Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Pár věcí z půdy

01. 08. 2006 Autor: skokan1944 6690× 40
Kamarád mě nechal vzít si z jeho půdy pár věciček. Jeho děda je na foto. (foto jeho dědy mi dal také :-) )

Skokan

 Autor: skokan1944

Komentáře

Stefan

01. 08. 2006, 09:37

No boha to je pekné... tá fotka sa mi dooooosť páči

Iceman

01. 08. 2006, 10:17

Tak jsem si jen nasucho polknul... čekej hodně komentářů...

Pepe

01. 08. 2006, 10:28

No Skokane, tvůj kamarád je tedy docela pašák!!! Asi tě má hodně rád.

Weckhesser

01. 08. 2006, 10:39

Tvojho kamosa dedo bol SS Shutze ( cize vojín). Pekná fotka A ten vaták tak isto

cortes

01. 08. 2006, 11:34

Frantis

01. 08. 2006, 12:35

Elektrikář...... Luxusní zbožíčko

Nosal

01. 08. 2006, 15:17

Dopjěr dele......... tak to je matroš..... hlavně ten vaťák má dneska obrovskou cenu.

Gucci

01. 08. 2006, 15:27

moc pěkný tu masku mam taky ale mín zrezlou a hadrovou

Skalin

01. 08. 2006, 16:11

Občas mám z některých lidí pocit, že věci nehledají kvůli historii, ale hýčkají si nějakou ideologii v makovici. Můj děda byl v koncentráku a na jistý komentáře jsem dost citlivej pro fašouny!

ludek

01. 08. 2006, 16:12

Dost dobrá bajka na večer před spaním, děda eletrikář a ještě si nechal na památku vaťák. Chtěl bych vidět esesáka, který by u nás po válce přežil.

jezero

01. 08. 2006, 16:36

Takovej vaťák, bych chtěl najít. Dobře by se s ním přikrejvaly brambory ve sklepě, aby nenamrzly.

Delon

01. 08. 2006, 18:34

Skalin: v ruském nebo německém? Ptám se proto, protože obě ideologie jsou naprosto stejné a obě ideologie používaly k věznění a odstraňovaání nepohodlných lidí koncentráky...

Wilhelm.K

01. 08. 2006, 18:53

skalin-muj pradeda byl taky v koncentraku, proto ze byl komous. a nejak namekko z toho teda nejsem. nevim proc sem vzdycky musi nekdo vnaset radoby moudre poznamky o tom jak je nekdo spatny. co je komu do toho co ma kdo v hlave.

sep1

01. 08. 2006, 19:26

moc pěkný věcičky jo a ta politika patří asi na jiný stránky né?
ono totiš obdivovat vaták ss není nic špatnýho ze zbětatelskýho hlediska kolik jich tu asi je. jo jeto skvělý a važ si kámoše

turbokrt

01. 08. 2006, 21:03

Moj pra ujo bojoval v 2 svetovej ako desıatnık slovenskeho statu. Bojoval prı Lypovcı a na vzchodnom fronte protı rusom. Som na neho hrdy nıe kolı ıdeologıı ale kolı odvahe ktoru mal a preto sı vazım kazdu vec kazdy odznak ktorz mam po nom...

skokan1944

01. 08. 2006, 21:12

Zdravím. Jen chci říci, že mě ty věci dal takové jak je vidíte a jestli byly po hromadě nebo je tam někdo přines po kouskách nevím a je mi to jedno. Jsem rád, že mi je dal, ikdyž o tom ví prd (jinak bych dostal taky prd) Politika mě nezajímá. Jsem v položce "Půdovky"! Co mi dal z jeho půdy to jsem nafotil. Jinak dík za komentář k fotce. Skokan

Weckhesser

01. 08. 2006, 21:15

Skalin: To ze niekto dneska obdivuje vatak alebo fotku je cisto z historickeho a zberatelskeho hladiska, pretoze dnes vidiet fotku SS-aka v uniforme hodnost SS-schutze sa len tak lahko nevidi. Lebo taketo fotky najdes len v nejakych knizkach alebo encyklopediach o WW2. Aj to pochybujem pretoze Shutze bola najnizsia hodnost u SS a v knizkach su vecsinou vyssie hodnosti. Alebo dajme tomu ze by ten SS-ak mal na sebe metal za protipartyzansky boj. Tak to uz je nieco, pretoze ten odznak uz sa ani nenachadza v "bohatych sukromnych sbierkach"... a nie to este na fotkach, ze by ho mal pripnuty na uniforme, chapes? Nikdo z nastu nema rad ani nemcku a ani komunisticky ideologiu a nikto za nu nestoji( teda aspon v mojom pripade)

Skalin

02. 08. 2006, 08:46

Ghegi: To jsem rád. Taky hledáme věci z válek a když něco najdem, tak z toho je pochopitelně radost, ale také mi občas přeběhne mráz po zádech když si vzpomenu co to bylo za... Ať už nacisti nebo komíni. Mějte se - všechno dobrý

nalim

02. 08. 2006, 12:08

to all: Vím že to sem nepatří, ale když někdo dělá rovnítko mezi nacisme a komunismem tak mě to nas... Zajeďte se podívat do Osvětimi(je to kousek od hranic) a až uvidíte tisíce dětskejch botiček a hraček tak snad prohlédnete... Tohle ani v těch nejhorších sibiřskejch lágrech asi nenajdete...

Gila

02. 08. 2006, 12:37

no mě by zajímalo kolik skopčáků dělá s takovým entuziasmem historii čs. armády

LUKYHA

02. 08. 2006, 13:23

nalim:je to asi tím že ruské lágry neměl možnost nikdo osvobodit, zdokumentovat a fakta předložit celému světu. Příkladů kdy komunisté vraždili po miliónech a to stejně bestiálně jako nacisté existuje po celém světě snad stovky. Rusko, Kambodža, Čína atd, atd. Milióny mrtvých a umučených. Nikdy žádný režim v celých dějinách lidstva, nezpůsobil tolik tragédií a bolesti co koministický. Opravdu to nelze s nacismem srovnávat.
Přečti si o tom něco...

Knopp

02. 08. 2006, 14:06

nalim: Máš pravdu rovnat komunizmus a nacizmus do jedný laťky nejde......... je to urážka nacizmu. Nemá totiž nasvědomí zdaleka tolik obětí jako kumunizmus. Nikdo si nemá možnost zajít na exkurzi do Gulagů......

Gucci

02. 08. 2006, 16:33

komunisti sou poste svině a nevadí mi jesli někoho našvu muj děda byl u SS skanderberg a dicky mi rikal ze němci byly dicky lepší než ostatní armady byl jugoslavii bojoval proti rusum a partizanum a pak sel do nějakyho koncetraku v rakousku musel hlídat pak sel az do berlina tam si vyslech Hitlera a pak zalezli do metra a tam je pak nasli rusove děda umřel před 5 lety a do sví smrti byl hrdej ze bojoval u SS a ja sem na něho hrdej taky

štrůtal

02. 08. 2006, 21:40

nenašel to kámoš na půdě pod nejakym prknem z podlahy? Jeden muj kámoš mi řikal, že to jeho kámoš našel..... nemluvíme tu o jednom a tom samym? Dej mi prosimte vědět. měl bych něco na výměnu...... nejsi z okoli Liberce? Dík

štrůtal

02. 08. 2006, 21:43

nebo napiš na icq, pokud ho máš....... číslo je 245-252-839 díky..... mužem pokecat.....

nalim

03. 08. 2006, 13:21

No nic, tak holt jsem dostal na českým webu od fašounů přes držku...

Nosal

03. 08. 2006, 13:36

nalim: Klidni se..... myslím že tady nikdo neni fašista! Je to vše jen o zdravém rozumu.

alusss

03. 08. 2006, 16:05

Super nálezy, valím bulvy! Mám vážný zájem o vaták. Můžu koupit nebo vyměnit :D Cenu respektuji. Můj mail:aluss@seznam.cz. Zdar a sílu!

Delon

03. 08. 2006, 19:58

To LUKYHA jsem napsal omylem já. Nikdo tady není fašoun a je mi jedno že se Ti nelíbí náš oprávněný názor na komunsty. Není přeci možné aby se pro jednu zločinnou organizaci zapomínalo na druhou. Přesně tohle totiž měli komunisti v plánu. Proto nám pořád lili do hlavy Hitlera, fašismus a koncentráky. Chteli odlákat pozornost od vlastních zločinů a jak se zdá povedlo se... nebo si vážně myslíš že smrt, mučení a utrpení způsobené komunisty bylo méně bolestivé?

štrůtal

03. 08. 2006, 21:53

Jo o ten vaťák bych měl taky zájem...... už mám ve sbírce SS tankána a SS buršlak a tenhle mi chybí... prosím prosím.....
strutal@seznam.cz

pepazdepas

04. 08. 2006, 13:52

ten váták maskovaný je super... měl bych zájem pokud by byl k mání... případně vyměním za žádané věci...

Jim

05. 08. 2006, 17:50

Tak jsem si to se zájmem přečet a nestačím se divit, jsem dříve narozený, ale to mě nebrání nenávidět bolševiky. Byli skutečně daleko větší svině a němci se jezdili ještě opřed válkou k nim učit. Nedohnali je.
Nerad bych někoho urazil, ale názory jako od Turbokrta, který je hrdý na svého prauja jsou úsměvné, jak může vědět, že byl hrdina, je docela možný, že si dělal do kalhot a pokud to přežil je taky docela možný, že přelezl k partyzánům při SNP. Ostatně je taky možný, že někde vařil v kuchyni. Kdybych měl takový předky, rozhodně bych se s tím nechlubil.
A k Nosalovi, vážně si myslíš, že příspěvky Frunsberg a Turbokrt jsou o zdravým rozumu?

Nosal

06. 08. 2006, 01:01

Jim: To soudit nechci. O zdravém rozumu je to jak sravnávat komunizmus a nacizmus. Konec konců Nalim a asi i hodně jiných si neuvědomují, že tyhle dvě ideologii jsou postaveny na jednu rovinu zákony této země!!! O tom je ten zdravý rozum....

vaurien

07. 08. 2006, 12:24

Delon : Co sem furt motáš komanče??
Pokud vím bavíme se tady o nacismu a fakt nevím, proč bychom ho měli s něčím srovnávat. Ten režim stál prostě za hovno, měl v plánu vyhladit, poněmčit nebo přesídlit miliony lidí. A veřejně se k tomu hlásil.
Takže je mi docela jedno, jestli byli komančové horší nebo lepší.
To je jako kdyby jsi chtěl srovnávat kopanec okovanou kanadou do koulí nebo do držky...

Delon

07. 08. 2006, 21:33

vaurien:neměl jsem v plánu Tě komentovat, ale kde si zjistil že se tady bavíme jen o nacismu? Je to veřejný veb a já se tady můžu bavit o čem chci. Němci to možná měli v plánu, ale bolševici to udělali. Nesmíš ve své naivitě zapomínat že SSSR neby jen jeden stát. Bylo to více suveréních států které bolševici dobyli, přesídlili, poruštili a přitom polovinu pobili!!!!!!!!! Je mi z Tebe na blití!!!!!!!!!!!

vaurien

09. 08. 2006, 11:55

Frunsberk : Ty budeš asi taky nějakej lidovej vypravěč a vyvolávač, co?? :o)))
Kolik je tobě? A kolik bylo tvému údajnému dědovi??
Nějak mi to časově nevychází, protože podle tvého písemného projevu tě odhaduji na zastydlého pubescenta...
:o))

vaurien

09. 08. 2006, 12:39

Delon :
Proč sis tedy svůj trapný komentář nenechal pro sebe???
Na blití ti může být tak akorát ze sebe samého.

Podle keců typu : „ Voni ty němci nemohli bejt tak špatný, protože rusáci byli ještě horší “, si říkám, jestli náhodou nechceš nacismus nějakým zvláštním způsobem obhajovat. Nepatříš snad mezi popírače holocaustu, kteří doma tajně hajlujou a na Ádovo narozeniny doma zapalují svíčku??

Jak už jsem psal, nejsem příznivec žádného extrémního politického režimu. Tudíž nemusím ani nacisty, ani komunisty.
Jenže poslední dobou se stalo v určitých kruzích módou zlehčování zločinů nacismu a já na to začínám být trochu alergický. Jako by se u některých lidí zvrhlo sběratelství v něco špatného.
Doufám, že u většiny z Vás tomu tak není…

Ps:
Máš pravdu, je to tady veřejný web. Ale proč taháš do diskuse o SS, němcích a věcech po nich komunisty, tak to opravdu nechápu. Že by nějaký komplex? :o)

Delon

10. 08. 2006, 17:19

vaurien:kdybys pečlivě četl co píšu, tak by Ti muselo dojít že jsem to právě já, kdo odmítá násilí jakékoliv strany. Nechci aby se pro násilnosti jedné strany, zapomínalo na násilnosti strany druhé. Jestli tedy chceš nějak čelit násilí jako celku, musíš si nejprve nezaujatě přiznat i násilí ze strany druhé. Násilí je jen jedno, bez ohledu která strana se ho dopouští. Znovu píšu že komunisté po celém světě povraždili a umučili více lidí než Hitler, že bolševici porobili a zotročili za obrovských obětí mnoho suveréních národů a ještě přidám, že než napadl Hitler Polsko, tak měli Rusové ve válce s Finske a napadení Bezarábie daleko více mrtvých než samotný Hitler za celé polské tažení. Tím že budeš jedno násilí torevot a druhé odsuzovat, ničeho nedosáhneš.

vaurien

11. 08. 2006, 09:06

Delon : A já ti znova odpovídám, že samozřejmě vím co komunisti provedli, že je nemám rád a v žádném případě jim nehodlám nic z toho co provedli prominout. Zlo je prostě zlo a je třeba ho odstranit z povrchu zemského.
Ale pořád nechápu, proč je ( komunisty ) do podobných diskusí neustále někdo podsunuje. Jakmile se začne mluvit o nacistech a o tom co provedli během druhé světové, netrvá to dlouho a už někdo bez zjevné příčiny hodí do „placu“ komunisty. Opravdu mi to připomíná situaci, jako by tím někdo chtěl zakrýt špínu špínou, o které si myslí, že je ještě horší.
A ubožáci, kteří nejsou schopni zvládnout ani svůj písemný projev, jako například Frunsberg, jen přilévají olej do ohně.
Ps : I když ty komunisty OPRAVDU nechci obhajovat, tak si na závěr nemohu odpustit jednu poznáměčku o tom, kolik let kdo na svoje řádění měl. Komunisti řádově desetiletí, nacisti po nástupu k moci a „osmělení se“ řádově roky. Jsem moc rád, že je spojenci zastavili a zabránili tak dokonání holocaustu a dalších libůstek, co si na nás Hitler se svoji bandou připravil. Ani se neodvažuji domýšlet, co by se stalo v případě, že by ovládli celou Evropu.

karlik

07. 09. 2006, 20:13

Kdybys prodával nebo měnil ozvi se díky.