XP představuje světovou novinku první zcela bezdrátový detektor
…a první plně teleskopickou „S" konstrukci
Technologický průlom!
DEUS je technologickým průlomem a jedná se o skutečnou inovaci vývoje detektoru kovů.
Patentovaná architektura je založena na třech prvcích:
Hledací cívka, hlavní jednotka a audio sluchátka. Tyto komponenty jsou jedinečné v tom, že navzájem komunikují prostřednictvím digitálního bezdrátového spoje.
Výkon, rychlost, přesnost, lehkost a kompaktnost, to vše bylo dosaženo díky špičkovým komponentům vyvinutých nejnovějšími technologiemi.
Zapomeňte na kabely!
Hledací cívka obsahuje základní prvky pro zpracování signálu. Tito signály již nemusejí být přenášeny klasickým způsobem pomocí kabelu do hlavní jednotky, ale jsou digitalizované a analyzovány přímo v ultra-miniaturním digitálním obvodu, který výrazně zlepšuje kvalitu zachyceného signálu. Tento obvod je integrován v hledací cívce a analyzované signály posílá v reálném čase bez zpoždění do sluchátek a dálkového ovládání/hlavní jednotky pomocí bezdrátového spojení.
Vypněte hlavní jednotku a DEUS pracuje dále!
Pomocí bezdrátových sluchátek můžete samostatně ovládat detektor, což vám umožní po odepnutí hlavní jednotky snížit hmotnost detektoru na pouhých 875g!
Při absenci hlavní jednotky vám sluchátka umožní ovládat všechny důležité nastavení: Citlivost, diskriminaci, odladění půdního efektu, pracovní frekvence (4 kHz, 8 kHz, 12 kHz, 18 kHz), počet tónů a další. Včetně již dříve vytvořených programů pomocí dálkového ovládání.
Za pouhých 5 sekund sestavíte nebo naopak složíte hlavní „S“ konstrukci!
Příprava k hledání v okamžiku!
Tato nová patentovaná teleskopická „S“ konstrukce vyniká nejen svou snadností a rychlostí při sestavování než běžné konstrukce, ale přináší i pohodlnější uchopení díky své tvarované gumové rukojeti a zlepšenému operačnímu úhlu.
Nabíjení a aktualizace software pomoci USB
Nouzová nabíječka napájená pomocí tužková baterie AA (volitelné příslušenství)
Pouzdro pro umístění dálkového ovládání na opasek
Nové XP, nové hledačské zážitky!
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI:
4 pracovní frekvence (4 kHz, 8 kHz, 12 kHz, 18 kHz) a zároveň posun +/-
Nastavení výkonu a obnovovací rychlosti (2x - 3x rychlejší/pomalejší než XP Gold Maxx Power!!! )
Zvukové odezva, informace na displeji, multi-tón, Iron Level, Notch filtr, diskriminace a další…
Mnoho pokročilých funkcí (mód expert)
Odladění půdního efektu: automatické, pumpování, manuální a plážový režim
Pohybový i bezpohybový režim + pinpoint (dohledávání)
Rozšířená diskriminace s ještě větší přesností pro rozpoznávání železa
9 přednastavených továrních programů s možností editace a vytvářeních vlastních
Ultra lehký detektor: 975g cívka, konstrukce a jednotka s displejem; 875g bez jednotky (možnost umístit jednotku na opasek)
Malá kompaktní hlavní jednotka (dodávaná s přenosným pouzdrem), na hlavní konstrukci se upevňuje pomocí neodynového magnetu, posvícený grafický displej s nízkou spotřebou a intuitivním rozložením zobrazovaných prvků
Hledací cívka o průměru 23 cm 2D z impregnovaných uhlíkových vláken, velmi lehká a vodotěsná, dodávaná včetně krytu
Bezdrátová sluchátka (dodávaná s přepravním pouzdrem), lehká a skládací (možnost odepnutí přijímacího modulu), vlastní displej a ovládací prvky pro nastavování funkcí detektoru
USB se standardizovaným protokolem pro nabíjení a aktualizování softwaru
Lithiová baterie, hmotnost pouze 7g
Výdrž baterie v hledací cívce: cca 10 hodin (v závislosti na zvoleném výkonu a pracovní frekvenci)
Výdrž baterie v hlavní jednotce a bezdrátových sluchátkách: 20 hodin
Rychlá a inteligentní nabíječka, nabíjí současně všech tři prvky (hlavní jednotku, hledací cívku a sluchátka), doba nabíjení všech prvků je 90 minut
TECHNICKÉ SPECIFIKACE BEZDRÁTOVÝCH SLUCHÁTEK
Bezdrátová sluchátka s displejem a ovládacími prvky
Lehké a skládací – konstrukce z nového odolného materiálu
Umožňují ovládání samotného detektoru
Umožňují nastavení všech hlavních funkcí detektoru:
citlivost, diskriminace, vyvážení země, frekvence (4, 8, 12 a 18 kHz), multi-tón, hlasitost atd.
Lithiová baterie bez paměťového efektu s nabíječkou
Transportní pouzdro z ABS
Koncová cena je výrobcem předběžně stanovena na 1480 EUR.
No a nějaký poznatky z terénu??? Moc toho není ani na německých hledacích webech.
Vypadá to na hodně zajímavý kousek. Ale aby neměl nějaké "startovní" dětské choroby.
No a poslední dotaz: termín dodání??? a cena pro CZ???
Ten detektor XP Déus vypada na první pohled jako naprosta bomba na poli v technologii detekce kovu a technologickem rozvoji na poli detektoru, jen by me zajímala cena na ceskem trhu.
Neumím si představit, že bych měl v terénu hlídat stav třech baterií, stačí aby se vybila jsem v pr...
Při pořízení tohoto detectoru bych určitě dokoupil náhradní
Vypadá to parádně a jen praxe ukáže, jaký má mašina za +-37.000,-Kč přínos na poli detekce kovů s ohledem na fyzikální vlastnosti. aurumann si jistě vzpomene na svůj poněkud drahý předešlý test nejmenovaného zázraku s barevným displejem. Doufám a snad i věřím, že toto XP na tom bude o něco lépe...
No jo no, XP staví vysoko laťku , super váha žádné kabely, atd. Ale zase si myslím, že je tam těch,, vymožeností,, opravdu moc, za chvíly to bude hledat samo, my budem sedět o podál a detektor to udělá vše za nás .. Nic pro mě, no a za 40 litrů? No každopádně si to své nadšence najde. Zajímal by mě hloubkoví dosah, ale zřejmě to bude jen otázka času, kdy se oběví nějaké srovnávací testy, či video. Jedno se ale musí nechat, nato, jak je XP relativně mladá značka, tak její potenciál s vývojem det. je opravdu úžasný.
All > není problém celý detektor, nebo jakýkoliv komponent po 10 hodinách provozu kdykoliv nabít nabíječkou, která funguje na 1 x AA baterii za několik minut. Malá sváča a cigárko a jede se dál. I když já osobně si dávám pauzu dříve jak po 10 hodinách. Po 10 hodinách hledání a kopání mívám už docela dost...
Ty nouzové nabíječky na tužkovou bateri jsem prodával v obchodě za 90 kč i s adaptéry na mobilní telefony. Jednou jsem ji testnul a výsledek je víc než katastrofální takže už je neprodávám ač nejsem zastáncem této značky jsem zvědavý jak se tento detektor bude chovat v terénu zvlášt v blízkosti vysílačů atd.
Jak jsem říkal Ucovi. Kdo zná XP, bude vědět, že tato firma si nedovolí pokazit pověst něčím nevyzkoušeným. XP jsem měl, nyná mám Téčko. A tohle si koupím. Jsem přesvědčen, že cena byť vyšší je odůvodněná. Není to Adonnis, takže podvodu bychse nebál. Řekl bych to asi tak, že někomu stačí na hledání detík za bůra a ten do toho nepude. I kvůli ceně. Ale pro hledače, která bere toto hobby na 100 procent a smířil se s tím, že kvalita se platí, věřím, že to bude další krok dopředu.
Verim ve 100% kvalitu a preciznost zpracovani v kazdem ohledu tohoto typu detektoru a teto znacky detektorů vůbec, frantici jsou tim hodně povestni a asi by nepustili do sveta neco co se doma uz neosvedcilo, uvidíme
No, až bude k mání detík, který bude ukazovat reálné kontury nalezeného předmětu, tak mi dejte vědět. Rád si ho koupím, třeba místo nového auta.... Jinak samozřejmě nic proti inovacím.
docela mě budou zajímat hraniční dosahy při použití různých frekvencí. Se neprojeví univerzálnost cívky pro různé frekvence tak to bude super. Pokud to dokáže překonat Golda v citlivosti na drobotinu a g-maxe v hloubce tak to bude skvělý. Možnost nastavení obnovovaí rychlosti taky není od věci...
Technika se paltí a tohle je kousek za kterej se určitě vyplatí připlatit a užít si hledání na 100% a ty baterky maj větší kapacitu provozu než já takže přesně jak mi bylo řečeno Mírou K. člověka to donutí se trochu o ten klacík starat a udržovat ho připravenej na akci. Takže sám sem na tozvěd jak se to chytne ale podle všeho to je supr stroj
Zajímal by mně spíše servis na rosflákanej displej. A jestli kvalita platových sluchátek je tak špatná jak u starších modelů, no to potěš Pána! Jinak detekce je super a rychlost, ale ty sluchátka, au, au! A to jsem na to opatrnej! Tak-že dejme čas, taky mám GM-Powera.
Samozřejmě, bez štěstí a dobrý lokality je všechno "O ničem", tak-že i starší detektory zn. XP by se nemusely stydět, akorát ten nad standart, ale co je v okopech a v rujnách "nad standart"?
no jestli bude mít stejné dosahy jak předešlé řady ne li lepší tak proč né...
konstrukce sluchátek se teda nepovedla ale já to vyřešil po svojem a mám už 3 roky klid...
No je to nádhera. Jsem zvědavej na test v terénu, ale jsem přesvědčen, že to bude absolutní špička. XP je prověřená značka a kvalita je zaručena. Tak hold rozbiju prasátko.
Diky vse za ohlasy a dotazy. Zadne testy nejsou mozne a na internetu je take nealeznete, protoze nikdy z autorizovanych distributoru DEUSe jeste nema. Kazdy autorizovany distributor (tedy vcetne nas) by mel dostat prvni kousek zhruba za 7-10dni. Jakmile tu detektor bude vyrazim s nim do terenu a podam prvni raport. Planujeme i predvadeci akce teto masinky po cele CR, aby mel kazdy moznost vyzkouset tuto novou lahudku. Podrobnosti zavcasu zverejnime. Oficialni prodej by mel nastat asi tak za 3-4tydny. Vyrobce musi pripravit dostatecne mnozstvi detektoru atd. Dalsi veci co jsem zapomel zminit v popisku, ze vesekre menu na detektoru i ve sluchatkach bude v cestine
Konstrukce bezdratovych sluchatek je z noveho pruzneho materialu a tudiz je mnohem odolnejsi nez prvzni verze XP sluchatek.
Dalsi z pridavnych civek by mela byt civka o prumeru kolem 30cm, ale cena samozrejme jeste znama neni.
Servis atd. je samozrejme plne zajisten.
No v kazdem pripade rozbijim prasatko a jdu do nej ihned pokud tam ten obnos na nej bude a jak bude znama jeho konecna cena, tudiz bych ho rad take vcelku rychle i s kamarady XPckari naseho loveckeho spolku otestoval pokud to pujde .
Zcela jiste zajimava masinka. ALe mel bych z toho trochu strach. Uz jen to, ze z bezdratove technologie kazdy ustupuje (pokud neberu v potaz caraudio) a XP s tim s velkou slavou vyleze. Predpokladam, ze veskere baterie jsou vestavene a jejich pripadna vymena a koupe novych nas bude stat nemale financni prostredky. Na to, ze baterie nemaji pametovy efekt zapomente. Ze zkusenosti vam baterie zacne odchazet cca po 1 roce. Jakou zaruku dostaneme na beterie u XP? Provozni doba baterii je pomerne zalostna. Na co mi je vydrz baterek ve sluchatkach 20hod, kdyz civka vydrzi 10hod. Zcela jiste max. provozni doba 10hod bude pri nejmensim vykonu, se zvysenim vykonu rapidne klesne. Avizovana cestovni nabijecka je na dve veci, jak zde jiz nekdo napsal. Zkuste si ji koupit a vyzkouset, jedna se spis o nouzove reseni. Rozhodne to neni plnohodnotna nabijecka. Nechci malovat certa na zed. Rozhodne to nevidim na super prevratnou vec. Radeji zustanu u sve klasiky XP Gmaxx2. Klidne se necham mile prekvapit a zmenim na nej naroz. Nevidim v bezdratu krok dopredu, ale krok zpet. Rozhodne bych si radeji koupil tento detik s klasickym kabelovym propojeni. Vsechno ukaze cas, jen doufam, ze XP neslaplo vedle a neudela si timto modelem ostudu.
Na strance http://www.sud-ouest-detection.com/detecteurs-de-metaux_37_xp-deus_. html je cena jiz uvedena, je to 1480.-€. Trochu moc na takovou novinku, uvidime jestli pujde smerem dolu.
jarrii - docela me prekvapuje tvuj nazor, ze vsichni ustupuji od bezdratovych technologii. Ja takovychto technologii kolem sebe vidim cimdal vic a to ve vsemoznych oborech a verim, ze se to bude kvapem rozsirovat. Jinak XP uvadi zaruku na baterie 2 roky.
pepe646 - ano toto je vyrobcem stanovena koncova cena 1480 EUR cca 38tis. Kc. - Jiz jsme to zde nekolikrat uvadeli Jestli detektor bude fungovat jak vyrobce uvadi tak bych videl cenu jako odpovidajici. V cene jsou bezdratova sluchatka a prave, ze je to novinka, ktera pouziva nove technologie atd. To ze by cena mela v nekolika nasledujicich mesicich klesat vidim jako nerealne, jelikoz predpokladam tak velky zajem o tento detektor, ze XP nebude stihat tyto nove detektory vyrabet a z jejich strany by bylo samozrejme zcela nelogicke snizovat cenu. Na vyvoji tohoto detektoru se pracovalo cca 3 roky a cena tohoto vyvoje jiste v prepoctu prekrocila nekolik mil. Kc a mozna i vice.
UC - zalezi o jake bezdratove technologii se bavime. Bluetooth a infrared jsou podle me pase. Cpalo se to do mp3 prehravacu, microsystemu,... vsichni od toho ustoupili. Dnes preziva bluetooth v autoradiich a mobilech. Uz jen z toho duvodu, ze bluetooth je velmi narocny na spotrebu energie. Infred v ovladacich. Co se tyce wifi, tak to je jina kategorie a s touto tech. asi XP nepracuje.
No zajímavé otázky i odpovědi, já čekám do jara na první at negativní nebo pozitivní reakce.
Samozřejmě, že bych ho rád prubnul. Hlavně by mě zajímal takovej testík co prováděli kolegové ve Kdyni a porovnání s něčím podobným. Pokud něco podobného je.
Musím uznat že vypadá opravdu hezky ale cena už o něco méně. Dalo se to předpokládat, nova technologie…Jsem zvědav na nějaký testík (první dojmy).
Ale tohle už u své drahé polovičky asi neprotlačím.
UC - o wifi se nejedna, to je o necem jinem, ale na
http://www.xpmetaldetectors.com/uk_detecteurs_DEUS.php
jsem se docetl, ze se jedna o digitalni radiove spojeni.
Velice pěkný stroj. I když nepřispívám do žádné diskuse tak tady přispěji svým názorem. Bezdrátová technologie je zajisté technologický průlom. U sluchátek je to velice dobrá věc, ale mezi cívkou a (jednotkou) se mi zdá být dosti zbytečný. Ušetření hmotnosti cca. o 100gr. v případě DEUSu se my zdá být celkem nepodstatné. Záleží na zvyku a jak často se tomuto koníčku člověk věnuje. Sám sem si taky zvykl na podstatně těžší stroj byl to skok cca. o 1kg. z 1kg. na 2kg. a 12-14hod. když na to dojde v terénu vydržím. Další důvod že by větvička mezi kabelem a cívkou no to atˇ si každý posoudí sám kolikrát se mu toto stane. Většinou se zaplete celá cívka "tráva maliní ostružiny ap. "Mám již přímo od výrobce kabel vedený vně tyče konstrukci mám až na pár detailů "takřka stejnou" jako u DEUSu. Takže i já za 5s. můžu hledat, ale toto již vůbec neberu jako +nebo-. Připojení přes USB nebo technologii bluetooth či vytvoření vlastních hledacích programu jak již přes PC nebo přímo v detektoru bych již bral v této cenové relaci už jako samozřejmost (viz. konkurence) a ne jako technologický průlom. Zajisté propojení mezi cívkou a (jednotkou) pomocí bezdrátové technologie je bezesporu technologický průlom. Z velkou pravděpodobností jde o technologický průlom u firmy XP nejsem si zcela jist, ale řekl bych že se jedná o první digital od této firmy. U většiny novinek trvá vývoj několik let 3nebo5 výsledek atˇposoudí zákazník nebo nezávislí test. Doufám že DEUS si najde mnoho spokojených zákazníků a neskončí jako jeden výrobek od jiné nejmenované firmy.
Juramine - jen nekolik drobnych faktu.
Absenci kabelu vidim jako vyhodu z nekolika duvodu. Rychlejsi vymena civky, neni moznost poskodit kabel - eliminuje se jeho namahani ikdyz ho mas ukryty v konstrukci (coz je take jiste sikovne reseni), eliminuje se mozne ztraty signalu atd. , samozrejme i o krapet nizsi hmotnost. Take moznost kompletniho odepnuti jednotky - spatne pocasi, tezky teren, voda. Clovek si urcite zvykne na detektor, ktery ma 2kg, ale z praxe vim, ze pro mnoho hledacu je trebas i ze zdravotnich duvodu takto tezky detektor zcela nerealny. A mnohem rychleji si clovek zvykne z na prechod ze 2kg na 1kg Je jasne, ze hmotnost poroste pri pouziti vetsich civek a kazede deko je urcite dobre. S civkou 38x45cm se i detektorem dostanu urcite nad 2 kg a take beham bezproblemu cely den.
Pridal jsem obrazek komplet slozene konstrukce, aby jsi videl hlavni rozdil.
Technologickym prulomem u Deuse je samozrejme myslena absence kabelu mezi civkou a jednotkou - komplet bezdratova technologie a ne to, ze je zde USB nebo vytvareni programu.
Vsechny XP jsou digitalni detektory - maji vlastni mikroprocesor a jsou rizeny vlastnim softem. To ze detektor nema displej nemusi znamenat, ze je to neni digital
Na vyvoji tohoto detektoru se dle mych informaci pracovalo vice nez tri roky. A XP na predchozich modelech ukazalo, ze opravdu umi. Ale nepredbihejme a nechme se prekvapit realitou - verim, ze to bude mile prekvapeni.
Soptík - DEUS ma k dispozici 36 pracovnich kanalu takze to, ze by jste si navzajem poslouchali signaly nehrozi. Detektor si vzdy pri zapnuti zvoli nahodne jeden z prenosovych kanalu, zaroven se vsechny tri komponenty (civka, sluchatka, jednotka) navzajem synchronyzuji a kdyby nahodou zvolil stejny pracovni kanal jeko detektor kolegy tak staci detektor vypnout a zase zapnout. Ve chvili, kdyby jste oba chteli hledat na stejne pracovni frekvenci detetkoru (4, 8, 12 nebo 18kHz) detektor disponuje funckci pro posun frekvence takze z 18kHz si udelam napr.: 18,1kHz, kolega si necha rovnych 18kHz a tim zamezim interferencim mezi detektory.
Arab - asi jsi to poslal spatne, jelikoz me jeste nic neprislo
To už snad není ani detektor do lesa nebo na pole, ale na hledání nekde na měsíci nabo ho dát do skříně a koukat se na něho za tu cenu. Podle mého názoru jak se říká-v jednoduchosti je krása a čím složitější a náročnější technologie tím horší a citlivější na poškození.
Děkuji UC za vysvětlení digitálu u XP, nejsem zastánce ani odpůrce jejich produktů proto jejich výrobky nějak nesleduji. Věřím že jejich detektory jsou dobré a firma má mnoho zkušeností s jejich výrobou. Zpět k bezdrátové technologii. U kabelu může dojít k poškození jak při výměně cívky tak při hledaní což je fakt, ale k tomuto poškození většinou dojde chybou hledače. Já sám sem u žádného detektoru za xx let hledání neměl problém s kabelem. U jednoho sem měl problém s těsností cívky což sem vyřešil silikonem. Tak jak může dojít neopatrností k poškozeni kabelu tak může dojít třeba k vniknutí vlhkosti pod kryt baterie u cívky. Baterie a elektronika vůbec vlhkost nemusí což je právě v cívce. Pravděpodobně má cívka šrouboví uzávěr a těsnění což se používá třeba u různých potápěčských přístrojů "je tak UC"? Samozřejmě u potápění jde o tlak, ale i tak zkuste si např. 100krát za rok vyměnit baterku v potápěčských hodinkách myslíte si že budou 100%vodotěsné? Při ideálních podmínkách výměny někde doma snad. Je podzim krásný příklad vypuštěný rybník měním baterii cívka od bláta zapomenu důkladně vyčistit kryt nebo těsnění achych a mám vyděláno. Atˇ si každý spočítá sám případnou výměnu baterie+cívka nebo kabel+cívka u případného poškození ke kterému může dojít u obou případů řekl bych že ze stejnou pravděpodobností. Rychlejší výměna cívky např. větší za menší rád si pohraji s kabelem několik minut než abych několik minut měnil baterii v cívce což v tomto případě bych dělal určitě častěji. K jednotce je sice moc pěkné že ji můžu nosit na pásku či jinde což tedy vidím jako totální nesmysl. Proč zkuste sami v jedné ruce držet detektor v druhé kopátko a ovládat či něco nastavovat na opasku a to se nebavím o nějakém sledování naměřených hodnot na displeji. Ano můžu si vše nastavit tak abych nemusel při hledání nic nastavovat či se díval na displej, ale co při dohledávaní pinpoint je totiž taky na jednotce soudím podle fotek. Tak dáme jednotku na klacek aby se nám pohodlně ovládala jednou rukou čímž jsme na tom stejně jak u kabelů. Ovládání na sluchátkách na to s velkou pravděpodobností budu potřebovat obě ruce, tuto variantu atˇ si každý zkusí sám někde v terénu. Pokut budu mega kopyto abych někde havaroval tak abych urazil jednotku tak při té smůle bych asi ještě poděkoval kabelu za to, že jednotka neskončila někde pod stráni x metrů o de mě v potoku či řece. Rychlost odezvy snad, ale není mě jasné proč firma nezveřejní na jakém principu bezdrátoví přenos funguje a stejné je to i s volty v případě baterií. Přičemž frekvence, váha, výdrž tip baterií doba nabíjení a cena sou již dané. Což je poněkud podivné, aby to nebylo ušité příliš horkou jehlou. Což bych třeba přirovnal budu si kupovat rychlí internet podle letáku super rychlost, ale přes co WIFI ADSL. Toto je můj názor pouze k bezdrátové technologii né k firmě XP.
Počkám na testy a uvidím. XP GmP jsem vždy chtěl, ale měl jsem bobky z naposlouchání. Jestli to bude jako Gmaxx s Goldem dohromady, tak u mne je to jasný . Jestli bude nějaká předváděčka na Jižní Moravě, tak prosím o info
Podle mě je to jenom Vlfko bez drátů, ale u detektoru je důležitý hlaně dosah a diskriminace a tady žádný převrat nečekám.
Až bude např. Vlf v kombinaci s georadarem, 3D zobrazením a rozlišováním kovů s dosahem 1 metru na minci, koupím i za 20 000 Eur
ZDRAVIM! Precetl jsem vsechne komentare k detektoru XpDeus a dosel jsem k zaveru: zatim co nemame ten detekor v dispozice udelam ho po domacki: jako zaklad vezmu Golda, nasadim hlavni jednotku na loketni operku a na drzak hlavni jednotky pro umisteni pred rukojeti pro vsechny modelyXP (volitelne prislusenstvi) nasadim hlavni jednotku od Gmaxxa, pak staci jenom prepnout konnektor a mate citlivost na drobotinu a hloubkovy dosah najednou!!! Bude to sice tezci ale hned mate superstroj na hledani. A zadna lokalita nema sanse
Asi není příliš moudré nový detektor zatracovat nebo vynášet do nebe dřív, než má člověk možnost ho vyzkoušet v reálu. Co se ale dá ocenit je snaha frantíků vyřešit nepříjemné části detektorů jako jsou překážející kabel sluchátek, lámající se kabel kabel cívky, vaklující konektor apod. Výhodou je určitě i možnost změny kmitočtu bez nutnosti kupovat nový detektor nebo nosit sebou další cívku. Kmitočty by podle mého názoru stačili dva, nízký a vysoký, evuntuelně jeden mezi, ale proč ne, překážet tam nebudou. Jen ta je extrémě lehká cívka se mi nezdá, váží-li tyč s cívkou 850g, odhaduji že cívka váží aspoň polovinu váhy, což sice není moc, ale za extrémě lehkou se označit nedá. Nečekám že bude specialista na hloubku nebo specialista na drobotinu do železa. Jako člověku který se taky zabývá konstrukcí detektorů, si myslím že cílem bylo zkonstruovat universální velmi pohodlný detektor. Jestli se jim to povedlo ukáže jen praxe.
Nevidím v tom žádný převratný zázrak. U detektoru hodnotím spolehlivost, dosah, atd. A nikoliv vzhled zabalený v reklamní omáčce ze samých superlativů : špičkový, nejnovější. Prostě je bez kabelu, tot vše. Bezdrátový přenos má své nedostatky. .
Zůstanu u DFX s "drátem"
Nicméně nepochybuji o tom, že si kupce najde.
Rajčák - po vikendu bych mel obdrzet prvni kousek stejne jako ostatni autorizovani evropsti distributori. Oficialni prodej by mel zacit v nasledujicich tydnech.
Jinak dekuji vsem "odborniku", kteri dokozali porovnat kvalitu noveho DEUSe ani by jej meli v ruce
Elektronika detektoru integrovaná v tělese cívky, bluetooth přenos zpracovaného signálu do dvou ovládacích jednotek - hlavní a sluchátkové, kdy na hlavní bude asi o něco více nastavovacích prvků, podle mě ale bude jedna z nich skoro zbytečná. Podle tvaru cívky tipuju na PI detektor s DSP procesorem pro zpracování signálu. Vše bude záležet na tom, jaký algoritmus pro zpracování odezvy je použit, faktem je, že dnešní DSP procesory dokážou tak trochu malé zázraky.
Hodnotit zatím teda není co, uvidí se, až co dokáže v praxi...
no vodpohledu to je mazel váha mašinky úžasná, takže si počkám až to Admini natrénujou a půjdu to vobšpiznout
No pokud se XP drželo nasazeného trendu, což asi lze předpokládat, tak by se měl teoreticky zvednout i dosah na malý frcek, to lze změřit na porovnávacích deskách, osobně bych si přál aby ta mašina šla ještě hloubějc než můj gold. Takže Míro a Oťásku, jsem napnutej jako kšandy s čímpak se pochlapíte, každopádně se do toho Práglu za Váma vypravím
Já mám velké obavy o konektor nabíjení na cívce. Předpokládám umělohmotnou krytku jako na základně a konektor mini-USB, který je sám o sobě docela neodolný. Bojím se toho, že po několika desítkách otevření/zavření konektrou, kdy se tam zákonitě dostane i špína pak bude stačit pár kroků vlhkou trávou nebo hledání s cívkou pod vodou a bude po konektrou a nejspíše i po záruce na cívku.
DOUFÁM ale zároveň, že se pletu a že to frantíci vymysleli důkladně a k tomuto nedojde.
Taky jsem zvědav na hledání ve sněhu nebo břečce a jak to vezme cívka. A co bude dělat bezdrát až bude mrznout. Ne že by zamrzly vlny, ale aby při mínus 5°C nebylo finále a hotovo.
Marous : myslím že můžu říci, že jsem měl celkem dosti detektorů, at těch levnejch, či těch drahejch, můj názor na hledání v zimě je ten že mašina a veškeré komponenty co na ni jsou, vydrží takřka jakýkoli mráz či břečku, ale obsluha vesměs takovou životnost nemá, rozhodně vydrží méně času hledáním než ta mašina
Dosahy detektorov sa nedajú nejako extra zvyšovať, takže ani deus nebude niečo prevratné. Možno pár cm. Excelentný bude v separácií a určovaní cieľa. Pár videí na youtube to ukazujú. Skladačka to je tiež pekná. Mne sa teda páči, cena je tiež prijateľná. Pre rokefelera.
Tars: no já jsem toho nachodil ve sněhu a dešti taky dost a kromě Zetexe 100 a Omegy vydržel vždy přístroj více než člověk.
Ale jsem zvědav na baterku v cívce, když se s ní bude někdo celý den prohánět v cca. -5°C. To že bude "vodotěsná" bych rád někde vyzkoušel.
Novy Deus nam prijde v prubehu tohoto tydne - jiz to mame potvrzeno a jak jsem slibil hned se pustime do testovani a samozrejme pocitejte s vystupem z tohoto testovani. Take plati to, ze budete mit moznost detektor si vyzkouset na nekolika predvadecich akcich. O vsem budeme s predstihem informovat!
Tak tu už je video priamo z hľadania s Déusom:
http://www.youtube.com/watch? v=sZ1U1iAzFTY
http://www.youtube.com/watch? v=a386nJUkWqk
http://www.youtube.com/watch? v=HqZdmMFpkiE
vypadá to dobře třeba mi to rychle dojde když si to objednám plastové šrouby do cívky co jsem si objednal jsou už několik let na poště ale nevadí nahradil jsem je kovovými a taky to jde až budu mít dost a čas pošlu reportáž ze španělska
profesor : jojojo taky s Tebou rád splknu, zatím nevím kam dřív skočit, každopádně beru desky a ještě mě zajímá ta cívka od Detechu na golda ve tvaru motejla.
UC: Tak co? Jak to vypadá? DEUS už přišel? Jsem docela napjatý, stejně jako jistě mnoho dalších hledačů... těšim se na objektivní recenzi a taky na to, že natočíte nějaká pěkná videa, lepší než ty francouzská. Mám nutkání si to po Vánocích objednat, pokud dle vašeho testování zjistím, že jde vše tak jak má. Proto se těšim na opravdu kvalitní recenzi kde zhodnotíte nejen plusy, ale i mínusy. Přeci jen to bude poměrně dost peněz, ale pokud by DEUS byl opravdu hoden takovéto částky, tak říkám, že někdy v novém roce můžete čekat moji objednávku:---)))
no zatím nic světobornýho na videu není, taky držím palce i pěsti at je to co nejdřív připraveno k nějakýmu objektivnímu testu.
nabíječka s trojitým koncem je dost děsivá a jednotka chycená magnetem je podivnost
No videa jsou to zajimava, ale uz jsem tyto videl na You Tube, aspis me zajimají videa s testy v nasich podminkach od nasich autorizovanych prodejcu v realu.
Kajman1 - predpokladam, ze se tak bude chovat zcela stejne jako jiny detektor. A o zadne slozitosti nemuze byt ani rec - diky prednastavenym programum nemusis nic resit - zapnes a hledas. Paklize si clovek bude chcit maximalne Deuse prizpusobit primo sobe na miru pro danou lokalitu nebo styl hledani tak bude mit obrovske mnozstvi ruznych nastaveni.
chtěl bych vědět jestli budou nějaký testy tady u nás, frantíkovi neni rozumět a jakej má dosah třeba mince 1kčs 20cm, 25,30,35 a fe přezka 45cm mohli jsme si to vyzkoušet na srazu ve Slavonicích a já skončil s F5kou na 20cm tak by se mi deus zamlouval. dík
Já taky chci nějaký video v českým jazyce nebo aspoň německém případně anglickém!!!
Ne nějakýho žabožrouta co mele "détecteur de métaux diskriminacion......... "
Ahoj kamarádi koukám tady na tu novinku a docela se divím, že XP udělalo tento krok. Cituji z tohoto webu: Výrobce detektorů XP zvolil raději okamžitý zvukový výstup než LCD displej, pro mimořádné schopnosti vnímání lidského ucha ve srovnání s LCD displejem. LCD displej nemůže odpovídat v reálném čase a nedokáže zachytit slabé signály, které jsou příliš krátké nebo příliš blízko jiným signálům. Nemusíte stále sledovat LCD displej a podle zvuku zcela jasně poznáte co se nachází pod cívkou detektoru. To jen tak píšu. Protože, pokud se značka honosí něčím, co je její výhodou, potom nechápu, proč jde do vizuálního výstupu, když je tento tak neobjektivní....
piccaso máš ešte čas. Je vôbec v ČR aspoň jeden kus v predaji? Mám dojem že určite nie. Pozri si stránky zahraničných predajcov a tam ich majú na sklade za 1480 €
mno, vypada to hezky... nicmene na louce kde nic neni, ani smrt nebere, takze jak uz tu nekdo napsal, je to o stesti? Treba se necham prekvapit... Trosku mam strach z toho prehrsele funkcni a programu... Az to nekde uvidim v akci a provnam se svym, treba ho vymenit za svoje CZ-3D
Piccaso. žiaľ neviem kedy bude v ČR ale štve ma že nás ešte stále berú ako opice na stromoch a až nasýtia svoje trhy až potom sa budú baviť s nami. Nedávno môj kamarát mal problém, aby mu poslali XP goldmax power. čakal naň 3 mesiace. Tiež čakám na porovnávacie testy, ale čo sledujem videá na youtube, zdá sa mi s dosahom ako XP goldmax power - bez káblov. Rád by som sa mýlil. Lebo tá cena, je fakt nekresťanská.
Takze rad bych uvedl spoustu zde uvedenych zavadejicich informaci od ruznych autoru na pravou miru. DUES neni nikde v Evrope mozne zakoupit! Vyrobce je zatim nepustil pro oficialni prodej! Predpoklada se, ze prodej zacne za 2-3 tydny. V teto dobe se usilovne pracuje na vyrobe dostatecneho mnozstvi detektoru, aby jich bylo dostatecne skladem. Koncova cena pro CR vychazi z ceny stanovene vyrobcem coz je 1480EU= cca 38.000 Kc.
S Deusem jsem vyrazil na prvni kratke testovani v utery - cca hodina a vcera zhruba 5 hodin. Na jakekoliv zavery atd. je jeste moc brzo jelikoz jsem prvni hledani s Deusem pojal jakozto ciste seznamovaci. Na testy atd. se chci zamerit o vikendu. Prvni dojem je pozitivni a s detektorem se me hledalo naprosto bez problemu. Reakce detektoru je okamzita a ovladani funknci velmi jednoduche. Teleskopicka konstrukce je velmi zdarila coz mohou potvrdit hledaci z KHH, kteri videli jak kompaktni je po celkovem slozeni. Velmi maly, lehoucky - opravdu moc prijemne. Nesnazte se ze me tahat nejake hloubky atd. na to je opravdu jeste brzo a vice zverejnim po vikendu. Panovaly zde take obavy z konektoru na civce - vodotestnost, odolnost atd. - jsou naprosto zbytecne protoze na civce zadny klasicky konektor neni
UC-ADMIN/NO DOBRÁ TAK DEJ PO VÍKENDU VĚDĚT UŽ SE NA NIC PTÁT NEBUDU A NECHÁM SE PŘEKVAPIT, JEN DOUFÁM ŽE AŽ DORAZÍ K VÁM NA PRODEJNU ŽE DÁTE VĚDĚT A ŽE NEBUDE JADEN KUS NA OTESTOVÁNÍ KTERÝ BUDE HNED PRYČ A JAK PÍŠE Juraj1973 že další příde až bůh ví kdy. dík
Detektor vypadá fantasticky, ale když jsem uviděl de-facto v realu ty vachrlatá sluchátka, tak mně přešla chuť. Že ti žabožrouti musí zprasit tudle asi dobrou mašinu takovým katastrofálním detailem. Fuj.
kepák - defacto v realu? Ty uz jsi drzel Deuse v ruce? Kdepak jsme se spolecne potkali? Sluchatka jsou naprosto v pohode coz jsem si jiz za prvnich par hledani v pohode overil. Je pravdou, ze prvni verze bezdratovych sluchatek se kterymi prisly detektory XP jestli si dobre pomatuji jiz v roce 2005 tak se jednalo o obdobnou konstrukci jako maji stavajici, ale pouzity material u nich nebyl zcela nejvhodnejsi a pri horsim zachazeni dochazelo k praskani konstrukce. V soucasne dobe se konstrukce bezdratovych sluchatek pro detektory XP vyrabi ze mnohem pruznejsiho a odolnejsiho materialu.
UC-ADMIN/a jak dopadli testy psal si že se po víkendu pochlubíš, nic ve zlým ale docela by mně to zájímalo a jiný lidi myslim taky jseš tajemnej jak hrad v Karpatech dík za odpověd
UC: sluchátka mají být masivní a s límcem. V zimě netáhne na uši a jsou s nimi lépe slyšet minisignály. Když z nima říznu o větev, tak mi pokud možnou nemají spadnout z hlavy. 90% hledačů nosí právě taková sluchátka. Tyto vypadají jako z wolkmena.
Ale nie, podľa mňa s tým dosahom to nebude zázrak. Mne by stačila hodinka a viem presne ako to s tým dosahom je. A nepotrebujem 14 dní. Pozri si videá na youtube.
piccaso & aurumann - pracuji na tom a uz jsem ulovil i par moc peknych nalezu
kepák - sluchatka jsou provedena systemem backphone - tudiz jejich konstrukci mas zahlavou a vetev ti je na rozdil od beznych sluchatek jen tak neschodi.
jokr - presne tak
juraj1973 - me jde predevsim o co nejkomplexnejsi overeni vlastnosti detektoru. A ke vsemu tebou uvadeny parametr hloubkovy dosah neni vzdy to nejdulezitejsi. Palize budu na ciste lokalite kde vim, ze jsou predmety na hrane dosahu tak tam zcela jiste budu potrebovat co nejvetsi hloubkovy dosah, ale kdyz budu na miste posete zeleznym odpadem a budu chtit hledat drobne "barvy" tak me je hloubkovy dosah k prdu a potrebuji super separacni vlastnosti a reakcni rychlost vcetne okamzite odezvy signalu. Takze hodina je naprosto nedostatecna a paklize chci s jakehokoliv detektoru vymacknout maximum potrebuji hromadu hodin v terenu a ruznych podminkach.
Uc. S tou cívkou od bahna jsem měl na mysli to, že tam vydím nějaký čidlo. Myslel jsem si, že je to čidlo na kontakt s jednotkou a když bude od bahna tak nebude moct vyslat signál do jednotky?
UC: tak jsem z toho trošku rozpačitej :o) propagovanej zázrak a žádné hodnocení??? tak jsem plánoval že bych si deuse pořídil jako doplnění je G P II a tohle vyčkávání je už podezřelé......... to je to jen HI-TECH WIFI pozlátko nebo jak to vlasně je??? ne vážně :o))))) hod na web nějaké trošku reálné první hodnocení, dík :o))))
Kelt - ako som pozeral programy na Deus, tak je tam v pamäti program na GMaxx aj Power - po kúpe tohto bude asi každý druhý GMaxx aj Power na predaj. Už sa teším na ich cenu!!!
Deus se mi jeví, jako digitální shrnutí modelů GMaxx 2 a Gold Maxx Pover. Z praxe vím, že tyto detektory začnou vynikat nad průměr v případě, že je použita cívka min 27cm. Praxe asi nebude jiná(třeba se pletu) a tak se ptám Uceho: kdy, za kolik a jestli vůbec půjde větší cívku koupit? Díky...
Kelt - zatim je jevi vice nez dobre pracuji na clanku.
pytlák123 - o pouhem shrnuti bych nemluvij, jelikoz Deus disponuje novymi funkcemi a predevsim zvysenim reakcni rychlosti prinese vysledky na velmi zamorenych lokalitach. Po novem roce bude k dispozici civka 28x34cm 2D. Cenu zatim neznam a do budoucna se pocet dostupnych civek pro Deuse samozrejme jeste rozroste vcetne "dvou boxove" civky pro hledani ve velkych hloubkach.
UC - ADMIN : Míro tak si říkám, když už jsou všichni tak nedočkaví a já jsem těsně před dokončením nového KTéčka a když vezmu v potaz že tu mašinu chci taky spatřit a navíc jsem vytvořil desky na porovnávání dosahu detektorů, od kterých se dá slušně odpíchnout a zjistit reálné dosahy, tak si říkám že stejně do toho Práglu za Tebou dojedu, tak bych navrhoval jestli nechceš s Otasem udělat malou předváděčku pro ty co jsou zvědaví a navíc by se při této příležitosti mohli moje výsledky měření dosahu detektorů obohatit i o tuto novou hračku.
Myslím si že už bys mohl mět Deuse natrénovanýho a za Prahou by se mohlo najít kousek místa s hospůdkou(krom Jílové) kde by se tahle malá akcička dala zrealizovat, jsem přesvědčen že spousty hledačů z okolí by tohle přivítalo a nějaký to pivko a splknutí taky není na škodu. Takže admini a vážení kolegové, co na to říkáte, nápad to není špatnej? Anebo je někdo proti???
Re: tars... nápad dobrý, ale... vážně čekáš, že Ti prodejce nového modelu detektoru a to ještě před zahájením prodeje samotného podstoupí test dosahu? Vzpomeň na okřídlené tvrzení-dosah detektoru je relativní a závisí na půdních podmínkách. Podstoupení testu by odporovalo logice obchodu a pokud se vžiješ do pozice obchodníka, tak mi dáš za pravdu. Pokud by takový test někdo podstoupil, tak jen v případě, že by nový model svým dosahem výrazně vyčníval nad konkurenci a i to je relativní. Druhou možností je zveřejnění nepravdivých výsledků za účelem reklamy. Sečteno a podtrženo-osobně si myslím, že myslící s seriózní obchodník toto nepodstoupí a plně ho chápu.
pytlák123 : myšlenku máš správnou, ale co se týče mejch měřenejch dosahů prostupnosti přez desky o hustotě tvrdě udusané hlíny, na drobnou stříbrnou minci, měli zatím pouze tři detektory supr výsledky a to Gold, Jokr, DXF, já chodím z Goldem a věřím že ta nová mašina musí bejt minimálně stejně citlivá jako Gold, tudiž jediný co od něj očekávám jsou ještě lepší výsledky, já mám zájem vlastnit skutečně to nej co se dá získat, proto jsem ty desky dělal, pro zajímavost náklady na výrobu mi stáli zhruba to stejný co ten Deus, šel jsem do toho protože výrobci a i prodejci rádi lžou a nikdy nikdo přesně nedokáže říci jak je co dobrý, mě zajímá každej centimetr navíc.
Tom3:pokud narážíš na to že UC, je můj prodejce KT a tudiž mu z vděčnosti umožním aby ten jeho detík jasně zvítězil, tak jsi vedle, jsem ochoten uveřejnit pouze informace z měření, kde bude spousty možných lidiček, kteří slyší a vidí. Navíc tyhle informace jsou důležité pro mě a názory ostatních jsou mi lhostejný, postoupit informace z měření, jsem ochoten pouze lidičkám co se toho aktivně zůčastnili a pak svím kamarádům, nebo těm co mi o to slušně požádaj, možná to zní sobecky, ale ostatní mi jsou šumák... Takže teť můžeš prozradit proč.
sms - nejdelsi si rozmer slozeneho Deuse je 60cm, pri sklopene civce ke konstrukci je to pak 67 cm.
Tars - urcite budu rad. Jednak jsem zvedavy na ty tvoje desky a pak hlavne co na nich Deus predvede :) Jinak jsem slysel od Profy, ze po zkouskach jeho Goldmaxxe s civkou 30x36cm budes muset jeste nejakou tu desku pridelat.
UC - ADMIN:jo pane kolego Profa to vzal zvostra, nějak mi ty desky nestačily, takže měření měl pouze na tu menší z mincí a větší už nebylo potřeba se zaobírat. Mirku viděl bych to takhle, co mě ještě vyloženě zajímá je měření separace, takže chci kolekci měřících desek doplnit ještě o další, mám vyhlídlou polyuretanovou průhlednou hmotu, do který chci zalejt stříbrný plíšky o velikosti těch drobnejch mincí, první bude silvr střižek a hned vedle hřebík, pak silvr mezera 2cm a hřebík, silvr mezera 5cm a hřebík, desky budou hezky průhledný a každý bude vidět co tam je, takže se vyhnu kecům že se podvádí, nehledě na to že kolega FANU navrhoval ještě udělat monolit desku a odladění půdy. Takže skáknu kouknout na polyuretany a ještě přikoupím a doladím, navíc musím zajistit ty stříbrný střížky na zalití.
+- 14 dnů, zatím najdi nějaké fajn místo, kde se vaří a dá se přespát a kde nechoděj vopruzové.
Takže drazí kolegové, v zájmu naší věci, je tady nějakej zlatník co dokáže vytvořit stříbrný plíšek o velikosti drobné mince? Byl bych rád aby tu byl, jinak mám problém a musím se pokusit sám pište
UC-Admin dík za info ohľadom dľžky detektora. Ešte sa chcem opítať je možné tú konštrukciu použiť aj na iné detektory rady xp, niekde som započul že by to šlo. Ak to ide koľko bude stáť konštrukcia samotná. Je mi jasné že nebude k dispozícií hned. Ahoj.
pánové děkuji Vám za Vaše nabídky v oblasti stříbrných mincí, ale již mám problém vyřešen, zítra mi dojde stříbrný zlatnický plech šíře 0,4 a 0,6mm.
Jediný o co bych Vás poprosil je jestli náhodou nemáte hezky rezavý železný kovaný hřebíky cca 5-7 cm dlouhý, jedinej průser je že potřebuji všechny stejný.
sms - ano nova teleskopicka konstrukce bude pouzitelna i pro stavajici detektory XP (celou radu). Lokentni operka je tomu prizpusobena, takze stavajici jednotky na ni pujdou pohodlne nasadit. Cena zatim jeste nebyla stanovena, ale doufam, ze do konce roku budou k dispozici.
Tars - idealni by zrejme bylo nechat si je vykovat starym zpusobem. Bezne je delaji kovari na ruznych historickych akcich - napr. v Botanicusu Ostra u Lyse nad Labem. Samozrejme nebudou pekne prorezle jako kdyz peknou radu let odpocivaji v zemi, ale zase budes moci dosahnout stejne velikosti.
Je škoda, že všechno trvá nějak moc dlouho a to může řadu lidí odradit. Já jsem čekal, čekal až se nedočkal, tak jsem koupil něco jiného. Chtěl jsem Deuse, potom, jsem se rozhodoval mezi G-Maxxem a Goldem, ale vzhledem k jejich odlišnostem bych musel vzít oba. Teď mám něco jiného a zase čekám a hledám a čekám jak to s Deusem všechno dopadne.
All > On je trochu problém v tom, že máme pouze jeden detektor s výrobním číslem 47. Jde o prototyp který dostal každý autorizovaný prodejce. Podle názorů a připomínek prodejců se bude detektor dolaďovat aby nedošlo k vypuštění něčeho nedokonalého a nekazilo pověst firmy. Jde v podstatě o soft, použité materiály, konstrukci atd... A je to jen dobře, že si s tím dávají tak na čas než vypustit do světa nějaký paskvil. Testy detektoru a porovnání s jinými detektory předních značek jsme dělaly a dopadly velmi, velmi dobře. Jednalo se o separaci, hloubkový dosah, diskriminaci. Dokonce i videjka natočily a fota pořídily. Dalším faktorem je čas, jelikož je nutno detektor nachodit a vyzkoušet všechna nastavení, kterých není zrovna málo. Nicméně díky práci na novém webu a vánocům je časově naprosto nemožné kvalitně a dobře zpracovat článek. Tento víkend se pokusím, pokud počasí trochu dovolí, natočit ještě několik videí a alespoň něco málo připravit aby bylo na co koukat. Jo a nedejte na voloviny co se píšou jinde, je opravdu velmi málo lidí co mělo tento detektor u nás v republice v ruce, natož co s ním mělo šanci alespoň na pár minut zahledat. Asi se to zatím dá spočítat na prstech jedné ruky.
Oťas: o novém webu se mluví už asi 2 roky..... , přitom je letos super počasí na hledání i v prosinci, ale je pravda, že si z vás výrobce udělal pokusné králíky.
Já v tom vidím jen jednu věc, nechce se nikomu do toho, aby se detíky prodaly na zimu, neb by se v tom každej z nudy rejpal, hledal mouchy, někdo by rozjel antireklamu a na jaře by se mašinky houfně vracely zpět.
Já jsem opravdu moc zvědav na nějaké články s objektivním posouzením. Na rovinu-recenze od výhradního zastoupení nemusí být vždy to pravé.
Marous > máš pravdu, že recenze od nás nebude to pravé ořechové, neb budeme ihned nařčeni ze zaujatosti a asi trochu zaujatí také budeme, jak také jinak, ale díky jednomu kusu Deuse v ČR to zatím jinak udělat nemůžeme...
Tak jestli jsem to dobře pochopil, vy i jiní prodejci jste dostali detektor aby jste odhalili nedostatky. Když se najdou nějáké mouchy tak to pak výrobce popřípadě předělá, tudíž bude v prodeji bůh ví kdy, Potom nechápu ten humbuk kolem.
Len sa tvária, že ho predávajú, ale pozri si stránky Francúzskych predajcov a všade je odkaz, že sa dá iba rezervovať!!! Na otázku kedy bude Ti pošlú odpoveď "už čoskoro" ako vo filme "Milionovej brouk" "brzy"
Takto si predstavujem video o DEUSOVI. Dajte tam len preklad pre tých mladších čo sa neučili po rusky a nič netreba riešiť.
http://www.poisk-kladov. ru/index.php? option=com_content&view=category&layout=blog&id=44&Itemid=58
Hodně dobré video. Už i Pobaltí a Rusko mají náskok. U nás není na nic čas. Klasika Čechistán s Banánistánem a Salámistánem.
Tak a ted mě admini sežerou, že nemají čas.
Rus na to šel vždycky jinak a nějak to fungovalo. Něco podobného spáchám na zahradě... jen nesmí mrznout. Dá se to mazaně upěchovat kolem např. jílem nebo udělat víc děr s různým materiálem jako obsyp. Určitě to pomůže víc než airtest, ten na diskriminaci stačí, ale na hloubkový dosah, je to zajímavý pokus. Když seženeš někoho kdo bude střídat předměty, abys je neviděl, tak můžeš prubnout rozlišení co kopat a co ne.
Možná, že je na čase vnést světlo do temnoty nevědomosti a nejistoty očekávání. Další krok je na autorizovaném prodejci DEUSe v ČR a je jen na něm, jestli mu jeho přátelé, kamarádi a zákazníci, za to stojí?
kdy bude v prodeji? dělali jste reklamu na něj jak je dobrej, že ho zkoušíte v ternu a jak pěkně funguje a ted měsic nic, žadny informace, vysledky vašeho testu s nim. tak co nam tajite?
Pretele netajime nic ;) Az sleze snih tak spustime predvadecky v terenu. Vice informaci jsem psal v hlavni diskusi. Kdo by nemohl vydzet nez sleze snih muze se zastavit u me v Dejvicich a s Deusem se pomazlit je to vazne paradni masinka
lorados - prvni objednavky jiz byly vyrizeny, ale zajem je opravdu velky a proto je bohuzel nutne zaradit jednotlive zajemce do poradniku, aby to bylo pro vsechny spravedlive. A autonabijecka je take soucasti dodavky.
juraj1973 - tato "zachrana" nabijecka je dodavana ke kazdemu XP Deus. Kdyby jsi potreboval neco konzultovat tak klidne napis mail.
Dalsi novinkou je, ze vyrobce si nechal primo na zakazku vyrobit baterie, ktere budou mit zvysenou kapacitu a vydrz civky zvednou o zhrruba 57%.
Na ruznych forech se u nas muzeme od vseznalku docist ruzne nesmysly. Pisi je lide, kteri Deuse v rukou nikdy nedrzeli, nemaji dostatecne informace, delaji to umyslne atd. Napr. je nesmysl, ze neni mozne bateri v civce po ukonceni jeji zivotnosti, ktera je cca 5 let menit. Vymena bude mozna na nasi centralni prodejne nebo v nasem autorizovanem servise v Liberci. Stejne tak panuji nesmyslne diskuse ohledne vodotesnosti civky - civka je vodotesna - osobne jsem to jiz nekolikrat zkousel, v potoce, bahne, ve snehu atd. Nesmyslnych informaci panuje vskutku hodne takze radeji se informujte primo u nas a neni problem detektor predvest.
ADMIN - stále máš tu na stránke uvedené : "ouzová nabíječka napájená pomocí tužková baterie AA (volitelné příslušenství)" preto som tak reagoval. Malo by tam byť napísané : "súčasť príslušenství"!!!
Komentáře
General division
01. 10. 2009, 00:05pekny a cena???
UCAdmin
01. 10. 2009, 00:17Cena je predbezne stanovena vyrobcem na 1480 EUR a jiz v ni jsou zahrnuty bezdratova sluchatka.
kim
01. 10. 2009, 08:22pecka
Marouš1
01. 10. 2009, 09:11No a nějaký poznatky z terénu??? Moc toho není ani na německých hledacích webech.
Vypadá to na hodně zajímavý kousek. Ale aby neměl nějaké "startovní" dětské choroby.
No a poslední dotaz: termín dodání??? a cena pro CZ???
DAVI
01. 10. 2009, 09:1640 tyček na naše? Tak to je za hubičku
aurumann
01. 10. 2009, 09:18Ten detektor XP Déus vypada na první pohled jako naprosta bomba na poli v technologii detekce kovu a technologickem rozvoji na poli detektoru, jen by me zajímala cena na ceskem trhu.
Marouš1
01. 10. 2009, 09:59Co nějaké další cívky???
hladač
01. 10. 2009, 10:24a vyrovná sa svojími vlastnosťami goldmaxu2
compel
01. 10. 2009, 10:28Neumím si představit, že bych měl v terénu hlídat stav třech baterií, stačí aby se vybila jsem v pr...
Při pořízení tohoto detectoru bych určitě dokoupil náhradní
pytlák123
01. 10. 2009, 10:44Vypadá to parádně a jen praxe ukáže, jaký má mašina za +-37.000,-Kč přínos na poli detekce kovů s ohledem na fyzikální vlastnosti. aurumann si jistě vzpomene na svůj poněkud drahý předešlý test nejmenovaného zázraku s barevným displejem. Doufám a snad i věřím, že toto XP na tom bude o něco lépe...
ignis
01. 10. 2009, 10:45Iba 1480 EUR?
Keď som to videl čakal som od frantíkov tradične o moc vyššiu cenu.
Špagin80
01. 10. 2009, 10:46No jo no, XP staví vysoko laťku , super váha žádné kabely, atd. Ale zase si myslím, že je tam těch,, vymožeností,, opravdu moc, za chvíly to bude hledat samo, my budem sedět o podál a detektor to udělá vše za nás .. Nic pro mě, no a za 40 litrů? No každopádně si to své nadšence najde. Zajímal by mě hloubkoví dosah, ale zřejmě to bude jen otázka času, kdy se oběví nějaké srovnávací testy, či video. Jedno se ale musí nechat, nato, jak je XP relativně mladá značka, tak její potenciál s vývojem det. je opravdu úžasný.
Dole.kop
01. 10. 2009, 10:59No je tak to je suprové až jde z toho strach- rozhodně by to stálo za to, udělat nějakej testík... jsem zvědavej a klidně bych do něj šel...
husenka
01. 10. 2009, 11:03Vypadá opravdu dobře. Takže teď už jen šetřit
ifor
01. 10. 2009, 11:03Detektor ještě není v republice, takže s těmi testy trošku trpělivost.
ignis
01. 10. 2009, 11:12On je niekedy prílišný technický pokrok až na škodu.
Tri nabíjacie lithiové špecialne články, určite originál XP!
Prevádzkový čas 20 h!
pytlák123
01. 10. 2009, 11:19Bohužel-provozní čas je pouze 10 hodin a to ještě cca-bez cívky to nehledá
fondente
01. 10. 2009, 11:29Lepší jak XP Gold Maxx Power nebude, DEUS vypadá na nedělní procházky v parku.
Bones
01. 10. 2009, 11:47All > není problém celý detektor, nebo jakýkoliv komponent po 10 hodinách provozu kdykoliv nabít nabíječkou, která funguje na 1 x AA baterii za několik minut. Malá sváča a cigárko a jede se dál. I když já osobně si dávám pauzu dříve jak po 10 hodinách. Po 10 hodinách hledání a kopání mívám už docela dost...
Bones
01. 10. 2009, 11:54Marous > dle informací výrobce budou další cívky k dispozici ihned po novém roce...
pinpointer
01. 10. 2009, 11:55Ty nouzové nabíječky na tužkovou bateri jsem prodával v obchodě za 90 kč i s adaptéry na mobilní telefony. Jednou jsem ji testnul a výsledek je víc než katastrofální takže už je neprodávám ač nejsem zastáncem této značky jsem zvědavý jak se tento detektor bude chovat v terénu zvlášt v blízkosti vysílačů atd.
Sing-Sing
01. 10. 2009, 11:57Jak jsem říkal Ucovi. Kdo zná XP, bude vědět, že tato firma si nedovolí pokazit pověst něčím nevyzkoušeným. XP jsem měl, nyná mám Téčko. A tohle si koupím. Jsem přesvědčen, že cena byť vyšší je odůvodněná. Není to Adonnis, takže podvodu bychse nebál. Řekl bych to asi tak, že někomu stačí na hledání detík za bůra a ten do toho nepude. I kvůli ceně. Ale pro hledače, která bere toto hobby na 100 procent a smířil se s tím, že kvalita se platí, věřím, že to bude další krok dopředu.
Marouš1
01. 10. 2009, 12:09Bude k vidění v Dejvicích???
aurumann
01. 10. 2009, 12:52Verim ve 100% kvalitu a preciznost zpracovani v kazdem ohledu tohoto typu detektoru a teto znacky detektorů vůbec, frantici jsou tim hodně povestni a asi by nepustili do sveta neco co se doma uz neosvedcilo, uvidíme
kim
01. 10. 2009, 13:18Sing-Sing :moje slova
W650
01. 10. 2009, 13:20No, až bude k mání detík, který bude ukazovat reálné kontury nalezeného předmětu, tak mi dejte vědět. Rád si ho koupím, třeba místo nového auta.... Jinak samozřejmě nic proti inovacím.
Gustík Šveců
01. 10. 2009, 15:25a kolik bude stát
ŠMAX90
01. 10. 2009, 15:44a kdy to bude na trhu a za kolik mam xp a stěžovat si fakt nemůžu
Fader
01. 10. 2009, 16:29A kolik budou stát cívky?
Mě teda nezdrát nevyhovuje, akorát je pak šance to ztratit. .
MIKmik
01. 10. 2009, 16:32No pěkny to je připominato fischera... JA rači zustanu u xp adx 100 otočim jedno kolečko na max a druhy tak na 2 a valim...
mátoha
01. 10. 2009, 16:57No sem z toho vedle... pokrok nezastavíš. .
fero baliga
01. 10. 2009, 17:25ja zostanem u káblu :D ale takyto darcek by som od rodicov pod stromcek z radostov prijal :D
rott
01. 10. 2009, 17:40už začínám šetřit... přestávám hulit......
Kelt
01. 10. 2009, 18:48docela mě budou zajímat hraniční dosahy při použití různých frekvencí. Se neprojeví univerzálnost cívky pro různé frekvence tak to bude super. Pokud to dokáže překonat Golda v citlivosti na drobotinu a g-maxe v hloubce tak to bude skvělý. Možnost nastavení obnovovaí rychlosti taky není od věci...
wekrak
01. 10. 2009, 18:49ja taky
KORVIN 1
01. 10. 2009, 19:55Vypadá dost dobře, a další model bude nejspíš jen tyč s cívkou a jednotka ve sluchátkách? !
Venawass
01. 10. 2009, 20:34Hledání je z 90% o štěstí a jen 10 % o detektoru Už se těším až potkám v lese hledače s tímto "bohem" a on mi řekne že našel stejný howno jako já.
Rajčák
01. 10. 2009, 21:19Ať je to jak chce, rozhodně je to technická lahůdka pro fajnšmekry. Bojím se jen že svojí snahou předběhli dobu. Pokud se zmýlím jenom dobře.
Novka
01. 10. 2009, 21:34Technika se paltí a tohle je kousek za kterej se určitě vyplatí připlatit a užít si hledání na 100% a ty baterky maj větší kapacitu provozu než já takže přesně jak mi bylo řečeno Mírou K. člověka to donutí se trochu o ten klacík starat a udržovat ho připravenej na akci. Takže sám sem na tozvěd jak se to chytne ale podle všeho to je supr stroj
Čmuchý
01. 10. 2009, 21:45Zajímal by mně spíše servis na rosflákanej displej. A jestli kvalita platových sluchátek je tak špatná jak u starších modelů, no to potěš Pána! Jinak detekce je super a rychlost, ale ty sluchátka, au, au! A to jsem na to opatrnej! Tak-že dejme čas, taky mám GM-Powera.
W650
01. 10. 2009, 21:47Venaw.:Svatá pravda a nic než pravda
Čmuchý
01. 10. 2009, 22:02Samozřejmě, bez štěstí a dobrý lokality je všechno "O ničem", tak-že i starší detektory zn. XP by se nemusely stydět, akorát ten nad standart, ale co je v okopech a v rujnách "nad standart"?
rott
01. 10. 2009, 22:12no jestli bude mít stejné dosahy jak předešlé řady ne li lepší tak proč né...
konstrukce sluchátek se teda nepovedla ale já to vyřešil po svojem a mám už 3 roky klid...
Špageta
02. 10. 2009, 09:21No je to nádhera. Jsem zvědavej na test v terénu, ale jsem přesvědčen, že to bude absolutní špička. XP je prověřená značka a kvalita je zaručena. Tak hold rozbiju prasátko.
UCAdmin
02. 10. 2009, 09:59Diky vse za ohlasy a dotazy. Zadne testy nejsou mozne a na internetu je take nealeznete, protoze nikdy z autorizovanych distributoru DEUSe jeste nema. Kazdy autorizovany distributor (tedy vcetne nas) by mel dostat prvni kousek zhruba za 7-10dni. Jakmile tu detektor bude vyrazim s nim do terenu a podam prvni raport. Planujeme i predvadeci akce teto masinky po cele CR, aby mel kazdy moznost vyzkouset tuto novou lahudku. Podrobnosti zavcasu zverejnime. Oficialni prodej by mel nastat asi tak za 3-4tydny. Vyrobce musi pripravit dostatecne mnozstvi detektoru atd. Dalsi veci co jsem zapomel zminit v popisku, ze vesekre menu na detektoru i ve sluchatkach bude v cestine
Konstrukce bezdratovych sluchatek je z noveho pruzneho materialu a tudiz je mnohem odolnejsi nez prvzni verze XP sluchatek.
Dalsi z pridavnych civek by mela byt civka o prumeru kolem 30cm, ale cena samozrejme jeste znama neni.
Servis atd. je samozrejme plne zajisten.
aurumann
02. 10. 2009, 10:30No v kazdem pripade rozbijim prasatko a jdu do nej ihned pokud tam ten obnos na nej bude a jak bude znama jeho konecna cena, tudiz bych ho rad take vcelku rychle i s kamarady XPckari naseho loveckeho spolku otestoval pokud to pujde .
jarrii
02. 10. 2009, 11:56Zcela jiste zajimava masinka. ALe mel bych z toho trochu strach. Uz jen to, ze z bezdratove technologie kazdy ustupuje (pokud neberu v potaz caraudio) a XP s tim s velkou slavou vyleze. Predpokladam, ze veskere baterie jsou vestavene a jejich pripadna vymena a koupe novych nas bude stat nemale financni prostredky. Na to, ze baterie nemaji pametovy efekt zapomente. Ze zkusenosti vam baterie zacne odchazet cca po 1 roce. Jakou zaruku dostaneme na beterie u XP? Provozni doba baterii je pomerne zalostna. Na co mi je vydrz baterek ve sluchatkach 20hod, kdyz civka vydrzi 10hod. Zcela jiste max. provozni doba 10hod bude pri nejmensim vykonu, se zvysenim vykonu rapidne klesne. Avizovana cestovni nabijecka je na dve veci, jak zde jiz nekdo napsal. Zkuste si ji koupit a vyzkouset, jedna se spis o nouzove reseni. Rozhodne to neni plnohodnotna nabijecka. Nechci malovat certa na zed. Rozhodne to nevidim na super prevratnou vec. Radeji zustanu u sve klasiky XP Gmaxx2. Klidne se necham mile prekvapit a zmenim na nej naroz. Nevidim v bezdratu krok dopredu, ale krok zpet. Rozhodne bych si radeji koupil tento detik s klasickym kabelovym propojeni. Vsechno ukaze cas, jen doufam, ze XP neslaplo vedle a neudela si timto modelem ostudu.
pepe646
02. 10. 2009, 12:05Na strance http://www.sud-ouest-detection.com/detecteurs-de-metaux_37_xp-deus_. html je cena jiz uvedena, je to 1480.-€. Trochu moc na takovou novinku, uvidime jestli pujde smerem dolu.
UCAdmin
02. 10. 2009, 12:24jarrii - docela me prekvapuje tvuj nazor, ze vsichni ustupuji od bezdratovych technologii. Ja takovychto technologii kolem sebe vidim cimdal vic a to ve vsemoznych oborech a verim, ze se to bude kvapem rozsirovat. Jinak XP uvadi zaruku na baterie 2 roky.
UCAdmin
02. 10. 2009, 12:34pepe646 - ano toto je vyrobcem stanovena koncova cena 1480 EUR cca 38tis. Kc. - Jiz jsme to zde nekolikrat uvadeli Jestli detektor bude fungovat jak vyrobce uvadi tak bych videl cenu jako odpovidajici. V cene jsou bezdratova sluchatka a prave, ze je to novinka, ktera pouziva nove technologie atd. To ze by cena mela v nekolika nasledujicich mesicich klesat vidim jako nerealne, jelikoz predpokladam tak velky zajem o tento detektor, ze XP nebude stihat tyto nove detektory vyrabet a z jejich strany by bylo samozrejme zcela nelogicke snizovat cenu. Na vyvoji tohoto detektoru se pracovalo cca 3 roky a cena tohoto vyvoje jiste v prepoctu prekrocila nekolik mil. Kc a mozna i vice.
jarrii
02. 10. 2009, 14:40UC - zalezi o jake bezdratove technologii se bavime. Bluetooth a infrared jsou podle me pase. Cpalo se to do mp3 prehravacu, microsystemu,... vsichni od toho ustoupili. Dnes preziva bluetooth v autoradiich a mobilech. Uz jen z toho duvodu, ze bluetooth je velmi narocny na spotrebu energie. Infred v ovladacich. Co se tyce wifi, tak to je jina kategorie a s touto tech. asi XP nepracuje.
Marouš1
02. 10. 2009, 14:45No zajímavé otázky i odpovědi, já čekám do jara na první at negativní nebo pozitivní reakce.
Samozřejmě, že bych ho rád prubnul. Hlavně by mě zajímal takovej testík co prováděli kolegové ve Kdyni a porovnání s něčím podobným. Pokud něco podobného je.
Bones
02. 10. 2009, 15:43jarrii > jde o bezdrátový radiový přenos dat tak že je to WiFi...
Donner
02. 10. 2009, 18:31Musím uznat že vypadá opravdu hezky ale cena už o něco méně. Dalo se to předpokládat, nova technologie…Jsem zvědav na nějaký testík (první dojmy).
Ale tohle už u své drahé polovičky asi neprotlačím.
jarrii
02. 10. 2009, 20:33UC - o wifi se nejedna, to je o necem jinem, ale na
http://www.xpmetaldetectors.com/uk_detecteurs_DEUS.php
jsem se docetl, ze se jedna o digitalni radiove spojeni.
Hrabal
02. 10. 2009, 20:59Sakra, proc jsem ted vsechny uspory narval do baraku?? Nee, vystacim si z mym G-maxx2, jsem s nim spokojenej a je to muj nejlepsi kamos. .
husenka
03. 10. 2009, 09:34UC-doufam že nam ho přijedeš ukazat do Ostravy
Fieldmaster
03. 10. 2009, 12:21Že bych konečně pustil k vodě svůj Ace 150. Možná výměna za tento, doplatek nepožaduji. Náklady na dopravu uhradím.
UCAdmin
03. 10. 2009, 12:44Fieldmaster - PPL ted zdrazilo dopravu a primo k tobe to vychazi nejakych 38150 Kc
husenka - uvidime jak to budeme zvladat casove a take co pocasi
rott
03. 10. 2009, 17:03UC: hezky sem dojeďte já ho chci taky vidět...... a možná na jar ho vezmu pokud dopadnou testy dobře...
Juramine
03. 10. 2009, 18:16Velice pěkný stroj. I když nepřispívám do žádné diskuse tak tady přispěji svým názorem. Bezdrátová technologie je zajisté technologický průlom. U sluchátek je to velice dobrá věc, ale mezi cívkou a (jednotkou) se mi zdá být dosti zbytečný. Ušetření hmotnosti cca. o 100gr. v případě DEUSu se my zdá být celkem nepodstatné. Záleží na zvyku a jak často se tomuto koníčku člověk věnuje. Sám sem si taky zvykl na podstatně těžší stroj byl to skok cca. o 1kg. z 1kg. na 2kg. a 12-14hod. když na to dojde v terénu vydržím. Další důvod že by větvička mezi kabelem a cívkou no to atˇ si každý posoudí sám kolikrát se mu toto stane. Většinou se zaplete celá cívka "tráva maliní ostružiny ap. "Mám již přímo od výrobce kabel vedený vně tyče konstrukci mám až na pár detailů "takřka stejnou" jako u DEUSu. Takže i já za 5s. můžu hledat, ale toto již vůbec neberu jako +nebo-. Připojení přes USB nebo technologii bluetooth či vytvoření vlastních hledacích programu jak již přes PC nebo přímo v detektoru bych již bral v této cenové relaci už jako samozřejmost (viz. konkurence) a ne jako technologický průlom. Zajisté propojení mezi cívkou a (jednotkou) pomocí bezdrátové technologie je bezesporu technologický průlom. Z velkou pravděpodobností jde o technologický průlom u firmy XP nejsem si zcela jist, ale řekl bych že se jedná o první digital od této firmy. U většiny novinek trvá vývoj několik let 3nebo5 výsledek atˇposoudí zákazník nebo nezávislí test. Doufám že DEUS si najde mnoho spokojených zákazníků a neskončí jako jeden výrobek od jiné nejmenované firmy.
UCAdmin
03. 10. 2009, 20:52Juramine - jen nekolik drobnych faktu.
Absenci kabelu vidim jako vyhodu z nekolika duvodu. Rychlejsi vymena civky, neni moznost poskodit kabel - eliminuje se jeho namahani ikdyz ho mas ukryty v konstrukci (coz je take jiste sikovne reseni), eliminuje se mozne ztraty signalu atd. , samozrejme i o krapet nizsi hmotnost. Take moznost kompletniho odepnuti jednotky - spatne pocasi, tezky teren, voda. Clovek si urcite zvykne na detektor, ktery ma 2kg, ale z praxe vim, ze pro mnoho hledacu je trebas i ze zdravotnich duvodu takto tezky detektor zcela nerealny. A mnohem rychleji si clovek zvykne z na prechod ze 2kg na 1kg Je jasne, ze hmotnost poroste pri pouziti vetsich civek a kazede deko je urcite dobre. S civkou 38x45cm se i detektorem dostanu urcite nad 2 kg a take beham bezproblemu cely den.
Pridal jsem obrazek komplet slozene konstrukce, aby jsi videl hlavni rozdil.
Technologickym prulomem u Deuse je samozrejme myslena absence kabelu mezi civkou a jednotkou - komplet bezdratova technologie a ne to, ze je zde USB nebo vytvareni programu.
Vsechny XP jsou digitalni detektory - maji vlastni mikroprocesor a jsou rizeny vlastnim softem. To ze detektor nema displej nemusi znamenat, ze je to neni digital
Na vyvoji tohoto detektoru se dle mych informaci pracovalo vice nez tri roky. A XP na predchozich modelech ukazalo, ze opravdu umi. Ale nepredbihejme a nechme se prekvapit realitou - verim, ze to bude mile prekvapeni.
Arab
03. 10. 2009, 23:00Už jdu psát ježíškovi
soptík
03. 10. 2009, 23:05Možná se to tady už řešilo... ale jak to bude když půjdem dva vedle sebe, a kolega bude mít ten samej detík. Nebudou si vadit?
UCAdmin
04. 10. 2009, 08:46Soptík - DEUS ma k dispozici 36 pracovnich kanalu takze to, ze by jste si navzajem poslouchali signaly nehrozi. Detektor si vzdy pri zapnuti zvoli nahodne jeden z prenosovych kanalu, zaroven se vsechny tri komponenty (civka, sluchatka, jednotka) navzajem synchronyzuji a kdyby nahodou zvolil stejny pracovni kanal jeko detektor kolegy tak staci detektor vypnout a zase zapnout. Ve chvili, kdyby jste oba chteli hledat na stejne pracovni frekvenci detetkoru (4, 8, 12 nebo 18kHz) detektor disponuje funckci pro posun frekvence takze z 18kHz si udelam napr.: 18,1kHz, kolega si necha rovnych 18kHz a tim zamezim interferencim mezi detektory.
Arab - asi jsi to poslal spatne, jelikoz me jeste nic neprislo
TAC
04. 10. 2009, 09:55možná sem se překouk ale jak je deus velký?? rozložený a složený??
HonzaH
04. 10. 2009, 10:08To už snad není ani detektor do lesa nebo na pole, ale na hledání nekde na měsíci nabo ho dát do skříně a koukat se na něho za tu cenu. Podle mého názoru jak se říká-v jednoduchosti je krása a čím složitější a náročnější technologie tím horší a citlivější na poškození.
Juramine
04. 10. 2009, 13:02Děkuji UC za vysvětlení digitálu u XP, nejsem zastánce ani odpůrce jejich produktů proto jejich výrobky nějak nesleduji. Věřím že jejich detektory jsou dobré a firma má mnoho zkušeností s jejich výrobou. Zpět k bezdrátové technologii. U kabelu může dojít k poškození jak při výměně cívky tak při hledaní což je fakt, ale k tomuto poškození většinou dojde chybou hledače. Já sám sem u žádného detektoru za xx let hledání neměl problém s kabelem. U jednoho sem měl problém s těsností cívky což sem vyřešil silikonem. Tak jak může dojít neopatrností k poškozeni kabelu tak může dojít třeba k vniknutí vlhkosti pod kryt baterie u cívky. Baterie a elektronika vůbec vlhkost nemusí což je právě v cívce. Pravděpodobně má cívka šrouboví uzávěr a těsnění což se používá třeba u různých potápěčských přístrojů "je tak UC"? Samozřejmě u potápění jde o tlak, ale i tak zkuste si např. 100krát za rok vyměnit baterku v potápěčských hodinkách myslíte si že budou 100%vodotěsné? Při ideálních podmínkách výměny někde doma snad. Je podzim krásný příklad vypuštěný rybník měním baterii cívka od bláta zapomenu důkladně vyčistit kryt nebo těsnění achych a mám vyděláno. Atˇ si každý spočítá sám případnou výměnu baterie+cívka nebo kabel+cívka u případného poškození ke kterému může dojít u obou případů řekl bych že ze stejnou pravděpodobností. Rychlejší výměna cívky např. větší za menší rád si pohraji s kabelem několik minut než abych několik minut měnil baterii v cívce což v tomto případě bych dělal určitě častěji. K jednotce je sice moc pěkné že ji můžu nosit na pásku či jinde což tedy vidím jako totální nesmysl. Proč zkuste sami v jedné ruce držet detektor v druhé kopátko a ovládat či něco nastavovat na opasku a to se nebavím o nějakém sledování naměřených hodnot na displeji. Ano můžu si vše nastavit tak abych nemusel při hledání nic nastavovat či se díval na displej, ale co při dohledávaní pinpoint je totiž taky na jednotce soudím podle fotek. Tak dáme jednotku na klacek aby se nám pohodlně ovládala jednou rukou čímž jsme na tom stejně jak u kabelů. Ovládání na sluchátkách na to s velkou pravděpodobností budu potřebovat obě ruce, tuto variantu atˇ si každý zkusí sám někde v terénu. Pokut budu mega kopyto abych někde havaroval tak abych urazil jednotku tak při té smůle bych asi ještě poděkoval kabelu za to, že jednotka neskončila někde pod stráni x metrů o de mě v potoku či řece. Rychlost odezvy snad, ale není mě jasné proč firma nezveřejní na jakém principu bezdrátoví přenos funguje a stejné je to i s volty v případě baterií. Přičemž frekvence, váha, výdrž tip baterií doba nabíjení a cena sou již dané. Což je poněkud podivné, aby to nebylo ušité příliš horkou jehlou. Což bych třeba přirovnal budu si kupovat rychlí internet podle letáku super rychlost, ale přes co WIFI ADSL. Toto je můj názor pouze k bezdrátové technologii né k firmě XP.
mek71
04. 10. 2009, 20:24Počkám na testy a uvidím. XP GmP jsem vždy chtěl, ale měl jsem bobky z naposlouchání. Jestli to bude jako Gmaxx s Goldem dohromady, tak u mne je to jasný . Jestli bude nějaká předváděčka na Jižní Moravě, tak prosím o info
thooth
05. 10. 2009, 10:13Podle mě je to jenom Vlfko bez drátů, ale u detektoru je důležitý hlaně dosah a diskriminace a tady žádný převrat nečekám.
Až bude např. Vlf v kombinaci s georadarem, 3D zobrazením a rozlišováním kovů s dosahem 1 metru na minci, koupím i za 20 000 Eur
Vit
06. 10. 2009, 09:30ZDRAVIM! Precetl jsem vsechne komentare k detektoru XpDeus a dosel jsem k zaveru: zatim co nemame ten detekor v dispozice udelam ho po domacki: jako zaklad vezmu Golda, nasadim hlavni jednotku na loketni operku a na drzak hlavni jednotky pro umisteni pred rukojeti pro vsechny modelyXP (volitelne prislusenstvi) nasadim hlavni jednotku od Gmaxxa, pak staci jenom prepnout konnektor a mate citlivost na drobotinu a hloubkovy dosah najednou!!! Bude to sice tezci ale hned mate superstroj na hledani. A zadna lokalita nema sanse
Pan 33
06. 10. 2009, 18:55Ti co chodí hledat i v zimě, tak budou mít možná problém s výdrží baterie v té sondě.
FnuK
06. 10. 2009, 18:56thooth : A kopat to budeš bagrem?
Myslim, že by bylo 5 mincí a měl by si dost. .
thooth
06. 10. 2009, 22:59FnuK: Kdybych s jistotou věděl, že je např. v 70 cm stříbrnák, tak ho vyhrabu aj rukama
jokr
07. 10. 2009, 20:54Asi není příliš moudré nový detektor zatracovat nebo vynášet do nebe dřív, než má člověk možnost ho vyzkoušet v reálu. Co se ale dá ocenit je snaha frantíků vyřešit nepříjemné části detektorů jako jsou překážející kabel sluchátek, lámající se kabel kabel cívky, vaklující konektor apod. Výhodou je určitě i možnost změny kmitočtu bez nutnosti kupovat nový detektor nebo nosit sebou další cívku. Kmitočty by podle mého názoru stačili dva, nízký a vysoký, evuntuelně jeden mezi, ale proč ne, překážet tam nebudou. Jen ta je extrémě lehká cívka se mi nezdá, váží-li tyč s cívkou 850g, odhaduji že cívka váží aspoň polovinu váhy, což sice není moc, ale za extrémě lehkou se označit nedá. Nečekám že bude specialista na hloubku nebo specialista na drobotinu do železa. Jako člověku který se taky zabývá konstrukcí detektorů, si myslím že cílem bylo zkonstruovat universální velmi pohodlný detektor. Jestli se jim to povedlo ukáže jen praxe.
juraj1973
07. 10. 2009, 22:50Presne tak, je to jednoducho XP čko bez káblov a to je všetko.
Rajčák
08. 10. 2009, 10:31To je krásný že se stále představuje, ale kdy už bude k mání?
lih
09. 10. 2009, 12:18Nevidím v tom žádný převratný zázrak. U detektoru hodnotím spolehlivost, dosah, atd. A nikoliv vzhled zabalený v reklamní omáčce ze samých superlativů : špičkový, nejnovější. Prostě je bez kabelu, tot vše. Bezdrátový přenos má své nedostatky. .
Zůstanu u DFX s "drátem"
Nicméně nepochybuji o tom, že si kupce najde.
UCAdmin
09. 10. 2009, 17:13Rajčák - po vikendu bych mel obdrzet prvni kousek stejne jako ostatni autorizovani evropsti distributori. Oficialni prodej by mel zacit v nasledujicich tydnech.
Jinak dekuji vsem "odborniku", kteri dokozali porovnat kvalitu noveho DEUSe ani by jej meli v ruce
juraj1973
09. 10. 2009, 20:00Skôr sa teším na testy od nových užívateľov z radov detektoristov. A tie potom budem brať do úvahy.
Rajčák
09. 10. 2009, 20:04UC dík. Nediv se, to víš docela způsobil pozdvižení.
Rasti_BA
09. 10. 2009, 22:41som skor "drotikový" typ. Postupnev by som tie veci postrácal. A sledovat troje baterky??? nie, dakujem. Niekomu bude urcite vyhovovat,
pako24
10. 10. 2009, 19:55Elektronika detektoru integrovaná v tělese cívky, bluetooth přenos zpracovaného signálu do dvou ovládacích jednotek - hlavní a sluchátkové, kdy na hlavní bude asi o něco více nastavovacích prvků, podle mě ale bude jedna z nich skoro zbytečná. Podle tvaru cívky tipuju na PI detektor s DSP procesorem pro zpracování signálu. Vše bude záležet na tom, jaký algoritmus pro zpracování odezvy je použit, faktem je, že dnešní DSP procesory dokážou tak trochu malé zázraky.
Hodnotit zatím teda není co, uvidí se, až co dokáže v praxi...
pako24
11. 10. 2009, 08:52Sorry, ještě jednou jsem se podíval POŘÁDNĚ a PI detektor to jistě nebude...
Izolc
11. 10. 2009, 15:47Nic převratného! Rezavé hřebíky a špuntky z alkoholu to bude brát stejně jako každý jiný krám.
tars
11. 10. 2009, 23:46no vodpohledu to je mazel váha mašinky úžasná, takže si počkám až to Admini natrénujou a půjdu to vobšpiznout
No pokud se XP drželo nasazeného trendu, což asi lze předpokládat, tak by se měl teoreticky zvednout i dosah na malý frcek, to lze změřit na porovnávacích deskách, osobně bych si přál aby ta mašina šla ještě hloubějc než můj gold. Takže Míro a Oťásku, jsem napnutej jako kšandy s čímpak se pochlapíte, každopádně se do toho Práglu za Váma vypravím
tars
11. 10. 2009, 23:47ifor :nazdárek, máš slíbenej taky nějakej kousek???
Dutch
12. 10. 2009, 16:20Já mám velké obavy o konektor nabíjení na cívce. Předpokládám umělohmotnou krytku jako na základně a konektor mini-USB, který je sám o sobě docela neodolný. Bojím se toho, že po několika desítkách otevření/zavření konektrou, kdy se tam zákonitě dostane i špína pak bude stačit pár kroků vlhkou trávou nebo hledání s cívkou pod vodou a bude po konektrou a nejspíše i po záruce na cívku.
DOUFÁM ale zároveň, že se pletu a že to frantíci vymysleli důkladně a k tomuto nedojde.
judy
12. 10. 2009, 16:56Tak jsem koukal na cenu a doufám že bude odpovídat kvalitě. Mám XP taky a jsem celkem spokojenej.
apollo444
12. 10. 2009, 17:44Izolc: nevim jak ty, ale já se svym Goldem hřebíky netahám
Marouš1
12. 10. 2009, 20:17Taky jsem zvědav na hledání ve sněhu nebo břečce a jak to vezme cívka. A co bude dělat bezdrát až bude mrznout. Ne že by zamrzly vlny, ale aby při mínus 5°C nebylo finále a hotovo.
juraj1973
12. 10. 2009, 22:02http://www.youtube.com/watch? v=_U7jrjbdAHs&feature=related
tars
18. 10. 2009, 13:14Marous : myslím že můžu říci, že jsem měl celkem dosti detektorů, at těch levnejch, či těch drahejch, můj názor na hledání v zimě je ten že mašina a veškeré komponenty co na ni jsou, vydrží takřka jakýkoli mráz či břečku, ale obsluha vesměs takovou životnost nemá, rozhodně vydrží méně času hledáním než ta mašina
asuan
18. 10. 2009, 22:17Dosahy detektorov sa nedajú nejako extra zvyšovať, takže ani deus nebude niečo prevratné. Možno pár cm. Excelentný bude v separácií a určovaní cieľa. Pár videí na youtube to ukazujú. Skladačka to je tiež pekná. Mne sa teda páči, cena je tiež prijateľná. Pre rokefelera.
Marouš1
19. 10. 2009, 09:41Tars: no já jsem toho nachodil ve sněhu a dešti taky dost a kromě Zetexe 100 a Omegy vydržel vždy přístroj více než člověk.
Ale jsem zvědav na baterku v cívce, když se s ní bude někdo celý den prohánět v cca. -5°C. To že bude "vodotěsná" bych rád někde vyzkoušel.
profesor
19. 10. 2009, 13:31tars: ahoj, až budeš v práglu, dej vědět. dáme řeč.
uc: mám zájem, až bude předváděčka, dej vědět. v případě, že to bude ok, jdu do toho.
tibko
19. 10. 2009, 14:00Ak ho minulý týždeň dostali do predajne, už by mohli byť nejaké výsledky - alebo nie???
UCAdmin
19. 10. 2009, 16:20Novy Deus nam prijde v prubehu tohoto tydne - jiz to mame potvrzeno a jak jsem slibil hned se pustime do testovani a samozrejme pocitejte s vystupem z tohoto testovani. Take plati to, ze budete mit moznost detektor si vyzkouset na nekolika predvadecich akcich. O vsem budeme s predstihem informovat!
juraj1973
19. 10. 2009, 18:45Tak tu už je video priamo z hľadania s Déusom:
http://www.youtube.com/watch? v=sZ1U1iAzFTY
http://www.youtube.com/watch? v=a386nJUkWqk
http://www.youtube.com/watch? v=HqZdmMFpkiE
UCAdmin
19. 10. 2009, 18:52juraj1973 - tyto videa jsou bohuzel nikterak povedena a o detektoru nam toho moc nereknou. Skoda, ze si s tim dotycny autor nedal vice zalezet.
juraj1973
19. 10. 2009, 19:11Ale sú to prvé
JEZEVEC
20. 10. 2009, 18:31vypadá to dobře třeba mi to rychle dojde když si to objednám plastové šrouby do cívky co jsem si objednal jsou už několik let na poště ale nevadí nahradil jsem je kovovými a taky to jde až budu mít dost a čas pošlu reportáž ze španělska
tars
20. 10. 2009, 18:33profesor : jojojo taky s Tebou rád splknu, zatím nevím kam dřív skočit, každopádně beru desky a ještě mě zajímá ta cívka od Detechu na golda ve tvaru motejla.
matejMB
22. 10. 2009, 14:13UC: Tak co? Jak to vypadá? DEUS už přišel? Jsem docela napjatý, stejně jako jistě mnoho dalších hledačů... těšim se na objektivní recenzi a taky na to, že natočíte nějaká pěkná videa, lepší než ty francouzská. Mám nutkání si to po Vánocích objednat, pokud dle vašeho testování zjistím, že jde vše tak jak má. Proto se těšim na opravdu kvalitní recenzi kde zhodnotíte nejen plusy, ale i mínusy. Přeci jen to bude poměrně dost peněz, ale pokud by DEUS byl opravdu hoden takovéto částky, tak říkám, že někdy v novém roce můžete čekat moji objednávku:---)))
UCAdmin
22. 10. 2009, 14:20matejMB - jestli spedicni sluzba nekde zasilku nevytrati tak by tu zitra mel byt - take se nemohu dockat.
Marouš1
22. 10. 2009, 16:45no zatím nic světobornýho na videu není, taky držím palce i pěsti at je to co nejdřív připraveno k nějakýmu objektivnímu testu.
nabíječka s trojitým koncem je dost děsivá a jednotka chycená magnetem je podivnost
juraj1973
22. 10. 2009, 19:10mňa zaujíma dosah, ale zatiaľ ho nikto na týchto videách neukazuje. Takže je to len na Vás páni.
Slater
22. 10. 2009, 19:54spíš by mě zajímali nějaký testy oproti jiným XP
aurumann
23. 10. 2009, 11:19No videa jsou to zajimava, ale uz jsem tyto videl na You Tube, aspis me zajimají videa s testy v nasich podminkach od nasich autorizovanych prodejcu v realu.
juraj1973
23. 10. 2009, 22:16Deus sa zmestí do púzdra od tenisovej rakety . Tu je video : http://www.youtube.com/watch? v=D8CF6GlVm1s
Kajman1
24. 10. 2009, 00:04Jsem zvědavej až budeod bahna horní část cívky jak se to projeví. ale vypadá dobře. Na mě moc složitej.
UCAdmin
24. 10. 2009, 12:35Kajman1 - predpokladam, ze se tak bude chovat zcela stejne jako jiny detektor. A o zadne slozitosti nemuze byt ani rec - diky prednastavenym programum nemusis nic resit - zapnes a hledas. Paklize si clovek bude chcit maximalne Deuse prizpusobit primo sobe na miru pro danou lokalitu nebo styl hledani tak bude mit obrovske mnozstvi ruznych nastaveni.
Paul1
25. 10. 2009, 14:23Kde to vázne?? Ja chci novou hračičku!!
Gazmanov
25. 10. 2009, 19:33chtěl bych vědět jestli budou nějaký testy tady u nás, frantíkovi neni rozumět a jakej má dosah třeba mince 1kčs 20cm, 25,30,35 a fe přezka 45cm mohli jsme si to vyzkoušet na srazu ve Slavonicích a já skončil s F5kou na 20cm tak by se mi deus zamlouval. dík
Marouš1
26. 10. 2009, 16:58Já taky chci nějaký video v českým jazyce nebo aspoň německém případně anglickém!!!
Ne nějakýho žabožrouta co mele "détecteur de métaux diskriminacion......... "
juraj1973
26. 10. 2009, 19:11ADMIN a už si sa dočkal toho Deusa? Už mal byť u Vás. Ale mám pocit, že krajiny východnej Európy sú pre žabožroutov nezaujímavé.
WASHEKvonLEITMERITZ
26. 10. 2009, 19:54Ahoj kamarádi koukám tady na tu novinku a docela se divím, že XP udělalo tento krok. Cituji z tohoto webu: Výrobce detektorů XP zvolil raději okamžitý zvukový výstup než LCD displej, pro mimořádné schopnosti vnímání lidského ucha ve srovnání s LCD displejem. LCD displej nemůže odpovídat v reálném čase a nedokáže zachytit slabé signály, které jsou příliš krátké nebo příliš blízko jiným signálům. Nemusíte stále sledovat LCD displej a podle zvuku zcela jasně poznáte co se nachází pod cívkou detektoru. To jen tak píšu. Protože, pokud se značka honosí něčím, co je její výhodou, potom nechápu, proč jde do vizuálního výstupu, když je tento tak neobjektivní....
juraj1973
26. 10. 2009, 20:24WASHEK hovorí Ti niečo marketingový tah????
WASHEKvonLEITMERITZ
26. 10. 2009, 20:58Juraj - ano samozřejmě - jsem obchodník. Právě proto o tom píšu....
juraj1973
26. 10. 2009, 21:08WASHEK Ale to nebol útok na Teba
WASHEKvonLEITMERITZ
26. 10. 2009, 21:30Juraj - já to pochopil...
delixxl
27. 10. 2009, 09:54nechce se mi číst 135 stránek, ale... CENA? ALESPOŇ PŘEDPOKLÁDANÁ? ,
mafug01
27. 10. 2009, 10:2040 000 korun-plus minus
Paul1
27. 10. 2009, 11:52To:WASHEKvonLEITMERITZ
Trochu v tom plaveš. Chtěl bych tě vidět jak budeš nastavovat funkce tohoto detíku bez LCD displeje.
juraj1973
27. 10. 2009, 12:48Paul1 asi si nepochopil o čom písal.
Gazmanov
27. 10. 2009, 20:38admin/vyřizuji finance za dva týdny je budu mít tak doufám že ho budete mít a že ještě nějakej na mě vyzbyde
juraj1973
28. 10. 2009, 08:29piccaso máš ešte čas. Je vôbec v ČR aspoň jeden kus v predaji? Mám dojem že určite nie. Pozri si stránky zahraničných predajcov a tam ich majú na sklade za 1480 €
Gazmanov
28. 10. 2009, 20:14juraj1973/ahoj já stím počítám že bude stát 1480eu-38 000kč a nevíš kdy tak zhruba budou k dostání tady v čechách zatim navidenia
Gazmanov
28. 10. 2009, 20:16jo a ještě mě zajímá hlavně ten dosah ale podle Frantíkova videa na prsten to bude asi slušný
cz3jmo
28. 10. 2009, 20:47mno, vypada to hezky... nicmene na louce kde nic neni, ani smrt nebere, takze jak uz tu nekdo napsal, je to o stesti? Treba se necham prekvapit... Trosku mam strach z toho prehrsele funkcni a programu... Az to nekde uvidim v akci a provnam se svym, treba ho vymenit za svoje CZ-3D
juraj1973
28. 10. 2009, 21:32Piccaso. žiaľ neviem kedy bude v ČR ale štve ma že nás ešte stále berú ako opice na stromoch a až nasýtia svoje trhy až potom sa budú baviť s nami. Nedávno môj kamarát mal problém, aby mu poslali XP goldmax power. čakal naň 3 mesiace. Tiež čakám na porovnávacie testy, ale čo sledujem videá na youtube, zdá sa mi s dosahom ako XP goldmax power - bez káblov. Rád by som sa mýlil. Lebo tá cena, je fakt nekresťanská.
UCAdmin
29. 10. 2009, 13:00Takze rad bych uvedl spoustu zde uvedenych zavadejicich informaci od ruznych autoru na pravou miru. DUES neni nikde v Evrope mozne zakoupit! Vyrobce je zatim nepustil pro oficialni prodej! Predpoklada se, ze prodej zacne za 2-3 tydny. V teto dobe se usilovne pracuje na vyrobe dostatecneho mnozstvi detektoru, aby jich bylo dostatecne skladem. Koncova cena pro CR vychazi z ceny stanovene vyrobcem coz je 1480EU= cca 38.000 Kc.
UCAdmin
29. 10. 2009, 13:09S Deusem jsem vyrazil na prvni kratke testovani v utery - cca hodina a vcera zhruba 5 hodin. Na jakekoliv zavery atd. je jeste moc brzo jelikoz jsem prvni hledani s Deusem pojal jakozto ciste seznamovaci. Na testy atd. se chci zamerit o vikendu. Prvni dojem je pozitivni a s detektorem se me hledalo naprosto bez problemu. Reakce detektoru je okamzita a ovladani funknci velmi jednoduche. Teleskopicka konstrukce je velmi zdarila coz mohou potvrdit hledaci z KHH, kteri videli jak kompaktni je po celkovem slozeni. Velmi maly, lehoucky - opravdu moc prijemne. Nesnazte se ze me tahat nejake hloubky atd. na to je opravdu jeste brzo a vice zverejnim po vikendu. Panovaly zde take obavy z konektoru na civce - vodotestnost, odolnost atd. - jsou naprosto zbytecne protoze na civce zadny klasicky konektor neni
Gazmanov
29. 10. 2009, 19:52UC-ADMIN/NO DOBRÁ TAK DEJ PO VÍKENDU VĚDĚT UŽ SE NA NIC PTÁT NEBUDU A NECHÁM SE PŘEKVAPIT, JEN DOUFÁM ŽE AŽ DORAZÍ K VÁM NA PRODEJNU ŽE DÁTE VĚDĚT A ŽE NEBUDE JADEN KUS NA OTESTOVÁNÍ KTERÝ BUDE HNED PRYČ A JAK PÍŠE Juraj1973 že další příde až bůh ví kdy. dík
Pesimista
02. 11. 2009, 10:28Detektor vypadá fantasticky, ale když jsem uviděl de-facto v realu ty vachrlatá sluchátka, tak mně přešla chuť. Že ti žabožrouti musí zprasit tudle asi dobrou mašinu takovým katastrofálním detailem. Fuj.
Slater
02. 11. 2009, 12:36příjde mě že sluchátka jsou pořád na stejným principu. A já s nima problém nemám.
UCAdmin
05. 11. 2009, 11:35kepák - defacto v realu? Ty uz jsi drzel Deuse v ruce? Kdepak jsme se spolecne potkali? Sluchatka jsou naprosto v pohode coz jsem si jiz za prvnich par hledani v pohode overil. Je pravdou, ze prvni verze bezdratovych sluchatek se kterymi prisly detektory XP jestli si dobre pomatuji jiz v roce 2005 tak se jednalo o obdobnou konstrukci jako maji stavajici, ale pouzity material u nich nebyl zcela nejvhodnejsi a pri horsim zachazeni dochazelo k praskani konstrukce. V soucasne dobe se konstrukce bezdratovych sluchatek pro detektory XP vyrabi ze mnohem pruznejsiho a odolnejsiho materialu.
Gazmanov
05. 11. 2009, 19:22UC-ADMIN/a jak dopadli testy psal si že se po víkendu pochlubíš, nic ve zlým ale docela by mně to zájímalo a jiný lidi myslim taky jseš tajemnej jak hrad v Karpatech dík za odpověd
Pesimista
06. 11. 2009, 22:23UC: sluchátka mají být masivní a s límcem. V zimě netáhne na uši a jsou s nimi lépe slyšet minisignály. Když z nima říznu o větev, tak mi pokud možnou nemají spadnout z hlavy. 90% hledačů nosí právě taková sluchátka. Tyto vypadají jako z wolkmena.
aurumann
07. 11. 2009, 22:07UC:Tak chlapi kdy sem dáte konečně nějaká videa a první testy s Deusem z terénu? Zatím tady stále nic nevidím . .
jokr
07. 11. 2009, 23:26Asi teď využívají těch mimořádných schopností a luxují co se dá. Jakmile ho pustí v plen bude konkurence a to se nevyplatí.
juraj1973
08. 11. 2009, 12:14Ale nie, podľa mňa s tým dosahom to nebude zázrak. Mne by stačila hodinka a viem presne ako to s tým dosahom je. A nepotrebujem 14 dní. Pozri si videá na youtube.
UCAdmin
09. 11. 2009, 10:07piccaso & aurumann - pracuji na tom a uz jsem ulovil i par moc peknych nalezu
kepák - sluchatka jsou provedena systemem backphone - tudiz jejich konstrukci mas zahlavou a vetev ti je na rozdil od beznych sluchatek jen tak neschodi.
jokr - presne tak
juraj1973 - me jde predevsim o co nejkomplexnejsi overeni vlastnosti detektoru. A ke vsemu tebou uvadeny parametr hloubkovy dosah neni vzdy to nejdulezitejsi. Palize budu na ciste lokalite kde vim, ze jsou predmety na hrane dosahu tak tam zcela jiste budu potrebovat co nejvetsi hloubkovy dosah, ale kdyz budu na miste posete zeleznym odpadem a budu chtit hledat drobne "barvy" tak me je hloubkovy dosah k prdu a potrebuji super separacni vlastnosti a reakcni rychlost vcetne okamzite odezvy signalu. Takze hodina je naprosto nedostatecna a paklize chci s jakehokoliv detektoru vymacknout maximum potrebuji hromadu hodin v terenu a ruznych podminkach.
aurumann
09. 11. 2009, 15:56UC - to je super zjištění, už se tady na něj těším, díky.
Kajman1
10. 11. 2009, 10:40Uc. S tou cívkou od bahna jsem měl na mysli to, že tam vydím nějaký čidlo. Myslel jsem si, že je to čidlo na kontakt s jednotkou a když bude od bahna tak nebude moct vyslat signál do jednotky?
UCAdmin
10. 11. 2009, 14:43Kajman1 - kdepak s tim zadny problem neni. Myslim, ze tento vikend jsem ji pekene "zaprasenou" a vse fungovalo naprosto bezproblemu i v potoce.
Kelt
14. 11. 2009, 01:53UC: tak jsem z toho trošku rozpačitej :o) propagovanej zázrak a žádné hodnocení??? tak jsem plánoval že bych si deuse pořídil jako doplnění je G P II a tohle vyčkávání je už podezřelé......... to je to jen HI-TECH WIFI pozlátko nebo jak to vlasně je??? ne vážně :o))))) hod na web nějaké trošku reálné první hodnocení, dík :o))))
tibko
14. 11. 2009, 11:27Kelt - ako som pozeral programy na Deus, tak je tam v pamäti program na GMaxx aj Power - po kúpe tohto bude asi každý druhý GMaxx aj Power na predaj. Už sa teším na ich cenu!!!
pytlák123
14. 11. 2009, 21:42Deus se mi jeví, jako digitální shrnutí modelů GMaxx 2 a Gold Maxx Pover. Z praxe vím, že tyto detektory začnou vynikat nad průměr v případě, že je použita cívka min 27cm. Praxe asi nebude jiná(třeba se pletu) a tak se ptám Uceho: kdy, za kolik a jestli vůbec půjde větší cívku koupit? Díky...
UCAdmin
16. 11. 2009, 10:37Kelt - zatim je jevi vice nez dobre pracuji na clanku.
pytlák123 - o pouhem shrnuti bych nemluvij, jelikoz Deus disponuje novymi funkcemi a predevsim zvysenim reakcni rychlosti prinese vysledky na velmi zamorenych lokalitach. Po novem roce bude k dispozici civka 28x34cm 2D. Cenu zatim neznam a do budoucna se pocet dostupnych civek pro Deuse samozrejme jeste rozroste vcetne "dvou boxove" civky pro hledani ve velkych hloubkach.
pytlák123
16. 11. 2009, 21:05Re:UC - ADMIN... díky za odpověď
tars
17. 11. 2009, 18:47UC - ADMIN : Míro tak si říkám, když už jsou všichni tak nedočkaví a já jsem těsně před dokončením nového KTéčka a když vezmu v potaz že tu mašinu chci taky spatřit a navíc jsem vytvořil desky na porovnávání dosahu detektorů, od kterých se dá slušně odpíchnout a zjistit reálné dosahy, tak si říkám že stejně do toho Práglu za Tebou dojedu, tak bych navrhoval jestli nechceš s Otasem udělat malou předváděčku pro ty co jsou zvědaví a navíc by se při této příležitosti mohli moje výsledky měření dosahu detektorů obohatit i o tuto novou hračku.
Myslím si že už bys mohl mět Deuse natrénovanýho a za Prahou by se mohlo najít kousek místa s hospůdkou(krom Jílové) kde by se tahle malá akcička dala zrealizovat, jsem přesvědčen že spousty hledačů z okolí by tohle přivítalo a nějaký to pivko a splknutí taky není na škodu. Takže admini a vážení kolegové, co na to říkáte, nápad to není špatnej? Anebo je někdo proti???
scorpionDR
17. 11. 2009, 21:41tars -
Anebo je někdo proti???
Jo je nalož ty desky a KTéčka za lidové ceny a přijeď do Ostravy.
sms
17. 11. 2009, 22:26Nenašiel som dlžku zloženej mašinky, alebo som to niekde prehliadol. Môžete mi to zmerať prosím. Pre mňa je to zásadná záležitosť.
pytlák123
18. 11. 2009, 21:11Re: tars... nápad dobrý, ale... vážně čekáš, že Ti prodejce nového modelu detektoru a to ještě před zahájením prodeje samotného podstoupí test dosahu? Vzpomeň na okřídlené tvrzení-dosah detektoru je relativní a závisí na půdních podmínkách. Podstoupení testu by odporovalo logice obchodu a pokud se vžiješ do pozice obchodníka, tak mi dáš za pravdu. Pokud by takový test někdo podstoupil, tak jen v případě, že by nový model svým dosahem výrazně vyčníval nad konkurenci a i to je relativní. Druhou možností je zveřejnění nepravdivých výsledků za účelem reklamy. Sečteno a podtrženo-osobně si myslím, že myslící s seriózní obchodník toto nepodstoupí a plně ho chápu.
Tom3
18. 11. 2009, 21:33Pytlak123 neboj on to UC klidně podstoupí a múžeš hádat proč
tars
18. 11. 2009, 23:36pytlák123 : myšlenku máš správnou, ale co se týče mejch měřenejch dosahů prostupnosti přez desky o hustotě tvrdě udusané hlíny, na drobnou stříbrnou minci, měli zatím pouze tři detektory supr výsledky a to Gold, Jokr, DXF, já chodím z Goldem a věřím že ta nová mašina musí bejt minimálně stejně citlivá jako Gold, tudiž jediný co od něj očekávám jsou ještě lepší výsledky, já mám zájem vlastnit skutečně to nej co se dá získat, proto jsem ty desky dělal, pro zajímavost náklady na výrobu mi stáli zhruba to stejný co ten Deus, šel jsem do toho protože výrobci a i prodejci rádi lžou a nikdy nikdo přesně nedokáže říci jak je co dobrý, mě zajímá každej centimetr navíc.
Tom3:pokud narážíš na to že UC, je můj prodejce KT a tudiž mu z vděčnosti umožním aby ten jeho detík jasně zvítězil, tak jsi vedle, jsem ochoten uveřejnit pouze informace z měření, kde bude spousty možných lidiček, kteří slyší a vidí. Navíc tyhle informace jsou důležité pro mě a názory ostatních jsou mi lhostejný, postoupit informace z měření, jsem ochoten pouze lidičkám co se toho aktivně zůčastnili a pak svím kamarádům, nebo těm co mi o to slušně požádaj, možná to zní sobecky, ale ostatní mi jsou šumák... Takže teť můžeš prozradit proč.
pytlák123
19. 11. 2009, 00:28Re: tars... jasný, já Tě chápu. Uvidíme, řekl slepý a pokud bude možnost, tak se rád zůčastním a Tvůj projekt podpořím
UCAdmin
20. 11. 2009, 18:17sms - nejdelsi si rozmer slozeneho Deuse je 60cm, pri sklopene civce ke konstrukci je to pak 67 cm.
Tars - urcite budu rad. Jednak jsem zvedavy na ty tvoje desky a pak hlavne co na nich Deus predvede :) Jinak jsem slysel od Profy, ze po zkouskach jeho Goldmaxxe s civkou 30x36cm budes muset jeste nejakou tu desku pridelat.
tars
23. 11. 2009, 18:57UC - ADMIN:jo pane kolego Profa to vzal zvostra, nějak mi ty desky nestačily, takže měření měl pouze na tu menší z mincí a větší už nebylo potřeba se zaobírat. Mirku viděl bych to takhle, co mě ještě vyloženě zajímá je měření separace, takže chci kolekci měřících desek doplnit ještě o další, mám vyhlídlou polyuretanovou průhlednou hmotu, do který chci zalejt stříbrný plíšky o velikosti těch drobnejch mincí, první bude silvr střižek a hned vedle hřebík, pak silvr mezera 2cm a hřebík, silvr mezera 5cm a hřebík, desky budou hezky průhledný a každý bude vidět co tam je, takže se vyhnu kecům že se podvádí, nehledě na to že kolega FANU navrhoval ještě udělat monolit desku a odladění půdy. Takže skáknu kouknout na polyuretany a ještě přikoupím a doladím, navíc musím zajistit ty stříbrný střížky na zalití.
+- 14 dnů, zatím najdi nějaké fajn místo, kde se vaří a dá se přespát a kde nechoděj vopruzové.
Takže drazí kolegové, v zájmu naší věci, je tady nějakej zlatník co dokáže vytvořit stříbrný plíšek o velikosti drobné mince? Byl bych rád aby tu byl, jinak mám problém a musím se pokusit sám pište
tars
23. 11. 2009, 18:59mejla jsem opomněl
sms
26. 11. 2009, 10:16UC-Admin dík za info ohľadom dľžky detektora. Ešte sa chcem opítať je možné tú konštrukciu použiť aj na iné detektory rady xp, niekde som započul že by to šlo. Ak to ide koľko bude stáť konštrukcia samotná. Je mi jasné že nebude k dispozícií hned. Ahoj.
tars
26. 11. 2009, 17:52pánové děkuji Vám za Vaše nabídky v oblasti stříbrných mincí, ale již mám problém vyřešen, zítra mi dojde stříbrný zlatnický plech šíře 0,4 a 0,6mm.
Jediný o co bych Vás poprosil je jestli náhodou nemáte hezky rezavý železný kovaný hřebíky cca 5-7 cm dlouhý, jedinej průser je že potřebuji všechny stejný.
UCAdmin
26. 11. 2009, 22:12sms - ano nova teleskopicka konstrukce bude pouzitelna i pro stavajici detektory XP (celou radu). Lokentni operka je tomu prizpusobena, takze stavajici jednotky na ni pujdou pohodlne nasadit. Cena zatim jeste nebyla stanovena, ale doufam, ze do konce roku budou k dispozici.
Tars - idealni by zrejme bylo nechat si je vykovat starym zpusobem. Bezne je delaji kovari na ruznych historickych akcich - napr. v Botanicusu Ostra u Lyse nad Labem. Samozrejme nebudou pekne prorezle jako kdyz peknou radu let odpocivaji v zemi, ale zase budes moci dosahnout stejne velikosti.
Tom3
29. 11. 2009, 18:24Kam zmizel dotaz od HONZA Tady se to promazává o 106
UCAdmin
30. 11. 2009, 08:51Tom3 - vim, ze s dotycnym celou vec resil kolega a dotaz nemel s Deusem nic spolecneho tudiz to sem nepatri. To je cele.
tibko
03. 12. 2009, 11:39Kua chlapi, tak už niečo naklamte o tom Deuse!!! Trvá to už dlho!!!
HonzaH
03. 12. 2009, 14:59Tom3-můžeš se my ozvat na meila?? honzaharasta@seznam.cz
Rajčák
07. 12. 2009, 12:47Je škoda, že všechno trvá nějak moc dlouho a to může řadu lidí odradit. Já jsem čekal, čekal až se nedočkal, tak jsem koupil něco jiného. Chtěl jsem Deuse, potom, jsem se rozhodoval mezi G-Maxxem a Goldem, ale vzhledem k jejich odlišnostem bych musel vzít oba. Teď mám něco jiného a zase čekám a hledám a čekám jak to s Deusem všechno dopadne.
Marouš1
07. 12. 2009, 15:15Opravdu to trvá dost dlouho, vypadá, to, že jsem našel náhradu.
Bones
08. 12. 2009, 13:17All > On je trochu problém v tom, že máme pouze jeden detektor s výrobním číslem 47. Jde o prototyp který dostal každý autorizovaný prodejce. Podle názorů a připomínek prodejců se bude detektor dolaďovat aby nedošlo k vypuštění něčeho nedokonalého a nekazilo pověst firmy. Jde v podstatě o soft, použité materiály, konstrukci atd... A je to jen dobře, že si s tím dávají tak na čas než vypustit do světa nějaký paskvil. Testy detektoru a porovnání s jinými detektory předních značek jsme dělaly a dopadly velmi, velmi dobře. Jednalo se o separaci, hloubkový dosah, diskriminaci. Dokonce i videjka natočily a fota pořídily. Dalším faktorem je čas, jelikož je nutno detektor nachodit a vyzkoušet všechna nastavení, kterých není zrovna málo. Nicméně díky práci na novém webu a vánocům je časově naprosto nemožné kvalitně a dobře zpracovat článek. Tento víkend se pokusím, pokud počasí trochu dovolí, natočit ještě několik videí a alespoň něco málo připravit aby bylo na co koukat. Jo a nedejte na voloviny co se píšou jinde, je opravdu velmi málo lidí co mělo tento detektor u nás v republice v ruce, natož co s ním mělo šanci alespoň na pár minut zahledat. Asi se to zatím dá spočítat na prstech jedné ruky.
Marouš1
08. 12. 2009, 13:51Oťas: o novém webu se mluví už asi 2 roky..... , přitom je letos super počasí na hledání i v prosinci, ale je pravda, že si z vás výrobce udělal pokusné králíky.
Já v tom vidím jen jednu věc, nechce se nikomu do toho, aby se detíky prodaly na zimu, neb by se v tom každej z nudy rejpal, hledal mouchy, někdo by rozjel antireklamu a na jaře by se mašinky houfně vracely zpět.
Já jsem opravdu moc zvědav na nějaké články s objektivním posouzením. Na rovinu-recenze od výhradního zastoupení nemusí být vždy to pravé.
Marouš1
08. 12. 2009, 13:53To all: sám mám samozřejmě detektor XP Gmaxx.
Bones
08. 12. 2009, 14:57Marous > máš pravdu, že recenze od nás nebude to pravé ořechové, neb budeme ihned nařčeni ze zaujatosti a asi trochu zaujatí také budeme, jak také jinak, ale díky jednomu kusu Deuse v ČR to zatím jinak udělat nemůžeme...
tibko
08. 12. 2009, 16:08Kua chlapci - to mi chcete nahovoriť, že "s Vašimi biednymi skúsenosťami" ako hľadači - mrcasníci - neviete otestovať jeden "klacek" za mesiac?
Tom3
09. 12. 2009, 15:06Tak jestli jsem to dobře pochopil, vy i jiní prodejci jste dostali detektor aby jste odhalili nedostatky. Když se najdou nějáké mouchy tak to pak výrobce popřípadě předělá, tudíž bude v prodeji bůh ví kdy, Potom nechápu ten humbuk kolem.
Arab
09. 12. 2009, 19:43koukal jsem, že na internetu, už se prodávaj
juraj1973
09. 12. 2009, 20:29Len sa tvária, že ho predávajú, ale pozri si stránky Francúzskych predajcov a všade je odkaz, že sa dá iba rezervovať!!! Na otázku kedy bude Ti pošlú odpoveď "už čoskoro" ako vo filme "Milionovej brouk" "brzy"
juraj1973
12. 12. 2009, 12:36Takto si predstavujem video o DEUSOVI. Dajte tam len preklad pre tých mladších čo sa neučili po rusky a nič netreba riešiť.
http://www.poisk-kladov. ru/index.php? option=com_content&view=category&layout=blog&id=44&Itemid=58
Marouš1
15. 12. 2009, 20:47Hodně dobré video. Už i Pobaltí a Rusko mají náskok. U nás není na nic čas. Klasika Čechistán s Banánistánem a Salámistánem.
Tak a ted mě admini sežerou, že nemají čas.
juraj1973
16. 12. 2009, 10:41Klobuk dolu pred Rusmi. Zaujal ma ich test na hĺbkový dosah, to by ma nenapadlo. Lacné riešenie a nemusíte ani vyrábať drahé testovacie platne.
Marouš1
16. 12. 2009, 12:16Rus na to šel vždycky jinak a nějak to fungovalo. Něco podobného spáchám na zahradě... jen nesmí mrznout. Dá se to mazaně upěchovat kolem např. jílem nebo udělat víc děr s různým materiálem jako obsyp. Určitě to pomůže víc než airtest, ten na diskriminaci stačí, ale na hloubkový dosah, je to zajímavý pokus. Když seženeš někoho kdo bude střídat předměty, abys je neviděl, tak můžeš prubnout rozlišení co kopat a co ne.
Marouš1
16. 12. 2009, 12:17Testovacích polygonů je u nás několik, ale osobně jsem neviděl.
lorados
23. 12. 2009, 20:21čekal jsem dlouho na nejake informace, kdy bude v prodeji ale už si asi koupim explolera se pro.
pytlák123
25. 12. 2009, 21:50Jsem zmaten-Vánoční akce na detektory... nic, Deus... nic. Důvodů je možná spousta a spekulací mraky-pak se v tom má jeden vyznat
Marouš1
28. 12. 2009, 14:35pytlák123: no jo, první vánoce bez předvánoční akce..... , testování Deuse nic.....
Třeba po svátkách bude něco nového.
Tom3
03. 01. 2010, 20:51Tak já už tomu vúbec nerozumím
pytlák123
03. 01. 2010, 23:20Možná, že je na čase vnést světlo do temnoty nevědomosti a nejistoty očekávání. Další krok je na autorizovaném prodejci DEUSe v ČR a je jen na něm, jestli mu jeho přátelé, kamarádi a zákazníci, za to stojí?
lorados
05. 01. 2010, 14:03kdy bude v prodeji? dělali jste reklamu na něj jak je dobrej, že ho zkoušíte v ternu a jak pěkně funguje a ted měsic nic, žadny informace, vysledky vašeho testu s nim. tak co nam tajite?
UCAdmin
17. 01. 2010, 23:47Pretele netajime nic ;) Az sleze snih tak spustime predvadecky v terenu. Vice informaci jsem psal v hlavni diskusi. Kdo by nemohl vydzet nez sleze snih muze se zastavit u me v Dejvicich a s Deusem se pomazlit je to vazne paradni masinka
juraj1973
18. 01. 2010, 08:25A tu sú ďalšie 3 videá a porovnávačky DEUSA : http://vimeo.com/8412767
lorados
30. 01. 2010, 16:36nikde jsem nenašel jak je to s autonabiječkou, ta se bude dost hodit je v zakladní ceně nebo se kupuje zvlášt, a kolik stojí?
Bones
05. 02. 2010, 08:56lorados > autonabíječka je součástí dodávky. Jak také jinak, firma XP na základní výbavě nešetří u žádného detektoru.
lorados
02. 03. 2010, 17:57kdy už bude v prodeji? když přijimáte objednavky tak to už asi víte předběžne dodaní do prodejny.
juraj1973
02. 03. 2010, 22:29A súčasťou dodávky je aj nabíjačka na tužkovú batériu so svietidlom. Aspoň ja som ju mal v cene.
UCAdmin
08. 03. 2010, 18:37lorados - prvni objednavky jiz byly vyrizeny, ale zajem je opravdu velky a proto je bohuzel nutne zaradit jednotlive zajemce do poradniku, aby to bylo pro vsechny spravedlive. A autonabijecka je take soucasti dodavky.
juraj1973 - tato "zachrana" nabijecka je dodavana ke kazdemu XP Deus. Kdyby jsi potreboval neco konzultovat tak klidne napis mail.
Dalsi novinkou je, ze vyrobce si nechal primo na zakazku vyrobit baterie, ktere budou mit zvysenou kapacitu a vydrz civky zvednou o zhrruba 57%.
Na ruznych forech se u nas muzeme od vseznalku docist ruzne nesmysly. Pisi je lide, kteri Deuse v rukou nikdy nedrzeli, nemaji dostatecne informace, delaji to umyslne atd. Napr. je nesmysl, ze neni mozne bateri v civce po ukonceni jeji zivotnosti, ktera je cca 5 let menit. Vymena bude mozna na nasi centralni prodejne nebo v nasem autorizovanem servise v Liberci. Stejne tak panuji nesmyslne diskuse ohledne vodotesnosti civky - civka je vodotesna - osobne jsem to jiz nekolikrat zkousel, v potoce, bahne, ve snehu atd. Nesmyslnych informaci panuje vskutku hodne takze radeji se informujte primo u nas a neni problem detektor predvest.
juraj1973
09. 03. 2010, 07:44ADMIN - stále máš tu na stránke uvedené : "ouzová nabíječka napájená pomocí tužková baterie AA (volitelné příslušenství)" preto som tak reagoval. Malo by tam byť napísané : "súčasť príslušenství"!!!
UCAdmin
10. 03. 2010, 07:48juraj1973 - ok, diky za upozorneni opravim to.
UCAdmin
11. 03. 2010, 07:29Deus ma samozrejme menu v cestine.