Úvod / Nálezy

Příště nic nehlásím

29. 08. 2007 Autor: candies 6002× 32
Zdravím všechny postižený.
Tak jsem se byl dnes projít na celé odpoledne s klackem a musel jsem kontaktovat polici, páč jsem našel dělostřelecký granát menší ráže, nebo flak. Nevyznám se v tom, tak prosím znalce o URČENÍ. Bohužel spolupráce s policií nebyla tentokrát nic moc.
Byl jsem tam osobně (mobil zůstal doma) příslušník zareagoval slovy: "Už zase, tyhle hledači jsou hrozný. " Opáčil jsem :"To jsem to tam měl nechat. ".On na to:"Tak si to vemte domu jako ty druhý věci:"Já na to:"Munice se musí hlásit, nebo ne?! "Proběhlo ještě pár slov. V duchu jsem si už jen řekl, že to nemá cenu, a že budu raději mlčet. Nevím jak vy, ale já nestojím o to mít doma nevybuchlou dělostřeleckou munici. Byť malé ráže. Něco jiného je najít patronu nebo střepiny (prostě kus železa), a něco jiného je najít tohle.
No, na lepší téma. Mezi fotkama je kus železa, který asi dostal zásah přímo "křidýlkama" z minometného granátu. Již zmíněná střela, pro mne neznámého původu. Asi stanový kolík z míst, kde byl německý tábor, taky se stopami zásahu, asi.
Byla tam taky nějaká náprava, nebo poloosa, zatím jsem ji tam nechal.
A na konec kousek plíšku, který u mě málem způsobil infarkt. Našel jsem ho na místě, asi sto metrů od něm. ústupovky, mezi starými stromy. Přesně to místo kde by jste čekali nález. V květnu 45 bylo poměrně horko. ("U silnice žádný strom, nikde stín, a támhle je malý háječek. Co s tou známkou. Válka končí půjde se domů, zahodím ji. Táhle k tomu stromu. ")V první chvíli jsem řval radostí, když jsem zahlídl ten tvar koukající z hlíny (byla by to moje první známka), nadšení zkončilo ve chvíli kdy jsem "známku" začal jemně mezi prsty čistit. Kopie samo domo dělaná. K... A. Pravda nebyla nijak hluboko. Jestli to někdo poznáváte, snad mi ani nedávejte vědět, že jste ji poznali.
Všem něco hezkýho pod cívku a lepší zkušenosti s PČR.

Majk

P. S. Slunečnice jen tak pro radost a krásu barev. Mám doma ještě něco z minulých procházek, tak to výhledově taky pošlu.

 Autor: candies

Komentáře

drnohryz

29. 08. 2007, 10:25

našel jsem granát z 88 a musím říct že spolupráce s policií ČR byla celkem dobrá. Asi proto, že ležel asi 2m v Polsku a oni to mohli předat polákům. Asi se jim nechce papírovat

Voss 69

29. 08. 2007, 10:47

rezna56:Můžeš se mi ozvat?

zlatnik

29. 08. 2007, 10:50

setkal sem se s naprosto stejným přístupem policie u podobnýho nálezu, z toho si nic nedělej, taky už nic nehlásim, příště pořádně zahrabu a fuck off na policajty, jinak pěknej nález

drnohryz

29. 08. 2007, 10:57

Voss69/co bys potřeboval?

gusper

29. 08. 2007, 10:57

S policí jsem se v tomto setkal pouze jednou, a nemůžu si stěžovat. Je ale jasné, že příště můžu narazit na hňupa... Ale co, každý je jiný, a když to hodně přeženu, tak tím nahlášením třeba někomu můžu zachránit život, a to přece za to brblání policajta stojí, nebo ne?

drnohryz

29. 08. 2007, 10:59

Taky bych se na to vykašlal ale třeba zrovna s tou 88-choděj tam na borůvky a znáš děcka. Vemou šutr a je to.

kukan

29. 08. 2007, 11:00

JJ policajti jsou na h.. o.Místo aby honily čorkaře a lupiče, tak radši buzerujou slušný řidiče, udělujou masný pokuty a ještě z toho maj radost. Příště jim ten g. hod dovnitř oknem a běž v klidu domů

Bones

29. 08. 2007, 11:02

Ta známka bude origo, jen si ji voják sám udělal. Dobrej kousek...

Backwood

29. 08. 2007, 11:15

Souhlas s Oťasem - prostě jí asi stratil, a tak si vyrobil kopii. Nedokážu si předstvit, že by si po válce dětičky doma kutily známky k hrám na vojáky

ktm008

29. 08. 2007, 12:35

Ta známka je pravděpodobně z měděnáho plechu. Jestli je "origo" dělaná vojákem, tak paráda. Jak jsem psal nebyla hluboko, odhadam do 5 cm u paty staré třešně. Dává ten kód co je na ní vyraženej smysl.
Je tam S. MAR. 22 6 a nahoře u dirky (a dole mezi nimi) je na ležato 0 (nula).

bába

29. 08. 2007, 13:13

Asi bylo rychlejší vykopat hlubokou díru, zahrabat a jít dál. Než by na to někdo náhodně natrefil, byla by střela po smrti.

ktm008

29. 08. 2007, 13:24

Zapoměl jsem se samým nadšením, že známka asi origo, vyjádřid k názorům se zkušenostma s PČR. Je fakt, že možná záchrana života asi stojí za tech pár breptů od policajta. Právě to mě asi zlkamalo, že to takhle nebral i on. Asi měl moc práce s papírováním (a to myslím upřímě). Každá práce má svoje, ale když něco děláta tak musíte být profesionál. Vím, pořád to nejde a někdy je den blbec a je vše tím posraným navrch. Pokud něco najdu, tak to nahlásím.

Paul1

29. 08. 2007, 13:43

Kliftony volám na všechno. Platim je tak se musej smekat. Pokud se jim to nelíbí, klidně ať se zrušej. Vemu to za ně

Vlasta_CZ

29. 08. 2007, 14:06

To zlute nebude slunecnice, ale topinambur
http://www.clanky-o-zdravi. online-prodej.cz/topinambur. htm

detektor_xlt

29. 08. 2007, 15:01

Taky už nic nehlásím, raději to zahrabu pořádně hluboko. Jednou jsme hlásil granát a půl dne v tahu. Nejdříve čekání na místní policii, potom čekání na technika a další čekání na pyrotechnika. Nakonec hodinové sepisování na služebně. Když to zakopeš pořádně hluboko, nikomu to neublíží.

golfkiller

29. 08. 2007, 16:51

přesně já už na blbce taky seru naposledy jsem je volal před měsícem a za ty nervy to nestojí.

ktm008

29. 08. 2007, 20:09

Dokáže někdo určit tu známku . Jestli to dává nějaký smysl. PROSÍM.

sergej.petras

29. 08. 2007, 20:25

poprve sem mel s nima celkem dobrou skusenost, sice sem jich u toho nakonec napocital 9 nebo 10. Jeden z pyrotechniku poradil nake fleky, kde kope mimo sluzbu i on. Sice je mi to prd platne, kdyz je to na druhem koncu CR, kazdopadne podruhe uz tak privetivi byt nemusi..... ten Soldat mel asi ostry krk, kdyz ztratil i svoji druhou znamku, pokud obe umyslne nezakopal. Ale jinak parada

dastyh

29. 08. 2007, 22:29

taky mám takovou zkušenost s kovbojama, měli by být za takový přístup trestáni, je to jejich povinnost a názory některých vás, zakopat hlouběji, že to vyhnije, je dost hloupé, jak dlouho asi bude vyhnívat třeba střela 100mm? 100-200let? Nebo si někdo myslí že míň? Jak asi dlouho bude trvat než se rozpadne mosazná roznětka?? Tohle musí z lesa jednoznačně pryč a pokud mají připomínky, napsat osobní číslo a trošku jim zatopit, aby si konečně uvědomili, že tu jsou pro nás

gusper

30. 08. 2007, 09:37

Pokud to zakopes, muze to najit jiny hledac, nezkuseny nebo trouba, a zase to muze dopadnout spatne... Ja si taky myslim, ze to nema v lese co delat...

Voss 69

30. 08. 2007, 10:28

rezna56:Napiš a uvidíš

ktm008

30. 08. 2007, 12:41

Tak co ta známka Dává to nějaký význem ten kód na ní vyraženej, nebo je to doma dělaný nějakým fandou z KVH a jenom ztracený pod tím stromem? !

bába

30. 08. 2007, 14:15

dastyh: když takovouhle střelu zakopeš dostatečně hluboko a není to zrovna oblast, kde se bude stavět, je málo pravděpodobné že by to někdo našel - jednak technicky a jednak statisticky. Nemluvím o 100 mm střele ale o tom chcípákovi na fotce. A když to někdo přesto vykope a buchne mu to, tak nemá lézt do lesa a kopat každou hovadinu. Aspoň by nás trochu ubylo

numík+

30. 08. 2007, 15:04

bába:jasně, stavy by se měli snižovat, ale vem to, že ti to bude hnít v lese, do země půjde jed, což je každá výbušnina, strom to natáhne, no pak se ze stromu vyrobí párátka, ty budeš mít na oběd vepřovou pečeni, a pokud nemáš státní zuby, tak se budeš škrábat párátkem napuštěným TNT, cvakneš zubama a v ten moment máš hubu jak havajský obuvník

numík+

30. 08. 2007, 15:05

bába:doufám že se neurazíš, sranda musí být

bába

30. 08. 2007, 17:20

numík+: TNT schroupe příroda po částečném rozkladu jako výtečné dusíkaté hnojivo. Nehledě na to, že čisté TNT je ve vodě téměř úplně nerozpustné. To co dělá ze staré munice noční můru jsou většinou počinové náplně roznětek - většinou pikráty těžkých kovů, azidy nebo třaskavá rtuť. Ty jsou však náchylné k explozi především za sucha. Zavlhlá střela kalibru na fotce metr pod zemí je nejenom špatně k nalezení ale už nikomu neublíží a je zbytečné volat k ní (jak píše Paul) za naše peníze výjezdovku. To byla taky podle mě příčina nenaloženosti policejního orgána, kterému bylo jasné, že kdyby Majk tuhle věc zahrabal o 40 cm hlouběji, tak by asi udělal lépe a on mohl v klidu dožít šichtu.

LOS PETROS

30. 08. 2007, 22:18

Jsou placení z našich daní. Argument že to má zakopat hloubjěji je pjěkná blbost. Je jasně stanoveno že to máš odevzdat, a jestli se jim to nezdá, at upraví zákony. Ti co mají dbát na jejich dodržování, tě budou ještě drbat za to že je dodržuješ?

bába

31. 08. 2007, 07:16

Los Petros: je taky jasně stanoveno, že se má jezdit tak a tak, že si mají být všichni občané rovni (že páni poslanci?) a řada dalších věcí. Všechno ale policajti stíhat nemůžou je mi milejší, když za stejné peníze honí zloděje, než když se trmácí někam do lesa kvůli něčemu, co se dá s používáním hlavy vyřešit jinak.

ktm008

31. 08. 2007, 07:16

Dotyčný orgán vůbec nevěděl, která bije (myslím toho příslušníka PČR, který tam se mnou jel). Říka mi:"To je ale jen střela. " Já na to:"Ano, ale ta střela má v sobě trhavinu. "Asi si myslel, že tam leží komplet - tedy hylzna i střela. Co ta známka, ozve se někdo

jenk007

31. 08. 2007, 16:20

bába

Matwej

31. 08. 2007, 16:51

No E. M. jsi si určil sám. A máš pravdu

creazzzy

02. 09. 2007, 21:33

:) nieco pre útechu :) mozno si tu znamku vyrobil nemecky vojak ktory svoju pôvodnu stratil :)