Úvod / Nálezy

Přezky

12. 12. 2019 Autor: judy 14113× 94
Tak posílám těch pár, , levejch " přezek pro Bakaka. No samozřejmě že jsou všechny levý, protože náckové si je nechali dělat v Polsku a na konci války je schválně rozhazovali po lesích, aby současní detektoráři se měli o čem dohadovat. Doufám, že ti nevadí že jsem nerval dolů řemen, aby byla vidět i druhá strana, ty to poznáš i tak. Já se za žádného odborníka nepovažuji, i když mi bude za chvilku 60 let, ale na druhou stranu už pár desítek let chodím s klackem.
JUDY

 Autor: judy

Komentáře

snowfell

12. 12. 2019, 13:03

Nazdar JUDY. Veselá mysl, půl zdraví Pěkný pracky

Dietr

12. 12. 2019, 13:24

Všechny jsou OK až na tu SA Wehrmannschaft. Tu bych rád viděl z druhé strany... Ta moc důvery nevzbuzuje...

KUPEC-K2

12. 12. 2019, 14:40

Souhlasím ta sa nebude dobrá.

KUPEC-K2

12. 12. 2019, 15:15

Bakake já to přežiju

silpocha

12. 12. 2019, 19:16

Vždy se tady psalo, foťte obě strany. To by mělo platit i pro ostřílené šedesátníky JUDY máš to hezký ale ta ironie Bakake

Mirek85

12. 12. 2019, 22:24

Pěkný, jenom porát nechápu proč většina lidí fotí RAD vzhůru nohama.

Hank

13. 12. 2019, 07:56

To Bakake, jen bych Tě doplnil, u hliníkových spon existují i varianty "lité" tedy neražené, i když lité není ten správný technologický název, práškový hliník byl pod tlakem vstřikován do uzavřené formy. Tento výrobní postup se týkal jen menšího objemu a typu spon, hlavně pro HJ.

Nýmand

13. 12. 2019, 08:44

Judy. Vyprdni se na to. Taky nejsem, žádnej odborník na přezky i když jich mám přes šedesát vykopaných na nástěnce. Samozřejmě neželezných. Jsem mladší o deset let než ty a taky patřím pod ty letitější kopáče. Prostě co nevykopu osobně, tak mám taky pochybnosti. Já věci kopu a opravdu zřídka kupuji nebo měním. Když už k tomu náhodou dojde, tak opravdu to musí být ověřený zdroj. Nicméně většinou kopu přezky, které se opakují až na pár vyjímek.
Kopnul jsem jednu opravdu zvláštní s šipkou ( runou ). Psal jsem o tom článek do časopisu DR. Sám jsem z tý přezky na větvi a nejsem sám. Ovšem poctivě jsem si jí vykopal.
Neznám výrobce přezek, ale mám seznam. Nenosím to v hlavě. Nedávno se mi podařil po opravdu neuvěřitelné propasti času vykopat konečně policajta i s řemenem. Konečně ho mám ve sbírce. Prostě se mě léta letoucí vyhýbal. Raději si počkám až ten chybějící kus ve sbírce vykopu. Je to prostě lov a neuvěřitelná radost s nálezu a že to tam čekalo právě celá ty desetiletí jen pro tebe. Kupování a doplňování sbírky prostě nedělám.
Píši to vše pro to a nechci se tě vůbec nijak dotknout a ani to není záměr, že znám pár lidí, kteří se čas od času něčím pochlubí. Štve mě na tom, že časem se dozvím, že to koupily. I když je to origo. Někdy je to taky velmi vydařená kopie a zestařená. O to je to větší trapas pro toho člověka. Mrzí mě, že si to vymysleli, aby zazářili. Já tohle nedělám.
I když je fotka horší a zadívám se na tu kritizovanou přezku i když nejsem nějaký znalec, tak opravdu ta přezka nevypadá, že by byla ražená. Je litá a ne pod tlakem. Je to znát i na tom věnci a křídle vpravo. Jsou tam dírky ne po korozi, ale po bublinkách v odlitku. Mám podle čeho porovnávat a sám jsem strojař a nástrojař i bývalý puškař. Znám mnoho technologií a sám jsem mnoho vyrobil.
No a ta RAD přezka je pro mnoha lidí prostě kletbou. Opravdu jí fotí obráceně. Pro ně je logické, že lopatou se kope, tak směřuje dolu. Samozřejmě je to omyl. Lopaťáci mají lopatu směrem vzhůru jako symbol.
To už by mělo pokud se s tím člověk trochu zabývá opravdu klepnout do oka. I drápky jsou tím pádem na druhou stranu.
Prostě nic ve zlém. Jen jsem chtěl taky k tomu něco říci.

JOHANRAMBO

13. 12. 2019, 10:39

Takze vy NACKOVIA kopete v cudzej zemy a privlastnujete si to, co vam nepatri?!!! ale vlastne ze sa cudujem, sak za 2. svetovej nacisti robili presne to iste, rabovali, kradli a naviac este vrazdili nevinne deti zeny starcov starenky matky otcov

mezek

13. 12. 2019, 11:01

češi nekolaborovali

JOHANRAMBO

13. 12. 2019, 11:17

Co cesi? a to ti ktory ponackovany cech povedal? Tak isto ako poliaci, slovaci, rumuni, madari, tak i cesi udavali, zabijali, rabovali, kradli atd atd atd, krasavci krasny a pozeram, ze vas to drzi po dnesny den, ked niekto z vas najde nejaky odznacik, alebo prqcku, alebo medailu, vsetko nackovske, coho boli vyrobene miliony kusov, ako moc ste z toho uneseny.. to len svadci o vasej inteligencii AFA!

Punknastenka

13. 12. 2019, 11:18

Hustý.

JOHANRAMBO

13. 12. 2019, 11:19

Babake, uz som si zvykol, ze kadejaky NACEK FAŠISTICKÝ, ked nema ziaden argument a podobne, tak aspon pouraza, ponadava a podobne. a nezabudni ist na dovolenku do nejakej moslimskej krajiny, take Male divi napriklad, alebo egypt a podobne nastraš

mezek

13. 12. 2019, 11:26

Už to nehul, nedělá ti to dobře.

Hank

13. 12. 2019, 11:37

To Bakake: všude se uvádí "litá" takže asi nejspíše nic lepšího není třeba vymýšlet.

b

13. 12. 2019, 12:02

č6 je 100%levota

Nýmand

13. 12. 2019, 14:01

JOHANRAMBO. Hustě po nás... Ale to "Na stráž! " bylo přeci heslo Hlinkovi gardy. Fašistická strana Slovenského státu. Hlavním velitelem byl pokud se nemýlím Jozef Tiso.
Přestávám tomu rozumět. Mi Čehuni podle vás Slováků jsme náckové! To už se tedy změnily asi dějiny......
Udavači a kolaboranti jsou v každém státu. Prostě žijí všude jen lidi. Lidi jsou prostě stejní po staletí do dnes, ale je jich malá menšina.
Ale přidat se k Německu a zradit nás jak říkáte Čehuny je podle mého názoru neomluvitelné. Útokem na Rusko 22.6.1941 Rychlé divize je jen stvrzení dějin, které se nedají popřít a ani smazat. Až do roku 1945 po boku Německa s Hlinkovo gardou.
Najednou, když už skopčákům teklo do bot vzniklo Slovenské národní povstání. Ale podle vás Slováků jak říkáte Čehuni jsou lumpové, zloději, kolaboranti a zrátci!! Mnichovskou zradu jsme si vymysleli a Slovenský stát chtěl jen dobro. Vymýtit Čehuny a jiné státy. Ty zrátce jednou pro vždy po boku nacistického Německa.
No když už evrobská unie uznává a oslavuje Banderovce a jiné podobné organizace, tak se není čemu divit. Ale jsem jen hloupí Čehuň ne.........

piss

13. 12. 2019, 16:04

Ty vole ten kokot je zas tady!!!

JOHANRAMBO

13. 12. 2019, 16:15

Nýmand nauč sa poriadne čítať nez zacnes vsetkich do jedneho vreca hadzat

FerdaMravenec

13. 12. 2019, 17:00

Nýmand, máš krapet mezery v historii:
Slovensko na SSSR nezaútučilo 22.6.1941, ale 24.6.1941 a nebyla to Rýchla divízia, ale Rýchla skupina. Vysvětli nám jak EÚ oslavuje Banderovce.

FerdaMravenec

13. 12. 2019, 17:11

Bakake: Někdo prezentuje padělanou přezku, jiný padělanou historii - v obou případech nejspíš z neznalosti.

JOHANRAMBO

13. 12. 2019, 17:11

Bakake Lenze tí slovaci, co kolaborovali k hitlerovi, uz davno neziju. to je to iste, ako keby vsetkich nemcov teraz narodenych, obvinujes, ze mozu za 2. Svetovu vojnu a maju na svedomi vsetky obete. Narozdiel od vsetkích tu, co su uzasnuty zo vsetkeho, co ma na sebe hakenkrajz, bez ohladu na to, ze takych artefaktov su miliony. iba fanatik zakomplexovany nackovsky je z takeho nalezu, bezvyznamneho, uzasnuty

piss

13. 12. 2019, 18:47

tak sem kurva nelez demente!!!

Alpikh

13. 12. 2019, 19:28

Jsem si stopro jistej johane rambo že když ti bylo tak mezi tretim a desatym rokem, tak se tvoje máma a pačesatej táta zfetovali, vzali te ke kumpanum na chatu a tam s tebou natáčeli dětský pornofilmy, no a tebe to evidentne narušilo... akorát tenkrát ti neříkali rambo ale velice roztomile,,, ty náš malej polykači..

judy

13. 12. 2019, 20:08

Pro Bakaka- Písni mi prosím na mail, nechci tady řešit politiku a pod. .

Nýmand

14. 12. 2019, 02:25

Na pamětním odznaku za tažení proti SSSR je na Slovenské helmě datum 22.6. 1941. Proč tam není 24.6. 1941. To by měl nést ten odznak, když jsou ty dva dny tak důležité. Dva pitomí dny. To je opravdu problém. To už je slovíčkaření. I ty rychlé skupiny potom brigády a nakonec divize. Velmi krátký čas při jejich vzniku. Na odznaku Slovenské Rychlé Divize je RD. Sice vznikl odznak později, ale mohli si tam nechat klidně ty rychlé skupiny ne?...
piss mě pojmenoval kokotem a dementem a že jsem tu zas. To jsem opravdu nepochopil. Jako kdybych byl nějakou demetní celebritou tohoto diskusního fóra již několik let.....
FerdaMravenec. Já historii nepadělám.
S tím Banderou, který byl nakonec přeci jen uznán Ukrajinskou vládou hrdinou a bojovníkem za svobodu státu. Možná i ustanoví svátek na jeho počest. Pojmenování ulice a postavené pomníky na jeho počest. Přitom Ukrajina s EU jedná o přidružení k EU. Partnerství, hospodářský a politický rozvoj. Co tedy to znamená. Asi je to v nepořádku. Tedy podle mne. Nebo je to v pořádku a EU tím pádem s tím souhlasí, když s tím nic nedělá. To jsem chtěl říci. Ale asi jsem fakt blbej....

aurumann

14. 12. 2019, 07:10

Teda tady se jeden nestačí popadat smíchem za břicho. .

Nýmand

14. 12. 2019, 08:21

Já si taky myslím. Ale od toho tu to asi je.

JOHANRAMBO

14. 12. 2019, 09:16

alpikh... Si jasny

JOHANRAMBO

14. 12. 2019, 09:19

alpikh to ze u vas v cechach ste vsetci fetaci a uchylaci, neznamena, ze i inde vo svete je to tak isto. a este k tomu ste aj uzasne uzasnuty zo vsetkeho nackovskeho. ale to mi akosi moc nepasuje dokopy, ze teply pedofilny uchylny nacek

JOHANRAMBO

14. 12. 2019, 09:21

Som zabudol dodat teply pedofilny uchylny nafetovany nacek

JOHANRAMBO

14. 12. 2019, 09:22

Ale vlastne, ved pervitn si dal hitler pre svoju nesmrtelnu armadu vytvorit

fantomas

14. 12. 2019, 09:32

Admin nic? K čemu je tenhle web dobrej a  jakej má v tuhle chvíli ještě význam? Aby si tady pár pitomců léčilo svoje mindráky za pomocí anonymity a napadali těch pár lidí, co sem ještě chodí, či posílají příspěvky? Klobouk dolů, kam až to zašlo...

sawier

14. 12. 2019, 09:35

Nymand - piss to zřejmě myslel s tím dementem na Johna Ramba, ne na tebe...

piss

14. 12. 2019, 10:19

jo, přesně na něj!!! a můžeš mi to zas smazat. fakt jak za komoušů. proč sem kokote lezeš, když ti to vadí??? nepochopim nikdy. jinak fantomas má úplnou pravdu

JOHANRAMBO

14. 12. 2019, 11:43

Ja sem chodim pozerat zaujimave zvlastne hystoricke i nehystoricke nalezi a nie neustale cumet na tieto hakenkrajze a podobne sracky. a este tie vase drble komenty, medaily si posielate do komentu, ze super nalez a vobec vas netrapi, ze tych sraciek su miliony. dookola to iste tu seriete! iba a  ken sami hakenkrajz, orlica, prilba, odznacik a ffuuuurt dookola a dookola

liborradek

14. 12. 2019, 13:04

Rambiči hele vono je to asi tak. Múj pradědeček hnije kdesi v masovem hrobě v Celjabinsku, kde skonal na tyfus, kam se dostal pro skurvenýho France Josefa a já mám přesto rád, když kopnu něco z tohoto období, protože to je pro mě kus hystorie mejch předků. Zrovna tak neodsuzuju mladý kluky co dneska sbíraj klasickou armádu CSSR i když jsem ty její pohrobky rok zažil a krom pár vyjímek je považuju za úplně zbytečný darmožrouty a hovada. A protože se to těm klukum líbí přesto je neodsuzuju, protože to je prostě historie. No a k těm věcem s hákáčem, taky mi to udělá radost pod cívkou i když bych tu dobu nechtěl zažít. Neberu to jako oslavu Hitlera, ale jako artefakt z tý doby, kdy tahle zrůdná ideologie měla tyto věci esteticky velmi pěkně provedený do nejmenšího detailu. dneska by se tomu asi dalo říci dobře zmáknutá PR propaganda, aby nalákala prostý lid. Možná v tom je i trošku takovýho kořistnictví, kdy jsem vyrustal na příbězích od dědy jak sbíral s klukama po válce po příkopech bouchačky, dalekohledy, fotáky, kudly a všechno po nich co zahodili a já chtěl už od dětství taky najít nějakou tu svojí kořist. A věř tomu že Judy v žádnym případě nepohrdne ani nějakym RU z kterýho má taky naprosto úžasný věci, ale holt těch krámů po Němcích je holt u nás víc. Tedy bylo, ted už to léta stojí za hovno, ale to s nálezama obecně.

mafug01

14. 12. 2019, 13:28

Tak tohle už nemá s DW nic společného. Debilita některých jedinců nezná mezí.... Shit.

piss

14. 12. 2019, 14:51

a tohle neni hystorie nebo co?

Nýmand

14. 12. 2019, 21:17

sawier, tak to jsem rád, že na J. Ramba. Reje tady do nás na našem webu a mě se to prostě vůbec nelíbí. Když tedy dám odvetu, kdo vlastně se přidal k nacistům a třetí říši a neurážel naše smýšlení přeji si a doufám že většiny, tak měním historii a slovíčkaří se tu o nepodstatných věcech. Lidé jsou stále stejní a budou! Jen pokrok šel do předu. Žiji doufám ještě stále v demokracii a mohu si svobodně říci svůj názor. J. Rambo a samozřejmě ostatní tak též, ale J. Rambo nemluví o našem národě a lovcích kořisti co tu zbyla pro sběratele válečných artefaktů vůbec dobře. Pokud umím číst.
Prostě ty věci tu máme. Přes nás to ustupovalo a bylo tu mnoho zajateckých táborů. Kdyby tu byly hlavně třeba Ruské artefakty, tak budeme kopat Ruské a ne vesměs hlavně ty Německé. Taky ty Německé kopu. Prostě z jiných států jich tu moc není s druhé války. Jsou tu i ty Slovenské. Pár jsem jich taky našel. A měl jsem štěstí i na pěkný stav. Prostě ustupovali někteří Slováci s Německou armádou. Jakož i jiné státy, které se přidali. Já za to opravdu nemohu. Ale já se za Nacistu protože tyto věci jen sbírám nepovažuji! Pokud mě bude někdo přesvědčovat o opaku a napadat tímto argumentem zbytek hledačů v čechách, tak to beru jako urážku. Kopou to kopáči po celém světě. Je to prostě tak. Jsou to krásné věci, které mnohdy vyráběly a vytvářeli fachmani a výtvarníci z celé Evropy. Třetí říše je kus epochy i když strašlivé a nikdy bych to nechtěl zažít ani minutu. J. Rambo je ať je to jak chce předpokládám podle jazyka jakým píše Slovák. Aniž bych z neznalosti jak tu tvrdíte měnil či falšoval dějiny je prostě faktem, že náš národ se z nadšením nepřidal k nacistickému Německu a nechal nás v rejži. A ani jako národ s ním po boku nebojoval. Pokud ano, tak je to pro mě opravdu novinka a vzdávám to.
Hovořilo se tu o přezce a sklouzlo to vcelku dost hluboko někam úplně jinam. Ale jisté je, že k náckům nepatřím!!

JOHANRAMBO

15. 12. 2019, 08:24

Viidim, ze vsetci viete citat ale len tak, aby to vam vyhovuje kde som napisal, ze cele Čechy a Morava kolaborovali s nackami?! som napisal, ze aj češi. a to je kurwa rozdiel! ci snad ste nemali udavacov, patolizacov a ppdobne? a ano, najdes ovacsine len nemecke sracky u vas. a to je dalsi dovod, ze nechapem, ako ste z toho mimo a po dalsie, neodsudil som vas vsetkich ale len tych, co si tu do komentov medaily davate, palce hore a tesite sa z kazdej pracky, aj ked su neustale rovnake. pisem o NACKOCH. a ked si to niekto berie osobne, jeho smola. moj dedo bol partizan, u nas v horach prebiehali najtvrdsie partizanske boje, pobili tisice, desattisice nackov a cuduj sa svete, nik sem neserie tie hakenkrajze, co sa to vala kade tade v lese partizan je pan, ten si zasluzi medailu, za to, ze vdaka nemu zijeme!!!

jegr

15. 12. 2019, 12:45

Chlapi- serte na to -!! najde se hovado co sem zatáhne politiku a další blbci mu na to skočí a už to jede- nechte si to do hospody - tenhle web je o něčem jiném lidi sem chodí aby se něco přiučili a poučili a něco viděli a nejsou zvědaví na politický plky pár blbců- se divím Admine že to tu strpíš. a již si to nezařízl. Tohle ti sledovanost určitě nazvedne.

JOHANRAMBO

15. 12. 2019, 16:13

Nech len ludia, aky uchylny nackovia sem chodia sa chvalit, kazdy tym istym a stale dokola

JOHANRAMBO

15. 12. 2019, 16:13

"vidia"

Nýmand

15. 12. 2019, 18:31

Moje babička z mámino strany pocházela ze zakarpatské Rusi. Mučili a tloukli u nás na gestapu. Můj děda s tátovi strany byl v odboji. Stavěl vysílačky atd. Gestapo tátovo rodinu neustále hlídalo a dědu taky tloukli. Všichni nic neřekli a přežili. Proto žiji i já. Jsem bývalý puškař. Od malička jsem poslouchal vyprávění a bohužel mě to vše nějak přitahovalo a propadl jsem sbírání válečných artefaktů. Prostě jsem to hovado já co jsem zatáhl politiku. Ovšem tento web slouží pro všechny nálezy a příspěvky. Ať to tedy UC nastaví tak, že zakáže sem přispívat nálezy z druhé války. Ty německé a bude vše ok. Promluvým s ním....

pepa_d

15. 12. 2019, 20:15

JOHANRAMBO, hákáče mam u prdele, ale ty se jdi léčit a oprašte v rodině rudý knížky.

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 09:33

pepa_d preco hned rude knizky? vies vobec nieco o partizanoch?

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 09:36

A Ty, Nýmand, no maju radost z teba teda babka s dedkom, sa obracaju v hroboch, ze sem series tie hakenkrajze rovnake furt dokola. A keby niet partizanov, tak zrejme sa tí tvpji stary rodicia SCHOVAVAJU do dnes, namiesto toho, ze by vzali zbran do ruky a nacka hnali kade tade. to si sa teda mal cim pochvalit, ze pokakanich predkov mas, co namiesto boja sa schovali niekam do zeme. tak je mi jasne, preco si tak mimo, ty politika

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 09:40

Nýmamd, zariad s tym adminom, nech si zmenia podmienky pridavania fotiek, ako som uz raz spomemul, v podmienkach pisu, ze nezodpovedaju za to, co kto prida. lenze nik priamo na stranku foto nevie pridat ale odoslat administratorovi na email a ten nasledne kazdu fotku si privlastni tejto stranke tym, ze na nu umiestni logo stranky, takze vo vseobecnosti je prave admin, administrator, zodpovedny za veskere pridane fotky, i tie, co siria nacistickofasisticku ideologiu. .

pepa_d

16. 12. 2019, 12:19

JOHANE něco málo že prý něco jako husité, znásilňovali a rabovali, pak jedna bitva někde u Sudoměře a naserou toho snima do dneška.

diletant

16. 12. 2019, 12:55

Rambo ty v te hlave mas teda luxusne vymeteno. Hele nechci se dotknout tve homosexualni orientace ale co kdyby sis uz nechal vytahnout ocas ze zadku, pac to co tady pises muzes napsat jen a pouze pri silnem prozitku.

klarkon

16. 12. 2019, 14:52

Vzpamatujete se, JOHANRAMBO je TRO(t)LL , má z vás akorát prču...

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 15:04

klarkon, uz som myslel, ze trolit nezacnes a sup, uz si tu, NÁCEK jeden

pepa_d

16. 12. 2019, 17:08

JOHANE ale ty ses mne ptal na partyzány a muj praprapraděda byl původní obyvatel z Afriky mam hnědý oči.

px

16. 12. 2019, 17:46

Johane neuvažoval jsi o nějaké medikamentózní léčbě? Třeba chemická kastrace by u tebe mohla značně snížit ten tlak v dutině lebeční a ulevilo by se nejen tobě, ale i nám zde tady

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 17:58

Chytraci mudri maju vzdy duchaplne komenty plne urazok, zhadzovania a ziadne argumenty, ano, px  si paaaaan

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 18:00

pepa_d to ze mas hnede oci, znamena, ze si potomok mimozemstanov, sympatizujuci s praktikamy a uchylnostamy nacistov pocas 2. svetovej vojny. Tu na zemy totiz bola je a bude, len jedna, aaarijskaa modrooka rasa

JOHANRAMBO

16. 12. 2019, 18:05

A pepa_d to teda o tych partizanoch moc nevies teda. pozeram, ze fakt si znalec nackovstva. co uz, no. milujem tychto akoze ciste rasy a popri tom svojich predkov poznaju po dedka

klarkon

16. 12. 2019, 18:36

JOHANRAMBO - éljen felvidék, magyar a magyarért!

http://imgWorld.cz/s3/7lhmt2E1sX. jpg

Zilvar z chudobince

16. 12. 2019, 18:37

No všeobecně není moc známo, že co slovenský partizán, to zloděj který vykořistoval místní lidi a kradl jim jídlo. Po válce hrozný Geroj a zabíječ němců. Nemyslím tím vojáky ze Slovenského povstání, ty byli většinou v pohodě. A takovej potomek tu bude kázat morálku???

Nýmand

16. 12. 2019, 19:03

J. Rambo. Už mě to fakt nebaví. Nikdy opravdu nikdy jsem do tohoto webu nepřispěl jedinou fotografií. Já píšu do časopisu Detektor Revue. Tak zatřes hlavou a vzpamatuj se. Mé předky nech na pokoji a nerouhej je, nebo tě stihne trest!
Asi neumíš číst co jsem napsal a píši v každém příspěvku. Naposledy jsem psal o tom, že děda byl u odboje. Nezahrabal se nikam pod zem. To by ho netloukli na gestapu a nedělali u nás gestapáci pravidelnou masakrální razii v domě. Právě kvůli těm práskačům. Babičku z mámino strany mučily na gestapu. Proč asi. Protože se zahrabala pod zem? Máš to asi opravdu v hlavě vymetený! Chudáčku!
A s mím sběratelstvím je to tak, že jsem jeden z vystavovatelů v muzeích v Jižních Čechách, kam se na to chodí koukat všechny generace, aby nezapomněly a stále si připomínaly hrůzu nacismu a války. . Tak si neseď na vedení a už tu dej pokoj!
Máš stále keci o náckách a nakonec budeš jeden z nich sám! Už mi nevnucuj nácky a dej si dva červený a jeden modrej prášek na nervy!

Kdo spravuje web je nepodstatný. Majitel to může típnout chytráku........

diletant

16. 12. 2019, 20:59

Nymanda znam velice dobre taktez i jeho clanky na DR a taktez i jeho praci s vystavama. proste vse co dokazal. a je to clovek ktereho si vazim a vzdy vazit budu. Takze kdybys ty chytraku zvany rambo dokazal z procenta to co on tak bys u me mel sakra uznani ale tady jen zvracis neskutecny vyplody choreho mozku. jsi nejspis nejak afektovany ci si prozil traumatizujici zazitek, coz me mrzi lidi mam rad ale na tebe uz vazne koule nemam. Prokaz lidem a hlavne svemu okoli dobrou sluzbu. Co si vzit hromadu leku a zapit je alkoholem a uz se neprobudit.

klarkon

16. 12. 2019, 21:13

JOHANRAMBO - tady prudíš, ale Kotlebovi a jeho hochům bys ty svý kydy do očí nepověděl co? Srabe , v Čr jsme fašouna "Županom" ani jiným oblečením neměli. Je fakt, že bordel nám tady také dělá zase jeden expert z Horných Uher - jak za komoušů.

UCAdmin

16. 12. 2019, 21:44

Přátelé jedna rada - nereagujte na blbce co mají potřebu se všude možně vysmeňovat a prudit lidi. Jsou to ubožáci co právě vaši reakci potřebují k dalšímu "životu" na síti. Stačí je pouze ignorovat

Nýmand

17. 12. 2019, 08:05

Tak, a máš to J. Rambo! Děkuji ti diletant za tvé přátelství. A UC  Mirkovi taktéž. Dobře ví co píše

ragnarog

17. 12. 2019, 10:27

Admin: Ano, nereagovat je možnost. Ale jako admini máte možnost toho pitomce zablokovat, a když vyleze pod jiným nickem jako další nejmenovaný provokatér, co se tady objevuje, udělat to znovu. Když mažete jiné věci, nevím, proč byste nemohli být důslední i v tomto...

fantomas

17. 12. 2019, 10:42

ragnarog-přesně tak, znám spoustu lidí, kteří sem už právě kvuli tomu nechodí a přitom by stačilo tak málo, jenom udržovat z pozice admina nějakou štábní kulturu... o tom, že to funguje vubec nepochybuju. .

JOHANRAMBO

17. 12. 2019, 11:07

Ano, presne koli hakenkrajzom a sireniu nacizmu, sem ludia prestavaju chodit. a tie vase duchaplne komenty, kde v jednom napises tak a v druhom si protirecis, no uzas vrane k vrane sada a nacizmus stale do neba vynasa ANTIFA! A ze kokoTlebe by som to do oci nepovedal? zrejme nemate tusenie, o com je antifa ste iba chudaci, ano, nadavam vam, tak, ako vy mne, miesto argumemtu, radsej si pourazate a este medailu do komemtu si za to date. ciste nackovstvo papaaaa, howk, nastrašisti

Nýmand

17. 12. 2019, 17:27

J. Rambo Tak beru spět. Dva červený a jeden modrej prášek na nervy nezabral. To je mi líto......
Tak vezmi tedy jeden velkej žlutej a půl zeleného. Potom to už bude v pořádku....

Alpikh

17. 12. 2019, 18:35

Za mejch mladejch let jsme takovy jako ty kopali gladiatorama do držky ty antifo.... No a za mejch starejch let bych tě taky kopnul steelkou do držky ty mamrde zfetovanej... 90 procent chlapů tady jsou obyčejny frajeři co se motaj s berlou po figurách, neb je to baví a dělá radost,, jestli jseš takovej frajer jako se tady prezentuješ, vyfot se prosím tě a pošli jsem svoje fotos at si uděláme obrázek o tom jakej kofr nam tady spílá a uráží nás, když už se nemůžeš pochlubit nálezama. A než se vyfotíš, tak si otři ten svůj debilní rypák od peří,,,, nobo co si do něj cpeš. .

JOHANRAMBO

17. 12. 2019, 19:20

perunit

18. 12. 2019, 08:38

Bakake :-) jasně bukake na Ramba

JOHANRAMBO

18. 12. 2019, 10:35

Ano, u vas v ČR, ste vsetci zvrhly a este k tomu fetaci. ale sak sa necudujem, hitlerova nesmrtelna armada bola dopovana PERVITINOM a vidim, ze vas to drzi po dnesny den, vyfetovany nackovia, ja sa z toho poseriem milovnici hakenjkrajzov, znalci dejin tak, ako vam vyhovuje, co uz. . NASTRAŠŠ

JOHANRAMBO

18. 12. 2019, 12:39

Bakake, ty si to prve a v tvojom nicku prepis na U ano, nafetovanym cechom vdacime za internet a detektor veb. sak kazdy si vysvetli po svojom, ako kto co napisal, ze?

perunit

18. 12. 2019, 12:46

JUDY přezky máš hezký, pěkně nafocený, super sbírka. Diskuze se zvrhla, ale zase na druhou stranu vysoká návštěvnost příspěku a rekordně "bohatá" diskuze :-) Nevím jak vy, ale já když si tady od slováka přečtu, že jsme Češi všichni zvrhlí feťáci, tak se směju až se za břicho popadám, ty vole, to prostě nevymyslíš :-)

FerdaMravenec

18. 12. 2019, 14:56

Up.

klarkon

18. 12. 2019, 16:52

JOHANRAMBO
https://www.youtube.com/watch? v=XnTBZCxw_Sk

https://www.youtube.com/watch? v=S8noz_KYeOE

https://www.youtube.com/watch? v=Q12Ue_2YR8Q

JOHANRAMBO

19. 12. 2019, 15:06

perunit, si precitaj aj ine komenty. Napisal som to preto tak, ze vsetci ste taký, lebo nejaky cechun, uz neviem ktory, nas slovakov hodil do jedneho vreca spolu s gardistami a tisom, ze my, terajsi slovaci vsetci, mozme za to, ze tiso sa dal k nacistom a zautocil na polsko. lenze to pisal nejaky dylyno, co vie len to, ze v 2. Svetovej boli nositelia hakenkrajzov tí najviac dobrý ludia a ostatní, co ich hnali tích nacistov z vychodnej europy, tzv partizani, zacali 2. Svetovu a oni mozu za vsetko zle, co sa v celej euroazii v tej dobe udialo

JOHANRAMBO

19. 12. 2019, 15:08

klarkon, toto je moja posledna reakcia na teba:: je mi teba i tvojej rodiny, ľúúúto, ze si tak moc postihnuty

klarkon

19. 12. 2019, 16:34

JOHANRAMBO

19. 12. 2019, 17:53

klarkon ale az by si moc moc chcel, mozem ti ho uuuplne cely strcit do ritky, žeravý kutáč, tak, ako nacisti robili židovským ženám do vagíny, po tom, co ich znasilnili

klarkon

19. 12. 2019, 18:47

I ty šibale

judy

19. 12. 2019, 19:22

Pro Bakaka, psal jsem jestli se mi můžeš ozvat na mail, nevím jestli jsi to četl, tak ještě jednou.

snowfell

20. 12. 2019, 09:15

Chodím se sem už týden zasmát Mezi Čechy je pár kokotů, o tom není pochyb. Slovačiska jsou na tom líp, mají jen tohohle troubu

JOHANRAMBO

20. 12. 2019, 11:01

Radsej truuuba ako kokoooot

klarkon

20. 12. 2019, 14:23

JOHANRAMBO -..............

Hochu ty budeš asi ČESKÝ TROLL, nevěřím, že by se nějaký Slovák opravdu takto ZTRAPŇOVAL.

KasanderAdmin

20. 12. 2019, 16:40

JOHANRAMBO: mně osobně nevadí, že sprostě nadáváš náckům, asi žádná sprostota není dost velká na to, aby byla adekvátní tomu, co mají na svědomí. Jestli ale budeš pokračovat ve sprostých osobních útocích, b diskuzích tu končíš.

JOHANRAMBO

21. 12. 2019, 08:29

Kasander precitaj si radsej poriadne, ze kto konkretne, komu nadava a hlavne, UPRAV SI TIE PODMIENKY PRE PRIDAVANIE FOTIEK, KED TVRDITE V PODMIENKACH, ZE NEZODPOVEDA REDAKCIA ZA TO, CO KTO PRIDA, PRECO POTOM NA KAZDEJ FOTKE JE LOGO DETEKTOR WEBU???!!! Kazdu foto si tym privlastnujete a v podstate fotky pridavate vy a nie sledovatelia webu to len preto pisem, aby predides neprijemnym tahaniciam koli sireniu nacistickej ideoologiy

klarkon

21. 12. 2019, 13:24

Kasander - smázni už toho magora

JOHANRAMBO

22. 12. 2019, 09:26

Kasander, skor by si mal zrusit takych trulkov, co do komentov lepia skopirovane odkazy na nackovske stranky a podobne sracky

brasule

23. 12. 2019, 01:17

Vydává se za Slováka a při tom je to Čech jak poleno😁😁

JOHANRAMBO

23. 12. 2019, 08:26

Ano, o nic ine mi nejde, len sa tu hrat na cecha to ked uz takto poniektory rozmyslaju, to fakt iq sledovatelov nackovskych prispevkov je tak ubohe??

FerdaMravenec

25. 12. 2019, 11:52

JOHANRAMBO:
Nauč se aspoň gramatiku slovenského jazyka. Začni například od poznatku, že přídavná jména v množném čísle končí "i" ne "y". Pak se vrhni na špeky jako kvôli, a pod.

JOHANRAMBO

25. 12. 2019, 16:54

FerdaMravenec, ked si taky mudry, mal by si vediet i to, preco urciti ludia sa gramatiku nenaucia, ani keby lievikom lejes don ho  DYSORTOGRAFIA, DYSLEXIA ty mudrlant. ja mam aspon rozum, narozdiel od teba, i ked ovladas pravopis. myslis, ze taky Einstein pravopis ovladal?