Úvod / Články

Pomník padlým WW2 - ostuda města Liberec

02. 07. 2007 Autor: prizak 7040× 262
Zdravím všechny příznivce tohoto vynikajícího webu. Každý z jeho příznivců má méně nebo více úcty k padlým za WW2 a hlavně na našem území.

Před několika lety město Liberec nechalo zlikvidovat pískovcový pomník padlému vojínovi v době osvobození. Město Liberec vypsalo konkurs na výstavbu nového pomníku k této události. Stydím se že jsem,, Liberečák. “ To, co zde vybudoval vítězný,, tendr“ se nedán popsat jinak, než,, reklama na komínové vložky. “

Nu posuďte sami a jsem zvědav, jaké ohlasy zde budou.

Hezký den všem.

 Autor: prizak

Komentáře

vyhloš

02. 07. 2007, 10:45

popravdě bych v tomto pomník nečekal

rommel_hrp6

02. 07. 2007, 10:47

Nazdar, ja v tom taker pomnik nevidim, staci dodat nazev nejake fiormy co dela potrubi, a je to vlastne jen reklama. Tohle kdyz vidi pamnetnici, zajimalo by mne, co se jim honi hlavou. PS: megamagor co tohle stvoril by mel jit hned na leceni, ti co to schvalaili, by se nad sebou meli zamyslet...................

vyhloš

02. 07. 2007, 10:49

a není to jen výdech nějaké ventilace. třeba pomník je o pár metrů vedle

Emilos

02. 07. 2007, 10:49

A co to počítadlo? Ono to bouchne!

hans.poa

02. 07. 2007, 10:52

Týýýý vole!!! Co to je??? Tady někomu těžce hrabe! Který vypatlaný idiot tohle vymyslel, a který to schválil??? Svět se v kravskou řiť obrací!!!

1kosta

02. 07. 2007, 10:52

z toho by člověk zvracel

Iceman

02. 07. 2007, 10:58

Tak to bych se taky styděl... Holt si někdo asi namastil kapsu. Rozhodně je to zdaleka nejhorší "pomník" co jsem viděl...

MG34

02. 07. 2007, 10:59

Tak to jsem prostě nepochopil.......

Miky von Leitmeritz

02. 07. 2007, 11:00

(nemám slov)

Dick

02. 07. 2007, 11:05

Co to je za hnus
To pak člověk neví, jestli se má smát, nebo brečet. V tomto případě to druhé.

UCAdmin

02. 07. 2007, 11:06

Tak to je mazec - mozna byl jen spatne zadan pozadavek a nebo bylo dost kapriku

vyhloš

02. 07. 2007, 11:06

spíš bych to viděl na ty kapříky

mikes1960

02. 07. 2007, 11:11

no to je dílo, to snad je možné jen unás takovou zhovadilost odpornou, lituji tě pokud kolem chodíš a koukaš na to, to není ucta to je výsměch-fuj

sturm

02. 07. 2007, 11:17

To vypada jak prolízacky pro mouse

garisz

02. 07. 2007, 11:22

mám odpor ke sprejerům, ale v tomto případě bych byl pro ať si trochu pohrajou, protože toto není žádné umělecké dílo, zlátí partyzáni

Tom.angler

02. 07. 2007, 11:23

Tak na tohle nezbyva nez tupe zirat
des a bes

kite7

02. 07. 2007, 11:26

si dělaj prdel

Hank

02. 07. 2007, 11:29

Myslim ze i sam autor by si mel sednout a nad svoji budoucnosti se zamyslet... Koukam na to nekolik minut a stale nemohu najit spojitost tohoto "dila" s koncem valky. Mozna ji nekdo nasel...

teodor

02. 07. 2007, 11:29

to je hnus.... inak sa to ani nedá opísať...

fajntomas

02. 07. 2007, 11:33

Co to je za stroj??

smrksmrk

02. 07. 2007, 11:35

Tohle není vše co se ve zkorumpovaným Liberci děje,...
Prizak: taky sem z LBC

Pedy

02. 07. 2007, 11:45

Tak tohle je opravdu luxusní hnus

lih

02. 07. 2007, 11:47

prizak. Jseš si fakt jistý, že tohle měl být pomník? Mně to připadá spíš jako : vyhřezlá futuristická kanalizace. Nevidím tam žádný datum, nápis, "nebo spíš návod jak se to má použít".
Nebylo by špatné pro zajímavost zjistit jmeno "úmělce" nebo firmy, která to tam zapomněla.
Kdo Vám v Liberci vládne?? Ufoni??

Biker

02. 07. 2007, 11:53

Do p... i! Chcel by som vidieť ten šek, čo mu za to UFO vystavily. Starostov syn je archytekt?

bafy

02. 07. 2007, 11:57

Každopádně socha, byť vzniklá za komančů by vypadala lépe než toto hnusné monstrum. To je fakt pomník pro oběti WW2, chce se mi z toho blít...

Lancialem

02. 07. 2007, 11:57

Zase další pomník, který má v noci strašit kolemjdoucí

garisz

02. 07. 2007, 12:00

a co takhle to natřít na růžovo a stím "umělcem" bych si rád popovídal a s těmi co to schválili taky

Turbo UNCečko

02. 07. 2007, 12:02

hruza a děs

poaman

02. 07. 2007, 12:03

Hoši zaspali jsme dobu, ta hrůza už tam nějakou dobu je. Není to nic nového Dneska to vidím poprvé a chce se mi z toho zvracet, když mi to líčili jak to vypadá, tak jsem nečekal že je to tak hnusny. Bohužel já už se v této zemi ničemu nedivím.

Miran

02. 07. 2007, 12:15

Ultra mazec!!!

Novka

02. 07. 2007, 12:20

Toto neni pomník ale vísměch padlím. Nic tak tragickýho jsem jaktěživ neviděl. Opravdu ten co to podepsal je MAGOR. Zaslouží pár na držku.

prizak

02. 07. 2007, 12:21

mixersmrk - vím na co narážíš. nejedná se takhle náhodou o zastávku MHD? Jinak podobných husob je v Liberci až dost Měj se.

dabac

02. 07. 2007, 12:21

to snád nie. . to je fakt strašné. . určite to má byť pamätník?

prizak

02. 07. 2007, 12:24

dabac - ano, na 100% je to památník a stál tuším 2 nebo 3 miliony. Původní byl zrušen. ještě se pokusím zjistit,, autora" tohoto díla.

prizak

02. 07. 2007, 12:25

dabac - ano, na 100% je to památník a stál tuším 2 nebo 3 miliony. Původní byl zrušen. ještě se pokusím zjistit,, autora" tohoto díla.

creazzzy

02. 07. 2007, 12:53

toto je vetraci sistem METRIXU

jenk007

02. 07. 2007, 12:56

Toto? V parku? SKLÁDKA ZAKÁZÁNA!

smrksmrk

02. 07. 2007, 12:58

prizak: nejen je toho víc třeba Tipsport arena,...

Wolf2

02. 07. 2007, 13:04

Pomník padlým? Jechecheche-možná, že je to klimatizace podzemního bunkru Libereckého primátora. To není pomník ale hnus, nejlepší by bylo kdyby to bezďáci dali do sběru.

prizak

02. 07. 2007, 13:10

mixersmrk - ano, a těch staveb je více. Hlavně, kdo nabídne dražší nabídku, vyhraje

machane

02. 07. 2007, 13:25

ten umělec co to vytvořil moc hulí

Trabant

02. 07. 2007, 13:27

Pohádka o bordelu: V jednom městě byl primátor a ten si za poctivě zachráněné peníze z obecního rozpočtu opravil domek. On to byl spíš zámeček. Když bylo hotovo, pán se podíval na hrobadu stavebního bordelu a řekl si:"To je škoda dát do sběru, udělám z toho pomník (ještě že je synáček architekt, jemu se bude za odměnu nějaká ta korunka také hodit). No a za to, že jsem z vlastní kapsy nechal postavit takový krásný pomník, tak si musím napsat veliké premie!!! "

jezura1

02. 07. 2007, 13:34

Tak to si dělaj snad prdel!!! Okamžitě zlynčovat toho kdo to povolil a ten kdo to podmazal. Opravdu hnus, nic horšího jsem neviděl. Ostuda města!!

Kolečko

02. 07. 2007, 13:37

Pracuji ji teď nějaký čas v Liberci a kousek od tohoto veledíla bydlím v penzionu. Každý pracovní den se na to dívám......

dobroděj

02. 07. 2007, 13:47

To je fór!.. A když né, tak je to hnus.

prizak

02. 07. 2007, 13:48

dobroděj - jesti fór tak ale hodně blbej

rastrperry

02. 07. 2007, 13:51

Pánizastupitelé jsou magoři, když tohle dokázali scválit!

Andy Green

02. 07. 2007, 13:52

Takhle u nás vypadá kontejner na šrot!!!

misa.horak0

02. 07. 2007, 14:25

to nejsou lidi ale kurvy... ( s prominutim)... ale ten kdo to navrhl nevidel pamatnik ani z richliku....

Dag

02. 07. 2007, 14:27

... si děláš srandu. To určitě někdo dostal bokem nějaké peníze nebo byli na radnici opilí. Vždyť je to šrotiště nebo nějaká kompresorová stanice...

jarotv

02. 07. 2007, 15:06

odporucam buldozer pod ruskom tmy

banana

02. 07. 2007, 15:07

No to jsem v životě neviděl, nědo tak nevkusného a kýčovitého, se chudáci asi obracej v hrobě Za tohle bych někomu hlavu. Kdyby tam byla jen pamětní deska, udělala by víc parády než tahle reklama na klimatizaci, asi je to někde bokem, že to místní neviděj ne?
Tohle kdyby postavili tady, tak bych na vlastní triko zařídil buldozer a udělal z toho placku a super zprávu pro tv nova o vandalech No je mi z toho zle, to je pomalu na petici a okamžité ukončení odpovědných osob, ještě bych jim nechal zaplatit odstranění a novo mramorovou desku

banana

02. 07. 2007, 15:13

No a teď jsem si ještě přečetl, že to stálo 2-3 milony, to je opravdu nehorázný žert, asi žijeme v banánové republice, Liberáči udělejte s tím něco, tohle je opravdu megashit, ani na smeťák by to nechtěli. Dal bych nějakej úplatek bezdomovcům, aby se o to postarali... co ukazuje ten display? No kua to mě teda tak naprudilo, že si musím dát pauzu

vyhloš

02. 07. 2007, 15:28

taky by mě zajímalo co znamená ten digitální ciferník

jawako

02. 07. 2007, 15:38

kurva, ludský život položený vo vojne už asi nemá cenu. je to sprostárna a projebané prachy za pičovinu. nemajú úctu k ničemu. kulku do palice blbcom.

Kvítek

02. 07. 2007, 16:54

Demetní opice by to postavily líp...

Kvítek

02. 07. 2007, 16:55

Nemám slov... Je tam někde kýbl, kam chodí lidi zvracet?

kefa

02. 07. 2007, 16:57

Já kolem chodil a myslel že jsou dole garáže je to smutný
Kanon ráže88 by tam mohl bejt

George-83

02. 07. 2007, 17:37

Tohle je pomník jo? To snad ne... vždyť to vypadá jak z filmu Vetřelec

Chaenap Tanefas

02. 07. 2007, 17:40

Ahoj lidi,
jestliže tohle je skutečně památník padlých vojáků, tak já jsem papežova dcera z druhého manželství.

halík

02. 07. 2007, 17:52

Jako dekorace na nějakou tekno párty nebo kulisu sci-fi filmu-dost dobrý. Ale jako památník WWII je to absolutní vrchol nevkusu. Ať žije Kocourkov

PAVEL001

02. 07. 2007, 17:58

Co to má být??? nějaká klimatizace??? ten kdo tohle schválil tomu bych urazil pařáty......

Fami

02. 07. 2007, 17:59

To se mi snad sen!! Takhle že uctíváme padlé za naší svobodu?? Ne tomu nevěřím to musí být nějaký omyl a nebo vtip, ale hodně nevkusnej.

wood

02. 07. 2007, 18:30

Třeba se v zimě do toho bude vhánět teplý vzduch a ve škvíře se budou ohřívat bezdomovci. Je to skutečně umění, které asi chápe pouze zkouřený autor a pak ti, kteří se tváří, že tomu rozumí. Předpokládám, že to stálo radnici několik sto tisíc a rádi to vyplatili, aby se neřeklo, že to nechápou.

Prokeš

02. 07. 2007, 18:33

Ten kdo to vybral, schválil a zaplatil je blázen, podvodník a zřejmě i zloděj, protože okrádá své spoluobčany, ať už se jedná o jednotlivce či skupinu. Ovšem, údajně je v Liberci více takových artefaktů "moderního umění".

vonPardubitz

02. 07. 2007, 18:37

Tak to je opravdu humus. Je vidět, že architekti si v poslední době plácaj hovadiny tak akorát pro sebe a ne pro normální lidi. A tohle je megahnus

marczus

02. 07. 2007, 18:39

CO TO JE, TO NENI POMNIK ZE NE? ())))

Vladimir64

02. 07. 2007, 19:14

Tya trubky vypadají jako z hliníku, tak se o to opálení spoluobčané naštěstí za chvíli postrají. Jinak to člověka co to tam nechal postavit, tak kamenovat.

kostiboj

02. 07. 2007, 19:22

Jestli to tam neni přidělaný nějak fakt festově tak to stejně magneti odnesou do sběrny, no a v podstatě udělaj dobře...

brixxxo

02. 07. 2007, 19:36

wood- Prizak napisal 2-3 miliony!!! , to je neuveritelne, toto keby postavili v mojom meste tak natiehnem ciernu kuklu a berem farebne spreje... jeb.. tý k. k.t co to navrhol

brixxxo

02. 07. 2007, 19:38

alebo molotov kokteil

venda 25

02. 07. 2007, 19:38

morcata uz o tom vedi adlouho to tam mit nebudes a toje jedine dobre... velebnosti je to hnus

Giftmacher

02. 07. 2007, 19:39

co to je? to je nějakej agregát, není to ten pomník, co je vidět na těch fotkách, že ne?

PaZa

02. 07. 2007, 19:40

Jestli při slavnostním odhalování účinkovala armáda, tak hanba jí. Měli to kluci hned zbourat. Jdeme ukamenovat zastupitelstvo. A taky jako ostatní nevím, podle čeho se dá poznat, že je to pomník padlým. HNUS

tonak

02. 07. 2007, 19:44

Kristova noho, CO TO JE? a kde skončil ten původní?

Barthas

02. 07. 2007, 19:53

Když ostuda tak pořádná!!! Je to opravdu nehoráznost, má to tak nanejvíš hodnotu šrotu

Mauserk98k

02. 07. 2007, 20:00

co to má jako znázorňovat? dyt je to nehorázná šílenost

GEGE

02. 07. 2007, 20:18

Chorý mozky Ti co to stvořili a dali tomu zelenou, snad neni pravda no v dnešní době se ani neni čemu divit!

andolf

02. 07. 2007, 20:21

to není klimatizace??

SV.TGM

02. 07. 2007, 20:23

jeeeee to si zas nekdo videlal soutez vypsana byla ale už ji asi predtim vyhral ten dement co to postavil!!! KORUPCEEEE!!! Sice jsem vlastenec ale tohle je fakt už mooc prehnany!

Maverickan

02. 07. 2007, 20:37

Taky jsem liberečák a taky se stydím... navíc to už ani nefunguje, dřív to při průchodu na člověka foukalo, teď už ani ránu... i když je to možná lepší - radši blbost než foukající blbost...

Maverickan

02. 07. 2007, 20:38

Taky jsem liberečák a taky se stydím... navíc to už ani nefunguje, dřív to při průchodu na člověka foukalo, teď už ani ránu... i když je to možná lepší - radši blbost než foukající blbost...

Kvítek

02. 07. 2007, 20:39

Jedna klec pro primátora a druhá pro architekta. Zavřít je tam oba a šťouchat do nich klackem-dost pořádně

Maverickan

02. 07. 2007, 20:41

Kvítek: Jo, to by byla atrakce - "Šťouchněte si do Kitnera"...
jinak sorry za předchozí dvojpříspěvek

Arcisvině

02. 07. 2007, 20:46

Tímto památníkem bojovníkům a obětem za svobodu vlasti se od roku 2000 může "pochlubit" Liberec. Autoři Jan Stolín, Petr Stolín, Monika Mitášová. Interaktivní objekt obklopuje park s trávníkem, stromy a rododendrony. Prostor pro vzpomínání tvoří dvě rovnoběžné síťované stěny z kovu, v nepřítomnosti lidí tiché. Jakmile však někdo vejde, zapnou se ostrá světla (rtuťové výbojky), ohlušující proudění vzduchu a pohyblivé elektronické texty, připomínající místa a data bojových událostí, jejichž obětem je památník věnován. Do jeho nitra byla uložena prsť z devíti bojišť druhé světové války.

DFC

02. 07. 2007, 20:47

Tak to je opravdu napřesdržku

Paul1

02. 07. 2007, 21:08

Viděl jsem dost, ale toto..?? Pomník obětem?? Nejel v tom taky JXD?? Vivat homolkovo velkočesko

mashinepistole

02. 07. 2007, 21:13

Pomnik padlym hrdinom v metrixe Ten co to staval asi musel byt statocne zhuleny

Paul1

02. 07. 2007, 21:15

Musím reagovat znovu. V takovým prima městě taková kravina. Na druhou stranu pochopitelné. Zastupitelstvo tu je MALINKO "svérázné". Umělci by u toho měli držet službu a pěkně sdělit občanům VO CO GO(nebo za kolik???) Mimochodem to numero co jsme za to všichni zaplatili musí někde viset na netu. Co takhle zápisy rady...

Jim

02. 07. 2007, 21:16

Děláte si prdel? Jakej pomník, vždyť to jsou nějaký kontejnery s pružnejma komínovejma vložkama. Co jste si v tom Liberci zvolili za kretény? Já bych je všechny do těch klecí nacpal. Narazil jsem už na různý umění, ale tohle je prostě něco. Chtěl bych být u toho, když se to odhalovalo, jak se ti blbečci tvářili.

Paul1

02. 07. 2007, 21:20

Anebo to nabídnem amíkům jako novou zbraň proti terorismu. Já to vidět na živo, tak se fakt poseru. Kdyby bubákům v Iraque řekli, že to bude stát na každým rohu tak bude mír na to tata

Paul1

02. 07. 2007, 21:21

Už nehulim, slibuju

jawako

02. 07. 2007, 21:30

chlapi, podme to zlikvidovat a zahrabat. protest. jinak to nevidím. alebo dát do televize, nech se verejnost taky vyjádrí.

Hareman

02. 07. 2007, 21:33

Také jsem liberečan a musím říct že to je humus největší... a žádná novinka to taky není, stojí to tu už mnoho let, rudoarmějec + další zřejmě"nepohodlné" sochy momentálně stojí v takovém lapidáriu v pavlovicích kousek od paneláku hokejka... bohužel je poškozen, někdo mu ulomil samopal .. ale jsou tam další sochy, třeba žena co s dítětem stojí nad padlím, nebo dlaždice s nápisi SOKOLOVO a DUKLA... bohužel se mi zdá že se o to tam nikdo nestará

Hareman

02. 07. 2007, 21:40

Také jsem liberečan a musím říct že to je humus největší... a žádná novinka to taky není, stojí to tu už mnoho let, rudoarmějec + další zřejmě"nepohodlné" sochy momentálně stojí v takovém lapidáriu v pavlovicích kousek od paneláku hokejka... bohužel je poškozen, někdo mu ulomil samopal .. ale jsou tam další sochy, třeba žena co s dítětem stojí nad padlím, nebo dlaždice s nápisi SOKOLOVO a DUKLA... bohužel se mi zdá že se o to tam nikdo nestará

Vojta68

02. 07. 2007, 22:22

Brrrr, nejhnusnější fotky na tomhle webu!!!! Uplně mě přeběch mráz po zádech Chtěl bych se s někým kompetentním sejít u baru, abych ho pořádně kopnul do prdele.

Pacey

02. 07. 2007, 22:39

Ty kokot, no to je hrozný...

Stefan

02. 07. 2007, 22:58

Hm... nemáte plešatých v mestskom zastupiteľstve? Neberte to nikto osobne, je to len taký fór... viete čo je to plešatenie? Je to premena hlavy na riť. Najprv sa mení obsah a v dôsledku toho forma...

hladač

02. 07. 2007, 23:19

to muselo dať prácu, a pritom taková blbosť

MIRI.NR

02. 07. 2007, 23:20

Ja sice pijem, ale to by som musel este fetovat, hulit a drogovat aby ma nieco taketo napadlo

Venawass

02. 07. 2007, 23:56

Vzkaz autorovi -

Emilos

03. 07. 2007, 00:04

hele a co druhý pohled? Až tohle jednou někdo kopne, samo že za hóóódně dlouho(protože nato se jen tak nezapomene)bude z toho asi dost v p...

prizak

03. 07. 2007, 01:29

Tak jsem přijel z práce a ani ve snu by mě nenapadlo, že se zveřejněním tohoto humusu postarám o takové pozdvižení. Tolik komentář bych ani ve snu nečekal a ani jeden se netrhne od názorů všech na tomto webu. Už jsem taky přemýšlel, že napíši na radnici dopis, zda by neuvažovali o odstranění tohoto paskvilu. Je to ostuda nás všech ještě že o tom neví turisté. Už tak máme za hranicemi díky politikům ostudy tost.

vetess

03. 07. 2007, 05:18

Vopičárna

Cold Hunter

03. 07. 2007, 09:17

Ak je toto pomník tak spapám svoje Nem. boty

dolin

03. 07. 2007, 09:25

Jééé, já v tom mám doma papoušky - říká se tomu voliéra Teda jako bez těch prkavic vevnitř...
Vy tam nemáte tmavočechy? Jako že by to jako odklidili?

HNÚÚÚÚÚSSS!!!

Roza

03. 07. 2007, 10:31

Tak to je opravdu ostuda! Nejdřív jsem si myslel, že je to jen černej humor, ale bohužel není!!! http://www.liberec.cz/scripts/detail.php? id=12917

Asterix

03. 07. 2007, 10:48

Ty vole, tak to je neskutecny... Co ale cekate, od narodu svejku a prizdisracu... ... tady se rychle zapomina... SHIT!!!

brixxxo

03. 07. 2007, 11:34

Prizak- skus to dať do telky, jako že to je hanba padlých, nech vedia všetci čo za k. k.ta sedí v radnici. Určite máte nejakú reláciu kde by to zabrali- napr. černé ovce a pod.

brixxxo

03. 07. 2007, 11:38

Alebo napíš petíciu za odstránenie tej k. k.tiny!!!

kote

03. 07. 2007, 11:57

Asterix: Já Ti dám národ švejků a přizdisráčů!!!

dolin

03. 07. 2007, 12:59

Pánové jako mě to nedá! Co to vůbec má zobrazovat,... Já jsem jako profesionální amatérský fotografa a teda už sem viděl dost. Ale tu hledám nějakou logiku k osvobození či vojenské tématice marně!
Nečetli jste někdo CO TO MÁ ZNÁZORŇOVAT? Mě to připadá jako varování před klimatizací a pevnýma linkama a parodií na terária s hroznýši v ZOO,...


Kdyby to bylo vyfocené někde za Lidlem nebo hypernovou tak řeknu že je to rozjebané klimatizace nebo tak něco ale TOTO???

Peterca

03. 07. 2007, 13:44

to se chtěl nějakej podnik v Liberci zbavit starý klimatizace a asi si řekli, že vyhodit je to škoda.... A tak to prodali jako umělecký dílo městu...
Bohužel je  smutné, že to skončilo jako pomník...

Itcho

03. 07. 2007, 13:59

Fuj, čo je to za hovadinu. To že je pomník? Kopa rúriek a káblov. Hanba. Urážka pamiatky

Stefan

03. 07. 2007, 14:19

Není vlídná lidstva tvář: sebestředný otrokář.
Nehledíme na nebe, staráme se o sebe.
Zubožená příroda, lacino to neprodá.
Pak se zase šikne Bůh, v nouzi věru věrný druh.
Jak nás ještě odrbat, vymýšlí nás hodný stát.
Není nutno však se bát, už nebude z čeho brát.
V čem tkví peklo, v čem tkví ráj?
Lidi tu zapomínaj.

Arny_CZ

03. 07. 2007, 15:30

Tak taky na to čučím jak puk. Nějak nechápu, co to má vyjadřovat? Jestli to tedy není jen vtip, tak je to dost ujetý. Tomuto někdo říká umělecké dílo? Jednak není vůbec poznat, co to má vyjadřovat a jednak by to zvládlo udělat tříleté děcko.
Třeba to má vyjadřovat něco společného s tankama-těm se taky říkalo na vojně "hadice", jelikož je jich tank plný+nějaké trubky

Dulint

03. 07. 2007, 16:15

Taková hnusota a co  musela stát prachů........

Zajíc

03. 07. 2007, 16:59

Tohle je snad pomník dětem vězněných v klecových lůžkách ne  A že to stálo tři mega Se posrali. Možná že třista tisíc a zbytek byl na chlebíčky a  . Mělo by se s tím něco udělat.

dx

03. 07. 2007, 18:52

dobrej hnojník. architekti, zastupitelé!!! jste normalní??? do lomu s váma
a kutat šutr nadoživotí.

WIKING

03. 07. 2007, 19:52

Nepochopitelnej hnus.
Jeto jak pomník Terminatoroj nebo jak se ten blbej film jmenoval.
Doufám že to někdo brzy šlohne do zběru a pak tam daj zas ten pískovec.

PunkGold

03. 07. 2007, 20:00

Co to je

brixxxo

03. 07. 2007, 20:15

je to fakt hnus, čím viac sa na to pozerám tým viac je mi z toho zle

Gucci

03. 07. 2007, 20:25

to je pomník aha ja myslel že de o nějakej výskum NASA

jumper

03. 07. 2007, 21:46

Humus!

kralsumavy

03. 07. 2007, 21:58

chudat ten vojin ten se musi v hrobe obracet, to je opravdu hnus co jsou lidi za penize udelat

brixxxo

03. 07. 2007, 22:03

Fakt tam chýbajú už len tie papagáje a celkom luxusná voliéra ZOO Liberec

kralsumavy

03. 07. 2007, 22:05

jsem fakt nasranej tem ZMRDUM bych to nechal zaplatit a pak ke zdi

brixxxo

03. 07. 2007, 22:08

Fakt tam chýbajú už len tie papagáje a celkom luxusná voliéra ZOO Liberec

brixxxo

03. 07. 2007, 22:09

sorry- to som nechcel mi to tam skočilo samé dva krát

slávad

03. 07. 2007, 22:57

Nespletl ses - toto a pomník. Docela bych rád viděl fotky jak k tomuto kladou věnce představitele vašeho města . Potěš nás a pošli fotky

sms

03. 07. 2007, 22:57

každý mrtvý vojak nech mal akukolvek uniformu si zasluži slušnu spomienku

Vyky

04. 07. 2007, 10:00

Na tomto paskvilu se bohužel představuje současná kultura národa. Za naši svobodu, za to že je dnes v Evropě mír, zemřelo hodně nevinných lidí z různých zemí bez rozdílu. Dříve nás krmili pouze SSSR a nyní zase USA. To ovšem dělají pouze naši bezcharakterní představitelé, kteří chtějí být za každou cenu poplatni době a In. Dříve zpívali Gagarinovi a dnes? Škoda mluvit. Hlavně že to sype! Jestli to co je na obrázku má skutečně být pomník padlím, tak ten Liberecký pán s motýlkem, by se měl hanbou propadnout až do západního německa.

Vyky

04. 07. 2007, 10:02

Už jsem to nestihl: padlým

trasyk

04. 07. 2007, 12:51

Panebože... ... Tímhle chtějí radní určitě vytrestat obyvatele Liberce... Co jste jim Liberečané udělali?

CV

04. 07. 2007, 14:21

Můžete mi vysvětlit jak to funguje a co to dělá?

john712

04. 07. 2007, 14:41

Vypadá to, jako by ke stavbě tohoto "pomníku" bylo použito zbytků z vzduchotechnického zařízení... hrůza, jakým způsobem tohle monstrum může uctít něčí památku? Kdyby tam raději dali obyčejný kus kamene s nápisy...

Uton

04. 07. 2007, 15:26

To UFO muselo od někaď přiletět. Ten autor nemůže být normální a ti tupci co mu za to zaplatili by měli skončit ve cvokárně taky. Strašná ostuda a velkej hnus. 100x lepší je kus šutru s nápisem.

Archie

04. 07. 2007, 17:08

Panove! Vy jste nepochopili, ze si z Vas dela srandu. Vzdyt to je ventilacni system libereckeho metra!!!!!!

matejMB

04. 07. 2007, 19:06

Archie: Jj máš pravdu, koukám na to každý den, já totiž tím libereckým metrem lítám občas na Mars...

prizak

04. 07. 2007, 22:23

Kéž by to byla ventilace, libereckého" metra.

urquell

05. 07. 2007, 05:40

Osobně musím říct, že se mi to líbí. Chápu sice, že se tenhle výtor, vymykajicí se klasice válečných památníků, hodně lidem nelíbí, ale mě se MYŠLENKA dost zamlouvá. Možná, že by tam z historického hlediska měly ty stěny stát tři, ale to by pak se pak ztratil ten efekt. Takhle je to možné aplikovat na kteroukoliv šílenost jménem válka. Provedení je podle mě dost módní a moderní a je otázka, nakolik bude akceptovatelné za x desítek let (nenadávalo se také náhodou na secesní a vlastně i jiné předchozí umělecké styly a směry?). Je samozřejmě obrovská ostuda, když zřizovatel památníku není schopen zajistit funkčnost po celou dobu existence, takže takto umělecké dílo ztrácí svůj původní smysl a je více zranitelné a snáze kritizovatelné. Otevřenou otázkou je kolik by stál adekvátní "klasický" kamenný/kovový pomník. Můj osobní názor je, že těch milionů by "padlo" rozhodně víc. Já říkám díky liberečtí!

Stefan

05. 07. 2007, 09:46

Urquell ale ide o to, že tí ľudia čo padli, padli pred 65 rokmi. Čiže by to malo symbolizovať niečo z tej doby a mali by tam byť aspoň nápisi čo hento je, pre koho to je a podobne...

milwaukee

05. 07. 2007, 14:35

no tak to je hnus

PK

05. 07. 2007, 15:12

ne, tohle teda nééé. Takovéto umění opravdu, ale opravdu nepobírám. A vysvětlete mi někdo, jak takovéto monstrum může stát 3 melouny. Sice se nezajímám o takovéhle věci a nemám představu o hodnotě tohoto "uměleckého" díla, ale jen ten materiál na to se mohl pohybovat v řádkách max. několika set tisíc. Co ten zbytek? To opravdu už jen kvůli vkusu většině lidí nikdo ještě nevypsal nějakou petici?

mátoha

05. 07. 2007, 19:05

No ufounům by se to asi moc líbilo, ale jinak je to přinejmenším hodně nadčasové, ale ono asi nejde o formu upomínky spíš jde o to, aby se nezapomělo to je jen můj názor

manowar

05. 07. 2007, 19:09

no ty kokot, co to je za slataninu, kery kkt tohle mohl povolit? je to hnus, chce se me z toho blit, a hlavne nechapu, co to je, nejaky jaderny reaktor?????????????????????????????????????????? k cemu je tam ten displey????????????????????? a proc jsou tam ty hlinikove roury?

martindo

05. 07. 2007, 21:11

Nemám slov

Stefan

05. 07. 2007, 21:38

áááálééébóóó to môže byť predvoj raketových základní

Kewin

05. 07. 2007, 23:43

hm se musej obracet v hrobě nedivim se liberečakum je my z toho nabluti a mistni co to schvalily a posvětily přidat zaživa k těm mrtvim

prizak

05. 07. 2007, 23:48

urquell - Prosím tě, ty už sem snad ani nepiš. A ještě jedna věc. Nehul moc, ten tvůj příspěvek z tebe dělá minimálně blbečka. Jdi si lehnout a to v terékoli denní či noční době.

urquell

06. 07. 2007, 09:03

2 Stefan: Já vím, kdy 2.SV skončila a přesto nevidím důvod, proč by památník jejím padlým měl "symbolizovat něco z té doby". Osobně si myslím, že se tak památník vymkne jen přísně ohraničenému významu a době a posune své Memento dál do budoucnosti. A myslím že tak učiní efektivněji, než se to podařilo jakémukoliv jinému památníku, který symbolizuje něco z té doby a obsahuje podrobný popis proč a pro koho tam stojí. Nicméně chápu Váš postoj, resp. názor. Je určitě krajně matoucí, najít ve veřejném prostoru instalaci tohoto druhu, ještě ke všemu s absencí vysvětlení a vážící se k tak závažnému tématu.

2 prizak: Aha, takže vyjádřit svůj názor na článek a také k památníku mohou jen ti, kteří s tímto památníkem nesouhlasí. Chápu

Znovu ale opakuji, že je nebetyčná ostuda, když toto jedinečné umělecké dílo, jedinečné minimálně v celém evropském prostoru, neplní záměr autora. Stydět by se měli jak představitelé města, tak i celý příslušný odbor kutury. Ovšem rovněž tak by se měli stydět i ti občané města Liberce, kteří vědí o nefunkčnosti památníku a nežádají na patřičných místech jeho plné zprovoznění, aby tak zachovali úctu k bojovníkům a obětem za svobodu vlasti.

stg.mann

06. 07. 2007, 12:27

urquell: samozřejmě že v dřívějších dobách byla většina uměleckých směrů ať už v umění nebo v muzice těžko stravitelná a lidé je zavrhovaly ale postupem času byli buď společností přijati nebo zapomenuti a až čas ukáže jak to dopadne s tímto výtvorem. nicméně zastávám názor že jsetli si někdo chce něco takového tvořit tak fajn ale ať to nechá někde v galerii protože jako veřejný památník obětem války je to zcela NEVHODNÉ!!! navíc z toho není ani poznat pro normální smrtelníky wo co go

džingis

06. 07. 2007, 14:10

Very pozoruhodné, videl som už všeličo, ale skôr som za klasiku. Možno je to nadčasové, ale myslím si, že ešte hodne dlho aj bude. Skrytá symbolika tohto monumentu je isto obrovská, bohužiaľ, nejak mi unikla

Bocian

06. 07. 2007, 15:30

neni to ventilacia neakeho podzemneho priestoru pobliz? lebo fakt to tak vyzera... ked je toto fakt pametnik tak mi je z toho vazne zle

Pan.zer

06. 07. 2007, 20:35

Studio klimatizace pro vaší firmu i domácnost-možnost instalace s uměleckým nádechem, pro vojenské nadšence lze klimatizaci zavést ve stylu WW2,viz firemní leták výše. KOKOTI, a už vubec sem nepochopil ten digitalni ciselnik, vypada jako Jackpotová tabule nakeho kasina, nebo to snad pocita hodiny od ukonceni valky?

jagerak

06. 07. 2007, 21:18

někdo by to měl odvizt do šrotu

zb

07. 07. 2007, 09:49

OPIČÁRNA

aaany

07. 07. 2007, 12:41

Autor "díla" dosáhl svého - je jedno jestli se líbí nebo nelíbí, hlavně že se o něm mluví. Přinejmenším je to ale perverzní hnus

sms

07. 07. 2007, 14:25

po čom uvás vykupuju hliník a nerez

brixxxo

07. 07. 2007, 19:14

Kolko by z toho mohlo byť peňazí keby sa to odvzdá? Kolko to može vážiť taka klietka? Pozeram tie kable, tie su určite medenné, škoda to tam nechávať, nie?

Stefan

07. 07. 2007, 21:56

Brixxxo pošleme tam našich priateľov aus Luník IX. ?

brixxxo

08. 07. 2007, 15:11

Stefan- ty by to mali za 5 minút rozobraté a odvezené, len dym zo žigulákov by tam ostal

LOS PETROS

08. 07. 2007, 22:57

to stálo určitě balík

prizak

08. 07. 2007, 23:33

LOS PETROS - stálo to přes 2.000.000 korun. To čumíš, co?

urquell

09. 07. 2007, 05:30

2 stg. mann: Jak je již zřejmé z mých dřívějších příspěvků, zastávám odlišný názor, který je ovšem možné podrobit věcné diskuzi. A mimochodem, máte můj nehynoucí obdiv za sousloví "normální smrtelník".

Každopádně je minimálně zajímavé pročítat si zpětně rozsah nesouhlasu, věcnou argumentace proti (je-li nějaká) a navrhovaný způsob eliminace památníku. Velice inspirativní čtení.

prizak

09. 07. 2007, 11:27

urquell - no, v každím případě jsi tu opravdu jediný, kdo kdo tento,, památník" obhajuje. |A to asi o něčem svědčí. osobně si myslím, že nemáš šanci názory přispěvatelů zmenit.

detíkovec_obecný

09. 07. 2007, 13:29

hele lidi nechce někdo udělat dobrej skutek a uklidit to monstrum??? Myslím že by to hodně lidí uvítalo jak tu pozoruji... Nema někdo nějaké známé v kovošrotě... je to fakt ostuda!

Starwalker

09. 07. 2007, 14:23

Chce se mi blít Velebnosti...

jawako

09. 07. 2007, 20:53

Musím znovu napísat, už 3x. Dúfam, že to už odstránili a nestraší to tam malé deti.

Yoseph

09. 07. 2007, 21:46

Drahý Urquelle, jak už zde bylo napsáno, jsi jediný který tohle "dílo" ospravedlňuje. O něčem to svědčí. Potřebuješ vyzdvihovat svůj intelekt, a proto se vyžíváš na takových to diskuzích.
Hloupý nebudeš, ale takovým způsobem nám to dokazovat vážně nemusíš a jsem s úctou.

urquell

10. 07. 2007, 04:43

2 Yoseph: Velice děkuji za provedení dálkové analýzy mých pohnutek. Ovšem zklamu Vás, hluboce se mýlíte v odhadu mého motivu. Každopádně bych velmi rád znal Váš názor na v článku presentovaný Památník bojovníků a obětí za svobodu vlasti. Předem děkuji.

2 prizak: já nejsem jedním ze dvanácti rozhněvaných mužů. Ani ve snu bych se nepokusil měnit něčí názor, protože v tomto směru (pokud jde o tak marginální záležitost jako je téma uměleckého ztvárnění Památníku) zastávám souhlasné stanovisko s principem, který razil už pan Voltaire.

Je úsměvné, že jakmile ve vřavě nesouhlasné většiny zazní souhlas, vytratí se okamžitě jakýkoliv náznak (byl-li nějaký) racionální argumentace a okamžitě se na tento odklon od masy zaútočí "zbraněmi těžkého kalibru". Nejčastěji ve formě útoku na osobu "kacíře", ovšem s neselhávající jistotou vždy se snahou zesměšnit, urazit a zastrašit. Začínám velmi intenzivně sympatizovat s jedním, bohužel velmi pravděpodobně dodatečně prefabrikovaným, výrokem: Přece se točí.

Hezký den.

Blackadder

10. 07. 2007, 10:00

No to je běs.

IcePhoenix

10. 07. 2007, 18:43

Jako nahodny kolemjdouci bych si pomyslil ze je to jakasi scifi pestirna pro komary. Po zjisteni ze to ma byt "pomnik" bych do toho nacouval dodavkou

IcePhoenix

10. 07. 2007, 19:48

Po precteni komentu musim jeste zareagovat.

urquell: normalni... rikam normalni clovek zdraveho rozumu (tim nemyslim inteligent) ktery zdechne ve valce pro dalsi generace ktera si toho ani nevazi. Tak takovej clovek by tohle bral jako urazku a kdyby mohl tak vstane z hrobu a hezky by vam to vysvetlil. Proc si dohajzlu nepostavite raketu, neodletite si treba na mars a tam si stavte tyhle vase dila. Oslavujte si tam vasi vzdelanost a dokonalost a honte si u toho treba pera.
Sere me ze tyhle vylevy demence sou financovany i z mejch penez. Co se s tim ale sakra da delat? Kybych mel vsechny blbce mlatit tak mam misto rukou krvave pahyly.

IcePhoenix

10. 07. 2007, 19:59

Po precteni komentu musim jeste zareagovat.

urquell: normalni... rikam normalni clovek zdraveho rozumu (tim nemyslim inteligent) ktery zdechne ve valce pro dalsi generace ktera si toho ani nevazi. Tak takovej clovek by tohle bral jako urazku a kdyby mohl tak vstane z hrobu a hezky by vam to vysvetlil. Proc si dohajzlu nepostavite raketu, neodletite si treba na mars a tam si stavte tyhle vase dila. Oslavujte si tam vasi vzdelanost a dokonalost a honte si u toho treba pera.
Sere me ze tyhle vylevy demence sou financovany i z mejch penez. Co se s tim ale sakra da delat? Kybych mel vsechny blbce mlatit tak mam misto rukou krvave pahyly.

white

10. 07. 2007, 23:33

že by přebytky z výduchů klimatizace libereckého metra s počítadlem návštěvníků? Možná že "magneti" už přemejšlej jak na to.

urquell

11. 07. 2007, 05:37

2 IcePhoenix: Jak úsměvný pokus o demagogii. K Památníku samotnému bohužel jen uboze málo, snad jen snaha nezapadnout v příspěvcích ostatních a "ukázat" se "orignálně/fantasijním" přirovnáním.

A mimochodem, i Vám patří můj nehynoucí obdiv za sousloví "vylevy demence"

Hezký den

sms

11. 07. 2007, 10:22

Som z daleka a liberec nepoznám kto rozumie umeniu nech mi vysvetí prosím čo týmto dielom chcel umelec povedat. Vážne a ak je to možné ludsky chcel by som to pochopit.

prizak

11. 07. 2007, 11:00

sm - umělec tím nechtěl říci asi nic, ale známý má známého a ten má známého, který potřebuje peníze tak známý dohodí výrobu tohoto veledíla a ten první známý se má dobře. Asi tak nějak, protože jinak by tohle zrůdnost nikdo neschválil.

prizak

11. 07. 2007, 11:03

urquell - jak tak čtu, zde asi neuspěješ, možná by tě pochopili tví vrstevníci, ale s těmi tbými výjevy jsi prostě už,, TRAPNÝ", no tak se prosím tě prober. Nic proti tobě nemám, ale zde tento web je pro přátele militárií a WW2, tak si prosím tě najdi stránky s nějakým uměním a tam zveřejňuj tvé chvalozpěvy třeba na gumu od praku nebo na co si pomyslíš. měj se 

prizak

11. 07. 2007, 11:04

urquell - jak tak čtu, zde asi neuspěješ, možná by tě pochopili tví vrstevníci, ale s těmi tbými výjevy jsi prostě už,, TRAPNÝ", no tak se prosím tě prober. Nic proti tobě nemám, ale zde tento web je pro přátele militárií a WW2, tak si prosím tě najdi stránky s nějakým uměním a tam zveřejňuj tvé chvalozpěvy třeba na gumu od praku nebo na co si pomyslíš. měj se 

prizak

11. 07. 2007, 11:04

urquell - jak tak čtu, zde asi neuspěješ, možná by tě pochopili tví vrstevníci, ale s těmi tbými výjevy jsi prostě už,, TRAPNÝ", no tak se prosím tě prober. Nic proti tobě nemám, ale zde tento web je pro přátele militárií a WW2, tak si prosím tě najdi stránky s nějakým uměním a tam zveřejňuj tvé chvalozpěvy třeba na gumu od praku nebo na co si pomyslíš. měj se 

prizak

11. 07. 2007, 11:05

Sakra, dvakrát, omlouvám se, to není proto, abych se zvýraznil, ale post data zasáhla

smrksmrk

11. 07. 2007, 12:58

prizak: dej mi na sebe maila

urquell

12. 07. 2007, 07:06

2 sm: a nebude to ztráta času? Našel jste si informace o tom památníku? Víte kdo je autor a jakým uměním se zabývá? Vše toto je veřejně dostupné na internetu a jakmile to budete vědět, budete také s největší pravděpodobností vědět, co tím umělec chtěl řici. Lidsky.

2 prizak: Já velmi dobře vím, na jakém jsem "webu" a mohu Vás ujistit, že jsem tu správně. Vaše invektivy vůči mé osobě jsou opravdu velice úsměvné a v lecčem osvětlují i Vaše pohnutky. Nicméně bych se rád zeptal, co se Vám KONKRÉTNĚ na Památníku nelíbí?
Tedy kromě toho, jak jste již párkrát v příspěvcích uvedl, že se domníváte, že za vznikem tohoto Památníku (a zřejmě i jiných veřejných staveb v městě Liberci) je korupční jednání úředníků magistrátu.

Hezký den

Acci

12. 07. 2007, 12:13

Normálně nemám potřebu se k něčemu vyjadřovat, moderní umění mám rád, dokážu ustát moderní tvář plánované Národní knihovny v Praze, Tančící dům je taky super, ale.... ale zde... zde nenacházím slov. Pokud bylo úmyslem "šokovat", nebo "nepřehlédnout" tak se záměr povedl, ale bohužel alespoň já si tento objekt nějak nemohu sám od sebe spojit s jeho názvem. Nejde to, fakt

prizak

12. 07. 2007, 12:29

urquell - tak jinak, vše už jsem napsal a tobě napíši poslední věc, už se k tvým názorům nevyjádřím. Nic proti tobě nemám, ale jdi do PRDELE a  měj se. Pěkný den.

jiri127

12. 07. 2007, 17:20

Takovej shit fuj!!!

urquell

13. 07. 2007, 02:02

2 prizak: Tak, tak. Poplivat, pošpinit, urazit a následně beze stopy zmizet je vysloveně "hrdinství", za které se tuším "udělovalo" bílé pírko. Buďte CHLAP a postavte se čelem následkům, které jste vyvolal svým tendenčním článkem a vystoupením ve veřejném prostoru, ze kterýho je cítit žluč a síra. Neuvedete dostupná fakta, resp. vyberete jen ta, která se Vám hodí a záměrně tak uvedete v omyl čtenáře a následně obviníte z korupce (závažného trestného činu) úředníky magistrátu. Pak se jen vezete na vlně negativních emocí, kterou záměrně vyvoláte. Když se Vás slušně zeptám, co KONKRÉTNĚ proti Památníku máte, tak jen štěknete, stáhnete ocas mezi nohy a zalezete se schovat do boudy. Nicméně právě proto rozšířím své otázky:

1) Protestoval jste proti zbourání předchozího Památníku v době, kdy se na zastupitelstvu jednalo o jeho možném odstranění a nahrazení?

2) Byl jste se podívat na vystavené makety nových návrhů Památníků k výběrovému řízení a písemně se k nim vyjádřil?

3) Účastnil jste se, jistě veřejného, zasedání zastupitelstva případně odborné komise, když se schvaloval projekt nového Památníku a protestoval jste proti němu?

4) Zastavil jste se u veřejně přístupné úřední desky města Liberec, kde ono rozhodnutí zastupitelstva musí být ze zákona vyvěšeno, přečetl si jej a reagoval jste na něj písemně, popř. inicioval jste v této fázi projektu petici, která by mohla rozhodnutí zastupitelstva zvrátit?

5) Obrátil jste se na příslušnou složku Policie ČR se svým podezřením na spáchání trestného činu korupce v souvislosti s projektem výstavby nového Památníku?

6) Bránil jste výstavbě Památníku vlastním tělem, když nyní minimálně stejně vehementně proti němu vystupujete?

7) Ještě pořád se cítíte být OBČANEM města Liberec a zajímáte se o věci veřejné, které jsou hrazené z Vašich (i mých) daní?

Není nic jednoduššího, než přijít po bitvě a říci: "takhle to mělo být". Není nic jednoduššího, než pohanět něčí úsilí, když už je hotovo. Není nic jednoduššího, než tak učinit ANONYMNĚ. Není nic jednoduššího, než striktně odmítnout cosi jiného, aniž by se člověk pokusil byť jen náznakem pochopit a zapřemýšlet PROČ.

A mimochodem, já také nic proti Vám nemám.

Howgh

urquell

13. 07. 2007, 02:04

2 prizak: Tak, tak. Poplivat, pošpinit, urazit a následně beze stopy zmizet je vysloveně "hrdinství", za které se tuším "udělovalo" bílé pírko. Buďte CHLAP a postavte se čelem následkům, které jste vyvolal svým tendenčním článkem a vystoupením ve veřejném prostoru, ze kterýho je cítit žluč a síra. Neuvedete dostupná fakta, resp. vyberete jen ta, která se Vám hodí a záměrně tak uvedete v omyl čtenáře a následně obviníte z korupce (závažného trestného činu) úředníky magistrátu. Pak se jen vezete na vlně negativních emocí, kterou záměrně vyvoláte. Když se Vás slušně zeptám, co KONKRÉTNĚ proti Památníku máte, tak jen štěknete, stáhnete ocas mezi nohy a zalezete se schovat do boudy. Nicméně právě proto rozšířím své otázky:

1) Protestoval jste proti zbourání předchozího Památníku v době, kdy se na zastupitelstvu jednalo o jeho možném odstranění a nahrazení?

2) Byl jste se podívat na vystavené makety nových návrhů Památníků k výběrovému řízení a písemně se k nim vyjádřil?

3) Účastnil jste se, jistě veřejného, zasedání zastupitelstva případně odborné komise, když se schvaloval projekt nového Památníku a protestoval jste proti němu?

4) Zastavil jste se u veřejně přístupné úřední desky města Liberec, kde ono rozhodnutí zastupitelstva musí být ze zákona vyvěšeno, přečetl si jej a reagoval jste na něj písemně, popř. inicioval jste v této fázi projektu petici, která by mohla rozhodnutí zastupitelstva zvrátit?

5) Obrátil jste se na příslušnou složku Policie ČR se svým podezřením na spáchání trestného činu korupce v souvislosti s projektem výstavby nového Památníku?

6) Bránil jste výstavbě Památníku vlastním tělem, když nyní minimálně stejně vehementně proti němu vystupujete?

7) Ještě pořád se cítíte být OBČANEM města Liberec a zajímáte se o věci veřejné, které jsou hrazené z Vašich (i mých) daní?

Není nic jednoduššího, než přijít po bitvě a říci: "takhle to mělo být". Není nic jednoduššího, než pohanět něčí úsilí, když už je hotovo. Není nic jednoduššího, než tak učinit ANONYMNĚ. Není nic jednoduššího, než striktně odmítnout cosi jiného, aniž by se člověk pokusil byť jen náznakem pochopit a zapřemýšlet PROČ.

A mimochodem, já také nic proti Vám nemám.

Howgh

Patriot

14. 07. 2007, 00:55

netoužím nijak dvakrát v této otázce-příspěvku nějak se angažovat, ale ten pomník jde jaksi mimo mé chápání. A v mém iq to asi nebude-jen jsem to asi nepochopil. Můj názor na (umění) je prostě jiný

tomtom

14. 07. 2007, 18:52

to aby mesto zaplatilo nekoho, kdo pres den bude vysvetlovat a obhajovat onu capinu- a pres noc hlidat pred srotaky. .

Delon

15. 07. 2007, 09:27

Tento "památník" je naprostý hnus. Ale nejde jen o hnus, jde i o vyhozené peníze za které by bylo dobré hnát někoho kompetentního před soud. Neplní totiž svoji funkci a účel pro které se památníky obvykle staví. Válka zasáhla a do dnešního dne poznamenává široké masy obyvatel této planety a neměl by oslovovat tedy jen lidi s IQ přes 150.Aby stedy své poslání naplňoval, měl by být myšlenkově přístupný i obyčejným lidem. V některých případech příliš vysoká inteligence zabraňuje chápání obyčejného selského rozumu. Kdyby zde nechal Hašek promluvit svého vojáka Švejka (který dle mého mínění tento selský rozum doslova ztělesňuje), tak by řekl, že by tady "někdo zasloužil pár pěkných přes držku! "

aaany

15. 07. 2007, 20:43

Delon má recht

vitasek

15. 07. 2007, 23:44

katastrofaaaa!

kralsumavy

16. 07. 2007, 02:02

urguell, nejak podezřele se te zrudnosti zastavaš to je divny. takys dostal na pivo???

urquell

16. 07. 2007, 02:20

BRAVO, BRAVO, BRAVO. Konečně argument, konečně se někdo zamyslel. I když opět se zaštítil ne sebou samým, ale imaginární autoritou. I tak potlesk z mojí strany.
Potlesk také 2: Acci, mátoha a dolin za náznak snahy. S výhradami ;-) to samé pro sm, džingis a CV. Zvláštní uznalé zamručení pro Arcisvině, která si alespoň našla víc informací o památníku na síti.
Omluva těm, jejichž snahu o zamyšlení jsem nenašel mezi hnojem a špínou, kterou ostatní (obyčejní a normální lidé) naházeli, pravděpodobně z důvodu vlastní neschopnosti, komplexů méněcennosti a jiných nízkých důvodů, na snahu sochaře a zastupitelů města Liberce o inovativní (tzn. novátorský) přístup.

Hezký den.

Pro adminy: dal jsem do kupy svůj pohled na památník, ale je to trochu delší. Má cenu vám to poslat jako článek, nebo už to chcete utnout? Jen to ještě musím přeložit do "lidštiny", aby to bylo srozumitelné pro lidi s IQ pod 150...

urquell

16. 07. 2007, 02:44

2 kralsumavy: vše co je jiné je podezřelé, každý kdo vybočí z řady je podezřelý, každý kdo si MYSLÍ něco jiného než většina je podezřelý. Každý kdo nekouká na TV Zhovn@ je podezřelý. Opravdu si dovedete, za názorem odlišným od většiny, představit jen spoluúčast na korupci? (A upřímně, opravdu bych rád znal Vaši odpověď). Jestli ano, tak Vás osobně lituji. Jestli to má být jen snaha mě zesměšnit, tak na obyčejné a normální lidi se selským rozumem to pravděpodobně zabere. Nebudou totiž už muset přemýšlet.
Na Vaši otázku odpovídám: nedostal. Já si svou plzeň hradím z peněz, které mi můj zaměstnavatel za práci, kterou pro něj odvedu, každý měsíc laskavě přepošle na účet.

Hezký den

Vojta68

16. 07. 2007, 09:19

Pro urguell Zkus to třeba tady http://jenda. bloguje.cz/tema-2-vykecej-se.php Na detektoru jsi asi omylem-si myslím.

sms

16. 07. 2007, 12:41

EEE

sms

16. 07. 2007, 12:54

pan urqell tvorca diela splnil vpodstate poslanie umelca-zaujal čo sa mna týka ked ma o plnoci zobudia a strčia mi pod nos tieto fotky nepoviem že vidím voliru pre papagaje ani klietku pre veveričky ale moja odpoved bude-TO JE POMNíK PADLýM WW2

saper

16. 07. 2007, 21:12

Nedávno jsem byl v Liberci a tuhle kokotinu jsem považoval ža nějakou předraženou ventilaci. Autor ventilace - jistě erudovaný instalatér - musel bejt při práci nutně zhulenej nebo vožralej, chudák.

prizak

16. 07. 2007, 21:56

urquell - dělám vyjímku. Ještě jsi nepochopil, že tě tu mají lidi s IQ pod 150 za PITOMCE? každý tvůj příspěvek ječ na přesdržku. Sedět vedle tebe třeba v hospodě nebo na jiné společenské události, to busí být zážitek, myslím tím na,, ODSEDNUTÍ". Děláš ze sebe takového kašpara i doma??? . No něco tak ulisně vlezlého jsem zde ještě neviděl. To ti asi nestačí ty reakce na tvé příspěvky, že ne? No, kdyby si tě přivedla moje dcera domů a já tě poznal, asi bych ji vyrazil z domova.

urquell

17. 07. 2007, 03:29

2 Vojta68: :D moc hezký link. Znáte tenhle? http://www.dfens-cz.com (jen opatrně prosím, je to trochu náročnější) A opětovně opakuji, já velmi dobře vím kde jsem.

2 sm: Nejen 2.SV. Uživatel Delon již velmi "zřetelně nakousnul" stejný atribut Památníku, jen si myslím, že poněkud erudovaněji, i když stále ne v plné šíři. A mimochodem, našel jste si již informace o tom památníku?

2 prizak: jedeš do boudy! Anebo již pracujete na odpovědi co se Vám KONKRÉTNĚ na Památníku nelíbí? Rovněž bych Vás rád požádal o zodpovězení otázek 1 až 7 z mého příspěvku ze dne 13.07.2007. Znovu předem děkuji.

Hezký den

Acci

17. 07. 2007, 11:10

... to je jasný! Urquell je autor památníku!

Acci

17. 07. 2007, 11:12

Prizrak : Nic ve zlem, ale kvuli takovym prispevkum jako od Tebe chodim na DW mene casto. Skoda, ze se to neobejde bez primitivního slovníku jako z nádražního bufetu

kralsumavy

17. 07. 2007, 23:01

urguell, nic ve zlem ale když se nekdo jako ty zastava takove hnusobne veci jako je tenhle prej pamatnik tak je to fakt divni. Tahle trubkova šilenost ma uctivat pamatku vojaku co zde zařvali!!!!! To snad ne!? Mam rad moderni veci, ale tenhle hnus je fakt sila. Vubec si nedovedu přectavit kam pokladaj věnce při oslavach osvobozeni, to jako pokladaj na horu nebo kam??? Nechci nikoho uražet každej ma svuj nazor, ale tohle je fakt na pest, ne tobe ale tomu kdo to schvalil. Mam toho vic na srdci, ale nejsem romanopisec a tak na to S... ja to asi stejne nezmenim je to tam a bude to tam strašit tak dlouho než nejakej rozumnej človek z mesta to necha schodit tod vše.

prizak

18. 07. 2007, 01:34

urquell - ještě jednou opakuji, že proti tobě nám ani co by se za nehet vešlo, tak si nepleť pojmy s dojmy. Je mi jen s podivem, že se sbažíš své názory vnucovat opakovaně, ačkoli představuješ v podobě oponenta ostatních jen mizivé procento. A abych ti splnil příní, zde jsou odpovědi.

1) Protestoval jste proti zbourání předchozího Památníku v době, kdy se na zastupitelstvu jednalo o jeho možném odstranění a nahrazení?

odp. ne, protože jsem o tom ani nevěděl, jak to rychle proběhlo (sám jsem pak valil bulvy)

2) Byl jste se podívat na vystavené makety nových návrhů Památníků k výběrovému řízení a písemně se k nim vyjádřil?

odp. ne, protože nevím o nikom a to ani s odtuúpem času, že by někdo o nějakých věděl

3) Účastnil jste se, jistě veřejného, zasedání zastupitelstva případně odborné komise, když se schvaloval projekt nového Památníku a protestoval jste proti němu?

odp. ne, důvody v odp. na ot. č. 1 

3) Účastnil jste se, jistě veřejného, zasedání zastupitelstva případně odborné komise, když se schvaloval projekt nového Památníku a protestoval jste proti němu?

odp. veřejnou desku vidím jednou za rok možná dva, každodenně se na ni dívat nechodím

5) Obrátil jste se na příslušnou složku Policie ČR se svým podezřením na spáchání trestného činu korupce v souvislosti s projektem výstavby nového Památníku?

odp. ne, anebo si myslíte, že ve městě Liberci by si někdo troufl vůči zastupitelstvu vykročit se zbrojí? osobně jsem přesvědčen, že na 100% by se mi do rukou dostalo vyrozumění - ODLOŽENO

6) Bránil jste výstavbě Památníku vlastním tělem, když nyní minimálně stejně vehementně proti němu vystupujete?

odp. ne, důvod v odpovědi na ot. č. 1

7) Ještě pořád se cítíte být OBČANEM města Liberec a zajímáte se o věci veřejné, které jsou hrazené z Vašich (i mých) daní?

odp. ano, nyní již ano, jelikož v tomto severočeském městě mám již týden hlášen trvalý pobyt. před tím okres Mělník. proto ze zjištných důvodů toto nešlo

Snad má již dušička klid a le na závěr si stojím za btím, že toto nemá spočněho nic s uměním, které navíc dle mého názoru a názoru většiny na tomto fóru zapříčinilo to, že památka padlých a je jedno, zda civilistů a nebo vojáků různých národností zde byla touto příšerností poplivána nejhorším možným způsobem. Osobně to srovnávám s ničením náhrobků zesnulých na hřbitovech. Dobrou noc.


prizak

18. 07. 2007, 01:37

Acci - nevím co máš proti mé reakci, ale určitě nejsem jediný, kdo v tomto případě použil ostřejší výraz. S urquellem jsem si to vyříkal sám. Pěkný den přeji.

sms

18. 07. 2007, 16:12

urqell tato debata je asi nekonečna tebe sa to páči mne zas nie obaja máme na nazor pravo a tak to má byt. ahoj a prajemti pekné nalezy

MIRI.NR

18. 07. 2007, 23:16

Jediny Urgvel to pochopil

prizak

19. 07. 2007, 21:55

Ano, každý má svůj názor a jsem tád, že se zde s nimi můžeme podělit a kdybychom se potkali, tak si spolu zajdeme i na pivo a opět poklábosíme. Přeji pěknou dobrou noc a jsem rád, že tento příspěvěk nenechal chladným jen mě.

urquell

20. 07. 2007, 08:20

2 MIRI. NR: v případě daného artefaktu si dovolím podotknout, že právo na chápání je čistě na autorovi a fundovaných kriticích umění. Mě stačí, že mi v daném kontextu dává smysl, tzn. že se abstrakt přenesl. I když uznávám, že se tak stalo na základě subjektivního vnímání.

2 sm: Vaše stanovisko chápu a těžko s ním nesouhlasit. K otázce, kterou jsem Vám adresoval: osobně se snažím dodržovat princip, že je-li to možné, snažím se získat o určitém tématu informace z více zdrojů. Sníží se tak riziko, že svůj názor opřu a své argumenty budu formulovat ze širší báze, než je jen jeden pohled na věc, který nota bene bývá většinou tendenční. Ne vždy je to možné, ovšem v tomto případě rozhodně ano.

2 kralsumavy: I kdyby celá ČR, EU, USA, SSSR (ve svém původním politicko-geografickém stavu) a Čína dohoromady měly jiný názor, tak já si za svým názorem stát budu. Jak jsem již napsal, je možné jej podrobit věcné diskusi. Chápu Váš názor, ale nesouhlasím s ním. V případě, že chcete vědět kam se u tohoto památníku kladou věnce, doporučuji Vám Památník v Květnu 2008 osobně navštívit. A na Vašem místě vážil slova v případě, že se vyjadřujete k úmrtí.
A mimochodem, opravdu si dovedete, za názorem odlišným od většiny, představit jen spoluúčast na korupci?

2 prizak: Děkuji Vám za zodpovězení otázek, které mi opět pomohly pochopit nejen Váš pohled na Památník. S Vaším názorem nesouhlasím, nicméně jej respektuji. Rovněž bych rád dále podotknul, že osobní invektivy, a je jedno, z jakého popudu byly učiněny, v jakémkoliv směru teoretickou diskusi zabíjejí ještě před jejím započetím. Osobně si myslím, že nejenže vhodným způsobem uctívá památku, ale své poselství může efektivně předat dále.
Sepsal jsem svůj pohled na památník, ale je dle mého názoru jako příspěvek moc dlouhý a proto jej, bohužel s největší pravděpodobností na úkor srozumitelnosti, drasticky zkrátím.
Za vlády červených karkulek byla nynější ČR odtržena od vývoje umění ve svobodném světě. Nebyla tak možnost veřejností sledovat přirozený vývoj umění z popisného na moderní abstraktní. Proto když dnešní autoři naváží na moderní trendy, jsou veřejností převážně odmítnuti. Vy posuzujete čistě formu podle dřívějšího popisného trendu, ale zřezřejmě již nevidíte abstraktně vyjádřenou myšlenku/y. Podle mne tento Památník pracuje především s pocity a psychologií jednotlivce. Přímo znázorňuje nesvobodu a vytváří jak svým zpracováním, tedy pasivně, tak svými multimediálními prvky, tedy aktivně, asociaci tehdejších událostí. Když člověk projde mezi oběma bloky a snaží se přečist text na displejích, je vystaven fyzicky (ostré světlo, proudící vzduch) a zároveň i psychicky (úzká ulička, vysoké bloky, industriální/nelidské provedení) nepohodě a má tak možnost zakusit jaké odvahy a odhodlání bylo potřeba v boji proti nesvobodě. Člověk si tak podle mne líp uvědomí hrdinství bojovníků a obětí boje za svobodu vlasti, než je tomu u "klasických" památníků. Zároveň se domnívám, že se zvýší šance, že další generace osloví a předá jim své poselství a varování lépe takto pojatý Památník, než jen statická socha na podstavci na který po setmění žlutým nasprejuje svoje znamení.
Snad jsem Vám v těchto pár větách dokázal zprostředkovat můj pohled na věc. Neočekávám sice, že jej pochopíte, ale zato doufám, že jsem dokázal ostatním poskytnout jiný pohled na Památník.

Hezký den

sms

20. 07. 2007, 16:26

pan urquell tendenčné z ktorej strany

urquell

22. 07. 2007, 05:07

2 sm: v drtivé většině případů ze strany autora, a tady je patrná snaha zmanipulovat už od první věty. Je to pochopitelné (stačí si přečíst předchozí písemná vyjádření autora), ale v informační společnosti naprosto neakceptovatelné. Co mě zaráží je, že na ten špek tady skoro všichni skočili. Na to jak vysoce odborné tyto stránky jsou, bych čekal inteligntnější reakce. Chápu, že přemýšlet není bezbolestné, ale alespoň základní schopnost analýzy má snad každý. I když musím uznat, že zřejmě ne každý, když se tu po fóru tak porozhlédnu. To se potom nesmím divit, že normální a obyčejný člověk (například uživatel aaaany) nemá šanci utvořit svůj názor, ale jen přebere názory cizí, aby se náhodou nemusel obtěžovat přemýšlením. Nebo si přímo něco o tématu vyhledal na internetu (to je zase Váš případ).

Hezký den

prizak

22. 07. 2007, 19:05

urquell - ty sem opravdu nepatříš, to je síola, co tu zvracíš za nesmysly

urquell

23. 07. 2007, 05:36

2 prizak: Ne všechno, co převyšuje kapacitu Vaší šedé kůry, musí být apriori nesmysl

brixxxo

29. 07. 2007, 14:09

urquell: nie si ty náhodou autor? Celý ten akože pomník je nezmysel a tri milióny za to zhrabnúť je sila. Mramorová socha alebo doska má určite dlhšiu životnosť a pôsobí dôstojne lenže táto plechová blbosť už ani nefunguje tak jak má a čo myslíš ako dlho tam vydrží? Ďalšia vec, už to tu vela ludí spomínalo ale neva, keď k tomu niekto príde myslíš že ho napadne že je to pomník padlým? Mňa by to ani vo sne nenapadlo. Trepal si tu také perly že som to nevydržal, si fakt hovado bez úcty k predkom, mal by si sa zavreť do tej klietky a vykrikovať na ľudí že je to pomník lebo určite aj väčšina domácich si myslí že je to klietka na opice. Ty magor.

brixxxo

29. 07. 2007, 18:03

A ešte mi povedz ty inteligent ako má trebars nejaký nemec, proste cudzinec, vedeť očo ide.

prizak

29. 07. 2007, 22:05

brixxxo - děkuji ti za příspěvek. Já mu několikrát sdělil, že je neschopen pochopit jak je možné, že ON je jen mizivým procentem (přesně jeden v této diskusi) už nemusí nic psát. A vsaď se brixxxo, že se zase ozve. Má možná desítky vysokých škol, ale chtěl bych jej s tímto myšlěním vidět při príci. Při jaké, nemá cenu psát, protože by se toho zase chytil. Prostě tento pomník je podle mne a dalších 99,99% přispěvatelů hnus. A sleduj, jak se zase trapák ozve. Ahoj všem.

prizak

29. 07. 2007, 22:08

Samozřejmě při,, práci", byl to jen překlep a zbytečná voda na urquellův mlýn, protože takoví lidé, jako jsem já, pro něj nemají cenu.? Myslím tím lidé bez vysokých škol. Dobrou noc.

brixxxo

30. 07. 2007, 03:10

prizak- on je len chudák čo sa hrá na inteligenta, v podstate je mi ho lúto, chudáčik si myslí že keď si naštuduje slovník cudzích slov, že sa z toho posereme...

prizak

30. 07. 2007, 10:55

brixxxo - asi ano, jen je s podivem, že si neuvědomuje, že je na tomto fóru jediný, kdo ten humus obhajuje. Možná se potřebuje jen zviditelnit, protože jinde a jinak by to asi nešlo. Čusík. Však on se zase ozve.

urquell

30. 07. 2007, 10:56

Ynteligent jeden zasranej. Co si vůbec mislí ten kripl. Že když šprtal po večerech zatímco my sme chodili chlastat do hospody tak že na nás teď bude dělat ramena, nebo co? Já bych mu ukázal co je to POŘÁDNÁ práce. Poslal bych ho třeba stavět most nebo do uranovýho dolu nebo do lomu, jako to tuhle bylo v bedně. Debyla jednoho. Takhle kurvit tak pěknej článek. Pěkně sme se společně schodli, že ta obludnost je hnusná jak tvoje stará a jedinej von, ten kokot urquell, to tady kazí. tAK TO MOHLO BEJT PĚKNÝ JEDNOMISLNÝ VODSOUZENÍ NĚČEHO, ČEMU VŮBEC NEROZUMIM.
To je takovej debyl ten urquell, jak se sem furt sere a pindá si ty věci ze kterjch mi je nablití. A von stejně určitě může za to gobální voteplování a že sem si do bejváku musel koupit větrák abych v tom vedru nechcípl a nesteplalo mi pívo. Já bych ho normálě ukřížoval a bilo by po ptákách. Magor jeden podělanej. Nebo bych ho zastřelil do hlavy aby už dal pokoj a neznenervózňoval (fuj dlouhý slovo, termit jeden blbej).

prizak

30. 07. 2007, 13:25

brixxxo

30. 07. 2007, 20:07

urquell- myslím že si sa vystihol, neviem teda čo si chcel dosiahnuť tými chybami ale to len svedčí o tvojej úbohosti, neviem čo si myslel tým "šedé kůry" bo mám 21 a študujem na vysokej. Nie je nič úbohejšie ako sa prevyšovať nad druhých odbornými slovami a nezabudni behnúť do knižnice a požičať si slovenský pravopisný slovník a nájsť v mojom texte zopár chýb, bo to je najdôležitejšie. A nezabudni vrátiť ten slovník cudzích slov aby si neplatil pokutu

brixxxo

30. 07. 2007, 21:02

Urquell- a kedže to veledielo už ani nefunguje jak má, tak by si sa tam mal postaviť s baterkou a keď tam vojde nejaký bezdomovec čo sa bude chceť vysrať tak mu budeš svietiť do očí s baterkou a fúkať do ksichtu, aby si zachoval myšlienku autora o vžití sa do situácie vojakov na fronte...

urquell

31. 07. 2007, 01:30

2 brixxxo: Dobrý děň pán študent, Vy stě mi naozaj pekné kvietko. Zprvu na mňa útočítě a nadávatě mi do "magorov a hovad" (brixxxo 14:09-29.07.07) potom do "chudákov" (brixxxo 3:10-30.07.07) snažítě sa ma zesmiešniť tým, že ma obvinítě z toho, že potrebujem slovník cudzích lov, abysom sa vôbec mohol vyjadriť a hovorítě že som ubohý a snažím sa "prevyšovať nad druhých odbornými slovami". Neviem čo študujetě, pán študent, ale ak vy si musítě na každů prednášku pánou profesorou požičať slovník cudzích slov...

Já akosi predpokladám, že keď sa niekto vyjadruje k umeniu, tak hoci budě na výši. A keď niečemu nerozumie, tak sa mu snažím pomöcť a poskytnůť materiál na premiešlanie a ukázať alternatývnů cestu. Vaša snaha o moje zosmešnieně je naozaj úsmevná, viz celý Váš príspevok (brixxxo 21:02-30.07.07). A len na okraj, nikdy som sa nikomu nesmial za jeho chyby v textě. Keď si myslítě že áno, prosím o uvedenie príslušnej citácie.

Ďalej sa naozaj čudujem, že ja som opäť ubohý, pretože Vy něrozumietě tomu čo som napísal... (neviem teda čo si chcel dosiahnuť tými chybami ale to len svedčí o tvojej úbohosti (brixxxo 20:07-30.07.07))

No zpäť k Vašim otázkám:
"nie si ty náhodou autor? " (brixxxo 14:09-29.07.07); odpoveď: Už som to tu spomienal ale neva. Nie, já niesu autor.
"čo myslíš ako dlho tam vydrží? " (brixxxo 14:09-29.07.07) odpoveď: Dúfam, že mesto Liberec pri schvalovanie Pamätníku vytvorilo patričné reservy pre nutnů údržbu a že Pamätník vydrží čo najdlhšie.

Teraz sa zopítám já pán študent:
1. naozaj si myslítě, že tie peniaze vynaložené na Pamätník boly "zhrabnúté" (brixxxo 14:09-29.07.07) len jedným človekom?
2. Odkial vietě, že Pamätník "už ani nefunguje tak jak má" (brixxxo 14:09-29.07.07)?

To nás možno posune dalej od osobných invektýv (urážok) k vecné diskusii o Pamätníku.

Joj a prosím o korekcii vyše napísaného, bo slovenština bohužiaľ už nie möj prvý "cudzí" jazyk a möžtě si tak do mě opäť kopnůť, že niesom inteligent. Ďakujem.


A mimochodom, nielen slovníky cudzích slov mám riadně zakůpené doma v knižnici (to je taká veľká almara s mnoha knihami, na vysokej ich zopár budě, pozritě sa. Odporůčam).

prizak

31. 07. 2007, 09:42

Vždy, když mám špatnou náladu doufám, že zde narazím na vaše výjevy pane urquell. Alespoň máte výhodu v tom, že nemáte nic jiného na práci. . To, že pomník je humus na entou nezměníte ani kdyby byl autor váš otec nebo vy sám osobně. Jste jediný z 220 lidí, kterému se toto,, veledílo" líbí. To o něčem svědčí.

brixxxo - třeba je to opravdu vzácná věc ta stupidní klec a my o tom nic nevíme. Od nás z obce to znají všichni, ale neznám jediného člověka a to přísahám že ne, který by byť alespoň jedním malým slovem tu hnusotu obhajoval.

brixxxo

31. 07. 2007, 19:52

Urquell- Keby si si prečítal celú diskusiu tak by si to vedel a le neva, tak si prečítaj príspevok od: Maverickan 20:38 - 2. 07. 07, a týmto som aj s tebou skončil, by som povedal že tá klietka má v sebe viac charakteru jak ty a tá je teda jak si všetci okrem teba myslia hnusná a zahambujúca predko- moderné umenie je jedna vec a a pokazená klietka na opice ďalšia.

Prizak- hlavne že v tom urquell a autori vydia význam, čo na tom že si všetci ostatný ludia myslia že v strede liberca začali stavať ZOO, hlavne že autor použil svoje subjektívne vnímanie a väčšina ludí v tom nič nevidí, a čo ten čo nevie o čo sa jedná, napr. turista- nemá šancu sa dovtípiť že čo to je.

brixxxo

31. 07. 2007, 19:53

oprava- zahambujúca predkov

prizak

31. 07. 2007, 22:13

brixxxo - no zvaž, zda bys sem občas neměl zavítat. Ješitnost Urquella nezná mezí a spočívá v tom, že si nedokáže připustit, že ty jeho,, argumenty" se ztrácejí vniveč a není nikdo, kdo by se jeho argumentů zastal. Pochopil bych, kdyby svůj názor napsal jednou, dvakrát, max. třikrát, ale vnucovat 99,999 procentům přispěvatelů svůj názor na tu,, humusnou věc" v tom směru, že je to krása byť umělcova, to se nevidí ani ve špatných komicsech. Myslím si, že to není mým věkem, je mi 41 let, takže nějaký rozhled mám Nu, čekám, čím se pobavím dále. Dobrou noc tobě i Urquellovi. Třeba se už probudí.

urquell

01. 08. 2007, 02:22

2 brixxo: Vietě, pán študent, dúfám že sa za tiech pár rokou vysoké školy tak nepohoršily a že aj dnes sa v nich učí overovat informácie z rôznych zdrojou. Samozrejme že som čítal príspevok anonymného pána Maverickana z tuchto fóra. Nepoznám jej, ale mám informácii od pána Ing. Michala Friedricha zo Správy veřejné zeleně TSML a. s. (Technické Služby Města Liberce), ktorý mi 11.07.2007 napísal: Dobrý den, památník na Štefánikově náměstí je plně funkční. S pozdravem.
Toto je informácia ktorej je možno, podla mňa, dôverovať a je možno ju overiť na friedrich@tsml.cz. Ale pre doplněnie môže tunajši pán prizak povedať jestli je pamätník funkčný alebo nič.

A pán študent Vy sa vôbec nevenujetě vecnej diskusii o Pamätníku. Opeť útočítě na mou osobu a snažítě sa ma zosmešniť = klietka má viacej charakteru ako ja  (brixxxo 19:52-31.07.07). No důfam, že Vás pobyt na akademickej pôdě a pribývajůci vek nauči kultivovaně diskutovať.

No už zbývajů len otázočky, pán študent:
1. naozaj si myslítě, že tie peniaze vynaložené na Pamätník boly "zhrabnúté" (brixxxo 14:09-29.07.07) len jedným človekom?
2. Môžtě uviesť citácii kdě som sa niekedy nikomu smial za jeho chyby v textě?

Hezký děň


A mimochodom, pán študent, už vietě kdě je knižnica na vejške? Ak áno, pozerajte sa treba na kníhu M. Sedláková: Úvod do architektonické psychologie. Praha, VÚVA 1981, 232 s. alebo na Baum
A. , Singer J E and Valins S (Eds) 1978 Advances in Environmental Psychology: Vol I - The Urban Environment: John Wiley & Sons, Inc. ;New York. Rovnako sa pozrietě na khíky o marketingu a abstraktnom umenie. Ak nie pozrite sa pre začiatok tuná:
http://www.tu-cottbus. de/theo/D_A_T_A/Architektur/20.Jhdt/Woelfflin/Woelfflin_158.htm

prizak

01. 08. 2007, 08:54

- nezlkamal

prizak

01. 08. 2007, 08:54

nezklamal samozřejmě, klávesnice na vyhození

brixxxo

01. 08. 2007, 18:57

Prizak- on nikdy nesklame, tvrdohlavý je jak sviňa.

Urquell- navrhujem ti aby si dal anketu na nejaku stranku trebars aj na stranku Liberca s fotkou toho "pamatníku" a potom uvidíš čo si o tom ludia myslia, dôležitý je názor ludí ktorých sa to týka nie nejakých architektov čo napísali knihu, oni do tej knihy vkladali svoje názory, uz to pochop že je to vrchol nevkusu a tvoje argumenty ti nepomozu.

ÁNO, MYSLÍM SI ŽE TIE PENIAZE BOLI ZHRABNUTÉ LEBO INVESTíCIA DO TAKEJTO HNUSNEJ VECI SA ANI INAK NAZVAŤ NEDÁ A NECHCEM RADSEJ ANI VEDEŤ KOLKO SI NAÚČTOVAL ARCHITEKT ZA PROJEKT

brixxxo

01. 08. 2007, 19:00

K otázke č. 2, bolo to napríklad tu, keď si akože urážal sám seba, všimne si to aj slepý jak si to myslel urquell 10:56 - 30. 07. 07 

brixxxo

01. 08. 2007, 19:04

urquell: a prosím ťa píš po česky lebo sa to nedá čítať, ďakujem

brixxxo

01. 08. 2007, 19:06

urquell: a prosím ťa píš po česky lebo sa to nedá čítať, ďakujem

prizak

02. 08. 2007, 14:50

brixxxo - víš, on si asi něco musí dokazovat. Vsadím se s tebou, že ani ty sám jsi se s podobným trapáčkem nesetkal. Si nedokážu představit, že by takový přechytralý génius bydlel se mnou v jednom domě, protože zde máme společné schodiště. Už se těším na jeho odezvu. Čusík. (ale když nebude, nevadí, alespoň to nebude ztráta času)

brixxxo

02. 08. 2007, 19:28

prizak: máš recht, už naňho ani nebudem reagovať, fakt škoda času. čus

urquell: ak spravíš tu anketu tak daj vedieť na akej stránke to je.

prizak

02. 08. 2007, 21:14

brixxxo - ne já, ale ty máš pravdu. Reakce zde již není na místě, protože to by bylo pořád to samé. Ani já už nenapíši na jeho případnou reakci ani tečku. Alepspoň si bude myslet, že má navrh. Přejme mu to. Měj se fajn.

brixxxo

03. 08. 2007, 20:26

prizak- nech si myslí čo chce, aj tak nikoho o svojej pravde nepresvedčí. čus

urquell

04. 08. 2007, 04:31

2 brixxxo: Nemyslím si, že by názor "lidí" (jen tak mimochodem, kterých lidí konkrétně?) měl být důležitý a proto nemíním nikam dávat žádnou anketu. Stejně tak si nemyslím, že by jakkoliv záleželo na Vašem názoru na Památník.

Nicméně se podivuji nad faktem, že jako údajný vysokoškolský student můžete vypustit takový nonsens jako je tvrzení že (volně parafrázováno) nezáleží na názoru někoho kdo napsal knihu do kterej vložil svoje názory. Toto tvrzení totiž zcela relativizuje samotnou podstatu vysokého školství a ve své podstatě jej neguje. V duchu této "rádoby" logiky, lehce zpětně dohledatelné ve Vašich vyjádřeních v této diskusi, se nesou veškeré Vaše příspěvky. Ovšem s výjimkou Vašeho vyjádření (brixxxo 14:09-29.07.07), kde zcela výjimečně projevujete cosi jako úvahu nad tématem a kladete podnětné otázky k diskusi.

V tomto příspěvku operujete s částkou tři miliony (3.000.000). Na základě zkušenosti z předchozí výměny názoru jsem nabyl dojmu, že je to bude rovněž neověřená výše převzatá ze zdejší diskuse. Toto téma Vám nestojí ani za to napsat dotaz na informační kancelář města Liberec, aby Vám poskytli bližší a ověřitelné informace k výši konečných nákladů na výstavbu Památníku a jejich rozdělení mezi zúčastněné subjekty. I to ale svědčí o Vaší "způsobilosti" vést fundovanou debatu, abych se vyjádřil Vaším způsobem.

A myslím, že v případě Památníku by bylo možné činnost architekta vynechat a zbytečně tuto profesi neobviňovat z hrabivosti, viz Vaše "vyjádření" >A NECHCEM RADSEJ ANI VEDEŤ KOLKO SI NAÚČTOVAL ARCHITEKT ZA PROJEKT.

K Vašemu úsměvnému dotazu "ako má trebars nejaký nemec, proste cudzinec, vedeť očo ide. " (brixxxo 18:03-29.07.07) musím poznamenat, že jste mě opět dokázal rozesmát k slzám. Ale k věci, jestliže návštěvník z německa, prostě ciziny, si nebude schopen přeložit umístěnou tabulku popř. přímo nebude znát zobrazovaná místa bitev, pak zcela jistě bude schopen si tento objekt vyhledat na turistické mapě/mapce spolu s německým, nebo jiném cizím jazyku uvedeným, popisem. V případě dalšího zájmu může zcela určitě navštívit liberecké infocentrum, kde mu jistě s radostí poskytnou další relevantní a ověřitelné informace, například jaké náklady byly na zřízení památníku vynaloženy.

Hezký den

A mimochodem, závěrem bych rád vyslovil naději, že jestliže se v budoucnu budete pokoušet vést jakoukoliv diskusi, budete také schopen se vyhnout nízkému obviňvání, urážkám a útokům na osobu oponenta. Do té doby ale budu mít pocit, že tu jen házím perly... na stěnu.

brixxxo

04. 08. 2007, 14:12

urquell: už ma to nebaví, ten pamatník alebo čo to je, je hnusný, nechutný, nevkusný, zosmiešňujúci predkov, je to proste najsamvačší hnus a bordel aký som kedy videl, a podobný názor ako ja majú aj všetci ostatný v tejto diskusii okrem teba a ty stále píšeš to isté dokola. Trhni si nohou.

prizak

04. 08. 2007, 16:56

urquell - už si asi připadáš trapně, že? Co se stalo, že se k tobě nikdo nepřidal? Projevovat se můžeš i jinde, tady se ti to nepovedlo, tak už to pochop. Pápá a lálá

urquell

05. 08. 2007, 08:27

2 brixxxo: Vidím, že i Vy užíváte taktiku kousnout, štěknout a se staženým ocasem mezi nohama utéct se schovat do boudy, která je převážně vlastní vesnickým voříškům. Dá se to ale říci i tak, že tam kde došly argumenty a urážky nezabírají, zavládne ticho.

Musím ovšem poznamenat, že nikomu jeho názory neberu a ani se je nesnažím měnit. Mohu jen nabídnout svoji interpretaci a nechám plně na druhé straně, jestli bude ochotna konstruktivně debatovat, nebo nikolivěk. Já osobně vidím Památník jinak než většina těch kteří byli ochotni připojit k "článku" svůj názor a zatím se mi zdá, že více s touto skutečností než se samotným Památníkem má mnoho přispěvatelů problém. Soudím tak z intenzity a četnosti útoků na moji osobu, bez jakékoliv, nebo jen velmi slabé, konstrukce argumentace v téměř absentující konstruktivní diskusi směřující k Památníku samotnému. Může to být ovšem způsobeno i faktem, že se tak svým literárním... vyzvrácením snaží ventilovat své frustrace. Leccos by se dalo vysvětlit i jakousi místní pokleslou kulturou projevu, nicméně tou nejde omlouvat vše.

Každopádně nemám v úmyslu od svých názorů odstoupit jen proto, že jakási pofidérní anonymní většina, která nota bene nereprezentuje celé spektrum, neshledává Památník přijatelným.

2 prizak: Poslouchaj, prizak, co to neustále mumlají o jakési podpoře? Myslejí Si snad, že se potřebuji pro obhajobu svých názorů o někoho opírat? To možná mají Svoji vlastní zkušenost, že když Jim jakási anonymní většina řekne, že země je placatá, tak tomu budou taky věřit, když Jich nikdo nepodpoří že to není pravda.

Má úcta

prizak

05. 08. 2007, 10:26

brixxxo

05. 08. 2007, 14:58

Bože to je debil

prizak

06. 08. 2007, 09:30

Něco tak ubohého se asi už jindy v budoucnu neobjeví

urquell

13. 08. 2007, 03:15

Jo jo, jen ještě nezapomenout na omezenost

prizak

13. 08. 2007, 09:21

brixxxo

14. 08. 2007, 00:29

brixxxo

14. 08. 2007, 00:30

Itcho

10. 11. 2007, 22:47

Dajte nasim romom na cestu do Liberca a oni to za vás odpracú.

Willda

22. 12. 2007, 21:27

Boze coto?? Jestli jsem to spravne pochopil tak takhle s priminutim nahovnokovovova vec ma bejt pomnik?? Vzdyt to vypada jak plechova klec na bordel. Vsadim se ze tahle nehorazna drzost stala peknej majlant

lentilka

13. 01. 2008, 01:13

Jejda, jejda, ani som netusila ze sa tu vedie takato zaujimava diskusia. Nuz netusite, preco dotycny artefakt nepripomina pomnik obetiam vojny? Ked som si ho tak prezerala, zaspominala som si s nostalgiou na svoje studentske casy, kedy nam radieval pan profesor grafiky: "Nazov diela? Ale ved ho kludne mozete vymysliet az potom, to sa tak bezne robi, ze najprv sa urobi umenie a az potom si autor rozmysli, coze to ma vlastne vyjadrovat... " On bol tento pan profesor (mimochodom akademicky maliar a clovek aj inak velmi roztomily) asi v mnohych pripadoch nie velmi daleko od pravdy xixi... Tak som si predstavila, ako niekomu trebars vzadu na dvore stal interaktivny umelecky objekt s nazvom "Vazenie" ci "Nocna mora XXII" - potrebujete pamatnik? Ale velmi rad, ziadne problem, mam akurat nieco vzadu na dvore xixixi...

lentilka

13. 01. 2008, 01:26

Ale ono sa mi to trochu- istym sposobom- aj paci. Pripomina mi to nieco od Gigera. Ta vec by vyzerala dobre kdesi v nejakom cool nocnom podniku, alebo za nejblizsim Tescom. Ale v parku, ako pomnik obetiam vojny? Nonsens. Drviva vascina ludi - takto danovych poplatnikov - si k tomu cudu pravdepodobne nikdy vztah nevytvori. Som zvedava, co by na nu povedal moj dedko, vojak od Verdunu...
Ee.

kamzik

21. 03. 2008, 12:14

toto je vysmech padlym vojakom a nie pomnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! §

prizak

26. 11. 2008, 01:04

Itcho - my tady romy nemáme, jen cikány, u vás je to stejné, znám jen cd ROM

TAC

29. 06. 2009, 21:11

a buďtě rádi že to na vás nevybaflo v noci světlama a větrákama na IR čidlo, jako na mě když sem šel z pivka... sem myslel že tam necham DNA podpis, pekně hnědej

jerz

06. 08. 2009, 03:08

Asi jsem umělecky dost nevzdělanej ale docela nechápu spojitost tohoto nesmyslného HNUSU s pomníkem padlému vojínovi, sice jsem tuto debatu nečet celou ale zahlýdl jsem že tato ohavnost udájně stála 2-3 miliony, ruku na srdce ale tato píčovina se dá pořídit výrobně za pár tisícovek. Asi se zajedu mrknout do Liberce jestly tam pro mě nemá to vaše zastupitelstvo nějakou práci a nějakou blbost jim taky nabýdnu at se taky napakuju snadno vydělanýma penězma.........