Replika Stengunu Mk 2
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Autor: Turbo UNCečko
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
konopek
06. 12. 2010, 10:14Mám doma už pár let podobnou..... Dělal to někdo ze severu moravy...
Austin
06. 12. 2010, 10:23pěkná práce, taky už pár let pracuju na něčem podobným. Jen sem nenašel dost času abych to dodělal. Výkresy sem stáh na netu, přesnou trubku, která sedí jak prdel na hrnec, koupil ve feroně a teď to jen posvařovat.
Jo jinak sežeň si ještě ten správnej řemen a vyhoď to očko z matice laufu a bude to 100%
Jink mo super práce!!!
kim
06. 12. 2010, 10:28luxus
konopek
06. 12. 2010, 10:34řemen jsem kupoval u WWW. army-store.cz
jirka42
06. 12. 2010, 10:47BRYNYR NO OLEJ A AUTOGEN TAK SE TO DĚLA
M57
06. 12. 2010, 10:52Hezký.. ale nebylo by lepší než brynýr použít klasický zbrojařský černění... ?
Tayla
06. 12. 2010, 10:58nebo fosforem se branýroje nebo ne? jo ještě origo řemen zahodit to oko vepředu, ten spodek u spuště je z jednoho kusu??? ale celkový dojem je luxusní. dávám
Dlouhán
06. 12. 2010, 11:06Šikula! Brynýr se i prodává... Prostě kdo umí, ten umí
road-king
06. 12. 2010, 11:08Pěkná práce. Můžeš se mi prosím ozvat na mail? Dík.
Tayla
06. 12. 2010, 11:29jo branýr se sice prodává, ale kolega tonc nejspíš chce mít branýr, co nejvíce dobový (spíše do modra) než ten novodobý do černa.
Panzerfaust6
06. 12. 2010, 12:13paradna praca:) ja som zas v septembri dorobil MP38, černil som ho plamenom a olejom. Inac stenguny mali castokrat povrch nafarbeny ciernou farbou, takze dalo by sa aj tak;)
predeathor
06. 12. 2010, 12:18Tonc: pokud jsi z okolí Plzně, mužu dodat černění za studena v 8krocích. Hezká práce jinak
strozd2
06. 12. 2010, 13:06Panzerfaust6 to píše přesně. pokud to chceš mít načerněný najdi si na webu čenění za tepla (firma mi černí za 5Kč KG) to somo domo za studena stojí pěkně na hov.. ( blackline a podobné) rychle se šoupe. to je akorát tak na věci které dáš do vytrýnky a nikdy na ně nešáhneš. Než použít nejake to somo domo to bych to raději natřel štětkou :-D Jináč pokud jsi to dělal podle polskejch výkresů tak to tě obdivuji.
Krutor
06. 12. 2010, 14:00Černění za studena co jsou na trhu k dostání stojí za hovno. Nejlepší je oxidace v roztavených solích, ale to dělají jen někde ve fabrikách. Zkus sehnat černění za studena, ale profesionální, fabrické. Kamarád mi to kdysi sehnal a s "blackline" to nemá nic společného, jde to do hloubky a nesetřeš to. Když jsem to zkoušel, nechal jsem předmět jen částečně ponořený a v rovině hladiny to vyžralo díry! Bohužel nevím složení, ale ve Zbrojovce si to chlapi vyráběli sami. Zkus net...
Moc dobrá práce.
berni
06. 12. 2010, 14:25pokud chci černit spojovací materiál na verglech, používám směs hydroxidu draselného, dusitanu a dusičnanu sodného, roztok ohřát na 130 stupnů a věc povařit... jedinou nevýhodou je obstarání dusičnanu a také mírná "žravost" směsi, musí se pracovat velmi opatrně, pěkně prská potvora... pak to ještě povařím v olejové lázni na zakonzervování povrchu a hotovo...
Giftmacher
06. 12. 2010, 15:14Fakt paráda, dobrá práce!
Austin
06. 12. 2010, 15:35Prosím tě, co se týče brynýru nebo jakýkoli povrchový úpravy, tak ať si s tim nezkazíš suprovou práci kterou si odved!!!
Záleží jak to chceš mít udělaný, jestli to má vydržet na věky a nebo což si myslim, že připadá v tvým případě v úvahu, podle originálu.
Jelikož to byl nejlacinější a nejjednodušší samopal svý doby a válečná výroba se potýkala se špatným zásobováním tak povrchová úprava nebyla ve většině (90%) případech valná. Jak už bylo psáno bylo použito brynýru nevalný kvality, fosfátování a lakování černým lakem. Vše se velice rychle na exponovaných místech odrbalo. Když si zadáš do googlu Sten MkII nebo jinou verzi a koukneš do muzeií co tam mají, tak sám to uvidíš.
Co se týče toho očka na řemen v tom převlečným šroubu hlavně, tak sem trochu pohledal, ale neni to zatim 100% ale našel jsem, že to bylo jen u velmi ranný série, kde počítaly použití řemenu na Enfield, ale to si si musel pořídit jinou pažbu, tu lisovanou.
Pesimista
06. 12. 2010, 16:43Berni: Tebou popsané brynýrování je to kvalitnější, potahovali jsme s tím pistole. Vařili jsme tento brynýroidní lektvar v paneláku v kuchyni v plynových maskách a pak kvartýr týden smrděl, jakoby se tam ženili tchoři.
wv
06. 12. 2010, 17:01daj si gogle brunigal s alebo brunigal n vyraba to tusim nachema a je to profesionalny pripravok na ciernenie kg tusim stoji 300kc ale musia ti odsypať lebo najmensie balenie je 25 kg znmiesa sa to s destilovanou vodou a potom vary ak ma pamet neklame brunigal s je modernejsi a lepsi cierni aj spajkovane spoje a lachsie sa s nim pracuje.
festinkaa
06. 12. 2010, 18:15ahoj, na www.9mm.cz(bvs)ho mají na slepé náboje za 18 tisíc, koukněte do sekce ww2
mrcasnik 15
06. 12. 2010, 18:55hele nechci ti do toho kecat ale jestli nemas zbrojni prukaz coz ja nevim jestli ho mas tak tady nepis ze je to strelby schopny muzou te zavrut za neopravnene ozbrojovani a tu zbran sis sestavil sam takze neni ani prihlasena na PČR tazke bacha na to nevis co za lidi na tenhe web chodi tim na nikoho nanarazim ale bud na tyhle veci opatrnej
xela
06. 12. 2010, 19:15mrcasník. Prosimtě přečti si to pořádně.
Turbo UNCečko
06. 12. 2010, 19:26To Austin : Ano souhlasím stebou něco jsem otom početl docela dost bežna povrch. uprava ve valečnem obdobý byla jakejsi černej lak, oxidačni černění malo dost málo a to poutko na řemeň sem zvolil proto že seto na některých oběvovalo jinak origo má takovej prasečí ocasek který se dá do dírky v plášti laufu časem pořídím origo :) jinak stím brynýrem chtěl sem to skusit tetra gun blue ale nevím nevím sem na rozpacích ještě to promyslím. To mrcasnik 15 Pokud jsi nečetl jen komenty tak jsi si jistě všiml že je tam psáno střelby neschopný takže pokud stím nebudeš optěžovat u uředních přepážek neměl by byt problém :DTo Tayla : Jestli myslíš lučík jeto jeden kus ohlí učko lučík je zvlášt a kryt jakoby pajšlu je taky zvlášt. To strozd : nevím jestli to byli polský ale nejaký sem našel a podle nich sem jel ale našel sem tam dost velkých odlišností např jiná matka laufu atd pak už sem jen očuhaval fotky na netu a převáděl do měřítka dost piplačka... Jinak moc díky za kladný ohlase su rad že se to povedlo jeto to nejjednodušší na co sem si troufl jinak na Mp 38 bych si netrufl.. Jinak prosim vas kdo zna tu metodu autogen a olej mužete měto nejak specifikovat???? dik moc
Austin
06. 12. 2010, 19:58Jedná se o staré kovářské černění, ve výhni zařeješ černěnou věc do ruda a pak ponoříš do oleje, dobrej je i vyjetej. Pro usnadnění se používá autogen, ale nedosáhneš stejnoměrnýho ohřátí. Pak musíš znovu zakalit.
Další výrobky bych doporučil MkV. výsadkářskej a nebo německou repliku Neiminster Mp3008
Mám nějaký stažený fotky, jestli chceš austincars@volny.cz
To festinka: jsou dobrý ale mají pár chyb pro ww2 výrobu, třeba již zmiňovaná povrchová úprava je moc dokonalá, leskne se a barva jde až do modra.
chroust
06. 12. 2010, 21:57pěkná práce, předpokládám že děláš ve strojírenství
Panzerfaust6
06. 12. 2010, 23:24tonc: posli mi mail. poslem ti video, jak sa to robi s tym olejom a plamenom. moj mail: a. filo89@gmail.com a tu je ten moj mp38, dal som ho na youtube: http://www.youtube.com/watch? v=fM87r-NMMyk
Tayla
07. 12. 2010, 10:064ernění v oleji : tuto metodu mi jako malinkýmu ukázal jendou táta: nenahříváme to tedy autogenem ale v ohni: a neni to na stena moc dobrý bych řekl, jelikož jak píše Austin nenahřeješ to stejnoměrně a kolikráte se to i loupe jako mě na replice nože vietcongu, dříve sme v tom konzervovali staré visací zámky a podobně věci které ponoříš rychle a povrch se schladí a obalí stejnoměrně, u takto velkých věcí už může být problém.
mackiz
07. 12. 2010, 13:45Že se vždy, alespoň jeden debil najde, že mrcasník15!Patnáct není moc, ale číst už by jsi mohl umnět!!! Jinak, pěkná práce!
mackiz
07. 12. 2010, 14:15Jinak ještě mrcasník15,zbraň si nesmíš vyrobit i když máš zbrojní pas, ani když máš cestovní pas!! To jen pro Tvou informovanost.
MrChlupec
07. 12. 2010, 15:48moc pěkná sranda fakt paráda... a co se týče toho brynýru já bych se nato vyprdla velebnosti :D nechal bych to tak jak je jen zakonzervol a dal do vytrýnky.. A měl bych prozbu mohl by jsi mi poslat odkaz kde jsi sehnal ty výkresi nebo zrovna výkresi?? přede moc dík a At se daří
gebirgsjäger
07. 12. 2010, 19:13Souhlasím, taky ybch to nečernil, ale použil běžnější pobrchovku pro tuto zbran. a tou je jakasi černa vypalovací barva nebo tak. Doknce jsme viděl Stena i pískového, ten vypadal paradně, ale jak moc to bylo běžné, tak to nevim. Každopadně nadherna prace.
Turbo UNCečko
07. 12. 2010, 19:49Smouky : jojo skoro strojař su automechanik :D řikam baví měto na učnáku zamečnickej výcvik to bylo moje:D To Panzer faust tak to zase smekám ja před tebou protože na to bych si netroufl mpéčko maš vlastně výlisky to je mi tajemstvím jestli maš nejakou dokumentaci dej mě echo na mejla díky Jinak rozhodl sem se načernit to ono jeto fakt nachylný narez stačí se toho dotknout a dorana to ma lyšu... Pak dam fotky aji v rozborce
Turbo UNCečko
07. 12. 2010, 19:52jo zapomel sem na mejla
Panzerfaust6
07. 12. 2010, 23:22pôvodne som aj ja chcel robit stengun, ale nejak som si to rozmyslel a spravil som to MP, heh. . a v pozadi vidim harmoniku.. ked je to tvoja, tak sme si celkom podobni, ja na taku totizto tiez hram
Austin
08. 12. 2010, 10:07No ta černá barva, teda ta původní, neni vypalovací. Ale je kurevs. . radioaktivní!!! Před nedávnem běžel i nějakej pořad o fabrice v Anglii kde ji vyráběly a co měly ty ženský za potíže.
festinkaa
08. 12. 2010, 10:47mrcasníku 15,přejmenuj se na ocasníka a nauč se číst! včera jsem byla v bvs okouknout hoto stena, sice je dražší-18 tis. kč, ale krásnej.. doporučuji!
anupev
09. 12. 2010, 00:21Nádhera! Vždycky jsem obdivoval když někdo dokáže takhle něco zhmotnit...
MIRI.NR
09. 12. 2010, 16:20mrcasnik 15
18. 12. 2010, 20:42NJN to reci okolo toho delate jak kdyby ste se nikdy nespletli... se stava
mrcasnik 15
18. 12. 2010, 20:42NJN to reci okolo toho delate jak kdyby ste se nikdy nespletli... se stava
Turbo UNCečko
22. 12. 2010, 12:18mrcasnik 15: cos čekal košík jahod?
mrcasnik 15
30. 12. 2010, 22:24nekosik hoven kterej bych ti hodil na hlavu! ne prdel vyserse na to jako by se nic nestalo