a divize Skanderberg byla složena z kosovských albánců a zbytkových jednotek kriegsmarine. Roku 44 se vzdala celá divize rusům až na pár jednotek ty byli převeleni k jiným divizím atd...
a konak doporučuji

MG34

02. 12. 2007, 11:29

Frunsberg:Myslím že koňak ty ještě nesmíš
A k tvé poznámce.. TY jsi NIKDY neměl co říct.
Děkuji že jsi potvrdil mé mínění o kvalitách této "elitní" divize

MG34

02. 12. 2007, 11:30

Frunsberg:Abych nezapoměl.. Bacha aby tvůj smích nebyl spíš slabomyslný škleb...:-)

Gucci

02. 12. 2007, 11:39

MG34: mysli si co chceš

Gucci

02. 12. 2007, 11:39

MG34: mysli si co chceš

MG34

02. 12. 2007, 11:41

FrunsbergTo taky dělám, a tobě bych to  doporučil taky.
o tom to je.. MYSLET:-)

Gucci

02. 12. 2007, 11:48

MG34 :hmm no radši to skončíme je to stráta času

MG34

02. 12. 2007, 11:55

Frunsberg:jj, máš recht. Tak zas někdy...

Marouš1

02. 12. 2007, 12:59

No to je tady veselo. Odborník se diví, laik žasne. Chocholouška na vás na všechny. Teplou-studenou a pak na týden do klece.
Ale docela jsem se pobavil. Co dokáže fotka krytky na sirky.
Skanderbeg, Kama i Handžar byly divize tak opravdu na honění "partyzánů" po Jugošce. Ruskej parní válec je zažehlil do propadliny dějin jako "druhořadé" jednotky. Horské jednotky neměli moc protitankových prostředků, tak to Rusovi s pár tankama nedalo moc práce.
Ale to je věc názoru.
Stále tady poučujete jak je třeba neustále číst a vzdělávat se, ale přijde mě to, že všichni nakupujete maximálně v Globusu nebo Hypernově. A pak se učíte komerční knížk- napsal bych spíš srágory na zpamět, a dokonce i odpůrci všeho německého.
Ale to je právě ta věc proč rád navštěvuji DW.

MG34

02. 12. 2007, 14:10

Marous:S tím se dá souhlasit.
I v těch knihách z marketů proti kterým tak brojíš se dá dost vyčíst
Problém je v tom že jsou psány často tak, že mladý nebo nezkušený čtenář si z nich vezme jen to špatné.
Viz knihy o jednotkách SS... Lákavé téma. je hezké že autoři v první stránce formálně odsoudí zločiny, ale zbytek knihy už bezhlavě staví pomník hrdinům.. Bez toho aby popsali celou skutečnost. Prostě se píše o tom co je líbivé, a negativa se přejdou pár větami.
Viz G. Williams atd
Další věc jsou finanční možnosti. Ne každý si kvalitní literaturu sežene.
A jyzykové výbavě ani nepíšu. To je moje bolest.
Klidně čtu i ty "srágory", avšem snažím se to brát ze širšího pohledu.
A s tou vodou se uklidni.
Hygienu provozuju pravidelně.
Návštěvu Chochološka zvaž sám. A zkus pochopit co je to diskuze.
Proto tu žvaníme. Uznávám že často se to zvrhne v nesmyslné kecy:-)
Na druhé straně to číst NEMUSÍŠ!!!

Marouš1

02. 12. 2007, 15:08

To MG34:
Ono je diskuse a diskuse. Někdy mě to přijde jako hon na "frunsberga", pak "hanka" a pak třeba na "marouse".
Lepší je opravdu to nečíst, možná je lepší se občas zamyslet než něco někdo napíše. Tím nechci nikoho obhajovat ani napadat.
K Chochološkovi zajdu a vezmu sebou komplet 110 příspěvků.


MG34

02. 12. 2007, 15:41

Marous:Nejsem si vědom nějakého honu na tebe. S Hankem jsem se přel kvůli způsobu jakým reaguje.
A Frunsberg? Kapitola sama pro sebe...
Prostě si občas neodpustím do něj rýpnout.
jeho názory na mě působí spíš komicky.
K Chocholouškovi půjdem asi spolu, ale z jiných důvodů-

Marouš1

02. 12. 2007, 17:50

MG34: nezapomeň, že Frunsberg má max. 17 let a jeho názory jsou občas k smíchu - do očí by Ti to nikdy neřekl.
Chybí nám tady základní vojenská služba. Hodně členů KVH by potřebovalo do "přijímače". Možná by je to víkendový blbnutí přešlo. Ne všechny - hlavně rychlokvašky co jsou ted v každý vesnici.


Džuga

02. 12. 2007, 18:43

MG34: no mně Frunsberg připadá jako nevychovaný 15 letý spratek co by potřeboval řezat a řezat

Gucci

02. 12. 2007, 19:13

Džuga: takový jako t je třeba střílet a střílet
Marous : jak víš co bych řekl a co ne?

Oskar

02. 12. 2007, 19:32

MG34: Správně číst a číst. Všem bych ale, doporučil knihu od Suvorova
" Všechno bylo jinak "- Jsou v ní zajímavá srovnání. Např. proč měla v třicátých letech sovětská armáda víc výsadkářů než všechny armáda světa v té době. Nebo, proč v té době měla tanky s rychlostí 70 km s možností sundat pásy a jet na kolech. Copak byly v SSSR dálnice? To jsou obranné zbraně? A proč nechal Stalin zlikvidovat všechny obranné systémy SSSR? Proč byly stahovány černé oddíly trestanců z nucených prací, k hranicím dávno před tím, než byl Sovětský svaz napaden? Ano chlapy číst, číst.

MG34

02. 12. 2007, 20:06

Oskar:Četl jsem, a ne jednou. Ale taky bych ji nebral doslovně.. Spíš úvahy a dedukce. To co píšeš znám skoro doslovně.
taky vysvětluje hezky problém čistek. V jiné knize.
Ale najdeš lidi kteří mu budou oponovat, a to je dobře.
Marous:Neblázni chlape...:-)Stará vojna by většinu těchto mazáků zabila.. Ale ne, v tomhle mohu jen souhlasit. I když osobně jsem rád že VZS už nejsou. To se ovšem týká jiných souvislostí.
A neboj.. Však taky našeho Frunsberga nepřibíjím na kříž! Svým způsobem je to moje láska!
Džuga :Připoměl jsi mi jiné rčení.. Týká se zacházení s magnety.. Hladit, hladit, hladit.. Až do naprostého vyhlazení!
Frunsberg:Chtěl jsem se na tebe vykašlat jak jsi sám navtrhl.. Ale nedá mi to... Ty máš střílení v krvi po dědovi co? ale předpokládám že jsi střílel tak ze špuntovka nebo na pouti.
Marouse jsi měl nechat na pokoji.. jediný se tě zastal aspoň trochu:-)))

Gucci

02. 12. 2007, 20:12

MG34: díky za radu já se k tobě radši už nikdy vyjadřovat nebudu a byl bych rád kdyby si to udělal ohledně mě taky díky.....

MG34

02. 12. 2007, 20:14

Frunsberg:Tak nemohu garantovat že v budoucnu občas neocením tvou "genialitu", vědomosti a historický nadhled...:-)
Tím pádem mi nemáš za co děkovat

Gucci

02. 12. 2007, 20:16

MG34 : no ale jodno sem nepochopil nevim o co ti jde?

vyhloš

02. 12. 2007, 20:17

spíš genitalitu

MG34

02. 12. 2007, 20:17

Frunsberg:O tvou morální výchovu!!!
Ale nelam si hlavičku.. nejde o tebe osobně, jen o tvé názory. Takových je vás tady víc.

Gucci

02. 12. 2007, 20:20

MG34 : njn urážíš mě a moji rodinu a neni to osobně?

MG34

02. 12. 2007, 20:29

Frunsberg :Cituj mé urážky!!!!
Urážím maximálně ty bludy které tu produkuješ.

gyry

02. 12. 2007, 20:33

Marous: s tím souhlasím. Frunsberg má 16 let, sám to napsal. Já jsem mu své řekl, někde v polovině této diskuze. Vše co jsem chtěl říct jsem řekl. K tomu honu co byl pak na něj, už nemám co říct a proto jsem se ani nezapojoval. Jak se tu někdo psal někdy je lépe mlčet než psát jeden příspěvěk za druhým. A s tou základní službou souhlasím. Některým opravdu chybí.

Gucci

02. 12. 2007, 21:21

MG34 : Nejsou to bláboly jen názory které ty neuznáváš
gyry: s povinnou službou také souhlasím ale moje generace ji nezrušila...

Metaxa

02. 12. 2007, 21:43

Oskar, MG34: Suvorov je super, narazil jsem na to cca před deseti lety, hodně o tom od té doby přemýšlím. Pokud má pravdu a asi ji má, tak byl Hitler nevědomky dobrodinec lidstva a zachránce demokracie v Evropě.

Metaxa

02. 12. 2007, 21:54

Frunsberg, Gyry: A já zase se ZVS nesouhlasím. Čas který jsem na vojně strávil považuji za ztracený. Nebyl jsem v žádné elitní jednotce abych se něco naučil a nic mi to nedalo kromě vzpomínek a řidičáku (VÚ3866 Mikulov). Názory spolubojovníků mě ani neopravňovaly doufat v bojeschopnost naší tzv. lidové armády. Asi ne úplnou náhodou
jsou nejlepší armády světa tvořeny dobrovolníky a dobrovolné zálohy považuji za velmi dobrou věc

npr.Džigira

03. 12. 2007, 00:34

MG34: koukám, ty  starej neobolševiku, že tady rozjíždíš Frunsbergovi FANKLUB...

Náde

03. 12. 2007, 04:53

super počtení když nemůže člověk spát

martindo

03. 12. 2007, 09:32

Velmi zajímavá diskuze. Ukazuje na nutnost studovat minulost a to velmi objektivně. A být připraven změnit svůj názor na cokoliv.
V 17. letech ty názory nemusí být až tak v pořádku.

Delon

03. 12. 2007, 11:45

Zdravím Tě Oskare:přesně tak. Ruská rozpínavost a snaha zasít komunismus do celé Asie neměla končit jen na hranicích Číny. Prapory revoluce měly zavlát po celé Evropě, včetně koncentráků a masových hrobů, kde by jejich odpůrci končili. Hitler tak paradoxně uchránil notný kus Evropy a jejich obyvatel před totální zkázou tím, že Stalina o krátkou dobu předešel a napadl on jeho. Díky tomu se nejvíce tvrdých bojů odehrálo na území Ruska a  většina padlých byla „jen“ z táborů dvou znepřátelených „ismů“. Za  účelem agrese vyráběly Rusové jen zbraně útočného charakteru včetně letadel. Proto jim i z toho důvodu dělalo problémy bránit se. Zbraně a jednotky byly připraveny k útoku, nikoliv obraně.

MG34

03. 12. 2007, 16:02

Metaxa:Co se týká Suvorova, donutil mě přemýšlet nad tím, proč Adolf zaůtočil tak blbě.. Možná už neměl čas...
Delon:Ač nerad, musím s tebou souhlasit... Rusáci dostali nářez z těch důvodů které uvádíš. Koncentrace jednotek u hranic, plná letiště letadel, suhači kteří neznali vzdušný boj, ale bezvadně útoky na pozemní cíle... Zničené obranné zařízení včetně minových polí... Co to píšu, už to tu stejně padlo

MG34

03. 12. 2007, 16:04

Frunsberg :Tentokrát bez ironie... Z vojny by jsi asi odešel zklamaný.
Osobně jsem raději když VZS nejsou. To co dělalo 7-10 VZS z donucení a pod dohledem hravě zvládnou 4 starší strejdové s cigárem v hubě...
Ovšem fakt je, že na druhé straně mladým klukům něco chybí... je to na velkou diskuzi
npr. Džigira:Jaký fanklub? Frunsberg na hrad!!!

MG34

03. 12. 2007, 16:06

Metaxa:Jen tě ještě poopravím. Byli útvary které ač naplněny VZS(vybíranými) byly plně funkční a výkonné.
Mimo jiné to byly útvary ZU 

Džuga

03. 12. 2007, 22:14

Frunsberg vy byste potřeboval měsíční přijímač v Janovicích nad Úhlavou, tam by vás ty pitomé názory přešly tam byste pochopil co znamená slovo mazák a co myšák. A  Frunsberg je myšák vo tom žádná.

Krokus

03. 12. 2007, 23:53

Oskar: ad Suvorov- co jestli je autor magor, kterej chce najít spiknutí iá tam kde není? Proč měla RA nejvíc výsadkářů, relativně nejepší tanky atd. ? např. protože měla svého času nejdynamičtěji se důstojnický sbor... proč Stalin zlikvidoval obranné systémy? protože byl magor, kterej zlikvidoval CELÝ systém obrany SSSR (a všichni asi víme jak to málem skončilo), vzpoměňte na likvidaci nejgenialnějšího stratéga své doby, maršála SSSR Tuchačevského...
Delon: ad ruská rozpínavost- možná to tak vypadá, ale tento, fenomén není vlastní komunismu, nýbrž je to stará "domácí" doktrína (nikoli nepodobná té "Drang nach Osten"). . již Petr Veliký prohlásil, že nejbezpečnější hranice říše je taková, na jejíž obou stranách stojí noha ruského vojáka. . takže s těmi odsudky šíření komunismu (který zde nechci obhajovat, ačkoli bych jakožto zavilý kryptostalinista měl na to nejsvětější právo) bych ve světle širší historie byl poněkud opatrný

Malont

04. 12. 2007, 10:19

Delon: Naprostá pravda, je vidět, že ti něco říká Suvorov, že?

UCAdmin

04. 12. 2007, 14:01

Pratele divim se jak jeste vubec muzete reagovat na ty ubohe a casto i rasisticky mirene prispevky od Frusberga.
Frusber - takze uz se dej konecne do klidu nebo otravuj nekde jinde. Jestli neprestanes tak dostanes bann na celej DW. Je mi jedno, ze tvuj deda byl SSak a chapu, ze ho mas rad a vazis ho. Muj deda byl zase zarytej komunista a take jsem ho mel moc rad, ikdyz osobne jsem vsi silou proti komunismu. Je to nebezpecna ideologie, stejne tak jako nacismus. Takze doufam, ze uz si to vezmes k srdci a napravis se jinak bude nasledovat to co jsem uz jednou psal.

357magnum

04. 12. 2007, 14:22

UC-ADMIN: ...

MG34

04. 12. 2007, 15:38

Krokus:O genialitě Tuchačevského by se dlo diskutovat...:-)
Čistka se dotkla "hrdinů" typu Jakyr, Uborevič... Ale já u toho fakt nebyl!!!

Krokus

04. 12. 2007, 16:07

MG: stejně tak se čistky dotkly stovek hrdinů bolševické revoluce, kterým velký vožď vděčil za svou moc... a o Tuchačevském prodávám jak jsem koupil, podle mé zdrojové literatury byla jeho poprava vlastně strategickým vítězstvím Abwehru (a smutnou roli v této kauze bohužel sehrálo i naše obranné zpravodajství)

MG34

04. 12. 2007, 17:09

Krokus:Téhle verzi moc nevěřím.. Ale o tom bude kolovat dost dohadů vždy.
Každopádně Stalin nebyl tupý idiot za kterého je často považován. Vrah a parchant ano, ale ne blbec.

Gucci

04. 12. 2007, 18:59

UC - ADMIN: jsem si toho vědom a budu to rezpektovat.

Krokus

04. 12. 2007, 21:47

MG: on by asi tupec, jakkoli ambiciózní neměl myslím šanci se vyšplhat tak vysoko jako Stalin, uznávám, že byl až geniálním manipulátorem (ostatně s Hitlerem toho měl společného víc, než si oba byli ochotni přiznat)... čistky v rudé armádě jsou některými autory považovány za viníka katastrofálních strát za finské války, jakož i v počátku ww2, nicméně jsem se již setkal s názorem, že naopak otevřely cestu mladé krvi do nejvyšších pater velitelských postů RA...

MG34

04. 12. 2007, 22:00

Krokus:Na to jsem taky myslel.
Z lágrů se vrátili i někteří "převychovaní".. Tuším Rokossovskij...
Já to říkám furt, geniální ti hajzlové byli oba dva... Jak Koda, tak ten lakýrník.

Krokus

04. 12. 2007, 22:39

genialita a šílenství- kdo změří, kde je ta tenká hranice mezi těmito dvěma póly lidské psychiky?

Delon

05. 12. 2007, 09:05

Krokus: respektuji Tvé znalosti, ale necítím nutnost být opatrný, protože jsem napsal pouze věci, které jsou dějinami podložené a veřejně známé. Prapory revoluce měly opravdu vlát všude a tam, kam se vojensky dostali i skutečně vlály. Když například osvobodili část Evropy, tak ať to zní sebevíc komicky, zároveň jí i dobyli. Pro nás to bylo nazývané osvobozením ( a také to zpočátku i bylo), ale oni jí zároveň i cíleně dobyli pro svůj komunismus, který tam zaseli a někdy i za pomocí zbraní a proti vůli obyvatel násilím udržovali. Příkladů bych mohl uvést hodně, ale jedno mají všechny společné. Morálně a ekonomicky zdevastované národy a v tomto prostředí i milióny bezduše, v nesvobodě, na hranicích bídy, téměř zbytečně prožitých životů. Možná bych jako příklad mohl uvést oba korejské státy. Na severu lidé k přežití potřebují zahraniční pomoc a jsou nuceni ožírat kůru ze stromů a  jižní je naopak prosperující zemí s dynamickou ekonomikou. Nechci se přít a do diskuse dále přispívat nebudu. Je to jen pouhá obhajoba toho, že nemusím být nijak zvlášť opatrný v pohledu na šíření komunismu.

psotek

05. 12. 2007, 15:22

MG34: Tuchačevského měli "rádi" Poláci, protože je hnal ve dvacátým roce až na Vislu. A kdyby velitel druhé skupiny vojsk, jistý Koba, neudělal tolik chyb ve velení a Tuchačevskij ho z toho musel vysekat, za cenu ústupu, tak Poláci prohráli. No a když byla v r. 1937 příležitost, tak mu to Koba vrátil. On nakonec Tuchačevskij byl taky pěkná svině, Ukrajinci by mohli vyprávět, teda ti co přežili hladomor.

Pan.zer

05. 12. 2007, 16:00

pekne pudovky, malem se uz na ne zapomelo

MG34

05. 12. 2007, 16:06

psotek:Na kauzu Tuchačevskyj/ukrajina jsem skoro zapoměl. Díky za oživení.
Z těch hrdinů by se dali uvést ještě i ti co pálili bílé důstojníky v lodních kotlích, nebo ten šmejd(jméno si nevybavuji) co měl jako ochranku číňany. Pří pdně rudí námořníci, kteří zdrhali tak rychle před slybými a málo vyzbrojenými německými jednotkami, že ani jejich velení netušilo kde vlastně jsou...

MinTaur

05. 12. 2007, 19:42

psotek: Nehral tam roli i genialni tah marsala Pilsudskeho primo v rozhodujicich bojich u Varsavy?

Dost mozna to ted pro me bude predmet jedny zkousky na skole, tak se rad dozvim i neco navic

MG34

05. 12. 2007, 19:46

MinTaur:Pak ti držím palce
Dej mi potom vědět jak to tedy doopravdy bylo, jo?

psotek

05. 12. 2007, 21:00

MinTaur: tak ve zkratce:
25.4. 1920 Pilsudski dal rozkaz k zahájení ofenzivy proti bolševikům na Ukrajině.
7.5. 1920 Poláci dobyli Kyjev.
Červen 1920 Bolševický protiúder, Poláci ustupují.
Srpen 1920 Tuchačevskij pod Varšavou. Polský "Zázrak na Visle", bolševici dezorganizovaně ustupují.
18.3. 1921 Podepsaná mírová smlouva.
Jestli chceš více, tak v knížce od Karla Richtera: Válka začala v Polsku.

MinTaur

05. 12. 2007, 22:41

psotek: Diky za info i doporuceni!

MG34: Uvidime, jaky bude nas pan docent souper. Snad se stane podobny zazrak, jak tenkrat na Visle...

Tom.angler

06. 12. 2007, 11:00

precetl jsem si diskuzi a zjistuji ze u nekterych kolegu je divize Waffen XX Skanderberg hodnocena veskrze kladne, nemecke veleni bylo ale resne opacneho nazoru - tato divize mela nikym neprekonanych 65% zbehu - situace vyplyvajici z klanoveho zpusobu zivota Albancu, proste nafasovali vystroj a zold a odpochodovali ke klanu do hor. Prave za tyto zakladni nedostatky byl prvni velitel teto divize pri vstupu na nemecke vrchni velitelstvi zatcen a ihned zastrelen. Jen male doplneni ke Skanderbergu

MG34

06. 12. 2007, 15:49

MinTaur:V nejhorším spoléhej na zázrak na Marně
Tom. angler:Tyhle detaily jsem neznal, ale plně korespondují s tím co si o této "elitní" formaci myslím

Tom.angler

06. 12. 2007, 16:20

MG34: jestli se Ti nekdy dostane do rukou od Auskeho Dobrovolnici ve II. svetove valce - sice obecne a zestrucnele, ale v mnoha ohledech poucne cteni s obcas prekvapujicimi detaily. Zdravim
Zdravi

MG34

06. 12. 2007, 19:57

Tom. angler:Tak nějaké základní znalosti mám, ale například informace kolik procent jich dezertovalo je pro mě nová.
A hlavně moje paměť je mrcha, a neudrží za chvíli už ani vlastní jméno

Tom.angler

07. 12. 2007, 08:09

MG34: o Tvem vseobecnem rozhledu a znalostech nepochybuji, stejne jako u rady dalsich diskuteru. Nekteri ale dost pokulhavaji nebo cerpaji vsechno od Svojtky a spol.

Metaxa

07. 12. 2007, 08:29

Zrovna je zmínka o Skanderbegu v Reflexu http://www.reflex.cz/Clanek30011.html

MG34

07. 12. 2007, 14:17

Tom. angler:V pohodě, já se přece nevztekám
Svojku čtu taky!!! Ale s patřičným odstupem!
Metaxa:Díky!!!

Krokus

07. 12. 2007, 22:22

Delon: chtěl jsem reagovat, ale admini tady maj bordel, tak nemohu přispívt za což jim děkujií... a't žije zasranáááá cenzura

tosemijestenestalo

08. 12. 2007, 00:27

Po nenuceném přečtení diskuse, kterou rozpoutaly dva levé futrály na sirky, nelze konstatovat nic jiného, než že si Češi svobodu nezaslouží.

MG34

08. 12. 2007, 10:18

Hlíza:trošku tvrdý názor:-)

UCAdmin

12. 12. 2007, 18:07

Krokus - copak se stalo?