Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Propagandisticky plagat

09. 03. 2016 Autor: vialli 6163× 78
Propagandisticky plagat mladeznickej organizacie z druhej svetovej vojny. Plagat som nasiel na povale stareho domu v Rakusku.
vialli

 Autor: vialli

Komentáře

karpo

09. 03. 2016, 10:32

no jo, povaly v rakusku...
tiez som bol na dvoch....

Vojtaci

09. 03. 2016, 11:30

typická představitelka arijské rasy ( blond vlasy a modré oči)
asi jako Hitler a Geobels

klarkon

09. 03. 2016, 11:34

Rusům to bylo při vyhrnování sukně asi jedno.

walker

09. 03. 2016, 13:36

Moc pěkný plakát pro BDM. Svaz německých dívek
Jeho známější verze tady:
http://digitalpostercollection.com/alle-10-jahrigen-zu-uns/

walker

09. 03. 2016, 13:40

KLarkon: Vím, že to bylo mí%něno asi ve srandě Ale vzhledem k tomu textu na známějším plakátu je té dívce asi 10. No to je asi jedno. I kdyby jí bylo více, tak promiň le příjde mi to dost eckelhaft zvlášť když se podíváš pak na chování rudé armády např. ve východním prusku. zkusil bych se nad tím zamyslet...

Toyota: Myslel si spíše Nordickou rasu. Již tu někdo posílal to pojednání o rasových teoriích. Bude to tu jistě někde ve článcích. ˇarijská rasa má několik větví, takže Ano nemusí mít jen blond vlasy a modré oči, třeba jako Fýra nebo Pajda

klarkon

09. 03. 2016, 14:17

Příjde ti to to dost eckelhaft? Němci i Sověti se chovali na dobitých územích podobně - až na to, že Němci s tím začali. Já lituji pouze toho, že amíci nestihli urychlit vývoj atomové pumy tak, aby jich pár shodili na Německo.

walker

09. 03. 2016, 14:32

Aha potm je mi tě líto. já bych to nepřál nikomu...

h.

09. 03. 2016, 15:05

Já lituji pouze toho, že němci nestihli urychlit vývoj atomové pumy tak, aby jich pár shodili Stalinovi do tlamy

klarkon

09. 03. 2016, 16:15

Enselad + walker - kvůli pitomým letákům moji příbuzní zahynuli v koncentráku - a ti vaši je zřejmě střežili. Tolik k mému názoru na Němce.

andolf

09. 03. 2016, 17:08

Kašlete na bomby pánové a modlete se aby to zůstalo jen historií...

konopek

09. 03. 2016, 17:57

Dnešní doba je smutná. A názory některých lidí ještě smutnější. Souhlas s Klarkonem. Když moje babička vzpomínala na "majdy" z BDM co se roztahovaly po našem městě, pěkně o nich nemluvila. A konec války? Kdo seje vítr....

hrabos23

09. 03. 2016, 18:14

Budte rádi že je to za nama chlapy

jegr

09. 03. 2016, 18:31

Klarkon-že se necháš takhle vytáčet ser na ně ty to nemáš za potřebí s těma ideo volama nemá cenu diskutovat jenom na to čekají

Hännert

09. 03. 2016, 20:12

To Jegr : souhlasím s tebou.
To Klarkon : ty jsi se rozparádil teda, ale nedivím se.
Jsi tady uznávaný a tvé informace přínosné, ale házet atomem.

piss

09. 03. 2016, 21:47

trocha srandy a aby ste se neposraly!!!

walker

10. 03. 2016, 08:25

Klarkon: sory ale každý já svůj osud. Moji si tam také pobyli kvůli vynášení zbraní partyzánům. To ale pro mě osobně neznamená, že bych přál dívkám znásilnění a celému národu vyhlazení atomovkama. Čím si potom od tedy těch "strašných" nácků jiný??? Ale asi to sem nepatří. Nech to bejt

konopek

10. 03. 2016, 09:04

Přečtěte si učebnici dějepisu, od ranného středověku a koukněte se na tradiční Česko-německé přátelské vztahy. Nebylo století, kdy by k nám aspoň jednou nevtrhli němci. Vím, že kolektivní vina je špatná, ale obhajovat lidi, kteří obsadili naši zem a vraždili tu a navíc je ještě vychvalovat a stejnou hubou plivat na vojáky, kteří nás osvobodili... o by neudělal ani nácek, to dělají pouze hlupáci....

konopek

10. 03. 2016, 09:07

A to hlavní, plakát je pěknej kousek do sbírky, gratulace...

h.

10. 03. 2016, 09:17

rusové nás osvobodili? a na tom jsi byl kde? na zasedání uv  ksč?

pokud bolševismus považujete za vysvobození tak prosím, 40 let po válce jsme byly parádně svobodní, nedávno takto osvobodili abcházii krym apod...

tady se fakt člověk zasměje

FerdaMravenec

10. 03. 2016, 09:59

Sověti nás "osvobodili", jen tak mimochodem po cesté do Berlína. Ono to osvobození bylo spíše získání nového území vplyvu a surovin. Osvoboditelé se na osvobozeném území chovají jinak jak Rudá armáda - neodvlékají a neterorizují nevinné civilisty, ani bývalé občany =emigranty svého státu, neznásilňují ženy, neloupí, nejsou pány nad životem a smrtí osvobozeného obyvatelstva, nedosazují do správních orgánů členy 5. kolony. Za osvobozené pokládám u nás území osvobozené americkou armádou. Pokud vám to přijde pořád divné tak si porovnejte životní úroveň v "osvobozeném" Československu a poražené části Německa okupované západními spojenci.

konopek

10. 03. 2016, 16:32

Ano sověti nás osvobodili, Stejně tak Rumuni, Poláci a trochu i naši. A maličko i US ARMY, ale jejich ztráty jsou v porovnání s ostatními malicherné.
A FerdaMravenec-To je zrovna nešťasné porovnání, životní úroveň... ono to bude tím, že SSSR osatní země n východě byly po válce v trochu horším stavu než USA...

A pro h. A kdo nás osvobodil, Wehrmacht? A mimochodem, jako otec tří dětí, pracující ve fabrice bych rozhodně raději žil před rokem 1989-když už sem serete politiku.

konopek

10. 03. 2016, 16:40

FerdaMravnec-když nás jen tak mimochodem osvobozovali, nechali tu jen tak mimochodem víc jak 160 000 mrtvých...

kebabJm

10. 03. 2016, 17:47

konopek

robik88

10. 03. 2016, 19:50

Já bych ji zkydlil :-)

pepa_d

10. 03. 2016, 20:03

FerdaMravenec, území možná bylo osvobozeno, ale lidi určitě ne. Ty si to určitě pamatuješ.

Pimpf1936

10. 03. 2016, 20:31

Plakát super ... Bolsevicky a " hrdinsky " antifasisticky kecy... k smichu

FerdaMravenec

10. 03. 2016, 20:54

konopek:
Ano - po cestě do Berlína jich u nás padlo hodně. A po válce přidali pak do seznamu i pár tisíc našich - pod odborným dohledem sovětských poradců - v zmanipulovaných politických procesech, odvlečením čs občanů do Gulagů. A taky si pomocí zmanipulovaného referenda vzali Zakarpatskou Rus,...

Rozum

10. 03. 2016, 21:54

Zajimavy dobovy kousek...

konopek

11. 03. 2016, 06:55

FerdaMravenec-zakrpatská rus je krásná, Jezdím tam na vandry, a mám rád místní lidi i přírodu. Ale pro ČSR to byl jen přívažek, navíc kulturně velice vzdálený. Celou první republiku se tam rvali peníze na infrastrukturu a bylo to jako plivání do moře. A rozhodně nám ji nikdo nevzal, byla to dohoda... A v době, kdy si Beneš nemusel nechat diktovat......

h.

11. 03. 2016, 07:22

naše uzemí(dnešní čr) bylo dobyto jako součást říše ožralýma asiatama, co nevěděli jak vypadaj hodinky, a lidi zabrečeli, ženský páchali sebevraždy, na partyzány se u nás vzpomíná jako na lupiče a dny "osvobození" jsou přijmány ze značnou ironií, o zakarpatskou rus nás ojebali

h.

11. 03. 2016, 07:31

160 tisíc(bůhví jestli) v čsr ne v protektorátu, 30.dubna padla ostrava

konopek

11. 03. 2016, 07:33

To je jen další zveličování. Jen na našem okrese jsem zdokumentoval už 39 poprav Rudoarmějců, , kteří rabovali, znásilňovali a pod. Pravda, bylo spousta vojáků-primitivů, ale ty nějak tak nemohli za to, že muí bojovat a umírat isíce kilomerů od svých doovů. Mimochodem, o tom, jak se chovala německá armáda v Rusku, zejména při ústupu se asi nemusím zmiňovat. vypálené vesnice, postřílení a upálení civilisté..... O hromadných popravách židů snad také psát nemusím. Nevím co víc dodat, budu se věnovat užitečnějším věcem. HOWG

zero

11. 03. 2016, 08:35

Konopku nechal jsi se zbytečně vyprovokovat. Kašli na to.

Pro ostatní- Válka je prostě vůl a plodí jenom násilí.
Nic to ovšem nemění na faktu, že největší vinu nese ten kdo ji spustil.

Mám tu pro vás kvíz- mě ta děvčica strašně připomíná tím svým připitomnělým úsměvěm jednoho herce či zpěváka(spíše zahraničního), možná ještě z éry černobílého filmu- netušíte někdo kterého? Úplně toho týpka vidím, ale nejsem schopen přiřadit jméno.

konopek

11. 03. 2016, 08:49

zero: tak to bude Dan Landa, herec, zpěvák, z jiné planety a na jméno mu taky nemůžu přijít :-) ještě jedno HOWG

Kaminski

11. 03. 2016, 09:01

h.: souhlas

klarkon

11. 03. 2016, 10:55

http://img. fdb.cz/galerie/d/d01206dd949a902d0f78df4e89a0335.jpg

h.

11. 03. 2016, 15:48

případně v arménii vítali venkované německou armadu jako osvoboditele, se slzama v očích věšeli zpátky na svá místa ukryté rodinné ikony...

nás mnogo není žádné umění žádná strategie, bolševický úspěch je chybou nepřítele

h.

11. 03. 2016, 16:00

to konopek : před rokem 1989? to seš teda dost v úzkých...

https://www.youtube.com/watch? v=8ZnthGnN4LU





klarkon

11. 03. 2016, 17:11

h - kde by se němci vzali v Arménii?? Nejdál dolezli na Elbrus a to je ještě kurevsky daleko. Jukni do mapy kde byli, kde je Tbilisi-Tiflis, a Arménie začíná ještě 50km jižně od Tbilisi.
https://upload. wikimedia. org/wikipedia/commons/5/58/Ww2_map23_july42_Nov_42.jpg

https://www.google.cz/maps/place/Elbrus, +Kabardsko-Balkarsko, +Rusko, +361616/@40.9592122,42.0067256,6.81z/data=! 4m2!3m1!1s0x40590ad75c4e757f:0x93b32f99989061ef

Hank

11. 03. 2016, 17:20

To konopek. Ale za to že makáš ve fabrice přeci nemůže žádný systém natož ten dnešní...

robik88

11. 03. 2016, 17:44

A já bych ji stejně zkydlil :-)

zero

11. 03. 2016, 18:49

Já už vím koho mi holčina připomíná! Herce Petra Stacha
http://www.ihot.cz/files/image/14126/1jv. jpg

FerdaMravenec

11. 03. 2016, 19:06

zero:
M. Jackson

FerdaMravenec

11. 03. 2016, 19:08

klarkon:
h - zrějmě myslel Ukrajinu

klarkon

11. 03. 2016, 19:14

Ukrajina- Arménie, hodinky - holínky, obojí se natahuje že.

klarkon

11. 03. 2016, 19:16

zerao - ale prd, mladá Švorcová
http://img. fdb.cz/galerie/d/d01206dd949a902d0f78df4e89a0335.jpg

zero

11. 03. 2016, 19:38

h.

13. 03. 2016, 07:58

pochybuju o tom že Degrelle netušil kde byl, v září 1942 jedna z jeho jednotek(rota) dobila arménskou vesnici kubano-armanskij

čtěte a bděte

h.

13. 03. 2016, 08:06

kdo nemá argumenty má pouze výsměch

h.

13. 03. 2016, 08:33

tady si to přečtěte když tvrdí takový pi... tomosti

h.

13. 03. 2016, 08:33

http://www.vzdelavaci-institut.info/? q=system/files/Tazeni_v_Rusku-Degrelle.pdf

h.

13. 03. 2016, 08:38

https://cs. wikipedia. org/wiki/%C5%98%C3%AD%C5%A1sk%C3%BD_komisari%C3%A1t_Kavkaz

klarkon

13. 03. 2016, 12:12

h – „případně v arménii vítali venkované německou armadu jako osvoboditele, se slzama v očích věšeli zpátky na svá místa ukryté rodinné ikony... “
Kdo nemá vzdělání, má pouze přečtené vzpomínky největšího belgického kolaboranta, který měl v zeměpise asi taky hokej.
Ta vesnice byla sice obydlena Armény, kteří se tam usadili už za cara, ale leží v Rusku, v Krasnodarském kraji 530 km od hranic Arménie. O Arménii skopčáci zkrátka ani nezavadili.
Kdybys napsal že Arméni vítali Němce, tak je to OK, ale ne v Arménii.
http://www.citipedia.info/city/general/Russia__Krasnodarskiy_Kubano-Armyansk_id_805275
Nic ovšem nezmění fakt, že němci válku prohráli a nyní ještě svými nápady podělaj celou Evropu.

kulkys

13. 03. 2016, 14:26

Němci také vítali jako osvoboditelé v Africe, Anglie se tam k místním chovala stejně jako Rusové k Ukrajincům, možná ještě hůř, ale to se dnes nehodí. Ještě stačí se podívat na nástup Hitléra k moci a posuzovat válečný dějiny od roku 1934 a né tak jak se to hodí dnešní z deformovanej propagandě. K politice snad jem to : dřív byli u moci svině, dnes jsou u moci bezcitný zrůdy. Rok 1989 měl znamenat pozitivní změnu místo toho znamená pád.

andolf

13. 03. 2016, 15:17

Vždycky se musím pousmát, když někdo jako argument vytahuje výplody Degrelleho, nebo Skorzenyho

kebabJm

13. 03. 2016, 17:24

zero:
https://www.google.cz/imgres? imgurl=http://i. lagardere.cz/frekvence1/edee/tagovane-clanky/_generated/motive-fb/16299/tomas-holy-opening. jpg&imgrefurl=http://www.frekvence1.cz/celebrity-osobnosti/foto-legenda-tomas-holy-na-snimku-z-prvniho-castignu-podivejte-se-16299.shtml&h=250&w=480&tbnid=F3UXU-z43XswpM:&docid=2UBxwlwI3x0qlM&ei=npPlVpWCJ-LNygP07JHYBA&tbm=isch&ved=0ahUKEwiVyf39iL7LAhXipnIKHXR2BEsQMwg1KAQwBA

zero

13. 03. 2016, 18:41

ragnarog

14. 03. 2016, 09:05

Zero, a co tohohle?
http://www.csfd.cz/tvurce/45-christopher-reeve/galerie/filtr-5939-superman-3/strana-2/? type=film-1

tankhalter

14. 03. 2016, 10:17

to je zase diskuze. Rusové že nás osvobodili. ? Stalin neosvobozoval, pokoušel se urvat co nejvíc pro sebe, z "osvobozenejch" zemí udělal svoje satelity, spousta lidí "zmizela" v gulazích, zavlekla je tam NKVD a SMĚRŠ... a to i ČECHY konopku!

konopek já bych ti přál to osvobození a aspoň pár dní v ruskym gulagu, aby se ti rozsvítilo. O povolený kázni Rudý armády na našem území darmo mluvit, přečtěte si kroniky obcí, nebo vyslechněte starší lidi, konopkova statistika 39 rusů v okrese zastřelenejch za znásilnění je směšná, 39 trestů za tisíce krádeží a znásilnění.

Němci nás okupovali, po nich Sověti.. Jednoduchý.

tankhalter

14. 03. 2016, 11:13

A FerdaMravenec-To je zrovna nešťasné porovnání, životní úroveň... ono to bude tím, že SSSR osatní země n východě byly po válce v trochu horším stavu než USA...

konopek - no toto je perla opravdu demagogická, proto nám sem SSSR zavlekl násilně režim, kterej likvidoval inteligenci, režim kterej vynesl do sedla ty největší bastardy, kteří udržovali moc sítí lágrů. Do funkce soudce s e mohl dostat i pologramotnej dělník z továrny, kolektivizací zmazačili zěmědělství, likvidací živnostníků velkejch i malejch dojebali ekonomiku. . Masaryk.. Horáková.. tolik velkejch Českejch lidí muselo násilně umřít.

a aby jsme náhodou nechtěli jít vlastní cestou, museli jsme tu trpět Ruskou armádu pěkně dlouho, občas nám tankama zválcovala huby (68).

FerdaMravenec měl samozřejmě pravdu... to bylo osvobození za všechny prachy!

kulkys

14. 03. 2016, 13:53

tankhalter :demagogický je srovnávat okupaci Německou a Ruskou, od roku 1938 do 1945 jsme díky Hitlerovi a jeho kamarádům, Anglii a Francii, který udělali vše pro to, aby Hitler dostal nepoškozený náš průmysl, neměli vlastní republiku, ale protektorát, od května 1945 jsme a to díky hlavně Rusům měli Československo, taky v té době odtáhli i když tady měli dál politický vliv, což způsobilo v roce 1948 nástup komunistů k moci, okupace začala až v roce 1968 a to jsme pořád byli Československo, i když pod vlivem Ruska, stejně jako dnes pod vlivem USA a EU. Můžeš namítat že Rusko bez pomoci USA by nevyhrálo, ale víc než o pomoc se jednalo o kšeft, pomoc se jmenovala půjčka a pronájem a nutnost porazit Němce na východě, od roku 1940 došlo USA, Anglii a Francii, že Hitlerovi nejde jen o Rusko, ale i o západ a USA, proto se Angláni s USA začali paktovat se Stalinem. Pakt Molotov a Ribentrop vznikl jen díky tomu že Anglii se nedalo věřit, díky tomu že celá západní Evropa a USA s Hitlerem obchodovali do roku 1939,díky Mnichovské zradě a v poslední řadě, neochota Anglie se s Ruskem dohodnout na mírové smlouvě roku 1939.Spousta lidí zmizela v gulazích je pravda, ale dnes už pochybuji že osvobození od USA by bylo lepší, dnešní doba je toho důkazem.

kebabJm

14. 03. 2016, 14:45


tankhalter : ty máš dost, už to nehul.
"Do funkce soudce se mohl dostat i pologramotnej dělník z továrny" - dnes se do takových funkcí a ještě lepších dosazují kamarádi kamarádů. "a aby jsme náhodou nechtěli jít vlastní cestou" tak nám dnes nediktuje Rus, ale EU a USA

tankhalter

14. 03. 2016, 15:08

kebabJm než začneš urážet, něco si přečti. Nebo chceš odkaz na literaturu? A co do toho pleteš USA a EU? O tom tu nebyla vůbec řeč.

tankhalter

14. 03. 2016, 15:09

Dosazování dělnickejch kádrů na posty odborníků a vedoucích pracovníků byla komunistická klasika.

třeba takovej kebabJm by udělal kariéru :)

konopek

14. 03. 2016, 18:42

tankhalter. Nikdo k nám násilně žádný režim nepřitáhl, KSČ vyhrála volby a únor 1948 byl jen důsledek. Na zbytek hoven co meleš nemíním reagovat, s dětma se nehádám.

tankhalter

14. 03. 2016, 19:26

kulkys to co píše jsou hrubý omyly. Ale vážim si, že diskutuješ bez urážek. JEn se podívej jak horlivě Rusko svůj dluh splácelo po válce, jak drželo dohody (Polská vláda, demokratický volby - Stalin samozřejmě nic takovýho nedopustil, nádavkem postřílel pár tisíc Poláků v Katyni a tisíce jich nechal zlikvidovat v gulazích).
DOufám že je ti známo, že válku rozpoutalo Německo spolu se Sovětským Svazem, dohodou a útokem na Polsko (ač Sověti zaútočili o pár týdnů déle) nikoliv Anglie, natož USA. Svět so války uvrhli Němci a Sověti. Sovětská útočná válka proti Finsku byla předehra celé druhé světové války.

Američani ani Britové, narozdíl od Němců a Rusů, nelikvidovali v lágrech liliony lidskejch bytostí.

konopek ano, nemáš argument, nastupujou urážky, to je taková zdejší klasika. Tomu se vždy zasměju na tvojí úroveň klesnout nehodlám.

tankhalter

14. 03. 2016, 19:37

kulkys píšeš dnes už pochybuji že osvobození od USA by bylo lepší, dnešní doba je toho důkazem.

Víš kolik lidí nechal Stalin zlikvidovat na "osvobozenejch územích"? Doporučuju jakoukoliv gulagovou literaturu, v táborech se sešli lidé ze všech států, kam Stalin vkročil. A provinění? Nicotná, většinou příslušnost k inteligenci... Kolik dobrejch lidí Sověti zamordovali po osvobození. .

Ichtyloo

14. 03. 2016, 20:03

raději se zdrž držáku
Plakát moc pěknej

kulkys

14. 03. 2016, 22:33

tankhalter:tak znovu, do roku 1939, USA do roku 1940, dodávalo Německu USA(Kenedyové a Bushová rodina a td. ) se západem strategický suroviny, ropu, hliník, železo. Válka ve Španělsku, kde bojovala část Rudé armády za demokraty a vyzbrojovalo Rusko demokraty, na opačné straně fašistů bojovalo Německo, jasný důkaz o tom že před rokem 1939 Rusko neobchodovalo s Německem a potvrzuje to, že Hitler říkal, že v bolševici jsou banda kriminálníků, dále válka ve Španělsku ukázala světu že Německo má bombardéry a co dělal západ s USA s Německem dál obchodovali a umožňovali aby Německo bylo silnější. Do té doby se to dá ještě pochopit, po roce 1928 hrozilo, že Německo ovládnou komunisti a Hitler se hodil jak domácím průmyslníkům, tak západním státům a USA. Co je, ale nepochopitelné a dokazuje západní podporu Německu je Mnichovská zrada a to co se dělo po ní. Anglie s Francii Německu neodevzdali jen naše území, ale i průmysl, válečnej přínos s toho mělo Německo větší než s paktu Molotov Ribentrop navíc Německu ještě v té době dodávali strategický suroviny. Do Čech, taky v té době společně s wehrmachtem vstoupila Polská armáda a co by se stalo kdyby jsme se Mnichovu nepodřídily, Německo za podpory Anglie a Francie společně s Polskem by s Československem začali válčit, válka by nezačala napadením Polska, ale napadením Československa, ultimátům, který jsme po Mnichovu dostali to dokazuje, Mnichov taky Anglii v Rusku z diskreditoval a tak zvaná mírová Anglická delegace v Rusku 1939 spíš než dohodu vše jen natahovala, tyto argumenty musely přesvědčit i největšího optimistu na tož Stalina že Anglie chce válku na východě a proč do toho tahám USA? protože USA vydělalo na první válce a vidina že vydělá i na druhé byla logická, což se taky potvrdilo a potvrzuje to  zájem aby vznikla, důkaz jeden za všechny po Pearl Harboru nechtělo USA válku v Evropě jen dodávat válečný materiál, Hitler jako spojenec Japonska USA vyhlásil válku, což je dodnes uznáváno jako jedna s největších diplomatických chyb Hitlera. Nevím jak to bylo se splácením dluhu Ruska ale vím jak to bylo s naším dluhem Anglii, Angličanům jsme musely zaplatit i uniformy s padlých vojáků, navíc tam Beneš odvez část státního zlata a když do toho započítám Mnichov tak radši tady nebudu psát co si o Angličanech myslím. Se zločinama Stalina nesouhlasím ani je neobhajuji, ale narodil jsem se v roce 1969 v Československu díky porážce hlavně na východě, Německa, kdyby to záleželo na Anglii a USA tak bych se jako slovan nenarodil pro Němce byli slovani podřadná rasa a už vůbec ne v Československu A demokratický volby, to jsou volby kde se volí loutky a vůdcové tahají za nitky, jsou jen divadlo pro lidi, od komunistických se moc neliší, kdo vybočí je extrémista, fašista nebo radikální komunista.

Ferona

15. 03. 2016, 06:14

bolšánkovi konopkovi praskla žilka? :D

Ferona

15. 03. 2016, 06:21

kulkys to jsou pindy, USA nechtělo bojovat hned v Evropě, aby jo, když válčili už s Japoncema :D ale i tak šlo 70% všch zdrojů i lidí do války v Evropě.. tak o čem tu vůbec točíš.

kulkys

15. 03. 2016, 12:47

fulgencius:Válka s Japonskem vypukla v prosinci 1941, válka v Evropě v září 1939, tak co tady píšeš že USA mělo válku s Japonskem, ta byla až později. Jasné je že USA do války v Evropě nechtělo, oni musely, jenom chtěli aby válka v Evropě trvala co nejdéle a válka s Japonskem s tím nemá co dělat, šlo o kšeft a co mě na tom vytáčí že se s USA dělá jak jim vždy šlo o mír a jim přitom šlo vždy a jde i dnes o prachy, bez ohledu na lidsky oběti.

tankhalter

15. 03. 2016, 13:05

kulkys - Amerika nebyla vázaná žádnou smlouvou, proč by vstupovala do války po napadení Polska? tj 1939? Přečti si něco o izolacionismu USA, nechtěli se zapojovat do evropskýho konfliktu, a to nejdůležitější, nezbrojili, jejich armáda byla v nepoužitelnym stavu, průmysl nabral obrátky až po napadení Japonskem. Pliveš na špatnym hrobě... Na území osvobozenejch Spojencema nerostly lágry.. narozdíl od Rusů a Němců.

Roosevelt byl oproti Stalinovi a Hitlerovi normální člověk. .

tankhalter

15. 03. 2016, 13:16

kulkys -jasný důkaz o tom že před rokem 1939 Rusko neobchodovalo s Německem a potvrzuje to, že Hitler říkal, že v bolševici jsou banda kriminálníků,

tady máš dost obrovskou mezeru, slyšel jsi, že do dvacátejch let do roku 1933 Německá armáda zkoušela zbraně a cvičila vojáky na území SSSR? Obcházeli tím Versailleskou smlouvu... Na území SSSR Němci pořádali i manévry, byl tam Guderian.. Manstein... /plně spolupráce končila rokem 1937, tj to už byl Hitler dávno u moci!

tankhalter

15. 03. 2016, 13:19

"od dvacátejch let do roku 1933"

klarkon

15. 03. 2016, 18:35

Hezká diskuze k výročí 15. března 1939.

kulkys

15. 03. 2016, 22:35

tankhalter:
Mezi Ruskem a Německem byla smlouva v letech 1922 až 1936, kdy skončila její platnost a Německo nemělo o další spolupráci zájem, asi to bylo pro Německo výhodné, Anglie v té samé době prosazovala znovu vyzbrojení Německa, jediný kdo chtěl po Anglii záruky byla Francie, to Anglie odmítla a nakonec znovuvyzbrojení Německa s malým omezením prosadila. Cvičení Německé armády v Rusku není žádný tajemství, existují i fotky, tuším že jsou v knize od Mansteina Ztracená vítězství, Německo tam jezdilo s maketami tanků na kolech. USA sice schválilo roku 1933 izolaci, ta se, ale nevztahovala na obchod, Roswelt byl jediný kdo prosazoval zapojení USA do války možná jediný politik s USA, kterému záleželo na lidech, náladu a chuť politiku USA zapojit se do války nejlépe vystihl Harry Truman, budoucí prezident, prohlášením budeme vyzbrojovat Rusko i Německo podle toho kdo bude vyhrávat, to mluví za vše. A gulagy o kterých píšeš, stačí se podívat na dnešní Evropu a musí ti dojít že tady budou stát za chvíli taky.

dolin

20. 03. 2016, 19:38

Ona bude jen posedlá,. . http://www.fearstrikes.com/images/421.jpg