Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Půda STG

11. 03. 2009 Autor: jezura1 7452× 82
No nazdar, konečně něco pořádného. Nebudu to moc komentovat. Jedná se o půdní nález mého známého. Po rozborce trochu překvapení, uvnitř ve 100% stavu. Pro chytráky a rypáky, hračky se odvezly na policii a díky amině se zlegalizují, nebo znehodnotí. Teda policie na tom pracuje. Nálezce vlastní zbrojní průkaz různých kategorií.

Čágo Ježura

 Autor: jezura1

Komentáře

tomsik

11. 03. 2009, 10:12

to stg je luxusní

standovamama

11. 03. 2009, 10:14

no jo no

psotek

11. 03. 2009, 10:20

Ježura: Jsi normální! ? Já už mám trochu opotřebené srdíčko Jinak

halík

11. 03. 2009, 10:20

pěkné stg

vasil.hb

11. 03. 2009, 10:34

Ježuro, to udělal jsi moc "dobře", že jsi to dal na bengárnu ke znehodnocení, fakt!! Co taky jinýho dělat s takovým rezavým krámem, že?!!

tex1225

11. 03. 2009, 10:51

dyť to benga akorád skurvěj pokud vím tak se automaty rovnou znehodnocujou

milda001

11. 03. 2009, 10:52

Nejsem fanda do zbrojení, ale tohle je NÁŘEZ.

fesak

11. 03. 2009, 11:08

novodobá kopie stg 60tisíc určitě nevařit!! Krasný krasný krasný!

Mouka

11. 03. 2009, 11:20

To STG je luxus Málen jsem dostal infarkt po shlednutí foto a hned druhej po řečtení textu

banana

11. 03. 2009, 11:21

Ježura - super podívaná!!!!!! Škoda že mi neříká pane
text1225 - jak to víš že se automaty rovnou znehodnocujou? Jsem to teď s někým řešil a bylo tvrzeno že ne, že na zběratelskej ti to nezprasej. Napadlo mě v souvislosti jak jsem viděl toho typana jak si donesl na amnošku asi 4 luxusní kulomety bo kolik jich bylo....

dula77

11. 03. 2009, 11:24

Môže dostať ministerskú vínimku ak o ňu požiada a schvália mu to, tak ako zberateľ si ho bude môcť prihlásiť bez toho aby ho znehodnotili. samozrejme musí mať ZP.

Hajný

11. 03. 2009, 11:25

nález pěkný. Poslední fotky se nezdařily. Škoda.

walker

11. 03. 2009, 11:29

Podle nového zákona se dá napsat na koncesi. dneska už je to z vijímkama jiný ale je taky možný že se někomu na Pčr zalíbí a majiteli bude pouze zděleno že se zničil při balistické zkoušce a už ho nikdy neuvidí. to je realita

walker

11. 03. 2009, 11:30

Jinak samozřejmě paráda já chci taky!!!

banana

11. 03. 2009, 11:37

DULA, WALKER - takže je to vlastně risk, pokud už to "nedejbože" pošéfoval někdo předem. Pokud to nechceš rozvrtat, nebo zalepit, musíš požádat o vyjímku, ta nemusí být udělena.... a tím pádem to zaklepnou a vrátěj ti to??? Nebo to to vratit nemusej, s tím že to křáplo při balistice... a někomu se zadrhne???

kozloid

11. 03. 2009, 11:54

Majitelem té pistulky byl papá Furrat z pevnosti Fort Boyayard. Je tam podepsanej.

pondeli

11. 03. 2009, 12:25

Tak je to správné, tak to má být. V každém domě má být puška!

kefa

11. 03. 2009, 12:32

tex1225...... Můžou to bloknout na jednotlivé rány, aspon myslím
Ježura....... Luxus fakt luxus

psotek

11. 03. 2009, 12:35

pondeli: Jak pravil Rychlonožka z Rychlých Šípů: "Zbraň dodává pocit jistoty a sebevědomí"

detektor_xlt

11. 03. 2009, 12:40

To STGéčko ti akorát vykuchaj a  znehodnotej. Mělo raději zůstat na půdě...

W650

11. 03. 2009, 13:20

řekl bych, že jde konkrétně o MP43.... Tedy ne MP44,stg44 i když rozdíly jsou minimální.

Degrelle

11. 03. 2009, 13:49

Podle čeho bys to prosím tě řekl.... a jaké jsou podle tebe ty rozdíly??

olimpus

11. 03. 2009, 13:56

hlavne si to nedaj znehodnotit... ak ma ZP tak nech si to da sparavit na poloautomat na jednotlive rany a ak ZP nema nech to da na expanz... znehodnotit by to bola valka skoda pretoze by si si to mohol dat akurat na stenu bolo by to nefunkcne

standovamama

11. 03. 2009, 14:04

tohle bolí víc http://www.ct24.cz/regionalni/47352-zbranova-amnestie-odkryva-raritni-kusy-predvalecnych-kulometu/video/1/

Piras

11. 03. 2009, 14:56

už vidím jak na OKTE dělá balistik u tohoto MP zkoušku jestli je zbraň střelbyschopná!! To by musel být idiot. Nejspíše napíšou, že jí zařadí do své sbírky a je ámen. Zdůvodní to, že je jedná o zbraň hromadného ničení a konec-amina neamina. Škoda jí. Jinak

Georg von Tischnowitz

11. 03. 2009, 14:58

Jestli znehodnotěj takovýho krasavce, bude to věčná škoda. Ale na A-čko by to mělo snad jít i bez toho. Každopádně sto bodů!

sharak2

11. 03. 2009, 15:39

Stojím si za svým! Takové věci se neodevzdávají!!! Dobře schovat!!!

Pesimista

11. 03. 2009, 15:45

Tadle bouchačka by normální zkušebnou neprošla. Tak že pouze na vyjímku jako sběratelský nebo znehodnotit.

kulomet

11. 03. 2009, 16:30

pekna vecicka

panzerffaust60

11. 03. 2009, 17:13

mě poser

mobidyk

11. 03. 2009, 17:48

ještě jedna amnestie kuci a už si vystřelíme akorát tak z praku jinak nález

TAC

11. 03. 2009, 18:19

tak a hura do top 10.. gratulace

macko

11. 03. 2009, 18:40

aj ja chcem

Petr1259

11. 03. 2009, 18:56

Jeden názor lepší než druhý. Také by mě zajímal rozdíl mezi MP 43 a MP44/StG 44

Nosal

11. 03. 2009, 18:58

Ježura: Zbrojní průkaz klidně všech kategorií ti je k hovnu na stgčko. O tom, že kamarád dostane vyjímku silně pochybuju, pokud neni někde hodně dobře zapsanej. Takže to vypadá na pěknejch pár děr průměru 8 mm a svárů. Škoda celkem hezkýho kusu. Kdyby jen ta vyjímka byla alespoň trochu dostupná.

Colt

11. 03. 2009, 19:18

ty vole... teda pardon... jseš ale teda pěknej vůl:D u nás na půdě se našel walther pp... odevzdal a dal normálně na papíry... ale ten kokot co to obouchla těma značkama ve zkušebně... tomu bych uříznul ruce... a to se ještě připlácelo za "skryté značení"... těm už bych neodevzdal ani pojistku od granátu:D natož takovou nádheru:)

detektor_xlt

11. 03. 2009, 19:24

http://nachodsky. denik.cz/multimedia/galerie/1016425.html? section=1,2

chichi

11. 03. 2009, 19:29

Tak pokud bych našel tohle ja, tak by na pudě zustal jen bobek... fakt super nalez, seš borec ; ). . Ale na druhou stranu blbec. . znehodnotit je to strasna skoda... co uz = )

grizzli

11. 03. 2009, 20:43

luxusní

walker

11. 03. 2009, 21:33

Banana: No vyjímku nedávaj. to musíš mít sakra protekci. Jinak dneska se to dá zapsat nějak na koncesi. ale chce to nastudovat zákon v nové úpravě. na expanz to v ČR nejde takže zase špatně. Na A zbroják to de ale kdo A má že? no a Při znehodnocení se to podle českých zákonů opravdu tak znehodnotí že to je skoro lepší nemít než mít škoda ho... Jinak s odevzdáváním má okolí jen špatné zkušenosti. Pokud se odevdá běžná zbraň v ucházejícím stavu tak se nejspíš zase vrátí. ale pokud se odevzdá bud takovádle raritka nebo třeba zbran běžná (mauser) ale v 1A stavu je velká pravděpodobnost že už ji odevzdávající nikdy neuvidí a nějaké zdůvodnění si najdou, nejčastěji že neprošla zkouškou a nejde znehodnotit a pod.... ale vlastní zkušenosti nemám to bych kecal

sturm maus

11. 03. 2009, 22:35

tak s toho bych se,,,,, , posral,,,,, , fakt nadhera a co si stim udelas je tvoje vec nemem pravdu jinak ty voly si nechte vy  a tim na nic nenarezim --kdyz neco date na net tak se urcite pochlubyte ze to mate schovany za skrini fakt nadhera ja mam taky jednoho krasavce ale to je uplne jinej stav(kopanej tudis vrak) tak se ho snazim dat malicko dohromady nema nekdo zadni patku na ktere je pridelana pazba (nevym jak se presne jmenuje).

Panzerfaust60

11. 03. 2009, 22:47

Fakt nádhera

swab

11. 03. 2009, 23:29

Tuze pěkné Jsem zvědav jak s PČR nakonec pochodíš. Hlavně dej vědět jak to dopadlo. (věřím že někteří do té doby nebudou moci klidně spát)

W650

11. 03. 2009, 23:41

Zásadní rozdíl mezi 43 a 44 je výška pažby. 43 vysoká pažba, 44 nízka. Toť můj odhad, ale kdo to má přesně z té dálky poznat. Takže Ježuro jak? Mám pravdu? P.S.:navíc by měla být z bukového masívu a ne z lepenice/lepenky/překlížky.

W650

11. 03. 2009, 23:43

a střenky dřev. a ne z bak.!!

dual

12. 03. 2009, 06:28

Step, tý lepenici se tuším říkalo schichtholz - známe z SA vz 58 a pod

ipodca

12. 03. 2009, 08:31

nádhera a ja si zase myslím že tu výnimku, dostaneš, len to musíš pekne potlačit. Inak znehodnotit by bola velká škoda

petrusko

12. 03. 2009, 09:57

krásny nález...

tex1225

12. 03. 2009, 11:04

bohužel policajti můžou cokoliv a ty až si budeš chtít stežovat tak už už bude pozdě nechtěl sem tě postrašit ale mám známého zo u nich dělá a vím že když se jim něco líbí tak se jim to líbí a majitel neznalích zákonů má smůlu sou bohužel více znalí než majitel a to tvoje STG je  opravdu dech beroucí nález takže gratulace a držim ti hodně palce ať ti to vyje

Voss 69

12. 03. 2009, 11:21

Krasavci, potěcha pro oko

Ron1933

12. 03. 2009, 12:05

Zdravim, krasevec taky jsme ho kdysi doma mívaly ale už bohužel...
A mám sylné pochyby o tom že se ti vrátí......

kebabJm

12. 03. 2009, 12:41

ty poslední čtyři rozmazaniny byly úplně zbytečný...

Georg von Tischnowitz

12. 03. 2009, 13:37

Ron1933: Mám podobný pochybnosti. Na takových věcech se často přiživí i policajti. Ke známému do starožitnictví donesl jednou takovej děda taky luxusní StG. I s dvěma plnejma zásobníkama. Musel to nahlásit. Skončilo to domluvou a čtyřma tisícovkama důchodcovi. Velitel se zasmál. A směje se ještě teď.

olimpus

12. 03. 2009, 14:07

... a ked to chces dat zlegalizovat a byt si isty ze sa ti to dostane spet do ruk tak si zozen nejakeho dobreho kamarada ktori robi v takej oblasti ... alebo si to daj urobit nejakemu odbornikovi "sukromne" niektory majitelia polovnickych obchodov maju aj opravnenie na vyrobu suciastok a zbrani tak sa dohodni s niekym takym nech si to da do vyrobnej knihy a on ti da aj papiere od tlakovej skusky a az potom si to chod dat zlegalizovat

Nosal

12. 03. 2009, 15:03

Podle mě to dopadne na 98% znehodnocenim a vrácením majiteli. Dnes to neni tak snadné pro policajty stopit jako to bylo dříve, ale vyjímku majitel nemá nárok dostat, tam policie posuzuje její důvodnost a ze zkušeností vím, že důvod nemá skoro nikdo. Nějaké sběratelství je nezajímá. Hodně bude také záležet v jakém je majitel hlášen okrese a jak by případnou automatickou zbraň zabezpečil.

prizak

12. 03. 2009, 15:44

Pro JEŽURU - prosím tě, píší zde někteří, že bys měl mít obavy o tyto nálezy při využití amnestie. Já osobně již nyní využívám amnestii podruhé a mohu tě ubezpečit, že o nic mít strach nemusíš, jen pokud nebude zbraň dosahovat kvalitou na skupinu,, B", ani ji nemusíš znehodnocovat, ale pokud vlastníš,, sběratelskou" skupinu na ZP, můžeš ji mít sice funkční, ale nesmí se s tím na střelnice. Nechápu, jak někdo může psát takové bláboly o tom, že ti, kdo využijí amnestie jsou vlastně skoro pitomci. Přeji hodně úspěchů. Prizak.

Nosal

12. 03. 2009, 16:39

prizak: Jen třeba dodat, že jak opatříš sběratelskou zbraň značkou zkušebny, degraduješ její sběratelskou hodnotu, proto je lepší mít opravdový "špek" pouze na sběratelském zbrojáku. A za další, zapomeň na to že přihlásíš automat, nebo ty vyjímku máš???

Reinhard-R1

12. 03. 2009, 17:38

To mě poser Parádní nález Gratuluji

MartasZLA

12. 03. 2009, 18:15

Luxusní hračka ale po přečtení článku se mi udělalo trošku šoufl . já něco takového najít tak bych si pořídil trezor a nikomu bych to npučil ani do ruky

tomáž

13. 03. 2009, 07:50

s tou vyjímkou to je bledý automat ti nepřihlasi ale to je jedno vždyt tam chodit nemusíš a nech si jí doma a máš to gratuluju ti 

Georg von Tischnowitz

13. 03. 2009, 10:40

Prizrak: Takže pokud mám skupinu A, skočím do kšeftu ať mě hoděj špagina na sběratelský a jsem vychechtanej. To jsem teda netušil, teď se to u mě přemnoží automaty. Dík za skvělou radu! A ty máš doma kolik sběratelských automatů?

ipodca

13. 03. 2009, 13:17

JEŽURA:časopis STRELECKA REVUE, z 2 mesiaca 2009 je tam článok o tej pištolke BAYARD.

fredy1

13. 03. 2009, 16:22

GEORG si uplně mimo ty musíš požádat o vyjímku a tu nedostaneš pokud nemáš strýca na oddělení

xfranta

13. 03. 2009, 18:35

Nevím, jak s tím zahnul nový zákon, já už to řešit nemusím, ale před 5 lety musela být na plně funkční automat vyjímka ředitele policie (už nevím, jestli jen okresního či výše). V praxi to znamenalo, že někde to docela i procházelo a v některých okresech ani za Boha. Znám dokonce jeden případ kolegy sběratele, který fiktivně měnil trvalé bydliště, aby mohl registrovat své miláčky :o)

jkmineral

13. 03. 2009, 21:17

paráda, ještě furt rostou

KUPEC-K2

13. 03. 2009, 21:21

Jo, nádhera co dodat.

jkmineral

13. 03. 2009, 21:21

souhlasím se Sarah2

witzig

14. 03. 2009, 15:31

No tak jsem se zase pobavil nad odbornými radami fundovaných znalců typu "... JEDNA PANÍ POVÍDALA..... ", popřípadě co, kde zaslechly při sedmým pivu jako zaručenou informaci z desáté ruky. Prosím Vás, pokud zde uvedené hrozné zážitky o nevracení odevzdaných zbraní při amnestiise nestaly Vám osobně, či Vašim nejbližším, tak nestrašte autora neověřenými poplašnými zprávami. Než něco napíšete přečtěte si prosím platný zbrojní zákon. Pokud se zbraní nebyl spáchán trestný čin a zbrań neskončí jako důkazní materiál, je to Vaše vlastnictví a nikdo Vám ji sebrat nemůže a musí Vám ji vrátit.

SIKI2-16

14. 03. 2009, 17:24

To se mi snad jenom zdá. ! Krásná!!!
Moc pěkná, napiš mi jen bych se chtěl na něco zeptat.

BRD

14. 03. 2009, 20:52

Tak jsem si přečetl všechny komentáře. Ve směs je pravda z vyjímkou. Pokud jsi civilní osoba tak na automat ti povolení nikdo nedá. No tak kolik znáte lidí kteří mají vyjímku? Já na celí náš okres znám jen jednoho člověka který vlastní vijímku. Pak je ještě jedno řešení udělat stoho poloautomat na jednotlivé rány tam ta možnost je. Držím palce při jednání.

BRD

14. 03. 2009, 20:54

Ještě jse zapoměl dodat že vyjímku u nás má jeden policista. Vlastní samopal vz58.

sined

14. 03. 2009, 23:21

hulye vagy!!!!!!!!!!!!!!!

pogo

15. 03. 2009, 12:58

Krasa sen kazdeho zberatela gratulujem

Georg von Tischnowitz

15. 03. 2009, 21:21

fredy1: Z mé strany to byla ironie na Prizrakuv komentář před. Samosebou souhlasím s tebou.

Georg von Tischnowitz

15. 03. 2009, 21:24

BRD: Trošku mě vždy popudí výraz poloautomat... brrrr. Říkejme pro příště samonabíjecí

Kolis35

16. 03. 2009, 15:35

Pokaždé když se na tento příspěvek podívám, je mně do breku Prostě nádhera Gratuluju a přeju hodně štěstí při osvojování

diletant

18. 03. 2009, 17:18

Jdu rozkopat pudu, je to nadhera nadherna. Zavidim az si trham vlasy. VELKA GRATULACE.

xfranta

19. 03. 2009, 15:49

BRD --- podle rozhovoru s PČR o novém zákonu je jen v JM kraji 150 vyjímek na samopal. Většinu tvoří sběratelé...

jezura1

26. 03. 2009, 13:32

Step: Opravdu se jedná o MP 43! Je to dokonce raženo i na zásobníku. Jinak je vse v dobrých rukou. Dnešní majitel pracuje u policie a je  velkej zběratel. Takže věřím že vše dopadne na 1. Mějte se fajn a štrachejte, kopejte a nalézejte super věci. Ježura

rokosovskij

29. 07. 2009, 18:14

co je to za medailu? diki za odpoved

325515175

09. 02. 2011, 13:16

Gratuluji
ja takove stesti zatim nemam

jezura1

19. 09. 2015, 08:11

Ano tak to nebylo STG 44, ale MP 43. S pozdravem všem Ježura