Úvod / Nálezy

Poslední nálezy 09

04. 01. 2010 Autor: Broza 5745× 17
Posledních pár nálezů z pole a lesa. Náboje Mauser 7,92 a 7,63. Prsten nalezen po 2 hodinách chození po prázdném poli. Je na něm punc 925 takže stříbro. Přeju všem hodně pěkných nálezů v roce 2010.

Broza

 Autor: Broza

Komentáře

zero

04. 01. 2010, 10:28

Prsten dobrý, novodobá tretka cca 120kč v krámě, ale je stříbrný.

Giftmacher

04. 01. 2010, 10:36

7.63 bude spíš 7.62x25, na němce jen tak nenarazíš, kdežto špagety jsou úplně všude

Smirtak

04. 01. 2010, 10:40

ten bych bral

adler

04. 01. 2010, 11:06

Ten prsten stratila asi nějaká smažka když zhulená nevěděla kudy domů, třeba tam taky někde leží.

marczus

04. 01. 2010, 13:51

adler ty uz to taky nehul smazko

cernunos

04. 01. 2010, 17:22

Adler-škoda, že to neni prsten s lebkou od nějakýho zkurvysynskýho nácka vid?

zero

04. 01. 2010, 21:18

co se čílíte? Kdo jiný nosí prsten s travkou než smažka? Vždyť to napsal dobře.

adler

04. 01. 2010, 22:57

cernunos to je ku.. a co když se ti někdo naveze do hulení. Furt lepší prsten jak ty říkáš od skurvysynskýho nácka, kterej aspon za něco stojí, než bezcenej prsten co nosila bezcená smažka.

cernunos

05. 01. 2010, 15:42

adler_ no zjevně jsi jedním z těch nácků a ještě tak "inteligentní"že se tu stím chlubíš. Jedno ti povim-nesnášim nácky!!! Protože ztělesnují to nejhorší a nejnechutnější a nejprimitivnější, čeho jsou lidé schopní. Mě smažky absolutně navadí a trávu sám kouřim zato ožralý a agresivní neonacisty, kteří z ryzí zakomlexovanosti a mentální nevyzrálosti napadají kdekoho bych poslal do pekla, aby si je tam podali všichni jimi zneuctění a zavraždění židé a jiné menšiny. Jinak, neber to osobně

cernunos

05. 01. 2010, 16:28

Je asi absurdní, že by v pekle byli i židé a jiní utlačovaní, ale asi neveřim na nebe a takové sračky podobné a jestli něco existuje, tak je to právě peklo a v tom asi skončíme všichni, protože nikdo není bez viny a každý se má z čeho zpovídat. A také právě tam bychom se měli všichni po smrti asi sejít, abychom si vše vyříkali, když nám na to život leckdy nestačí.

zero

05. 01. 2010, 19:48

Cernunos- já nesnáším jak nácky tak smažky. To co udělali náckové je jasný svinstvo. To co dělají lidi pod vlivem návykových látek(alkohol, drogy... ) je druhý svinstvo. To, že tu píšeš, že sám hulíš a patrně jsi na to hrdý tě staví na roveň těm co obdivují nacisty. Blbouni jsou obě skupiny

cernunos

05. 01. 2010, 20:13

ZERO-já jsem nikdy nikoho nenapadl nebo jinak neomezil jeho svobodu at už jsem byl jakkoliv zhulenej. Tvrdé drogy také odsuzuji ale marihuana není narozdíl od alkoholu takřka vůvec společensky nebezpečná. Nebo tobě někdy ublížilo, že se na tebe někdo směje??? Také jsem si jist, že mi nebudeš schopen dokázat jedinou autonehodu vzniklou požitím marihuany, naproti tomu alkohol je jasný symbolem agrese a nekontorlovatelnosti. Je to absurdní, když tedy byla tráva vždy nelegální a chlast si přitom může koupit i každé děcko na každém rohu. Je to prostě ujetý a něco to o společnosti vypovídá. A to že má tráva u některých jedinců vliv na mozek-klasické rčení: "ten je vyhulenej" nebo "ten je mimo" ve smyslu, že je člověk lidově řečeno"vyplesklej" není důvodem její uživatele takto odsuzovat, nebot tím nikomu nedělají žádnou újmu, leda sobě. Takže výraz "smažka" je akorát xenofobní nadávka. To bych v tom případě mohl nenávidět a urážet a napadat každého s menším IQ či EQ. A takto bychom jako lidstvo na tom světě asi dlouho nepřežili. A tím, že hulím, se tedy nechlubím, narozdíl od obrosvké většiny lidí, kteří jsou borci v tom, kolik toho vychlastali a jaký udělali bordel. Takže asi tak.

zero

05. 01. 2010, 21:23

Cernunos- ve své praxi jsem potkal dostatek lidí kteří pod vlive drog(mezi které řadím i marču)spáchali trestný čin, neůmyslně zabili)většinou autonehody) atd. To, že se člověk pod vlivem marihuany jen směje je blbost. Jeho reakce jsou naprosto jiné než za normálního stavu, jeho rozpoznávací reflexy jsou jiné atd. konkretně mě zemřel kamarád který byl,, jenom'' zhulený a to tak, že ho přejel houkající a brzdící vlak. Ten kluk neuhl, neuskočil jenom se prý, dle slov řidiče vlaku, připitoměle culil a mával rukama, ale jinak absolutně nereagoval na přijíždějící vlak. Máš pravdu s alkoholem to souhlasím a také odsuzuji, ale nezlob se na mne drogy jsou to samé. A tráva je pokud je zneužívána také droga. všimni si toho je-li zneužívána. Nemám nic proti jejímu využití v medicíně, ale nic se nesmí přehánět!

adler

06. 01. 2010, 00:04

cernunos jak jsi na to přišel, že jsem nácek. Chodím tě snad strašit do snů a tiše ti tam hajluju, nebo předčítám z Mein Kampf. Opravdu nevím. Samozřejmě chápu, že si budeš hájit své, ale já vycházím z faktu a tím je to, že u nás ve městě jsou např krajním nebezpečenstvím právě smažky. Ovlivnují myšlení mladých jako mor, výsledkem toho je lhostejnost ke všemu a ke všem. Nejdříve to začíná trávou, ta je nabízená právě školákům, a odtud se již přestupuje na další štaci. Mám možnost sledovat dost takových sráčů, a skutečně z trávy na tvrdší drogu přešli, a snimy jdou ruku v ruce asociálové, kterým právě tito ostatní svinstva prodávají, a ti by sehnali peněz neštítí se krást cokoli a kdekoli. A toto vše začalo s trávou. A já mám povinost svoje děti právě před tímto svinstvem ochránit. Nikoho se nezastávám, ale smažkám jde jen o trávu a kdyby náckové hulili trávu, byli by jste hajlovali taky.

mxmaniac

06. 01. 2010, 06:16

... posranej vergl na prst, a jak to tady šlape...

adler

06. 01. 2010, 08:33

mxmaniac to máš recht jako provokačka při porodu

cernunos

06. 01. 2010, 12:55

Částečně s vámi souhlasím, co se týče nebezpečnosti jakékoliv drogy a také v tom, že není dobré, když má člověk návyk na nějakou z nich. Je to odraz složitosti života ačástečně lidského zmaru. A chápu adlera, jestliže se bojí o své děti, ovšem drogy jsou jen špičkou ledovce. Je tu množství problémů a nebezpečí, která jsou mnohem skrytější a u drog je výhoda jejich jasná definovatelnost a možnost se jim vzepřít a je to na každém jedinci, jak s nimi naloží a jestli se jimi nechá negativně ovlivnit. Myslím, ženad drogami a všemi jinými problémy vládne jen jeden král a to je LIDSKÁ HLOUPOST, protože ta je hlavním spouštěčem vší zkázy na tomto světě. Hloupost, sobectví a hamižnost. Svatá trojice, která je černou půlí lidské tváře. Takže nějaká "marča" je opravdu až někde vzadu a není to důležitý činitel v utváření lidské společnosti. Prostě je u velké části populace na denním pořádku hned vedle alkoholu a cigaret. A opravdu je nevyvratitelný fakt, že ona z těch z těchto tří drog má na svědomí opravdu nejmín toho zla. Proto není možné ji stavět na roven ostatním tvrdým drogám, to by bylo úplně zcestné a ani moc nesouhlasím s názorem, jak tvrdí Zero, že je jen přestupní stanicí na tvrdé drogy. To je myslím slogan zastaralých protidrogových aktivistů, kteří si neuvědomují, že kdyby tráva neexistovala, tak by lidé prostě (a to v ještěmasivnějším měřítku)přistoupili právě k drogám tvrdým. Takže stejně tak jako spuštěč většího zla ji můžem naopak posuzovat jako vhodné placebo pro lidi, kteří mají potřebu změnit své všední vnímání bez toho, aby si museli něco "šlehat" do žil. Takže je to jen o úhlu pohledu. Ale tot jen můj osobní názor. A ten můžeme mít naštěstí každý svůj, většinou založený na pozitivních nebo negativních zkušenostech s drogami. Podle statistik a podle toho, co sám vidím kolem sebe, dnes užívá marihuanu obrovské procento lidí všeho věku(asi především těch mladých). Těžko říct je-li to trend nebo přirozený vývoj lidské mysli založený na jiných zážitcích než těch střízlivých všedních. At tak nebo tak, nedá se proti tomu myslím nijak účinně bojovat, lidé si vždy najdou svouji cestu, proto je to důležité a prostě se to děje. Lidem to nevezmete. Je to jejich přirozenost a mají na to právo, pokud jsme tedy opravdu svobodnými tvory, což je dost diskutabilní. Každopádně myslím, že jestli jsou nějaké aktuální statistiky, tak je poměrně malé procento těch, kteří od trávy přejdou dál, k tvrdým drogám. Kdyby to tak nebylo, tak potkáte během jenoho dne snad každého pátého šestého člověka "nacpaného" perníkem nebo heroinem. O kokainu nemluvím, poněvadž ten je jen pro bohaté, tudíž ten si většina čechů dovolit nemůže, ačkoliv je oproti ostatním drogám nejmín škodlivý(je stejně zajímavé, jak jsou nejlevnější věci zaroven kolikrát těmi nejškodlivějšími). Asi nemá cenu to dále řešit, své jsem řekl a vy také.