Protiletadlová obrana Luftwaffe
Mohu vás poprosit, jestli někdo nepozná, kdo vyráběl tyto odznaky?Děkuji Prašivka
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Nálezy / Půdovky atd.
Autor: Prašivka
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
alino
03. 11. 2010, 11:34Kto to vyrába neviem, ale na poslednej burze v Trenčíne mal takéto a rôzne iné plný kufrík jeden predávajúci z Čiech. Inak je to veľmi pekná replika.
malinadaniel1992
03. 11. 2010, 11:41rozhodně se jedná o repliku
Izolc
03. 11. 2010, 11:54Tohle někde v nějakém POLSKÉM WOJWODSTVÍ.
B.V.K.
03. 11. 2010, 11:59L E V O T A
prasivka
03. 11. 2010, 12:22Může mi někdo napsat, podle čeho to dokážete posoudit? Děkuji http://flakbadges. homestead.com/Gallery1.html
Novka
03. 11. 2010, 12:26No vyráběli je Ňemci :-))))) ale tenhle je z Wroczslawi ;-)
banana
03. 11. 2010, 12:27materiál, výrobní postup, závěs a háček, detaily, provedení, stav, patina, atd... atd... tohle je hodně nepovedenej kousek sežen jinej, tohle do sbírky ne e ee zdar a sílu. banana
prasivka
03. 11. 2010, 12:29Koukni se na ty stránky a uvidíš stejný závěs
Tayla
03. 11. 2010, 13:11jukni sem: http://www.warcross.cz/wordpress/? p=1537
grizzli
03. 11. 2010, 14:22úplně nová vytáhla z močůvky někde u polského Těšína
Prašivka
03. 11. 2010, 17:15Tak to je mi vás líto.
zberatel01
03. 11. 2010, 18:30tenhle odznak nebyl nahodou nedavno na aukru...
zberatel01
03. 11. 2010, 18:37neni to nahodou z aukra...
P 08
03. 11. 2010, 19:15Myslím že poláci :-) vlastně si jsem jistej......
P 08
03. 11. 2010, 19:24a nakonec jak čtu dolejc- tak je mi líto tebe! Proč sem ty sračky vůbec dáváš, to nás skoušíš nebo vo co jako jde????
P 08
03. 11. 2010, 19:25a nakonec jak čtu dolejc- tak je mi líto tebe! Proč sem ty sračky vůbec dáváš, to nás skoušíš nebo vo co jako jde????
Lebenkopf
03. 11. 2010, 19:33P 08: Zajmave jednani, borec sem hodi fake, za ktery vysoli beztak nemale lovace, deset zkusenejsich mu rekne, ze to je smelina a on je posle do riti. .:-))))
Na to muj mozek nestaci...
tomáž
03. 11. 2010, 19:56opravdu při porovnání je to dlišný jukni na odkaz od tayla přk. drápy
prasivka
03. 11. 2010, 20:27Kluci tady se ještě jednou podívejte http://flakbadges. homestead.com/Gallery1.html A myslím, že máte ještě hodně co dohánět ve svých znalostech.
Kuno
03. 11. 2010, 21:28nuž chlapci, nechcem si predstaviť situáciu, že by prašivka uveril znaleckým posudkom tu vyjadreným a odznak by predal za 5O Kč :)
chroust
03. 11. 2010, 21:37já nevím, ale dneska jsou tak parádní repliky a každou chvilku jsou nové a nové... takže co si nevykopu, to si do sbírky nedám, odznaky zásadně nekupiju a jinak pro ty co kupují, tak nejspolehlivější je espertíza stáří kovu. Myslím že málkod z nás si tady muže dovolit podle detailu posoudit repliku a originál...
prasivka
03. 11. 2010, 21:52Tak jo. Omlouvám se, že je to ORIGINÁL. Naštěstí jsem ho nekupoval.
Kuno
03. 11. 2010, 22:07prasivka ty sa nemusíš ospravedlňovať, mne sa páči, že si ukázal tým teenkam, že majú toho ešte dosť dobiehať
viator
03. 11. 2010, 22:35Prašivko, ať je zde zvykem kopat do mrtvol(Pavoukovec a jeho kufřík), ještě ne tak zkušení sběratelé by měli sbírat zkušenosti a učit se. Ráději se dopouštím jasných soudů po osobní prohlídce artefaktu, ale toto se mi vcelku nezdá ani na fotkách. Zdá se mi že se ta orlica akosi blbo smeje?
Giftmacher
03. 11. 2010, 22:53viator: ne, nezdá
idiot killer
03. 11. 2010, 23:14prašivko ty seš marod nebo magor... vyber si
adac12
03. 11. 2010, 23:24prašivko je vidět, že znalý mlčí a Jelita si zde vybíjejí svojí sílu psaného slova. Mám značený a jinou sponu, ale podle tvých fotek a těch na té stránce, kde jsou Flaky, je vidět veliká podobnost. Ten úsměv, no to může skreslovat fotka.
adac12
03. 11. 2010, 23:27pro idiot killer, vem si prášek a bude dobře. Napiš něco k tématu. Máš možnost najít chyby na flaku.
adac12
03. 11. 2010, 23:27pro idiot killer, vem si prášek a bude dobře. Napiš něco k tématu. Máš možnost najít chyby na flaku.
banana
03. 11. 2010, 23:59Ještě jsem to jednou zkouknul v klidu a trvám si na svém, tato varianta od neznámého výrobce se vyráběla v zinku. Horní kulatý závěs je oproti tomutu zde prezentovanému krásně dokulata zapracovaný do těla věnce - tak to za prvé. Za druhé - spodní háček u této varianty u stejného originálního kusu je též kulatý, u tohoto prezentovaného je hranatý. Za třetí u originálu se hk dotýká laufu, u tohoto je řádný kus od laufu. Za čtvrté ta orlice na tomto kusu není orlice, ale nějaká vrána. za páte všechny detaily jsou potlačené.
To je můj názor a nikomu to nevnucuju, já bych za tenhle odznak nedal ani těch 50 korun jak píše chytrej kolega ze slovače... jen mě sere že tady ze mě někdo dělá jitrnici...
Adac12 a teď mi prosím vyvrať jednu jedinou věc co jsem napsal nahoře, krom kecu že je něco něčemu podobný na rozostřený fotce... tys mě vážně pobavil a čekám na reakci ty mudrci
adac12
04. 11. 2010, 00:32Pro banana : Koukni se pořádně na tuhle stránku, kde jsou originály a vše o čem píšeš, najdeš právě na originále. Opravdu koukej, posuň lištu v pravo skoro úplně dolů, tam najdeš červený nápis UNMARKED (NEZNAČENO) a je tam, dokonce i ten úsměv Vrány. Lidi, vůbec nekoukáte a melete pořád tu svojí, neviděl jsem ho, tak neexistuje. Uvidím co mi napíšou kluci z Dojčlandu. Chtělo by to více fotek, ale né na žlutém pozadí. Prašivko, napiš gramáš a máme další zachytnej bod. A s Jitrnicí, tak pokud to tady čteš, tak si uděláš obrázek sám, né.
adac12
04. 11. 2010, 00:33ještě tu zmiňovanou stránku. http://flakbadges. homestead.com/Gallery1.html
PavelS
04. 11. 2010, 11:18Tak se taky vložím do diskuze. Tento typ odznaku je mezi sběrateli označován jako od neznámého výrobce. Nicméně podle provedení zapínání s kulatým pantem se na 99 % jedná o některého výrobce z Jablonce (Gablonz). Který z těchto výrobců to je, však dosud nikdo neprokázal. Těchto flaků od stejného výrobce bylo několik variant: 1. Tombakové provedení s kulatým háčkem 2.Tombakové provedení s plochým háčkem (viz. varianta na obrázku) 3. Pozdější zinkové provedení s kulatým háčkem
Nejčastěji se mluví o tom že by onen neznámý výrobce mohl být Adolf Scholze – jeho ostatní odznaky mají velice podobnou konstrukci. Osobně bych dával šanci i firmě Josef Rücker v jehož firemních záznamech jsem našel že flakové odznaky vyráběl. Jelikož žádná jeho značená varianta není známá mohlo se jednat právě o tuto neznačenou variantu.
U odznaku na obrázku nejsem z fotografií schopen posoudit originalitu. Každopádně však vykazuje všechny znaky zmíněné neznačené verze s plochým háčkem....
Bobesak
04. 11. 2010, 13:11... jsem pouhej laik, ale když mohu srovnat s přízpěvkem od Sudeten na této stránce, musím konstatovat, že tato usměvavá vrána s vykloubeným křídlem musí být opravdu jen parodií na originál orlici. Na orig. je zjevný zlostný pohled a čistá, přirozeně navazující linie hlava - křídlo je taky markantní.
adac12
04. 11. 2010, 13:32Srovnáváš jinou verzi Flaku, s jiným uchytem. Bylo více výrobců těchto odznaků. A každý byl odlišný. Souhlasím s Pavlem S. a podle mě to vypadá na málo známou Jabloneckou verzi.
idiot killer
04. 11. 2010, 13:55Koukám už to někdo nemohl vydržet a vystavil to na WA a záhy zmizely fotky podivné. Podívají se pánové pořádně na všechny zatím známé LW flaky z rodiny "GABLONZERS". Tomuto nejblíže podobný je zinkový model přisuzovaný firmě AS nebo SA v trojuhleníku. Dosud není sběratelům známo, kdo byl tato firma z Jablonce....
Takže je mi to uplně jedno, ale já bych to nechtěl. Třeba je originál, ale mě to nevoní.
Bobesku:. jak pise adac, u tohoto nelze porovanávat orlice a detail křížově od několika výrobců nebo univerzálně, ale vždy jen známé varianty a postupy od daného výrobce.... s nově objeveným či zakoupeným materiálem.....
adac12
04. 11. 2010, 18:08Psal mi kolega a poslal odkaz... http://www.cimilitaria.com/flakbadge2.htm. Wir gratulieren, es geht um das Original.
Im Falle Ihres Interesses koennen wir das Gutachten mit dem Richtigkeitszertifikat verfassen lassen.
Mit freundlichen Gruessen Uwe Boll
Dark.Warrior
04. 11. 2010, 22:14No pokud to není nějaká Staegemayerovina, mohlo by se jednat o bundmetalový originál... Zaráží mě ty vydy materiáu - ostatní by odpovídalo. Bez váhy a lepších fotek těžko říci...
prasivka
04. 11. 2010, 22:32Váha je 38 gramů.
štětináč
05. 11. 2010, 09:23včera mne nabudil kolega, první názor jsem měl kopie, ale pak jsem ho študoval a študoval, porovnával a je to originál. ty drápance bych jako moc velkou vadu nepovažoval, buntmetalovky to maj.
štětináč
05. 11. 2010, 09:27no ale Adolf Scholze tyto odznaky nedělal. jinak nejznámější firmou co hojně používala tento druh pantu je Rudolf Karneth
štětináč
05. 11. 2010, 09:35Rudolf Karneth ale zas nedělal placatej háček
PavelS
05. 11. 2010, 10:14Pokud předpokládáme že všechny 3 zmíněné vyskytující se varianty ( tombak/kulatý háček, tombak/plochý háček a zinková verze s kulatým háčkem) pocházejí od stejného výrobce. Pak právě ta zinková verze by ukazovala na Scholzeho. Její konstrukce zadní strany a upínacích prvků je naprosto totožná s odznaky minolovek a rychlých člunů ( i tankových odznaků ) které Scholze prokazatelně vyráběl. Scholze dělal i neznačené varianty. Škoda že sem nejdou vkládat obrázky – byla by to zajímavá diskuze. Jinak tuto konstrukci kuličkového závěsu používala spousta jabloneckých výrobců Josef Feix, R. A.Karneth. Richard Simm, A. Scholze, no a samozřejmě výrobcem mohl být i někdo ze členů konglomerátu AGMuK – jehož členové nejsou dosud známí. Jako jablonečák se studiem místních výrobců zabývám a doufám že tyto záhady časem vyřeším. Jinak odznak jsem včera zakoupil a jsem šťastným majitelem. Je to 100% originál, krásná tombaková varianta kde všechno sedí tak jak má. Pánové co posílali počáteční příspěvky by se měli ještě trochu učit.
štětináč
05. 11. 2010, 10:49chtělo by to dobové prodejní katalogy, sice tam nejsou zadní strany, ale již několikrát se tímto způsobem odhalil výrobce. třeba JFS by hodně pomohl těm co sbíraj přezky.
sudeten
05. 11. 2010, 12:24no vidíte jde to i bez emocí a tak to má být.... nikdo učenej z nebe nespadl.... jde jen o to se vyjádřit, neurážet se navzájem.. pak se nám sem ani nechce přispívat aje to škoda.
adac12
05. 11. 2010, 17:57Souhlasím se sudeten. Když srovnáte jiná fóra ve světě, tak to tam běží. Je jasný že všude se najdou Škarohlídi, ale né v takovém měřítku, jako jsem to vysledoval zde. Pavle S. gratuluji.
Marouš1
10. 11. 2010, 15:11Už to tady někdo napsal. Je tak odlišnej od ostatních známých druhů, že bych ho nechtěl. Ale pokud někomu udělá radost, tak musí být spokojen.
Justi
05. 08. 2014, 17:32Tohle vyhrábnul bagr u nás na zahradě, při stavbě pergoly. Pro mě je to bezcenná věc, ale docela ráda bych ho dobře prodala. Co bych za něj mohla chtít? Nemá tu sponu, jen ten spodní kroužek.