Prsten
Dnes jsem měl asi štastný kop. I přes zamrzlou zem se mi podařilo kopnout tento prsten. Prosím o určení. Děkuji.Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Autor: candies
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
stepe
02. 01. 2008, 10:19Punc horní nerozeznatelný, dolní 585 - zlato, nejnižší zákonná ryzost, napůl švihlé mědí.
krtek
02. 01. 2008, 10:23A bohužel vzhledově to vypadá na ještě o dost horší ryzost. Fotka ale může klamat.
romale
02. 01. 2008, 10:24Taky jsem našel podobný, bohužel i přes punc 585,což má být zlato 14kar. se z něj vyklubal podvraťák z Rumunska. Je i podezřele lehký na to jakej je to macek. .
stepe
02. 01. 2008, 10:37Ono to na zlatnickou práci vůbec nevypadá, je to asi odlitek a pěkně zprasený, jak je zřejmé z pohledu na ornament. Kruh je dokonce na jedné straně částečně upilován, šířka stran je evidentně jiná, opravdu jako by hodný Rumunský Róm z kovárny zde prezentoval kvalitu svého výrobku.
jano-789
02. 01. 2008, 10:50stepe - neviem kde si nabral ze zlato 585 musi byt napůl švihlé mědí.
a fakt to vyzera ako rumun a je to rumunsky smejd
trasyk
02. 01. 2008, 11:59jano-789: Co se ti na tom nezdá? . 14-ti karátový zlato je slitina zlata a různej jinej kovů, v poměru zhruba půl na půl. Přidává se tam právě ta měď, ale i stříbro, nikl, palladium, zinek....
jano-789
02. 01. 2008, 12:18popieras svoje tvrdenia... ziadne pul na pul ale ako pises neskor rozne slitiny. .. ja som jeho len upozornil ze to napisal nespravne. tak si kazdy moze myslet ze ma na pol prsten zlaty a na pol medenny.. co neni absolutne pravda
marczus
02. 01. 2008, 12:37bezcenej smejd
kulak
02. 01. 2008, 13:29jo jo je to rumun mám ho též až na to že z jinou tématykou takže gold né né měd jo jo
stepe
02. 01. 2008, 15:05jano-789, nějak tomu rozumíš, že? Tak nám vysvětli, jak bílé kovy jako stříbro, nikl, palladoum a zinek barví zlato do tmava, když podle zaběhlé praxe je to naopak. Právě jen ta měď mu přídá tmavou barvu a pokud by to bylo zlato a mělo ryzost 585/1000, je to napůl švihlé mědí a nic na tom nevykoumáš. Platí to samozřejmě i na Slovensku i v Bulharsku.
Hrabal
02. 01. 2008, 17:19Dahled: Cau ja jsi pamatuju ze kdyz jsem byl jeste na ucnaku a sli jsme s klukama do kantyny pro neco dobryho tak k nam nabehla cikanka a mela v ruce hadr s timahle prstenama a zacala nabizet prvne za 3000 pak za 1500 no a slo to za 1000 a za 500 az to od ni zacali nakupovat kluci za 200 ja jim rikal nedelejte to je to obicejnej smuk a ona mi zacala nadavat ty mlc hlavo bila ty tomu vubec nerozumis!! No proste to byla sranda kdyz vsichni kluci od toho meli zeleny prsty!
jkmineral
02. 01. 2008, 18:05pokud doma nemáš šutr a kyselinku, tak v prvním zlatnictví ti to potvrdí, asi fakt rumun jak Brno
beny 2
02. 01. 2008, 19:26Stepe: je to jak píše Trasyk. Proč myslíš, že je bílé zlato, žluté zlato a červené zlato. Je to právě těmi příměsemi. Podle zoxidování je to padělek.
dahled
02. 01. 2008, 20:00Děkuji všem za příspěvek, až to zjistím na tutovku, tak dám vědět.
dahled
02. 01. 2008, 20:01Děkuji všem za příspěvek, až to zjistím na tutovku, tak dám vědět.
stepe
02. 01. 2008, 21:50Beny 2 - Pokud si to po mě znovu přečteš, zjistíš, že tvůj příspěvek z 19:26 je o ničem. Já jen říkám, že pokud by to bylo zlato (nemusí být a ani asi není), bylo by švihlé mědí a ničím jiným, nazývalo by se to Zlato 18 karátů - sytě červené, registrace slitiny č. 10 - podle české normy. Ale jiné státy mají normu na zlato, kde je zlatem označována i slitina s pouhým podílem zlata např 333/1000 a snad ještě někde méně. A do sytě červeného zlata se dává pouze měď - nic jiného. Z fotky nelze nic určit, může to být ještě zahnojené, nebo to může proběhnout míchačkou s betonem a pod a výsledek může být takový, jaký je.
stepe
02. 01. 2008, 22:00Jo, a o padělku svědčí i ta ožralá osmička, co se potácí na druhou stranu (585). Zlatnická práce to není, snad jen zlatníků z Chánova a jejich Bulharských bratrů.
dahled
02. 01. 2008, 22:55stepe-Máš pravdu, je to zahnojené. Je to přesně ve stavu, v jakém jsem to kopnul. Padělek, nebo ne-potěšil.
year
02. 01. 2008, 23:25Tak snad k tomu prstenu, asi to bude MERCEDES made in románia.
prduch
03. 01. 2008, 13:11nazdare, nezalezi na oznaceni 585,a nebo 14k to ti tam udela kdo koliv, ale zalezi na puncu bud hlava labute atd.
jano-789
03. 01. 2008, 21:00stepe: nauc sa citat... vobec si nepochopil co som pisal. radsej si nastuduj tento odkaz a zistis ze ziadne zlato 585 s primesou LEN MEDI neexistuje. tak sa spametaj. ok http://www.puncovniurad.cz/cz/doc/Registr2007-2.pdf
beny 2
03. 01. 2008, 21:36Jano-789: jasně že máš pravdu, ale Stepe to nechce pochopit. I do červeného zlata se přidávají jiné kovy, snad si to přečte na tebou uvedené webové adrese. A označení 585 není 18ti karátové zlato, to je už jen plácnutí do vody. a mlžení.
stepe
03. 01. 2008, 23:18jano-789 - již jsem to psal minule, ale pro zvlášť natvrdlé napíši znovu :
---"Zlato 18 karátů - sytě červené, registrace slitiny č. 10 - podle české normy. " --- Tak jsem to napsal doslova a zdůrazňuji tu ČESKOU NORMU. Co jsem napsal, platí. To ale neznamená, že jiné státy nemají registrovanou slitinu zlata 585 jen s mědí. Nikde jsem nepsal, že ten prsten je Český výrobek, tak se vzpamatuj sám (tak sa spametaj). Z puncovní položky č. 10 je zřejmé, že se zlato slévá právě z důvodu sytě řervené barvy jen a pouze s tou mědí a ryzost té slitiny je v každém státě jiná (může být). Pokud by ti to opět nebylo jasné, už bych ti pomoct v chápání neuměl. -- A s těmi metály, co si dáváš a chechtajícími smajlíky
šetři.
beny 2 - že 18ti karátové zlato není 585 je snad jasné všem. Pouze tady NĚKDO cancal, že se zlato jen a pouze s mědí neslévá a proto tam pro ty nechápavější je uvedeno číslo registrované slitiny (10), ze které je patrná ryzost a poměr slévání. - Pokud i tobě to zase nebude jasné, popovídej si o tom s Janom - "veď stě oba machrý". A tu položku 10 si přečti, aby sis NEŽVEJKAL KRAVATU s jinými kovy. Ta slitina je zákonem předepsaná.
beny 2
04. 01. 2008, 15:26stepe [příspěvky] 10:19 - 2. 01. 08
Punc horní nerozeznatelný, dolní 585 - zlato, nejnižší zákonná ryzost, napůl švihlé mědí.
A co tedy máš napsáno v tomto přízpěvku?? Že bych neuměl číst? Asi se budu muset vrátit do školy
stepe
04. 01. 2008, 16:30Už to nemíním komentovat. Číst třeba umíš, ale s chápáním bude problém.
jano-789
04. 01. 2008, 16:59step: tu sa stale bavime o ''zlate 585'' nie o rumunovi. a ako take zliatina zlata 585 s LEN medou oficialne NEEXISTUJE. asi si musis dat kolecko okoloTesca a predychat to lebo ti to absolutne nemysli. precitaj si uplne prvy moj prispevok. lebo citat asi nevies ty. a ked si myslis ze ja tu pisem nepravdy tak mi ich podloz WWW adresou ako som to spravil ja inac tu meles len same nezmysli. a ked uz nevies kam skocit tak sa tu ohanas 18 karatovym zlatom. pritom tu je rec o zlate 585 ako som napisal uz vo svojom PRVOM prispevku
beny 2
04. 01. 2008, 17:17Stepe: co jsem nepochopil z toho, že zlato o ryzosti 585 je napůl švihlé mědí?
Viz tvůj příspěvek 10:19 - 2. 01. 08. Asi jsi nepochopil, co píšeš
Howgh.
Šírák
07. 01. 2008, 10:42našel jsem podobný prsten radost byla veliká až do doby než jsem ho odnesl do zlatnictví je to prostě padělek ale ta radost při nálezu stála zato